PDA

Επιστροφή στο Forum : ποιά βενζίνη κ σε τι αυτοκίνητο!!!


ditris
26-01-11, 22:43
Είναι γνωστό τι είναι τα οκτάνια μιας βενζίνης!Απλά ελάχιστοι γνωρίζουν περί αριθμών ron-mon σε μία βενζίνη
είται 95 είτε 100 οκτανίων!Επίσης ελάχιστοι γνωρίζουν ότι το ίδιο π.χ α καύσιμο μπορεί να αποδίδει σε ένα
αυτοκίνητο καλύτερα απο ένα άλλο β καύσιμο αλλα το ίδιο α καύσιμο σε διαφορετικό αυτοκίνητο να είναι χειρότερο
σε απόδοση απο το β!!!Εχουν λοιπόν τα καυσιμα διαφορετική απόδοση σε ατμοσφαιρικές και σε τουρμπο καταστασεις....
επισυνάπτω προς το παρών ενα αρχείο απο το power ώπου φαίνονται δοκιμές βενζινών 100 οκτανίων της bp,shell,eko,cuclon k ελινό οπου και συμμετέχει και μία bmw 130.....
θα διαπιστώσετε αυτά που λέω....
έπεται και συνέχεια.......με λεπτομέρειες.....

ThaNOS E46coupe
26-01-11, 23:47
μου έκανε εντύπωση που ένας φίλος μου (45άρης στην ηλικία) και μεγάλος ξερόλας, την ώρα που του έλεγα περι βενζινών αυτός μου απήντησε χαρακτηριστικά...ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ.(ενοούσε οτι είτε είναι bp είτε shell είτε avin κλπ κλπ...) ΕΝΑ διηλιστήριο έχουμε στην ελλάδα και απ αυτό προμηθευονται όλα τα βενζινάδικα... άρα είναι όλες ίδιες...απο κεί κ πέρα το άν τις νοθέυει ο κάθε επαγγελματίας είναι δικό του θέμα...είναι αλήθεια οτι όλες οι βενζίνες είναι ίδιες? Makos πές μου σε παρακαλώ... θέλω να τον αποστομώσω.....

Fairytale
27-01-11, 01:03
Να του απαντήσεις Θάνο, ότι έχουμε 2 διυλιστήρια έξω από την Αθήνα (τη MOTOR OIL των Αγ. Θεοδώρων και την παλιά PETROLA της Ελευσίνας -πλέον ΕΛΠΕ) και ένα στη Θεσσαλονίκη (ΕΚΟ Θεσσαλονίκης -δηλ. ΕΛΠΕ). Άρα έχουμε τουλάχιστον 3.
Πέρα από αυτό πριν πωληθούν τα εμπορικά σήματα των SHELL & BP στις MOTOR OIL & ΕΛΠΕ αντίστοιχα, οι βενζίνες 100Ron αυτών των 2 εταιρειών διαφημίζονταν ως εισαγώμενες από τα διυλιστήρια τους σε Βέλγιο και Γαλλία αντίστοιχα. Τώρα που "Ελληνοποιήθηκαν" δεν ξέρω αν συνεχίζει το καθεστώς αυτό.
C U out there

Sp!ros G
27-01-11, 01:08
Τώρα που "Ελληνοποιήθηκαν" δεν ξέρω αν συνεχίζει το καθεστώς αυτό.
C U out there

Δε συνεχιζει Νικο...

merbeind
27-01-11, 01:45
Aρα οπως τα λεει η καλυτερη λυση ειναι bp για τους ατμοσφαιρικους.Εχω μια αλλη απορια.Στο αμαξι μου βαζω κυριως την απλη 95αρα με τοσο που εφτασε η 100αρα.Ειναι κακο για το μοτερ στο θεμα επιδοσεων-αξιοπιστια-συντηρηση?
(100αρα βαζω 1 στα 4 γεμισματα πλεον)

ThaNOS E46coupe
27-01-11, 10:22
Aρα οπως τα λεει η καλυτερη λυση ειναι bp για τους ατμοσφαιρικους.Εχω μια αλλη απορια.Στο αμαξι μου βαζω κυριως την απλη 95αρα με τοσο που εφτασε η 100αρα.Ειναι κακο για το μοτερ στο θεμα επιδοσεων-αξιοπιστια-συντηρηση?
(100αρα βαζω 1 στα 4 γεμισματα πλεον)

νομίζω πως έτσι είναι και το σωστό...

