PDA

Επιστροφή στο Forum : Drift Γενικά


Dr.Yamastura
30-12-10, 21:45
Ανοίγω αυτό το θρεντ για όσους ενδιαφέρονται για το ντριφτ στην Ελλάδα,αλλα και εκτός
συνόρων.
Δεν έχω σκοπό να σας διαφωτίσω με γνώσεις,μιας και είμαι ψιλοάσχετος με το χώρο
Παρακαλούνται όσοι ξέρουν να γράψουν ή να παραπέμψουν σε sites για κατηγορίες,κανονισμούς και ενδεχόμενες νέες κατηγορίες ή επανεμφανίσεις π.χ
Street legal(ξέρει ο νικ200!!).
Μήπως και καταφέρουμε να δημιουργήσουμε και κάτι δικό μας με το χρόνο(Κάποια μελλόντικά events ή εξορμήσεις σε πιστες κλπ.), κάτι που να μας γεμίζει περισσότερο από καθημερινά παντιλίκια,πλατείες(Δεν έχω κάτι εναντίων αυτών,μόνο ότι ενέχουν κίνδυνο).

p.s Ξέρω ότι υπάρχει και το driftclub....

Stunt Mike
30-12-10, 21:56
Ισως να υπαρχει κανονισμος στο ντριφτ για τα αερομπιλακια!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!κολ λησα!!!Ασε που οσο περιμενεις στην εκκινηση,σπας και μερικα να σου φυγει η νευρικοτητα!

Dr.Yamastura
30-12-10, 22:02
Ισως να υπαρχει κανονισμος στο ντριφτ για τα αερομπιλακια!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!κολ λησα!!!Ασε που οσο περιμενεις στην εκκινηση,σπας και μερικα να σου φυγει η νευρικοτητα!
Κράτα τα αερομπιλάκια για το σπίτι(παντόφλα,τακούνια,κλπ!!)
Please όχι οφ τόπικ...

nik200
30-12-10, 22:36
ενας καλος οδηγος για αρχη ειναι το drift bible..το οποιο βρισκουμε ευκολα στο you tube...παραθετω το πρωτο μερος...τα υπολοιπα τα βρισκετε ευκολα..σε αυτο το video θα δειτε τα βασικα προκειμενου να σπασετε την προσφυση του αυτοκινητου σας...υπαρχουν πολλες τεχνικες....njoy
αλλες δυο συμβουλες τις οποιες δεν τις λενε γενικα ειναι...η θεση οδηγησης αρκετα κοντα στο τιμονι και τα δυο χερια στο τιμονι driftarontas παντα!

http://www.youtube.com/watch?v=2_tDwYDCljg&playnext=1&list=PLF7C4A9DC8E61A0F4&index=3

Dr.Yamastura
30-12-10, 22:45
Πολύ σωστά για τη θέση οδήγησης και τα χέρια!!Συμπληρώνω ότι η πλάτη πρέπει να είναι σε γωνία 90 μοιρών με το υπόλοιπο σώμα και οι καρποί των χεριών,όντας τεντωμένα,να ακουμπούν τη στεφάνη του τιμονιού και να μην σταυρώνονται σε καμμία περίπτωση πανω στο ντριφτ αλλά και στην καθημερινή οδήγηση.
όπως και η ιγνυακή περιοχή(το πίσω μέρος του ποδιού,στο ύψος του γόνατος)να εφάπτεται στο χείλος του καθίσματος.
Άρα πρώτα πριν ξεκινήσουμε ρυθμίζουμε θέση οδήγησης και ύστερα φοράμε ζώνη.

nik200
30-12-10, 22:56
θα επιμεινω στις τεχνικες power over, e brake, shift lock δηλαδη γκαζι μεσα στη στροφη, χειροφρενο και κατεβασμα...οι οποιες ειναι και οι πιο ευκολες.....για αρχη και συγκεκριμενα το power over και το shift lock καθως το χειροφρενο θελει εξεικιωση!

οι επομενες τεχνικες ....braking, feint και lift off ειναι πολυ πιο δυσκολες και απαιτουν αρκετα καλοστημενο αμαξι....και εμπειρια

οπου και αν δοκιμασει κανεις τα παραπανω οπωσδηποτε απαιτειται πολυς χωρος γιατι κανεις δεν γενηθηκε να τα κανει αυτα απο την κουνια....ολες οι τεχνικες θελουν αρκετη προπονηση και εμπειρια καθως το καθε αμαξι ειναι διαφορετικο...μην απογοητευτειτε αν δεν σας βγουν στην αρχη...σιγα σιγα θα γινεστε ολο και καλυτεροι..practice practice practice

να ξεκαθαρισω οτι αμαξια χωρις μπλοκε θα δυσκολευτουν πολυ παραπανω σε αυτες τις τεχνικες συν οτι το αμαξι ειναι πολυ πιο απροβλεπτο..οποτε η τοποθετηση ενος μπλοκε πρωτα ειναι προαπαιτουμενη....

Dr.Yamastura
30-12-10, 22:57
Καλά βιντεάκια ειναι και τα κάτωθι
http://www.youtube.com/watch?v=mzB_IbhPD4I
http://www.youtube.com/watch?v=V_vD4qpsXDU&feature=related

nik200
30-12-10, 23:08
ειναι σχεδον δεδομενο οτι στην αρχη ολοι θα κανουν αρκετες γκαφες...οποτε η λογικη αγοραζω ενα ακριβο αμαξι με πολλα αλογα ειναι τελειως λαθος...ενα ε30 με ενα 318is μοτερ τουλαχιστον ειναι μια αρκετα συνετη και φτηνη λυση καθως με 2-3 χιλιαρικα βρισκεις πολλα...και υπαρχουν απειρα ανταλλακτικα σε τζαμπα τιμες...τα σπασιματα στο drift ειναι καθημερινοτητα και γιαυτο παιρνουμε ενα αμαξι που ολα να ειναι φτηνα..απο το μοτερ μεχρι πχ...τα φτερα...αρα προκειμενου να μην γονατισουμε οικονομικα επιλεγουμε wisely!!!!!

Dr.Yamastura
30-12-10, 23:49
Σαν αρχή θα πρότεινα σαν φθηνές λύσεις
bmw E21,30,36
nissan 200sx(silvia).Οι τιμές πια είναι τσιμπημένες
mazda mx5,
ford sierra 87-93(αν και δεν βλέπω και συχνά σε ντριφτ)
toyota starlet
Παλια οπελ(μαντα,ασκόνα,καντετ)
Ford escort έως '80.

panos 316T
30-12-10, 23:49
με τις διαστάσεις και τις πιέσεις ελαστικών ;

Dr.Yamastura
30-12-10, 23:56
Πίεση πολύ μπρος πίσω.Πχ. εγώ σε 225/40/18 βάζω 40 μπροστά και 42-45 πίσω.
Διαστάσεις δεν ξέρω με σιγουριά ,αλλά όσο δεν βοηθά η ιπποδύναμη βάζουμε μικρότερης διαμέτρου ζάντες με μικρότερης διαμέτρου ελαστικά.Συν ότι είναι και φθηνότερα...
Αν κάνω λαθος διορθώστε..Είπα και στην αρχή ότι δεν ξέρω και πολλά..

