PDA

Επιστροφή στο Forum : air box carbon BMC


spiros xania m3
27-01-11, 21:47
οπως και λεει ο τιτλος το εχει δοκιμασει καποιος το βαρελακι τις BMC ?(το αμαξι δουλευει με αγραφο και βεβαια χωρις air flow)!! ειναι ε36 μ3 τι λετε? αξιζει να το βαλω?α!κατι που ξεχασα μαζι με το βαρελακι θα βαλω και carbon εισαγωγη HAMANN..Αυτα παιδια περιμενω γνωμες γεια σας!!!!!

gearboxer
27-01-11, 22:19
Έχω το συγκεκριμένο CDA στο IS και πιστεύω ότι είναι πραγματικά ότι καλύτερο για after market φίλτρο τόσο απο θέμα απόδοσης (δίνει στο δυναμόμετρο αποδεδειγμένα 5 ίππους σε μικρά μοτέρ όπως το 100άρι Panda έως και 12 σε Ε36 Μ3). Μπορεί βέβαια οι δυναμομετρήσεις σε ξένα φόρουμ να μην είναι και τόσο αξιόπιστες αλλά σίγουρα δεν λένε όλες ψέμματα.

Από προσωπική εμπειρία αξίζει. Πολύ καλός ήχος, ωραία κατασκευή, και καλύτερη απόδοση στις μεσαίες-ψηλές. Το μόνο θέμα είναι ότι είναι σχετικά ακριβό. Εγώ το πήρα μεταχειρισμένο, το περιποιήθηκα και όλα καλά. Απλά για μένα πρέπει να φροντίσεις ο αέρας που ρουφάει να είναι όσο το δυνατόν πιο κρύος και η διαδρομή του αέρα σύντομη και χωρίς πολλές...στροφές!

Fairytale
28-01-11, 13:23
...
Από προσωπική εμπειρία αξίζει. Πολύ καλός ήχος, ωραία κατασκευή, και καλύτερη απόδοση στις μεσαίες-ψηλές. Το μόνο θέμα είναι ότι είναι σχετικά ακριβό. Εγώ το πήρα μεταχειρισμένο, το περιποιήθηκα και όλα καλά. Απλά για μένα πρέπει να φροντίσεις ο αέρας που ρουφάει να είναι όσο το δυνατόν πιο κρύος και η διαδρομή του αέρα σύντομη και χωρίς πολλές...στροφές!Μπορείς να ανεβάσεις μια φωτογραφία απο το μηχανοστάσιο σου;
Η βασική ερώτηση είναι αν έχεις τοποθετήσει το μεγάλο (85-150) και ειδικότερα αν έχεις βρει τρόπο να χωρέσεις ΚΑΙ τον εύκαμπτο σωλήνα για να τραβάει αέρα εκτός μηχανοστασίου.
Αν έχεις καταφέρει να το κάνεις αυτό ok, δουλεύει. Αλλιώς...
C U out there

mike21
28-01-11, 13:28
ιδίως εάν μπεί και πλένουμ απο carbon έρχεται πολύ μπροστά η εισαγωγή για να χωρέσει αυτό το βαρελάκι

gearboxer
28-01-11, 13:38
Μπορείς να ανεβάσεις μια φωτογραφία απο το μηχανοστάσιο σου;
Η βασική ερώτηση είναι αν έχεις τοποθετήσει το μεγάλο (85-150) και ειδικότερα αν έχεις βρει τρόπο να χωρέσεις ΚΑΙ τον εύκαμπτο σωλήνα για να τραβάει αέρα εκτός μηχανοστασίου.
Αν έχεις καταφέρει να το κάνεις αυτό ok, δουλεύει. Αλλιώς...
C U out there

Θα ανεβάσω σύντομα φωτό. Ναι το 85-150 έχω το μεγάλο. Για το κολάρο που βγαίνει από την εισαγωγή αν εννοείς χρειάστηκε να κοπεί προσεκτικά γύρω στα 2 εκατοστά. Βέβαια, στη συνέχεια διαπίστωσα ότι δεν ήταν και απαραίτητο. Χαλβαδιάζω είναι η αλήθεια να αλλάξω αυτό το κολάρο με το σιλικονάτο της Samco (120 ευρώ βέβαια).
Ο εύκαμπτος σωλήνας δεν έχει μπεί γιατί δεν τον είχε αυτός που μου πούλησε το φίλτρο. Δεν πιστεύω όμως ότι είναι απαραίτητος καθότι ο αέρας που τραβάει το φίλτρο στο σημείο που βρίσκεται είναι σίγουρα κρύος και αρκετά μακριά από το μοτέρ.

