PDA

Επιστροφή στο Forum : The new BMW X1 xDrive28i with BMW TwinPower Turbo.


BMW Power
19-01-11, 10:05
The new BMW X1 xDrive28i with BMW TwinPower Turbo.

18.01.2011 BMW Press Kit

BMW Power
19-01-11, 10:11
Έγινε η αρχή!!!

BMW TwinPower Turbo technology with twin-scroll charging, High Precision Injection direct petrol injection, VALVETRONIC fully variable valve control, double-VANOS fully variable camshaft control

1997 cm³
245 hp

Geo_3D
19-01-11, 10:15
Αρχισαν τα οργαναααααααααααααααα:friday:

kavas
19-01-11, 11:24
αρχισαν τα οργανα...
αλλα ποιος χορευει τωρα;..
ολοι καθιστοι ημαστε και παιρνουμε ματι
αν δεν ανοιξουν οι δουλειες...δεν παιρνω ουτε ποδηλατο!

Dark_Niaou
19-01-11, 11:56
σωστός ο προ-λαλίσαντας.... Υπομονη θ'αρθει ασπρη μέρα και για εμάς!!

Πατσίκας Βασίλειος
19-01-11, 12:36
οταν οι Ελληνεσ δεν ειχαν λεφτα περναν 316 με το κιλο....οταν καλυτερεψαν τα πραματα γεμισαμε μ3ονια και σε λιγα χρονια ολοι εσπευσαν να δωσουν πινακιδες γιατι η τσεπη δεν αντεχε τα τελη....τωρα που κανεις δεν εχει λεφτα η Bmw βγαζει ισως συμφερουσες αγορες και για την ελληνικη αγορα αλλα ο Ελληνας ακομα μια φορα δεν μπορει να αγορασει........μακαρι τα διλιτρα BMW ναι ειναι πιο φθηνα και να μην συνοδευονται με ιδιες τιμες αντιστοιχων ιπποδυναμεων τριλιτρων μοτερ.....

Dim77
19-01-11, 12:39
Λοιπόν, έπειτα από λαϊκή απαίτηση

Ο rapid_fast υποχρεούται να ξεκινήσει τα R & D για τοποθέτηση του μοτέρ στο Ε46 :owned:

Για να καίμε (και να ρυπαίνουμε) και εμείς λιγότερο φυσικά:smokin:

b-q
19-01-11, 13:58
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Εργαλείο. Επιτέλους η BMW φαίνεται να ξυπνάει και να αρχίσει να προσαρμόζεται στην (αναπόφευκτη οικονομικα, φορολογικά, περιβαλλοντικά κλπ.) λογική του downsizing. Ξέρουμε πότε περίπου έρχεται Ελλάδα, τιμές κλπ. ή ακόμη είναι πολύ νωρίς;
Ελπίζω το 2.8i στην ονομασία της να μη συνεπάγεται ότι θα τιμολογηθεί όπως και η τρίλιτρη 2.8i...! Θεωρώ ότι η BMW Hellas, λαμβάνοντας υπόψη και την παρούσα οικονομική συγκυρία, πρέπει να την τιμολογήσει σωστά (ίσως και χαμηλότερα από τον όποιο ανταγωνισμό στα δίλιτρα SUV - μην ξεχνάμε ότι το Audi Q5 είναι στην κατηγορία του Χ3 και όχι του Χ1), εάν θέλει να ελπίζει ότι θα πουλήσει.
Εγώ πάντως την περίμενα πώς και πώς κάποια τέτοια έκδοση. Μακάρι η τιμή της να είναι λογική. Ίδωμεν...

Πατσίκας Βασίλειος
19-01-11, 14:02
ενα λανσαρισμα στο νεο χ3 θα ηταν πιο καλο για μενα....σιγα μη δωσεις τοσα λεφτα για ενα χ1 το οποιο μαζι με το 1 ειναι η χειροτερη υλοποιηση απο πλευρας ποιοτητας στο εσωτερικο της εταιριας..

