Επιστροφή στο Forum : Audi RS3 Sporback
Έπειτα από μεγάλη αναμονή, η Audi παρουσίασε το πολυπόθητο RS3, το οποίο ΄΄τη λέει΄΄ ακόμη και σε M3. Το παράδοξο είναι πως αρχικά τουλάχιστον θα είναι 5θυρο.
Επιμέλεια : Μιχάλης Ντιβέρης
Το RS3 Sportback παρουσίασε η Audi και μας άφησε άφωνους. Τόσο με τις ικανότητες του καυτού χατς της όσο και με το γεγονός πως δεν ξεκαθάρισε αν την 5θυρη έκδοση θα ακολουθήσει το λανσάρισμα της 3θυρης. Το RS3 Sportback είναι εφοδιασμένο με τον 5κύλινδρο, 2,5λιτρο τούρμπο κινητήρα, τον οποίο έχουμε γνωρίσει από το TT-RS. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 340 ίππους και η ροπή στα 45,9 χλγρμ. Η δύναμη του κινητήρα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος quattro (έτσι λέει η Audi το Haldex) και του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S tronic, επτά σχέσεων.
Όπως ισχυρίζεται η Audi για τα 0-100 χλμ/ώρα το RS3 Sportback χρειάζεται μόλις 4,6΄΄ (4,8΄΄ χρειάζεται η BMW M3), χωρίς να διευκρινίζει αν για το νούμερο αυτό χρησιμοποιείται το Launch Control και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το σημαντικό όμως είναι πως το αυτοκίνητο καταφέρνει να έχει εκτός από τις καταιγιστικές επιδόσεις και χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου η οποία δεν ξεπερνά τα 9,1 λίτρα και εκπομπές CO2 στα 212 γρ/χλμ.
Όπως είναι φυσικό, η προσθήκη τόσο ισχυρού μοτέρ απαιτεί και περιφερειακές αλλαγές. Συγκεκριμένα το RS3 Sportback διαθέτει άλλη ανάρτηση (κατά 25 χιλιοστά πιο χαμηλή σε σχέση με το απλό A3), μεγαλύτερα φρένα και φαρδύτερα μετατρόχια.
Οι αισθητικές αλλαγές περνούν σε δεύτερη μοίρα και εντοπίζονται στον επιθετικότερο σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, την ανασχεδιασμένη μάσκα, τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω και την αεροτομή.
http://www.youtube.com/watch?v=7seYPApcgSo&feature=player_embedded
ΠΗΓΗ: http://www.peritroxon.gr/content/view/1088/48/
http://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_1.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_6.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_7.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_8.jpg
http://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_10.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_11.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_12.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_13.jpg
http://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_25.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_24.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_23.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_22.jpg
http://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_14.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_16.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_15.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_17.jpg
http://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_21.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_18.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_19.jpghttp://www.peritroxon.gr/mambots/content/multithumb/thumbs/170.120._home_peritrox_public_html_images_stories_ New_Cars_Photos_AUDI_RS3_Sportback_2012_Audi-RS3_Sportback_2012_20.jpg
Πολύ ωραίο. Θα βάλουν το ταμπελάκι RS3 όσοι έχουν A3 sportback S line? :owned:
Θα κάνει όσο ένα Ε82 1 ///Μ coupe (ξέρετε, αυτό με το square setup και το ///M differential):king:. Θα έμπαινε κανένας που αγαπάει την οδήγηση σε δίλημμα? :confused:
Nick_compact
23-11-10, 16:54
Πολύ ωραίο. Θα βάλουν το ταμπελάκι RS3 όσοι έχουν A3 sportback S line? :owned:
Αυτά τα κάνουν κυρίως κάτοιχοι BMW, M σηματάκι ακόμα και στα 316i με πλαστικούς προφυλακτήρες :smashtard
Θα κάνει όσο ένα Ε82 1 ///Μ coupe (ξέρετε, αυτό με το square setup και το ///M differential):king:. Θα έμπαινε κανένας που αγαπάει την οδήγηση σε δίλημμα? :confused:
Μα φυσικά! Οι κοντράκηδες!
Πόσο θα κάνει το 1 ///Μ Coupe; Κάτω από 70.000 δύσκολο το βλέπω ...
Και το Audi τόσο θα κάνει και παραπάνω ίσως. (70k)
Με τόσα λεφτά υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα (ακόμα και Audi) :owned: να πάρει κανείς από 5θυρο hatchback, π.χ. A5 coupe, ή A4 station αν θέλει κανείς, ας είναι και με λίγο πιο ήπιο μοτέρ.
Είναι τόσο, μα τόσο αδιάφορο... (προσωπική μου γνώμη, άλλοι ηδονίζονται με το 0-100 σε 4.6'' το οποίο μάλλον θα επιτυγχάνεται 4-5 φορές και μετά πας για Haldex)
...Είναι τόσο, μα τόσο αδιάφορο... (προσωπική μου γνώμη, άλλοι ηδονίζονται με το 0-100 σε 4.6'' το οποίο μάλλον θα επιτυγχάνεται 4-5 φορές και μετά πας για Haldex)
+11888 !!!
stelmaniac
23-11-10, 17:14
+11888 !!!
Τυχαιο? δε νομιζω....!!
strofimios
23-11-10, 17:22
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/259804/audis_rs3_storms_in.html?CMP=NLC-Newsletters&uid=d3d2fe5903a67c62880128e9ae6b1dce
Engineers have also added 19-inch alloy wheels with 235/35 tyres at the front and 225/35 rubber at the rear.
