PDA

Επιστροφή στο Forum : Τρέμουλο κινητήρα - Αναμμένη ένδειξη διαχείρισης κινητήρα (Ε46 320 Ci – M52 '2000)


theofrag
29-12-10, 21:48
Τρέμουλο κινητήρα - Αναμμένη η κίτρινη ένδειξη διαχείρισης κινητήρα (Ε46 320 Ci – M52, μοντ. 2000)

Χαιρετώ τα λοιπά μέλη του FORUM.
Εδώ και κανά χρόνο έχω ένα Ε46 320 coupe του 2000.
Πριν 3-4 μήνες άρχισε να μου ανάβει το κίτρινο λαμπάκι (ένδειξη) διαχείρισης του κινητήρα. Μόλις έβαζα μπρός το αυτοκίνητο έτρεμε για λίγα λεπτά και μετά αφού ζεσταινόταν λειτουργούσε κανονικά. Βέβαια το λαμπάκι παρέμενε ανοιχτό. Το πήγα καναδυό φορές στο συνεργείο της γειτονιάς μου, έβαζε ο μάστορας ένα κομπιουτεράκι και έσβηνε το λαμπάκι. Μου έλεγε ότι μάλλον δεν είναι κάτι σοβαρό και ότι το τρέμουλο οφειλόταν μάλλον σε κακή βενζίνη που είχα βάλλει. Μετά από λίγο καιρό το λαμπάκι πάλι ξανάναβε και μετά πάλι τα ίδια. Στην αρχή ο κινητήρας έτρεμε και μετά από λίγα λεπτά αφού ζεσταινόταν όλα καλά.
Στο μεταξύ είχα κάνει κάμποσα ταξίδια Αθήνα - Λάρισα χωρίς κάποιο πρόβλημα πέρα από την αναμμένη ένδειξη και το τρέμουλο για λίγα λεπτά μετά από εκκίνηση.
Πριν λίγο καιρό (μην αντέχοντας άλλο να βλέπω το κωλολαμπάκι αναμμένο) το πήγα το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BMW και μου βρήκε ένα σωληνάκι το οποίο είχε τρυπήσει λίγο και προφανώς έπαιρνε αέρα και μάλλον αυτό έφταιγε μου είπε ο μάστορας που άναβε η ένδειξη. Άλλαξα το σωληνάκι με μόλις 15€. Η ένδειξη είχε σβήσει και πανευτυχής επέστρεψα στο σπίτι μου.
2 μέρες μόνο κράτησε η ευτυχία μου. Το μεθεπόμενο πρωί βάζω μπρός και άρχισε πάλι το γνωστό ολιγόλεπτο τρέμουλο και άναψε πάλι η ένδειξη.
Το ξαναπήγα το αυτοκίνητο στο BMW-συνεργείο, το έβαλε στα κομπιούτερ του και διέγνωσε βλάβη στους πολλαπλασιαστές 3ου και 4ου κυλίνδρου. Τους άλλαξα και τους 2 με 100€. Μου είπε ο μάστορας ότι μάλλον αυτό έφταιγε και άμα ξανανάψει η ένδειξη τα ξαναλέμε. Γύρισα πάλι πανευτυχής στο σπίτι μου ελπίζοντας ότι πλέον όλα καλά.
Το επόμενο πρωί βάζω μπρός και πάλι άρχισε το τρέμουλο και ξανάναψε το λαμπάκι. Το μεσημέρι που έφευγα από τη δουλειά η ένδειξη έσβησε και τρέμουλο τίποτα. Το επόμενο πρωί πάλι τρέμουλο και πάλι άναμμα η ένδειξη. Το ξαναπήγα στο μάστορα και μου είπε να μην ανησυχώ, είναι μάλλον επειδή έχει πολλά χιλιόμετρα ο κινητήρας (105.000) και καμιά φορά το παθαίνουν και μπερδεύεται ο εγκέφαλος και … διάφορα άλλα. Σήμερα κατά τις 10 το πρωί που έβαλα μπρός όλα καλά, ούτε τρέμουλο ούτε ένδειξη. Σήμερα το απόγευμα (είχε αρχίσει και ψοφόκρυο) πάλι τρέμουλο και πάλι άναμμα η ένδειξη.
Αύριο το πρωί μπορεί όλα να είναι καλά. Δε ξέρω …..

