PDA

Επιστροφή στο Forum : 7αρα με Μ πακετο


giannis 116
29-01-11, 21:44
Ανεβαζω δυο φωτος απ την 7αρα με Μ πακετο που ειχαν στο αεροδρομιο του Αμβουργου. Συγγνωμη για την κακη ποιοτητα των φωτογραφιων, τις τραβηξα με το κινητο που δεν εχει καλη καμερα συν οτι βιαζομουν να προλαβω και αεροπλανο!
Παντως τα νουμερα που εγραφε διαφημιστικο φυλλαδιο για την 7αρα ηταν πολυ εντυπωσιακα, 750i και 750Li εδινε 400+ αλογα, 600Nm ροπη και 0-100 σε 5.1! Για την 740d εδινε 306 αλογα την ιδια θηριωδη ροπη με τα βενζινοκινητα αλλα απ τις 1500σαλ και 0-100 σε περιπου 6. Μαλιστα διαφημιζε και τις 4κινητες εκδοσεις xdrive. Πολυ εντυπωσιακες επιδοσεις για λιμουζινα.

strofimios
30-01-11, 01:14
Η ποιοτητα των φωτογραφιων ειναι μια χαρα!Η 7αρα ειναι το προβλημα!!

giannis_compact
30-01-11, 04:25
Την ιδια ακριβως ειχαν και στο αεροδρομιο της Στουτγκαρδης...Πολυ ωραιο αυτοκινητο...

stef
01-02-11, 00:28
Η 7αρα ειναι το προβλημα!!

Τι έχει δηλαδή...?

ThaNOS E46coupe
01-02-11, 00:44
Τι έχει δηλαδή...?

γυαλίζει πολύ.....:D άρα και καλή κάμερα να είχες είναι σα να φωτογραφίζεις τον ήλιο.....!!!!!:dance:

vour
01-02-11, 08:26
Τον Οκτώβριο του 2009 μου είχαν δώσει από ελληνική αντιπροσωπεία της BMW μια 750i (F01) για πέντε ημέρες ως δοκιμή γιατί ενδιαφερόμουν να την πάρω.

Είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο απ'όλες τις πλευρές, και πιστεύω ότι θα ενθουσιάσει εκτός από τους λάτρεις της λιμουζίνας και της άνεσης όπως είμαι εγώ, ακόμα και τον λάτρη των αυστηρά διθέσιων σπόρ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

Η 750i φοράει έναν κινητήρα 4000cc V8 με δύο υπερσυμπιεστές και αποδίδει 408hp!

Από εξοπλισμό όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες το αυτοκίνητο που μου είχαν δώσει ήταν σχεδόν full extra. Εκτός από τα κοινά πλέον PDC, Navi, TV, τηλέφωνο, EDC (ηλεκτρονικές αναρτήσεις), αυτόματο σειριακό κιβώτιο, ηλεκτρικά καθήσματα, ηλιοροφή, Xenon με Active Lights κλπ. είχε το συγκεκριμένο και κάμερες εμπρός από τους μπροστινούς θόλους για να βλέπεις δεξιά/αριστερά όταν βγαίνοντας από κάποιο στενό δεν έχεις καλή ορατότητα, είχε Night vision, Lane Assist (το οποίο δεν τόλμησα να το ενεργοποιήσω λόγο της ελληνικής αβέβαιης διαγράμμισης των δρόμων) και οδόνες τηλεόρασης για τα πίσω καθήσματα!

Ήταν σε όλα της άψογη θα μπορούσα να πω. Έκανα μόνο δύο αρνητικά σχόλια για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...

Το πρώτο ήταν για την επιλογή χρωματισμού (χρυσαφί εξωτερικό με μπέζ δέρματα μου "έπεσε" κάπως μονότονο), που θα προτιμούσα είτε το εξωτερικό είτε το εσωτερικό να ήταν σκουρο για να κάνει αντίθεση, κάτι που είναι εντλώς υποκειμενικό και αφορά καθαρά εμένα και τις προτιμήσεις μου, μιας και κάποιου άλλου πιθανώς να του αρέσει και να τον ικανοποιεί ο συνδυασμός.