Για να βγάζει λιγότερα μούτρα? :confused: :smokin:
Εννοείται !!! το 50/50 ροπή μπρος πίσω συμβαίνει μόνο στην εκκίνηση ... μετά το Χάλτεξ είναι 80-20 στην καλύτερη ... πιστέυω ότι και πάλι θα είναι υποστροφικό του κερατά όπως ΟΛΑ τα γκρούπ
Πάντως αν και αυτό παίρνει 100 άλογα για πλάκα, είναι τρελό όπλο και θα έχει το κοινό του. Για μένα μάλιστα 100% δικαιολογημένα.
Έτσι... αύριο βάλτε το μοτέρ και στο Α1 και φτιάχτε το νέο turbo-κουVAG Audi RS1 που "θα τη λέει ακόμα και σε Μ3". Βάλτε και μπόλικα ηλεκτρονικά να το κρατάτε στο δρόμο...
GVMD
C U out there
7:44 --- 159.83 km/h - Audi R8 5.2 FSI, 525 PS/1660 kg (sport auto 09/09)
8:04 --- 153.22 km/h Audi R8, 420 PS/1595 kg (sport auto 07/07)
8:09 --- 151.66 km/h - Audi RS4, 420 PS/1728 kg (sport auto 06/06)
8:09 --- 151.66 km/h - Audi TT RS, 340 PS/1483 kg (sport auto 10/02)
8:20 --- 148.32 km/h - Audi RS6, 400 PS/ 1815 kg (sport auto 03/01)
8:24 --- 147.14 km/h - Audi S5, 354 PS/1718 kg (sport auto 01/08
8:25 --- 146.85 km/h - Audi RS4, 375 PS/1675 kg (sport auto 10/00)
8:29 --- 145.69 km/h - Audi TTS, 272 PS/1438 kg (sport auto 10/08)
8:29 --- 145.69 km/h - Audi S4 4.2 Avant, 344 PS/1826 kg (sport auto 11/03)
....
7:48 --- 158.46 km/h - BMW M3 GTS, 450 PS/1546 kg (sport auto 08/10)
7:50 --- 157.79 km/h - BMW E46 M3 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
8:05 --- 152.91 km/h - BMW M3, 420 PS/1608 kg (sport auto 12/07)
8:09 --- 151.66 km/h - BMW M6, 507 PS/1761 kg (sport auto 12/05)
8:13 --- 150.43 km/h - BMW M5 (E60), 507 PS/1844 kg (sport auto 12/04)
8:18 --- 149.92 km/h - BMW Z8, 400 PS/1651 kg (sport auto 08/00)
8:22 --- 147.75 km/h - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
8:22 --- 147.75 km/h - BMW M Coupe, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
8:24 --- 147.14 km/h - BMW X6 M, 555 PS/2343 kg (sport auto 10/09)
8:26 --- 146.56 km/h - BMW 335i Coupe, 306 PS/1610 kg (sport auto 10/06)
Για να μην τα ισοπεδόνουμε όλα ... τα γκρούπ δεν πάνε άσχημα στο ρινγκ
Πάρα πολύ καλό και απλές γραμμές για την Audi!!
Βασικά εαν είσαι οικογενειάρχης στην κατηγορία αυτή η Audi παίζει χωρίς αντίπαλο..
Άλλος θα πάρει το 1 Μ και άλλος το RS3, άσε που με δαύτο πας και μιας χιόνια χωρίς να σκέφτεσαι εαν θα κολλήσεις πουθενά...
Έτσι... αύριο βάλτε το μοτέρ και στο Α1 και φτιάχτε το νέο turbo-κουVAG Audi RS1 που "θα τη λέει ακόμα και σε Μ3". Βάλτε και μπόλικα ηλεκτρονικά να το κρατάτε στο δρόμο...
GVMD
C U out there
Μην λές μεγάλα λόγια γιατί εδώ είμαι και εδώ είσαι τα καινούρια 4κύλινδρα turbo που ετοιμάζουν οι Βαυαροί θα φορεθούν σε σειρά 1,3 Χ3, Χ4, Ζ2 και πάει λέγοντας..
...
Για να μην τα ισοπεδόνουμε όλα ... τα γκρούπ δεν πάνε άσχημα στο ρινγκεξαρτάται βέβαια τι ακριβώς συγκρίνεις Βαγγέλη.
Και δεν είδα τα turbo-κουVAG στη λίστα, είδα τον "αφρό" (αυτό είναι το nickname του στο RING ξέρεις...)
Αλήθεια το R8 σταμάτησαν πια να παίρνουν φωτιά στο RING;
Θέτοντας νέο ορισμό στον τίτλο HOT Supercar :thumbsdow
http://img211.imageshack.us/img211/2425/r8124oc1.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/04/audir8nurburgringcrash2.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/04/audir8nurburgringcrash3.jpg
C U out there
Πω-πω τούμπανο το εργαλείο. Προγραμματάκι+μπλοκαδούρα μπροστά κ φέρτε τα μπεμπε να τα ξεκ@λιάσω.:rockon::rockon::rockon:
Πω-πω τούμπανο το εργαλείο. Προγραμματάκι+μπλοκαδούρα μπροστά κ φέρτε τα μπεμπε να τα ξεκ@λιάσω.:rockon::rockon::rockon:
http://www.youtube.com/watch?v=eANbP-6veok
:smokin:
Τι να πώ. Πραγματικά θλίβομαι. Θα πρέπει να ξέρετε όμως οτι το vag είναι πολύ μπροστά κ απ' ότι φαίνεται το φθονούν τα μάλα.:smokin:
tsi power.
O κινητηρας θα ειναι εγκαρσια τοποθετημενος ή διαμηκης?
