PDA

Επιστροφή στο Forum : Σπασμένος κινητήρας σε X3 2.0d


Dustyteo
19-01-11, 20:52
Εδώ και λίγες μέρες έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα σοβαρό πρόβλημα στο ένα από τα δύο εταιρικά αυτοκίνητα της εταιρίας μου. Πρόκειται για το Χ3 το οποίο χρησιμοποιεί κυρίως ο συνέταιρος μου. Το αυτοκίνητο χωρίς να έχει δείξει κάτι στο όργανο θερμοκρασίας ή οποιαδήποτε άλλη φωτεινή ένδειξη στον πίνακα οργάνων μας προβλημάτισε όταν κάποια στιγμή μετά από μία διαδρομή περίπου 40 χλμ και αφού έφτασε στον προορισμό του κατά την λειτουργία του στο ρελαντί διαπιστώθηκε ότι βγάζει άσπρο καπνό από την εξάτμιση του. Στην συνέχεια στην προσπάθεια επανεκκίνησης ο κινητήρας δυσκολεύτηκε να μπει σε λειτουργία. Εδώ καταλάβαμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Μετά απ΄αυτό το αυτοκίνητο οδηγήθηκε για 35χλμ περίπου ως τον επίσημο αντιπρόσωπο για έλεγχο. Την επόμενη μέρα μας ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο μάλλον έχει κάψει φλάντζα και πρέπει να ανοιχτεί ο κινητήρας. Δώσαμε το ΟΚ και μετά από δύο μέρες περίπου μας είπαν ότι μάλλον έχει πειραχτεί το καπάκι και ίσως χρειαστεί αντικατάσταση. Σε δεύτερη επικοινωνία την ίδια ημέρα και αφού απορρίψαμε την λύση του καινούριου καπακιού (κόστος ανταλλακτικών 4.700 €) μας λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και τελικά το καπάκι θα πλανιστεί. Δίνουμε για δεύτερη φορά το ΟΚ και την επόμενη μέρα έρχεται η χαρμόσυνη είδηση. Ο κινητήρας έχει ρήγμα στον κορμό και πρέπει να αντικατασταθεί διότι δεν συμφέρει η επισκευή. Κόστος νέου κινητήρα: 10800 €. Σε σχετική ερώτησή μας είπαν ότι η BMW δεν προσφέρει ανασκευασμένους κινητήρες σε πιο συμφέρουσα τιμή. Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο από Ελλάδα τον Ιούνιο του 2008 καινούριο από την επίσημη αντιπροσωπία. Έχει διανύσει 155.000 όλα στην εθνική οδό λόγο της δουλειάς. Έχει κάνει όλα τα προγραμματισμένα σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπία όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Είναι βέβαια εκτός εγγύησης. Αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει ας το κάνει διότι ερχόμαστε για πρώτη φορά μπροστά σε τέτοιο πρόβλημα. Κάθε πρόταση θα εξεταστεί. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

rapid_fast
19-01-11, 22:25
Η τιμή που σου έδωσαν απέχει απο αυτό που βλέπω..
http://bmwfans.info/parts/catalog/E83N/SAV/Europe/X3_2.0d-N47/LHD/N/2008/september/browse/engine/short_engine/
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, καλό είναι να δείς για μεταχειρισμένο μοτέρ, και να
πάρεις περισσότερες προσφορές..
Περίεργο να ραγίσει το μπλόκ, αυτό συμβαίνει μόνο όταν το μοτέρ έχει υπερθερμανθεί
και προσθέσεις νερό με τη μηχανή να δουλεύει, ή αν έχει σπάσει έμβολο..
Λάδια κάθε πότε αλλάζατε???