Μ5V8
31-12-10, 06:28
Τα αδύναμα αυτοκίνητα θα βοηθηθούν αν δεν φορέσουν μεγάλα ζαντολάστιχα.
Επίσης μπλοκέ !!!

Dr.Yamastura
31-12-10, 08:01
Τα αδύναμα αυτοκίνητα θα βοηθηθούν αν δεν φορέσουν μεγάλα ζαντολάστιχα.
Επίσης μπλοκέ !!!
Σωστός
Οπωσδήποτε αλλαγή αναρτήσεων.Το αμάξι πρέπει να είναι κούτσουρο,να μην παλατζάρει.
Τώρα για επιλογές ελαστικών και ειδικά αναρτήσεων πιστεύω είναι μεγάλη κουβέντα.
Για αρχή θα πρότεινα τα πιο φθηνά μεταχειρισμένα λάστιχα που μπορείτε να βρήτε
αν είναι δυνατόν και τσαμπέ!(ξερει ο νικ200!!).
Απο αναρτήσεις θα πρότεινα να μιλήσει άλλος,μιας και γνωρίζω μόνο τις κλασσικά coilovers
και όχι συνδυασμούς και πατέντες.

Stunt Mike
31-12-10, 15:49
ενας καλος οδηγος για αρχη ειναι το drift bible..το οποιο βρισκουμε ευκολα στο you tube...παραθετω το πρωτο μερος...τα υπολοιπα τα βρισκετε ευκολα..σε αυτο το video θα δειτε τα βασικα προκειμενου να σπασετε την προσφυση του αυτοκινητου σας...υπαρχουν πολλες τεχνικες....njoy
αλλες δυο συμβουλες τις οποιες δεν τις λενε γενικα ειναι...η θεση οδηγησης αρκετα κοντα στο τιμονι και τα δυο χερια στο τιμονι driftarontas παντα!

http://www.youtube.com/watch?v=2_tDwYDCljg&playnext=1&list=PLF7C4A9DC8E61A0F4&index=3

Αρα να κανουμε και μια ελευθερη μεταφραση για ευκολια οι πρωτες 4 τεχνικες για να σπασει η προσφυση ειναι
1)χειροφρενο,
2)κατεβασμα για να μπλοκαρουν λιγο οι κινητηριοι τροχοι,
3)κοψιμο τιμονιου αποτομο πριν τη στροφη και δωσε γκαζι
4)εισοδος με πολλα!και φρενα δυνατα για να ελαφρωσει η ουρα πριν τη στροφη

Stunt Mike
31-12-10, 16:09
με τις διαστάσεις και τις πιέσεις ελαστικών ;

Εγω βαζω 16αρες με 225/50 ή 205/55 και με πιεση 32-34 μπροστα και 38-40 πισω(βασικα φοβαμαι να βαλω παραπανω).Πολυ φτηνοτερα,ευκολο να βρεις καθως πολλα οικογενειακα φορανε αυτες τις διαστασεις,οποτε τα βρισκεις και με πολυ πελμα συνηθως.Και 225/45R17 βαζω αλλα ειναι πιο δυσκολα να βρεις και σε καλη κατασταση.

nik200
01-01-11, 11:22
Σωστός
Οπωσδήποτε αλλαγή αναρτήσεων.Το αμάξι πρέπει να είναι κούτσουρο,να μην παλατζάρει.
Τώρα για επιλογές ελαστικών και ειδικά αναρτήσεων πιστεύω είναι μεγάλη κουβέντα.
Για αρχή θα πρότεινα τα πιο φθηνά μεταχειρισμένα λάστιχα που μπορείτε να βρήτε
αν είναι δυνατόν και τσαμπέ!(ξερει ο νικ200!!).
Απο αναρτήσεις θα πρότεινα να μιλήσει άλλος,μιας και γνωρίζω μόνο τις κλασσικά coilovers
και όχι συνδυασμούς και πατέντες.

το θεμα αναρτηση ειναι πολυ σοβαρο σε ενα drift car...μεχρι σημερα ολοι εκαναν το εξης οταν ειχαν ενα παλιο αμαξι...εβαζαν αμορτισερ koni κιτρινα η bilstein κιτρινα και μετα επαιρναν απο ενα βαρυ αμαξι..πχ. mercedes παλια ελατηρια και τα εκοβαν...(φυσικα ισα πανω και κατω!!)..απο κει και περα οι βασεις των αμορτισερ και τα ψαλιδια ενισχυονταν παντα με αργκον και ειχες ενα ετοιμο και στημενο drift car...φυσικα τα αμορτισερ ηταν ρυθμιζομενα προκειμενου να βρεις που σου ταιριαζει το αυτοκινητο στις παντες..trial and error δηλαδη...

στις μερες μας τα πραγματα εχουν αλλαξει...εχουν βγει αναρτησεις μονο για drift οι οποιες ομως ειναι πανακριβες και τα ψαλιδια ειναι απο το κορυφαιο μοντελο της σειρας...ωστε να αντεχουν...φυσικα αν θες πραγματι να χεις το κεφαλι σου υσηχο...ραβεις και το σασι στα σημεια των θολων οπου πατανε τα αμορτισερ...αλλες λυσεις λιγο πιο φτηνες ειναι οι coilover αναρτησεις που εχουν κατακλυσει την αγορα και υποσχονται πολλα με τις απειρες ρυθμισεις τους αλλα...δεν σου υποσχεται κανεις αν ολες οι αναρτησεις δουλευουν σε ενα συγκεκριμενο αμαξι και ποσο αποτελεσματικες ειναι!!!!

εν ολιγοις το θεμα αναρτηση ειναι σπαζοκεφαλια και καλυτερα ειναι να αφησουμε για αρχη τουλαχιστον να την ρυθμισει καποιος που ξερει 5 πραγματα...απο κει και περα οι μικρορυθμισεις ειναι θεμα γουστου και οδηγικου στυλ!!!!

Stunt Mike
01-01-11, 16:09
εν ολιγοις το θεμα αναρτηση ειναι σπαζοκεφαλια και καλυτερα ειναι να αφησουμε για αρχη τουλαχιστον να την ρυθμισει καποιος που ξερει 5 πραγματα...απο κει και περα οι μικρορυθμισεις ειναι θεμα γουστου και οδηγικου στυλ!!!!

