PDA

Επιστροφή στο Forum : E30 M10 CARBURETOR


DiMiTrIs_
04-01-11, 00:11
υπαρχει κανενα pdf κανενα εγχειριδιο που να λεει οτιδηποτε αφορα
το carburetor του αυτοκινητου πως δουλευει..πως το ρυθμιζεις αν το ρυθμιζεις...πως το συντηρεις και τα λοιπα?
επειδη κανενας δεν μπορει να μου το φτιαξει και εχει αρρυθμιες και καιει τον αμπακο...?

yiannis2002
05-01-11, 21:08
θα πρέπει να ψάξεις για κανονικό βιβλίο, είτε για το manual της Hanes για το Ε30. είτε για κάποιο manual για το καρμπυρατερ σου. Και στις δυο περιπτώσεις, μπορείς να ψάξεις στο ebay , οι τιμές παίζουν στα 20-30 ευρώ. Σε pdf αν θα βρείς κάτι για καρμπυρατέρ θα είναι είτε για dcoe είτε για γενικά πράγματα.

petroscf
13-01-11, 09:40
Τι καρμπυρατέρ είναι, ξέρεις μήπως?
Πάντως το δικό μου είναι το μαμίσιο σόλεξ διπλό με αυτόματο τσόκ και παρόλο που θεωρείται απαράδεκτο ως καρμπυρατέρ, πρέπει να ομολογήσω ότι ο μηχανικός μου το έχει σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ κατάσταση (έχω κάνει τα τελευταία 2 χρόνια και 2 καλά καθαρίσματα-συντηρήσεις σε ειδικό "καρμπυρατερά"-δεν ξέρω πόσο δόκιμος είναι ο όρος !!)
Το αυτοκίνητό μου είναι πολύ οικονομικό, και-για τα πολύ λίγα άλογά του-"αρπάζει" αμέσως και είναι ιδιαίτερα ζωντανό!
Ίσως λοιπόν πολύ απλά δεν έχεις βρεί τον κατάλληλο άνθρωπο???

DiMiTrIs_
13-01-11, 11:27
τον μ10 κινητηρα εχω..και ναι δεν εχω βρει τον καταλληλο.....ρεταρει εδω και αρκετο καιρο..και καιει πολυ...ολοι μου λενε εχει χαλασει πρεπει να αλλαχτει.....οταν κανω κανενα ταξιδακι και το σβησω..μετα απο λιγο μολις το βαζω μπρος μαρσαρει μεχρι τισ 3000 για κανενα 5δευτερολεπτα....ενα αλλο παραξενο που κανει ειναι το χειμωνα αν δεν το βαλω εστω και μια μερα μπρος την επομενη δεν παιρνει.....
δηλαδη μπορει να μιζαρω 1 φορα για 10 δευτερολεπτα και να μην παιρνει.....αν το αφησω ομως για λιγο ενα λεπτο μετα το πρωτο μιζαρισμα,...παιρνει αμεσως....πολυ παραξενο...
αν παλι το βαζω μια φορα τη μερα...δεν εχει κανενα προβλημα....

DiMiTrIs_
13-01-11, 11:33
τον ιδιο κινητηρα πρεπει να εχουμε αλλα ο δικος μου ειναι απο ε30 1766 κυβικα
α κια κατια αλλο το ρελαντι μου ειναι αρκετα ηλα....1000 κατι στροφες.....
aa και το χειμωνα που κανει πολυ κρυο....βγαζει πισω....φουγαρο...

petroscf
13-01-11, 12:45
Που το πήγες για συντήρηση?

petroscf
13-01-11, 12:46
Σου στέλνω pm

rapid_fast
13-01-11, 13:03
Σελίδες 10-14...
Και να μην ξεχάσεις να αλλάξεις την φλάτζα κάτω απο το καρμπυρατέρ...

DiMiTrIs_
13-01-11, 14:49
ευχαριστω μαγκες...οταν ασχολη8ω παλι μαζι του.θα σας ενημερωσω....α και αν ιχατε καμια προταση για ολες αυτες τις αρυθμιες..τι φαιει?καποια βαλβιδα ή κατι τετοιο που θα βοηθουσε...