Το λεω γιατι η τελευταια κατηγορια δεν εχει haldex, αλλα κεντρικο torsen διαφορικο.
E36 RULES!!
24-11-10, 01:44
http://img151.imageshack.us/img151/4372/0385h.jpg
Γιε μου.. Δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω θετική για την φωτό...
Όσο για το αυτοκίνητο, αν και σχεδιαστικά είναι όμορφο [αν κ το ωραίο κ το άσχημο είναι υποκειμενικό τουλάχιστον από τις φωτό μου αρέσει] δεν νομίζω να τίθεται θέμα σύγκρισης του με 1///Μ.
Αλλο αυτοκίνητο το ένα, άλλο το άλλο.. Το καθένα έχει τα υπερ του και τα κατά του, και κυρίως το οδηγικό κοινό του. Το audi θα το παρεις για να μπεις σε πίστα με γραμμές.. Το 1///Μ θα το πάρεις για να αφήσεις γραμμές στην πίστα...
Πωπωπω ζηλιεεεες :flipa:
Κιτακι ace-competition για τον haldex, και περισσοτερη ροπη στον πισω αξονα για να μειωθουν τα μουτρα :hello:
Zητω τα χαλντεξ!:greenboun
Μην λές μεγάλα λόγια γιατί εδώ είμαι και εδώ είσαι τα καινούρια 4κύλινδρα turbo που ετοιμάζουν οι Βαυαροί θα φορεθούν σε σειρά 1,3 Χ3, Χ4, Ζ2 και πάει λέγοντας..Μην μπερδεύεις ανόμοια πράγματα.
Τα τουρμπάκια στα baby ΒΜW θα τα μεταμορφώσουν σε τουρμπο-σβουράκια !!!:yipee::yipee:
Ο όρος τουρμπο-κουβαδάκια είναι για να περιγράφει τις κατασκευές του γνωστού λαομίσητου VAG και μόνο.
C U out there
Μην μπερδεύεις ανόμοια πράγματα.
Τα τουρμπάκια στα baby ΒΜW θα τα μεταμορφώσουν σε τουρμπο-σβουράκια !!!:yipee::yipee:
Ο όρος τουρμπο-κουβαδάκια είναι για να περιγράφει τις κατασκευές του γνωστού λαομίσητου VAG και μόνο.
C U out there
:+1:δεν με αφηνει για θετικη... αλλα, καλυτερη περιγραφή δεν νομίζω να μπορεί να γίνει....:bowdown:
Μια χαρα ειναι το vag. Αλλοι να περνουν παραδειγματα μπας και βγαλουν κανα μοτερ λογικου κυβισμου με πολλα αλογα.
Γιατι οκ, περα απο την πλακα, αλλα τα vagακια ειναι ταμαμ για ΠΟΛΛΟΥΣ ανθρωπους.
Μια χαρα ειναι το vag. Αλλοι να περνουν παραδειγματα μπας και βγαλουν κανα μοτερ λογικου κυβισμου με πολλα αλογα.
Γιατι οκ, περα απο την πλακα, αλλα τα vagακια ειναι ταμαμ για ΠΟΛΛΟΥΣ ανθρωπους.
Να μην ήταν και FWD [False Wheel Drive] ισως και να μην ήταν τόσο τρισκατάρατα
Ενα πολυ μεγαλο ποσοστο των ανθρωπων που εχουν ή αγοραζουν vag λιγο τους νοιαζει.
Τι την νοιαζει δηλαδη την κοπελα ή την κυρια που θα παρουν ενα απλο μικρο για την πολη ή τον οικογενειαρχη που θελει ενα μεσαιο καλο αυτοκινητο με αξιοπρεπεις επιδοσεις?
Και στην τελικη μια χαρα ειναι και η μπροστα κινηση.
Θα σε χαλαγε δηλαδη ενα Integra, ενα πρωτης γενιας Golf GTI, ενα 205 Gti, ενα 106 rallye, ενα Mini και λοιπα οχηματα που ορισαν την κατηγορια hot hatch?
Αν και αποσο καταλαβαινω δεν ειναι προβλημα η κινηση, οι περισσοτεροι εδω μεσα μιλανε για τιμονια χωρις αισθηση. Ε ενταξει, δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα!
Τι να πουμε δηλαδη και για τους ασσους και τις ε90 που εχουν αυτο το προβλημα με το ρεταρισμα, και αρκετοι αναφερουν οτι το εσωτερικο δεν ειναι τοσο ποιοτικο (ξεφλουδιζουν τα πλαστικα ειχα δει)!
E36 RULES!!
27-11-10, 16:47
Τι να πουμε δηλαδη και για τους ασσους και τις ε90 που εχουν αυτο το προβλημα με το ρεταρισμα, και αρκετοι αναφερουν οτι το εσωτερικο δεν ειναι τοσο ποιοτικο (ξεφλουδιζουν τα πλαστικα ειχα δει)!
οτι χ3στήκαμε, έχουμε πισωκίνητα :D (αστειακι για να χαλαρωσει η ατμοσφαιρα)
Προσωπικά μια χαρα μου ειναι τα vag... Οι οδηγοι τους με τσαντιζουν, που νομιζουν οτι με τον 20VT τους πιασανε τον Πάπα απο τα φρύδια.:thumbsdow
Και ΝΑΙ, πολλοι bmwδάκηδες ηταν/ειναι ετσι, αλλα προσωπικά μονο εναν εχω συναντήσει στη ζωή μου με bmw που να ειναι c0ckhead, ενω μονο εναν με δυνατο audi που να μην είναι. Και όχι, δεν τους βάζω όλους στο ιδιο σακί, ούτε εχω προβλημα με καποια εταιρεία λόγω των οδηγών της. Και αντικειμενικά, ειναι ΠΟΛΛΑ vag που ειναι πιο όμορφα, πιο ανετα, πιο ποιοτηκά και πιο γρήγορα απο το δικο μου 316.. Και πίστεψέ με, είμαι ΠΟΛΥ εντάξει μ'αυτο...