Εχει απολυτο δικιο σ'αυτο.Κι εγω πιστευα οτι βαζοντας την coilover θα'μουν ετοιμος για πιστα και τελικα εμπλεξα ακομη περισσοτερο απο πριν,με τι ρυθμισεις με βολευουν,να ξεκολλαει ευκολα(κακη προσφυση) αλλα να μαζευεται κι ευκολα(καλη προσφυση),που'ναι δυο αντιθετες οψεις του στησιματος.Κι ομως πρεπει να βρω τη χρυση τομη μεσα απο δεκαδες διαφορετικες ρυθμισεις μπρος πισω.καμπερ,συγκλισεις-αποκλισεις,σκληροτητες,χαμηλωμα ολα παιζουν το ρολο τους.Εβαλα αποκλιση πισω και καμπερ,ειχα υπερπροσφυση και δυσκολο ελεγχο στο οριο.Σκληρυνα λιγο τα μπροστινα αμορτισερ,εβγαζε μουτρα και τωρα παω για νεες ρυθμισεις καθαρα εμπειρικες και με τη μεθοδο της παρατηρησης να βρω τι μου ταιριαζει στο οδηγικο μου στυλ.

BMW2002tii
01-01-11, 17:58
Σωστό για τα μικρότερης διαμέτρου ζαντολάστιχα αλλά με μια παρατήρηση... αν δεν ειναι σχετικά χαμηλό το προφίλ του ελαστικού θα "μαγουλιάζει" και θα είναι πιο επικίνδυνο στην επαναφορά (η πιο απλά το δεύτερο "χαστούκι" σε περίπτωση υπερδιόρθωσης θα είναι αρκετά απότομο)

Dr.Yamastura
01-01-11, 20:31
Αρα να κανουμε και μια ελευθερη μεταφραση για ευκολια οι πρωτες 4 τεχνικες για να σπασει η προσφυση ειναι
1)χειροφρενο,
2)κατεβασμα για να μπλοκαρουν λιγο οι κινητηριοι τροχοι,
3)κοψιμο τιμονιου αποτομο πριν τη στροφη και δωσε γκαζι
4)εισοδος με πολλα!και φρενα δυνατα για να ελαφρωσει η ουρα πριν τη στροφη

Οπωσδήποτε πριν το χειρόφρενο και το κατέβασμα ταχύτητας ,έχουμε κόψει το τιμόνι με φορα προς το εσωτερικό της στροφής,για να χάθεί η πρόσφυση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Dr.Yamastura
03-01-11, 23:52
Το έγραψε και ο νικ200 στην αρχη για το drift bible.
Πρώτο βήμα ειναι αυτο το βίντεο μετά από το 7'.05" λεπτό.Αρχίζει από το μηδέν και προχωρά σιγά σιγά.Προσέξτε πόσες φορές τονίζει να ασκούμεθα με ασφάλεια και σε μέρος με άπλα και ότι αυτός στα πρώτα του βήματα ξόδεψε πολλά σε απερισκεψίες...
Το driftland στο τέλος..Τέλειο..

http://www.youtube.com/watch?v=gE_yuhwODr0

Stunt Mike
04-01-11, 00:18
Mαζι με το driftland για εκπαιδευση-προπονηση να και μια ωραια ντριφταδικη πιστουλα για αγωνες μετα.....http://www.youtube.com/watch?v=Py63ysXKZ24 +2-3 στροφουλες ακομη να'χε.
Ποσα στρεμματα και χρηματα να θελει γι'αυτο ρε γ@μω την Ελλαδαρα μας γ@μω???Αλλα βεβαια το Ελληνικο θα γινει εμπορικα κεντρα και καζινο.....

Stunt Mike
04-01-11, 00:33
Και μια αποψη της πιστας στη Λιθακια,Ζακυνθου.Εχω μπει συνοδηγος εκει μεσα και τα βραχια ειναι επικινδυνα κοντα!!Αλλα εχει ωραια χαραξη http://www.youtube.com/watch?v=4YFjeKh1hx4

Stunt Mike
04-01-11, 00:43
Και το φιλαρακι μου με το Μ3 του.....χροοοοονια στις πιστες! http://www.youtube.com/watch?v=DiqlpsrViwM

nik200
04-01-11, 09:39
στην ελλαδα το drift εως τωρα ηταν ως εξης...βγαινουμε στην ευθεια και δινουμε σφαλιαρες στο αμαξι με 2α (κοφτες)..αυτο φυσικα για καποιον που εχει αδυναμο αμαξι και καλο στησιμο ειναι γελοιο....το σωστο ομως δεν ειναι αυτο..ο σκοπος ειναι να ενωσεις με το πλαι τις στροφες χωρις χαζες μεταφορες αλλα αυτο προυποθετει πολυ δυνατο αμαξι και πολλα χιλιομετρα..συγκεκριμενα οι ιαπωνες θυσιαζαν λιγη απο την γωνια μεχρι να βγουν στην ευθεια και μετα ολη την ευθεια με το αμαξι να κοιταει το εσωτερικο της επομενης στροφης...φυσικα μιλαμε για 3η στο κιβωτιο και φορα..πολυ φορα..κατι που φυσικα ειναι πολυ πιο δυσκολο απο το να κανεις μεταφορες γιατι ετσι το αμαξι κοβει....

για να γινω πιο κατανοητος...η στροφη μπροστα στην κερκιδα του καρτοδρομου δειτε τα video που εχουμε ανεβασει ΔΕΝ πρεπει να βγαινει με 3 σπασιματα αλλα μονο με 1!!!!

να σας το δειξω και με αλλα videakia...

ο παλιος λαθος τροπος
http://www.youtube.com/watch?v=EmkchQrdKbU

και ο καινουργιος και σωστος
http://www.youtube.com/watch?v=KsZvzmZLcCc

και στα δυο βιντεο ειναι δυο φιλοι μου, ο δημητρης γραβαλος (στο πρωτο) και ο ηλιας τσιφετακης (στο δευτερο)...και οι δυο πολυ καλοι οδηγοι αλλα δειτε ποσο πιο δυσκολο να βγαλεις την κερκιδα με την μια και με σπασιματα...

υγ...οσοι μπηκαν καρτοδρομο αυτες τις μερες αξιζει να δουν τις γραμμες ειτε του ηλια ειτε του δημητρη...!!!

Dr.Yamastura
04-01-11, 12:21
Για πίστα το κόστος είναι αρκετό.Θα ξαναρωτήσω να μάθω,γιατί το είχαμε αναφέρει με κατι παιδιά που το γνώριζαν..
Έχεις καμμιά έκταση, γεοκτήμονα MikeT328E36??!!
Νικ200 έχεις απόλυτο δίκιο για τις γραμμές,αλλά τα αυτοκίνητα μας υστερούν σε ανάρτηση,χειρόφρενο και χέρια...(για μένα λέω).Όχι ότι δεν το πάω σχετικά καλά,αλλά θέλει εξάσκηση.
Θα το προσπαθήσω για την ευθεια στο καρτόδρομο μπροστά από την κερκίδα,αν και πρέπει να βγεις στο όριο στα κερμπς και να σπάσεις πρόσφυση πάλι με χειρόφρενο,για να πάρεις την επόμενη.
Θα ανεβάσω βιντεάκι με το Νίκο Αντωνίου απο τις 31/12/10 όπου φαίνονται ξεκάθαρα οι διαφορές ενός αμιγώς driftcar σε σχέση με τα συμβατικά,καθώς και οι ικανότητες του οδηγού...

