PDA

Επιστροφή στο Forum : Κάρτερ με θαλάμους σε Μ42?


kloukakis
24-01-11, 10:33
Λοιπόν φίλοι μου θέλω για άλλη μια φορά τα φώτα σας.
Την τελευταία φορά που πήγα πίστα με τα παιδιά, παρατήρησα οτι όταν έφερνα σβούρα με αρκετά χλμ(καμια 50αρα-60άρα) και το αμάξι λόγο τις απότομης επιβράδυνσης έτρωγε στιγμιαία πολλά G, άκουγα απο μπροστά ένα τακ τακ μάλλον απο το μοτερ. Σαν να στέγνωναν τα κοκοράκια απο λάδι....

Λέω λοιπόν να φτιάξω θαλάμους στο καρτερ ώστε να τραβάει συνέχεια λάδι και να μην σταματάει ούτε για κλάσμα. Υπάρχει κάποιο (-) στην όλη κατάσταση? Κάποιος κίνδυνος? Τι θα πρέπει να ξέρω?

Εσείς τι λέτε?

Αντών///is
24-01-11, 12:28
Εγώ λέω να ελέγξεις τις βάσεις του κινητήρα σου...

kloukakis
24-01-11, 12:39
Αντώνη οι βάσεις είναι οκ και τα συνεμπλοκ τους απο πολυουρεθάνιο. Το τακ τακ το κάνει για 1-2 δευτερόλεπτα μετά το τετακε και σταματάει. Μάλλον κατι παίζει με το λάδι στιγμιαία. Όπως και να χει αν δεν κάνει κακό αυτή η μετατροπή καλό είναι να γίνει αφού μπαίνω και πιστούλα καμια φορά. Καλύτερα να προσέχω για να έχω....

ThaNOS E46coupe
24-01-11, 14:16
Αντώνη οι βάσεις είναι οκ και τα συνεμπλοκ τους απο πολυουρεθάνιο. Το τακ τακ το κάνει για 1-2 δευτερόλεπτα μετά το τετακε και σταματάει. Μάλλον κατι παίζει με το λάδι στιγμιαία. Όπως και να χει αν δεν κάνει κακό αυτή η μετατροπή καλό είναι να γίνει αφού μπαίνω και πιστούλα καμια φορά. Καλύτερα να προσέχω για να έχω....

κώστα απ όσο ξέρω και έχω ακούσει όταν το αμάξι μπάινει πίστα για κανιβαλισμούς του βάζουν 1 κιλό λάδι παραπάνω...γι αυτό το σκοπό...μετά τη χρίση της πίστας πρέπει να αφαιρεθεί.....

kloukakis
24-01-11, 14:37
Θάνο αυτό μου το είχε πει και ο fairy, βέβαια μου είχε πει λίγο(0.5?) και όχι 1 λίτρο. Πάντως όπως καταλαβαίνεις αυτό το βάλε-βγάλε δεν είναι ότι πιο εύκολο(ουτε οικονομικό) και μοιάζε λίγο ψιλοανορθόδοξο. Τώρα θα κάνω αλλαγή λαδιών οπότε είναι ευκαιρία για την πατέντα. Απλά δεν έχω ιδέα επι του θέματος και αυτό θέλω να μάθω είναι αν μπορεί να γίνει καμία στραβή, πώς γίνεται αν είναι ακριβό κλπ. Είπα να ρωτήσω πρώτα εδώ πριν πάω στον μηχανικό μου, για να ξέρω πάνω κάτω τι και πως.....

ThaNOS E46coupe
24-01-11, 14:50
Θάνο αυτό μου το είχε πει και ο fairy, βέβαια μου είχε πει λίγο(0.5?) και όχι 1 λίτρο. Πάντως όπως καταλαβαίνεις αυτό το βάλε-βγάλε δεν είναι ότι πιο εύκολο(ουτε οικονομικό) και μοιάζε λίγο ψιλοανορθόδοξο. Τώρα θα κάνω αλλαγή λαδιών οπότε είναι ευκαιρία για την πατέντα. Απλά δεν έχω ιδέα επι του θέματος και αυτό θέλω να μάθω είναι αν μπορεί να γίνει καμία στραβή, πώς γίνεται αν είναι ακριβό κλπ. Είπα να ρωτήσω πρώτα εδώ πριν πάω στον μηχανικό μου, για να ξέρω πάνω κάτω τι και πως.....

Κατάλαβα φίλε...ντάξει..η αναλογία που είπα είναι τυχαία... αλλα να σου πώ και κάτι? δέν μπορείς να πάρεις ένα σωλινάκι και να τα αντλείς απο εκεί που μπαίνει μέσα ο δείκτης στάθμης λαδιού? πάρε μια μεγάλη σύριγγα http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Syringe2.jpg που να χωράει μέσα 100 ml και με πέντε ρουφίγματα έχεις κάνει δουλειά σου...το ξανα ρίχνεις στο μπουκάλι και καθάρισες....

kloukakis
24-01-11, 15:07
Στην χειρότερη είναι μια λύση, αλλά αν μπορώ θα προσπαθήσω να το κάνω πιο ορθόδοξα. Για ψυχολογικούς λόγους αν θέλεις....να νιώθω πιο safe.