Το να ψιλοκραζεις ενα αμαξι στο χαβαλε δεν σημαινει οτι εισαι κομπλεξάρας.. Κάτι που ισχύει στο 100% των παιδιών που "κραξανε" το Αudi σε αυτο το thread.
Άρα δεν τίθεται θέμα κομπλεξ ή ζήλειας ή εμπάθειας...
Απλά quattro ist fur sissies :p: :dance: (ναι ξερω θελει umlaut to "fur")
Edit: Ναι, τον driftako θα τον χαλαγε πολυ οτιδηποτε μπροστοκινητο, αποδεδειγμένο αυτο... (ειναι και τεμπέλης και βαριεται να τραβαει χειροφρενα)
Yποψην, δεν εννοω οτι τα παιδια που κραζουν τα βαγκ εχουν καποιο κομπλεξ προς θεου. Απλα πιστευω οτι γινεται μαλλον πολυς ντορος για ψυλλου πηδημα. Εδω δεν μπορει να δωθει ενας ορισμος για το ΤΙ ακριβως ειναι η αισθηση στο τιμονι.
E36 RULES!!
27-11-10, 17:43
Yποψην, δεν εννοω οτι τα παιδια που κραζουν τα βαγκ εχουν καποιο κομπλεξ προς θεου. Απλα πιστευω οτι γινεται μαλλον πολυς ντορος για ψυλλου πηδημα. Εδω δεν μπορει να δωθει ενας ορισμος για το ΤΙ ακριβως ειναι η αισθηση στο τιμονι.
Nαι ρε συ, κομπλεξ με την εννοια της εμπάθειας, κακεντρέχειας κλπ εννοω ;)
Μια χαρα ειναι το vag. Αλλοι να περνουν παραδειγματα μπας και βγαλουν κανα μοτερ λογικου κυβισμου με πολλα αλογα.
Γιατι οκ, περα απο την πλακα, αλλα τα vagακια ειναι ταμαμ για ΠΟΛΛΟΥΣ ανθρωπους.
Για τα αυτοκινητα που βγαζει του VAG καλα ειναι οι κινητηρες τους..Για bmw θελουν πολλα ψομια για να την φτασουν.
Ενα πολυ μεγαλο ποσοστο των ανθρωπων που εχουν ή αγοραζουν vag λιγο τους νοιαζει.
Τι την νοιαζει δηλαδη την κοπελα ή την κυρια που θα παρουν ενα απλο μικρο για την πολη ή τον οικογενειαρχη που θελει ενα μεσαιο καλο αυτοκινητο με αξιοπρεπεις επιδοσεις?
Και στην τελικη μια χαρα ειναι και η μπροστα κινηση.
Θα σε χαλαγε δηλαδη ενα Integra, ενα πρωτης γενιας Golf GTI, ενα 205 Gti, ενα 106 rallye, ενα Mini και λοιπα οχηματα που ορισαν την κατηγορια hot hatch?
Αν και αποσο καταλαβαινω δεν ειναι προβλημα η κινηση, οι περισσοτεροι εδω μεσα μιλανε για τιμονια χωρις αισθηση. Ε ενταξει, δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα!
Τι να πουμε δηλαδη και για τους ασσους και τις ε90 που εχουν αυτο το προβλημα με το ρεταρισμα, και αρκετοι αναφερουν οτι το εσωτερικο δεν ειναι τοσο ποιοτικο (ξεφλουδιζουν τα πλαστικα ειχα δει)!Οι άνθρωποι της 1ης παραγράφου είναι οι αγοραστές των αυτοκινήτων της 2ης; Δεν νομίζω...
Αυτοκίνητα σαν αυτά που περιγράφεις στην 2η παράγραφο δεν θα ξαναδείς (ειδικά από την VW).
Το κακό είναι ότι ως ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής (αφού χώνεψε σε μία 10ετία SEAT & SKODA) και ελέγχοντας (δυστυχώς) το σύνολο του Ευρωπαικού ειδικού τύπου, έκανε και τους περισσότερους από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της να αλλάξουν χαρακτήρα στα αυτοκίνητα τους μπας και πουλήσουν κανένα.
Πλέον γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, σουηδικά κλπ αυτοκίνητα τείνουν να είναι αυτό το περίεργο πανβαρό κατασκεύασμα γεμάτο αερόσακους και ηλεκτρονικά (που επεμβαίνουν συνεχώς και εκνευριστικά, χωρίς δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης τους, προφανώς γιατί δεν μπορούν να σταθούν χωρίς αυτά) χωρίς καμμία αίσθηση οδήγησης, χωρίς μοναδικότητα σε κάτι, με μέτρια ποιότητα πλαστικών και άθλια αξιοπιστία.
Και ο Ευρωπαικός ειδικός τύπος εκεί... το σημείο αναφοράς ο εκάστοτε κουβάς του VAG...
Και κάπως έτσι την τελευταία 15ετία βασιλεύει η VAG... σαν τον μονόφθαλμο ανάμεσα στους τυφλούς !!!
