PDA

Επιστροφή στο Forum : ΒΜW X3 και αλυσιδες


trueno
29-01-11, 16:51
Φίλοι γεια σας.
Kαποιο από τα ερχόμενα ΣΚ, θα πάω στη Λίμνη Πλαστηρα σε ενα κάπως απομονωμένο μέρος, όπου ηδη τώρα εχει μισο μετρο χιόνι...
Επειδη προβλέπεται να πέσει και αλλο χιονι , και δεν εχω αλυσιδες , θα ήθελα κάτοχοι Χ3 με εμπειρια από αλυσιδες ή "χιονοκάλτσες" τυπου Autosocks , να μου δώσουν τα φώτα τους.
Ευχαριστώ

trueno
29-01-11, 16:55
Επίσης αν εχει κανείς εμπειρία και από το μέρος , ας πει δυο κουβέντες.
ειναι αυτό : http://www.odigoslimnisplastira.gr/index.php?page=hotels/wildlife/

ThaNOS E46coupe
29-01-11, 20:29
υπάρχουν κάποια σχετικά θέματα εδω μέσα...δίαβασε και ίσω σου λυθούν οι απορίες...

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=26820&highlight=%F0%E1%ED%E9%DC

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=26902&highlight=%F0%E1%ED%E9%E1

trueno
29-01-11, 20:52
υπάρχουν κάποια σχετικά θέματα εδω μέσα...δίαβασε και ίσω σου λυθούν οι απορίες...

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=26820&highlight=%F0%E1%ED%E9%DC

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=26902&highlight=%F0%E1%ED%E9%E1

Τα εχω διαβάσει ...Γι αυτό εξάλλου εχω τονισει το " Χ3". Θέλω να διαβασω εντυπώσεις αποκλειστικα από κατοχους Χ3.
Ευχαριστώ πάντως.

Makis_
17-02-11, 10:38
Πριν από λίγες μέρες , πήγαμε με ενα φίλο οικογενειακώς σε κάτι ομορφα ξύλινα σπιτάκια στην Λιμνη Πλαστηρα.
Το μέρος λέγεται Ράφηνα και για να πας περνάς από βατό χωματόδρομο 3.5 χιλιομέτρων , με τη διαφορ'α ότι στην περίπτωση μας ειχε ρίξει το προηγούμενο βράδυ 70 πόντους χιόνι...ειχε περάσει βέβαια εκχιονιστικό αλλά ισα που χωρούσε ενα αυτοκινητο και στο πλάι το χιονι ηταν σχεδον ενα μέτρο!
Ας ειναι καλά τα Autosocks δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα. Ο φίλος ειχε αλυσιδες Biathlon που του κόστισαν 500 Ευρώ , αλλά άξιζαν τα λεφτά τους για την ευκολία με την οποία εμπαιναν-έβγαιναν και το γεγονός ότι ηταν από ενα ειδος πλαστικού που ηταν ελαφρυ και δεν τραυματιζε τις ζάντες. (Το αμαξι του φιλου ηταν Merc GLK 350 με 19" ζαντες...)

θα βάλω και μερικές φωτό αργότερα


Να ρωτήσω την γνώμη σου απο την εμπειρία με τις autosocks μιας και είμαι έτοιμος να εφοδιαστώ με αυτές?
Αξίζουν τα 120-130 ευρώ ή καλύτερα να δώσεις ας πούμε 450-500 και να πάρεις κάτι σαν του φίλου σου και να ξεμπερδέψεις δια παντός?
Αντέχουν ή κάθε 1-2 χρήσεις τις πετάς και πας για άλλες?

strofimios
17-02-11, 11:39
Ρε παιδια εαν ειναι δωσετε 500€ δωστε κατι παραπανω και βαλτε χιονολαστιχα.

Αντών///is
17-02-11, 15:07
Ναι, ρε συ Ευθύμη, αλλά να φορέσεις χιονολάστιχα και να βγάλεις μ' αυτά όλη την (στεγνή) διαδρομή μέχρι τη Λίμνη Πλαστήρα και επιστροφή, για να κάνεις τοπικά 150 - 200 km σε τρεις ημέρες (λέμε τώρα, υπόθεση...) και αν τα κάνεις κι' αυτά (και δεν αράξεις στα "σπιτάκια" / στον οικισμό που θα πας)... και αν όλες οι τοπικές διαδρομές που θα κάνεις έχουν χιονισμένους δρόμους... κρίμα δεν είναι; και για τα λάστιχα (φθορά) και για τα λεφτά της αγοράς τους;

trueno
17-02-11, 15:22
Να ρωτήσω την γνώμη σου απο την εμπειρία με τις autosocks μιας και είμαι έτοιμος να εφοδιαστώ με αυτές?
Αξίζουν τα 120-130 ευρώ ή καλύτερα να δώσεις ας πούμε 450-500 και να πάρεις κάτι σαν του φίλου σου και να ξεμπερδέψεις δια παντός?
Αντέχουν ή κάθε 1-2 χρήσεις τις πετάς και πας για άλλες?