Stunt Mike
24-01-11, 15:47
Ποτε μα ποτε πιο πολυ λαδι απ'οτι λεει ο κατασκευαστης μεσα στο καρτερ.Περαν του γεγονοτος οτι το μοτερ πνιγεται στο λαδι του,μειωνει σε μεγαλο βαθμο τον λογο για τον οποιο εχουμε καρτερ:τη συλλογη,καθαρισμο και ψυξη του ταλαιπωρημενου λαδιου(ειδικα σε συνθηκες πιστας) προτου επιστρεψει παλι μεσω της αντλιας στα σωθικα του μοτερ...η ΜΟΝΗ λυση ειναι ακριβως αυτο που σκεφτηκες Κωστη ή σε πιο αγωνιστικη χρηση η τοποθετηση ξηρου καρτερ....ολα τ'αλλα ειναι μπακαλιστικες μεθοδοι Ελληνων μαστροπαντεληδων που σπανια εχουν καλο αποτελεσμα για την τσεπη σου
Υ.Γ. αν το φτιαξεις,θελω κι εγω!!!Αν κι εμενα δεν ειχε συμπτωματα παρομοια...

Fairytale
24-01-11, 16:01
200-300ml σου είχα πει επιπλέον. Είναι το όριο ανάμεσα στο να σηκώσεις πίεση στο κύκλωμα λίπανσης και στο να αρχίσεις να φτύνεις το λάδι από όποια φλάτζα έχεις (στην καλή περίπτωση) ή να πάρεις το μοτέρ στο χέρι (στην κακή).
Θα παρατηρήσεις και μία ελαφρά μείωση στο στροφάρισμα.
Δεν θα χρειαστεί να το ξαναβγάλεις, θα το κάψει και πιθανότατα θα επικαθήσει στον καταλύτη σου.

Όλα αυτά αν όντως ο θόρυβος που ακουγόταν ήταν στέγνωμα της κεφαλής από λάδι (πιθανότατα ήταν γιατί μετά από λίγο στο ρελαντί ηρέμησε).

Οι άλλες λύσεις είναι
-κάρτερ ξηρού τύπου (θα γράψω post το βράδυ)... λύνει το πρόβλημα ακριβά
-παχύτερες αντιστρεπτικές... μειώνει το πρόβλημα
-να ηρεμήσεις (χλωμό)... λύνει το πρόβλημα φτηνά
C U out there

mike21
24-01-11, 16:04
τα περισσότερα κάρτερ πλέον έχουν μέσα λάμες που δέν επιτρέπουν να στεγνώνει ποτέ απο το μοτέρ απο λάδι

kloukakis
24-01-11, 16:08
.....μπλα μπλα μπλα....

Οι άλλες λύσεις είναι
-μπλα μπλα μπλα
-μπλα μπλα μπλα
-χα χα χα χα χα σίγουρα
C U out there


Αυτό που προτείνω εγω? είναι safe?

Fairytale
24-01-11, 16:22
Αυτό είναι το κάρτερ σου, πρέπει αυτός που θα κάνει τέτοια δουλειά, να ξέρει να την κάνει.
http://static.bmwfans.info/images/epc/NTg3X3A=.png
C U out there

kloukakis
24-01-11, 16:37
Μήπως έχουμε καμία εικόνα με το αποτέλεσμα? Ή κάποιο παρόμοιο για να πάρουμε μια ηδέα?
Περιμένω να δω και το θρεντ σου το βράδυ, αλλά το βλέπω λίγο χλομό λόγο κόστους...

Driftakos
24-01-11, 17:18
Να ρωτήσω κάτι και εγώ???


Τι λάδι χρησιμοποιείς? Και ρωτάω μήπως απλά επειδή ανεβαίνει η θερμοκρασία του λόγω πίστας, χάνει τις ιδιότητες του. Αν χρησιμοποιούσες άλλο τύπο ίσως και να μην είχες θέμα..

Αν δεν ισχύει τπτ από αυτά που λέω.. Μην βαρέσετε.. [πολύ τουλάχιστον]...

Stunt Mike
24-01-11, 17:35
200-300ml σου είχα πει επιπλέον. Είναι το όριο ανάμεσα στο να σηκώσεις πίεση στο κύκλωμα λίπανσης και στο να αρχίσεις να φτύνεις το λάδι από όποια φλάτζα έχεις (στην καλή περίπτωση) ή να πάρεις το μοτέρ στο χέρι (στην κακή).
Θα παρατηρήσεις και μία ελαφρά μείωση στο στροφάρισμα.
Δεν θα χρειαστεί να το ξαναβγάλεις, θα το κάψει και πιθανότατα θα επικαθήσει στον καταλύτη σου.