Σημείωση 1: Εδώ και κάνα μήνα που έχουν πιάσει τα μεγάλα κρύα στη Λάρισα όταν το βάζω μπρός και η θερμοκρασία είναι 3ο C ή μικρότερη ακούγονται 2-3 ηχητικές ενδείξεις και εκεί που το ταμπλό δείχνει την ώρα δείχνει από μόνο του τη θερμοκρασία να αναβοσβήνει μαζί με τις ηχητικές ενδείξεις. Λέτε αυτό να σημαίνει κάτι;

Σημείωση 2: Το αυτοκίνητο, από τον προκάτοχό του, δεν έχει το κλασικό φιλτροκούτι του, αλλά ένα άλλο ελεύθερο. Αυτό μου είπε ο μάστορας πως δεν υπάρχει περίπτωση να έχει σχέση με το εν λόγω πρόβλημα.

Μπορεί ρε παιδιά να με διαφωτίσει κάποιος επί του όλου θέματος, καθώς δε θέλω να μπλέξω πάλι σε κάποιο ατέρμονα κύκλο επισκέψεων σε συνεργείο BMW και να πληρώνω κάθε τόσο και λύση να μη βρίσκω.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

kloukakis
29-12-10, 21:58
Δεν ξέρω τι είναι, αλλα τσέκαρε καλα τα συνεμπλοκ μηχανής και σασμαν. Μπορεί κάποια να εχει βγει οφ και όταν το μοτερ είναι κρύο και ξερό να μην αποσβαίνουν οι κραδασμοί του.
Μάλλον δεν είναι αυτό γιατι σου ανάβει και λαμπάκι, αλλά τσεκαρε τα όταν σου δοθεί η ευκαιρία.

Dimzan
29-12-10, 22:18
Μαλλον δε λειτουργει σωστα ο αισθητηρας μαζας αερα (MAF). Αυτο ενισχυεται και απο το γεγονος οτι φορας λιγο πιο ελευθερο φιλτρο, που επιβαρυνει μερικες φορες τον εν λογω αισθητηρα.

Στο τρεμουλο που νιωθεις δε μας ειπες αν ανεβοκατεβαινουν οι στροφες η αν παραμενουν πολυ χαμηλα και γι αυτο τρεμει.

Οι πολλαπλασιαστες ειναι συνηθες φαινομενο στα Ε46 αλλα αφου τους αλλαξες ειναι απιθανο να χεις εκει θεμα.

Για τσεκαρε και τον αισθητηρα Λ μαζι με το maf , και ισως και τη βαλβιδα ρελαντι αν δε σου κραταει σωστο ρελαντι

theofrag
29-12-10, 22:53
Οι στροφές είναι στεθερές. Μόνο τρέμουλο και άναμα η ένδειξη.

ziaba
29-12-10, 23:58
Πήγαινε σε ένα συνεργείο αντίπροσωπια bmw και βαλτο πάνω σε διαγνωστικό και θα δείξει τι βλάβη είναι μπορεί να ναι 1002 maf - λάμδα - κομμένο κόλαρο κτλ

theofrag
30-12-10, 00:02
Ρε παιδιά σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο BMW (όχι όμως στην αντιπροσωπεία) πήγα και μου διέγνωσε για τους πολλαπλασιαστές. Λέτε στην αντιπροσωπεία να κάνουν καλύτερη διάγνωση;

ziaba
30-12-10, 00:21
Ανάλογα το διαγνωστικό που χρησιμοποιεί ο μάστορας σου

p.s Για το μοτέρ σου τα 105k χιλιόμετρα δεν είναι τίποτα μην σου πω ότι ακόμα το στρώνεις :) για να το χαρουν και τα εγγόνια σου

Nick_compact
30-12-10, 00:24
Το τρέμουλο είναι κατά πάσα πιθανότητα κάποιος κύλινδρος εκτός λειτουργείας. Συνήθως τότε υπάρχει τρέμουλο. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε κάποιον πολλαπλασιαστή, είτε σε κάποιο μπεκ που μπορεί να κολλάει, αλλά δεν είναι απίθανο να είναι και προβληματικός αισθητήρας λ ή το maf.