george316
27-01-11, 11:47
σε σοβαρες χωρες(και δεν εννοω τη δικια μας) η ποιοτητα της βενζινης ειναι εξασφαλισμενη.
τα οκτανια ειναι η ποιοτητα της βενζινης.καλυτεη ποιοτητα βενζινης δε σημαινει οτι το αυτοκινητο ξαφνικα παιρνει 20 αλογα,αλλ οτι γινονται σωστες καυσεις.σωστη καυση παραγει το "ιδανικα"καυσαερια,χωρις μεσα σε αυτα να περιεχονται και βενζινες που δεν εχουν καει(οι λεγομενες ακαυστες)
εφοσον καιγεται ολη η ποσοτητα της βενζινης παραλληλα επιτυγχανεται και οικονομια βενζινης αου απο πχ0.0012γραμμαρια βενζινης που καιει η 95ρα,η 98 ρα σαν ποιο ποιοτικη χρειαζεται τα 0.009.
αν μιλησουμε για τα αγωνιστικα προσθετα οπως η v power racing αυτα ειναι προσθετα που μπαινουν σε 100ρα βενζινη με σκοπο παλι την καλυτερη καυση.
το κακο ομως ποιο ειναι??οτι στην ελλαδα και το λεω υπεθυνα σπανια θα βρεις ανοθευτες βενζινες.
ειδικα σε 100....ευθυνη εχουν οι βενζινοπωλες,που προσπαθουν να βγαλουν απο οπου μπορουν.
αν καποιος απο εσας εχει οδηγησει το αυτοκινητο του με ανοθευτη px v power racing θα καταλαβει οχι μονο διαφορα,αλλα θα ενθουσιαστει.
μια φορα εχω πεσει σε τετοια περιπτωση και πιστεψτε με....εχει διαφορα.
απο τοτε βεβαια ουτε και απο το ιδιο πρατηριο εχω πετυχει την ιδια ποιοτητα.
τι βενζινη πρεπει να βαζουμε???
ελα ντε????

φίλε Γιώργο ... η ενότητα "Σημαντικά αρχεία" αφορά ΕΠΙΣΗΜΑ στοιχεία ...

το ποστς σου όπως και όλα τα παραπάνω ΔΕΝ περιέχουν κανένα επίσημο αρχείο- στοιχείο ... αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι και τεχνικά σωστά ...

συνεπως μεταφέρω όλο το θρεντ στα Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης

Φιλικά ,

Ευάγγελος

rapid_fast
27-01-11, 13:16
Εγώ θα σχολιάσω, μόνο όταν παραθέσει ο φίλος, τις συνθήκες δοκιμών..
Μέχρι τότε, επειδή είμαι υποψιασμένος, όχι με τον makos, αλλά με το έντυπο,
απορρίπτω κάθε τέτοιου είδους "έρευνα" σαν αναξιόπιστη.

ditris
27-01-11, 15:21
Αγαπητοί συμφορουμίτες το θέμα είναι λίγο πολυδιάστατο!Δε σημαίνει ότι επειδή η bp στη συγκεκριμένη δοκιμή πήγε καλά στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα...θα βάζουμε bp σε όλα τα ατμοσφαιρικά!Υπάρχουν κ άλλες δοκιμές καυσίμων(95+100 οκτάνια σε διάφορα αυτοκίνητα) τις οποίες δεν μπορώ να δημοσιεύσω προς το παρών επειδή δεν μπορώ να επισυνάψω για άγνωστο λόγο!Θα τα στείλω στο mail κάποιου γ να δοκιμάσει αυτός!
Πάντως για να δει κάποιος αποτελέσματα σε δυναμόμετρο κ δρόμο με αλλαγή καυσίμου π.χ απο 95 σε 100 οκτάνια ή απο αλλαγή μάρκας πρέπει να αδειάσει το τεπόζιτο με τη μία βενζίνη να γεμίσει με άλλου τύπου κ μετά απο καμια 300ρια δυανυθέντα χιλιόμετρα να κάνει μετρήσεις!
Με γεμίσματα 1 των 100 οκτανίων κ 4 95 οκτανίων δεν υπάρχει βελτίωση!Κακό δεν προκαλείται αλλα ούτε κ καλό αν αναλογιστούμε το κόστος!Φυσικά εξαρτάται κ απο τις απαιτήσεις του μοτερ σε οκτάνια(π.χ βελτίωση κ τι είδους)!Η αξιοπιστία με χρήση 100σταρας ειναι κατι το οποιο δεν μπορει να μετρηθει!!Σίγουρα επιτυγχανεται καλυτερη καυση αλλα εξαρταται γ το μοτερ κ τι αναγκες εχει.Π.χ χρηση 100ρας σε 80 άλογα αυτοκίνητο 20ετίας είναι σαν να φορά κάποιος λάστιχα με δείκτη ταχύτητας w ενώ το αυτοκίνητο έχει τελική 170!!Τα αδικεί εν ολίγοις αλλά πρωτίστως τη τσέπη του!
Μείνετε συντονισμένοι.....