nik200
04-01-11, 13:36
Για πίστα το κόστος είναι αρκετό.Θα ξαναρωτήσω να μάθω,γιατί το είχαμε αναφέρει με κατι παιδιά που το γνώριζαν..
Έχεις καμμιά έκταση, γεοκτήμονα MikeT328E36??!!
Νικ200 έχεις απόλυτο δίκιο για τις γραμμές,αλλά τα αυτοκίνητα μας υστερούν σε ανάρτηση,χειρόφρενο και χέρια...(για μένα λέω).Όχι ότι δεν το πάω σχετικά καλά,αλλά θέλει εξάσκηση.
Θα το προσπαθήσω για την ευθεια στο καρτόδρομο μπροστά από την κερκίδα,αν και πρέπει να βγεις στο όριο στα κερμπς και να σπάσεις πρόσφυση πάλι με χειρόφρενο,για να πάρεις την επόμενη.
Θα ανεβάσω βιντεάκι με το Νίκο Αντωνίου απο τις 31/12/10 όπου φαίνονται ξεκάθαρα οι διαφορές ενός αμιγώς driftcar σε σχέση με τα συμβατικά,καθώς και οι ικανότητες του οδηγού...

χρηστο εμενα την γνωμη μου την ξερεις...δηλαδη οτι δεν αξιζει ενα τοσο καλο αμαξι και ακριβο φυσικα σαν το δικο σου να το πας τερμα (οχι φυσικα οτι δεν μπορεις..σιγα πια)...ας παρουμε εκεινα τα 36αρια μ3 και δοκιμαζουμε εκει..χιχιχιχι

nik200
04-01-11, 13:43
και κατι αλλο που κανουμε ολοι λαθος στην αρχη....στο drift το αμαξι πρεπει να εχει σπασει την προσφυση πολυ πριν την στροφη, ειτε με χειροφρενο, ειτε με κατεβασμα ειτε με feint (σκανδιναβικο-μεταφορα βαρους)...αυτο που κανουν ολοι και φυσικα ειναι πολυ πιο ευκολο ειναι γκαζι μεσα στην στροφη....δηλαδη συμφωνα με την ορολογια power over....με αποτελεσμα ομως το αμαξι να γυριζει την μιση στροφη και οχι ολοκληρη με το πλαι...
φυσικα ο βαθμος δυσκολιας του σωστου τροπου ειναι πολυ πιο δυσκολος αλλα και πολυ πιο απολαυστικος μολις το καταφερουμε!!!!δοκιμαστε με παραπανω χιλιομετρα απο πριν και θα δειτε την διαφορα...παντα με προσοχη...και οπου μας παιρνει!

υπαρχει και ενας αγραφος κανονας του drift. τουλαχιστον εγω ετσι πραττω...μια στροφη αν καταφερουμε το καπο μας να σημαδευει την κορυφη της ειμαστε σε καλο δρομο...!!!!

Dr.Yamastura
04-01-11, 14:05
χρηστο εμενα την γνωμη μου την ξερεις...δηλαδη οτι δεν αξιζει ενα τοσο καλο αμαξι και ακριβο φυσικα σαν το δικο σου να το πας τερμα (οχι φυσικα οτι δεν μπορεις..σιγα πια)...ας παρουμε εκεινα τα 36αρια μ3 και δοκιμαζουμε εκει..χιχιχιχι

Αμήν και πότε!!Ψήνεται και άλλος φίλος για ντριφτάμαξο.Το 350Ζ που έχει το λυπάται και αυτός.Μόνο που επιστρέφει άνοιξη-καλοκαίρι..Καπετάνιος γαρ!Μόλις μαζέψω λεφτά είναι το επόμενο βήμα..

Dr.Yamastura
04-01-11, 14:26
Το αμάξι δεν το λυπάμαι,λυπάμαι που θα έπρεπε να το διαλύσω για να γίνει σωστό ντριφτάμαξο,κάτι που εννοείται δεν παίζει...
Γι' αυτο 200sx ή M3 E36...χιχιχιχιχι

nik200
04-01-11, 15:59
Το αμάξι δεν το λυπάμαι,λυπάμαι που θα έπρεπε να το διαλύσω για να γίνει σωστό ντριφτάμαξο,κάτι που εννοείται δεν παίζει...
Γι' αυτο 200sx ή M3 E36...χιχιχιχιχι

εισαι σε καλο δρομο..εχεις την νοοτροπια καφτη!!!!χαχαχχα:clap:

Stunt Mike
04-01-11, 16:20
Για πίστα το κόστος είναι αρκετό.Θα ξαναρωτήσω να μάθω,γιατί το είχαμε αναφέρει με κατι παιδιά που το γνώριζαν..
Έχεις καμμιά έκταση, γεοκτήμονα MikeT328E36??!!
Νικ200 έχεις απόλυτο δίκιο για τις γραμμές,αλλά τα αυτοκίνητα μας υστερούν σε ανάρτηση,χειρόφρενο και χέρια...(για μένα λέω).Όχι ότι δεν το πάω σχετικά καλά,αλλά θέλει εξάσκηση.
Θα το προσπαθήσω για την ευθεια στο καρτόδρομο μπροστά από την κερκίδα,αν και πρέπει να βγεις στο όριο στα κερμπς και να σπάσεις πρόσφυση πάλι με χειρόφρενο,για να πάρεις την επόμενη.
Θα ανεβάσω βιντεάκι με το Νίκο Αντωνίου απο τις 31/12/10 όπου φαίνονται ξεκάθαρα οι διαφορές ενός αμιγώς driftcar σε σχέση με τα συμβατικά,καθώς και οι ικανότητες του οδηγού...

Eχω αγορασει μια εκταση εκει στο Λαγονησι,οταν ενα βραδυ με καμια 150αρια χλμ το'χασα στα φρενα σε μια αριστερη κλειστη!!:dance: Παντως για την διπλη δεξια μπροστα απ'την κερκιδα και με τον Νικ200 που το συζηταγα χθες,δεν εχει αδικο.Και σημερα το πρωι συζητωντας με τον Πλουμιστο λεγαμε οτι η σωστη γραμμη ειναι:ευθεια με 3η και χλμ,τραβας χειροφρενο(εμενα εχει χαλασει,οποτε τρωω ακυρο) καμια 10αρια μετρα πριν τη στροφη,μετα το apex συνεχιζεις με γκαζι 2ας-3ης(αναλογα τ'αμαξι) θυσιαζοντας την πολλη γωνια,περνωντας με τα πισω λαστιχα οριο πριν το χωμα για να τοποθετηθεις για την επομενη(ισως χρειαστει ξανα χειροφρενο αν κρεμασει το μοτερ).Ομως Νικο οπως βλεπεις στα βιντεακια,ακομη και το σταρλετ που'ναι 800kg και 240hp οριακα την βγαζει με γκαζι μονο,ποσο μαλλον ενα πιο αργο(σε αναλογια kg/hp αυτοκινητο) και βολτισιο αυτοκινητο σαν τα δικα μας.Εγω προσπαθησα κανα δυο φορες με 3η(ειχα και 2 εξοδους ετσι) αλλα ειτε μ'εβγαζε μεχρι την ερχομενη δεξια με πολλα χλμ,ειτε το'χανα απ'την εισοδο της πρωτης δεξιας λογω αδρανειας μαζας και πολλων χλμ.Το σταρλετακι το τουρμπισιο την εβγαζε ολη ανετα με κοφτές γκαζιες!!!!(βεβαια ολη την πιστα εβγαζε ετσι αυτος!:rockon: )

