PDA

Επιστροφή στο Forum : Μια ακόμα ερώτηση για λάστιχα..


alekos_911
26-01-11, 12:45
Αγαπητοί συμφουρίτες ηρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στο αμάξι μου.
Είχα καταλήξει στα michelin ps2 zp αλλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα σε διαστάσεις 225/45/17. Αποφάσισα λοιπόν να βάλω continental ssr (ελπίζω να είναι λίγο πιο μαλακά από τα re050). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στισ διαστάσεις που θέλω και τα sc2 αλλά και τα sc3. To πρόβλημα είναι ότι σε δείκτη w βγαίνουν μόνο τα 2 (τα sc3 βγαίνουν μόνο σε 225/45/17 91Υ). Δεν ξέρω τι να επιλέξω. Το ένστικτο λέει τα 3 αλλά μήπως με δυσκολέψουν στο ζέσταμα?

BMW Power
26-01-11, 12:53
Το W είναι μέχρι 270km/h και το Y μέχρι 300.

Μην σε προβληματίζει το ζέσταμα για αυτές τις διαφορές.
Πιο πολύ έχει να κάνει με το πόσο σκληρά είναι τα ελαστικά παρά η συγκεκριμένη διαφορά στον δείκτη.

alekos_911
26-01-11, 13:12
Δηλαδή να ακολουθήσω το ενστικτό μου..

BMW Power
26-01-11, 13:18
Δεν προτείνω κάποιο από τα 2 μιας και δεν έχω εμπειρία αλλά το θέμα του δείκτη μην σε απασχολεί.

stef
26-01-11, 14:48
Eαν βάλεις SC2 ή SC3 φεύγεις από RFT και πάς σε συμβατικά που για εμένα είναι καλύτερο!!!

BMW Power
26-01-11, 14:55
Εσύ συμμαθητή τι φοράς?

alekos_911
26-01-11, 15:49
Τα sc3 Kai 2 βγαίνουν σε ssr δλδ run flat στη γλώσσα της continental

BMW-Racing
27-01-11, 11:36
Ειται W ειναι ειται Υ στη πολη μεσα θελουν τον ιδιο χρονο για να ζεσταθουν τα λαστιχα μιας και οι ταχυτητες ειναι χαμηλες.Για μενα πιστευω πως οσο πιο μαλακα ειναι τα πελματα των ελαστικων τοσο πιο καλα γαντζωνουν στην ασφαλτο.Στις μεγαλες διαστασεις ,ολες οι εταιριες βγαζουν πολυ καλα λαστιχα μιας κ θα χρησιμοποιουνται σε αυτοκινητα επιδοσεων κ αρα απο εκει θα κανουν ονομα.

vaspap
28-01-11, 15:33
Κανε οτι σου λεει ο κατασκευαστης,
Αλλα αν θελεις να καταλαβεις την διαφορα τους περα απο το 270χλμ και 300χλμ
Δες και στα στοιχεια του σκελετου, (η γωμα ειναι ιδια), ο σκελετος διαφερει,
στα w θα βρεις, μια στρωση μεταλλου στον σκελετο λιγοτερη, ειναι δηλαδη λιγο ποιο μαλακος ο σκελετος.
Για τα Ζ ειναι καλυτερο, κατα την γνωμη μου, μιας ειμαστε πιο ελαφρια οχηματα σε σχεση με αλλα bmw.

bimmer-corfu
28-01-11, 21:51
εγώ επειδή σε ενδιαφέρει και η άνεση θα σου πω ότι τα runflat κοπανάνε πολύ μέχρι να ζεστάνουν. Θα το έχεις δει και σε αυτά που φοράς. Άρα πήγαινε σε χαμηλό δείκτη

vaspap
02-02-11, 08:11
εγώ επειδή σε ενδιαφέρει και η άνεση θα σου πω ότι τα runflat κοπανάνε πολύ μέχρι να ζεστάνουν. Θα το έχεις δει και σε αυτά που φοράς. Άρα πήγαινε σε χαμηλό δείκτη

ta run flat ειναι η ακραια περιπτωση σκελετου ελαστικου. ειναι πολυ σκληρα!!!

jpl73
04-02-11, 18:59
Καλησπέρα,
πόση η διαφορά σε ευρώ μεταξύ runflat και σε non-runflat? Κάποια στιγμή σέ ένα χρόνο θα χρειαστώ και εγώ αλλαγή. Τώρα φοράω non-runflat (έτσι το αγόρασα μεταχειρισμένο) αλλά μάλλον θα πάω σε runflat μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο..... δεν θα ήθελα να καταστραφεί ένα λάστιχο και να είμαι μίλια απο το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ!!!.... χε χε

stef
04-02-11, 19:17
Εσύ συμμαθητή τι φοράς?