Όλα αυτά αν όντως ο θόρυβος που ακουγόταν ήταν στέγνωμα της κεφαλής από λάδι (πιθανότατα ήταν γιατί μετά από λίγο στο ρελαντί ηρέμησε).

Οι άλλες λύσεις είναι
-κάρτερ ξηρού τύπου (θα γράψω post το βράδυ)... λύνει το πρόβλημα ακριβά
-παχύτερες αντιστρεπτικές... μειώνει το πρόβλημα
-να ηρεμήσεις (χλωμό)... λύνει το πρόβλημα φτηνά
C U out there

:+1:Συμφωνω απολυτα με τον Νικο..και ισως και ο λογος που εγω δεν ειχα το ιδιο προβλημα ηταν οι μικροτερες κλισεις που επαιρνε τ'αμαξι μου.Παρεα παμε φιλαρακι,μετα το Quaife παρε κι εσυ μια D2!!:clap:Και μετα ενα σετακι αντιστρεπτικες 28-21mm και ειμαστε κομπλε

Stunt Mike
24-01-11, 17:37
Να ρωτήσω κάτι και εγώ???


Τι λάδι χρησιμοποιείς? Και ρωτάω μήπως απλά επειδή ανεβαίνει η θερμοκρασία του λόγω πίστας, χάνει τις ιδιότητες του. Αν χρησιμοποιούσες άλλο τύπο ίσως και να μην είχες θέμα..

Αν δεν ισχύει τπτ από αυτά που λέω.. Μην βαρέσετε.. [πολύ τουλάχιστον]...

Κι αυτο θα ηταν πιθανο.Εμενα με το 10-40 που εβαζα εκαιγε τα κερατα του απο λαδι.Με το 5-40 εκαψε 100gr σε 3 φορες πιστα!

kloukakis
24-01-11, 17:45
Αυτό εδω (http://bmwfans.info/parts/catalog/81229407547/) χρησιμοποιούσα, αλλά θαρρώ πως τα λάδια δεν είχαν προλάβει να ανεβασουν. Όργανο δεν έχω βάλει αλλά είναι στα άμεσα σχέδια.

-E36IS-
24-01-11, 18:00
κατι παρομοιο για κινητηρα Μ10 http://www.kormanautoworks.com/2002.htm

Γενικα το λενε oil baffle plate οποτε google it

nik200
24-01-11, 19:02
θα συμφωνησω με τα παιδια παραπανω..αλλα εγω στην θεση σου αντι για καρτερ θα αλλαζα απλα την αντλια λαδιου με μια απο μεγαλυτερο μοντελο ουτως ωστε να μην στεγνωνει ποτε απο λαδι...μπακαλιστικος τροπος αλλα φτηνος και δουλευει..σου λεω αυτο τον τροπο για να μην μπεις στα εξοδα..αν ειναι να αλλαξεις μοτερ....γιατι φτιαξιμο με baffles καρτερ ειναι ακριβο...φυσικα θα ρωτησεις μαστορα ποια να βαλεις αντλια...

υγ..οταν ακουσεις ειτε πειρακια ειτε στεγνωματα..εννοειται σταματας...γιατι τα μεταλλα την ακουνε ασχημα εκεινη την ωρα....και οι κυλινδροι γινονται τετραγωνοι...(το χω κανει και το ξερω!!!!!!:bowdown::ylsuper:)

Fairytale
24-01-11, 19:17
...
υγ..οταν ακουσεις ειτε πειρακια ειτε στεγνωματα..εννοειται σταματας...γιατι τα μεταλλα την ακουνε ασχημα εκεινη την ωρα....και οι κυλινδροι γινονται τετραγωνοι...(το χω κανει και το ξερω!!!!!!:bowdown::ylsuper:)O τετραγωνισμός του κύκλου.
Είσαι πολύ μεγάλος εσύ τελικά !!! :rofl2:
C U out there

Stunt Mike
24-01-11, 19:19
θα συμφωνησω με τα παιδια παραπανω..αλλα εγω στην θεση σου αντι για καρτερ θα αλλαζα απλα την αντλια λαδιου με μια απο μεγαλυτερο μοντελο ουτως ωστε να μην στεγνωνει ποτε απο λαδι...μπακαλιστικος τροπος αλλα φτηνος και δουλευει..σου λεω αυτο τον τροπο για να μην μπεις στα εξοδα..

Καθολου μπακαλιστικος φιλε!Πολυ σωστη πρωτη κινηση θα'λεγα μαζι με αντιστρεπτικες κι αν το προβλημα επιμενει τοτε προχωραει σε φτιαξιμο καρτερ....

kloukakis
24-01-11, 20:29
κατι παρομοιο για κινητηρα Μ10 http://www.kormanautoworks.com/2002.htm

Γενικα το λενε oil baffle plate οποτε google it

Tnx mate. Πήρα μια εικόνα απο το νετ.