BMW Power
19-01-11, 14:18
Υπομονή παντού θα μπεί αυτό το μοτέρ

Nick_compact
19-01-11, 14:32
Επιτέλους :) Το μοτέρ φαίνεται φοβερό σε χαρακτηριστικά!

mitsos_chania
19-01-11, 14:56
μωρε το μοτερ μπορει να ειναι πολυ καλο,αλλα οι τιμες θα ειναι φαρμακι .Η ονομασια παρεμεινε Χ1 2.8 και αυτο το 2.8 πλερωνεται χρυσαφι:thumbsdow

Nick_compact
19-01-11, 14:59
Mόνο και μόνο από την διαφορά στον κυβισμό, το ειδικό τέλος ταξινόμησης θα είναι σημαντικά μικρότερο από του τρίλιτρου 28i, οπότε και θα πέσει σημαντικά και η τιμή πιστεύω.

BMW Power
19-01-11, 15:12
Σωστός.

Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά ο ίδιος έξτρα εξοπλισμός (πχ navi) σε 316 και 335 δεν έχει την ίδια τιμή!!!!

Σίγουρα δεν θα είναι φθηνό αλλά τα κυβικά παίζουν το σημαντικότερο ρόλο για την Ελλαδάρα

Fanis
19-01-11, 16:52
Θα πρέπει να είναι σε λογική τιμή, εάν συνυπολογίσουμε το μειωμένο τέλος ταξινόμησης (40% αντί για 50%), την χαμηλότερη εργοστασιακή αξία, τον μικρότερο φόρο κατανάλωσης και τα € 2.800 που ισχύουν για απόσυρση στα 2.000 κυβικά. Εκτός εάν κάνει καμιά μακακία η BMW Hellas.

Dim77
19-01-11, 17:01
Επειδή θα υπάρχουν και άλλα μοτέρ με χαμηλότερη ισχύ (στα 2.0 λίτρα) και ίσως να μπουν και τα πιο μικρά (οι φήμες επέμεναν για 3κύλινδρο 1.3-1.5 λίτρα) αυτά θα έχουν χαμηλότερη τιμή.

Από τη στιγμή που το ονομάζουν 28i σημαίνει ότι θα κοστολογείται αντίστοιχα.

Φαντάζομαι θα έχουν και 23i 20i και άλλα τέτοια τα οποία με χαμηλότερο κόστος θα προσφέρουν χαμηλότερη ισχύ χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι αλλάζεις (απλά) το πρόγραμμα και είσαι έτοιμος.

stef
19-01-11, 17:08
Στα 2000 κυβικά θα υπάρξει από ότι λένε και ένας κινητήρας με 174 άλογα!

b-q
19-01-11, 17:40
Εκτός εάν κάνει καμιά μακακία η BMW Hellas.

Αυτό φοβάμαι κι εγώ... Ελπίζω ότι μετά την περσινή ψυχρολουσία στις πωλήσεις έχουν βάλει μυαλό.
Μην ξεχάμε ότι το δίλιτρο Χ1 (sDrive18i), διαπιστωμένα το έδειναν με σημαντική έκπτωση μέχρι τωρα και παρόλα αυτά δεν έχει περπατήσει εμπορικά. Εάν δεν το δουν τυχοδιωκτικά (ό,τι αρπάξουμε...) και κρατήσουν χαμηλά την τιμή, ελέω 2lt, πιστεύω ότι μπορεί να έχει μια κάλή εμπορική πορεία, γιατί είναι αξιόλογο αυτοκίνητο και με το νέο μοτέρ ολοκληρώνεται. Καιρός γαρ εγγύς...

espoff
19-01-11, 19:55
Υπομονή παντού θα μπεί αυτό το μοτέρ

παντού!!!! παντού!!!!

έτσι λένε και στο http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1919&comp=bmw

από τη νέα 1 μέχρι και την Z4... έχω φτιαχτεί απίστευτα, το περίμενα καιρό αυτό το μοτέρ!!!!

stef
19-01-11, 20:00
Θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ακριβότερο από τα αντίστοιχα Audi...

kavas
19-01-11, 21:29
...
συνεπως οταν μπει στην 3αρα θα φτασει τα 45 και στην Χ3 τα 60

stef
19-01-11, 21:45
Nα σου θυμίσω μήπως ότι η 320 Si με 170κάτι άλογα είχα κοντά στα 45....?
Και θα έχουν τα 245 άλογα 45....? Δεν νομίζω...

kavas
19-01-11, 22:00
Nα σου θυμίσω μήπως ότι η 320 Si με 170κάτι άλογα είχα κοντά στα 45....?
Και θα έχουν τα 245 άλογα 45....? Δεν νομίζω...