nik200
04-01-11, 16:38
Eχω αγορασει μια εκταση εκει στο Λαγονησι,οταν ενα βραδυ με καμια 150αρια χλμ το'χασα στα φρενα σε μια αριστερη κλειστη!!:dance: Παντως για την διπλη δεξια μπροστα απ'την κερκιδα και με τον Νικ200 που το συζηταγα χθες,δεν εχει αδικο.Και σημερα το πρωι συζητωντας με τον Πλουμιστο λεγαμε οτι η σωστη γραμμη ειναι:ευθεια με 3η και χλμ,τραβας χειροφρενο(εμενα εχει χαλασει,οποτε τρωω ακυρο) καμια 10αρια μετρα πριν τη στροφη,μετα το apex συνεχιζεις με γκαζι 2ας-3ης(αναλογα τ'αμαξι) θυσιαζοντας την πολλη γωνια,περνωντας με τα πισω λαστιχα οριο πριν το χωμα για να τοποθετηθεις για την επομενη(ισως χρειαστει ξανα χειροφρενο αν κρεμασει το μοτερ).Ομως Νικο οπως βλεπεις στα βιντεακια,ακομη και το σταρλετ που'ναι 800kg και 240hp οριακα την βγαζει με γκαζι μονο,ποσο μαλλον ενα πιο αργο(σε αναλογια kg/hp αυτοκινητο) και βολτισιο αυτοκινητο σαν τα δικα μας.Εγω προσπαθησα κανα δυο φορες με 3η(ειχα και 2 εξοδους ετσι) αλλα ειτε μ'εβγαζε μεχρι την ερχομενη δεξια με πολλα χλμ,ειτε το'χανα απ'την εισοδο της πρωτης δεξιας λογω αδρανειας μαζας και πολλων χλμ.Το σταρλετακι το τουρμπισιο την εβγαζε ολη ανετα με κοφτές γκαζιες!!!!(βεβαια ολη την πιστα εβγαζε ετσι αυτος!:rockon: )

δεν ειπα ποτε οτι ειναι ευκολο...αλλα πιστευεις οτι αμα στηθει σωστα το αμαξι σου δεν βγαινει και φυσικα με πολυ practice?ξερω πολλους με σαραβαλα που εχουν καταφερει και εχουν βγαλει κερκιδα...ο τσιφετακης την εβγαζε και με 150 αλογα που ηταν με 4age με εκκεντροφορια...μεχρι και ο γραβαλος με το 8v μοτερακι που φοραω και εγω με 2 διπλα weber την καταφερε μετα απο λιγο και διαφορικο απο 2.4λτ...οτι βγαινει βγαινει και με ενα οχι πολυ δυνατο αμαξι...αρκει να ασχοληθεις

και στο κατω κατω το drift το γουσταρω γιατι δεν ειναι κοντρα...δεν κερδιζει το δυνατοτερο μοτερ αλλα το παν ειναι ο οδηγος και πολυ λιγοτερο το αμαξι!!!!

E36 RULES!!
04-01-11, 16:44
Για να κανεις σωστό drift, πρεπει να εχεις:

α) κουκλακι να κρέμεται στον πισω προφυλακτήρα

β) μπουρί με κλίση 35 μοιρες το λιγοτερο και στους τρεις αξονες (χ, ψ, z)

γ) αυτοκόλλητα παντου τα οποια δεν εχεις ιδεα τι σημαινουν

Ακομα καλυτερο drift κανεις αν δεν εχεις ιδέα γιατι έκανες τα α και β, παρ'ολ'αυτά τα εχεις κανει.

Και φυσικά μετα το ονομά σου υπάρχει κατάληξη -sen ή -kun.



Εορταστική πλακίτσα :D

Πέρα απο την πλάκα τώρα, καλές οι απόψεις που ακούστηκαν.. Για αυξηση του steering lock τί λέτε παιδιά?

Kαι σε αυτο το thread υπαρχουν ορισμένες καλές απόψεις..
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=25040


ΥΓ: @nick καλα λες για τα σφαλιαρίσματα με 2α, αλλα τα high speed manji εχουν φαση :D

Stunt Mike
04-01-11, 16:46
δεν ειπα ποτε οτι ειναι ευκολο...αλλα πιστευεις οτι αμα στηθει σωστα το αμαξι σου δεν βγαινει και φυσικα με πολυ practice?ξερω πολλους με σαραβαλα που εχουν καταφερει και εχουν βγαλει κερκιδα...ο τσιφετακης την εβγαζε και με 150 αλογα που ηταν με 4age με εκκεντροφορια...μεχρι και ο γραβαλος με το 8v μοτερακι που φοραω και εγω με 2 διπλα weber την καταφερε μετα απο λιγο και διαφορικο απο 2.4λτ...οτι βγαινει βγαινει και με ενα οχι πολυ δυνατο αμαξι...αρκει να ασχοληθεις

και στο κατω κατω το drift το γουσταρω γιατι δεν ειναι κοντρα...δεν κερδιζει το δυνατοτερο μοτερ αλλα το παν ειναι ο οδηγος και πολυ λιγοτερο το αμαξι!!!!

Βγαινει φιλε με τ'αμαξι μου(σχεδον εβγαινε με μπουρδελο set up),με 3η και χειροφρενο πριν την 1η δεξια και ξανα παλι πριν τη 2η.Απλως φοβαμαι οτι μπορει να το χασω ειτε στην κορυφη της,ειτε στην εξοδο της 2ης.Ειναι και μακρυ τ'αμαξι.....κοστιζει και ο φαναρτζης......παντως βγαινει,εχεις δικιο(θα το δουμε με το τροπετ!!!:dblthumb2 ) απλως εγω φοβαμαι να το ρισκαρω με το δικο μου

Stunt Mike
04-01-11, 16:48
Παρεπιπτοντως τα σφαλιαρισματα ταλαιπωρουν πολυ το σασι....ο Πλουμιστος μου'πε σημερα να βαλω τις ενισχυσεις στο πισω πατωμα που'χει το Μ3 απ'το εργοστασιο και με την ευκαιρια να ραφτουν οι θολοι για να'μαι σιγουρος οτι δεν θα ''κοψει'' παντου....

E36 RULES!!
04-01-11, 16:56
Σωστός, ένα μετρο ασφαλείας για το αμαξι παραπάνω είναι πάντα καλοδεχούμενο!!