Stakaman318is
19-01-11, 22:28
Dustyteo κατ΄αρχήν καλωσόρισες στο forum και καλή διαμονή. Τα ''συμπτώματα'' σίγουρα δείχνουν νερά στο θάλαμο καύσης, είτε από καμμένη φλάτζα είτε από ρήγμα στον κορμό! Σε καμια περίπτωση δεν δικαιολογείται κάποιο από τα δύο βάσει χιλιομέτρων, προγραμματισμένων service κτλ....Να ρωτήσω όμως, πώς και πήγατε το αυτοκίνητο σε επίσημο αντιπρόσωπο και όχι σε κάποιο καλό εξειδικευμένο συνεργείο, εφόσον βρίσκεστε εκτός εγγύησης. Πολλά έχουν δει τα μάτια μας, πολλά έχουν ακουστεί και προσωπικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη. Το λέω αυτό γιατί δεν γίνεται την μία μέρα να σου λένε αντικατάσταση καπακιού (έτσι απλά 4.700 €) και την άλλη να σου λένε Ok θα πλανιστεί (το οποίο είναι και το λογικό) και στο τέλος να καταλήγεις σε μια ζημιά που μπορεί να φτάσει τα 15000 €!!!! Εσύ έχεις περάσει από την αντιπροσωπεία να δεις τον κινητήρα σου σε τι κατάσταση βρίσκεται; Και κάτι ακόμα, γιατί βρίσκεσαι εκτός εγγύησης; Αν δεν κάνω λάθος 3 χρόνια δεν ισχύει η εγγυηση;

greekm3
20-01-11, 08:17
νομιζω οτι οι τιμες που σου δωσανε ειναι πολυ υψηλες..στην θεση σου θα κοιτουσα για μτχ....δες εδω
http://www.kk-automobile.de/html/KK_gebrauchtmotoren.pdf

george316
20-01-11, 10:04
να υποθεσω οτι οταν αναφερεσαι σε "εταιρικα αυτοκινητα"αφορα μονο το οτι τα αυτοκινητα αυτα αφορουν την εταιρια σας?η ειναι leasing?
με τα χρηματα που σας ζηταει η αντιπροσωπεια νομιζω οτι ανετα μπορειτε να παρετε καποιο αλλο μεταχειρισμενο αυτοκινητο!
παρολα αυτα,αν θελετε να κρατησετε το δικο σας ισως θα επρεπε να αρχισετε να ψαχνετε για μεταχειρισμενους κινητηρες.το μειον ειναι οτι απαιτειτε χρονος απο μερους σας για την αναζητηση και το δευτερο οτι ...δεν ξερετε σε τι μοτερ θα πεσετε!
οπως και να εχει καλο κουραγιο.

Α8hnaios
20-01-11, 10:09
το ειχα παθει και εγω στο δικο μου ακριβως το ιδιο Ραγισμα.. Υπομονη μεγαλη ψαξιμο και βρηκα μοτερ αλλαγη μοτερ μονοδρομος...
ευτυχως βγηκε καλο!

Dustyteo
20-01-11, 10:10
Η τιμή που σου έδωσαν απέχει απο αυτό που βλέπω..
http://bmwfans.info/parts/catalog/E83N/SAV/Europe/X3_2.0d-N47/LHD/N/2008/september/browse/engine/short_engine/
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, καλό είναι να δείς για μεταχειρισμένο μοτέρ, και να
πάρεις περισσότερες προσφορές..
Περίεργο να ραγίσει το μπλόκ, αυτό συμβαίνει μόνο όταν το μοτέρ έχει υπερθερμανθεί
και προσθέσεις νερό με τη μηχανή να δουλεύει, ή αν έχει σπάσει έμβολο..
Λάδια κάθε πότε αλλάζατε???

Η τιμή που αναφέρεις αφορά ανασκευασμένο κινητήρα. Η τιμή που πήρα από την εγώ αφορά καινούριο κινητήρα. Αλλαγή λαδιών γινόταν όταν το ζητούσε ο υπολογιστής του αυτοκινήτου. Σε δύο περιπτώσεις έγινε πριν από το προβλεπόμενο διότι είχε κατέβει η στάθμη του λαδιού (φυσιολογικά) και αντί να συμπληρώσουμε την ποσότητα κάναμε αλλαγή λαδιών (περίπου στις 10.000 χλμ μετά την προηγούμενη αλλαγή).

Δεν προσθέσαμε νερό στον κινητήρα.