Nαι αλλα η si δεν ειχε μονο αλογα,ειχε και m pack κτλ
Μια απλη 3,20 τωρα με 170 εχει 37 χηνες και ενα Α4 με 211 39
Αν τιμολογησουνε το 3αρι πανω απο 45 θα σπασουνε τα μουτρα τους,
και το ξερουνε καλα..

Πατσίκας Βασίλειος
19-01-11, 22:16
o stef καλα τα λεει....ενα διλιτρο si εχει 45..το νεο με 245(κοντα τριλιτρο σε αλογα) ενα 50αρι να μην εχει μεσα στο νερο??????ποτε δε θα βγει που θα ειναι συμφερον οικονομικα οσο και να κανει..και αν κρινω απο τη διαφορα 170 αλογα με 245 τοτε δε θελω να σκεφτομαι ποσο μεγαλη διαφορα θα εχει........

kavas
19-01-11, 22:33
δηλ 11+χιλιαρικα διαφορα με λιγα αλογα παραπανω απο το Α4?
μπορει..
αν ομως γινει ετσι θα γεμισουν τα ταμεια της audi,και εγω θα ειμαι απο τους πρωτους!

sakkunen
20-01-11, 00:09
Να ρωτήσω κάτι. Υπάρχει κανα προγραμματάκι να βάλω στο 28άρι ή δεν έχει βγεί τπτς ?:pimp:

stef
20-01-11, 00:22
Να ρωτήσω κάτι. Υπάρχει κανα προγραμματάκι να βάλω στο 28άρι ή δεν έχει βγεί τπτς ?:pimp:

Χα χα , έγραψες!
Τώρα ψάχνω να βρω και σκάστρα να κάνει τσαφ τσουφ...

Driftakos
21-01-11, 08:15
Νέος 2λιτρος κινητήρας turbo από την BMW!

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0001_WORLD_NEWS/BMWEngineTurbo.jpg

Η BMW ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής ενός νέου δίλιτρου 4κύλινδρου turbo κινητήρα, με τον οποίο θα εφοδιαστεί πρώτη η X1 «xDrive28i». Στη συνέχεια, μέσα στο χρόνο που διανύουμε, το νέο μηχανικό σύνολο θα εφοδιάσει επίσης τη Σειρά 5 και τη Ζ4. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου κινητήρα θα πραγματοποιηθεί το Μάρτιο, στα πλαίσια της δειθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η ισχύς του νέου δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου μηχανικού συνόλου ανέρχεται στους 245 ίππους, με 35,7 χλγμ. ροπής, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα η «xDrive28i» που εφοδιάζεται με αυτό κατέγραψε μέση κατανάλωση 7,9 λιτ./100 χλμ.

Η επιτάχυνση της δίλιτρης «xDrive28i» από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα ολοκληρώνεται σε 6,1 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων και σε 6,5 με το αυτόματο των οκτώ, που στη συγκεκριμένη έκδοση θα διατίθεται προαιρετικά.
ΠΗΓΗ (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12480)

Dim77
21-03-11, 11:37
Οδηγούμε την BMW Χ1 xDrive 28i με το νέο 2λιτρο κινητήρα turbo

Photos: BMW X1 xDrive 28i
Η νέα έκδοση της τετρακίνητης Χ1, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στη Σλοβενία, δεν έχει να επιδείξει κάποια αισθητική ανανέωση, αλλά έναν ολοκαίνουριο κινητήρα: Τον πρώτο 2λιτρο 4κύλινδρο με τεχνολογία TwinPower turbo.

Όπερ και σημαίνει πως είναι εφοδιασμένος με όλα τα τεχνικά «καλούδια» που εξασφαλίζουν το συνδυασμό μεγάλης ισχύος και ροπής με την πολυπόθητη χαμηλή κατανάλωση. Άμεσος ψεκασμός καυσίμου, Valvetronic, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (double Vanos) και φυσικά το twin scroll τούρμπο αποτελούν εχέγγυα για παραγωγή ισχύος 245 ίππων στις 5.000 σ.α.λ και 35,7 χλγμ. ροπής στις 1.250 σ.α.λ., τη στιγμή που η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7,9 λίτρα/100 χλμ. Σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά σε αυτό το μοντέλο (τον 3λιτρο ατμοσφαιρικό των 258 ίππων) παρουσιάζει μείωση κατανάλωσης κατά 1,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπής CO2 κατά 36 γρ./χλμ., τη στιγμή που για να επιταχύνει το αυτοκίνητο στα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτεί 0,7 δλ. λιγότερα.