ThaNOS E46coupe
13-01-11, 15:15
για αυτο που λές οτι δέν παίρνει αμέσο μπρός άν το αφήσει πάνω απο δύο ημέρες.... πρέπει να χάνει βενζίνη η μηχανική τρόμπα ή το φιλτράκι που έχει . κοίτα τη απ έξω το φίλτρο κ την τρόμπα. έχει κιτρινήσει? άν ναι τότε χάνεις κάυσιμα κ μέχρι να φέρει έχεις αυτή την καθηστέρηση....

DiMiTrIs_
13-01-11, 18:00
μπορει να μιζαρω και ενα λεπτο....και να μην παιρνει...το κολπο για να παρει ειναι να το μιζαρω 5 δευτερολεπτα να περιμενω ενα λεπτο..και μετα παιρνει αμεσως...πολυ παραξενο....δεν ξερω..και το κανει μονο το χειμωνα

oldcarskickass
13-01-11, 19:39
Λογικά ο πλωτήρας έχει θέμα.

Είναι ένα μαύρο πλαστικό γεμάτο αέρα (δλδ άδειο) το οποίο επιπλέει σε μια κοιλότητα με βενζίνη και ανάλογα με το φορτίο ή το τσοκ αφήνει βενζίνη.

Λογικά έχει τρυπήσει από κάπου.

Μια ΚΑΛΗ επισκευή (μεμβράνες, και την βάση του καρμπυρατέρ) θα σου πάει περί τα 150 - 200€ και θα είσαι ήσυχος τουλάχιστον για μια πενταετία.

Επίσης να ελέγξεις για την καλή λειτουργία της χρυσής βαλβίδας, ρυθμίζει την ποσότητα αέρα (αν θυμάμαι καλά) του ρελαντί μέσω μιας βελόνας η οποία μπαινοβγαίνει, δεν παίρνει επισκευή.

rapid_fast
14-01-11, 05:01
Λογικά ο πλωτήρας έχει θέμα.

Είναι ένα μαύρο πλαστικό γεμάτο αέρα (δλδ άδειο) το οποίο επιπλέει σε μια κοιλότητα με βενζίνη και ανάλογα με το φορτίο ή το τσοκ αφήνει βενζίνη.

Λογικά έχει τρυπήσει από κάπου.

Μια ΚΑΛΗ επισκευή (μεμβράνες, και την βάση του καρμπυρατέρ) θα σου πάει περί τα 150 - 200 και θα είσαι ήσυχος τουλάχιστον για μια πενταετία.

Επίσης να ελέγξεις για την καλή λειτουργία της χρυσής βαλβίδας, ρυθμίζει την ποσότητα αέρα (αν θυμάμαι καλά) του ρελαντί μέσω μιας βελόνας η οποία μπαινοβγαίνει, δεν παίρνει επισκευή.

Εχεις ντοκτορά ρε συ???
+100000
(απάτη σύστημα, στη χρωστάω.. έγραψες...)

oldcarskickass
14-01-11, 09:58
ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Όχι απλά την είχα πατήσει και εγώ και τα άλλαζα τμηματικά και μόνος μου, μέχρι που κάποια στιγμή έκανε περίπου μισό μέτρο επιστροφής φλόγας (καρμπυρασιον μαστορικά), και αποφάσισα να τα αλλάξω όλα!!

Πιέρμπουργκ είναι το καρμπυρατέρ (αν μιλάμε για το μονό) και η χρυσή βαλβίδα τσεκάρετε (αν θυμάμαι καλά) με το να το βάλεις σε 12volt, και όσο το έχεις πάνω στο ρεύμα βγαίνει το τσουτσουνάκι από μπροστά στο κέντρο.

Η λεγόμενη βαλβίδα είναι το 26
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4-doors/Europe/316-M10/LHD/M/1986/browse/fuel_preparation_system/carburetor_mounting_parts/

DiMiTrIs_
13-08-11, 00:57
αυτο το λαστιχακι δεν ξερω τι κανει...αλλα ειναι ταπωμενο απο τη μια μερια με μια βιδα και δεν ξερω γιατι?
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/12082011107.jpg

εδω φαινονται οι στροφες π παιζουν
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/th_12082011019.jpg (http://s1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/?action=view&current=12082011019.mp4)

και εδω φαινεται το εμβολακι που τραβαει την ντιζα και κανει τις στροφες να παιζουν
οποτε αν μαθω για ποιο λογο αυτο το εμβολακι τρεμοπαιζει ισως βρεθει και η λυση του προβληματος
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/th_12082011018.jpg (http://s1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/?action=view&current=12082011018.mp4)