Το δεύτερο σχόλιο αφορά την κατανάλωση η οποία δεν έπεσε κάτω από τα 14,3lt/100km στην πόλη, σε σχεδόν άδειους δρόμους (για όσους γνωρίζουν από πρωϊνή κίνηση, έκανα τη διαδρομή Γλυφάδα-Πειραιά πρωϊνή ώρα σε 15 λεπτά!) με οδήγηση πολύ συντηριτική εώς 80-90km/h. Αυτό το νούμερο κατανάλωσης εκτοξευόταν πάνω από τα 18lt/100km μόλις πατούσες λίγο το γκάζι και οι δύο υπερσυμπιεστές άρχιζαν να αποδίδουν πλήρως!!! Πίστευα ότι με τόσο εξεληγμένη τεχνολογία θα έπρεπε να είχε κατανάλωση αρκετά χαμηλότερη, μιας κι εγώ το συγκρίνω με τη δικιά μου αρκατά παλαιά πλέον Ε38 728i (του 1998) που έχει 11,5lt/100km μέσα στην πόλη, ή την Ε38 740i (του 2000 με τον 4.4lt V8 M62) που είχε 13,8lt/100km, καθώς επίσης και με την 325xi Touring (2008 με τον 3.0lt N53B30A) που έχει κατανάλωση μέσα στην πόλη 8,6lt/100km!

Σας παραθέτω και ορισμένες φωτογραφίες που είχα τραβήξει τότε και τις βρήκα με αφορμή αυτό το θέμα για το 7άρι (F01).

29518

29519

29520

29521

29522

29523

giannis 116
01-02-11, 21:58
Κι αυτη στο αεροδρομιο ηταν οχι απλα φορτωμενη με εξτρα αλλα τιγκα! Δεν εχω δυστυχως αλλες φωτος να βαλω. Κι ο εκτυφλωτικος φωτισμος που ειχαν στησει εκει στο αεροδρομιο δεν εκανε για την ταπεινη καμερα του κινητου μου, ολο γυαλιζε και θολωνε τις φωτος.

stef
01-02-11, 22:27
Σκεφτείτε να κάνει καμια έκπληξη και να βγάλει κανα Μ7....
Πάντως σε σειρά 7, Μ Pack πρώτη φορά παρουσιάζει, μέχρι πρότεινος μόνο με ζάντες Μ μπορούσες να το παραγγείλεις

Dim77
02-02-11, 00:27
Σκεφτείτε να κάνει καμια έκπληξη και να βγάλει κανα Μ7....
Πάντως σε σειρά 7, Μ Pack πρώτη φορά παρουσιάζει, μέχρι πρότεινος μόνο με ζάντες Μ μπορούσες να το παραγγείλεις

Όταν ο ανταγωνισμός προσφέρει πλέον πακέτα ''σπορ'' (λουκ) στα αντίστοιχα μοντέλα, πρέπει να το κάνεις και εσύ (η BMW)...:icon_pai:

Αν εκτός του look υπάρχουν και αντίστοιχα μοντέλα (π.χ. S63AMG) υπάρχει ίσως χώρος και για αντίστοιχο 7αρι....άλλωστε τα Χ5-6 dinosaur///M που αποσκοπούσαν? :bricks1:

bimmer-corfu
02-02-11, 13:55
στο τελευταίο top gear στη τηλεόραση είχαν BMW 760iL Vs Mercedes S63 AMG και φυσικά η BMW ήταν καλύτερη

stef
02-02-11, 14:13
Σκέψου και δεν ήταν καν Μ....

Fairytale
02-02-11, 15:53
Τον Οκτώβριο του 2009 μου είχαν δώσει από ελληνική αντιπροσωπεία της BMW μια 750i (F01) για πέντε ημέρες ως δοκιμή γιατί ενδιαφερόμουν να την πάρω.
...
Η 750i φοράει έναν κινητήρα 4000cc V8 με δύο υπερσυμπιεστές και αποδίδει 408hp!
...
Ήταν σε όλα της άψογη θα μπορούσα να πω. Έκανα μόνο δύο αρνητικά σχόλια για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...
...
Το δεύτερο σχόλιο αφορά την κατανάλωση η οποία δεν έπεσε κάτω από τα 14,3lt/100km στην πόλη, σε σχεδόν άδειους δρόμους (για όσους γνωρίζουν από πρωϊνή κίνηση, έκανα τη διαδρομή Γλυφάδα-Πειραιά πρωϊνή ώρα σε 15 λεπτά!) με οδήγηση πολύ συντηριτική εώς 80-90km/h. Αυτό το νούμερο κατανάλωσης εκτοξευόταν πάνω από τα 18lt/100km μόλις πατούσες λίγο το γκάζι και οι δύο υπερσυμπιεστές άρχιζαν να αποδίδουν πλήρως!!! Πίστευα ότι με τόσο εξεληγμένη τεχνολογία θα έπρεπε να είχε κατανάλωση αρκετά χαμηλότερη, μιας κι εγώ το συγκρίνω με τη δικιά μου αρκατά παλαιά πλέον Ε38 728i (του 1998) που έχει 11,5lt/100km μέσα στην πόλη, ή την Ε38 740i (του 2000 με τον 4.4lt V8 M62) που είχε 13,8lt/100km, καθώς επίσης και με την 325xi Touring (2008 με τον 3.0lt N53B30A) που έχει κατανάλωση μέσα στην πόλη 8,6lt/100km!Από την άλλη αν την συγκρίνεις με κάτι αντίστοιχο του τότε δηλ. την ατμοσφαιρική E32 750i με τον 5λιτρο V12 των μόλις 300 ίππων, έχει την ίδια έως και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου η F01 παρά το αυξημένο βάρος της.
Με την δε E23 745i (I6 3.5lt turbo 252PS) δεν υπάρχει επαφή (τεπόζιτα διαφοράς).