Κατάλαβες τώρα που οφείλεται η πολεμική μου για το VAG;
Το μεσαίο καλό αυτοκίνητο είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Προσωπικά δεν το συνδέω με την ιπποδύναμη του καταρχήν. Και προφανώς αφού είναι το μόνο που δίνει το VAG... δεν φτιάχνει καλά αυτοκίνητα κατά τη γνώμη μου.
Αν νομίζεις ότι τα BMW είναι προβληματικά αυτοκίνητα που να δεις τα VAG... Για μίλα με μηχανικό του εξουσιοδοτημένου τους δικτύου να σου πει για τις παλέτες με μοτέρ (!!!) που φέρνουν. Ειδικά με τα τουρμπο-κομπρέσσορ έκλαψε πολύς κόσμος. Δες τώρα τα νέα ibiza με ταμπελάκια μοτέρ "made in China". Βλέπω πολύ κλάμα να έρχεται ξανά...
Υπόψιν ότι έχω οδηγήσει πάμπολους από τους κουβάδες τους. Η γενική μου γνώμη για τις κατασκευές τους είναι ότι σπορ αμάξι δεν είναι κάτι που έχει δύναμη στο μοτέρ και αρκούντως δυνατά φρένα. Αν δεν μιλάμε για σπορ κατασκευές πάω πάσο, αλλά όπως ξέρεις μιλάνε...
C U out there
Οι άνθρωποι της 1ης παραγράφου είναι οι αγοραστές των αυτοκινήτων της 2ης; Δεν νομίζω...
Οχι, αυτα τα αναφερω στον ντριφτακια ως παραδειγματα καλων προσθιοκινητων.
Το κακό είναι ότι ως ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής (αφού χώνεψε σε μία 10ετία SEAT & SKODA) και ελέγχοντας (δυστυχώς) το σύνολο του Ευρωπαικού ειδικού τύπου, έκανε και τους περισσότερους από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της να αλλάξουν χαρακτήρα στα αυτοκίνητα τους μπας και πουλήσουν κανένα.
Πλέον γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, σουηδικά κλπ αυτοκίνητα τείνουν να είναι αυτό το περίεργο πανβαρό κατασκεύασμα γεμάτο αερόσακους και ηλεκτρονικά (που επεμβαίνουν συνεχώς και εκνευριστικά, χωρίς δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης τους, προφανώς γιατί δεν μπορούν να σταθούν χωρίς αυτά) χωρίς καμμία αίσθηση οδήγησης, χωρίς μοναδικότητα σε κάτι, με μέτρια ποιότητα πλαστικών και άθλια αξιοπιστία.
Και ο Ευρωπαικός ειδικός τύπος εκεί... το σημείο αναφοράς ο εκάστοτε κουβάς του VAG...
Και κάπως έτσι την τελευταία 15ετία βασιλεύει η VAG... σαν τον μονόφθαλμο ανάμεσα στους τυφλούς !!!
Κατάλαβες τώρα που οφείλεται η πολεμική μου για το VAG;
Καταλαβαινω.
Παντως το γεγονος οτι τα αυτοκινητα εγιναν πανβαρα κατασκευασματα γεματα ηλεκτρονικα πιστευω οτι ειναι λογικες απαιτησεις των καιρων. Θελουμε αυτοκινητα ασφαλη, ανετα, με πασας φυσεως ηλεκτρικες ευκολιες, ολα αυτα εχουν το τιμημα τους. Δεν μπορεις να τα εχεις ολα, τουλαχιστον οχι σε λογικη τιμη. Ενας θεος ξερει ποσοι εχουν γλυτωσει χαρη στους αεροσακους τα (μη επενεργοποιησημα) ηλεκτρονικα και τα τοσο μελετημενα στιβαρα/βαρια αμαξωματα.
Το μεσαίο καλό αυτοκίνητο είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Προσωπικά δεν το συνδέω με την ιπποδύναμη του καταρχήν. Και προφανώς αφού είναι το μόνο που δίνει το VAG... δεν φτιάχνει καλά αυτοκίνητα κατά τη γνώμη μου.
Αν νομίζεις ότι τα BMW είναι προβληματικά αυτοκίνητα που να δεις τα VAG... Για μίλα με μηχανικό του εξουσιοδοτημένου τους δικτύου να σου πει για τις παλέτες με μοτέρ (!!!) που φέρνουν. Ειδικά με τα τουρμπο-κομπρέσσορ έκλαψε πολύς κόσμος. Δες τώρα τα νέα ibiza με ταμπελάκια μοτέρ "made in China". Βλέπω πολύ κλάμα να έρχεται ξανά...
Η αληθεια ειναι οτι εκανα μια βολτα στο φορουμ των VW, και εψαξα αρκετες σελιδες. Τα πιο επαναλαμβανομενα προβληματα ηταν με το DSG6 (κραδασμοι, θορυβοι), τριξιματα παντου (που μαλιστα οι ιδιοι ιδιοκτητες λενε wv χωρις τριξιματα δεν γινεται), ειδικα απο ταμπλο και παρμπριζ, στο μοτερ βαλβιδα Ν76(?) και σκαστρα (αλλα αυτο ειναι ευκολο και φτηνο να διορθωθει), και καποιες αναφορες με λαδια και ηλεκτρικα χειροφρενα, εγκεφαλους αμαξωματος, κτλ.
Να σπαει μοτερ ομως, ομολογω οτι δεν ειδα καπου(εκτος αν δεν το προσεξα). Οχι οτι δεν σε πιστευω, απλα αναφερω τι ειδα.