Fairytale
28-01-11, 14:03
Έχω δοκιμάσει πολλές φορές να συνδέσω την εισαγωγή του CDA με την εργοστασιακή τρύπα για τον αέρα (ανάμεσα στο ψυγείο και το φωτιστικό σώμα) αλλά η γωνία είναι πολύ δύσκολη και χώρος δεν υπάρχει (η εισαγωγή του CDA έρχεται σχεδόν πρόσωπο με το ένα καπάκι του φωτιστικού).
Αν καταφέρεις να έχεις ΚΑΙ τον εύκαμπτο σωλήνα (που είναι μέρος του kit) θα τραβάς αέρα εντελώς εκτός μηχανοστασίου και ανάλογα με το που θα "βγαζει" σωλήνα (από σίτα ή άνοιγμα προφυλακτήρα / πίσω από το φως ομίχλης / μέσα στον αεραγωγό των φρένων) μπορείς να έχεις πολύ μεγάλη διαφορά με το τώρα (ένας βασικός λόγος είναι ότι σε κίνηση του αυτοκινήτου με χλμ ο αέρας εισέρχεται με πίεση στο CDA με αυτόν τον τρόπο).
Μία ακόμα εφαρμογή μπορεί να είναι το CDA υπό γωνία (για να βρεις τα πολύτιμα εκατοστά για τον εύκαμπτο σωλήνα).
Δοκίμασε και θα καταλάβεις γιατί σε άλλα ΜΗ BMW αυτοκίνητα (που το CDA μπορεί να τοποθετηθεί σωστά) γαζώνει.
Τον σωλήνα μπορείς να τον αγοράσεις σκέτο από τα μαγαζιά που πουλάνε το CDA.
C U out there

gearboxer
28-01-11, 15:52
Έχω δοκιμάσει πολλές φορές να συνδέσω την εισαγωγή του CDA με την εργοστασιακή τρύπα για τον αέρα (ανάμεσα στο ψυγείο και το φωτιστικό σώμα) αλλά η γωνία είναι πολύ δύσκολη και χώρος δεν υπάρχει (η εισαγωγή του CDA έρχεται σχεδόν πρόσωπο με το ένα καπάκι του φωτιστικού).
Αν καταφέρεις να έχεις ΚΑΙ τον εύκαμπτο σωλήνα (που είναι μέρος του kit) θα τραβάς αέρα εντελώς εκτός μηχανοστασίου και ανάλογα με το που θα "βγαζει" σωλήνα (από σίτα ή άνοιγμα προφυλακτήρα / πίσω από το φως ομίχλης / μέσα στον αεραγωγό των φρένων) μπορείς να έχεις πολύ μεγάλη διαφορά με το τώρα (ένας βασικός λόγος είναι ότι σε κίνηση του αυτοκινήτου με χλμ ο αέρας εισέρχεται με πίεση στο CDA με αυτόν τον τρόπο).
Μία ακόμα εφαρμογή μπορεί να είναι το CDA υπό γωνία (για να βρεις τα πολύτιμα εκατοστά για τον εύκαμπτο σωλήνα).
Δοκίμασε και θα καταλάβεις γιατί σε άλλα ΜΗ BMW αυτοκίνητα (που το CDA μπορεί να τοποθετηθεί σωστά) γαζώνει.
Τον σωλήνα μπορείς να τον αγοράσεις σκέτο από τα μαγαζιά που πουλάνε το CDA.
C U out there

Tο θέμα της κινητικής ενέργειας στην εισαγωγή το είχα σκεφτεί κι εγώ. Αλλά αν ο σωλήνας κάνει στροφές και καμπύλες μέχρι να φτάσει δε θα έχει πετύχει και πολλά. Θέλει πάντως αρκετή προσπάθεια στο 36άρι για να φτιάξεις ένα τέτοιο Ramair. Λίγος χώρος εκεί μπροστά όπως είπες...