Υπάρχει νομίζω μεγάλη διαφορά αν υπολογίσεις τη διαφορά στις επιδόσεις και το βάρος ανάμεσα στις γενιές υπέρ της F10.
C U out there

vour
09-02-11, 09:25
Από την άλλη αν την συγκρίνεις με κάτι αντίστοιχο του τότε δηλ. την ατμοσφαιρική E32 750i με τον 5λιτρο V12 των μόλις 300 ίππων, έχει την ίδια έως και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου η F01 παρά το αυξημένο βάρος της.
Με την δε E23 745i (I6 3.5lt turbo 252PS) δεν υπάρχει επαφή (τεπόζιτα διαφοράς).

Υπάρχει νομίζω μεγάλη διαφορά αν υπολογίσεις τη διαφορά στις επιδόσεις και το βάρος ανάμεσα στις γενιές υπέρ της F10.
C U out there

Αν δεν είχε διαφορά και με τόσο παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες, τότε θα αναρωτιόμουν αν υπάρχει τμήμα Έρευνας και Εξέληξης στη BMW!!!

Πάντως εξακολουθώ να αμφιβάλλω... Όλες οι εταιρίες που κατασκευάζουν τέτοιας κλάσης αυτοκίνητα έχουν τον παράγοντα βάρους απέναντί τους λόγο όλων των συστημάτων ασφαλείας που είναι υποχρεωμένες (εξ' αιτίας κάποιας ντιρεκτίβας της ΕΟΚ) να εγκαθιστούν στα αυτοκίνητά τους. Όμως όλες -κι αν όχι όλες οι περισσότερες- έχουν καταφέρει να μειώσουν την κατανάλωση των κινητήρων τους με διάφορα ηλεκτρονικά και μη συστήματα σαν το ed (efficient dynamics) και την τεχνολογία start and stop που έχουν κάποιοι κινητήρες της BMW, το οποίο δεν το είχε το αυτοκίνητο που οδήγησα.

Πώς για παράδειγα τα έχει καταφέρει η Audi που έχει και την τετρακίνηση η οποία ούτως η άλλως ανεβάζει την κατανάλωση;

bimmer-corfu
09-02-11, 09:34
η AUDI και όλοι όσοι βάζουν turbo έχουν καταφέρει μια τρύπα στο νερό αφού οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι αρκετά χαμηλά αλλά όταν τα πιέσεις λίγο η κατανάλωση πάει στα ύψη. Φυσικά παίζει και η τετρακίνηση το ρόλο της αφου προσθέτει βάρος και τριβές

bimmer-corfu
09-02-11, 09:40
και κάτι λίγο άσχετο: έκανα μια διαδρομή 45 χιλιομέτρων πρόσφατα με το Ε92 μου και με προσοχή είχα κατανάλωση 5,4ltr/100km

Μετά έκανα τη διαδρομή με ένα MAZDA CX-7 και με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή έκανα 12,5ltr/100km
Άχρηστο αμάξι για κάποιον που κάνει ταξίδια και δεν θέλει να πληρώνει 600 Ευρώ σε βενζίνες, anyway...

vour
09-02-11, 11:20
η AUDI και όλοι όσοι βάζουν turbo έχουν καταφέρει μια τρύπα στο νερό αφού οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι αρκετά χαμηλά αλλά όταν τα πιέσεις λίγο η κατανάλωση πάει στα ύψη. Φυσικά παίζει και η τετρακίνηση το ρόλο της αφου προσθέτει βάρος και τριβές

Στην κατηγορία αυτή που άναφέρομαι (σειρά 7 και Audi A8), η Audi δεν έχει turbo (παρά μόνο στα diesel, στα οποία έχει και η BMW). Ίσως στο VW group και στη Mercedes (με την τεχνολιγια blue efficiency) να έχουν την κατανάλωση ως μεγαλύτερη προτεραιότητα...τι να πω.