Υπόψιν ότι έχω οδηγήσει πάμπολους από τους κουβάδες τους. Η γενική μου γνώμη για τις κατασκευές τους είναι ότι σπορ αμάξι δεν είναι κάτι που έχει δύναμη στο μοτέρ και αρκούντως δυνατά φρένα. Αν δεν μιλάμε για σπορ κατασκευές πάω πάσο, αλλά όπως ξέρεις μιλάνε...
C U out there
Ενταξει, εγω μικρος ειμαι, εμπειρια δεν εχω, αλλα οπως γραφεις και πιο πανω ειναι τα vw αποτελει το 'benchmark' της εκαστοτε κατηγοριας, οποτε αυτο βλεπω αυτο λεω.:embarassm Ομολογω παντως οτι εδω και 2 μερες βλεπω τα vw με αλλο ματι.
Το ότι ο Ευρωπαικός ειδικός τύπος τα θεωρεί τέτοια, δεν σημαίνει ότι θα έπρεπε να είναι...
Τα sites που ασχολούνται με αυτοκίνητα και ειδικά τα official δεν είναι παρθενογεννέσεις, ενίοτε εξυπηρετούν συμφέροντα.
Η εικονική πραγματικότητα των απροβλημάτιστων αυτοκινήτων είναι γνωστό MATRIX σε όσους ασχολούνται σε πιο βαθιά βάση από αυτή του απλού χρήστη. Δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη για την πραγματική αξιοπιστία μίας μάρκας έτσι.
Η πραγματικότητα είναι ότι τα ανεξάρτητα site δηλ. αυτά στα οποία μπορείς να γράψεις τα πάντα για κάποιο μοντέλο, αυτά να εμφανιστούν αλλά και να παραμείνουν στο board... είναι ελάχιστα. Εξαρτάται από το στομάχι του κάθε administrator να κάνει τον Δον Κιχώτη στις πιέσεις.
Φιλικά.
C U out there
E36 RULES!!
29-11-10, 00:48
εδω και 2 μερες βλεπω τα vw με αλλο ματι.
Και εγώ, με αλλα ματια τα βλεπω...
Αυγά ματια :D :D :D :D
(ειναι η ώρα της τώρα, γι'αυτο χαχα)
Το ότι ο Ευρωπαικός ειδικός τύπος τα θεωρεί τέτοια, δεν σημαίνει ότι θα έπρεπε να είναι...
Τα sites που ασχολούνται με αυτοκίνητα και ειδικά τα official δεν είναι παρθενογεννέσεις, ενίοτε εξυπηρετούν συμφέροντα.
Η εικονική πραγματικότητα των απροβλημάτιστων αυτοκινήτων είναι γνωστό MATRIX σε όσους ασχολούνται σε πιο βαθιά βάση από αυτή του απλού χρήστη. Δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη για την πραγματική αξιοπιστία μίας μάρκας έτσι.
Η πραγματικότητα είναι ότι τα ανεξάρτητα site δηλ. αυτά στα οποία μπορείς να γράψεις τα πάντα για κάποιο μοντέλο, αυτά να εμφανιστούν αλλά και να παραμείνουν στο board... είναι ελάχιστα. Εξαρτάται από το στομάχι του κάθε administrator να κάνει τον Δον Κιχώτη στις πιέσεις.
Φιλικά.
C U out there
Πω, πω, νομίζω σε ερωτεύτηκα κ Γουακόφσκι.:woowoo:
E36 RULES!!
29-11-10, 17:31
Σημερα περασα απο τη σχολη..
Ενας συμφοιτητής μου, καλο παιδακι σε γενικες γραμμες αλλα με τσαντιζει, διαβαζε autocar. Υπ'οψην, VAGακιας αυτος, θελει να παρει mk1 caddy και να το φτιαξει lol.. Παω απο πανω του βλεπω διαβαζε για το RS3.. Λεω ''what's this? ah, the RS3, gay'' και εφυγα.. :D
Μεσα σε 2 δευτερολεπτα ακουω μια γκαρικλα..
WHAT? DID YOU SAY GAY??
WHO ARE YOU?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
ξαναπαω, και αρχιζει
-who are you? HOW CAN YOU THINK THIS CAR IS GAY?
-well, it is :D oh, and btw, quattro ist fur sissies
-WHAT? SO YOU MEAN 4WD IS GAY!
-no, just quattro, you kno, audi's 4WD.. :D
One down, παμε να τσαντισουμε τον επομενο τωρα χαχαχα
Βεβαια, σε γενικές γραμμές αντικειμενικά ειναι ωραίο αμαξάκι, δεν το'παιρνα, αλλα ειναι ωραίο!
Και εγώ, με αλλα ματια τα βλεπω...
(ειναι η ώρα της τώρα, γι'αυτο χαχα)
εννοεις κατι τέτοιο???
http://i248.photobucket.com/albums/gg196/Driftis/06092010036.jpg
ή κάτι τέτοιο???
http://i248.photobucket.com/albums/gg196/Driftis/06092010035.jpg
Σημερα περασα απο τη σχολη..
Ενας συμφοιτητής μου, καλο παιδακι σε γενικες γραμμες αλλα με τσαντιζει, διαβαζε autocar. Υπ'οψην, VAGακιας αυτος, θελει να παρει mk1 caddy και να το φτιαξει lol.. Παω απο πανω του βλεπω διαβαζε για το RS3.. Λεω ''what's this? ah, the RS3, gay'' και εφυγα..
Μεσα σε 2 δευτερολεπτα ακουω μια γκαρικλα..
WHAT? DID YOU SAY GAY??
WHO ARE YOU?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
ξαναπαω, και αρχιζει
-who are you? HOW CAN YOU THINK THIS CAR IS GAY?
-well, it is :D oh, and btw, quattro ist fur sissies
-WHAT? SO YOU MEAN 4WD IS GAY!
