PDA

Επιστροφή στο Forum : το kadettaki στο kartodromo


nik200
26-12-10, 17:55
εκανα ενα compilation τα video που τραβηξαν τα παιδια απο την πιστα την προηγουμενη εβδομαδα...η δυναμη δεν εφτανε ουτε για πλακα..αλλα με το γκαζι στο πατωμα και με χειροφρενο συνεχεια σηκωμενο κατι εγινε...

http://www.youtube.com/watch?v=7ut5uFMVF14

Dr.Yamastura
26-12-10, 22:12
Πολύ δυνατός,με σωστές γραμμές,μεταφορές βάρους,χειρόφρενα.
Αν ήταν και πιο δυνατό θα έγραφες και το όνομά σου στην άσφαλτο!!
Τι λες από το νέο έτος για κανά m3 E36??

ThaNOS E46coupe
26-12-10, 23:05
βρε λίσα με δάυτο....με αυτό το αυτοκίνητο είναι αρκετά δύσκολο να κάνεις ντρίφτ. είναι αρκετά κοντό το μεταξόνιο λιγά τα κυβικά και δέν έχει πίσο κώλο για να το βοηθήσει την ώρα που θέλεις να πετάξει κωλαράκι.αλλα πρέπει να έχει πέσει ράψιμο στο διαβορικό.εεε?.. μπράβο και πάλι μπράβο νικόλα ...

nik200
27-12-10, 10:04
Πολύ δυνατός,με σωστές γραμμές,μεταφορές βάρους,χειρόφρενα.
Αν ήταν και πιο δυνατό θα έγραφες και το όνομά σου στην άσφαλτο!!
Τι λες από το νέο έτος για κανά m3 E36??

χρηστο σε ευχαριστω....ειναι υπο σκεψιν αυτο το τελευταιο...m3 e36 η nissan 200sx sr20det...ιδου η απορια...i need power!

Dr.Yamastura
27-12-10, 13:15
Μες στο μυαλό μου είσαι;;
Το ίδιο σκέφτομαι και εγώ,αλλά το 200άρι θα είναι μεγαλύτερος μπελας νομιζω,αλλά πιο ντριφτάδικο
σαν αμάξι.

rapid_fast
27-12-10, 14:06
Εισαι απολαυστικός...

MIKEN636
27-12-10, 15:58
give him power.αδικειται ο ανθρωπος...φιλε παιρνεις αξια το τιτλο του δικαστη μεσα στη πιστα.

kloukakis
27-12-10, 16:16
Είναι κότα ρε, δεν παίρνει δυνατό αμάξι.....:thumbsdow

Έχει μαλιάσει η γλώσσα μου:nixweiss:

Stunt Mike
27-12-10, 17:08
Μες στο μυαλό μου είσαι;;
Το ίδιο σκέφτομαι και εγώ,αλλά το 200άρι θα είναι μεγαλύτερος μπελας νομιζω,αλλά πιο ντριφτάδικο
σαν αμάξι.

Aυτο σηκωνει πολυ συζητηση σε καφετερια....εχω οδηγησει και τα 2 σε 200 αλογα(bmw 328-200sx1.8 ΦΠΕ) και σε 300+ αλογα(bmw m3-200sx SR20με αλλη τουρμπινα+περιφερειακα) και κατεληξα να παρω BMW για εμφανισιακους λογους τοτε(αθλιο το 200ςχ ειδικα μεσα!).Το 200ςχ ακομη και ''μαμα'' δεν στεκοταν στο δρομο,ντριφταριζε πανευκολα αρκει να συνηθιζες το νεκρο τιμονι και τη σχετικα ψηλη θεση οδηγησης που εφερνε και το τιμονι μες στα ποδια μου.Τα εξ ανατολης αυτοκινητα εκεινης της εποχης δεν φημιζονταν για το κρατημα τους(εξου και η ευκολια πλαγιολισθησης) παρα μονο μετα το 2000 αρχισαν να στεκονται αξιοπρεπως.Την ιδια εποχη η bmw εδρεπε δαφνες σε πιστες ανα τον κοσμο και ξεχωριζε για το κρατημα της.Αυτο ειναι ''μειονεκτημα'' τη σημερον ημερα που εμεις τα θελουμε για να ντριφταρουμε χωρις απαραιτητα να'χουμε και 500αλογα για να γυρναει με ευκολια.Αυτο ειναι και το πλεονεκτημα το Νισσαν ως drift car....Πανω σε αυτο το σκεπτικο λοιπον κι εγω εχω ενα 328 που προσπαθω να του ''χαλασω'' την προσφυση ωστε να ντριφταρει πιο ευκολα με τα 200 αλογα του και τα 1400 κιλα του δινοντας καμπερ,αποκλισεις κοντο βημα και φυτιλια 16αρια(συντομα και γδυσιμο)...Το 200ςχ δεν χρειαζεται τιποτα απ'ολα αυτα και εχει και λιγοτερο βαρος.Με μια καλη αναρτηση μπαινεις στη πιστα ετοιμος για δραση.Απ'την αλλη αξιοπιστα μεν και τα 2 με το BMW να'ναι πιο ανθεκτικο σε σκληρη χρηση,ειδικα στο μοτερ+μεταδοση ενω δεν θα'λεγα οτι καποιο απ'τα 2 εχει φθηνοτερα ανταλλακτικα(σε περιπτωσεις RB26 μοτερ το κοστος ξεφευγει κιολας).Γνωμη δικια μου(και 2 φιλων μου με Μ3 ντριφταδικα) ειναι οτι σε βαθος χρονου το BMW θα κοστισει λιγοτερα σε αναλωσιμα απ'οτι ενα τετοιο νισσαν και βρισκεις και πιο ευκολα ανταλλακτικα.