ditris
27-01-11, 15:31
Επίσης η κατανάλωση καυσίμου σε ενα αυτοκινητο είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί με επαναληψιμότητα σε πραγματικές συνθήκες δρόμου!Οι κατασκευαστες τα δοκιμάζουν τα αυτοκινητα σε πίστα,χωρις κινηση τα αυτοκινητα με πολύ φυλαγμένη επιτάχυνση... Να μην αναφέρουμε επίσης ότι ενώ φουλάρουμε σε λίτρα η μάζα καυσίμου δεν είναι πάντα η ίδια αφού κάθε καυσιμο εχει διαφορετική πυκνοτητα!άρα ποιος μας λεει οτι η καταναλωση δεν εξαρταται κ απο τη μαζα??Γιαυτο δε βγαινει ευκολα συμπερασμα!ούτε συμπερασματα οτι νιωθω(με το αυτι,ή ίσως με υποψίες!!!) πως με το που εβαλα 100ρα το αμαξι πεταει....η ψυχολογία σε κάνει στη πλειοψηφία να το νιώθεις!Σίγουρα υπάρχει βελτίωση αλλα όταν μιλάμε γ διαφορές max 0,5 sec δεν νομίζω να το καταλαβαίνεις χωρίς μετρητικό εξοπλισμό κ μάλιστα σε δυνατά αυτοκίνητα που έτσι κ αλλιώς πάνε καλά.....

pacman
27-01-11, 16:24
+10000000000000
Εγώ θα σχολιάσω, μόνο όταν παραθέσει ο φίλος, τις συνθήκες δοκιμών..
Μέχρι τότε, επειδή είμαι υποψιασμένος, όχι με τον makos, αλλά με το έντυπο,
απορρίπτω κάθε τέτοιου είδους "έρευνα" σαν αναξιόπιστη.

xalkidikiotis
28-01-11, 09:07
http://www.youtube.com/watch?v=dDHwCWdrtdg

υπαρχει παιδια και αυτο!

δοκιμαζει shell
bb
και απλη

BMW Power
28-01-11, 09:28
Αρχεία από τον χρήστη makos.

Πηγή περιοδικό power

BMW Power
28-01-11, 09:36
Αρχεία από τον χρήστη makos

Πηγή περιοδικό power

BMW Power
28-01-11, 09:42
Αρχεία από τον χρήστη makos.

Πηγή περιοδικό power.

ermis1975
28-01-11, 13:53
Οι βενζίνη απο τη παραγωγή της είναι ίδια. Απο εκεί και πέρα κάθε εταιρία βάζει τα δικά της πρόσθετα! Αυτά είναι που κάνουν και τη μάρκα. Πάντως μέχρι τώρα ότι μάρκα και να έβαλα διαφορά δεν είδα!

ThaNOS E46coupe
28-01-11, 14:14
Οι βενζίνη απο τη παραγωγή της είναι ίδια. Απο εκεί και πέρα κάθε εταιρία βάζει τα δικά της πρόσθετα! Αυτά είναι που κάνουν και τη μάρκα. Πάντως μέχρι τώρα ότι μάρκα και να έβαλα διαφορά δεν είδα!

εγλω πάντως βλέπω διαφορές...κ μάλιστα μεγάλες...όταν βάζω μάλλιστα απο Κ-μοιλ το αμάξι ρετάρει ανάβει το check engine και γενικά σέρνεται....απο shell είμαι ευχαρισατημένος αλλα απο eko είμαι πολύ ικανοποιημένος....

pacman
28-01-11, 15:09
εγω ειδα τρομερη διαφορά όταν έβαλα sthn bp στην εθνικη στο γνωστό μέρος...

BMW Power
06-02-11, 09:17
Ποιοτικός έλεγχος shell

Περιοδικό Power

rapid_fast
07-02-11, 03:53
Αρχεία από τον χρήστη makos.

Πηγή περιοδικό power.