Καταρχάς δεν εχουν 120-130 ευρώ. Τις πήρα 100 από την Pancar.
Τώρα αν πρέπει να πάρεις κανονικές , πιστευω πως αξιζει αν πηγαινεις συχνα στα χιονια. Για μένα που μενω Αθηνα και πηγαινω χιόνι μια φορά το χρόνο ειναι σουπερ. Τώρα ειναι πλυμένες στο πορτ-μπαγκαζ σαν καινούριες! Καμμια φθορά για αυτά τα 7 Κμ χιονισμενο δρομο που τις πήγα.
Επίσης λάβε υπόψιν σου ότι οι κανονικές ειναι σε ογκώδη θηκη και πιανουν πολυ χωρο στο πορτ-μπαγκαζ.
Σταθμισε τις αναγκες σου και αποφάσισε.

strofimios
18-02-11, 00:36
Ναι, ρε συ Ευθύμη, αλλά να φορέσεις χιονολάστιχα και να βγάλεις μ' αυτά όλη την (στεγνή) διαδρομή μέχρι τη Λίμνη Πλαστήρα και επιστροφή, για να κάνεις τοπικά 150 - 200 km σε τρεις ημέρες (λέμε τώρα, υπόθεση...) και αν τα κάνεις κι' αυτά (και δεν αράξεις στα "σπιτάκια" / στον οικισμό που θα πας)... και αν όλες οι τοπικές διαδρομές που θα κάνεις έχουν χιονισμένους δρόμους... κρίμα δεν είναι; και για τα λάστιχα (φθορά) και για τα λεφτά της αγοράς τους;
Δεν εχουν προβλημα στη στεγνη διαδρομη.Αρκει να μην τα φορας με υψηλες θερμοκρασιες.Δεν μιλαμε για ακραια χιονολαστιχα για συνθηκες Καναδα.Πανε μια χαρα στη βροχη(τα δικα μου στριγλιζουν στο βρεγμενο και η ελκτικη προσφυση ειναι απιστευτη)και δεν εχουν προβλημα ακομα και σε ζεστες σχετικα μερες(συνηθως λειτουργουν σωστα σε θερμοκρασιες μεχρι 15 βαθμους,απο εκει και πανω φθειρονται γρηγορα).Οτν τελεειωσει ο χειμωνας τα αποθηκευεις και τα κρατας για τον επομενο.
Και ενα βιντεακι που δειχνει ποσο αποτελεσματικα ειναι
http://www.youtube.com/watch?v=oUI1zut0Lg0&feature=related

strofimios
18-02-11, 00:47
εκπληκτικο μερος.....
αραγε με τα δικα μας αυτοκινητα την παλευουμε σε τοσο χιονι και παγο?
Eαν πας προετοιμασμενος σωστα τοτε ναι,την παλευεις ανετα!

http://www.youtube.com/watch?v=L2wTg0l3_wI&playnext=1&list=PLB28CF439912DBD6D
http://www.youtube.com/watch?v=drOtBWhGxks&feature=related

petroscf
18-02-11, 07:31
Καλημέρα...
Προφανώς, ό,τι πληρώνεις παίρνεις και τα autosocks λογικά θα έχουν πολύ πιο περιορισμένη επίδοση στο χιόνι, σε σχέση με τις αλυσίδες.
Όμως, επειδή ενδιαφέρομαι κι εγώ για το θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής : Μήπως μια τέτοια λύση είναι και η μοναδική για κάποιον που έχει τοποθετήσει χαμηλά ελατήρια οπότε υπάρχει σοβαρός κίνδυνος οι αλυσίδες κατά την κίνηση (και τα πιθανά πάνω-κάτω της ανάρτησης) να ακουμπήσουν στους θόλους (ή στην εσωτερική επιφάνεια του χείλους των φτερών)??
Όσο για τα χιονολάστιχα, οκ θα συμφωνούσα, αν ζούσα στην Ελβετία, ή κάπου ορεινά στην Ελλάδα (όπου θα ήξερα ότι το στρώνει συχνά)

bimmer-corfu
18-02-11, 08:33
μπράβο φίλε πολύ ωραίο thrread!