Speedy
27-12-10, 17:29
Aψογος!
Αυτα ειναι..

MIKEN636
27-12-10, 19:24
ρε φιλε ποτε το εμαθες ολο απεξω;;;μπραβο 10'

MIKEN636
27-12-10, 22:18
ρε φιλε ποτε το εμαθες ολο απεξω;;;μπραβο 10'

ουπς...την εκανα παλι..σε λαθος threat εγραψα.sorry.:bricks1:

nik200
27-12-10, 22:30
Είναι κότα ρε, δεν παίρνει δυνατό αμάξι.....:thumbsdow

Έχει μαλιάσει η γλώσσα μου:nixweiss:

βρε κωστα...στα περιπτερα τα βρισκουμε τα λεφτα?και συν τις αλλοις...ειμαι και τις φιλοσοφιας οτι δεν χρειαζεται να ξεφευγεις σε χρημα για να κανεις το χομπυ σου...μην ξεχνας οτι αυτο το αμαξι μου χει κοστισει αρκετα χρηματα να το φερω και μηχανικα και σαν στησιμο στην μορφη που βλεπεις εσυ...και παλι σε πολλα σημεια θελει φτιαξιματα...ειλικρινα δοκιμασε να το πας το αμαξι σου οπως το παω εγω...δηλαδη να μην λυπασαι κοφτες, σασμαν, χειροφρενα, σασι κτλ κτλ...και θα δεις ποσα θα σου ζητησει...οτι και να ειχες θα ζηταγε...για σκεψου να εσκιζα ετσι ενα m3 ε36..τι θα ζηταγε μετα????αφου με ξερεις...στην πιστα αφηνιαζω..αχχχαχαχαχαχα

υγ...ακομα την πιστα δεν την ξερω...δεν παω τερμα δηλαδη....κανω αρκετα λαθη προς το παρον...θα δουμε μεσα στην εβδομαδα καποιες αλλαγες (οδηγικες)....το βιντεο με αυστηρα μετρα drift (για το συγκεκριμενο αμαξι) ειναι μετριο προς καλο...για να κατεβω στο d1(το πιο απλο πρωταθλημα drift της ελλαδος) ομως ειμαι ακομα μετριος στην συγκεκριμενη πιστα....αφου σου πα...practice makes perfect!

nik200
28-12-10, 10:53
οχι οτι με ενδιαφερει να μπω στο d1...προς θεου...απλα βαζω αυτο επειδη εχει τα πιο απλα αμαξακια drift..και κοιταω για να βελτιωνομαι...παντα σαν ερασιτεχνης-hobistas...εγω και τα φιλαρακια μου να περναμε καλα πανω απο ολα...οταν μπεις στην διαδικασια της συγκρισης..θεωρω οτι χανει καθε νοημα....το κεφι γινεται αγχος...και ο συναγωνισμος σε κανει ψωνιο...εχω πολλους φιλους ετσι....και καταλαβα αυτη την ασχημη (κατ εμε) πλευρα του motorsport!