Δε σχολιάζω (ακόμα), επειδή σέβομαι την εργασία όλων.
Θεωρώ όμως οτι η εργασία τους, δεν πρέπει να με προσβάλει σαν άνθρωπο και σαν επιστήμονα..
Εάν υπάρχει αντίλογος για το θέμα απο μέρους κάποιου στελέχους του περιοδικού, ευχαρίστως να κάνω ανάλυση και διάλογο επί του θέματος.. (σε ήπιους τόνους)
Διαφορετικά, παρακαλώ τους admin να συσκεφτούν, και να αποφασίσουν αν ενδεχόμενη
απάντηση μου θα μπορούσε να επιφέρει αγωγές εναντίον του φόρουμ, και να με αφήσουν
ή να μην με αφήσουν να απαντήσω..

Παναγιώτης

ditris
07-02-11, 09:36
Παναγιώτη επειδή στο δρόμο των σερρών (45ό χιλιόμετρο θεσνίκης-σερρών) δούλευε επι 2 έτη ο 10ς μου ξάδερφος σε avin κ τα είχαμε συζητήσει μιας κ αυτός κρατούσε απο τις 6 ως τις 12μ.μ το βενζινάδικο αναφέρω τα εξής:όταν ερχόταν το φορτηγό(ιδιόκτητο όπως κ ο οδηγός του φορτηγού υπάλληλος του εν λόγω βενζινάδικου) απο το διυλιστήριο να ανεφοδιάσει
το πρατήριο ερχόταν με τα τενεκεδένια δοχεία(περιέιχαν απλή,100άρα,πετρέλαιο) στα οποία υπήρχε μολυβοσφραγίδα με ημερομηνία απο το διυλιστήριο ότι τα καυσιμα στα τενεκεδέκια κ στο φορτηγό είναι ίδια.Αυτό γίνεται κάθε φορά που ανεφοδιάζεται ενα βενζινάδικο!Ξανααλάζωνται τα τενεκεδάκια με της καινούργιας παρτίδας με τη νέα ημερομηνία!Σε περίπτωση αιφνίδιου ελέγχου(ποτέ στα 2 χρόνια δεν ήρθε εν ώρα εργασίας του ξαδέρφου)που δούλευε 18ωρο 160 μέρες το χρόνο!) οι ελενκτές παίρνουν τα τενεκεδάκια κ δείγμα σε 3 μπουκάλια απο τις αντλίες(95άρα,100άρα,πετρέλαιο) κ τα συγκρίνουν μετά απο αναλύσεις.Φυσικά κ αν θέλει κάποιος ρίχνει στη 100αρα, 95αρα(ποσοστό ανάμιξης όσο επιθυμεί) στον ανεφοδιασμό ιδίως αν πρατήριο,φορτηγό ανεφοδιασμού είναι δικό του αλλα αυτό ποτέ δε συνέβη στο εν λόγω βενζινάδικο.Ποτε δε το ρίσκαρε ο ιδιοκτήτης.Το αν το ρισκάρουν κάποιο(σίγουρα το κάνουν) μιας κ είναι άγνωστο καθε ποτε γίνονται οι ελεγχοι! είναι κατι το οποιο πολύ λίγοι ξέρουν κ μαθαινουν!
Επίσης κ σε αγνωστες μάρκες k-oil,Ε-Π που τυχαίνει να βάζω(μετά απο ψάξιμο σε τιμές,λόγια με αποδειξεις περι ποιοτητας) στις δυτικές συνοικίες ώπου κ μένω...ποτε το αμαξι δεν παρουσιασε τη παραμικρη δεισλειτουργία...οχι μονο το δικο μου αλλα κ της οικογενειας...ενα golf 4 1600 κ ενα corolla sedan 1300 στρογγυλοφάναρο τα οποία ανεφοδιάζονται μόνιμα απο no name βενζινάδικα!Ειδικα το corolla που εχει 400000km στο κοντέρ στη πλειοψηφία ανεφοδιάζεται απο ώπου ειναι πιο φθηνή η βενζίνη κ δεν εχει παθει τπτ μα τπτ παρολο που φίλτρο βενζινης αλλαζεται ανα 40000km!Den λεω να βαζουμε ωπου ναναι βενζινη αλλα οτι καμια φορα ονόματα p.x shell,b
p παραμένουν μόνο ονόματα...γιατι π.χ η ελιν ή η εκο καταφερε κ τους εφτασε αν όχι τους ξεπέρασε.....