Μικε την D2 στην ψήνω όταν έρθει η ώρα να αλλάξω αναρτήσεις, απλά προς το παρών είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος απο το set up μου και γι αυτό θα ασχοληθώ αργότερα. Θα κοιτάξω να τελειώσω το compressor project και μετά θα ασχοληθώ με το θέμα στήσιμο καλύτερα και ανάλογα με τις ανάγκες.

Δεν γράφω με ύφος, αλλά ρε παιδιά θα με τρελάνετε όλοι μαζι?
Τι αντιστρεπτικές και αντλίες μου συζητάτε?

Το θέμα είναι οτι η αντλία δεν παίρνει λάδι να τραβήξει και όχι οτι δεν έχει την δύναμη να το κάνει! Στο τετακε με χλμ πονάνε τα πλευρά σου, την άλλη φορά έκανα μια μικρή πληγή στο γόνατο απο την αντίσταση για να κάτσω στην θέση μου. Λέτε το λάδι να μην πάει δεξια και αριστερα και πάνω και παντού με τέτοιες δυνάμεις?

Και αντιστεπτικές και αντλίες να βάλω στα πολύ απότομα G το λάδι θα πάει ΠΑΝΤΟΥ, τι να μου κάνουν? Οκ θα βελτιώσουν λίγο την κατάσταση, αλλά αν η δυνατή αντλια δεν βρίσκει λάδι να τραβήξει τι να το κάνω?

Με το θέμα της ψύξης του λαδιού θα ασχοληθώ όταν έρθει ώρα, δεν θα το αμελήσω:ices_ange.

Fairytale
24-01-11, 20:41
Οι κλισεις του αμαξώματος ενεργούν προσθετικά στις σφαλιάρες της φυγόκεντρης δύναμης που ασκείται στο λάδι μέσα στην ελαιολεκάνη.
Γιαυτό σου πα ότι οι παχύτερες αντιστρεπτικές μειώνουν το πρόβλημα αλλά δεν το λύνουν.
Προφανώς και μία πιο δυνατή αντλία θα βοηθούσε θεωρητικά, αφού θα ρούφαγε με μεγαλύτερη δύναμη και άρα θα έμενε χωρίς λάδι λιγότερο χρόνο. Αλλά αυτή την απάντηση εγώ δεν την ήξερα (δεν έχει τύχει να δω τέτοια λύση στο πρόβλημα).
C U out there

Stunt Mike
24-01-11, 20:50
Εγω λεω να τ'αφησεις να σπασει και να βαλεις κανα 6κυλινδρο με κομπρεσορα!!!

kloukakis
24-01-11, 20:51
Μα αυτό είναι το θέμα ότι το πρόβλημα θα παραμείνει καθώς οι δυνάμεις είναι πολύ μεγάλες! Δεν μιλάω για την στιγμή του ντριφτ, αλλά για την στιγμή του τετακε. Οι λύσεις αυτές είναι λύσεις που θα βοηθήσουν στο ντριφτ(που δεν υπάρχει προς το παρόν πρόβλημα) και όχι στο στιγμιαίο στέγνωμα του τετακε.

Η λύση των θαλάμων θα μου δώσει αυτό που θέλω? Να το προχωρήσω? Μπορεί να προκαλέσει καμία ζημιά?


@Μικε: Εγώ θα κρατήσω ψηλά την σημαία των τετρακύλιδρων!!!
Κράτα τα +200 κιλά για την πάρτη σου χαχαχααχααχα

Stunt Mike
24-01-11, 21:04
Μα αυτό είναι το θέμα ότι το πρόβλημα θα παραμείνει καθώς οι δυνάμεις είναι πολύ μεγάλες! Δεν μιλάω για την στιγμή του ντριφτ, αλλά για την στιγμή του τετακε. Οι λύσεις αυτές είναι λύσεις που θα βοηθήσουν στο ντριφτ(που δεν υπάρχει προς το παρόν πρόβλημα) και όχι στο στιγμιαίο στέγνωμα του τετακε.

Η λύση των θαλάμων θα μου δώσει αυτό που θέλω? Να το προχωρήσω? Μπορεί να προκαλέσει καμία ζημιά?


@Μικε: Εγώ θα κρατήσω ψηλά την σημαία των τετρακύλιδρων!!!
Κράτα τα +200 κιλά για την πάρτη σου χαχαχααχααχα

+135kg παρακαλω!:thefinger

nik200
24-01-11, 22:55
O τετραγωνισμός του κύκλου.
Είσαι πολύ μεγάλος εσύ τελικά !!! :rofl2:
C U out there

νικολα αν εβλεπες μετα το κυλινδρο (απο αυτα που του χα κανει....)πραγματικα θα σε πιαναν τα γελια....φυσικα πηρε το block στο κεφαλι ο μαστορας......γιατι μου πε παρτο σκιστο τωρα.....τα μαστορια χαλανε τα αμαξια μας που εχει και καποιος σαν υπογραψη...