DiMiTrIs_
13-08-11, 00:58
μερικες φωτογραφιες απο το καρμπιρατερ
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/P8127915.jpg

http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/P8127914.jpg

http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/P8127913.jpg

http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/12082011108.jpg

Dimitris ///M
13-08-11, 01:40
ευκαιρία για 2 2πλά!

rapid_fast
13-08-11, 14:23
Και γαμώ ο μηχανικός που τάπωσε το σωληνάκι της υποπίεσης του αβάνς,
για να μην αλλάξει μια βαλβίδα...
ωρε τρόμπες που υπάρχουν στον πλανήτη...
Θα σιγουρευτώ την τρίτη και θα σου πω λεβέντη που πάει..

DiMiTrIs_
13-08-11, 14:42
hmoun sigouros oti kapoios paparas to eixe kanei...

Dimitris ///M
13-08-11, 14:44
Που τους βρίσκετε ρε παιδιά τους επιστήμονες..... Αυτά είναι καθαρά λύσεις ανάγκης αλλά όχι για πολύ καιρό..... Ο τύπος στο έκανε φαίνεται με προοπτική να μείνει έτσι!

DiMiTrIs_
13-08-11, 20:03
ενταξει το εβαλα στη θεση του αλλα γενικα ολα τα σωληνακια ειναι χαλαρα απο τον καιρο...και την ζεστη και δεν νομιζω να κανουν την δουλεια για την οποια προοριζονταν....τι θεμα ειναι γιατι εκεινο το εμβολακι κανει το ρελαντι να παιζει?

DiMiTrIs_
13-08-11, 20:16
ενταξει το εβαλα στη θεση του αλλα γενικα ολα τα σωληνακια ειναι χαλαρα απο τον καιρο...και την ζεστη και δεν νομιζω να κανουν την δουλεια για την οποια προοριζονταν....τι θεμα ειναι γιατι εκεινο το εμβολακι κανει το ρελαντι να παιζει?

DiMiTrIs_
14-08-11, 14:36
εχω ακριβως το ιδιο καρμπιρατερ και προβλημα με τον τυπα!
τελικα δεν ειναι ενα απλο καρμπιρατερ
http://www.onsdorp.net/bmw/bmw_316_carburettor.html
εβαλε αλλο καρμπ αλλα το προβλημα δεν εξαφανιστηκε που σημαινει οτι ειναι γενικο προβλημα ή καπου αλλου ειναι το προβλημα!

Dimitris ///M
14-08-11, 15:40
εχω ακριβως το ιδιο καρμπιρατερ και προβλημα με τον τυπα!
τελικα δεν ειναι ενα απλο καρμπιρατερ
http://www.onsdorp.net/bmw/bmw_316_carburettor.html
εβαλε αλλο καρμπ αλλα το προβλημα δεν εξαφανιστηκε που σημαινει οτι ειναι γενικο προβλημα ή καπου αλλου ειναι το προβλημα!

Αφού άλλαξε καρμπυρατέρ ο τύπος και δεν το ρύθμισε σωστά περιμένεις να δουλέψει?
10 καρμπυρατέρ να αλλάξεις και τα 10 θέλουν άλλες ρυθμίσεις..... Δυστηχώς δεν είναι plug and play!

Προφανώς κάτι δεν άλλαξε απο τα περιφερειακά για να λειτουργήσει σωστά!

DiMiTrIs_
15-08-11, 01:29
ειναι αυτοματο ηλεκτρονικο.καπου αλλου ειναι το προβλημα

takis1983
15-08-11, 10:21
για αυτο που λές οτι δέν παίρνει αμέσο μπρός άν το αφήσει πάνω απο δύο ημέρες.... πρέπει να χάνει βενζίνη η μηχανική τρόμπα ή το φιλτράκι που έχει . κοίτα τη απ έξω το φίλτρο κ την τρόμπα. έχει κιτρινήσει? άν ναι τότε χάνεις κάυσιμα κ μέχρι να φέρει έχεις αυτή την καθηστέρηση....

υπαρχει κ η περιπτωση της υπερχειλησης,δηλ να μην σφραγιζει εντελως η βαλβιδα του πλωτηρα κ να σταζει μεσα στους κυλινδρους βενζινη,δηλ να μπουκωνει! δοκιμασε να το βαλεις με τερμα γκαζι οταν δεν παιρνει,αν παρει ετσι σημαινει οτι μαλλον αυτο το προβλημα εχεις! αν οχι μαλλον αυτα που λεει ο θανος ισχυουν!

