Επιστροφή στο Forum : Ε39 525 tds
Γεια σας παιδιά .. στο ζουμί έχω ένα Ε39 525 tds diesel με 143ps θέλω γνώμες πως να το αναβαθμίσω στα 230-260 ps
Φιλε μου εξαρταται τι εισαι διατεθιμενος να κανεις. Δεν ειμαι ειδημων αλλα ο μονος τροπος που μπορω να φανταστω και με τον οποιο να παρεις ΤΟΣΑ αλογα ειναι μεγαλυτερο ιντερκουλερ και σαφως μεγαλυτερο τουρμπο ή ισως twin-turbo. Ο ποιο ανωδυνος ειναι το chiptuning, αλλα σε αυτη την περιπτωση το πολυ να το φτασεις 180ps με ανεβασμενη αισθητα ροπη.
Οπως και να 'χει, εχωντας κατα νου τα υστερηματα του συγκεκριμενου μοτερ δεν ξερω αν ειναι ο καταλληλος υποψηφιος για τετοιου ειδους βελτιωση.
οταν λες υστερηματα τι ενοεις?
φιλικα ρωταω γιατι απο τα ντιζελ πραγματηκα δεν γνωριζω
giannis_compact
09-12-10, 18:24
Φιλε μου ποσα χιλιομετρα εχεις?Εισαι ικανοποιημενος?Ο ξαδερφος μου παει τριτη φορα για κεφαλαρι...
κατα την γνωμη μου αξιζει να ασχοληθω με αυτο το μοτερ..βασικος μου στοχος ειναι τα 200+ αλογα οχι κατι πιο δυνατο..απλα το θεμα ειναι πως και δεν κατεχω απο τα ντιζελ αλλα και δεν γνωριζω τις ανοχες-αντοχες του συγκεκριμενου μοτερ..παντως εχω πολυ καλο μου φιλο μηχανικο που ειναι τερμα κολημενος με τα bmw εχει στην κατοχη του ε30 μ3 και εχουμε απειρο μερακι να ασχοληθουμε σοβαρα με το μοτερ αυτο.
εχω 154.000χλμ
και δουλευει αψογα
κοιτα ολα τα εξακυλυνδρα χρειαζονται πολυ καλη προθερμανση πριν σκληρης χρησης..αυτο το κανει ο ξαδερφος σου?αλαζει οταν πρεπει τα λαδια?τι μαρκα λαδια φοραει?
για να σου μιλησω πιο συγκεκριμενα..εχω γνωστο ο οποιος εχει 584.0000χλμ απροβληματιστα!!!!
giannis_compact
09-12-10, 18:36
Ετυχε το αυτοκινητο τελικα...Τι να πω!
προφανως τα ντιζελ ειναι πολυ πιο γερα μοτερ απο οτι της βενζινης,,ας μετρησει συμπιεση,καθως και ας δει τα κουζινετα εαν εχουν παρει κενα..και γιατι το να πλανιαρεις καφαλαρη μονο δεν αρκει σε τετοιο μοτερ..ποσα χλμ εχει?εαν εχει κουζινετο με κενα παει να πει οτι δεν κανανε καλη δουλια στο ρεκτιφιε
individual
16-12-10, 06:36
για αρχη θα σου πρωτεινα να κανεις ενα τσιπαρισμα και να φτασεις στα 170+ αλογα....
αν δεις οτι δεν σου φτανουν......
πρωτα ο Θεος,τα ξαναλεμε!!!
To tds οντως ποναει απο θερμοκρασιες με συνεπεια συχνη αλλαγη κεφαλαρια. Επισης αντλια πετρελαιου και AGR βαλβιδα καθως και το λεγωμενο εξυπνο μπεκ. Ολα βεβαια ειναι θεμα συντηρησης αλλα ειναι δυσκολα αυτοκινητα για αγορα μεταχειρισμενου. Το D δεν εχει πλεον τετοια θεματα.
Εαν στοχος σου ειναι τα 200 αλογα, οντως κανε ενα τσιπαρισμα για αρχη και αν δεν σου κανει το αποτελεσμα βλεπεις. Το τσιπ θα σου ανεβασει αισθητα και ροπη, πραγμα σημαντικο, μπορει να φτασεις 320 N-m. Πριν κανεις οτιδηποτε, δες συμπιεση, κανε προληπτικη αλλαγη αντλια νερου εαν δεν εχεις κανει και παροτι τωρα ειναι κρυο πλυνε τα ψυγεια σου. Το tds εαν ανεβασει θερμοκρασια μια φορα δεν συγχωρει, ραγιζει κατευθειαν κεφαλαρι.
Γεια σας παιδιά .. στο ζουμί έχω ένα Ε39 525 tds diesel με 143ps θέλω γνώμες πως να το αναβαθμίσω στα 230-260 psΤο στόχο αυτόν πως τον έβαλες;
Σου αρέσει το νούμερο;
Δεν το πάει το μοτέρ σου εκεί ούτε ο...
http://www.infortigo.gr/images/stories/01-synergeia/lepidas/lepidas.jpg
C U out there
paidia exete polyto dikio apla mesw net exw dei beltiwmena diesel kai eipa mipws kataferw kati analogo kai egw..
εχς κανει αλαγη αντλιας νερου-και θερμοστατη απο την πρωτη ημερα,σκοπευω οπωςδιποτε να κανω τσιπαρισμα,και το ψυγειο μου ειναι σε αριστη κατασταση σαν καινουργιο
οπωσ και ναχει σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας!!!πραγματικα εκτιμω την σελιδα αυτη
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.