υγ..σορρυ για το off topic!

kloukakis
25-01-11, 19:15
Κανένα πόρισμα βγάλαμε?
To do it, or not to do it?

Fairytale
25-01-11, 22:12
Εγώ σου είπα τη γνώμη μου, αν αυτός που θα στο κάνει ξέρει πως το κάνει (τώρα έχεις και φωτογραφίες) θα κάνει δουλειά.
C U out there

nik200
26-01-11, 08:33
Κανένα πόρισμα βγάλαμε?
To do it, or not to do it?

αυτο που λεει ο νικος (fairy) ειναι το σωστο και αλεξισφαιρο αλλα με ενα σεβαστο κοστος... εγω θα ελεγα να το συζητησεις και με αλλους με μοτερια is που κανουν drift γιατι προφανως και αυτοι θα εχουν το ιδιο προβλημα με σενα...πιστευω ομως οτι κατα 99% θα σου πουν να αλλαξεις την αντλια..

για να βγαλουμε και ενα πορισμα...ψαξε γενικα να δεις τι εχουν κανει και οι αλλοι..και φυσικα πηγαινε σε ενα πολυ καλο μαστορα..γιατι πλεον επεμβαινεις μεσα στον κινητηρα με οτι αυτο συνεπαγεται...παντως και οι δυο λυσεις ειναι καλες θεωρω.....

υγ..γενικα μην κανεις αλχημειες με το μοτερ σου..αλλα ακολουθα σε γενικες γραμμες οτι εχουν κανει και οι αλλοι σε αμαξια που αν ειναι δυνατον να γνωριζεις..ετσι εχεις καπως το κεφαλι σου υσηχο μην γινει καμια στραβη!

rapid_fast
26-01-11, 10:10
Γιατί δεν κάνετε αυτό που κάνουνε στην F1 και στα στρατιωτικά οχήματα που πάνε
σε κλίσεις 45 μοίρες και βάλε?????
Χώστε μέσα στο κάρτερ διαφράγματα...

kloukakis
26-01-11, 10:55
Γιατί δεν κάνετε αυτό που κάνουνε στην F1 και στα στρατιωτικά οχήματα που πάνε
σε κλίσεις 45 μοίρες και βάλε?????
Χώστε μέσα στο κάρτερ διαφράγματα...

Αυτο συζητάμε.:boink:

Οκ μολις βρω χρόνο(...την εξεταστική μου μέσα...) θα παώ στον μηχανικό μου να ρωτήσω τιμές και την άποψή του. Ελπίζω να με φτιάξει πάλι γιατι μάλλον είναι απαραίτητο.

Μετά θα το κάνω και στο ντεπόζιτο(βλεπε σέσι χαχαχαχ:D)

6zylindermaniac
26-01-11, 11:18
Aν ήμουν στη θέση σου, για αρχή θα τοποθετούσα ενα όργανο πίεσης λαδιού και αν όντως υπάρχει τέτοιο θέμα θα έβαζα διαφράγματα.

Ε36 έχεις και ξέρεις οτι το αυτοκίνητο κάνει διάφορους θορύβους σε διάφορες στιγμές σα στοιχειωμένο οπότε μη το αποδίδεις στην έλλειψη λαδιού ( ασε που θα σου άναβε το κόκκινο λαμπάκι του λαδιού πάντως άν έπεφτε τόσο χαμηλά η πίεση)

Το έχουν κάνει πολύ πάντως αυτό με τα διαφράγματα (σε Peugeot 106 όμως) και δουλεύει καλά.

rapid_fast
26-01-11, 11:48
Αυτο συζητάμε.:boink:

Οκ μολις βρω χρόνο(...την εξεταστική μου μέσα...) θα παώ στον μηχανικό μου να ρωτήσω τιμές και την άποψή του. Ελπίζω να με φτιάξει πάλι γιατι μάλλον είναι απαραίτητο.

Μετά θα το κάνω και στο ντεπόζιτο(βλεπε σέσι χαχαχαχ:D)

Χι, χι..
Δεν το κατάλαβα.. Αλλο νόμισα ήθελες να κάνεις!!!
Είμαι ο number 1 μπουμπούνας του φόρουμ!!

kloukakis
26-01-11, 12:10
χαχαχα όχι και νουμερο 1, κόψε κάτι.....χαχαχα

Το λαμπάκι λογικά δεν προλαβαίνει να ανάψει. Οτι γίνεται γίνεται στιγμιαία. Θα βάλω όργανα, είναι το επόμενο project, απλά επειδή δεν θέλω να γεμίσω όργανα σαν το fast and furious θα τα βλέπω απο υπολογιστή(σαν το fast and fiourious χαχα). Έχω παραγγείλει κάποια πράγματα και περιμένω...

fz21
26-01-11, 14:35
ψαξου να βρεις ετοιμα διαφραγματα ή αλλο διαφραγματικο καρτερ ετοιμο,το να στο κανει καποιος δεν μου φενετε και πολυ σωστο γιατι πιστευω πρεπει να υπολογιστουν πολλα...
βρες εταιρειες που το κανουν για αλλα αυτοκινητα εστω και ρωτα τους αν εχουν κατι για εσενα ή να τους στειλεις το δικο σου καρτερ και να στο φτιαξουν,δεν χανεις και τπτ !

