PDA

Επιστροφή στο Forum : Στρώσιμο κινητήρα?


sakis
10-05-04, 22:18
Καλησπέρα και καλορίζικο το site...Ελπίζω να παραλάβω το Ζ4 σε καμια δεκαριά ημέρες και είμαι προβληματισμένος σχετικά με το στρώσιμο του κινητήρα. Στο manual λέει να μην υπερβώ τις 3500 στροφές και τα 160 για περίπου 1500km, αλλά σε ένα site διάβασα ενά άρθρο που με έκανε να προβληματιστώ. Εσείς τι λέτε;

Αρθρο: www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

και άλλη αποψη: http://www.overboost.com/story.asp?id=1250

Ευχαριστω,

Sakis

mpikounis
11-05-04, 08:52
Καταπληκτικό άρθρο το πρώτο!! Δεν μπορώ να πω οτι αν αγόραζα τώρα καινούργιο αυτοκίνητο θα ακολουθούσα τη τακτική που περιγράφει (πιο ασφαλές μου φαίνεται το σιγά-σιγα!) αλλά δεν μπόρεσα να βρώ κάτι που δεν στέκει σε αυτά που λέει (χωρίς να είμαι μηχανικός!).

Το δεύτερο άρθρο περιγράφει αυτό που κάνουμε όλοι απο πάντα για το στρώσιμο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι το εξής:

When you see new cars that come with a factory fill of synthetic oil, the break-in procedure has been handled at the factory.
Αν δεν κάνω λάθος το Ζ4 έρχεται με συνθετικό λάδι απο το εργοστάσιο σωστά;

Strax
11-05-04, 10:16
Νομίζω ότι μέσα στη λογική του πρώτου άρθρου συμπεριλαμβάνονται και κάποια κομμάτια του δεύτερου. Για παράδειγμα παραδέχεται ότι συνεχίζουν να υπάρχουν τριβές μέχρι τα 1000 μίλια, αν και το μεγάλο μέρος του στρωσίματος έχει ολοκληρωθεί από τα πρώτα χιλιόμετρα. Επίσης, το πρώτο άρθρο δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη του ότι ένα αυτοκίνητο δεν αποτελείται μόνο από ελατήρια εμβόλων, αλλά και από εκκεντροφόρους, καπελώτα, βαλβίδες κλπ όσον αφορά τη μηχανή αλλά και από άλλα εξαρτήματα, όπως κιβώτιο, διαφορικό, άξονας κλπ που και αυτά χρειάζονται το στρώσιμό τους. Εγώ στη θέση σου θα ακολουθούσα ένα επιθετικό στρώσιμο συντηρητικού τύπου. Κάτι σαν αυτό που περιγράφεται στο 2ο άρθρο δηλαδή με πολλές εναλλαγές ταχύτητας, στροφών και φορτίου. Οπότε αποφεύγουμε την εθνική για στρώσιμο...

sakis
11-05-04, 12:05
Ευχαριστω, Αυτο σκεφτομουνα... Συντηρητικά αλλά μερικές φορές θα του δωσω να καταλάβει....

Σχετικά με το λάδι, από ότι ξέρω ειναι συνθετικό.

Sakis

cmos_ioan
11-05-04, 16:40
o sakis είπε:
Στο manual λέει να μην υπερβώ τις 3500 στροφές και τα 160 για περίπου 1500km

Νομίζω ότι γράφει 4500 στροφές και 160 χλμ/ωρα για 2000. Ωστόσο με 6ή και 4500 τα ξεπερνάει τα 160.

Πρόσεχε μη το κάνεις τεμπέλικο με τις 3500 ;)

sakis
11-05-04, 20:58
Εχεις δικιο..... αλλα με τρωει το ποδι μου απο τώρα... :D

Τελος παντων να δουμε ποτε θα έρθει. Απο εβδομαδα σε εβδομαδα με πανε... :mad:

cmos_ioan
12-05-04, 15:43
Τελος παντων να δουμε ποτε θα έρθει. Απο εβδομαδα σε εβδομαδα με πανε...