Fairytale
09-02-11, 12:21
Δεν νομίζω να υπάρχει λύση που να δίνει μικρή κατανάλωση σε βι-turbo αυτοκίνητα βάρους κοντά στους 2 1/2 τόνους, όταν τα πιέζεις.
To start-stop δεν ξέρω πόσο θα σε βοηθούσε, με βάση τη χρήση που περιέγραψες. ...
Η 750i φοράει έναν κινητήρα 4000cc V8 με δύο υπερσυμπιεστές και αποδίδει 408hp!
...
Από εξοπλισμό όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες το αυτοκίνητο που μου είχαν δώσει ήταν σχεδόν full extra. Εκτός από τα κοινά πλέον PDC, Navi, TV, τηλέφωνο, EDC (ηλεκτρονικές αναρτήσεις), αυτόματο σειριακό κιβώτιο, ηλεκτρικά καθήσματα, ηλιοροφή, Xenon με Active Lights κλπ. είχε το συγκεκριμένο και κάμερες εμπρός από τους μπροστινούς θόλους για να βλέπεις δεξιά/αριστερά όταν βγαίνοντας από κάποιο στενό δεν έχεις καλή ορατότητα, είχε Night vision, Lane Assist (το οποίο δεν τόλμησα να το ενεργοποιήσω λόγο της ελληνικής αβέβαιης διαγράμμισης των δρόμων) και οδόνες τηλεόρασης για τα πίσω καθήσματα!
...
Το δεύτερο σχόλιο αφορά την κατανάλωση η οποία δεν έπεσε κάτω από τα 14,3lt/100km στην πόλη, σε σχεδόν άδειους δρόμους (για όσους γνωρίζουν από πρωϊνή κίνηση, έκανα τη διαδρομή Γλυφάδα-Πειραιά πρωϊνή ώρα σε 15 λεπτά!) με οδήγηση πολύ συντηριτική εώς 80-90km/h. Αυτό το νούμερο κατανάλωσης εκτοξευόταν πάνω από τα 18lt/100km μόλις πατούσες λίγο το γκάζι και οι δύο υπερσυμπιεστές άρχιζαν να αποδίδουν πλήρως!!!
...
Πες μου πραγματικά τι πιστευεις ότι θα έπρεπε να καίει ένα 8κύλινδρο bi-turbo 2,5 τόνων όταν το κυνηγάς;
Μάλλον μικρή τη βρίσκω την κατανάλωση.
C U out there

vour
09-02-11, 12:51
Δεν νομίζω να υπάρχει λύση που να δίνει μικρή κατανάλωση σε βι-turbo αυτοκίνητα βάρους κοντά στους 2 1/2 τόνους, όταν τα πιέζεις.
To start-stop δεν ξέρω πόσο θα σε βοηθούσε, με βάση τη χρήση που περιέγραψες.
Πες μου πραγματικά τι πιστευεις ότι θα έπρεπε να καίει ένα 8κύλινδρο bi-turbo 2,5 τόνων όταν το κυνηγάς;
Μάλλον μικρή τη βρίσκω την κατανάλωση.
C U out there

Σύμφωνα με το τί έχω δει σε ποιο νέους κινητήρες της BMW όπως το Ε91 325xi touring του 2008 που έχω οδηγήσει (το οποίο είχε κατανάλωση κάτω από ή εώς 8,6lt/100km) θα έψαχνα για μια κατανάλωση γύρω στο 10.5-12lt/100km στο 7αρι. Και βέβαια όχι όταν το "κυνηγάω" καθώς δεν είναι εκεί η το θέμα.

Αν διαβάσεις το πρώτο μου σχόλιο θα καταλάβεις ότι μιλάω για πολύ ήρεμη και στρωτή οδήγηση, με 6η και 80-90km/h.

Αυτοκίνητο έτους 2010, τελευταίας τεχνολογίας όσον αφορά κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό και ανάρτηση, το θεωρώ υπερβολικό να καίει τόσο πολύ, σε τέτοιου είδους οδήγηση!