E36 RULES!!
28-01-11, 21:38
Tο θέμα της κινητικής ενέργειας στην εισαγωγή το είχα σκεφτεί κι εγώ. Αλλά αν ο σωλήνας κάνει στροφές και καμπύλες μέχρι να φτάσει δε θα έχει πετύχει και πολλά. Θέλει πάντως αρκετή προσπάθεια στο 36άρι για να φτιάξεις ένα τέτοιο Ramair. Λίγος χώρος εκεί μπροστά όπως είπες...

Λύση θα υπάρξει σε λίγους μήνες έτοιμη.. Ήδη βρίσκεται στα σκαριά :greenboun

Για σας δουλεύω βρε :D

TAZ118!
28-01-11, 21:55
Η λυση στο προβλημα σας...:ices_ange

http://1.1.1.2/bmi/www.modauto.gr/images/stories/nea_agoras/FILTRA/CELESTIAL/internet_b26.jpg

gearboxer
28-01-11, 22:44
Λύση θα υπάρξει σε λίγους μήνες έτοιμη.. Ήδη βρίσκεται στα σκαριά :greenboun

Για σας δουλεύω βρε :D

Μάριε έχει κάνει μία καλή μοντίφα ο τύπος εδώ (http://www.bmw-m.net/TechProc/diy_ram_air.htm)

Παρόλ' αυτά σου έχω εμπιστοσύνη..Αθάνατο Ελληνικό Πατεντιάρικο Μυαλό! :nod:

E36 RULES!!
28-01-11, 22:46
Μάριε έχει κάνει μία καλή μοντίφα ο τύπος εδώ (http://www.bmw-m.net/TechProc/diy_ram_air.htm)

Παρόλ' αυτά σου έχω εμπιστοσύνη..Αθάνατο Ελληνικό Πατεντιάρικο Μυαλό! :nod:

To μόνο που με προβληματίζει σε αυτο είναι οτι δεν πηγαινει αερας στα φρένα...

gearboxer
28-01-11, 23:19
To μόνο που με προβληματίζει σε αυτο είναι οτι δεν πηγαινει αερας στα φρένα...

..κι εκτός των άλλων, τσέκαρα το μονομάτι αυτό στο δικό μου και εκεί πέρα έχω την κόρνα..αλλά και ο ρυθμιστής δέσμης φώτων εξέχει και εμποδίζει..

spiros xania m3
29-01-11, 00:38
Έχω το συγκεκριμένο CDA στο IS και πιστεύω ότι είναι πραγματικά ότι καλύτερο για after market φίλτρο τόσο απο θέμα απόδοσης (δίνει στο δυναμόμετρο αποδεδειγμένα 5 ίππους σε μικρά μοτέρ όπως το 100άρι Panda έως και 12 σε Ε36 Μ3). Μπορεί βέβαια οι δυναμομετρήσεις σε ξένα φόρουμ να μην είναι και τόσο αξιόπιστες αλλά σίγουρα δεν λένε όλες ψέμματα.

Από προσωπική εμπειρία αξίζει. Πολύ καλός ήχος, ωραία κατασκευή, και καλύτερη απόδοση στις μεσαίες-ψηλές. Το μόνο θέμα είναι ότι είναι σχετικά ακριβό. Εγώ το πήρα μεταχειρισμένο, το περιποιήθηκα και όλα καλά. Απλά για μένα πρέπει να φροντίσεις ο αέρας που ρουφάει να είναι όσο το δυνατόν πιο κρύος και η διαδρομή του αέρα σύντομη και χωρίς πολλές...στροφές!

αρα ειναι καλη η σκεψη μου να το βαλω ε??αυτο που μου ειπες να τραβαει κρυο αερα εχω σκεφτει να βαλω την ευκαμτη σωληνα που δινει πισω απο την σιτα του προφυλακτηρα.δλδ τι τιμη παιζει το ολο συνολο ξερεις να μου πεις??εχουμε καμια ακρη να το φερουμε απο εξω?που λογικα θα μου ερθει και πιο φθηνα..??

mike21
29-01-11, 07:56
φίλε μου ειλικρινά δέν ξέρω που θα χωρέσει το βαρελάκι εάν βάλεις την εισαγωγή που λές,χωρίς την εισαγωγή εντάξει αλλά με την εισαγωγή δέν το βλέπω