ditris
12-02-11, 09:40
Κόλλησε κ δεν κάνει upload ένα pdf file 2mb απο ακόμη μία δοκιμή καυσίμων(p60 δοκιμή καυσίμων μέρος 2) απο το power.Υπολοίπονται οι εξής δοκιμές οι οποίες κ αυτές θα ανέβουν αύριο-μεθαύριο....

p97: βενζίνες 100RON μέρος 1
p98: βενζίνες 100RON μέρος 2
p99: βενζίνες 100RON μέρος 3
p112: βενζίνες 95RON
p113: βενζίνες 100RON

ditris
13-02-11, 15:49
Η δοκιμή καυσίμων μέρος 2 που ανέφερα χτες απον power 60

ditris
31-03-11, 10:12
Κόλλησε κ δεν κάνει upload ένα pdf file 2mb απο ακόμη μία δοκιμή καυσίμων(p60 δοκιμή καυσίμων μέρος 2) απο το power.Υπολοίπονται οι εξής δοκιμές οι οποίες κ αυτές θα ανέβουν αύριο-μεθαύριο....

p97: βενζίνες 100RON μέρος 1
p98: βενζίνες 100RON μέρος 2
p99: βενζίνες 100RON μέρος 3
p112: βενζίνες 95RON
p113: βενζίνες 100RON

ξεκινάμε με το power 97----> βενζίνες 100RON μέρος 1
τα 1-8 pdf files είναι οι 8 σελίδες του εν λόγω άρθρου.....

ditris
31-03-11, 10:42
Υπολοίπονται οι εξής δοκιμές οι οποίες κ αυτές θα ανέβουν...


p98: βενζίνες 100RON μέρος 2
p99: βενζίνες 100RON μέρος 3
p112: βενζίνες 95RON
p113: βενζίνες 100RON

συνεχίζουμε με---> p98: βενζίνες 100RON μέρος 2
τα pdf files 1-9 είναι οι 9 σελίδες του άρθρου....

ditris
13-04-11, 10:29
p99: βενζίνες 100RON μέρος 3

ditris
13-04-11, 10:31
p112: βενζίνες 95RON
αποτελείται απο 2 κομμάτια(i + ii)......

ditris
13-04-11, 10:36
τελευταίο αρχείο για τις βενζίνες!Νομίζω βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα κ λύθηκαν πολλές απορίες............
p113: βενζίνες 100RON

Υ.Γ Σε αυτό το τεύχος(αυγουστος 2008) είναι παρουσιασμένο κ το πανέμορφο,πολύ δυνατό και με τρελλά καλους χρόνους ατμοσφαιρικό m3 e46 του συνφορουμίτη Νίκου(nickm3).
Σύντομα θα σκαναριστεί και θα ανέβει η τότε παρουσίαση του στο περιοδικό μιας και αποτελεί ίσως το καλύτερο ατμοσφαιρικό(κ όχι μόνο!) m3 e46 της ελλάδος!

ditris
06-06-11, 12:09
Να του απαντήσεις Θάνο, ότι έχουμε 2 διυλιστήρια έξω από την Αθήνα (τη MOTOR OIL των Αγ. Θεοδώρων και την παλιά PETROLA της Ελευσίνας -πλέον ΕΛΠΕ) και ένα στη Θεσσαλονίκη (ΕΚΟ Θεσσαλονίκης -δηλ. ΕΛΠΕ). Άρα έχουμε τουλάχιστον 3.
Πέρα από αυτό πριν πωληθούν τα εμπορικά σήματα των SHELL & BP στις MOTOR OIL & ΕΛΠΕ αντίστοιχα, οι βενζίνες 100Ron αυτών των 2 εταιρειών διαφημίζονταν ως εισαγώμενες από τα διυλιστήρια τους σε Βέλγιο και Γαλλία αντίστοιχα. Τώρα που "Ελληνοποιήθηκαν" δεν ξέρω αν συνεχίζει το καθεστώς αυτό.
C U out there