Runflat ακόμη προς το παρόν...
Αλλά όταν έρθει η ώρα μάλλον για συμβατικά με βλέπω...!
Άλλαξες εσύ?

BMW Power
05-02-11, 08:30
Είναι σημαντική η διαφορά των RF με τα συμβατικά στα χρήματα.

Η λύση στο σκασμένο λάστιχο αν επιλέξεις να πας σε συμβατικά είναι το Tyre mobility set (http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/M3-S54/browse/equipment_parts/tyre_mobility_set/)

Εγώ stef δεν έχω αλλάξει αλλά μάλλον θα πάω για RF γιατί ότι έχω οδηγήσει πριν (RF) και μετά (συμβατικά), το μετά ήταν πολύ χειρότερο σε αίσθηση τιμονιού.

alekos_911
05-02-11, 13:35
Γενικά πάντως πρέπει να υπάρχει ένα πρόβλημα με τις διαθεσιμότητες στα λάστιχα. Προσπαθώ μια βδομάδα να βρω το sc3 και δεν μπορώ να το βρω πουθενά. Στο camskill μια υπάρχουν μια δεν υπάρχουν.. Παντως σε runflat δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.

greekm3
05-02-11, 21:03
Αγαπητοί συμφουρίτες ηρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στο αμάξι μου.
Είχα καταλήξει στα michelin ps2 zp αλλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα σε διαστάσεις 225/45/17. Αποφάσισα λοιπόν να βάλω continental ssr (ελπίζω να είναι λίγο πιο μαλακά από τα re050). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στισ διαστάσεις που θέλω και τα sc2 αλλά και τα sc3. To πρόβλημα είναι ότι σε δείκτη w βγαίνουν μόνο τα 2 (τα sc3 βγαίνουν μόνο σε 225/45/17 91Υ). Δεν ξέρω τι να επιλέξω. Το ένστικτο λέει τα 3 αλλά μήπως με δυσκολέψουν στο ζέσταμα?
Παρε τα michelin ps2 zp που ειχες καταληξει και θα με θυμηθεις;)...πολυ ευκολο να τα φερεις απο γερμανια...

bimmer-corfu
05-02-11, 23:58
Καλησπέρα,
πόση η διαφορά σε ευρώ μεταξύ runflat και σε non-runflat? Κάποια στιγμή σέ ένα χρόνο θα χρειαστώ και εγώ αλλαγή. Τώρα φοράω non-runflat (έτσι το αγόρασα μεταχειρισμένο) αλλά μάλλον θα πάω σε runflat μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο..... δεν θα ήθελα να καταστραφεί ένα λάστιχο και να είμαι μίλια απο το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ!!!.... χε χε

αναμένουμε και τη τρίτη γενιά runflat της bridgestone. Τα λένε 3G και έχουν το πολύ μόνο 5-10% χειρότερη άνεση απο τα ίδια συμβατικά

alekos_911
06-02-11, 01:23
Παρε τα michelin ps2 zp που ειχες καταληξει και θα με θυμηθεις;)...πολυ ευκολο να τα φερεις απο γερμανια...

Υπάρχει στη Γερμανία σε αυτές τις διαστάσεις ; Αν ναι απο που μπορώ να το πάρω ;

greekm3
06-02-11, 12:26
Υπάρχει στη Γερμανία σε αυτές τις διαστάσεις ; Αν ναι απο που μπορώ να το πάρω ;

φυσικα και υπαρχουνε στην γερμανια...κανε ενα :search:...ενδεικτικα σου αναφερω ...www.goodtires.de http://www.fipio-reifen.com πειρα δεν εχω με κανενα απο τα 2...αλλα νομιζω οτι κανεις λαθος που ψαχνεις 91Υ...νομιζω οτι τα συγκεκριμενα για το αυτοκινητο σου ειναι 91W....τελοσπαντων...αν το ψαξεις λιγο θα την βρεις την ακρη...αλλα για εμενα μην φυγεις απο τα michelin...γνωμη μου παντα.....εγω περιμενω τα pilot sport cup+...τα δοκιμασα προσφατως στην florida και επαθα πλακα

alekos_911
07-02-11, 11:59
φυσικα και υπαρχουνε στην γερμανια...κανε ενα :search:...ενδεικτικα σου αναφερω ...www.goodtires.de http://www.fipio-reifen.com πειρα δεν εχω με κανενα απο τα 2...αλλα νομιζω οτι κανεις λαθος που ψαχνεις 91Υ...νομιζω οτι τα συγκεκριμενα για το αυτοκινητο σου ειναι 91W....τελοσπαντων...αν το ψαξεις λιγο θα την βρεις την ακρη...αλλα για εμενα μην φυγεις απο τα michelin...γνωμη μου παντα.....εγω περιμενω τα pilot sport cup+...τα δοκιμασα προσφατως στην florida και επαθα πλακα

Ευχαριστώ για τα λινκς. Σχετικά με τον δείκτη.. ναι ο σωστός είναι 91 w. Aλλά και τα michelin αλλά και τα sc3 βγαινοθν σε 91 Υ (μιλάμε πάντα για rft)

djkostas20
04-08-11, 11:13
Να κάνω και εγώ μια-δύο ερωτησούλες!!!
Μετά από καιρό σκέφτομαι και εγώ να φύγω από τα RFT και να πάω σε συμβατικά...
Χρειάζεται όμως κάποιες άλλες μετατροπές-ρυθμίσεις στην ανάρτηση ή σε τέτοια λοιπά πράγματα?? Γιατί δεν θυμάμαι αν είχα διαβάσει εδώ ή αλλού ότι αν βάλεις συμβατικά επηρρεάζεται το τιμόνι και η ευστάθεια του αυτοκινήτου! Ισχύουν όλα αυτά ή είναι μούφες?
Επίσης σκεφτόμουν από τα RE 050A που φοράω να πάω στα Continental Sport Contact 3... Τα έχει δοκιμάσει κανείς?

bimmer-corfu
04-08-11, 11:26
δεν θα χρειαστεί να κάνεις ρυθμίσεις ή μετατροπές.
Αν τελικά βγάλεις τα runflat θα χάσεις λίγο απο αμεσότητα και τιμόνι αλλά θα κερδίσεις άνεση.

Πάρε και ένα καλό κιτ επισκευής γιατί χωρίς ρεζέρβα και χωρίς λάστιχα μόνο αυτό θα σε γλυτώσει αν χάσει αέρα κάποιο ελαστικό.
Ναι να πας σε sport contact 3, είναι απο τα καλύτερα ελαστικά. Δες και τα pirelli pzero & goodyear F1

BMW Power
04-08-11, 11:30
Η αλλαγή από RFT σε απλά αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου 100% αλλά το πόσο θα σε επηρεάσει εξαρτάται από τον τρόπο που οδηγείς αλλά και τον τόπο.

Η εμπειρία μου σε Ζ4 είναι σε ένα 3.0si coupe με 17". Στην πόλη με τις λακκούβες και το κακό οδόστρωμα το αυτοκίνητο ήταν καλύτερο από θέμα κοπανήματος αλλά στην εθνική και σε καλό οδόστρωμα ήταν πολύ χειρότερο.

Πάντως δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι στην ανάρτηση για να έχεις την συμπεριφορά των RFT με συμβατικά λάστιχα.

Korne
05-08-11, 02:06
Με τα συμβατικά ελαστικά το αυτοκίνητο είναι σαφώς πιο άνετο.
Έχω κάνει την αλλαγή από 16άρες με RFT σε 18άρες με PZERO. Το αυτοκίνητο είναι (αν και με 18άρια) οριακά πιό άνετο έχει καλύτερο κράτημα όχι όμως και κατεύθηνση. Το τιμόνι έχασε την ακρίβια και την ευθηβολία του (αν και οριακά) στο φάσμα 100 - 120 χλμ. Εγώ πάντως θα έβαζα ξανά συμβατικά ελλαστικά. Το RFT είναι ...πολύ για την Ελλάδα.

djkostas20
05-08-11, 10:09
Αν χάνει το τιμόνι του τότε δεν υπάρχει περίπτωση να παώ σε συμβατικά!!! Ο μόνος λόγος αλλαγής για εμένα ήταν το κόστος τους σε σχέση με τα συμβατικά και αν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις τους... Η άνεση δεν με πειράζει. Εξάλλου Ζ4 πήρα και όχι σειρά 7!!!
Οπότε το να χάσω στο τιμόνι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.

jpl73
05-08-11, 15:46
Καλησπέρα,
γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζουν περίπου τα RFT σε διάσταση 225/45/17?
τα non-RFT έχουν περίπου 500 ευρώ άν δεν κάνω λάθος.
Γιάννης

bimmer-corfu
06-08-11, 17:22
600-700 Ευρω για 'καλά' ελαστικά

djkostas20
08-08-11, 10:01
Προσωπικά δεν θα τα αγόραζα από Ελλάδα γιατί τουλάχιστον στην Πάτρα ΄που και αν έχω ρωτήσει μου λένε κάτι τιμές τρελές!!!
π.χ για τα RE050A τιμή 225 το ένα με την έκπτωση γιατί η τιμή εταιρίας είναι 310... Ούτε καν. Το ίδιο λάστιχο το βρίσκω φθηνότερα στο elastika-online.gr 40€ κάτω το κάθε ένα και τα μεταφορικά είναι μέσα στην τιμή. Σύνολο δηλαδή 150 κέρδος και αν βάλεις το 20-30 για τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση 120 για το συγκεκριμένο ελαστικό πάντα!

Δές τιμές μαζί με μεταφορικά στα

www.elastika-online.gr
www.camskill.co.uk

bimmer-corfu
08-08-11, 11:16
τοποθέτηση μετά πόσο πάει περίπου? Γιατί στην τιμή που δίνουν εδώ είναι μέσα

djkostas20
09-08-11, 09:53
Το λέω παραπάνω. Μαζί με την ζυγοστάθμιση θα πάρουν 20 άντε 30 και για τα 4 ελαστικά! Τώρα ανάλογα το ελαστικό, τη διάσταση υπάρχουν μεγαλύτερες ή μικρότερες διαφορές... Το camskill ας πούμε συμφέρει για 17+ ελαστικά... στις μικρότερες διαστάσεις είναι μικρότερη η διαφορά!
Προσωπικά ακόμα και 50€ να είναι προτιμώ να μη τα δώσω στους κλέφτες της Ελλάδας μας(δεν λέω ότι φταίνε μόνο οι έμποροι, σίγουρα και η φορολογία) και να τα φάω αλλού.

djkostas20
22-05-15, 09:06
Ποιά η άποψη σας για τα Pirelli P Zero Runflat πάντα?

Fanatic
22-05-15, 09:18
Ποιά η άποψη σας για τα Pirelli P Zero Runflat πάντα?

Κωστα βαλε συμβατικα στο Ζ. Αλλο αμαξι κατ εμε (προς το καλυτερο).

djkostas20
17-06-15, 19:13
Κωστα βαλε συμβατικα στο Ζ. Αλλο αμαξι κατ εμε (προς το καλυτερο).

Ναι αλλά διαβάζω από πολλούς ότι χάνεις στο τιμόνι... Ισχύει τελικά ρε παιδιά αυτό το πράγμα?

LefterisK
17-06-15, 22:31
εγω σε Ε90 εχασα κυριως σε αισθηση του πισω μερους αφου ακριβως μετα την αλλαγη το ενιωθα πολυ πιο χαλαρο ακομα κ σε ευθεια πορεια (κατι που δεν το νιωθω τωρα αφου προφανως το συνηθισα, αλλα νομιζω οτι το παρατηρω στο ζορισμα πανω σε στροφη).
προσωπικα εκτιμω οτι ο ιδανικος συνδυασμος στο Ε90 ηταν οταν ειχα εμπρος συμβατικα κ πισω runflat. τωρα εχω εμπρος πισω συμβατικα αλλα καποια στιγμη θα γυρισω παλι στον συνδυασμο συμβατικων-runflat.

topmar
18-06-15, 01:43
Ποιά η άποψη σας για τα Pirelli P Zero Runflat πάντα?

Πάντως, εάν τα βάλεις τα συγκεκριμένα RFT, πες μου εντυπώσεις επειδή τα έχω υπόψιν μου για την επόμενη φορά... ..

djkostas20
22-06-15, 10:48
Και μόνο που ακούω στην υποψία ότι χάνεις σε αίσθηση μου φαίνεται ότι δεν θα πάω καν στην επιλογή συμβατικών. Προσωπικά δεν με πειράζει τόσο το κοπάνημα για να είμαι ειλικρινής. Σίγουρα θα ήθελα τα συμβατικά για καλύτερα αλλά δεν με πειράζουν και τα RFT.
Το μόνο θέμα μου είναι το κόστος. Καθώς 11 χρόνια τώρα μία φορά μόνο μου κλάταρε λάστιχο. Άρα στην θεωρία οι πιθανότητες να βγω κερδισμένος είναι πολλές. Καθώς ακόμα και κλατάρισμα να τύχει, αν δεν τύχει σε τίποτα διακοπές να μου προκαλέσει ταλαιπωρία τότε σαν κόστος ακόμα και η αλλάγή 2 ακόμα ελαστικών(άμα σκάσει το ένα θα αλλάξεις το ζεύγος) φτάνει στο ίδιο κόστος με τον πάρω 4 RFT. Άρα σε εισαγωγικά έχω και μία ευκαιρία για μία αλλαγή και στην χειρότερη να είμαι στο ίδιο κόστος.

Αλλά και μόνο ότι κάποιοι αναφέρουν ακόμα ότι χάνεις σε αίσθηση είτε σο τιμόνι άλλος είτε στο πίσω μέρος είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Αν είχα μάι τετράδα σετ έτοιμα να τα δοκίμάσω τότε ίσως το έκανα το τεστ.