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/236566370/Auto_Part_body_kit_Engine_Tunning_Intake.jpg&imgrefurl=http://smartplus.en.alibaba.com/product/236566370-202808003/Auto_Part_body_kit_Engine_Tunning_Intake_Ram_for_B MW_E36_M3.html&usg=__En_kMF5Iw9PSW8bz5dW5IIfrPu4=&h=262&w=350&sz=75&hl=el&start=320&zoom=1&tbnid=AlzwRIC7HaBuAM:&tbnh=114&tbnw=156&ei=R7lDTYnHO5SB4QbqnP0E&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2Be36%2Bm3%26hl%3Del%26sa%3DX%26b iw%3D1024%26bih%3D524%26tbs%3Disch:11%2C8065&itbs=1&iact=rc&dur=647&oei=OLlDTemDPM6h4Qaa25z-Dw&esq=undefined&page=22&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:320&tx=50&ty=50&biw=1024&bih=524

gearboxer
29-01-11, 08:53
αρα ειναι καλη η σκεψη μου να το βαλω ε??αυτο που μου ειπες να τραβαει κρυο αερα εχω σκεφτει να βαλω την ευκαμτη σωληνα που δινει πισω απο την σιτα του προφυλακτηρα.δλδ τι τιμη παιζει το ολο συνολο ξερεις να μου πεις??εχουμε καμια ακρη να το φερουμε απο εξω?που λογικα θα μου ερθει και πιο φθηνα..??

O Mike έχει δίκιο για την εισαγωγή που λές. Μαζί με το BMC δεν χωράνε με την καμία.
Το όλο φιλτροκούτι CDA θα υπολογίσεις ότι είναι 30-32 εκατοστά. Για το κόστος πιστεύω ότι αντί να το πάρεις καινούργιο και να δώσεις 350 ευρώ κάνε μία έρευνα και πάρτο μεταχειρισμένο: Θα το πλύνεις, Θα το καθαρίσεις και θα το λαδώσεις (εγώ δεν του έβαλα λάδι για να προστατεύσω το MAF). Από την άλλη..σκέψου να δώσεις 350 και στο τέλος να δεις ότι δεν μπαίνει..

spiros xania m3
29-01-11, 22:02
φίλε μου ειλικρινά δέν ξέρω που θα χωρέσει το βαρελάκι εάν βάλεις την εισαγωγή που λές,χωρίς την εισαγωγή εντάξει αλλά με την εισαγωγή δέν το βλέπω

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/236566370/Auto_Part_body_kit_Engine_Tunning_Intake.jpg&imgrefurl=http://smartplus.en.alibaba.com/product/236566370-202808003/Auto_Part_body_kit_Engine_Tunning_Intake_Ram_for_B MW_E36_M3.html&usg=__En_kMF5Iw9PSW8bz5dW5IIfrPu4=&h=262&w=350&sz=75&hl=el&start=320&zoom=1&tbnid=AlzwRIC7HaBuAM:&tbnh=114&tbnw=156&ei=R7lDTYnHO5SB4QbqnP0E&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2Be36%2Bm3%26hl%3Del%26sa%3DX%26b iw%3D1024%26bih%3D524%26tbs%3Disch:11%2C8065&itbs=1&iact=rc&dur=647&oei=OLlDTemDPM6h4Qaa25z-Dw&esq=undefined&page=22&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:320&tx=50&ty=50&biw=1024&bih=524
οντως αυτο που μου λες δεν το ειχα σκεφτει κατεβαινει πολυ η εισαγωγη και δεν μπαινει με την καμια!!!τι προτεινεις να αφησω την μαμα εισαγωγη και να βαλω το βαρελακι εκει που ηταν air flow και να κατεβασω την σωληνα στο duct των φρενων?Η να φτιαξω ενα plenum απο hercules ειναι και φτηνο και πολυ καλο απο οτι μου εχει πει και ενα φιλαρακι μου που του εχει φτιαξει..του στελνω το μαμα και με βαση το μαμα μου φτιαχνει ενα με βεντουρια αρα θα εχει και πιο γρηγορη ροη του αερα στο εξαπεταλουδο..πως σου φαινεται η σκεψη αυτη??

E36 RULES!!
29-01-11, 22:18
Yπάρχει και άλλη λύση βέβαια.. NACA duct στο καπώ να στελνει κατ'ευθειαν αερα στο φίλτρο..