Stunt Mike
26-01-11, 17:20
χαχαχα όχι και νουμερο 1, κόψε κάτι.....χαχαχα

Το λαμπάκι λογικά δεν προλαβαίνει να ανάψει.

Κι ομως εμενα παλιοτερα που το'χα με εργοστασιακη αναρτηση M-Pack αν σβουριζα με πολλα χλμ αναβε το λαμπακι!!Κανα δυο φορες μου'χε τυχει και σε ''σφαλιαρα'' σε καλο οδοστρωμα....Γι'αυτο και σου'πα οτι με μια αναρτηση καλη και αντιστρεπτικες πιθανον να εξαφανισθει το προβλημα...

kloukakis
26-01-11, 18:59
Δεν λέω οτι η ανάρτηση δεν παίζει ρόλο, αλλά δεν είναι η πηγή του προβλήματος. Εμένα δεν παίρνει κλίση θα έλεγα. Φοράω eibach pro kit και γενικά πάει τραπέζι, βέβαια τα ελατήρια είναι για στριψιμο και όχι για ντριφτ που τα φορτία είναι μέγιστα.

Πάντως λαμπάκι δεν πρόσεξα.

Dimzan
26-01-11, 19:13
Και οργανακι να βαλεις δε νομιζω οτι την ωρα που ντριφταρεις θα προλαβεις να δεις πτωση πιεσης..

Μονο με υπολογιστη που θα φτιαχνει γραφικη παρασταση Πιεσης-Χρονου θα μπορεσεις να δεις μετα τις αυξομειωσεις οπως μετρηθηκαν , γτι προφανως οταν ντριφταρεις εχεις τα ματια σου στο δρομο και οχι στα οργανα

Stunt Mike
26-01-11, 19:41
Δεν λέω οτι η ανάρτηση δεν παίζει ρόλο, αλλά δεν είναι η πηγή του προβλήματος. Εμένα δεν παίρνει κλίση θα έλεγα. Φοράω eibach pro kit και γενικά πάει τραπέζι, βέβαια τα ελατήρια είναι για στριψιμο και όχι για ντριφτ που τα φορτία είναι μέγιστα.

Πάντως λαμπάκι δεν πρόσεξα.

Μαλλον δεν το'δες απ'εξω τι κλισεις παιρνει!!

kloukakis
26-01-11, 20:33
Και οργανακι να βαλεις δε νομιζω οτι την ωρα που ντριφταρεις θα προλαβεις να δεις πτωση πιεσης..

Μονο με υπολογιστη που θα φτιαχνει γραφικη παρασταση Πιεσης-Χρονου θα μπορεσεις να δεις μετα τις αυξομειωσεις οπως μετρηθηκαν , γτι προφανως οταν ντριφταρεις εχεις τα ματια σου στο δρομο και οχι στα οργανα

Απο τον υπολογιστή θέλω να βλέπω τις μετρήσεις και να τις αποθηκεύω. Θα μπορώ να έχω και ηχητικές προιδοποιήσεις, απλά δεν έχω OBDII και έχω κολλήσει λίγο με το θέμα auto datalogging. Υπάρχουν λύσεις,αλλά θέλει ψάξιμο και υπομονή. Περιμένω να μου έρθουν κάποια πράγματα προς το παρόν. Αν δεν δουλέψουν(το πιο πιθανό) θα το ψάξω αλλιώς.

@Μικε: Ρε Μικε οτι δεν παίρνει κλίσεις το εννοώ για συνθήκες στριψίματος και όχι ντριφτ. Μικρό δεν σου μάθανε ανάγνωση :rofl2:? Αν δεις τα βίντεο και το δικό σου παίρνει κλίσεις, δεν σφίγγουν άλλο, να τις τσιτώσεις λίγο κατα τη διάρκεια της πίστας?

E36 RULES!!
26-01-11, 20:38
Αν βαλεις οργανάκι με μνήμες και warning? ;)

Οσο για την αναρτηση, ξύλωσ'την τελειως ρε συ να μην παιρνει καθολου κλισεις :D ;) ;)

Stunt Mike
26-01-11, 21:42
@Μικε: Ρε Μικε οτι δεν παίρνει κλίσεις το εννοώ για συνθήκες στριψίματος και όχι ντριφτ. Μικρό δεν σου μάθανε ανάγνωση :rofl2:? Αν δεις τα βίντεο και το δικό σου παίρνει κλίσεις, δεν σφίγγουν άλλο, να τις τσιτώσεις λίγο κατα τη διάρκεια της πίστας?