Στο δρόμο, το 4κύλινδρο σύνολο των 1.997 κ.εκ. εντυπωσιάζει με τα μεγάλα αποθέματα ροπής, αλλά και την απόδοση της μέγιστης τιμής λίγο πάνω από το…ρελαντί. Άμεσος σε απόκριση, πρόθυμος να ανεβάσει γρήγορα στροφές και αρκετά δυνατός ώστε να επιταχύνει την τετρακίνητη Χ1 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,1 δλ., αποδεικνύει πως ταιριάζει γάντι στις όποιες απαιτήσεις ενός σύγχρονου SUV, αλλά και οποιοδήποτε άλλου αυτοκινήτου. Συνδυάζεται με ένα σαφές χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων που συνεργάζεται άψογα με το σύστημα start&stop, ενώ προαιρετικά διατίθεται με το γνωστό 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της BMW.

Τέλος, από την άνοιξη θα είναι διαθέσιμο και το πακέτο εξοπλισμού «Μ Sports» για όλες της εκδόσεις της Χ1 και θα περιλαμβάνει αναβάθμιση σε ανάρτηση και αισθητική. Περισσότερα στο τεύχος Μαρτίου των 4Τ, αλλά και σύντομα εντός έδρας, όπου η X1 xDRIVE 28i αναμένεται να καταφθάσει σε άγνωστη έως τώρα τιμή. _Ν.Κ.

ΠΗΓΗ 4ΤΡΟΧΟΙ (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=12648)

trifonas
21-03-11, 17:27
επιτελους!!!!!!!

stef
25-03-11, 12:47
45+ βασική από ότι μου έλεγε χτες άνθρωπος σε επίσημο δίκτυο της BMW..

giannis 116
25-03-11, 18:00
45+ βασική από ότι μου έλεγε χτες άνθρωπος σε επίσημο δίκτυο της BMW..

'Σκαλίζοντας' (για αλλη μια φορα!) το configurator του επισημου Γερμανικου site της BMW, μια τετοια, φορτωμενη με 'βαρυ' εξοπλισμο ξεπερναει τα 53.000 στη Γερμανια.
Η βασικη του (γυμνη) εκδοση ξεκιναει απο 40.400 εκει.

stef
25-03-11, 19:10
'Σκαλίζοντας' (για αλλη μια φορα!) το configurator του επισημου Γερμανικου site της BMW, μια τετοια, φορτωμενη με 'βαρυ' εξοπλισμο ξεπερναει τα 53.000 στη Γερμανια.
Η βασικη του (γυμνη) εκδοση ξεκιναει απο 40.400 εκει.

Καλά κρασιά......
Σκέψου η Χ3 με το μοτέρ αυτό και M pack και καλό εξοπλισμό πόσο θα έχει.......
Κατά τα άλλα όλοι χαρήκαν ότι επιτέλους η BMW έβγαλε μοτέρ με λίγα κυβικά και άλογα πολλα.... χα χα χα

giannis 116
26-03-11, 09:15
Καλά κρασιά......
Σκέψου η Χ3 με το μοτέρ αυτό και M pack και καλό εξοπλισμό πόσο θα έχει.......
Κατά τα άλλα όλοι χαρήκαν ότι επιτέλους η BMW έβγαλε μοτέρ με λίγα κυβικά και άλογα πολλα.... χα χα χα

Αυτο δε σημαινει ομως οτι θα ειναι και φτηνο. Εγω το εχω στανταρ οτι και η νεα σειρα 1 με μικρους κινητηρες με τουρμπο, λιγα κυβικα και αρκετα καλη δυναμη, θα ειναι οχι απλα ακριβη αλλα γ@μ@κριβη!
Εδω οι βασικες πολυ φτωχες εκδοσεις της Χ1 (18i S drive), που εχουν σιδερενιες ζαντες με τασια(!) και ειναι ακριβες...

kavas
26-03-11, 09:39
45+:icon11::bugeye: βασική από ότι μου έλεγε χτες άνθρωπος σε επίσημο δίκτυο της BMW..