Πάντως καλα λες στα περι φοβου για εξοδο και μικροζημιές... Γι'αυτο πολλοι εξω εχουν ενα σαραβαλο με μονο μοτερ και στησιμο για να κανουν εξασκηση... Λεφτα που θα βρουμε για 'δαυτο ειναι το θεμα..


http://i129.photobucket.com/albums/p210/Stinkypoo31/Japan%202009/Drift%20Matsuri%20Day%201/IMG_2693.jpg

nik200
04-01-11, 17:41
Σωστός, ένα μετρο ασφαλείας για το αμαξι παραπάνω είναι πάντα καλοδεχούμενο!!

Πάντως καλα λες στα περι φοβου για εξοδο και μικροζημιές... Γι'αυτο πολλοι εξω εχουν ενα σαραβαλο με μονο μοτερ και στησιμο για να κανουν εξασκηση... Λεφτα που θα βρουμε για 'δαυτο ειναι το θεμα..


http://i129.photobucket.com/albums/p210/Stinkypoo31/Japan%202009/Drift%20Matsuri%20Day%201/IMG_2693.jpg

μαριε σου πουλαω το καντετακι...χιχιχιχιχ

Dr.Yamastura
04-01-11, 19:10
και κατι αλλο που κανουμε ολοι λαθος στην αρχη....στο drift το αμαξι πρεπει να εχει σπασει την προσφυση πολυ πριν την στροφη, ειτε με χειροφρενο, ειτε με κατεβασμα ειτε με feint (σκανδιναβικο-μεταφορα βαρους)...αυτο που κανουν ολοι και φυσικα ειναι πολυ πιο ευκολο ειναι γκαζι μεσα στην στροφη....δηλαδη συμφωνα με την ορολογια power over....με αποτελεσμα ομως το αμαξι να γυριζει την μιση στροφη και οχι ολοκληρη με το πλαι...
φυσικα ο βαθμος δυσκολιας του σωστου τροπου ειναι πολυ πιο δυσκολος αλλα και πολυ πιο απολαυστικος μολις το καταφερουμε!!!!δοκιμαστε με παραπανω χιλιομετρα απο πριν και θα δειτε την διαφορα...παντα με προσοχη...και οπου μας παιρνει!

υπαρχει και ενας αγραφος κανονας του drift. τουλαχιστον εγω ετσι πραττω...μια στροφη αν καταφερουμε το καπο μας να σημαδευει την κορυφη της ειμαστε σε καλο δρομο...!!!!

Να και το βίντεο απο το Νίκο Αντωνίου με το γνωστό παντοδύναμο σταρλετ του...Τέλειες γραμμές..
http://www.youtube.com/watch?v=WbuM61SjtoU

Πέραν αμφιβολίας ότι είναι πολύ καλό τιμόνι,το καλά στημενο αμαξι είναι πολύ πιο καλά κατευθυνόμενο και άμεσο σε όλα του.Το λέω επειδή είχα την τύχη να οδηγήσω ένα.
Εκεί που έλεγες,πάει, μου γύρισε ή δεν το βγάζω, εκείνο είχε και άλλο τιμόνι ,άμεσο γκάζι ,τραπεζι αναρτηση και πήγαινε όπου ακριβώς ήθελες.Άρα η λύση είναι καποιο προτζεκτ μαζι με μπόλικη εξάσκηση.

Stunt Mike
05-01-11, 00:48
Να γινει η αγορα Μ3 Ε36 τοτε!!!! ;) Με μια αναρτησουλα coilover,ενα κοντυτερο βημα,γδυσιμο μεσα και ανακατασκευη του δικου του μπλοκε(δισκατο) στο ποσοστο του 75% εισαι ετοιμος για πιστα!!!!

nik200
05-01-11, 12:02
οριστε πως βγαινει η κερκιδα με ενα under powered αμαξι...θοδωρης βουλγαρης με σαραβαλο starlet...(το ξερω προσωπικα αυτο...) njoy!!!

http://www.youtube.com/watch?v=w5QmWspwWdg

Stunt Mike
05-01-11, 16:01
1oν:ειναι ελαφρυ,η αδρανεια λογω μαζας ειναι ο χειροτερος εχθρος του ντριφτ και ο καλυτερος φιλος του φαναρτζη
2ον:Περναει τοσο ξυστα(μεχρι και στο χωμα βγαινει) και τσιτωμενα που στο οποιοδηποτε λαθος θα γινει τροπετο!Δεν αξιζει ρε συ Νικο να παμε να κανουμε την πλακα μας και να φυγουμε χωρις αμαξι!Πραγματικα δεν βλεπω σαν αυτοσκοπο να βγαλουμε αυτη τη στροφη ετσι!Το'πες μονος σου,αυτο ειναι σαραβαλο δεν τον νοιαζει...
3ον:το κακο με τις πιστες ειναι οτι οσο την μαθαινεις,μπαινεις στον πειρασμο να πας ολο και πιο τσιτωμενα,ολο και πιο οριακα και η κακη στιγμη δεν αργει να'ρθει.....Οταν ακολουθεις ενα πρωταθλημα λοιπον αυτη η κακη στιγμη ειναι αναμενομενη στην προσπαθεια να πρωταγωνιστησεις.Οταν πας για την πλακα σου,δεν αξιζει....

nik200
05-01-11, 16:19
mike εγω απλα εδειξα εναν τροπο πως βγαινει η κερκιδα...δεν ειπα σε κανεναν να το κανει ετσι...ουτε τον υποχρεωσα...το videaki συγκεκριμενα μου το στειλε φιλος σημερα....και απλα δειχνω οτι δεν χρειαζεται να ξοδεψεις εκατομυρια (βλεπε antonioy) για να βγαλεις την κερκιδα...με την καταλληλη φορα, με ενα καλοστημενο αμαξι και με εμπειρια πανω στο αμαξι του ο καθενας βγαινει!!!..

υγ....οταν θα στηθει κανονικα το bmw σου θα δεις τι ευκολα και ομορφα θα βγαινει με λιγο προπονησουλα ακομα..και στο κατω κατω αν δεν σε βγαλει κιολας αμα τραβηξεις χειροφρενο δεν σου λεει κανεις τιποτα!δεν μας νοιαζει στο drift απαραιτητα αν κρατηθει η γωνια με γκαζι η χειροφρενο..οτι θες επιλεγεις!!!!και οι δυο τροποι σωστοι ειναι!!!

Dr.Yamastura
05-01-11, 16:32
Συμφωνώ με mike.Πήγαμε και σήμερα.
Τη στροφή την έβγαλα με τη μια, 3 από τις 15 φορές που πέρασα.Θέλει πολύ καλό υπολογισμό και βγαίνει με το δικό μου, μόνο με γκάζι..Βγαίνεις στο άπεξ περίπου και με γκάζι σε γυρνάει για να μπεις στην επόμενη απευθείας.Έχεις βέβαια και την ορμή συν το γκαζι..
Πρέπει να το βρεις..Που θα κατεβάσεις,πόσο θα στρίψεις το τιμόνι και που,έλεγχο γκαζιού..
Είναι αρκετά δύσκολο..
Όμως όπως λέει και η διαφήμιση:Keep on drifting!!