theofrag
30-12-10, 07:16
Ναι, αλλά γιατί όταν ζεσταθεί είναι όλα ΟΚ;

GEORGE 1974
30-12-10, 16:20
Φίλε μου μάλλον έχει φάει σφαλίαρα ο ΜΑΦ καί λογος είναι ότι δέν έχεις το φιλτρο κούτι της μάνας του ,το παθένουν αυτό και ποιό συχνά ακόμα τόυς καίνε ,μόνο με τό BMC τό βαρελάκι κανει καλη δούλεια έτσι ηρέμησε ένας γνώστός μου .

rapid_fast
30-12-10, 16:39
Σημείωση 1: Εδώ και κάνα μήνα που έχουν πιάσει τα μεγάλα κρύα στη Λάρισα όταν το βάζω μπρός και η θερμοκρασία είναι 3ο C ή μικρότερη ακούγονται 2-3 ηχητικές ενδείξεις και εκεί που το ταμπλό δείχνει την ώρα δείχνει από μόνο του τη θερμοκρασία να αναβοσβήνει μαζί με τις ηχητικές ενδείξεις. Λέτε αυτό να σημαίνει κάτι;

Αυτό σημαίνει οτι η θερμοκρασία περιβάλλοντος δικαιολογεί πάγο στο δρόμο, να προσέχεις..

theofrag
02-01-11, 16:34
ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΚΡΙΣΗ (ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ) !!!!!!!!!!!!!!!!

Παιδιά παρατήρησα το φαινόμενο του τρέμουλου και εν συνεχεία της αναμμένης ένδειξης διαχείρησης του κινητήρα πιο προσεκτικά και διαπίστωσα τα παρακάτω:
31η Δεκεμβρίου 2010: Το πρωί, κατά τις 9 (το αυτοκίνητο προφανώς εντελώς κρύο) βάζω μπρος και οι στροφές πάνε προς τις 900 με 1000 για να ζεσταθεί το αυτοκίνητο. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα αρχίζει το τρέμουλο, οι στροφές πέφτουν στο 600 με 700 και ανάβει η κίτρινη ένδειξη. Μετά από λίγα λεπτά αφού το αυτικίνητο ζασταθεί τελείωςόλα λειτουργούν κανονικά, αλλά η ένδειξη παραμένει αναμμένη. Αφού πιο μετά πάω για καφέ καμιά ωρίτσα και πάω να ξαναβάλλω μπρος (το αυτοκίνητο δεν έχει κρυώσει τελείως) και βάλλω μπρός οι στροφές πάνε αμέσως στο 600 με 700, δεν υπάρχει τρέμουλο και το λαμπάκι δεν ανάβει.
Στη συνέχεια το παρκάρω το αυτοκίνητο και το βράδυ κατά τις 10 (αφού έχει κρυώσει πάλι τελείως ο κινητήρας) επαναλαμβάνεται το πρωινό φαινόμενο. Μετα άμα πάω κάπου και το σβήσω για καμιά ωρίτσα και το ξαναβάλλω μπρος όλα κανονικά.
1η Ιανουαρίου 2011: Ίδια πράγματα.
Σήμερα: Ομοίως, το πρωί τα ίδια και όταν ξανάβαλα μπρός μετά τον καφέ όλα καλά.

Ποιά είναι η γνώμη σας ρε παιδιά;

intasg
02-01-11, 16:41
Εγώ προτείνω να πας για καφέ πιο συχνά!!!!!:cheers:

thanblan
02-01-11, 19:48
φίλε intasg είσαι θεός!!!!!<<<<>>>??>>>>>>>.......