DiMiTrIs_
18-08-11, 13:33
λοιπον οταν βγαζω το σωληνακι 1 απο το μηχανημα με το εμβολακι που τραβαει τη ντιζα και κανει το ρελαντι να παιζει δεν γινεται τιποτα....ειναι σαν να μην το τραβηξα ποτε
το σωληνακι αυτο παει καπου μεσα στην καμπινα διπλα απο τη μπαταρια.....δεν ξερω που και γιατι
οταν ομως βγαλω το σωληνακι νουμερο 2 (υο οποιο καταληγει καπου κατω απο το καρμπιρατερ) τοτε το εμβολακι σταματαει να ανεβοκατεβαινει και το ρελαντι μενει στισ 1100 στροφες
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/18082011116.jpg

αληθεια στην εισαγωγη του αερα εχει ενα μηχανιματακι αυτο εδω...ξερετε τι κανει?
εκει παει και ενα σωληνακι απο τον παπα
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/18082011118.jpg

http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/18082011114.jpg
αα και κατι αλλο...η πεταλουδα μενει καπως αρκετα ανοιχτη ανοιχτη στο ρελαντι....οταν την στερεωσα λιγο πιο κατω με ενα συρματακι τοτε παλι το ρελαντι σταθεροποιηθηκε καπου στισ 1100...παιρνει ρυθμισμα η πεταλουδα?μηπως καποιος απο τους παπαρες που το εχουν πειραξει να την εχουν χαλασει?http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/18082011115.jpg

DiMiTrIs_
12-09-11, 19:38
τι νουμερο μπουζια προτινει ο κατασκευαστης για τον μ10?

και κατι αλλο...
απο ε21
αυτο ξερετε τι ειναι ποσο κανει?γιατι σταζει βενζινη!
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/12092011135.jpg

yiannis2002
12-09-11, 20:44
Είναι η τρόμπα βενζίνης και στάζει γιατί έχει φάει τα ψωμιά της . ήρθε η ώρα για αλλαγή. Μπορείς να βάλεις και κάποια ηλεκτρική χαμηλής πίεσης για καρμπυρατέρ με πολύ μικρότερο κόστος.

rapid_fast
13-09-11, 20:07
Είναι η τρόμπα βενζίνης και στάζει γιατί έχει φάει τα ψωμιά της . ήρθε η ώρα για αλλαγή. Μπορείς να βάλεις και κάποια ηλεκτρική χαμηλής πίεσης για καρμπυρατέρ με πολύ μικρότερο κόστος.

Γιατί Γιάννη??
Δεν αλλάξει η μεμβράνη??

Dimitris ///M
13-09-11, 20:25
Φυσικά και αλλάζει η μεμβράνη.... Βασικά ξέρω έναν καρμπυρατερτζή στην Μεσογείων αλλά πόσο θα πάει το μαλλί δεν ξέρω.... Μια ηλεκτρική 3bar βυθιζόμενη πάντως θα πάει καμιά 100άρα και δεν ξέρω αν παίρνει το ντεπόζιτο βυθιζόμενη! Όσο για την πίεση, 2 ρακόρ για επιστροφή και τελείωσε το θέμα.....

yiannis2002
13-09-11, 21:25
Γιατί Γιάννη??
Δεν αλλάξει η μεμβράνη??

Η μεμβράνη αλλάζει, αλλά με 30-40 ευρώ βάζεις μια ηλεκτρικη χαμηλής πίεσης για καρμπυρατέρ και γλυτώνεις μια και καλή. Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις εμβαπτιζόμενη ή 3bar. Στο συγκεκριμένο μοτέρ και με 1 bar, δεν έχεις κανενα πρόβλημα.
Αν κάποιος ξέρει που πουλάνε μεμβράνες ας μου το πεί γιατί έψαχνα και δεν βρίσκω.

Dimitris ///M
14-09-11, 00:57
Λοιπόν απο Λεωφ. Κηφισίας μπαίνουμε Κατεχάκη.... Στο φανάρι της Μεσογείων κάνουμε δεξιά και στα 50-100 μέτρα είναι ενα μικρό μαγαζί που γράφει Dellorto-Weber κλπ.... Εκεί θα έχει σίγουρα!