Bρε Κωστη εννοειται οτι και το δικο μου παιρνει κλισεις,απλως ειναι μακραν μικροτερες απ'το δικο σου.Δες και στα βιντεακια,στο πεταλο που'ναι μπροστα απ'την κερκιδα(που βλεπεις τ'αμαξι απο πισω στην εξοδο) πως φαινεται.Τεραστια διαφορα!Εγω την ειχα στη σκαλα 24/36 και οντως επαιρνε σαφως μικροτερες κλισεις απο πριν(μαλιστα την τελευταια φορα το'βαλα στην 30/36 πισω και σχεδον μηδενιστηκαν) αλλα με ''μαμισιες'' αντιστρεπτικες δεν κανουμε τιποτα φιλε.Συντομα παω για 28-21mm μπρος πισω....και σκληροτητα θα παιζω στο 30-34 μπρος-πισω με γυμνο αμαξι απο σαλονι,ρεζερβα....

kloukakis
26-01-11, 22:04
Μάριε κατι τέτοιο(http://www.scantool.net/scanxl-pro.html) έχω στο μυαλό μου, αλλά δεν έχω OBDII και δεν ξέρω πως θα το κάνω.

Μικε έχεις δίκιο για τις αντιστρεπτικές, δεν θα το αφήσω έτσι, απλά θα ασχοληθώ όταν έρθει η ώρα του. Ας βάλω τον κομπρέσσορα επιτέλους και μετά βλέπουμε με το καλό. ΑΜΗΝ!

kloukakis
03-02-11, 15:41
Σήμερα πήγα στον μηχανικό μου να του πω για το περιστατικό. Μου είπε οτι τα λάδια που βάζω (5-40) είναι πολύ λεπτά και πως όταν ζεσταθούν γίνονται νερό. Ακόμα μου είπε πως αν η στάθμη έπεφτε έστω και στιγμιαία θα άναβε το λαμπάκι. Βέβαια εγώ εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσα να δω και δεν ξέρω σίγουρα, μου φαίνεται πως δεν το είδα να ανάβει. Θα περάσω και απο εκεί που μου είπε να πάρω μια τιμή για τα διαφράγματα, αλλά υποψιάζομαι πως είναι συνδυασμός.

Λέτε τα 5-40 να είναι πολύ λεπτα για χρήση πίστας?

Fairytale
03-02-11, 16:48
Όχι... το δε λαμπάκι ανάβει όταν η στάθμη πέσει κάτω από το min, δηλ. οταν έχεις κάτω από 1 λίτρο λιγότερο λάδι από την κανονική ποσότητα.
C U out there

kloukakis
03-02-11, 19:27
Όχι... το δε λαμπάκι ανάβει όταν η στάθμη πέσει κάτω από το min, δηλ. οταν έχεις κάτω από 1 λίτρο λιγότερο λάδι από την κανονική ποσότητα.
C U out there

Κοίτα, όταν είχα κάνει την λαμακια παλαιότερα και πήγα πίστα με λάδι στο μιν και μετά απο λίγο άρχισαν να βαράνε τα οστήρια, λαμπάκι δεν είδα.

Μάλλον θα πρέπει να κάνω όμως και καμία μοντα για ψυγείο λαδιού.

nik200
03-02-11, 20:29
Σήμερα πήγα στον μηχανικό μου να του πω για το περιστατικό. Μου είπε οτι τα λάδια που βάζω (5-40) είναι πολύ λεπτά και πως όταν ζεσταθούν γίνονται νερό. Ακόμα μου είπε πως αν η στάθμη έπεφτε έστω και στιγμιαία θα άναβε το λαμπάκι. Βέβαια εγώ εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσα να δω και δεν ξέρω σίγουρα, μου φαίνεται πως δεν το είδα να ανάβει. Θα περάσω και απο εκεί που μου είπε να πάρω μια τιμή για τα διαφράγματα, αλλά υποψιάζομαι πως είναι συνδυασμός.

Λέτε τα 5-40 να είναι πολύ λεπτα για χρήση πίστας?

κοιτα μπορεις να παιξεις σε αυτον τον τομεα...ειναι και θεμα μαρκας...με τα πιο παχυρευστα λαδια πχ..50αρια θα χασεις λιγο σε στροφαρισμα αλλα πιθανον να μην τα καιει!!!εγω για αρχη θα δοκιμαζα αλλη μαρκα..να δω πως συμπεριφερεται το αμαξι...και μετα θα πηγαινα σε πιο χοντρα...εμενα πχ..τα gm λαδια τα καιει..οταν εβαλα αλλη μαρκα καιει ελαχιστο σε περιβαλλον πιστας!!!συνηθως οταν πας σε 10-50 απο πολλους φιλους που ξερω ειναι η καλυτερη λυση!!!

υγ...κακομοιρη μου..τυχερος εισαι που δεν επαθε τιποτα το μοτερ που ειχες στο min λαδια...παλι καλα που δεν αρπαξαν τα μεταλλα γιατι μετα θα καιγε πολυ λαδι!!!!!με τα λαδια δεν παιζουν, τουλαχιστον στην μεση....