-no, just quattro, you kno, audi's 4WD.. :D
One down, παμε να τσαντισουμε τον επομενο τωρα χαχαχα
Βεβαια, σε γενικές γραμμές αντικειμενικά ειναι ωραίο αμαξάκι, δεν το'παιρνα, αλλα ειναι ωραίο!
:gaysex: :bigthumb: Ωραίιιιιιιιιιιιος
E36 RULES!!
29-11-10, 17:54
εννοεις κατι τέτοιο???
ή κάτι τέτοιο???
:icon18::icon18::icon18:
Wolverine DOES exist :D
trolling vag fans:dance:
Ποιος ψηνεται για μπλουζα "quattro ist fur sissies" :bigthumb:
Παιδιά να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί...
Το RS3 δεν είναι ενα απλό Audi είναι όπλο που στα χέρια του γνώστη μπορεί να γίνει απίστευτο όπλο...
Ποιος ψηνεται για μπλουζα "quattro ist fur sissies" :bigthumb:Δεν ψήνομαι απλώς, καίγομαι...
Stef, σιγά το kalasnikof !!!
C U out there
Δεν ψήνομαι απλώς, καίγομαι...
Stef, σιγά το kalasnikof !!!
C U out there
Γιατί βρε σύ?
Μόνο τα BMW υπάρχουν...?
Το RS3 νομίζω δεν έχει ανταγωνιστικό αμάξι η BMW... ή κάνω λάθος....?
H bmw ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 400 ΑΛΟΓΑ ΓΚΡΟΥΠ έχει αφήσει ως ανταγωνισμό το 46 !!! ... μέχρι να βγει ένα καλύτερο λοιπόν παρακαλούνται όλα τα κάτω από 400 άλογα vag να μην ενοχλούν κατόχους Μ3 Ε92 ή Μ5 Ε60 ...
Λογικό μου ακούγεται!
Συγκρίνεις αμάξι 350 αλόγων με αμάξι 420 & 507 αλόγων....
Μήπως θα έπρεπε να το ξανασκεφτείς το τι συγκρίνεις....?
http://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk&feature=related
Είπες ότι
...Το RS3 νομίζω δεν έχει ανταγωνιστικό αμάξι η BMW... ή κάνω λάθος....?
σου είπα ποιό είναι το ανταγωνιστίκο ... που είναι και 11 χρόνια πίσω
H bmw ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 400 ΑΛΟΓΑ ΓΚΡΟΥΠ έχει αφήσει ως ανταγωνισμό το 46 !!! ... μέχρι να βγει ένα καλύτερο λοιπόν παρακαλούνται όλα τα κάτω από 400 άλογα vag να μην ενοχλούν κατόχους Μ3 Ε92 ή Μ5 Ε60 ...
Μετά μου λές
Λογικό μου ακούγεται!...
Μα αν το ήξερες από την αρχή γιατί δεν το έλεγες ??? :D :D :D
Γιατί βρε σύ?
Μόνο τα BMW υπάρχουν...?
Το RS3 νομίζω δεν έχει ανταγωνιστικό αμάξι η BMW... ή κάνω λάθος....?
Σε λίγο καιρό θα έχει...την Μ1.
Αν και η 135 δεν πρέπει να υπολείπεται τρελά.
Ρε παιδιά άλλη κατηγορία αυτοκινήτου το RS3 και άλλη η σειρά 1 της BMW
Μην τρελλαθούμε τελείως!!!
Μην συγκρίνετε κινητήρες, εκεί της BMW είναι καλύτερος σε σύγκριση με της Audi , μιλάμε για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε κατηγορία αυτοκινήτου!!
Είπες ότι
σου είπα ποιό είναι το ανταγωνιστίκο ... που είναι και 11 χρόνια πίσω
Μετά μου λές
Μα αν το ήξερες από την αρχή γιατί δεν το έλεγες ??? :D :D :D
Εννοείς το Μ3 Ε46 VS RS3.....?
Σχετικά με το "λογικό μου ακούγεται" προφανώς και έκανα πλάκα..
Μπορεί να μην το κατάλαβες και ζητώ συγγνώμη αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις RS3 με M5....
Εννοείς το Μ3 Ε46 VS RS3.....?
Σχετικά με το "λογικό μου ακούγεται" προφανώς και έκανα πλάκα..
Μπορεί να μην το κατάλαβες και ζητώ συγγνώμη αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις RS3 με M5....
Κοίτα εγώ σου απάντησα στην απορία σου ... και για να τη γενικέυσω την απάντηση σου είπα ποιά ακριβώς γκρούπ ΔΕ χρειάζεται κάτι καλύτερο από 46άρι για να βρούν ανταγωνισμό
επειδή όμως βλέπω δεν έγινα μάλλον κατανοητός έχουμε και λέμε από άποψη επιδόσεων ευθείας - στροφών κλπ κλπ
ΟΛΑ τα 2.0 ανεξάρτητα του σε τι σασί είναι
ΟΛΕΣ οι σειρές S (από s3 μέχρι s5)
Όλα τα παλιά RS (από το παλιό RS2 έως και τα RS4 , RS6 προφανώς όχι το καινούργιο v10)
ΌΛΑ τα ατμ V.8 (δε ξέρω για το καινούργιο rs5 αλλά από ότι διάβασα είναι πολύ βαρύ και ισοδύναμο με το κομπρεσεράτο v6 , oπότε δε ξέρω σχετικά με αυτό... και προφανώς ΟΧΙ το R8)
Θεωρώ από ότι έχω δει και διαβάσει ότι το ΜΟΝΟ που είναι σε άλλη κατηγορία σε σχέση με τα παραπάνω είναι το 2.5 άρι TTRS ... και θεωρώ ότι εκεί κοντά θα είναι το RS3 (που φοράει ίδιο μοτέρ) ... το TTRS κάνει εκπληκτικό χρόνο στο ρινκγ που αμφιβάλλω αν θα κάνει το rs3 ... σε κάθε περίπτωση πάντως και αυτά με το 46αρι θα κοντραριστούν ...