Το μονο θεμα ειναι οτι πρεπει να τρυπισεις καπω.. Αλλα κατα την γνωμη μου δεν φαινεται και τοσο ασχημο.. Και δουλεύει ;) Και οσοι ξερουν απο αεροναυτική θα δινουν thumbs up :D

http://i370.photobucket.com/albums/oo147/eujinchan5/Blog%20Pics%2008/vspecIIbonnet.jpg

http://hooniverse.com/wp-content/uploads/2010/08/Ferrari_F40-650x432.jpg

spiros xania m3
29-01-11, 22:37
Yπάρχει και άλλη λύση βέβαια.. NACA duct στο καπώ να στελνει κατ'ευθειαν αερα στο φίλτρο..

Το μονο θεμα ειναι οτι πρεπει να τρυπισεις καπω.. Αλλα κατα την γνωμη μου δεν φαινεται και τοσο ασχημο.. Και δουλεύει ;) Και οσοι ξερουν απο αεροναυτική θα δινουν thumbs up :D

http://i370.photobucket.com/albums/oo147/eujinchan5/Blog%20Pics%2008/vspecIIbonnet.jpg

http://hooniverse.com/wp-content/uploads/2010/08/Ferrari_F40-650x432.jpg

καλη ιδεα και αυτη φιλε μου αλλα πιστευω οτι ετσι οπως λεω να το κανω θα εχω αποτελεσμα η στοduct των φρενων η πισω απο την σιτα θα βαλω τον σωληνα που σου δινει με το βαραλακι ..

mike21
30-01-11, 13:21
οντως αυτο που μου λες δεν το ειχα σκεφτει κατεβαινει πολυ η εισαγωγη και δεν μπαινει με την καμια!!!τι προτεινεις να αφησω την μαμα εισαγωγη και να βαλω το βαρελακι εκει που ηταν air flow και να κατεβασω την σωληνα στο duct των φρενων?Η να φτιαξω ενα plenum απο hercules ειναι και φτηνο και πολυ καλο απο οτι μου εχει πει και ενα φιλαρακι μου που του εχει φτιαξει..του στελνω το μαμα και με βαση το μαμα μου φτιαχνει ενα με βεντουρια αρα θα εχει και πιο γρηγορη ροη του αερα στο εξαπεταλουδο..πως σου φαινεται η σκεψη αυτη??

για μένα η καλύτερη λύση είναι η εισαγωγή της hamman,βέβαια πρέπει να είναι πανάκριβη οπότε ανάλογα με τα λεφτά που διαθέτεις αντιστοίχως προχωράς,απο ότι είδα φοράς εγκέφαλο της link,απο ότι έχω μάθει ο μάστορας που τους προγραματίζει στα χανιά είναι άριστος στη δουλειά του και έχει φτιάξει πολλούς εξακύλινδρους s, συμβουλέψου τον,είναι αρκετά έμπειρος.

gearboxer
30-01-11, 13:56
Έπειτα από request του Νίκου-Fairytale αλλά και το γεγονός ότι με μπρίζωσε με την
ιδέα του σωλήνα για το BMC (όχι άδικα) σας επισυνάπτω photos από την τοποθέτησή του.

Σήμερα έβαλα και το σωλήνα μπροστά ο οποίος βγήκε χαμηλά στο σπόιλερ πίσω από τον
προφυλακτήρα. Πιστεύω να δουλέψει καλυτερα. 2 πρώτες διαπιστώσεις: ρουφάει πράγματι αέρα ο σωλήνας και ας κάνει κάποιες στροφές αλλά και γενικά το όλο κιτ κάνει λιγότερο θόρυβο στις ψηλές απ' ότι πρίν. Είδωμεν..

E36 RULES!!
30-01-11, 14:05
Ωραίος! Καλα εκανες και το έβγαλες εκει! Μεγεια :D

Πριν το ειχες με σκετο το βαρελάκι? Γι'αυτο εκανε περισσότερη φασαρία, το ιδιο γινεται αν βγαλεις και τον αναπνευστήρα απο το μαμα φιλτροκουτι πχ!

TAZ118!
30-01-11, 14:20
Γιατι με πριζωνετε τωρα ρε μαγκες.....Ωραιο DIY!