Stunt Mike
05-01-11, 21:09
mike εγω απλα εδειξα εναν τροπο πως βγαινει η κερκιδα...δεν ειπα σε κανεναν να το κανει ετσι...ουτε τον υποχρεωσα...το videaki συγκεκριμενα μου το στειλε φιλος σημερα....και απλα δειχνω οτι δεν χρειαζεται να ξοδεψεις εκατομυρια (βλεπε antonioy) για να βγαλεις την κερκιδα...με την καταλληλη φορα, με ενα καλοστημενο αμαξι και με εμπειρια πανω στο αμαξι του ο καθενας βγαινει!!!..

υγ....οταν θα στηθει κανονικα το bmw σου θα δεις τι ευκολα και ομορφα θα βγαινει με λιγο προπονησουλα ακομα..και στο κατω κατω αν δεν σε βγαλει κιολας αμα τραβηξεις χειροφρενο δεν σου λεει κανεις τιποτα!δεν μας νοιαζει στο drift απαραιτητα αν κρατηθει η γωνια με γκαζι η χειροφρενο..οτι θες επιλεγεις!!!!και οι δυο τροποι σωστοι ειναι!!!

Ναι φιλε εννοειται,εχεις δικιο.Απλα εγω δεν θεωρω οτι το να βγαζεις κερκιδα με τη μια,δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερο απ'το να το κανεις μ'ενα σπασιμο,το οποιο θεωρω εξισου δυσκολο.Το δικο μου περα απ'το σωστο στησιμο(μεχρι τωρα ηταν στημενο τελειως λαθος) θελει και λιιιιιιιγο εξτρα δυναμη για να σταθει καλα στο καρτοδρομο.Και να βγουν και τα θεοβαρα δερματινα απο μεσα,να μπει κανα σωστο μπακετ!

Dr.Yamastura
06-01-11, 12:13
Για δείτε και αυτά.Κάτω αριστερά στα βιντεο..

http://www.facebook.com/group.php?gid=183096517877

Dr.Yamastura
06-01-11, 12:45
Ε30 ή Ε36 η 200sx??
Μόλις μίλησα με φίλο γνώστη(έτρεχε παλια σε αγώνες ντριφτ) και μου είπε να σκεφτώ 30άρι με μ5 μοτέρ.Για χόμπυ ειδικά μου το συνέστησε ανεπιφύλακτα.Το 36άρι έχει πιο απότομη καρότσα(ξέρω ότι διαφωνείτε) και θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο στο set up.Στο 30άρι του πετάς το μ5 μαμά και ατμόσφαιρα και με 10 χιλιάρικα είσαι έτοιμος και για αγώνες.
Το 200άρι που ετοιμάζει με μοτερ skyline(!!) του έχει πάει κανά 40άρι...
Χώνεσαι βαθιά μου είπε...αν ασχοληθείς με τουρμπάτα γιαπωνέζικα..
Το λέω γιατι έχει δοκιμάσει και γερμανό και ιάπωνα..
Τώρα για το αν 3.2L ή 3L με τα 286 ,γνώμη του για το 3.2 σαν μοτέρ και με σασμαν 6άρι που αντέχει πιο πολύ..

kloukakis
06-01-11, 13:07
Αν δεν απατώμαι στο Ε30 δεν μπορείς να ρυθμίσεις το πίσω μέρος.
Το 200ςχ εξωτερικά είναι όμορφο και έχει πολλές προοπτικές, αλλα πολύ φοβάμαι ότι θα βγάζει ζημιές και γενικά θα θέλει πολύ συντήρηση ως παλαιό τούρμπο.

Το άλλο που έχω ακούσει είναι οτι τα 6τάχυτα Μ3Ε36evo δεν ήταν τόσο γερά όπως οι 5τάχυτοι πρόγονοί τους, όπως και το μοτερ του Μ3evo(321) σε σχέση με το 286.
Κάτι άλλο που πρεπει να ξέρεις είναι οτι το 321 δεν έχει καθόλου χαμηλά και ξεσπάει μετά απο κάποιες στροφές. Δλδ θέλει να το δουλεύεις ψηλά.

Δλδ ένα Ε36 με Μ5 δεν θα πηγαίνει?

Κοίτα ένα Μ3 286 δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να βγάλει μια πίστα με το πλάι! Ειδικά αν είναι γυμνό, ειδικά αν είναι στημένο για ντριφτ.....

Stunt Mike
06-01-11, 13:10
Ε30 ή Ε36 η 200sx??
Μόλις μίλησα με φίλο γνώστη(έτρεχε παλια σε αγώνες ντριφτ) και μου είπε να σκεφτώ 30άρι με μ5 μοτέρ.Για χόμπυ ειδικά μου το συνέστησε ανεπιφύλακτα.Το 36άρι έχει πιο απότομη καρότσα(ξέρω ότι διαφωνείτε) και θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο στο set up.Στο 30άρι του πετάς το μ5 μαμά και ατμόσφαιρα και με 10 χιλιάρικα είσαι έτοιμος και για αγώνες.
Το 200άρι που ετοιμάζει με μοτερ skyline(!!) του έχει πάει κανά 40άρι...
Χώνεσαι βαθιά μου είπε...αν ασχοληθείς με τουρμπάτα γιαπωνέζικα..
Το λέω γιατι έχει δοκιμάσει και γερμανό και ιάπωνα..
Τώρα για το αν 3.2L ή 3L με τα 286 ,γνώμη του για το 3.2 σαν μοτέρ και με σασμαν 6άρι που αντέχει πιο πολύ..

Διαφωνω καθετα!!!!Το 36αρι εχει πολυ πιο προοδευτικη συμπεριφορα,μερα με τη νυχτα.Εχει 2 προβληματα:εχει πολυ καλη προσφυση σε σχεση με το Ε30 και θελει στησιμο για να το ''χαλασεις'' και επισης εχει πολυ βαρος.Οτι κι αν βγαλεις απο πανω παλι βαρυ θα'ναι...εχει ομως δικιο για το θεμα ντριφτ το καλυτερο ειναι Ε30 με δυνατο μοτερ για low budget ευτυχια.Το 36αρι θελει πολλα πραγματα για να στηθει σωστα,για Νισσαν τα'χω ξαναπει και ξεφευγεις σε κοστος.Παντως με 10.000ευρω προετοιμαζεις τελεια και Ε30 αλλά και Ε36.Ειναι πολλα χρηματα αυτην την εποχη.Με 5000 αγοραζεις Μ3 Ε36+1000 διαφορικο+1000 αναρτηση+1000 συνεμπλοκ,αντιστρεπτικες,στησιμο,χειροφρενο+1500 καθισματα(2) και rollcage και βγαινεις με αξιωσεις.Οσον αφορα το μοτερ,το 3.2 εχει θεματα με τα βανος και το καπακι του,το 3.0λιτρο οχι.Για το 6αρι ας μην το συζηταμε καλυτερα.....μεσα στο ιδιο σασμαν βαλανε λεπτοτερα γραναζια για να χωρεσει και η 6η!Η κλιμακωση ειναι σχεδον ιδια μεχρι την 5η ετσι κι αλλιως,για ντριφτ δεν νομιζω οτι σε πολυνοιαζει η 5η-6η......