Dustyteo
20-01-11, 10:13
νομιζω οτι οι τιμες που σου δωσανε ειναι πολυ υψηλες..στην θεση σου θα κοιτουσα για μτχ....δες εδω
http://www.kk-automobile.de/html/KK_gebrauchtmotoren.pdf

Εκεί καταλήγουμε κι εμείς... αλλά το ψάχνουμε. Θα επικοινωνήσουμε και με τα κεντρικά στην Γερμανία. Ευχαριστώ.

merbeind
20-01-11, 12:05
To ιδιο επαθα και εγω.Ανεβασε θεμοκρασια ειπαν φλατζα τελικα ειχε σπασει μεσα μια απο τις βιδες που ενωναν το μπλοκ με την κεφαλη.Τελικα αλλαξα μοτερ και ακομα στο συνεργειο το εχω.Μεταχειρισμενο κοιτα καλυτερα η λυση καινουργιο ειναι πολυ ακριβη.Απλως ζητα εγγυηση απο εκει που θα το παρεις εαν δεν σου δινει πηγαινε αλλου

Dustyteo
20-01-11, 13:16
Dustyteo κατ΄αρχήν καλωσόρισες στο forum και καλή διαμονή. Τα ''συμπτώματα'' σίγουρα δείχνουν νερά στο θάλαμο καύσης, είτε από καμμένη φλάτζα είτε από ρήγμα στον κορμό! Σε καμια περίπτωση δεν δικαιολογείται κάποιο από τα δύο βάσει χιλιομέτρων, προγραμματισμένων service κτλ....Να ρωτήσω όμως, πώς και πήγατε το αυτοκίνητο σε επίσημο αντιπρόσωπο και όχι σε κάποιο καλό εξειδικευμένο συνεργείο, εφόσον βρίσκεστε εκτός εγγύησης. Πολλά έχουν δει τα μάτια μας, πολλά έχουν ακουστεί και προσωπικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη. Το λέω αυτό γιατί δεν γίνεται την μία μέρα να σου λένε αντικατάσταση καπακιού (έτσι απλά 4.700 €) και την άλλη να σου λένε Ok θα πλανιστεί (το οποίο είναι και το λογικό) και στο τέλος να καταλήγεις σε μια ζημιά που μπορεί να φτάσει τα 15000 €!!!! Εσύ έχεις περάσει από την αντιπροσωπεία να δεις τον κινητήρα σου σε τι κατάσταση βρίσκεται; Και κάτι ακόμα, γιατί βρίσκεσαι εκτός εγγύησης; Αν δεν κάνω λάθος 3 χρόνια δεν ισχύει η εγγυηση;

Καλώς σας βρήκα. Βρίσκομαι στην επαρχία και είπα να εμπιστευθώ την επίσημη αντιπροσωπεία. Η εγγύηση στα μηχανικά μέρη έχει δύο χρόνια.

rapid_fast
20-01-11, 15:29
Σε σχετική ερώτησή μας είπαν ότι η BMW δεν προσφέρει ανασκευασμένους κινητήρες σε πιο συμφέρουσα τιμή.
Η τιμή που αναφέρεις αφορά ανασκευασμένο κινητήρα. Η τιμή που πήρα από την εγώ αφορά καινούριο κινητήρα.
Με μπέρδεψες πλήρως..
Πάντως, έχω την εντύπωση, οτι όλοι οι εργοστασιακά αγορασμένοι κινητήρες
είναι απο ανακατασκευή.

Dustyteo
20-01-11, 15:49
Με μπέρδεψες πλήρως..
Πάντως, έχω την εντύπωση, οτι όλοι οι εργοστασιακά αγορασμένοι κινητήρες
είναι απο ανακατασκευή.

Υπάρχουν κινητήρες από ανακατασκευή και κινητήρες καινούριοι που όλα τους τα εξαρτήματα είναι αχρησιμοποίητα. Όπως ακριβώς ισχύει και για πολλά άλλα ανταλλακτικά.

peter79
20-01-11, 15:54
απλά ήθελα να πω οτι είναι ψέμα το οτι δεν υπάρχουν ανακατασκευασμένοι κινητήρες.

μπορεί η τιμή που σου έδωσαν απλά να αφορά ανακατασκευασμένο όπως και προαναφέρθηκε απλά...