Fairytale
10-02-11, 02:43
Δεν το βλέπω εφικτο αυτό.
Τώρα συγκρίνεις με ατμοσφαιρικό 2.5-3λιτρο.
Η κατανάλωση που ψάχνεις (10.5-12lt/100km) είναι αυτή που έχει σήμερα το 335i το τουρμπιστό 6κύλινδρο της τελευταίας 3άρας.
Την F01 750i τη χωρίζουν 1000cc και σχεδόν ενας τόνος επιπλέον βάρους από το αυτοκίνητο αυτό.
Δεν είναι εφικτή η κατανάλωση αυτή από τη μαούνα.
C U out there

vour
10-02-11, 07:05
Δεν το βλέπω εφικτο αυτό.
Τώρα συγκρίνεις με ατμοσφαιρικό 2.5-3λιτρο.
Η κατανάλωση που ψάχνεις (10.5-12lt/100km) είναι αυτή που έχει σήμερα το 335i το τουρμπιστό 6κύλινδρο της τελευταίας 3άρας.
Την F01 750i τη χωρίζουν 1000cc και σχεδόν ενας τόνος επιπλέον βάρους από το αυτοκίνητο αυτό.
Δεν είναι εφικτή η κατανάλωση αυτή από τη μαούνα.
C U out there

Δεν το συγκρίνω με γνώμονα ότι πρέπει να έχουν την ίδια κατανάλωση, το συγκρίνω με γνώμονα ότι πρέπει να έχουν ΑΝΑΛΟΓΗ κατανάλωση.

Για να καταλάβεις και να μην μπερδεύεσαι:

BMW F01 750i 4395c.c. V8 (2010) -> κατανάλωση 14.3lt/100km (πραγματικά στα χέρια μου) (ο κατασκευαστής δίνει 11,4lt/100km!) (1945kg)

Audi A8 D3 3123c.c. V6 quattro (2006) -> κατανάλωση 11.1lt/100km (πραγματικά στα χέρια μου) το έχω αυτό το αυτοκίνητο (o κατασκευαστής δίνει 9.9lt/100km) (1785kg)

Mercedes S500 4663c.c. V8 blueEfficiency (2010) -> κατανάλωση 9.38lt/100km (κατασκευαστής) και σου βάζω και 20% επάνω αν "κλέβει" 11.26lt/100km. (1985kg)

Audi A8 D4 4163c.c. V8 quattro (2010) -> κατανάλωση 9.51lt/100km (κατασκευαστής) και σου βάζω και 20% επάνω αν "κλέβει" 11.41lt/100km. (1910kg)

Οπότε συμπεραίνω ότι το turbo καίει και μάλιστα καίει πολύ.

Σημείωση: Όλες οι τιμές είναι για το μεικτό κύκλο πόλης (combined consumption)

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

vour
10-02-11, 07:24
Και για το φίλο bimmer-corfu που ανέφερε πιο πάνω ότι "η AUDI και όλοι όσοι βάζουν turbo έχουν καταφέρει μια τρύπα στο νερό..." μπορεί να δει ξεκάθαρα τώρα ποιος έχει κάνει μια τρύπα στο νερό.

Διότι όπως όλοι γνωρίζουν η Audi βάζει στους μικρούς κινητήρες (εώς 1800c.c.) υπερσυμπιεστή για λόγους αύξησης της ροπής καθώς επίσης και για να έχει ροπή από πολύ χαμηλά (π.χ. από τις 1250-1500 στροφές) και όχι για λόγους αύξησης της ιπποδύναμης. Αυτό το κάνει μόνο στη σειρά S (π.χ. S3 2000c.c. turbo, S4 3000c.c. V6T) και κάποια RS (π.χ. RS6 4.200c.c. V8 bi-turbo).

Με φιλικούς χαιρετισμούς.

