Επιστροφή στο Forum : bmw z4 3.0i se 3.0 si
γεια σε όλους. παιδιά ξέρετε έχω ένα z4 3.0i και θέλω να το κάνω το ίδιο μοτέρ si
θέλω λοιπόν να μου πείτε αν γίνετε
αυτή η μετατροπή και τι αλλάζουν στο μοτέρ για να γίνει si .με ενδιαφέρει ακόμα άμα xserete να μου πείτε που μπορώ να του βάλω μπλόκε διάφορiko:hello:
Ο ένας κινητήρας είναι Μ54 και ο άλλος Ν52 οπότε το ξεχνάς να κάνεις το ήδη υπάρχον μοτέρ Si....
Yπάρχουν άλλες λύσεις που θα σου δώσουν περισσότερα άλογα από το Si....
Σκέψου την λύση του supercharger
Όσο για μπλοκέ μπορείς να δεις εδώ...
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=15151
τι μπορώ να κάνω στο 3.θι για να πάρει άλογα χωρίς να υπολογίσεις το πρόγραμμα που είναι 14 άλογα (kai tha to balo) και το supercharger η turbo που δεν με ενδιαφέρουν . πως μπορώ να to κάνω περίπου 280-290 άλογα apo 230 ?
Τίποτε
Ο μόνος "οικονομικός" τρόπος είναι να αλλάξεις μοτέρ ή ακόμα καλύτερα αυτοκίνητο.
στην bmw στο συνεργείο που κάνω service μου είπαν ότι γίνετε η μετατροπή από i σε si τώρα με το m54 και n52 που λες θα ρωτήσω . αλλα μου είπαν ότι πρέπει να πάρο πολλαπλή καπάκι και μια αλλαγή στον εγκέφαλο που κάνουν αυτή
ευχάριστο για την βοήθεια και τους δυο. μονο για μπλόκε με βλέπω
Το μπλοκέ είναι η καλύτερη λύση.
στην bmw στο συνεργείο που κάνω service μου είπαν ότι γίνετε η μετατροπή από i σε si τώρα με το m54 και n52 που λες θα ρωτήσω . αλλα μου είπαν ότι πρέπει να πάρο πολλαπλή καπάκι και μια αλλαγή στον εγκέφαλο που κάνουν αυτή
ευχάριστο για την βοήθεια και τους δυο. μονο για μπλόκε με βλέπω
αμφιβαλλω αν γινεται αυτη η μετατροπη...αλλα ακομα και αν γινεται, το κοστος θα ειναι μεγαλο! προτιμοτερο να βαλεις εναν κομπρεσσορα επανω ...που ξαναβγαινει αν θελεις(και βρισκεις μεχρι και μεταχειρισμενα κιτ)...παρα να πειραξεις εσωτερικα ενα μοτερ..με αγνωστες συνεπειες!
Μόνο supercharger και μπλοκέ
Όλα τα άλλα ξέχνα τα!
Υ.Γ: Γιατί δεν θέλεις να βάλεις supercharger?
στην bmw στο συνεργείο που κάνω service μου είπαν ότι γίνετε η μετατροπή από i σε si τώρα με το m54 και n52 που λες θα ρωτήσω . αλλα μου είπαν ότι πρέπει να πάρο πολλαπλή καπάκι και μια αλλαγή στον εγκέφαλο που κάνουν αυτή...Μία ερώτηση. Το έχουν ξανακάνει ή θα το πρωτοδοκιμάσουν σε εσένα;
C U out there
αυτός φιλαράκο μου είπε ότι το έχει κάνει σε άλλο amaxsi αλλα στο ίδιο μοτέρ απλά ήθελε να μάθει κάτι από τον κωδικό του κινητήρα . αν έχει χιτώνια η όχι νομίζω.μου είπε βεβαια ότι θα χρειαστεί μερικές δοκιμες για να προγραμματιστεί σωστά με το καινούριο καπάκι λόγο άλλης ροής.