PanosB
02-01-11, 21:05
Ένα παρόμοιο πρόβλημα είχε παρουσιαστεί στο Ibiza που είχα πριν πάρω τη BMW μου. Και στην δική μου περίπτωση όλοι λέγανε οτι είναι κλασσικό πρόβλημα απο πολλαπλασιαστές. Μάλιστα τότε στην αντιπροσωπεία της Seat κάθε φορά που θα πήγαινες θα έβλεπες ενα αυτοκίνητο να του αλλάζουν πολλαπλασιαστές. Επειδή όμως το κόστος αντικατάστασης πολλαπασιαστών ήταν μεγάλο, πηγα στο συνεργείο ενός φίλου (ανεξάρτητο συνεργείο δηλαδή), και αποφασίσαμε πριν καταλήξουμε στο μεγάλο κόστος αντικατάστασης πολλαπλασιαστών σαν τελευταία λύση, να δοκιμάσουμε πρώτα έναν καθαρισμό της μπεκιέρας, μήπως το πρόβλημα οφείλοταν σε κάποιο μπέκ. Αυτό κάναμε και όντως το πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε. Αυτό που περιγράφω έγινε όταν το αυτοκίνητο είχε κοντά στα 90000χλμ και μέχρι τα 115000χλμ που είχε όταν το πούλησα δεν ξαναπαρουσίασε το ίδιο θέμα. Οπότε ψάξε και προς αυτήν την κατεύθυνση (να οφείλετε δηλαδή σε κάποιο μπέκ) μαζί με όλα τα υπόλοιπα που πρότειναν οι φίλοι παραπάνω.

theofrag
03-03-11, 17:10
Παιδιά, τελικά το πήγα το αυτοκίνητο στην επίσιμη αντιπροσωπεία της Λάρισας, τους εξήγησα λεπτομερώς το πρόβλημα και μου έκαναν καθαρισμό στα μπεκ (147 ευρώ) και μου άλλαξαν και τα 6 μπουζί (6x18=108 ευρώ) γιατί λέει τα παλιά ήταν βρώμικα και δημιουργούσαν βραχυκυκλώματα κλπ.. Άλλαξαν και πολλαπλασιαστές μεταξύ τους για να σιγουρευτούν ότι δεν φταίνε οι πολλαπλασιαστές 3ου και 4ου κιλύνδρου όπου τοδιαγνωστικό έδινε διακοπές.
Αφού πλήρωσα (συνολικά 288 ευρώ) και πήρα το αυτοκίνητο για να φύγω πράγματι το λαμπάκι σταμάτησα να ανάβει και δεν εμφανίστηκε τρέμουλο (όχι βέβαια γιατί μου το έφτιαξαν αλλά γιατί ήταν μεσημέρι και το αυτοκίνητο δεν ήταν τελείως κρύο).
Για να μη σας τα πολυλογώ το επόμενο πρωί που το αυτοκίνητο ήταν τελείως κρύο άρχισε πάλι το τρέμουλο και μετά από λίγα δευτερόλεπτα άναψε πάλι το λααμπάκι. Μετά από λίγη ώρα όταν το αυτοκίνητο ζεστάθηκε, δούλευαν όλα κανονικά.
Δηλαδή το φαινόμενο παρατηρείται μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι πολύ κρύο.
Όχι μόνο είναι προφανές ότι δεν χρειαζόταν αλλαγή μπουζί και καθαρισμός μπεκ αλλά από την επόμενη μέρα που το πήρα από το συνεργείο (2-3 βδομάδες τώρα) για να πάρει μπρος πρέπει να κρατάω το κλειδί στη θέση ανάφλεξης για να πάρει μπρος κανά δευτερόλεπτο παραπάνω (περίεργο, ε;), ενώ πριν με το που γύριζα το κλειδί άναβε αμέσως.
Μπορεί κάποιος να μου πει τι μπορεί να συμβαίνει και δεν παίρνει μπρος "τσακμάκι" όπως πριν.
Επίσης με διάφορους άλλους μπεμβεδάκιδες που μίλησα μου είπαν ότι μπορεί να είναι και ωστήρια. Τι είναι αυτό ρε παιδιά, είναι σοβαρό;

giannis 116
03-03-11, 17:22
Μπαταρια εχεις αλλαξει προσφατα; Ρωταω για το προβλημα που εχεις πλεον με δυσκολια στην εκκινηση.
Επισης να ρωτησω κατι αλλο. Ολες αυτες τις εργασιες και τις αντικαταστασεις, σε ρωτησαν πριν τις κανουν, ή τις εκαναν και σε ενημερωσαν στο τελος μαζι και με τη λυπητερη φυσικα..;