Μιας και ανοίξατε κουβέντα να σας πω ότι στο Ε92 έχω καλές αλυσίδες (μπαίνουν εύκολα, δεν κάνουν θόρυβο και δε σκουριάζουν), autoshock αλλά και σετ ζάντες με χιονολάστιχα continental contiwintercontact ts810 ssr

Tο αποτέλεσμα είναι οι αλυσίδες και τα autoshock να είναι στο κουτί και να έχω πάνω στο αμάξι μόνιμα τα χειμερινα. Δεν υπάρχει σχέση σε απόδοση και ευκολία χρήσης σε χειμερινές συνθήκες. Πριν 2 εβδομάδες σε Βασιλίτσα το Ε92 ήταν το μόνο αμάξι χωρίς τετρακίνηση που δεν είχε αλυσίδες. Είναι ότι καλύτερο για χιόνια και βροχή

Τα φοράω από Δεκέμβριο μέχρι Μάρτιο γιατί έχω κάτι ταξίδια εξωτερικό που κάνω λόγο δουλειάς.

Στο νησί μου δεν κάνουν δουλειά γιατί έχουν μεγάλη φθορά σε πάνω απο 7 βαθμούς θερμοκρασία (σύμφωνα με τη continental) ενω στις θερμοκρασίες που έχουμε τώρα (10-15 βαθμους) δεν αποδίδουν σωστά ούτε στο βρεγμένο.

Επίσης, η εμφάνιση είναι χειρότερη γιατί είναι 16άρια ενώ τα μαμά καλοκαιρινά 17άρια. Στη Κέρκυρα με τρίτη και τέρμα γκάζι επεμβαίνει το DSC καμια φορά. Στη χαμηλή πρόσφυση στο στεγνό συμβάλει και το γεγονός ότι είναι στενότερα (205/55/16 έναντι 225/45/17) αλλά απο την άλλη είναι λόγο προφίλ πολύ άνετα. Σαν να μην είναι runflat...

Με λίγα λόγια όλα η απόφαση σας έχει να κάνει με τις συνθήκες στις οποίες οδηγήτε. Για μια επίσκεψη μια στο τόσο σε ένα χειμερινό τοπίο βάλτε autoshock (όχι άλλη μάρκα κάλτσες) ή αλυσίδες. Για περισσότερα τα χειμερινά είναι μονόδρομος

Να πω είσης ότι τα πήρα όλα μαζί (ζάντες λάστιχα) απο μέλος του φόρουμ 450 Ευρώ πολύ ελαφρά μεταχ/να.

Makis_
18-02-11, 09:56
Ελα μου όμως που δεν βρίσκω autosock στις διαστάσεις μου (285/45/19)...
Βρίσκω μόνο για τους μπροστά τροχούς (255/50/19) το Νο:697
Εκτός και αν ταιριάζουν και στους πίσω.
Ο λαστιχάς μου λέει πως μπαίνουν και λογικά πρέπει να μπαίνουν γιατί το ύψος των τροχών είναι ίδιο, όμως οι πίσω τροχοί εχουν 30mm περισσότερο πλάτος και φοβάμαι οτι τα λάστιχα θα πατάνε πάνω στις ραφές απο τις autosock...

bimmer-corfu
18-02-11, 12:38
μπες στο site της autosock το Νορβηγικό www.autosock.no να δεις διαστάσεις. Αν δεν έχει τις δικές σου πάρε για το πιο κοντινό στο δικό σου μέγεθος που μπορείς να βρεις

Makis_
18-02-11, 15:41
Μπα δεν βρίσκω.
Οι πιο κοντινές είναι οι Νο 697 που εξυπηρετούν λάστιχα φάρδους απο 225 min - 275 max.
Το 285 είναι εκτός ορίων... Θα πατάει στις ραφές και θα τις σκίσει γρήγορα..
Ίσως από τις διαστάσεις φορτηγού κάποια να μου ταιριάζει αλλά δεν ξέρω να κάνω την μετατροπή...
Φοβάμαι πως οι biathlon είναι μονόδρομος..