καταλαβα..
Α3-4-5-Q5-Q3 και ολη η υπολοιπη γκάμα στην κορυφη των πωλησεων!
τυλιξτε μου ενα Α4 2.Ο ΣΤΑ 211 ΜΕ 39000 ! ! !Αντε γεια !

stef
26-03-11, 12:50
Αυτο δε σημαινει ομως οτι θα ειναι και φτηνο. Εγω το εχω στανταρ οτι και η νεα σειρα 1 με μικρους κινητηρες με τουρμπο, λιγα κυβικα και αρκετα καλη δυναμη, θα ειναι οχι απλα ακριβη αλλα γ@μ@κριβη!
Εδω οι βασικες πολυ φτωχες εκδοσεις της Χ1 (18i S drive), που εχουν σιδερενιες ζαντες με τασια(!) και ειναι ακριβες...

Μα αυτο ακριβώς λέω!!!
Ότι θα είναι ακριβό τόσο το Χ1 με τους νέους κινητήρες , όσο και τα επόμενα σειρά 1-3-5-Χ3 με κινητήρες turbo...
Απλά τα πράγματα..

stef
26-03-11, 12:52
καταλαβα..
Α3-4-5-Q5-Q3 και ολη η υπολοιπη γκάμα στην κορυφη των πωλησεων!
τυλιξτε μου ενα Α4 2.Ο ΣΤΑ 211 ΜΕ 39000 ! ! !Αντε γεια !

Πλάκα μας κάνεις και εσύ...
Βρες μου Q5 καινούριο με καλό εξοπλισμό κάτω από 50 και σε παραδέχομαι!
Όσο για Α4 δεν κοιτάμε βασικές τιμές αλλά τελικές έτσι όπως το θέλουμε το αμάξι...
Πχ δεν παιζει να δώσω 40 για κούτα αμάξι κ να μην έχω bi xenon..
Παράδειγμα λέω..

kavas
27-03-11, 18:06
Πλάκα μας κάνεις και εσύ...
Βρες μου Q5 καινούριο με καλό εξοπλισμό κάτω από 50 και σε παραδέχομαι!
Όσο για Α4 δεν κοιτάμε βασικές τιμές αλλά τελικές έτσι όπως το θέλουμε το αμάξι...
Πχ δεν παιζει να δώσω 40 για κούτα αμάξι κ να μην έχω bi xenon..
Παράδειγμα λέω..

ενω να δωσεις 40 και να μην εχει ουτε ποτηροθηκες,παιζει..?

Παρτε το χαμπαρι.Οι καιροι που αρμεγαν τις παχιες αγελαδες περασαν ανεπιστρεπτι
οποιος συνδιασει τεχνολογια-επιδοσεις-χαμηλη τιμολογηση κανει ματ
οι υπολοιποι..
Q5 με τα 211 βρισκεις στα 55κ αρχικη
πες μου εσυ τωρα πια θα ειναι η αρχικη του Χ3 με το συγκεκριμενο μοτερ?Μηπως 65+.Και αν ειναι τοσο πες μου ενα λογο μονο για να το προτιμησω απο το νεο Q5 σε 2 χρονια.Εσυ θα εδινες 10κ+ για λιγα επιπλεον αλογα?:
και γιατι να κοιταξουμε μονο για την 3αρα αρχικη τιμη και οχι για Α4?
Και εγω με τον ελικα ειμαι,αλλα δεν ειμαι κοροιδο

stef
27-03-11, 18:11
Μα μου φαίνεται δεν διάβασες το πόστ μου #33 ...
Για να τα γράφεις αυτά....
Δεν μίλησε κανείς για φτηνά αυτοκίνητα!!
Απλά εσύ ανέφερες πως η Audi είναι μονόδρομος λες και μιλάμε για την τεραστια οικονομική διαφορά και είναι ευκαιρία...
Εννοείται οτι ΔΕΝ είναι ευκαιρία η Audi όπως δεν είναι ευκαιρία και η BMW...
Βασικά θα ξεφύγει η συζήτηση για αυτό και σταματάω εδώ.
Ότι θέλεις ολύ ευχαρίστως με PM