Fairytale
30-01-11, 14:30
Γιατί έκοψες τη φούσκα και όχι τον πλαστικό αντάπτορα; Δεν σου έκανε η θέση του CDA με εκείνη την γωνία;
H σωλήνα που έχεις δεν είναι του kit (έχει θερμομόνωση; είναι εντελώς λείο το εσωτερικό της ή κάνει κυμματισμούς εσωτερικά και ο αέρας στροβιλιζεται; ).
Την άκρη του σωλήνα (για να μην παίζει) πιάστην με tie wrap από την σίτα (σε πιο ψηλό σημείο της όμως).
Το kit έχει ακόμα ένα στρόγγυλο άγγιστρο για να στερεωθεί το βαρελάκι (συνήθως βιδώνεται σε μια από τις βίδες του θόλου).
C U out there

gearboxer
30-01-11, 14:43
Γιατί έκοψες τη φούσκα και όχι τον πλαστικό αντάπτορα; Δεν σου έκανε η θέση του CDA με εκείνη την γωνία;
H σωλήνα που έχεις δεν είναι του kit (έχει θερμομόνωση; είναι εντελώς λείο το εσωτερικό της ή κάνει κυμματισμούς εσωτερικά και ο αέρας στροβιλιζεται; ).
Την άκρη του σωλήνα (για να μην παίζει) πιάστην με tie wrap από την σίτα (σε πιο ψηλό σημείο της όμως).
Το kit έχει ακόμα ένα στρόγγυλο άγγιστρο για να στερεωθεί το βαρελάκι (συνήθως βιδώνεται σε μια από τις βίδες του θόλου).
C U out there

Η σιλικονούχα ένωση δεν είχε περιθώριο να κοπεί. Τα στόμια από φίλτρο και MAF του άφηναν πρακτικά λίγο περιθώριο. Και βέβαια είχε και διπλό σκοπό: Να μετατρέψει τα 80mm διάμετρο του MAF σε 85mm του BMC αλλά και να φιλοξενήσει-οριακά-το αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα. Ο σωλήνας που έβαλα είναι της Simota, ανθεκτικός και με ραβδώσεις-κυματισμούς εσωτερικά. Για την άκρη του σωλήνα ένα καλό tire-up και σφίξιμο σε μία τρύπα που βγάζει εκεί δίπλα το ψυγείο (σύμπτωση κι αυτή..)

Fairytale
30-01-11, 14:56
Άλλο πράγμα λέω. Εκεί που έχεις σχεδιάσει στη φωτό "έφαγες" τη φούσκα ενώ θα μπορούσε να φας τον αντάπτορα που ενώνει φούσκα και σιλικονούχα ένωση.
Αν ο σωλήνας έχει ραβδώσεις εσωτερικά μάλλον κακό κάνει (δημιουργούν στροβιλισμούς που κόβουν την ταχύτητα του αέρα).
Την άκρη της σωλήνας πιάστην και αυτήν με κανά-δυό tie-wrap στη σίτα σε όσο πιο κάθετη και στέρεα θέση γίνεται και πιάστην πιο πάνω στη σίτα του προφυλακτήρα, το νερό είναι ύπουλος εχθρός (μπορεί να κάνεις μέχρι και υδραυλική και να πάρεις το μοτέρ στο χέρι) και είναι μάλλον χαμηλά εκεί που την έχεις.
C U out there

gearboxer
30-01-11, 17:23
Άλλο πράγμα λέω. Εκεί που έχεις σχεδιάσει στη φωτό "έφαγες" τη φούσκα ενώ θα μπορούσε να φας τον αντάπτορα που ενώνει φούσκα και σιλικονούχα ένωση.
Αν ο σωλήνας έχει ραβδώσεις εσωτερικά μάλλον κακό κάνει (δημιουργούν στροβιλισμούς που κόβουν την ταχύτητα του αέρα).
Την άκρη της σωλήνας πιάστην και αυτήν με κανά-δυό tie-wrap στη σίτα σε όσο πιο κάθετη και στέρεα θέση γίνεται και πιάστην πιο πάνω στη σίτα του προφυλακτήρα, το νερό είναι ύπουλος εχθρός (μπορεί να κάνεις μέχρι και υδραυλική και να πάρεις το μοτέρ στο χέρι) και είναι μάλλον χαμηλά εκεί που την έχεις.
C U out there

Φούσκα και σιλινικούχα ένωση "γεφυρώνει" το ΜAF μόνο...
Για το νερό έχεις δίκιο..στα καταραμένα ποτάμια των ελληνικών δρόμων όμως ρε Νίκο όσο ψηλά και να το ανεβάσω πάλι θα κινδυνεύει ρε φίλε..