Fairytale
10-02-11, 07:25
Δεν μπερδεύομαι, στο έχουν γράψει και νωρίτερα.
η AUDI και όλοι όσοι βάζουν turbo έχουν καταφέρει μια τρύπα στο νερό αφού οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι αρκετά χαμηλά αλλά όταν τα πιέσεις λίγο η κατανάλωση πάει στα ύψη...Η κατανάλωση που περιμένεις κάνοντας κάποιου τύπου αναγωγή, δεν μπορεί να επιτευχθεί από ένα 4λιτρο bi-turbo μοτέρ που καλείται να κινήσει ένα 2.5τονο αμάξωμα.
Αν η απόδοση ήταν η μισή ή/και το βάρος ήταν στο μισό, θα υπήρχε ελπίδα.
Δεν θα σώσουν οι τουρμπίνες τον πλανήτη από την οικολογική καταστροφή, όσο όμορφα και να μας πλασάρουν στα φυλλάδια τους τα περί μειωμένης κατανάλωσης και ρύπων.
Απλά το βάρος είναι βάρος και τα άλογα για να βγουν θέλουν βενζίνη.
Σήμερα πάντα... αύριο κάτι άλλο θα βρουν για να τον σώσουν εν τέλει.

Παρόλα αυτά η F01 είναι state of the art τεχνολογικά, όπως άλλωστε και τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα αυτοκίνητα της κατηγορίας της. Και αυτό επειδή ενσωματώνουν όλη την τεχνολογία της κάθε εταιρείας.
C U out there

vour
10-02-11, 07:48
Δεν μπερδεύομαι, στο έχουν γράψει και νωρίτερα.
Η κατανάλωση που περιμένεις κάνοντας κάποιου τύπου αναγωγή, δεν μπορεί να επιτευχθεί από ένα 4λιτρο bi-turbo μοτέρ που καλείται να κινήσει ένα 2.5τονο αμάξωμα.
Αν η απόδοση ήταν η μισή ή/και το βάρος ήταν στο μισό, θα υπήρχε ελπίδα.
Δεν θα σώσουν οι τουρμπίνες τον πλανήτη από την οικολογική καταστροφή, όσο όμορφα και να μας πλασάρουν στα φυλλάδια τους τα περί μειωμένης κατανάλωσης και ρύπων.
Απλά το βάρος είναι βάρος και τα άλογα για να βγουν θέλουν βενζίνη.
Σήμερα πάντα... αύριο κάτι άλλο θα βρουν για να τον σώσουν εν τέλει.

Παρόλα αυτά η F01 είναι state of the art τεχνολογικά, όπως άλλωστε και τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα αυτοκίνητα της κατηγορίας της. Και αυτό επειδή ενσωματώνουν όλη την τεχνολογία της κάθε εταιρείας.
C U out there

Όπως θα διάβασες συκγρίνω παρόμοια αυτοκίνητα σε όλα τους. Μία από τις παραμέτρους είναι και το βάρος. Η F01 δεν είναι 2,5 τόννοι, είναι 1945kg! Η ΒΜW έχει 408hp η Mercedes S500 435hp και το Audi 372hp. Επιδόσεις 0-100km η BMW έχει 5.2", η Mercedes 5" και το Audi 5.8".

Άρα δεν έχει ελπίδα στην απ' ευθείας σύγκριση. Μένει πίσω όχι σε επιδόσεις αλλά σε αποδόσεις...καίει πολύ!

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αυτός που θα διαθέσει το τίμημα για ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας, το πρώτο που θα σκεφτεί είναι πόσοι σάκοι του γκολφ χωράνε στο χώρο αποσκευών και το τελευταίο θα είναι η κατανάλωση!

Fairytale
10-02-11, 08:20
Στην τελευταία παρατήρηση συμφωνώ.

Το βάρος της δεν είναι όσο γράφεις, τουλάχιστον όχι στο φυλλάδιο της F01 που έχω εγώ.
Εκεί δίνει Kerb weight 2.030kg δηλ. για το DIN υπολόγισε 100kg επιπλέον και αυτό με τον standard εξοπλισμό Γερμανίας (που απέχει παρασάγκας με αυτόν του αυτοκινήτου που σου παραχωρήθηκε).

Από την άλλη επιδόσεις ειδικά σε αυτά τα αυτοκίνητα μην μετράς με το 0-100. Δεν δείχνει απολύτως τίποτα.
Η 750i έχει 600Nm ροπής στρέψης σε ένα διάγραμμα τραπέζιο 1.750-4.500rpm (άτιμο τούρμπο). Κανένα από τα υπόλοιπα δεν μπορεί να σταθεί δίπλα της σε επιδόσεις.

Αλλά όπως έγραψα νωρίτερα, αυτά κοστίζουν σε καύσιμο. Δεν γίνεται αλλιώς.
Πάντως η διαφορά δεν νομίζω πως είναι τραγική.
Εύχομαι να σου αποτελέσει ευχάριστο πονοκέφαλο το θέμα, δηλ. να την αποκτήσεις. xaxaxa
C U out there