Μπορεί να κάνεις όσο πλάκα θέλεις αυτή είναι η αλήθεια !!! ... και αν εξαιρέσεις το TTRS δε χρειάζεται ΚΑΝ csl 46 και το απλό ΜΑΜΑ Μ3άκι πιο γρήγορο είναι από όλα αυτά ή σε κάποιες περιπτώσεις πολύ κοντά !!! ... και είναι και 11 ετών μοντέλο !!!
Μπορεί να κάνεις όσο πλάκα θέλεις αυτή είναι η αλήθεια !!! ... και αν εξαιρέσεις το TTRS δε χρειάζεται ΚΑΝ csl 46 και το απλό ΜΑΜΑ Μ3άκι πιο γρήγορο είναι από όλα αυτά ή σε κάποιες περιπτώσεις πολύ κοντά !!! ... και είναι και 11 ετών μοντέλο !!!
To συμπέρασμα ότι κάνω πλάκα δεν σε καταλαβαίνω από πού το βγάζεις αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα...
Από εκεί και μετά εαν πιστεύεις ότι ΜΑΜΑ Μ3 Ε46 με ΜΑΜΑ RS3 θα είναι μπροστά το Μ3 δεν έχεις παρα να περιμένεις μερικούς μήνες...
Εννοείς το Μ3 Ε46 VS RS3.....?
Σχετικά με το "λογικό μου ακούγεται" προφανώς και έκανα πλάκα...
To συμπέρασμα ότι κάνω πλάκα δεν σε καταλαβαίνω από πού το βγάζεις αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα...
μάλλον πάλι πλάκα κάνεις ...
...Από εκεί και μετά εαν πιστεύεις ότι ΜΑΜΑ Μ3 Ε46 με ΜΑΜΑ RS3 θα είναι μπροστά το Μ3 δεν έχεις παρα να περιμένεις μερικούς μήνες...
Διάβασε πάλι τι έγραψα !!! δεν το κατάλαβες
μάλλον πάλι πλάκα κάνεις ...
Διάβασε πάλι τι έγραψα !!! δεν το κατάλαβες
Moυ θυμίζεις πολιτικό...
Τα ίδια κάνεις, παίρνεις κάτι το απομονώνεις και το παρουσιάζεις σαν λόγια που μόνο αυτά έχω πει...
Το RS3 θα πουλήσει μια χαρά όπως και όλα τα RS γιατί απευθύνονται σε ένα διαφορετικό κοινό από ότι τα Μ.
Συγκρίνοντάς τα, απλά υποβαθμίζουμε τα M
Κλασική και πιο πρόσφατη απόδειξη το RS5 το οποίο θα ήταν το ειδικό οδηγοκεντρικό τούμπανο και απλά απογοήτευσε τον ειδικό τύπο.
Απλά τα Audi δεν είναι τα fun to drive αμάξια Δημήτρη.
Είναι αμάξια γρήγορα για έναν πχ οικογενειάρχη που θέλει να νιώθει "ασφάλεια", και να έχει και γκάζι...
Ακριβώς αυτό είναι και υπάρχουν για όλες τις ηλικίες από από Α1 μέχρι S8
Stormrider
01-12-10, 18:41
Ποιος σκατα καθοριζει τι ειναι το 'fun to drive' δε καταλαβα ποτε εδω μεσα.....
Kostas Christ
01-12-10, 19:10
Ποιος σκατα καθοριζει τι ειναι το 'fun to drive' δε καταλαβα ποτε εδω μεσα.....
Ο κυριουλης αναμεσα στα ποδια σου...
Παντως ασχετως αν καποιους τους εξυπερετη το Rs3 εγω προσωπικα δεν θα το κοιταγα καν ειδικα στην τιμη του εχει αυτοκινητα που ειναι μακραν ανωτερα εστω και μεταχειρισμενα.
Stormrider
03-12-10, 13:38
Ο κυριουλης αναμεσα στα ποδια σου...
Fun to drive μπορει να ειναι οτιδηποτε,οχι μονο ενα καρο με πισω κινηση.
Fun to drive μπορει να ειναι οτιδηποτε,οχι μονο ενα καρο με πισω κινηση.Τα κάρα βέβαια είχαν... μπροστά κίνηση, τα άλογα τράβαγαν δεν έσπρωχναν !!! (και έχουν ακόμα εδώ που τα λέμε, τα σύγχρονα τα λέμε VAG).
Ρε ούστ στα απροβλημάτισμα "μαγικά" άουντις...
http://i136.photobucket.com/albums/q170/MPower_this/18sig2.jpg
C U out there
Πω, πω χοληηη.
Νίκο πές μας την άποψή σου για το καταπληκτικό και ευφυές δημιούργημα του vag, audi A1.:rockon:
Πω, πω χοληηη.
Νίκο πές μας την άποψή σου για το καταπληκτικό και ευφυές δημιούργημα του vag, audi A1.:rockon:Σαν το μπροστά μπροστά ταρανδάκι της υπογραφής σου... δυνατά μπροστινά άκρα για να αντέξει το βάρος και την "πίεση" χαχαχα
C U out there
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.