XBEAT
30-01-11, 20:43
ωραιο DIY να μας πεις κ εντυπωσεις αν ειδες καμια μικρη διαφορα. Και κατι που παρατηρησα,σαν πολυ δεν ζοριζετε ο σωληνας η γωνια της εισαγωγεις? το βλεπω λες κ εχει τσακισει.

spiros xania m3
30-01-11, 20:55
για μένα η καλύτερη λύση είναι η εισαγωγή της hamman,βέβαια πρέπει να είναι πανάκριβη οπότε ανάλογα με τα λεφτά που διαθέτεις αντιστοίχως προχωράς,απο ότι είδα φοράς εγκέφαλο της link,απο ότι έχω μάθει ο μάστορας που τους προγραματίζει στα χανιά είναι άριστος στη δουλειά του και έχει φτιάξει πολλούς εξακύλινδρους s, συμβουλέψου τον,είναι αρκετά έμπειρος.
γεια σου φιλε μου !!την hamman την βρισκω φτηνα ξερω οτι για να την παρεις καινουργια κανει τουλαχιστον 2000++e απο τυχη την βρηκα μεσο ενως γνωστου μου θα την παρω απο την αθηνα απο ενα γνωστο μηχανικο που ασχολειται μονο με bmw ονομα δεν λεω για να μην κανω διαφημιση... για ποιον μου λες στα χανια ειναι δυο ,ο ενας ειναι πραγματικα μαστορας στο θεμα εγκεφαλων και βασικο δεν σου κλειδωνει το βανος οπως κανουν οι περισοτεροι,και ο αλλος δεν το κατεχει το επαγγελμα καθολου μα καθολου σου λεει θα βαλω αυτο θα βαλω αυτο και στο τελος πας δυναμομετρο και βγαινεις μειον και απο τα αλογα που ειναι μαμα τπτ αλλο δεν σου λεω.στειλε μου μεσω pm to ονομα του για να δω αν μου λες τον σωστο!!.στο θεμα μας τωρα αν βαλω εισαγωγη δεν μπαινει με την καμια το βαραλακι οποτε τι κανω!!!!:nixweiss:

spiros xania m3
30-01-11, 21:10
Έπειτα από request του Νίκου-Fairytale αλλά και το γεγονός ότι με μπρίζωσε με την
ιδέα του σωλήνα για το BMC (όχι άδικα) σας επισυνάπτω photos από την τοποθέτησή του.

Σήμερα έβαλα και το σωλήνα μπροστά ο οποίος βγήκε χαμηλά στο σπόιλερ πίσω από τον
προφυλακτήρα. Πιστεύω να δουλέψει καλυτερα. 2 πρώτες διαπιστώσεις: ρουφάει πράγματι αέρα ο σωλήνας και ας κάνει κάποιες στροφές αλλά και γενικά το όλο κιτ κάνει λιγότερο θόρυβο στις ψηλές απ' ότι πρίν. Είδωμεν..
γεια σου φιλε μου ποσο το πηρες το το βαρελακι ?απο ελλαδα το πηρες απο εξω??περιμενω απαντηση ευχαριστω!!!

gearboxer
30-01-11, 21:18
ωραιο DIY να μας πεις κ εντυπωσεις αν ειδες καμια μικρη διαφορα. Και κατι που παρατηρησα,σαν πολυ δεν ζοριζετε ο σωληνας η γωνια της εισαγωγεις? το βλεπω λες κ εχει τσακισει.Κι όμως επειδή είναι βιομηχανικός ειδικής κατασκευής για τέτοια ζόρια δεν τσακίζει αντέχει και χειρότερα πιστεύω. Εντυπώσεις σύντομα παιδιά.


γεια σου φιλε μου ποσο το πηρες το το βαρελακι ?απο ελλαδα το πηρες απο εξω??περιμενω απαντηση ευχαριστω!!!Το πήρα μεταχειρισμένο από Αθήνα εδώ 60 ευρώ Σπύρο. Αν ψάξεις στα κλασσικά λιμέρια θα βρείς αρκετά. Πρόσεξε μόνο να είναι το μεγάλο (Διάμετρος εισαγωγής 85mm)