Ο Νίκος τάχε πεί πολύ καλά...σχεδόν 90% απο ότι συμβαίνει!
Σε σημερινή εκπαιδευτική επίσκεψη(εκπαιδευτές εγώ+ένας ακόμη) των καταρτιζόμενων -τμήματος αυτοματιστών- ενός απο τα δημόσια ιεκ θεσ/νίκης επισκεφτήμε το διυλιστήριο της θεσνίκης με χρονική διάρκεια 3,5 ώρες!Εκτός της κύριας ξενάγησης(αυτόματα συστήματα ελέγχου του εργοστασίου) έγινε και συζήτηση θεωρητική περι παραγωγης πετρελαίου κτλ!Σας μεταφέρω εν συντομία αυτά που αφορούν τα μη τεχνολογικά.
Εχουμε λοιπον 2 εργοστάσια προς τα κάτω....ένα στον ασπρόπυργο(το μεγαλύτερο όλων!) το οποίο κ λειτουργεί και το άλλο στην ελευσίνα που ήταν πολύ πολύ μικρο(μόνο πετρέλαιο παρήγαγε απο τα "λευκά" κλάσματα) αλλά σε κάνα χρόνο μετα την ανακατασκευή του θα γίνει παρόμοιο με του ασπροπυργου!Τα χρήματα που δίνονται είναι ασύλληπτα για την ανακατασκευή αυτή.Επίσης έχουμε το διυλιστήριο της θεσνίκης ,το οποίο παράγει το 1/3 σε σχέση με του ασπρόπυργου, άρα είναι μικρότερο.Σημειώστε ότι η αμόλυβδη 100 οκτανίων παραγεται μόνο στον ασπρόπυργο κ πουθενά αλλού απο αυτά τα 3.Υπαρχει και το 4ο διυλιστηριο στα σκόπια στο οποιο μεσω αγωγού 220 χιλιομετρων στελνεται αργο πετρελαιο προς διύλιση απο το διυλιστηριο της θεσνίκης.Και τα 4 διυλιστήρια ανήκουν κατα 50% στο Λατση, ενώ το κράτος εχει μόνο 12% περίπου ποσοστο ιδιοκτησιας!Τα υπολοιπα ποσοστα ειναι απο διαφορους μετοχους!
Το 5ο και τελευταίο εργοστασιο MOTOR OIL βρισκεται στην Κορινθο και ειναι του Βαρδινογιάννη και το οποιο είναι τοσο μεγαλο σαν του ασπροπυργου.
Το εργοστασιο του ασπροπυργου παραγει καθημερινα σε βενζινη,πετρελαιο(ολα αυτα ειναι τα λευκα κλασματα διυλισης του αργου πετρελαιου) το 60% της ποσοτητας των 200000 βαρελιών που δέχεται.Της θεσνίκης το 40% της ποσοτητας των 70000 βαρελιών(σε ενα μηνα μετα την ολοκληρωση της νεας μοναδας θα παραγει το 40+% της ποσοτητας των 100000 πλεον βαρελιων που θα μπορει να δέχεται).Η διαφορά 60% με 40% στα τελικα λευκα κλασματα(βενζινη,πετρελαιο) οφειλεται στο οτι ο ασπροπυργος λογω πιο συγχρονης υποδομης σε εγκαταστασεις με τη διυλιση επιτυγχανει παραπανω ποσοστο λευκών κλασματων μετα τη διυλιση.Ετσι το 60% των μαυρων αποβλητων απο τα 70000 βαρελια αργού πετρελαιου που δεχεται η θεσνικη, στελνεται ασπροπυργο για περεταιρω διυλιση για να μη χαθει το 20% της διαφορας των 2 εργοστασιων στα λευκα κλασματα!
Το αργο πετρελαιο το εισαγουμε απο Αραβια,Ιραν,ρωσια.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ...
1)ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΥΛΙΣΗΣ ΕΝΟΣ ΛΙΤΡΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 50 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ....ΚΟΙΝΩΝΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ 1,7/ΛΙΤΡΟ.....ΤΑ 1,20 ΕΥΡΩ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟς ΩΣ ΦΟΡΟΣ
2)Η BP ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ TA ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ....Η 100 ΟΚTANIWN BP ULTIMATE ΔΕΝ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ....ΟΥΤΕ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ULTIMATE ΑΛΛΑ ΣΚΕΤΟ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΕΔΩ!

ditris
06-06-11, 12:21
Ξεχασα να αναφερω οτι απο τα 4 εκ των 5 διυλιστηριων που εχουμε στην Ελλαδα καλυπτουμε τις αναγκες του κρατους μας, ενω η παραγωγη του 5ου των σκοπιων ειναι για προορισμους στα βαλκανια!
Επισης στα Λευκά κλασματα μετα τη διυλιση επίσης συγκαταλεγονται α) το πετρελαιο του στρατου το οποιο ειναι αριστης ποιοτητας κ ανωτερο του απλου κινησης....β)η κηροζίνη για τα αεροσκαφη.
ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΙΟ....ΤΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΕΧΕΙ 10 ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΘΕΙΟΥ

espoff
10-06-12, 19:33
ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο επί του θέματος είναι αυτό

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2979&comp=Diafora