PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα SMGII ?????


driver team
20-11-10, 08:15
καλημερα σας...
το προβλημα μου που δεν ξερω αν οντος ειναι αλλα ειμαι σιγουρος οτι κατι παιζεται...
μετα τα 160-180χιλ.με 5τη και 6η σχεση
η ενδιξη σχεσης μεσα στο καντραν αναβοσβηνει συνεχεια...δεν αλλαζει κατι στο αμαξι ουτε κοβει ουτε νιωθω κατι περιεργο απλος για να γινεται αυτο κατι παιζει δεν μπορει...
σκεφτηκα οτι ισως απο τον αερα παιζει κατι με το καπο το ριθμησα πιο χαμηλα αλλα και παλι το ιδιο..
με το που πεσω ομως στα 140-130 χιλ ολα επανερχονται στο κανονικο!
εχει καποιος κατι υποψην του?δεν εχω μιλησει με ΒΜW ακομα διοτι το παρατηρησα προσφατα ομως ειμαι συγουρος οτι δεν το κανε ποτε...

Geo_3D
20-11-10, 12:01
Ναι αλλα αν δεν μπει διαγνωστικο,οτι και να σου πουμε εμεις,θα ειναι αερας....

rapid_fast
20-11-10, 14:13
καλημερα σας...
το προβλημα μου που δεν ξερω αν οντος ειναι αλλα ειμαι σιγουρος οτι κατι παιζεται...
μετα τα 160-180χιλ.με 5τη και 6η σχεση
η ενδιξη σχεσης μεσα στο καντραν αναβοσβηνει συνεχεια...δεν αλλαζει κατι στο αμαξι ουτε κοβει ουτε νιωθω κατι περιεργο απλος για να γινεται αυτο κατι παιζει δεν μπορει...
σκεφτηκα οτι ισως απο τον αερα παιζει κατι με το καπο το ριθμησα πιο χαμηλα αλλα και παλι το ιδιο..
με το που πεσω ομως στα 140-130 χιλ ολα επανερχονται στο κανονικο!
εχει καποιος κατι υποψην του?δεν εχω μιλησει με ΒΜW ακομα διοτι το παρατηρησα προσφατα ομως ειμαι συγουρος οτι δεν το κανε ποτε...

Το έχεις στο χειροκίνητο ή στο αυτόματο??
Εκείνη την ώρα επιταγχύνεις? ή είσαι σταθερός??

driver team
22-11-10, 08:50
Το έχεις στο χειροκίνητο ή στο αυτόματο??
Εκείνη την ώρα επιταγχύνεις? ή είσαι σταθερός??

χειροκινητο το εχω, στο αυτοματο δεν το δοκιμασα διοτι δεν το δουλευω πολυ!
και οι αλλαγες γυνονται κανονικα και απο κατεβασμα απο 6η σε 5η επισις κανονικα μονο που αναβοσβηνει....
επιταγχυνω με το που περασω τα 170 περιπου με οπια ταχυτητα η 5η η 6η ξεκιναει και αναβοσβηνει...και σταθερος να μαι σε αυτη την ταχυτητα το ιδιο κανει...με το που κοπσω και πεσω κατω απο 150 ολα πανε ρολοι!
το γνωριζω οτι πρεπει να μπει σε διαγνωστικο για να δω τι συμβαινει απλος εκανα την ερωτηση μηπως και εχει συμβει σε καπιον...
μες την βδομαδα θα το παω για τσεκαπ!

thomelef
22-11-10, 09:48
παρατήρησε το καπό σου στα χιλιόμετρα που λές...μπορεί να το τσέκαρες, αλλά πρόσεξε αν στα
χιλιόμετρα που λές κουνιέται το μέρος που είναι μπροστά απο το παρμπρίζ. συνήθως αν δεν έχεις
κλείσει καλά το καπό τότε αναβοσβήνουν όλες οι ταχύτητες. αν για κάποιον λόγο τώρα το δικό
σου έχει καμιά ασφάλεια λάσκα μπορεί να κουνιέται στα πολά χιλιόμετρα και να αναβοσβήνει σε
εκείνα τα χιλιόμετρα.

pacman
22-11-10, 11:18
το καπό από κάτω έχει δύο ασφάλειες που παίρνουν εντολή ότι έκλεισε...
είναι σίγουρο ότι δεν το χεις κλείσει καλά...

driver team
22-11-10, 14:51
το οτι ειναι απο το καπο το σκεφτομουν και γω και πιστεβω οτι κατι τετιο παιζει αλλα οτι ειναι καλα κλειστο ειναι σιγουρο...το θεμα ειναι οτι δεν ξερω αν σ αυτα τα χιλιομετρα ισως κουναει λιγο η κατι τετιο και γι αυτο γινεται αυτο!
ας ειναι θα το ελεγξω καλητερα....ελπιζω ομως να μην κατι αλλο..ευχαριστω ολους!

BMW Power
22-11-10, 15:14
Από το manual του M3

With the engine running, the gear
indicator in the SMG Drivelogic
display flashes to indicate that a driving
position is engaged with the driver's
door open or that the hood is not
closed properly, refer to page 67.
If neither the pedals, the shift paddles,
nor the selector lever are actuated, then
the gearbox is automatically taken out
of gear after approx. four seconds. It
will then be necessary to move the
selector lever back to position N before
engaging the desired driving position.
Driving off is not possible with the hood
open.

rapid_fast
22-11-10, 15:29
Από το manual του M3

With the engine running, the gear
indicator in the SMG Drivelogic
display flashes to indicate that a driving
position is engaged with the driver's
door open or that the hood is not
closed properly, refer to page 67.
If neither the pedals, the shift paddles,
nor the selector lever are actuated, then
the gearbox is automatically taken out
of gear after approx. four seconds. It
will then be necessary to move the
selector lever back to position N before
engaging the desired driving position.
Driving off is not possible with the hood
open.

+ Πολλές... (αν και όχι διαθέσιμες!!)

driver team
23-11-10, 14:41
Από το manual του M3

With the engine running, the gear
indicator in the SMG Drivelogic
display flashes to indicate that a driving
position is engaged with the driver's
door open or that the hood is not
closed properly, refer to page 67.
If neither the pedals, the shift paddles,
nor the selector lever are actuated, then
the gearbox is automatically taken out
of gear after approx. four seconds. It
will then be necessary to move the
selector lever back to position N before
engaging the desired driving position.
Driving off is not possible with the hood
open.

ευχαριστω πολυ...