ThaNOS E46coupe
20-12-10, 23:51
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΛΑΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ....:icon02:Ξεκινάμε αφαιρόντας τη λαβή και του χειροφρένου..29051 και το λεβιέ ταχυτήτων...
ξεβιδώνουμε τις δύο μικρές βίδες που συγκρατούν την κονσόλα των παραθύρων και την κονσόλα που χωρίζει τον οδηγό απο το συνοδηγό...29052
αφαιρούμε το πίσω τασάκι 29053. μέσα στη βάση που κάθεται το πίσω τασάκι υπάρχουν δύο βίδες πλαστικές. τις ξεβιδώνουμε.... και μπορούμε να βγάλουμε την παλιά κονσόλα..
προσοχή στη φύσα που δίνει ρέυμα στα αλάρμ και στο κεντρικό κλείδωμα...αφαιρούμε τη φύσα. βγάζουμε την κονσόλα και στο απο πίσω μέρος βλέπουμε δύο λαμάκια που συγρατούν απάνω στην κονσόλα το διακοπτάκι του αλάρμ-κλειδαριών...τα πιέζουμε με ένα λατσαβίδι με προσοχή και σπρόχνουμε τον διακόπτη.
29054
έχουμε λοιπον βγάλει την κεντρικη κονσόλα . ο Γερμανός έχει προβλέψει οτι είμαστε μπαξάκιδες και μας έχει χαράξει απο τη μαμά τη μοκέτα ωστε να μπορούμε να την αφαιρέσουμε χωρίς να χρειαστεί να την κόψουμε...29055
στα σημεία 1 και 2 υπήρχαν οι βίδες που συγκρατούν το χειρόφρενο ενώ στο σημείο 3 υπάρχει αναμονή να βιδώσουμε την τρίτη βίδα που κάθεται ο τεμπέλης..29056 απάνω απο την τρύπα υπάρχει συλικόνη απο το εργοστάσιο...τη βγάζουμε με ένα κατσαβίδι
βιδώνουμε τις νέες βίδες 1-2-3 που είναι πιό μακρυές απο τις εργοστασιακές29057
29058
τραβάμε το χειρόφρενο τέρμα ψηλά..όσο πάει.(αλλιώς δέ χωράει να περάσει το μοχλός του χειρόφρενου μέσα απο την υποδοχή)..περνάμε την κοσόλα μέσα απο τον τεμπέλη και την τοποθετούμε στις βάσεις της..
βιδώνουμε ξανά τις βιδες που συγρατούν τις δύο κονσόλες(λεβιέ-χειρόφρενου)29059 βίδώνουμε και τις υπόλοιπες στο τασάκι τοποθετουμε τα περισευούμενα(ποτηροθήκη και φούσκες χειρόφενου και λεβιέ) και είναι έτοιμος...ΚΑΛΕΣ ΤΕΜΠΕΛΙΕΣ.:friday:......υπολοιπες φωτο αυριο...με το φώς της ημέρας....
ξεβιδώνουμε τις δύο μικρές βίδες που συγκρατούν την κονσόλα των παραθύρων και την κονσόλα που χωρίζει τον οδηγό απο το συνοδηγό...29052
αφαιρούμε το πίσω τασάκι 29053. μέσα στη βάση που κάθεται το πίσω τασάκι υπάρχουν δύο βίδες πλαστικές. τις ξεβιδώνουμε.... και μπορούμε να βγάλουμε την παλιά κονσόλα..
προσοχή στη φύσα που δίνει ρέυμα στα αλάρμ και στο κεντρικό κλείδωμα...αφαιρούμε τη φύσα. βγάζουμε την κονσόλα και στο απο πίσω μέρος βλέπουμε δύο λαμάκια που συγρατούν απάνω στην κονσόλα το διακοπτάκι του αλάρμ-κλειδαριών...τα πιέζουμε με ένα λατσαβίδι με προσοχή και σπρόχνουμε τον διακόπτη.
29054
έχουμε λοιπον βγάλει την κεντρικη κονσόλα . ο Γερμανός έχει προβλέψει οτι είμαστε μπαξάκιδες και μας έχει χαράξει απο τη μαμά τη μοκέτα ωστε να μπορούμε να την αφαιρέσουμε χωρίς να χρειαστεί να την κόψουμε...29055
στα σημεία 1 και 2 υπήρχαν οι βίδες που συγκρατούν το χειρόφρενο ενώ στο σημείο 3 υπάρχει αναμονή να βιδώσουμε την τρίτη βίδα που κάθεται ο τεμπέλης..29056 απάνω απο την τρύπα υπάρχει συλικόνη απο το εργοστάσιο...τη βγάζουμε με ένα κατσαβίδι
βιδώνουμε τις νέες βίδες 1-2-3 που είναι πιό μακρυές απο τις εργοστασιακές29057
29058
τραβάμε το χειρόφρενο τέρμα ψηλά..όσο πάει.(αλλιώς δέ χωράει να περάσει το μοχλός του χειρόφρενου μέσα απο την υποδοχή)..περνάμε την κοσόλα μέσα απο τον τεμπέλη και την τοποθετούμε στις βάσεις της..
βιδώνουμε ξανά τις βιδες που συγρατούν τις δύο κονσόλες(λεβιέ-χειρόφρενου)29059 βίδώνουμε και τις υπόλοιπες στο τασάκι τοποθετουμε τα περισευούμενα(ποτηροθήκη και φούσκες χειρόφενου και λεβιέ) και είναι έτοιμος...ΚΑΛΕΣ ΤΕΜΠΕΛΙΕΣ.:friday:......υπολοιπες φωτο αυριο...με το φώς της ημέρας....