Stunt Mike
06-01-11, 13:12
Του Πλουμιστου το Ε36 εχει μοτερ V8 4.6lt Alpina εργοστασιακο......πολυ δυναμη και τρελη ροπη....Με το 5αρι σασμαν και 3.46 βημα απλα δεν θα στεκεται Χρηστο....

kloukakis
06-01-11, 13:20
Διαφωνω καθετα!!!!Το 36αρι εχει πολυ πιο προοδευτικη συμπεριφορα,μερα με τη νυχτα.Εχει 2 προβληματα:εχει πολυ καλη προσφυση σε σχεση με το Ε30 και θελει στησιμο για να το ''χαλασεις'' και επισης εχει πολυ βαρος.Οτι κι αν βγαλεις απο πανω παλι βαρυ θα'ναι...εχει ομως δικιο για το θεμα ντριφτ το καλυτερο ειναι Ε30 με δυνατο μοτερ για low budget ευτυχια.Το 36αρι θελει πολλα πραγματα για να στηθει σωστα,για Νισσαν τα'χω ξαναπει και ξεφευγεις σε κοστος.Παντως με 10.000ευρω προετοιμαζεις τελεια και Ε30 αλλά και Ε36.Ειναι πολλα χρηματα αυτην την εποχη.Με 5000 αγοραζεις Μ3 Ε36+1000 διαφορικο+1000 αναρτηση+1000 συνεμπλοκ,αντιστρεπτικες,στησιμο,χειροφρενο+1500 καθισματα(2) και rollcage και βγαινεις με αξιωσεις.Οσον αφορα το μοτερ,το 3.2 εχει θεματα με τα βανος και το καπακι του,το 3.0λιτρο οχι.Για το 6αρι ας μην το συζηταμε καλυτερα.....μεσα στο ιδιο σασμαν βαλανε λεπτοτερα γραναζια για να χωρεσει και η 6η!Η κλιμακωση ειναι σχεδον ιδια μεχρι την 5η ετσι κι αλλιως,για ντριφτ δεν νομιζω οτι σε πολυνοιαζει η 5η-6η......

Δεν είναι μικε ακριβώς έτσι οι τιμές.... Υπερβάλεις λίγο(πολύ)

Κατ αρχής όλα αυτά που λες πρεπει να τα βάλεις είτε είναι Ε30 είτε είναι Ε36.
Διαφορικό δεν χρειάζεται να βάλεις Quaife. Μία ανακατασκευή του εργοστασιακού μπλοκέ του Μ3 σε 75% είναι λουκούμι για ντριφτ..... μαλλον και καλύτερο απο quaife για ντριφτ....
Ανάρτηση πάλι δεν παει τόσο υπάρχουν ντριφοαναρτήσεις πολύ φτηνότερες.
Και 2 μπακετ πάλι βρίσκεις με 300 Ευρώ και μάλιστα σε καλη κατάσταση.

Ασε τα πράγματα που θα πουλήσεις ξηλώνοντας το Μ3:bigthumb:

Stunt Mike
06-01-11, 13:55
Δεν είναι μικε ακριβώς έτσι οι τιμές.... Υπερβάλεις λίγο(πολύ)

Κατ αρχής όλα αυτά που λες πρεπει να τα βάλεις είτε είναι Ε30 είτε είναι Ε36.
Διαφορικό δεν χρειάζεται να βάλεις Quaife. Μία ανακατασκευή του εργοστασιακού μπλοκέ του Μ3 σε 75% είναι λουκούμι για ντριφτ..... μαλλον και καλύτερο απο quaife για ντριφτ....
Ανάρτηση πάλι δεν παει τόσο υπάρχουν ντριφοαναρτήσεις πολύ φτηνότερες.
Και 2 μπακετ πάλι βρίσκεις με 300 Ευρώ και μάλιστα σε καλη κατάσταση.

Ασε τα πράγματα που θα πουλήσεις ξηλώνοντας το Μ3:bigthumb:

Βρε δεν ειπα οτι δεν θελει τα ιδια πραγματα ειτε ειναι Ε30 ειτε Ε36.Απλως εδωσα ενα παραδειγμα των ακριβοτερων λυσεων και παλι δεν εφτανε τις 10.000 ευρω!Εννοειται οτι σου βγαινει φτηνοτερο ενα Ε30 και σιγουρα υπαρχουν και φτηνοτερες λυσεις σε διαφορικο(καλυτερα οχι ομως σε αναρτηση) και σε καθισματα.Το δισκατο 75% ειναι καλυτερο απ'το γραναζωτο για ντριφτ ακομη κι αν ειναι 1.5δρομων οπως το ''μαμα'' με μονο μειονεκτημα τη φθαρα και συντηρηση του..Η ανακατασκευη του σε 75% ομως δεν θα πεσει κατω απ'τα 500-700 ευρω οποτε καλυτερα να πας σε ετοιμο 2δρομων Cusco που εχει και μεγαλυτερη αντοχη.
Υ.Γ. οι αμιγως ντριφταδικες αναρτησεις ειναι πολυ πιο ακριβες απ'τις κανονικες.....εχουν χοντρυτερα καλαμια και συνηθως ανθεκτικοτερα υλικα.

Dr.Yamastura
13-01-11, 21:31
Σκέφτομαι και την εκδοχή του subaru impreza wrx sti.
Κάτι έχω βρει ,αλλά το ψάχνω ακόμα.Από τετρακίνητο να το κάνω πισωκίνητο.
Πήρε το ματι μου κάτι πατέντες με το διαφορικό.
Και ο kumakubo τέτοιο έχει!!χαχαχαχα

Stunt Mike
28-01-11, 19:45
Tο'δες το Ε30 monsieur??Δεν ειναι κακο.........θα κανουμε κανα ταξιδακι στα Βορεια?

Dr.Yamastura
28-01-11, 20:38
Tο'δες το Ε30 monsieur??Δεν ειναι κακο.........θα κανουμε κανα ταξιδακι στα Βορεια?

Για ποιο λες?

Stunt Mike
28-01-11, 20:50
Σου'στειλα ενα σε πμ.....

Stunt Mike
28-01-11, 20:52
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/939848/ αυτο...

E36 RULES!!
28-01-11, 20:54
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/939848/ αυτο...

χμμμμμμμμ, ενδιαφέρον!!

Dr.Yamastura
28-01-11, 21:11
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/939848/ αυτο...

Σου έστειλα και γω πμ.