theofrag
03-03-11, 19:57
Με ρώτησαν πριν τις κάνουν, ευτυχώς. Κάμια στιγμή μου λέει εκεί ο μάστορας ότι αν με τον καθαρισμό μπεκ δεν γίνει η δουλειά ενδεχομένως να χρειαστεί αλλαγή των μπεκ ..... ου μπλέξεις. Έτσι όπως το πήγαιναν θα μου έλεγαν να αλλάξω ... κινητήρα.
Η μπαταρία είναι όντως αρκετό καιρό αλλά γιατί να συμβαίνει δυσκολία στην εκκίνηση αφού το πήγα στην αντιπροσωπεία. Δηλαδή κάθε φορά που τους το πάω για καλό θα βγαίνω με πρόβλημα; Τι να πω ρε παιδια!! Ου μπλέξεις !!!

giannis 116
03-03-11, 20:21
Ποσο παλια ειναι η μπαταρια δηλαδη;.. Ισως να χρειαστεις αλλαγη και μπαταριας αλλα και μπεκ. Εχεις ξαναλλαξει μπεκ; Ποσα χιλιομετρα εχει το μοτερ;
Φιλτρο βενζινης εχει αλλαχτει;..
Επισης εχω διαβασει και ακουσει οτι καμια φορα φταιει μια βαλβιδα για το ρελαντι αλλα και βουλωμενο φιλτρο αναθυμιασεων (εξαερισμου στροφαλοθαλαμου) για παρομοια φαινομενα. Αυτα στα τσεκαρανε; Για ρωτα και γι αυτα μηπως δε φταινε τα μπεκ και γλιτωσεις τα εξοδα.

theofrag
03-03-11, 21:15
Φίλε giannis 116 ευχαριστώ για τις συμβουλές σου κατ' αρχήν. Η μπατασρία είναι 4-5 χρονών και το αμάξι έχει 155.000 χιλιόμετρα. Μπεκ δεν έχω ξαναλλάξει.

giannis 116
04-03-11, 01:05
Δοκιμασε ν αλλαξεις μπαταρια, το ξερω ειναι εξοδο αλλα συνηθως σε τοσα χρονια αλλαζεται η μπαταρια. Εγω την αλλαξα στα 6 χρονια και πολυ την αφησα. Απλα τις εκανα πολυ καλες φορτισεις καθως τα πρωτα χρονια συνεχεια κινιομουν σε autobahn επι παρα πολλες ωρες συνεχομενα και δεν το ειχα τ αμαξι αναψε σβησε.
Η τουλαχιστον πηγαινε να σου μετρησουν τη μπαταρια σ ενα ηλεκτρολογειο η συνεργειο να δουν σε τι κατασταση ειναι αυτη και να σου πουν αν χρειαζεται αλλαγη τελικα η οχι.

ThaNOS E46coupe
04-03-11, 02:05
καθαρισμο στον αισθητηρα του ρελαντι εκανες? Οταν ηταν κρυο το πρωι ειχα και εγω τετοια προβληματα κ λυθηκαν μετα τον καθαρισμο της βαλβιδας....

georgiou
04-03-11, 09:00
Εμένα μου κάνει για αισθητήρες Λ
Όταν είναι κρύο δεν λειτουργούν σωστά - λάθος μείγμα - αρα τρέμει το μοτέρ
Μετά απο 2 λεπτά (όπου έχει ζεσταθεί η εξάτμιση λειτουργούν σωστά οι Λ στέλνουν το σωστό μείγμα ) οπότε εξαφανίζνται τα συμπτώματα που λες και σβήνει το check engine
Οπότε θα check-αρα τους Λ