DiMiTrIs_
04-08-12, 17:06
λοιπον εχει ξεραθει το λαστιχακι στην κεραια γυρω γυρο με αποτελεσμα να παιρνει νερα στο πορτ παγκαζ ποιο ειναι το ανταλλακτικο που χρειαζεται να παραγγειλω?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1351&mospid=47268&btnr=65_0176&hg=65&fg=30

rapid_fast
04-08-12, 19:08
λοιπον εχει ξεραθει το λαστιχακι στην κεραια γυρω γυρο με αποτελεσμα να παιρνει νερα στο πορτ παγκαζ ποιο ειναι το ανταλλακτικο που χρειαζεται να παραγγειλω?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1351&mospid=47268&btnr=65_0176&hg=65&fg=30
Το 9.......

DiMiTrIs_
08-08-13, 00:00
ξερει κανεις σε αυτον τον κινητηρα που βρισκεται το idle control valve ή αλλιως icv?

DiMiTrIs_
08-08-13, 12:00
παραθετω μερικες φωτογραφιες απο διαφορες οψεις του μοτερ μηπως και βρει κανεις πιο ειναι..μηπως ειναι αυτο π εχω κυκλωσει?
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/08082013381_zps5272ca52.jpg (http://s1126.photobucket.com/user/bmwakias/media/08082013381_zps5272ca52.jpg.html)
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/08082013382_zpsf9cfd4f3.jpg (http://s1126.photobucket.com/user/bmwakias/media/08082013382_zpsf9cfd4f3.jpg.html)
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/08082013383_zps78ad0387.jpg (http://s1126.photobucket.com/user/bmwakias/media/08082013383_zps78ad0387.jpg.html)
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/08082013384_zpsf7d52b28.jpg (http://s1126.photobucket.com/user/bmwakias/media/08082013384_zpsf7d52b28.jpg.html)

DiMiTrIs_
21-04-14, 17:14
εχω μια απορια που θα ηθελα να μου τη λυσει καποιος αν γνωριζει!!!δυο βασικα
σε αμαξι με καρμπυρατερ αν κατεβαινεις μια κατηφορα με σβηστη μηχανη αλλα με ταχυητα στο κιβωτιο δλδ εχεις φρενα κλπ κλπ τι μπορει να παθει η μηχανη ειναι κακο να το κανεις?
γτ σκεφτομαι στο δικο μου ειναι καρμπ μ10 οταν κατεβαινω κατηφορα με ταχυτητα μεσα κοβεται η παροχη καυσιμου τελειως(εξακριβωμενο) οταν ειναι πανω απο 1500 στροφες
αρα αν σε αλλο καρμπυρατερατο σβησεις που ειναι το κακο για τη μηχανη(με ταχυτητα στο σζμαν) πρωτον και δευτερον καυσιμο θα περναει οταν εχουμε μηχανικη αντλια?

6ylinder
21-04-14, 17:24
Eίχα την εντύπωση ότι στα καρμπυρατέρ δεν κόβεται ποτέ η παροχή καυσίμου...

DiMiTrIs_
21-04-14, 17:54
στο μ10 σιγουρα κοβεται γτ το καταλαβαινω μολις πεσω κατω απο 1500 το κλωτσιμα που δινει βενζινη παλι......και το δειχνει και το καταναλωμετρο
το θεμα ειναι σε ενα απλο καρμπυρατερατο αμαξι τι κακο κανει να κατεβαινεις κατηφορα με ταχυτητα μεσα και σβηστο?

rapid_fast
22-04-14, 20:24
Το καρμπυρατέρ δεν κόβει παροχή καυσίμου ποτέ Δημήτρη.
Απλά δεν το έχεις σωστά ρυθμισμένο, ή έχεις βλάβη..
Κάθε καρμπυρατέρ έχει ρύθμιση για το μείγμα στο ρελαντί, αλλά και ρύθμιση για το μείγμα
σε στροφές πάνω απο το ρελαντί..
Και μια ακόμα βιδάρα, για το ρελαντί αυτό καθεαυτό..
Οταν το μαστόρι δεν μπορεί να κάνει σωστό μείγμα ρελαντί, ή του σβήνει το αμάξι στο
άφημα του γκαζιου, μάντεψε τι κάνει..
Ανεβάζει ελαφρώς το ίδιο το ραλαντί..
Οταν έχεις κλειστό διακόπτη, αλλά έχεις ταχύτητα μέσα, το καρμπυρατέρ κατεβάζει κανονικά
καύσιμο, απλά δεν έχεις σπίθα να αναφλέξεις στον κύλινδρο..
Και όλη η βενζίνη κάνει πάρτυ μέσα στο πρώτο σιλανσιέ..
Μόλις γυρίσεις και ανάψει το μπουζί, θα ανάψει και όλη η βενζίνη που βρίσκεται άκαυτη μέσα
στην εξάτμιση..
Αν είσαι τυχερός θα τρομάξεις και θα δείς μια τεράστια λάμψη πίσω στον ορίζοντα.....
Αν είσαι λίγο άτυχος, θα σκάσει η εξάτμιση σαν πράσο...
Αν είσαι πολύ άτυχος, θα τραυματίσεις κάποιον σοβαρά...