Fairytale
04-02-11, 01:29
Μα δεν έκαιγε αυτά τα 5W-40 LL01 που είχε την τελευταία φορά, αλλά αυτό έβαζε πιο πριν.
Αυτά στα καίει Κων/νε;
Εγώ δεν συμφωνώ σε αλλαγή λαδιού σε κάτι που δεν έχει πιστοποίηση συνθετικού (επειδή το σκίζεις στην πίστα, άρα μακρυά από ημισυνθετικά και ορυκτέλαια) λαδιού από την BMW.
Διάλεξε όποια θέλεις από τις LL98, LL01 και LL04.
C U out there

kloukakis
04-02-11, 01:40
Πήρα εκείνα που λέγαμε. Δεν μπορώ να πω οτι μου έκαιγε. Παρά το γενικό σκίσιμο συμπλήρωσα 3λιτρα στα 13.000χλμ με κάποια διαρροή απο το ψευτοκάπακο, αν δεν υπήρχε αυτή η διαρροή που σε κάθε κόφτη λέρωνε θα ήταν ακόμα καλύτερα.

Δηλαδή δεν υπάρχουν εγκεκριμένα φουλ συνθετικά 10-40 για μας?

Fairytale
04-02-11, 02:03
Πιστοποιημένο και πλήρως συνθετικό και 10w-40 είναι πανδύσκολο.
Συνήθως είναι ημισυνθετικά σε αυτά τα νούμερα τα πιστοποιημένα (πιστοποίηση Special Oils).
Γιατί θέλεις 10w;
Δεν έχεις εκεί το πρόβλημα (δηλ. στο νούμερο κρύας εκκίνησης) για το άλλο νούμερο σου είπε ο μηχανικός σου ότι είναι λεπτόρευστα.
Φτιάξε την διαρροή στο ψευτοκάπακο, πρέπει να είναι πολύ μεγάλη και θα την πληρώνεις σε λάδια όλο και περισσότερο.
C U out there

kloukakis
04-02-11, 02:13
Την έφτιαξα είδη, με το που βγήκε η φλάντζα έκοψε χεχε:dblthumb2.
Αγόρασα αυτα που λέγαμε 2χ4λιτρα να έχω στοκ:nod:
Μου είπε να βάλω 10 ή 15 (ξέρω μεχρι 10 είναι κανονικα για Μ42) και συμφώνησαν και οι άλλοι γύρω....

Το πρώτο νουμερο(5-_) δεν είναι η ρευστότητα και το δεύτερο η ανοχή του(_-40)?
Μου είπε οτι είναι πολύ ψιλό....

Fairytale
04-02-11, 02:44
Γενικά σου λέω ΟΧΙ, το έχεις στο μυαλό σου πολύ λάθος το θέμα νούμερα ρευστότητας.
Δες την ενότητα συντήρηση έχει πολλά τεχνικά threads που μιλάνε για λάδια.

Τα βασικότερο είναι ότι ΔΕΝ βγαίνεις έξω από τους καταλόγους των εγκεκριμένων λαδιών για τον κάθε κινητήρα, ΔΕΝ αλλάζεις τα νούμερα ρευστότητας σε εκτός προδιαγραφών και αν έχεις απαιτήσεις σωστής λίπανσης πηγαίνεις σε όσο το δυνατόν καλύτερο λάδι (αλλά από τα εγκεκριμένα πάντα) ξεχνώντας τα τραγικά μεγάλα διαστήματα αλλαγών που δίνουν σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθώντας να δείξουν χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης.
C U out there

kloukakis
05-02-11, 18:19
Ο εξατμισας που πήγα σήμερα δεν ανέλαβε να μου χωρίσει το καρτερ σε θαλάμους και μου είπε πως δεν θα είναι ασφαλές επειδή το υλικό του καρτερ θα είναι διαφορετικό με αυτών των χωρισμάτων.

Όσοι το κάνουν πως το κάνουν και ποιοί είναι? Ξέρει κάποιος κανέναν?
Υπάρχουν aftermarket καρτερ για αυτή την δουλεια για Μ42?

vaspap
10-02-11, 08:03
Κι εγω παθαινα τα ιδια, Τελικα Εβαλα λαδια castrol 10w60 που ειναι για αγωνιστικη χρηση κι ενα λιτρο παραπανω για να μην στεγνωνει. και ειμαι μια χαρα, δεν ξανακουσα τιποτα στον κινητηρα.
Βεβαια στην πορεια θα πρεπει να μπει ψυγειο λαδιου γιατι αυτος ο θορυβος προκαλειται απο τις πολυ υψηλες θερμοκρασιες.
Αν θελεις να φτιαξεις το καρτερ ξερω καποιον που ασχολειται με αγωνιστικα αυτοκινητα, αλλα ειναι στο Ναυπλιο, τρεχει και ο ιδιος με Μ3 σε αναβασεις.
Καλκουνος Βασιλης λεγεται με λαχανι Μ3.