rapid_fast
04-03-11, 14:51
Για να μη σας τα πολυλογώ το επόμενο πρωί που το αυτοκίνητο ήταν τελείως κρύο άρχισε πάλι το τρέμουλο και μετά από λίγα δευτερόλεπτα άναψε πάλι το λααμπάκι. Μετά από λίγη ώρα όταν το αυτοκίνητο ζεστάθηκε, δούλευαν όλα κανονικά.
Δηλαδή το φαινόμενο παρατηρείται μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι πολύ κρύο.
Όχι μόνο είναι προφανές ότι δεν χρειαζόταν αλλαγή μπουζί και καθαρισμός μπεκ αλλά από την επόμενη μέρα που το πήρα από το συνεργείο (2-3 βδομάδες τώρα) για να πάρει μπρος πρέπει να κρατάω το κλειδί στη θέση ανάφλεξης για να πάρει μπρος κανά δευτερόλεπτο παραπάνω (περίεργο, ε;), ενώ πριν με το που γύριζα το κλειδί άναβε αμέσως.
Μπορεί κάποιος να μου πει τι μπορεί να συμβαίνει και δεν παίρνει μπρος "τσακμάκι" όπως πριν.
Επίσης με διάφορους άλλους μπεμβεδάκιδες που μίλησα μου είπαν ότι μπορεί να είναι και ωστήρια. Τι είναι αυτό ρε παιδιά, είναι σοβαρό;
Ωστήρια?? στα 105.000 χιλιόμετρα?? Α χα χα χα χα...(μόνο αν δεν αλλάζεις λάδια)
Λοιπόν,
1) συμπλήρωσε το λάδι που λείπει απο τη μηχανή.
2) Καθάρισε το νούμερο 7.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BM11&mospid=47614&btnr=11_2195&hg=11&fg=40
και αν το πρόβλημα δε λυθεί σφύρα μου κλέφτικα...
σε βλέπω να βγάζεις την πολλαπλή για αντικατάσταση
απο τα πρασινα o-rings (Νούμερο 2 στην εικόνα)

Υ.Γ. υποθέτω οτι έχεις αεραντλία πρωινού και οτι δουλευει κανονικά..

Sras
04-03-11, 19:13
Καλησπερα
Ζητα τους να ελεγξουν το τσιπακι του κομπιουτερ.Και το δικο μου ειχε το ιδιο προβλημα
και μετα απο πολλες επισκεψεις και αλλαγες αποδειχτηκε οτι ηταν το up-rom(νομιζω οτι ετσι ονομαζεται)του κομπιουτερ.ειναι ενα μικρο τσιπακι.
Παρεπιπτοντως θελω να ρωτησω το φορουμ επειδη σκεφτομαι πολυ σοβαρα να προχωρησω σε υγραεριο εαν υπαρχει καμμια ιδεα επ'αυτου.Δεν εχω ψαξει στο φορουμ εαν αναφερεται καπου αλλου το θεμα και ζητω συγνωμη εαν η ερωτηση ενοχλει στο συγκεκριμενο thread.
το αυτοκινητο μου ειναι Ε46 μοντ2000 2800κ.ε.στεπτρονικ κουπε μετατροπη απο 2000κ.ε. 6κυλινδρο.
Ευχαριστω

giannis 116
04-03-11, 20:37
Καλησπερα
Ζητα τους να ελεγξουν το τσιπακι του κομπιουτερ.Και το δικο μου ειχε το ιδιο προβλημα
και μετα απο πολλες επισκεψεις και αλλαγες αποδειχτηκε οτι ηταν το up-rom(νομιζω οτι ετσι ονομαζεται)του κομπιουτερ.ειναι ενα μικρο τσιπακι.
Παρεπιπτοντως θελω να ρωτησω το φορουμ επειδη σκεφτομαι πολυ σοβαρα να προχωρησω σε υγραεριο εαν υπαρχει καμμια ιδεα επ'αυτου.Δεν εχω ψαξει στο φορουμ εαν αναφερεται καπου αλλου το θεμα και ζητω συγνωμη εαν η ερωτηση ενοχλει στο συγκεκριμενο thread.
το αυτοκινητο μου ειναι Ε46 μοντ2000 2800κ.ε.στεπτρονικ κουπε μετατροπη απο 2000κ.ε. 6κυλινδρο.
Ευχαριστω

Μαλλον EPROM λεγεται.
Εσενα σου εκανε τα ιδια ακριβως συμπτωματα με του φιλου μας πιο πανω;..Πως σου διεγνωσαν οτι εφταιγε αυτο το τσιπακι; Στο αλλαξαν με αλλο καινουριο, εγινε καποιος προγραμματισμος μετα; Ποσο εδωσες τελικα γι αυτη τη δουλεια;..