DiMiTrIs_
23-04-14, 19:07
το μ10 φοραει εγκεφαλο και ειμαι 99% σιγουρος οτι εχει μηδενικη καταναλωση οταν κατεβαινεις με ταχυτητα κατηφορα και εισαι πανω απο τις 1500 στροφες...(δεν ξερω πως)
γτ και το βλεπω απο το καταναλωμετρο αλλα και νιωθω το κλωτσιμα μολις πεσω κατω απο τισ 1500 και ακαριαια ο δεικτης αρχιζει να δειχνει μια μιδαμινη καταναλωση
πλεον το καρμπυρτερ αυτο αλλαχτηκε με βεμπερ απο αγγλια γτ κανεις δεν ηξερε να το φτιαξει και μονο χειροτερο το εκαναν και πλεον δουλευει ρολοι και παει ταπα!
το εκανα αυτο με τη κατηφορα και σβηστο με ταχυητα μεσα για κανα 5λεπτο και μολις γυρισα το διακοπτη στο ον (στα λαμπακια) πηρε μπρος και δεν καταλαβα τιποτα
με το βεμπερ σιγουρα καιει και με ταχυτητα στη κατηφορα γτ δεν εχει καποιο ηλεκτρονικο στοιχειο πανω του να το ελεγχει οπως το puerburg

rapid_fast
24-04-14, 12:27
Τα μόνα ηλεκτρονικά καρμπυρατέρ που ξέρω, είχαν ηλεκτρονική ρύθμιση τσόκ..
W))
Στείλε feedback να ξέρουμε τι έχεις κάνει, και που πηγαίνουν τα επιστρεφόμενα..

DiMiTrIs_
24-04-14, 16:29
ναι ειχε ηλεκτρονικη ρυθμιση τσοκ και εγκεφαλο....εγω δεν εχω κανει κατι...ο μαστορας το εβαλε...
τωρα εχει χειροκινητο τσοκ

Dimpas
24-04-14, 18:41
Πολλοί μπερδεύουν το καρμπιρατέρ με τον ψεκασμό μονού σημείου !
Μήπως υπάρχει εδώ μπέρδεμα ?

Είχα καρμπιρατέρ για χρόνια, στην αρχή ένα άθλιο Pierburg με αυτόματο τσόκ ( Νερά από κύκλωμα ψύξης πολύ αναξιόπιστο ) το οποίο το άλλαξα με ένα διπλό weber με Manual choke και βρήκα την υγεία μου !
Πάντως το καρμπιρατέρ απο όσο ξέρω πάντα τρώει βενζίνη ακόμα και με πέμπτη σε κατηφόρα με 100χλμ και χωρίς καθόλου γκάζι !

DiMiTrIs_
24-04-14, 19:23
το καρμπυρατερατο λεω και γω...οντως πολυ αθλιο αν χαλαγε δεν ηξερες τι εφταιγε....ακομα και στο εξωτερικο κανεις δεν μπορουσε να το φτιαξει...και σιγουρα δεν εκαιγε σε κατηφορα γτ το εβλεπα και στο καταναλομετρο αλλα και το ενιωθα μολις επεφτα κατω απο 1500 στροφες σε κατηφορα

yiannis2002
25-04-14, 07:43
Μήπως εννοείς ότι είχε ηλεκτρονική ανάφλεξη?
το pierburg με το αυτόματο τσόκ ήταν ότι πιο άθλιο και αναξιόπιστο υπήρχε σε καρμπυρατέρ, χιλιάδες σωληνάκια και βιδάκια που για να ρυθμιστεί ήθελε διδακτωρικό απο το ΜΙΤ.