Ασε όσο πλησιάζει ο καιρός τόσο μεγαλύτερη η ανυπομονησία. Το έχω περάσει :o .

Χρώμα μέσα έξω και Μοτέρ?

sakis
12-05-04, 15:58
3lt, Sterling gray :rolleyes: , μαυρο σαλονι και κουκούλα, 106 ζαντες, xenon, συναγερμος. Εσύ;

BMW Power
12-05-04, 16:16
3lt, Sterling gray :rolleyes: , μαυρο σαλονι και κουκούλα, 106 ζαντες, xenon, συναγερμος. Εσύ;

Πολύ ωραίο το Ζ4 και καλώς να το δεχτείς αλλά ας μου λύσει κάποιος μια απορία.

Γιατί το 99% των Ζ4 που κυκλοφορούν είναι Sterling gray? :confused:

mpikounis
12-05-04, 16:41
Πολύ ωραίο το Ζ4 και καλώς να το δεχτείς αλλά ας μου λύσει κάποιος μια απορία.

Γιατί το 99% των Ζ4 που κυκλοφορούν είναι Sterling gray? :confused:
Να σου πώ εγώ πως το αποφάσισα... Μαύρο λερώνει φοβερά και χάνει λίγο τις γραμμές του, ασημί είναι πολύ κοινό χρώμα και στο Ζ4 κάτι δεν πάει καλά με τις γραμμές του, γαλάζιο δεν με τρελαίνει σαν χρώμα (αυτό το γαλάζιο!), άσπρο με τίποτα... άρα γκρι! Δεν λερώνει, δείχνει ωραία το σχήμα του αυτοκινήτου και είναι αρκετά απλό ώστε να μην σου βγάλει τη ψυχή για να πουληθεί μετά! ;)

cmos_ioan
12-05-04, 18:01
Να σου πώ εγώ πως το αποφάσισα... Μαύρο λερώνει φοβερά και χάνει λίγο τις γραμμές του, ασημί είναι πολύ κοινό χρώμα και στο Ζ4 κάτι δεν πάει καλά με τις γραμμές του, γαλάζιο δεν με τρελαίνει σαν χρώμα (αυτό το γαλάζιο!), άσπρο με τίποτα... άρα γκρι! Δεν λερώνει, δείχνει ωραία το σχήμα του αυτοκινήτου και είναι αρκετά απλό ώστε να μην σου βγάλει τη ψυχή για να πουληθεί μετά! ;)

Ρε συ mpikounis μέσα στο μυαλό μου είσαι ;) . Κι εγώ για τους ίδιους λόγους πήρα το Sterling Grey. Βέβαια στο εσωτερικό έκανα την υπέρβαση και το συνδίασα με μπεζ.

Τώρα είδα ότι παίζει και το Olivin Green που πρέπει να είναι σαν το Sterling αλλά με μία πράσινη απόχρωση που στη σκιά δείχνει καφέ. Αν το επερνα σημέρα ίσως να το αποφάσιζα. Πάντα με μπέζ Εσωτερικό

Σχόλια ?

Strax
12-05-04, 20:12
Νομίζω ότι έκανες πολύ καλή επιλογή! Το Green φαίνεται καλό, αλλά εγώ έχω μια φοβία με όλα τα περίεργα χρώματα μια και δεν ξέρεις για πόσο καιρό θα είναι "της μόδας" (θέμα μεταπώλησης) και αν κάποια στιγμή μου τη βαρέσει απότομα και το σιχαθώ! Το μπεζ το συνιστώ και μ' αρέσει σαν ιδέα μια και θα σπάει τη μονοτονία του μαύρου. Άντε καλώς να το δεχτείς!!

cmos_ioan
12-05-04, 23:53
This is it στη φωτογραφία αριστερά. Το πήρα το Δεκέμβριο του 2004 but thanks anyway :)

BMW Power
13-05-04, 10:05
Fair enough κύριοι, με καλύψατε. Ζήτω το γκρί λοιπών!!!!!! :o