thanblan
04-03-11, 23:15
EPROM, χμ ενδιαφέρον....

theofrag
05-03-11, 00:06
Φίλε Rapid fast είσαι φοβερός!!! Κατ' αρχήν σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Μόνο και μόνο αυτά που μου έδειξες άνοιξαν τον "τεχνικό ορίζοντά" μου. Έχω ακούσει από φίλους μπεμβεδάκηδες ότι υπάρχει υπάρχει ένας μάστορας ψαγμένος και τίμιος στο Βόλο και μόλις βρω άδεια θα του το πάω έχοντας πάντα υπ' όψη όσα μου είπες.
Σημείωση, το αυτοκίνητό μου έχει 153.000 km και όχι 105.000 όπως λάθος προανέφερα. Αλλά και πάλι 153.000 είναι λίγα για έναν κινητήρα BMW, έτσι δεν είναι;
Φίλοι thanos, georgiou, giannis116 ευχαριστώ και εσάς. Πιστεύω κάποια στιγμή να βρω άκρη με το όλο θέμα.
Φιλισοφικώς τώρα,
εκεί που έχω καταλήξει μετά από καιρό και αφού αυτή είναι η δεύτερη BMW που έχω (είχα μια e36 320 του '91) είναι ότι:
ή μάστορες καλοί για BMW δεν υπάρχουν παρά ελάχιστοι ή ότι τα BMW είναι πολύ δύσκολα στη διάγνωση (την πραγματική, όχι απλά την ένδειξη που δίνει το κουμπιούτερ της κάθε αντιπροσωπείας).
Και με την προηγούμενη BMW που είχα για να λύσω διάφορα "περιεργα" προβλήματα μου έπαιρνε πολύ καιρό και ξόδευα αρκετά χρήματα μέχρι να λύσω το πρόβλημά μου.

giannis 116
05-03-11, 13:43
Αλλά και πάλι 153.000 είναι λίγα για έναν κινητήρα BMW, έτσι δεν είναι;

Λιγα ειναι

Φίλοι thanos, georgiou, giannis116 ευχαριστώ και εσάς. Πιστεύω κάποια στιγμή να βρω άκρη με το όλο θέμα.

Παρακαλω, δεν κανει τιποτα, γι αυτο ειμαστε εδω να βοηθαει ο ενας τον αλλον.

Φιλισοφικώς τώρα,
εκεί που έχω καταλήξει μετά από καιρό και αφού αυτή είναι η δεύτερη BMW που έχω (είχα μια e36 320 του '91) είναι ότι:
ή μάστορες καλοί για BMW δεν υπάρχουν παρά ελάχιστοι ή ότι τα BMW είναι πολύ δύσκολα στη διάγνωση (την πραγματική, όχι απλά την ένδειξη που δίνει το κουμπιούτερ της κάθε αντιπροσωπείας).

Συμφωνω και επαυξανω!

Και με την προηγούμενη BMW που είχα για να λύσω διάφορα "περιεργα" προβλήματα μου έπαιρνε πολύ καιρό και ξόδευα αρκετά χρήματα μέχρι να λύσω το πρόβλημά μου.

Εγω αυτα περναω τωρα εδω και καποιο καιρο...
Γενικα, περαστικα μας!

rapid_fast
05-03-11, 14:14
Φιλισοφικώς τώρα,
εκεί που έχω καταλήξει μετά από καιρό και αφού αυτή είναι η δεύτερη BMW που έχω (είχα μια e36 320 του '91) είναι ότι:
ή μάστορες καλοί για BMW δεν υπάρχουν παρά ελάχιστοι ή ότι τα BMW είναι πολύ δύσκολα στη διάγνωση (την πραγματική, όχι απλά την ένδειξη που δίνει το κουμπιούτερ της κάθε αντιπροσωπείας).
Και με την προηγούμενη BMW που είχα για να λύσω διάφορα "περιεργα" προβλήματα μου έπαιρνε πολύ καιρό και ξόδευα αρκετά χρήματα μέχρι να λύσω το πρόβλημά μου.