rapid_fast
25-04-14, 09:19
Εγώ ξέρω οτι ένα καρμπυρατέρ, είτε ηλεκτρονικό
είτε μηχανικό, είτε σούπερ διαστημικό, δουλεύει με την αρχή του βεντούρι..
Και επειδή δεν υπάρχει σωληνάκι για επιστρεφόμενα, είτε ηλεκτρική αντλία έχεις
είτε μηχανική αντλία έχεις, δεν έχει που να στείλει το καύσιμο αν δεν ρίξει το μείγμα..
Συνεπώς δεν υπάρχει απολύτως καμία περίπτωση να μην καταναλώνει καυσιμο, όσο υπάρχει
υποπίεση..
Ακόμα και στην ακραία περίπτωση διακοπής της παροχής απο ηλεκτρική αντλία, θα ρουφήξει πρώτα τα 2 λίτρα καυσίμου του κυκλώματος, και μετά, εάν οι στροφές είναι χαμηλές,
θα σβήσει..
Αν αφαιρέσεις την αντλία τελείως, ή έχει χαλάσει, το αμάξι με καρμπυρατέρ πάλι λειτουργεί..
Ανάβεις με αιθέρα, ανεβάζεις στροφές τέρμα και απλά δεν σβήνει...
Αν έχεις μηχανική αντλία και τρυπήσει η μεμβράνη, είναι η μόνη περίπτωση που ο κινητήρας
δεν θα μπορεί να λειτουργήσει περισσότερο απο όσο καυσιμο υπάρχει στο κύκλωμα μέχρι την αντλία...
Αυτά....

DiMiTrIs_
25-04-14, 09:34
δεν αντιλεγω για ολα αυτα που λετε αλλα το συγκεριμενο καρμπ ειχε 1002 περιφερειακα πραγματα επανω απο βαλβιδες μοτερακια λαστιχακια...ηταν σε μεγεθος το τριπλο απο ενα κλασσικο καρμπυρατερ
κριμα που δεν ειχα τραβηξει ενα βιντεο.....
λοιπον κατεβαινα κατηφορα με 5η πχ και 3000 στροφες,αφηνα γκαζι και η καταναλωση πηγαινε στο μηδεν,μετα βαζω νεκρα και η καταναλωση ανεβαινε και πηγαινε κοντα στο 1
κατεβαινα κατηφορα με 5η και και 3000 στροφες χωρις γκαζι και σιγα σιγα η ταχυτητα μειωνοταν,η καταναλωση εδειχνε μηδεν μολις οι στροφες επεφταν κατω απο 1500 ακαριαια ενιωθα ενα κλωτσιμα και την καταναλωση να πηγαινει παλι στο ενα
εσεις πως θα τα ερμηνευατε ολα αυτα?οτι λεει ψεματα το καταναλωμετρο?
οτι ηταν ιδεα μ το κλωτσιμα και τελειως τυχαιο οι 1500 στροφες?οπως ειναι στα περισσοτερα αυτοκινητα το fuel cut off?
ειχα ξεφτυλισει εκτος πολης πολλα καινουρια αυτοκινητα στην καταναλωση.....
αλλωστε για ποιο λογο να φοραει τοσα πραγματα επανω?
να εχει μεινει κανεις με το συγκεκριμενο καρπ να μας πει και αυτος?
δεν ξερω πως μπορει να γινοταν αυτο,μπορει με καποιο τροπο χρησιμοποιωντας τις υποπιεσεις να υπηρχε μια βαλβιδα που να επενεβαινε στην ροη του καυσιμου και να την εκοβε τελειως σε αυτες τις περιπτωσεις αμεσως πριν μπει στο καρμπυρατερ
και ολες αυτες οι πολυπλοκοτητες το εκαναν εν τελη ενα αναξιοπιστο καρμπ

rapid_fast
25-04-14, 10:43
Οτι και αν ήταν, ακόμα και διαστημικό,
αν δεν έχει γραμμή επιστρεφόμενα πίσω στο ρεζερβουάρ, όσο περιστρέφεται ο κινητήρας
θα τραβάει βενζίνη..
Αυτό που καταλάβαινες ήταν μάλλον η αλλαγή των πεταλούδων απο ρύθμιση κίνησης σε ρύθμιση ρελαντί.
Δεν ξέρω κάτι περισσότερο να σου πώ την αλήθεια... ;))

DiMiTrIs_
25-04-14, 14:44
ειναι τοσο δυσκολο να εχει επιστρςφουμενα?τεσπα αλλα γτ να λεει ψεματα το καταναλωμετρο?

rapid_fast
25-04-14, 15:09
οχι,
φυσικά και δεν είναι δύσκολο.. Ενα βαρελάκι διακλάδωσης είναι, και μια μικρή σωλήνα επιστροφής..
Απλά δεν νομίζω να το είχε περασμένο απο το εργοστάσιο αυτό το σύστημα..
Και δεν έχει λόγο αν υπάρχει εγκατεστημένο, να μην υποστηρίζεται και απο το υπάρχον
καρμπυρατέρ σου...

yiannis2002
25-04-14, 17:41
Δεν εχουν επιστροφή τα Μ10 με καρμπυρατέρ

Dimpas
26-04-14, 23:15
Ρε παιδιά για ποιο καρμπιρατέρ μιλάμε τόση ώρα ?
Το παλιό το pierburg 2e3 που είχα είχε επιστροφή βενζίνης αλλά είχε σίγουρα κατανάλωση σε κατηφόρα με στροφές στο μοτέρ και μηδέν γκάζι !

DiMiTrIs_
26-04-14, 23:20
οταν λες ειχε σιγουρα καταναλωση που το βασιζεις?
στις προηγουμενες σελιδες υπαρχουν φωτογραφιες απο το καρμπυρατερ

paganis
27-04-14, 11:32
αφου εχεις τοσα θεματα με το καρμπυρατερ...γιατι δεν αγοραζεις μια πολλαπλη-μπεκ απο injection με εγκεφαλο και να δουλευεις ρολοι??

DiMiTrIs_
27-04-14, 15:50
το αλλαξα με βεμπερ

Dimpas
27-04-14, 22:44
ωραία με ποιό weber ?

DiMiTrIs_
27-04-14, 23:03
με αυτο
http://www.fastroadcars.co.uk/shop/index.php?act=viewProd&productId=12

Dimpas
28-04-14, 10:45
Manual choke Weber 32/34 DMTL ! Ότι καλύτερο μπορούσες να βάλεις ! Ακριβώς αυτό ( ζιγκλερομένο για 1.4) είχα στο παλιό μοτέρ ( OPEL 14NV ).
Από προσωπική εμπειρία ΚΑΙΕΙ βενζίνη όταν είσαι ρολαριστός με ταχύτητα σε κατηφόρα και δεν πατάς γκάζι ! Ναι έχει ένα όμορφο κλώτσημα όταν πατάς το γκάζι απότομα.
Η λειτουργία των 2 πεταλούδων είναι όλα τα λεφτά και η απλότητά του σε σχέση με το pierburg.
Μου άρεσε τόσο πολύ που αν και έχω πλέον ψεκαστό μοτέρ ( πολλών κυβικών ) το έχω κρατήσει (το έχω σχεδόν καινούργιο) στην σπηλιά με τα ανταλλακτικά !

DiMiTrIs_
29-04-14, 16:51
ναι μεταμορφωθηκε το αμαξι...
τωρα σθγουρα καιει στην κατηφορα..πριν με το μαμα δεν εκαιγε

compact
01-05-14, 07:38
Τι καρμπυρατέρ είναι, ξέρεις μήπως?
Πάντως το δικό μου είναι το μαμίσιο σόλεξ διπλό με αυτόματο τσόκ και παρόλο που θεωρείται απαράδεκτο ως καρμπυρατέρ, πρέπει να ομολογήσω ότι ο μηχανικός μου το έχει σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ κατάσταση (έχω κάνει τα τελευταία 2 χρόνια και 2 καλά καθαρίσματα-συντηρήσεις σε ειδικό "καρμπυρατερά"-δεν ξέρω πόσο δόκιμος είναι ο όρος !!)
Το αυτοκίνητό μου είναι πολύ οικονομικό, και-για τα πολύ λίγα άλογά του-"αρπάζει" αμέσως και είναι ιδιαίτερα ζωντανό!
Ίσως λοιπόν πολύ απλά δεν έχεις βρεί τον κατάλληλο άνθρωπο???

επειδη εχω 2(δυο) ε21 τωρα αλλα θελω να φτιαξω το ενα καλα,ποιος ειναι αυτος ο καλος ο κυριος?στειλε με πμ.ευχαριστω.