Dustyteo
23-01-11, 22:14
Τελικά βρέθηκε κινητήρας με 13.000χλμ. κόστος 3.800 € + ΦΠΑ. Συνολικό κόστος μαζί με ανταλλακτικά και εργασία περίπου 6.000 €.

rapid_fast
23-01-11, 22:21
Οκ,
3800 ο κινητήρας, και 600 τα περαστικά του..
Τα άλλα 2.000 ευρώ τι είναι???

mitsos_chania
23-01-11, 22:25
μπορει να μην βρηκαν κομπλε τον κινητηρα.Να λειπουν τπτ περιφεριακα

rapid_fast
23-01-11, 23:22
μπορει να μην βρηκαν κομπλε τον κινητηρα.Να λειπουν τπτ περιφεριακα

Μα ότι και να λείπει, υπάρχει στο μοτέρ που έχει επάνω το όχημα!!!

mitsos_chania
23-01-11, 23:50
μπορει να τον τοποθετησε σε αντιπροσωπεια.αυτοι ολο και κατι θα βρηκαν οτι λειπει

Κωνσταντίνος
23-01-11, 23:53
Οκ,
3800 ο κινητήρας, και 600 τα περαστικά του..
Τα άλλα 2.000 ευρώ τι είναι???

Μα ότι και να λείπει, υπάρχει στο μοτέρ που έχει επάνω το όχημα!!!

3800 + φπα = 4674 € + (αρκετά λόγω επίσημης BMW) εργατικά + ψιψιψίνια κοκοψόψαρα που θα χρειαστούν, πλησιάζουμε το 6αχίλιαρο.
Βέβαια μη περιμένεις να του προτείνουν ότι περιφερειακό χρειαστεί να το πάρουν απο τον παλιό κινητήρα. Θα του πασάρουν καινούργια.

stef
24-01-11, 23:53
Για ρίξε μια ματιά....
Ϊσως σε ενδιαφέρει...

http://www.car.gr/parts/view/881566/

Dustyteo
25-01-11, 22:47
Ευχαριστώ φίλε Stef αλλά πλέον περιμένω να έρθει ο κινητήρας που έχω αναφέρει πιό πάνω... ωστόσο ο τύπος στην αγγελεία δεν δίνει κάποιο στοιχείο για να καταλάβω για ποιον κινητήρα πρόκειται.

stef
26-01-11, 10:52
Μπορείς να τον πάρεις τηλέφωνο!
Απλό...

EVANGELOS
27-01-11, 15:19
Υπάρχουν κινητήρες από ανακατασκευή και κινητήρες καινούριοι που όλα τους τα εξαρτήματα είναι αχρησιμοποίητα. Όπως ακριβώς ισχύει και για πολλά άλλα ανταλλακτικά.

Εγώ ξέρω OΛΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ που πουλάει η BMW είναι ανακατακευή ...

Emar
08-07-11, 12:33
Θα ήθελα να προσθέσω κάτι:
Σε αυτοκίνητο 50 χιλιάδων ευρώ diesel,που υποτίθεται ότι είναι ανθεκτικό κτλ, γίνεται βλάβη σοβαρή.
Οκ όλα συμβαίνουν ακόμα και στις καλύτερες οικογένειες. Δεν θα έπρπε κάποια πράγματα να τα καλύπτει και μετά την εγγύηση η BMW; Είναι προφανές ότι το ράγισμα κινητήρα σε αυτοκίνητα με χιλιάδες αισθητήρες και ασφαλιστικές δικλείδες μόνο σε κατασκευαστική αστοχία της χύτευσης μπορεί να οφείλεται. Αν μιλούσαμε για κινητήρα 20ετίας οκ δεν υπήρχε η τεχνολογία και μπορούσε κάποιος να δουλέψει τον κινητήρα χωρίς λάδι και νερό μέχρι να σπάσει. Αλλά σε σύγχρονο κινητήρα κάπου θα έπρεπε να παραδεχτεί η BMW τα λάθη της(φυσιολογικά λάθη παράγονται χιλιάδες ίνητήρες κάποιοι θα σπασουν..)