Φιλοσοφικώς πάντα..
Αν δεν ξέρεις να λύνεις με κλειστά τα μάτια το αυτοκίνητο, και αν δεν κατέχεις
την αρχιτεκτονική του κινητήρα, απλά δεν έχεις την ικανότητα να αντιληφθείς
τι προκαλεί τη βλάβη που αναφέρει το διαγνωστικό..
Το διαγνωστικό είναι η επαλήθευση του μηχανικού.

ThaNOS E46coupe
06-03-11, 04:19
Φιλοσοφικώς πάντα..
Αν δεν ξέρεις να λύνεις με κλειστά τα μάτια το αυτοκίνητο, και αν δεν κατέχεις
την αρχιτεκτονική του κινητήρα, απλά δεν έχεις την ικανότητα να αντιληφθείς
τι προκαλεί τη βλάβη που αναφέρει το διαγνωστικό..
Το διαγνωστικό είναι η επαλήθευση του μηχανικού.

πώωωωωωωωωω......τί είπε ο άνθρωπας τώρα??????? φίλε +1000 λέμε!!!:nod:

Sras
06-03-11, 18:17
Μαλλον EPROM λεγεται.
Εσενα σου εκανε τα ιδια ακριβως συμπτωματα με του φιλου μας πιο πανω;..Πως σου διεγνωσαν οτι εφταιγε αυτο το τσιπακι; Στο αλλαξαν με αλλο καινουριο, εγινε καποιος προγραμματισμος μετα; Ποσο εδωσες τελικα γι αυτη τη δουλεια;..

Καλησπερα
το δικο μου ρεταριζε διοτι δουλευε με 5 κυλινδρους και φυσικα ειχε τρεμουλο στο ρελαντι.Εδειχνε βλαβη στον 4 κυλινδρο και αφου αλλαξαμε 2 φορες τον ενισχυτη ρευματος στον 4ο παντοτε βασει των ενδειξεων του διαγνωστικου ο μηχανικος της εταιριας κατεληξε οτι φταιει το προγραμμα.Τσεκαρισε το EPROM το οποιο ειναι μια πολυ μικρη πλακετα(τσιπακι) και ειδε την βλαβη.Πηρε καινουργιο το προγγραματισε με ενα αλλο απο μια 328 (απ'οτι μου ειπε) το εβαλε και εκτοτε κανενα προβλημα.Αυτο εγινε το 2006 και κοστησε τοτε 400 περιπου ευρω.

theofrag
06-03-11, 20:00
Υποβάλλω τα σέβη μου στον rapid fast και θα ενημερώσω το forum όταν το ξαναπάω το αυτοκίνητο στο μάστορα.

Α8hnaios
19-12-14, 19:28
Τελικα τι εγινε...?

Το ιδιο προβλημα συμβαινει και σε μενα! ιδιος κινιτηρας...

SUPERCHARGER
20-12-14, 19:05
ο χρηστης XEROLAS εχει απαντησει σωστα σε ολα τα threads, σε ολες τις ερωτησεις και εχει δωσει λυση τεχνικα ορθη και εμπεριστατομενη συμφωνα με τις τεχνικες προδιαγραφες του κατασκευαστη.....
69 κατασκευαστες κινητηρων, συνιστουν trollαρισμα......
και ολα γινονται...


Να παs συνεργειο να ρωτησειs......

tasos.kamv
20-12-14, 19:35
ο χρηστης XEROLAS εχει απαντησει σωστα σε ολα τα threads, σε ολες τις ερωτησεις και εχει δωσει λυση τεχνικα ορθη και εμπεριστατομενη συμφωνα με τις τεχνικες προδιαγραφες του κατασκευαστη.....
69 κατασκευαστες κινητηρων, συνιστουν trollαρισμα......
και ολα γινονται...




..............
:D :+1:

andreas e46
20-12-14, 19:39
ο χρηστης XEROLAS εχει απαντησει σωστα σε ολα τα threads, σε ολες τις ερωτησεις και εχει δωσει λυση τεχνικα ορθη και εμπεριστατομενη συμφωνα με τις τεχνικες προδιαγραφες του κατασκευαστη.....
69 κατασκευαστες κινητηρων, συνιστουν trollαρισμα......
και ολα γινονται...




:bigthumb: :+1: