PDA

Επιστροφή στο Forum : Χ5 3,0 L. ή CAYENNE 3.6 L,.........


BILL VUZAS
26-01-11, 21:09
Σκέφτομαι για αγορά μεταχείρω Χ5 τρίλιτρο ή CAYENNE 3,6 ίσως και Χ6 3L, παραγωγής μετά το 2007.Ποιο νομίζεται ότι είναι καλύτερο στην διάρκεια του χρόνου?Κατανάλωση,σέρβις,ζημιές,κτλ.
Ποιες τιμές θεωρούνται καλές?:scratchch

giannis 116
26-01-11, 21:30
Εγω θα ψηφιζα Χ6, πιο φρεσκο σχημα πιο ομορφο απο ολα κατα τη γνωμη μου, δεν υστερει σε τιποτα πιστευω σε σχεση με τα αλλα και ο 3λιτρος 2τουρμπινος κινητηρας του γνωστο διαμαντι, συν οτι ακουγονται οτι η 4κινηση του Χ6 κανει θαυματα. Ψηφος στο Χ6 απο μενα λοιπον!

BILL VUZAS
26-01-11, 21:37
Εγω θα ψηφιζα Χ6, πιο φρεσκο σχημα πιο ομορφο απο ολα κατα τη γνωμη μου, δεν υστερει σε τιποτα πιστευω σε σχεση με τα αλλα και ο 3λιτρος 2τουρμπινος κινητηρας του γνωστο διαμαντι, συν οτι ακουγονται οτι η 4κινηση του Χ6 κανει θαυματα. Ψηφος στο Χ6 απο μενα λοιπον!


το έχω για καλύτερη λύση αλλά δυσκολότερη λόγω υψηλόοοοτερης τιμής!

bimmer-corfu
26-01-11, 21:40
χαλαρά Χ6 και απο εμένα

giannis 116
26-01-11, 21:42
το έχω για καλύτερη λύση αλλά δυσκολότερη λόγω υψηλόοοοτερης τιμής!

Για τι χρονολογιες λες για Χ5 και Καγιεν?..Σιγουρα ως πιο φρεσκο στην αγορα το Χ6 θα ναι πιο ακριβο αλλα ισως ειναι το μοναδικο μειονεκτημα σε σχεση με τα αλλα δυο.

BILL VUZAS
26-01-11, 21:46
Για τι χρονολογιες λες για Χ5 και Καγιεν?..Σιγουρα ως πιο φρεσκο στην αγορα το Χ6 θα ναι πιο ακριβο αλλα ισως ειναι το μοναδικο μειονεκτημα σε σχεση με τα αλλα δυο.

Μετά το 2007.

Driver M
26-01-11, 23:03
Aν ήθελα ένα πιο καθαρόαιμο εμφανισιακά suv, θα πήγαινα στο Χ5
Αν ήθελα κάτι πιο εντυπωσιακό και ιδιαίτερο, θα πήγαινα στο Χ6, το οποίο μάλλον και θα ήταν η τελική μου επιλογή.

Καγιέν δεν θα αγόραζα αφού εξωτερικά το θεωρώ πολύ υποδεέστερο σε σχέση με τα άλλα 2 και εκεί που υπερτερεί είναι στις εκτός δρόμου ικανότητες, κάτι που δε νομίζω να σε αφορά ιδιαίτερα, αφού έτσι κι αλλιώς τα αυτοκίνητα αυτά δεν είναι κατασκευασμένα για τέτοια χρήση.

george316
27-01-11, 07:42
για να το σκεφτεσαι σημαινει οτι "μπορεις" και απο θεμα φορολογιας κυριως...τα cayenne πελον ειναι πιο φθηνα απο ενα καινουριο Bmw.βρισκεις πολυ ευκολα απο ιδιωτη και με 24.000
εχει εξαιρετικες εκτος δρομου ιδιοτητες και ενα υψηλο κυρος ως αυτοκινητο ,οπως αλλωστε και το Χ5.
αν μπορεις πηγαινε σε Χ6.
παντως αυτη η εποχη ευνοοει την αγορα αυτων.
εγω θα πηγαινα σε porsche... θα σε σκιζουν που θα σε σκιζουν στα σερβις!!!!!

greekm3
27-01-11, 09:37
Σκέφτομαι για αγορά μεταχείρω Χ5 τρίλιτρο ή CAYENNE 3,6 ίσως και Χ6 3L, παραγωγής μετά το 2007.Ποιο νομίζεται ότι είναι καλύτερο στην διάρκεια του χρόνου?Κατανάλωση,σέρβις,ζημιές,κτλ.
Ποιες τιμές θεωρούνται καλές?:scratchch

περιμενε..μας μπερδεψες λιγακι...αναφερεις Χ5 3.0....εννοεις με τα 272bhp?..το Χ6 βγαινει μονο με τον 3.0 με τα 306bhp...ο κινητηρας αυτος κανει και το Χ5 και το Χ6 διαφορετικα αυτοκινητα απ'οτι τα Χ5 με τα 272.....cayenne αναφερεεις και αυτο 2007+????....εχεις οικογενεια?και για ποια χρηση το προοριζεις?...αναλογα λοιπον θα μπορεσουμε να βοηθησουμε και καλυτερα...

ziaba
27-01-11, 10:18
Εγω ψηφίζω πορσε που είναι πιο ανώτερη σαν μάρκα κ αξιόπιστο. Κ είδα στο top gear πήγαινε κομμάτια στο χώμα

BILL VUZAS
27-01-11, 12:34
περιμενε..μας μπερδεψες λιγακι...αναφερεις Χ5 3.0....εννοεις με τα 272bhp?..το Χ6 βγαινει μονο με τον 3.0 με τα 306bhp...ο κινητηρας αυτος κανει και το Χ5 και το Χ6 διαφορετικα αυτοκινητα απ'οτι τα Χ5 με τα 272.....cayenne αναφερεεις και αυτο 2007+????....εχεις οικογενεια?και για ποια χρηση το προοριζεις?...αναλογα λοιπον θα μπορεσουμε να βοηθησουμε και καλυτερα...


Το Χ5 τρίλιτρο με τα 272
Το Χ6 τρίλιτρο με τα 306
Το CAYENNE το τρεισχιλιάδεσεξακό με τα 290
Όλα είναι μετά το 2007.
Το Χ5 και CAYENNE τα βρίσκεις σε πολύ χαμηλότερες τιμές ειδικά το δεύτερο.
Το Χ6 με ελκύει περισσότερο αλλά είναι σημαντικά ακριβότερο.
Φαίνεται το CAYENNE ποιο "εύκολο",με προβληματίζει ότι δεν ξέρω σχεδόν τίποτε για αυτό.

Όσο για την χρήση.......άνετη μετακίνηση...... αφ'υψηλού,αφού με το Ζ4 βλέπουμε μονίμως τα πατώματα των φορτηγών!

EVANGELOS
27-01-11, 12:52
Εγω ψηφίζω πορσε που είναι πιο ανώτερη σαν μάρκα κ αξιόπιστο. Κ είδα στο top gear πήγαινε κομμάτια στο χώμα

Στο Top Gear όμως θα είδες και το άλλο πραγματικό στοιχείο ... ότι είναι το πιο άσχημο αμάξι που έχει ποτε φτιαχτεί ...

"they designed the front to look like a 911 -which it doesn't- and then ... they just didn't bother and decided to go for launch"

επίσης "it's the first car ever named after a ... spice"

Πάντως επειδή οι πιθανότητες κάτοχος Cayenne ή Χ5 , Χ6 να ενδιαφέρεται για πραγματικό off road είναι 0% (γιατί αν τον ενδιέφερε το off road θα αγόραζε range rover) ... θεωρώ ότι δεν αποτελεί κριτίριο η εκτός δρόμου συμπεριφορά ...

Τώρα για μένα ... θα απεύφεγα την Πόρσε λόγω ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ακριβής συντήρησης και ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ επιλογών έξω από το επίσημο δίκτυο ...

επίσης θεωρώ μπαρούφα ολκής να αγοράσεις Πόρσε και να ΜΗΝ είναι εννέα - έντεκα

τώρα μια και το Χ6 είναι το ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ (θεόβαρο , μόνο 4 θέσεις , αεροδυναμική τούβλου , τεράστια κατανάλωση -αφού το μοτέρ του 335 -Ν54 καλείται να κουβαλήσει επιπλέον 500 κιλά και την 4κίνηση- , αδυναμία να ανέβει και μιά απλή χιονισμένη ανηφόρα κλπ κλπ) και λόγω τις ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ Χ6 θα προτιμούσα ένα ΑΠΛΟ ΑΤΜ 3.0 λιτρο Χ5 ή Χ3 αν έπρεπε ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ SUV ... που δε θα αγόραζε βέβαια ΠΟΤΕ

BILL VUZAS
27-01-11, 13:12
Δεν υπάρχει θέμα αισθητικής,όλα είναι πανάσχημα.
Για χώμα πιθανότητα το πολύ 0%.
Υπάρχει μια γοητεία :flirt:γύρω από την PORSCHE,δεν ξέρω μήπως είναι θανατηφόρα.
Οι περισσότεροι σκοντάφτουν στο θέμα των εξόδων συντήρησης και σέρβις.Έχω ακούσει ότι είναι τουλάχιστον διπλάσια,ράδιο αρβύλα?Ποιος ξέρει?

BMW Power
27-01-11, 13:22
Τα SUV είναι μια δημιουργία του marketing αλλά εκτός των άλλων 1.000 κακών που κάνει αυτό το τρισκατάρατο τμήμα, ψάχνει "κενά" στην αγορά έτσι ώστε να δημιουργήσει προϊόντα που δεν μπορούσες να φανταστείς πριν την ύπαρξή τους.

Δεν θα αγόραζα SUV από επιλογή αλλά σε σχέση με μια 5 άρα το X5 προσφέρει συνολικά περισσότερα.

Και για να απαντηθεί και το θέμα η πιο σωστή λύση είναι αυτή που καλύπτει περισσότερες ανάγκες μιας και αναφερόμαστε σε "πολυλειτουργικά" οχήματα.

Οπότε μιας και το Χ6 προσφέρει "λιγότερα" με υψηλότερη τιμή, χάνει στην σύγκριση.

Όπως είπε και ο Βαγγλέλης η συντήρηση του Porshe είναι εξωπραγματική σε σχέση με το BMW (αντικειμενικό) και είναι πολύ άσχημο (υποκειμενικό)

Αν αγόραζα 1 από τα 3 θα ήταν σίγουρα το Χ5

BILL VUZAS
27-01-11, 13:43
Απ'οτι βλέπω μάλλον σε Χ5 πάει το θέμα.Μην τα χαλάσουμε και με τον μάστορα που μας φροντίζει τα οχήματα από το 1983!
Θα βάλω και υγραέριο για να καίω όσο το 500ράκι.:drive2:

Driver M
27-01-11, 13:57
Δεν υπάρχει θέμα αισθητικής,όλα είναι πανάσχημα.
Για χώμα πιθανότητα το πολύ 0%.
Υπάρχει μια γοητεία :flirt:γύρω από την PORSCHE,δεν ξέρω μήπως είναι θανατηφόρα.
Οι περισσότεροι σκοντάφτουν στο θέμα των εξόδων συντήρησης και σέρβις.Έχω ακούσει ότι είναι τουλάχιστον διπλάσια,ράδιο αρβύλα?Ποιος ξέρει?

Δε συμφωνώ.
Αν και δε μου αρέσουν τα τζιποειδή, θεωρώ την Χ5 ως το πιο όμορφο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Η Χ6 πάλι σε άλλους αρέσει πολύ ενώ άλλοι τη βρίσκουν υπερκαγκουριά. Εγώ απλά τη βρίσκω αρκετά ιδιαίτερη και εντυπωσιακή (ιδιαίτερα σε μαύρο χρώμα με φιμέ και ωραίες ζάντες) αν και λιγάκι too much, ωστόσο αν κάποιον τον ενδιαφέρεικυρίως το θέμα τουη εντυπωσιασμού (κάτι που πιστεύω πως είναι το βασικό για έναν κάτοχο πολυτελούς suv, αφού αν το ήθελε για τα χώματα θα έπαιρνε land cruiser), είναι το ιδανικό αμάξι.
Συν του ότι σε οδική συμπεριφορά είναι άψογο παρά τους 2 τόνους του.

Τώρα η καγιέν μου φαίνεται κι εμένα πανάσχημη και έχει κυκλοφορήσει τόσο πολύ που πλέον πιο πολύ θα γυρίσει κάποιος να κοιτάξει κανα dodge nitro παρά το πανάκριβο πορσικό.

EVANGELOS
27-01-11, 14:05
Πάντως μπράβο ρε Βασίλη που τέτοια εποχή έχεις δυνατότητα να αγοράσεις τέτοια αμάξια !!!

BILL VUZAS
27-01-11, 14:12
Δε συμφωνώ.
Αν και δε μου αρέσουν τα τζιποειδή, θεωρώ την Χ5 ως το πιο όμορφο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Η Χ6 πάλι σε άλλους αρέσει πολύ ενώ άλλοι τη βρίσκουν υπερκαγκουριά. Εγώ απλά τη βρίσκω αρκετά ιδιαίτερη και εντυπωσιακή (ιδιαίτερα σε μαύρο χρώμα με φιμέ και ωραίες ζάντες) αν και λιγάκι too much, ωστόσο αν κάποιον τον ενδιαφέρεικυρίως το θέμα τουη εντυπωσιασμού (κάτι που πιστεύω πως είναι το βασικό για έναν κάτοχο πολυτελούς suv, αφού αν το ήθελε για τα χώματα θα έπαιρνε land cruiser), είναι το ιδανικό αμάξι.
Συν του ότι σε οδική συμπεριφορά είναι άψογο παρά τους 2 τόνους του.

Τώρα η καγιέν μου φαίνεται κι εμένα πανάσχημη και έχει κυκλοφορήσει τόσο πολύ που πλέον πιο πολύ θα γυρίσει κάποιος να κοιτάξει κανα dodge nitro παρά το πανάκριβο πορσικό.

Το Χ6 είναι ίσως το καλύτερο για αυτό που ζητάω(και ποιο ιδιαίτερο) αλλά το βρίσκεις σε διπλάσια σχεδόν τιμή.

BILL VUZAS
27-01-11, 14:18
Πάντως μπράβο ρε Βασίλη που τέτοια εποχή έχεις δυνατότητα να αγοράσεις τέτοια αμάξια !!!

Το ποτήρι είναι μισό.
Προσπαθώ να το δώ μισογεμάτο και όχι μισοάδειο,όπως το 90% των συμπατριωτών μας.

Άλλωστε υπάρχουν καταπληκτικές ευκαιρίες γύρω μας.
Προχθές πουλήθηκε CAYENNE '07 10000 ευρώ.Σε 1 ώρα χρειάστηκαν 2 τηλέφωνα και έφυγε το αυτοκίνητο

stef
27-01-11, 14:23
για να το σκεφτεσαι σημαινει οτι "μπορεις" και απο θεμα φορολογιας κυριως...τα cayenne πελον ειναι πιο φθηνα απο ενα καινουριο Bmw.βρισκεις πολυ ευκολα απο ιδιωτη και με 24.000

Εαν μου βρεις Cayenne 3.6 του 2007+ (μιλάμε για το facelift κ όχι εισαγωγή το 2007...) όπως λέει και ο φίλος μας με 24Κ ενημέρωσέ με ΑΜΕΣΑ....

stef
27-01-11, 14:27
Τα ΠΑΝΤΑ είναι υποκειμενικά..
Σε άλλους αρέσει το Cayenne σε άλλους δεν αρέσει
Σε άλλους αρέσει το Χ5, σε άλλους δεν αρέσει.
Σε άλλους αρέσει το Χ6 (για εμένα αποτελεί μια κατηγορία απο μόνο του) και σ άλλους δεν αρέσει.
Επειδή ο άνθρωπος είπε εξαρχής για βολτάδικο αμάξι και όχι extreme off road πιστέυω Χ5 & Χ6 αποτελούν μονόδρομο.
Από εκεί και μετά το Χ6 είναι μονόδρομος μιας και μιλάμε για SAV & OXI gia SAV αυτοκίνητο, απλά το καλό πληρώνεται....
Και ένα X5 sport pack είναι τέλειο!!!

BILL VUZAS
27-01-11, 14:42
Σήμερα καταφτάνει ο Mr. Blue Eyes (λαικά τρώικα).
Αν μας αφήσει κάτι θα πάμε για Χ6,
αν όχι,θα βολευτούμε με το ταπεινό Χ5!:lamer:

greekm3
27-01-11, 15:36
Το ποτήρι είναι μισό.
Προσπαθώ να το δώ μισογεμάτο και όχι μισοάδειο,όπως το 90% των συμπατριωτών μας.

Άλλωστε υπάρχουν καταπληκτικές ευκαιρίες γύρω μας.
Προχθές πουλήθηκε CAYENNE '07 10000 ευρώ.Σε 1 ώρα χρειάστηκαν 2 τηλέφωνα και έφυγε το αυτοκίνητο
απιθανο μου φαινεται....ξερω μαντραδες που θα το αγοραζανε αρκετα παραπανω...πριν παρω το δικο μου Χ5..κοιτουσα για το cayenne S..μοντ 08...σε πληροφορω οτι επι 3 μηνες εψαχνα σχεδον και δεν βρηκα αξιολογο ουτε 1 κατω απο 50..αλλα τελοσπαντων ..δεν επιμενω..παμε παρακατω...
το Χ5 με τα 272bhp..οπως και το cayenne με τα 290bhp...θα σε απογοητευσουνε πιστευω στο δρομο....ο κινητηρας τους πιστευω ειναι "λιγος"..και η ελλειψη "καλης" ροπης εμφανεστατη..το Χ6 με τα 306 ειναι "αλλο" αυτοκινητο..και αυτο αποκλειστικα λογω κινητηρα...κατ'αλλα προτημω τα Χ5 και cayenne..το Χ6 προσπαθει να εντυπωσιασει με τον ογκο του και ενα σχημα που δεν συμβαδισει με το χαρακτηρα του SUV..οι δε πισω θεσεις ειναι πολυ μικρες και εαν θελησεις να βαλεις παιδικο καθισματακι..ξεχνατο..ακομη και σαν Off-road θεωρω καλυτερο το Χ5 ..που στην ουσια εχει τις ιδιες δυνατοτητες με το Χ6 αλλα "ψυχολογικα " το ..λυπασαι λιγοτερο.....απο την αλλη το cayenne ειναι "τρακτερ" εκτος δρομου και το θεωρv Tοπ σε αυτο το θεμα..και καλυτερο απο το range(και ας λεει ο ΕVAGGELOS)..το ταιραστιο βαρος του range,παρολου την καλυτερη τετρακινηση που εχει,το φρεναρει...
Οσο αφορα τα σερβις..απο πειρα σου λεω οτι Χ5 και cayenne ειναι πολυυυ κοντα...
Προσωπικα θα πηγαινα για Χ5 35ι..ή εστω το Χ5 με τα 272...που θα το βρεις και στην καλυτερη τιμη...και δεν θα προκαλεις και ..αυτο το διαστημα
και κατι ακομη...κοιτα να βρεις Χ5 με adaptive drive

BILL VUZAS
27-01-11, 16:00
Είναι απόλυτα αληθές το ποσό για το CAYENNE,αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.Πάντως από τα τρία προαναφερώμενα αυτοκίνητα αυτό που πραγματικά γκρεμίστηκε σε τιμή είναι το CAYENNE.Αυτό που κρατάει καλά την τιμή του είναι το Χ6.

greekm3
27-01-11, 16:18
Είναι απόλυτα αληθές το ποσό για το CAYENNE,αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας.Πάντως από τα τρία προαναφερώμενα αυτοκίνητα αυτό που πραγματικά γκρεμίστηκε σε τιμή είναι το CAYENNE.Αυτό που κρατάει καλά την τιμή του είναι το Χ6.
αυτο ειναι αληθεια...το Χ6 ειναι ακριβοτερο απο Χ5 για τον απλουστατο λογω οτι εχει τον "καλο" κινητηρα...για κοιτα για Χ5 35ι και θα δεις οτι ισως το βρεις και ακριβοτερα απο Χ6

E36 RULES!!
27-01-11, 18:04
Range Rover Sport πώς και δεν συζητήθηκε?

To X5 ειναι πιο macho, το Cayenne ειναι Porsche (και ο.τι σημαινει αυτο σε θεμα πρεστιζ)

Απο θεμα εμφανισης και μόνο, Χ5 και απο εμενα!



τώρα μια και το Χ6 είναι το ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ (θεόβαρο , μόνο 4 θέσεις , αεροδυναμική τούβλου , τεράστια κατανάλωση -αφού το μοτέρ του 335 -Ν54 καλείται να κουβαλήσει επιπλέον 500 κιλά και την 4κίνηση- , αδυναμία να ανέβει και μιά απλή χιονισμένη ανηφόρα κλπ κλπ) και λόγω τις ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ Χ6 θα προτιμούσα ένα ΑΠΛΟ ΑΤΜ 3.0 λιτρο Χ5 ή Χ3 αν έπρεπε ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ SUV ... που δε θα αγόραζε βέβαια ΠΟΤΕ

Toν ορο ''κακασχημο'' ξεχασες :D

Πατσίκας Βασίλειος
27-01-11, 18:12
αυτο ειναι αληθεια...το Χ6 ειναι ακριβοτερο απο Χ5 για τον απλουστατο λογω οτι εχει τον "καλο" κινητηρα...για κοιτα για Χ5 35ι και θα δεις οτι ισως το βρεις και ακριβοτερα απο Χ6
λογικο αν σκεφτεισ οτι το χ5 35 κυκλοφορησε πριν λιγους μηνες........

BILL VUZAS
27-01-11, 18:36
Είναι πολλά τα κυβικά,Range Rover Sport .
Το 35αρι σε Χ5 είναι ακριβό.
Αυτό με τα 272 άλογα είναι μάλλον η χρυσή τομή.
Ρώτησα και για γκάζι,2800 ευρά θέλει του άμεσου ψεκασμού για πάνω από 200 άλογα.
Μέσα στον φλεβάρη θα γίνει η κίνηση,ίδωμεν.
Να δούμε και τι θα αφήσει η ΤΡΩΙΚΑ που τρώει τα πάντα.:scratchch

gnx
27-01-11, 20:58
τα αμαξια της τζουλιας

Βασιλη παρε το Χ5. Το καλυτερο all rounder

greekm3
28-01-11, 13:21
λογικο αν σκεφτεισ οτι το χ5 35 κυκλοφορησε πριν λιγους μηνες........

ναι..αυτο ειναι αληθεια...αλλα το Χ6 35ι φορα τον "καλο" κινητηρα..επομενως ειναι αστοχη η συγκριση με το Χ5 με τα 272....εξου πιστευω και η διαφορα στην τιμη...

ermis1975
28-01-11, 13:48
Η αλήθεια είναι οτι το Χ5 έχει κάπως "παλιό" σχήμα. Επίσης έχει πέσει πολύ η αξία του και έχουν ακουστεί πολλά προβλήματα (κυρίως σαζμάν). Αρα απο BMW το X6 είναι το πιο καινούριο και σχεδιαστικά.
Τώρα απο άποψη εκτός δρόμου το cayenne πιστεύω οτι είναι πιο μπροστά, και δε ξέρω αν θα έχεις και την ανάρτηση που ρυθμίζεται πάνω κάτω!

stef
28-01-11, 14:01
Επίσης έχει πέσει πολύ η αξία του και έχουν ακουστεί πολλά προβλήματα (κυρίως σαζμάν). Αρα απο BMW το X6 είναι το πιο καινούριο και σχεδιαστικά.


Πρώτη φορά το ακούω αυτό...

ermis1975
28-01-11, 14:10
Για το αυτόματο μιλάω. Εχω ακούσει και έχω διαβάσει και εδω μέσα περιπτώσεις για σαζμαν 6000ευρω.

stef
28-01-11, 14:37
Για το αυτόματο μιλάω. Εχω ακούσει και έχω διαβάσει και εδω μέσα περιπτώσεις για σαζμαν 6000ευρω.

Γιατί υπάρχει και Χ5 manual?

BILL VUZAS
28-01-11, 16:47
Για το αυτόματο μιλάω. Εχω ακούσει και έχω διαβάσει και εδω μέσα περιπτώσεις για σαζμαν 6000ευρω.

Ανακάλεσε αμέσως και πάνε για εξομολόγηση σήμερα πούνε και παρασκευή γιατί μεγάλη αμαρτία ξεστόμησες!!!!:rofl2::rofl2:

greekm3
28-01-11, 17:17
Πρώτη φορά το ακούω αυτό...

και εγω πρωτη φορα το ακουω...ξερω δε οτι η BMW προτιμησε να φορεσει αυτο το σαζμαν και οχι το 8αρι στα Χ5Μ/Χ6Μ

BILL VUZAS
29-01-11, 10:37
Με το ψάξιμο και μεταξύ τυρού και αχλαδιού περνάει και η ιδέα μιας 630.Για να πώ την αμαρτία μου η σειρά 6 είναι ότι καλύτερο για μένα προσωπκά.Η οικογένεια θέλει κάτι ποιο τζιποειδές.Το 630 θα ήταν λουκούμι,όχι μεγαλύτερο λόγω τεκμηρίων,το κουπέ.:wub:

BMW Power
29-01-11, 10:55
Καμία σχέση βέβαια και καθόλου χώρος για επιβάτες στις πίσω θέσεις.

Η Ε92 έχει πολύ περισσότερο χώρο πίσω.

BILL VUZAS
30-01-11, 08:35
Καμία σχέση βέβαια και καθόλου χώρος για επιβάτες στις πίσω θέσεις.

Η Ε92 έχει πολύ περισσότερο χώρο πίσω.

Αυτό που φαίνεται περίεργο είναι η τεράστια διαφορά τιμής της σειράς 6 από οτιδήποτε αντίστοιχο μοντέλο της φίρμας,σε τιμές αντιπροσωπίας.π.χ.630 προς 330-335-Χ5 -Χ3-Χ6 ακόμη και από το 730.Που οφείλεται αυτό?Ποιότητα?Εξοπλισμό?

E36 RULES!!
30-01-11, 13:35
Αυτό που φαίνεται περίεργο είναι η τεράστια διαφορά τιμής της σειράς 6 από οτιδήποτε αντίστοιχο μοντέλο της φίρμας,σε τιμές αντιπροσωπίας.π.χ.630 προς 330-335-Χ5 -Χ3-Χ6 ακόμη και από το 730.Που οφείλεται αυτό?Ποιότητα?Εξοπλισμό?

Ίσως να εχει να κανει και με τον χαρακτήρα του αυτ/του.. Ενα μεγάλο κουπε GT, το οποίο απευθύνεται και σε τελείως διαφορετικό κοινο απο τα υπόλοιπα.. Πχ δεν θα το επαιρνε ενας οικογενειάρχης ας πουμε για κύριο μέσο μεταφοράς αυτού και της οικογένειάς του. Ούτε ενας πιτσιρικάς για να πηγαίνει γρηγορες καγκουροβολτες με τον κολλητό δίπλα. Τετοιας κατηγορίας αυτοκινητα θεωρώ ειναι περισσότερο για καποιον πιο μεγάλο, φτασμένο οικονομικά, γυρω στα 40-50-60, που είτε δεν εχει παιδιά, είτε αυτα μεγάλωσαν και ακολούθησαν τη δική τους πορεία πλέον και θελει να κανει μεγαλα ταξιδια με τη γυναικα/συμβια/περιστασιακή συντροφο.. Ένας 20αρης (πχ εγώ) φερ'ειπείν συνήθως δεν μπορει να αντεξει οικονομικά ενα τετοιο αυτοκίνητο και δεν ζητάει αυτά που προσφέρει ενα οχημα αυτης της κατηγορίας.

Ίσως και να είμαι τελείως λάθος βέβαια!