είχα ένα s2000 supercharger και έκαιγε παρα πολύ "γιαυτο" δεν θέλω να βάλω στο z4 επειδή κάνω taxsidia λόγο δουλειάς
Εδώ δεν μπορούν να κάνουν το τρίλιτρο (N52B30) που αποδίδει 218PS να βγάλει 265PS που είναι και ακριβώς το ίδιο μοτέρ!!!
Ακόμα και αν γίνεται να κουμπώσουν κεφαλή, πολλαπλή εισαγωγής και εγκέφαλος από Ν52 σε Μ54 το υβρίδιο που θα βγει δεν ξέρω πόσο σωστά θα δουλεύει.
Εγώ δεν θα το έκανα... γιατί από όσα έχω δει, πολύ δύσκολα εγκέφαλος νεότερης γενιάς μοτέρ βλέπει σωστά όλους τους αισθητήρες προηγούμενης γενιάς μοτέρ. Δυστυχώς έχει περάσει η εποχή που τέτοιες σκάτζες δούλευαν σωστά.
Για τι κόστος σου μίλησαν;
Μπορείς παρόλα αυτά να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη που του έχει γίνει η μόντα ήδη.
C U out there
σήμερα το απόγευμα θα μου πει ακριβώς με εργασία ποσο θα μου πάει άρα θα έχετε νέα το βραδυ
και μου είπε ότι θα δουλέψει με ίδιο εγκέφαλο απλά με αλλαγές που θα κάνει αυτός . και είναι και σίγουρος ότι "διναμομετριμενα" θα είναι 25+ άλογα παραπάνω χωρίς προγράμματα φίλτρα κλπ
δηλαδή άμα όλα όσα λέει είναι σωστά και pari 25 άλογα με "αλla" 14 από το πρόγραμμα είναι ένα upgrade περίπου 40 άλογα δηλαδή από 230 -> 270 μεγάλη αλλαγή μου φαίνεται αμα μπei και το mploke.
Μακάρι να ήταν έτσι απλά τα πράγματα !!!
C U out there
αυτο το αμαξι μπορει να γινει Μ ? (οχι το ιδιο μοτερ φυσικα)
Εννοείτε πως γίνεται.
Στην Θεσσαλονίκη είχαν κάνει Μ Roadster με τα μηχανικά από Μ3 πολύ πριν το φτιάξει η BMW :dupe:
Ότι θέλεις το κάνεις.
Και V10 βάζεις το θέμα είναι αν είναι συμφέρον.
Αν σου πάει 10.000 η μετατροπή ενώ με αυτή την διαφορά αγοράζεις γνήσιο δεν είναι ολίγον τι ανόητο?
Εννοείτε πως γίνεται.
Στην Θεσσαλονίκη είχαν κάνει Μ Roadster με τα μηχανικά από Μ3 πολύ πριν το φτιάξει η BMW :dupe:
Ότι θέλεις το κάνεις.
Και V10 βάζεις το θέμα είναι αν είναι συμφέρον.
Αν σου πάει 10.000 η μετατροπή ενώ με αυτή την διαφορά αγοράζεις γνήσιο δεν είναι ολίγον τι ανόητο?
Ναι, ναι ειχε παρουσιαστει και στο auto motor und sport.
Σωστός ο zed και το είχε τροπετιάσει παρκαδόρος!!!
Σωστός ο zed και το είχε τροπετιάσει παρκαδόρος!!!
Σε γνωστό club της Θεσσαλονίκης...
Ένα ένα θα τα λέμε....
Αν σου πάει 10.000 η μετατροπή ενώ με αυτή την διαφορά αγοράζεις γνήσιο δεν είναι ολίγον τι ανόητο?
συμφωνω ,αλωστε εγω ειμαι της φιλοσοφιας "αμα δεν σε πειραζει μην το πειραζεις"
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.