Makis_
24-02-11, 00:33
Απο σήμερα οι biathlon είναι στα χέρια μου.
Παιδιά είναι ΑΠΑΙΧΤΕΣ...
Μπαίνουν πανεύκολα και γίνονται ενα με το λάστιχο σε ελάχιστο χρόνο.
Ούτε λάσκο ούτε χτύπημα ... τίποτα. Και μπαίνουν πολύ πιο εύκολα απο τις autosock που πήρα ενα ζευγάρι για εμπρός.
Μειονεκτήματα τους
1) η τιμή τους (αλλά χαλάλι τους) και
2) ο όγκος της βαλίτσας μεταφοράς τους

BMW850i
24-02-11, 07:38
Παιδιά καλημέρα, είμαι λάτρης των BMW από παιδί και κάτοχος δύο μοντέλων BMW. Ποτέ όμως δεν έχω οδηγήσει την σειρά X, δηλαδή SUV της BMW με τετρακίνηση. Γιατί το αναφέρω αυτό:

Εκτός από τα BMW έχω στην κατοχή μου ένα Grand Vitara (1.6) μοντέλο 2008. Και στο συγκεκριμένο αλλά και στο προηγούμενο μοντέλο που είχα (του 2004) ποτέ δεν χρειάστηκε να βάλω αλυσίδες για να ξεκολλήσω από το χιόνι παρόλο που τις κουβαλάω πάντα στο χώρο αποσκευών. Και όταν μιλάω για χιόνι εννοώ για πάνω από 30-40 πόντους και κάποιες φορές και παραπάνω. Το αμάξι πάντα με βγάζει ασπροπρόσωπο χωρίς προβλήματα. Ούτε όμως και στον πάγο έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Με προσεκτική οδήγηση πάντα καταφέρνω να προχωρήσω.

Ακούω πολλούς από τους φίλους με σειρά Χ να ψάχνουν για αλυσίδες ή τα ειδικά πανιά. Δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά και τα τετρακίνητα της BMW; Η κίνηση στους εμπρός και πίσω τροχούς είναι 50-50 ή ρυθμίζετε ηλεκτρονικά οπότε χάνετε η δύναμη του; Μπορεί να φανεί λίγο χαζό το ερώτημα αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω σειρά Χ.

Makis_
24-02-11, 18:26
Να σου εξηγήσω τι συμβαίνει αγαπητέ φίλε με τα υπέροχα αμάξια...
Τα X* της BMW έχουν βασική κατανομή δύναμης 40-60 ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάλογα με τις ανάγκες (μπορεί να γίνει 0-100 ή και 100-0) και σε κάθε τροχό όχι μόνο εμπρος-πίσω αλλά και δεξιά-αριστερά (δηλ διαφορετική δύναμη σε κάθε τροχό όσο χρειάζεται ο κάθε ένας...)
Σαν traction control είναι σαφώς ανώτερα από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε 4x4 χωλαίνουν όμως σε off road καταστάσεις σε
1) Ανάρτηση (σκληρή με μικρές διαδρομές… και αν μάλιστα φορά και κάνα Sport Package…)
2) Λάστιχα (είναι απίθανο φαινόμενο να δεις Χ* με λάστιχα λάσπης ή χιονιού σαν κύρια τετράδα μιλάμε..)
3) Βάρος (τουλάχιστον αν ήταν πιο ελαφριά θα αντιστάθμιζαν την χασούρα από τα λάστιχα)
Από την μάνα τους βγαίνουν με λάστιχα καλοκαιρινά ασφάλτινα με δείκτη ταχ. V και W
Κινείσαι στην εθνική με 200+ και πηγαίνεις ξεκούραστα, αθόρυβα, με απόλυτη αίσθηση σιγουριάς και ελέγχου του οχήματος και στην ευθεία και στη στροφή και στο φρένο παρά τα κιλά και τον ογκο του..
Βέβαια σε μια στραβή έχεις την δυνατότητα για off road παράκαμψη ή πορεία, δεν θα κολλήσεις και δεν θα σε απογοητεύσει έχει το απαραίτητο ύψος για off road καταστάσεις αλλά δεν είναι φτιαγμένα και στημένα για εκεί τα Χ* είναι standard ασφάλτινα οχήματα με δυνατότητα εναλλακτικής off road μετακίνησης..
Γι αυτό και μας βλέπεις να ψάχνουμε για κουβέρτες και αλυσίδες.. Αν είχαμε λάστιχα M+S τουλάχιστον δεν θα υπήρχε πρόβλημα αλλά για εμάς που χρησιμοποιούμε το Χ* για ταξίδια και μακρινές διαδρομές και πάμε στα χιόνια κάθε χειμώνα για 3-4 φορές από 2-3 μέρες κάθε φορά είναι πιο βολικό να έχουμε αλυσίδες παρά να κρατάμε 2 τετράδες ζαντολάστιχα και κάθε φορά να τα αλλάζουμε, είναι και κουραστικό συν τοις άλλοις..
Σκέψου ότι τις αλυσίδες τις πήρα από ένα φίλο με Wragler που ο άνθρωπος έβαλε λάστιχα χιονιού (σε Wragler επαναλαμβάνω…)