PDA

Επιστροφή στο Forum : 195/55/16 ή 205/55/16 ????


george116
03-02-11, 14:16
Ξερω οτι καποιοι ασσοι φορανε τα 195 και καποιοι αλλοι τα 205. Εγω φοραω 195/55/16 PIRELLI και θα αλλαξω λαστιχα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης αν απο τα 195/55/16 φορεσω τα 205/55/16 η καταναλωση μου θα ανεβει?????

giannis 116
03-02-11, 14:19
Ισως λιγο κι αναλογα με τη χρηση που του κανεις. Το θεμα ειναι αν μπαινουν στις ζαντες σου 205 πελμα ελαστικο. Γιατι ν' αλλαξεις ομως τις εργοστασιακες διαστασεις σου;..

oldcarskickass
03-02-11, 14:48
Εγώ όταν το πήρα είχε 195-55-R16 και έβαλα 205 χωρίς να καταλάβω ιδιαίτερη διαφορά ούτε στις επιδόσεις ούτε στην κατανάλωση.

Η διαφορά θεωρώ ότι είναι πολύ μικρή για να έχεις επιπτώσεις οπότε στη θέση σου θα διάλεγα είτε το πιο άμεσα διαθέσιμο είτε το πιο φτηνό (αν έχεις καταλήξει σε μάρκα και τύπο).

george116
03-02-11, 15:07
Παιδια ξερει κανεις τιποτα για τα michelin primacy 195/55/16 run flat?? γιατι μαλλον σε αυτα προσανατολιζομαι

oldcarskickass
03-02-11, 15:46
Παιδια ξερει κανεις τιποτα για τα michelin primacy 195/55/16 run flat?? γιατι μαλλον σε αυτα προσανατολιζομαι

Το michelin νομίζω ονομάζονται ZP (Zero Pressure).

Σε BMW δεν ξέρω, σε ΜΒ Ε200Κ που τα έχω οδηγήσει αρκετά, είναι αρκετά καλό λάστιχο, είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο στις αλλαγές πίεσης (δλδ για να πετύχεις το μέγιστο πρέπει να είσαι ακριβείς με τις πιέσεις που δίνει το όχημα) και φθείρεται αρκετά εύκολα.

sakkunen
03-02-11, 18:45
Θεωρώ οτι τα 205-55 τα βρίσκεις πιο φθηνά στους λαστιχάδες-τουλάχιστον όσους ρώτησα εγώ-.

oldcarskickass
03-02-11, 19:01
Θεωρώ οτι τα 205-55 τα βρίσκεις πιο φθηνά στους λαστιχάδες-τουλάχιστον όσους ρώτησα εγώ-.

Ναι αυτό ισχύει, χώρια που κατά 99% είναι και ετοιμοπαράδοτα.

Είναι πιο διαδεδομένη διάσταση από τα 195

sakkunen
03-02-11, 19:14
Ναι αυτό ισχύει, χώρια που κατά 99% είναι και ετοιμοπαράδοτα.

Είναι πιο διαδεδομένη διάσταση από τα 195

Το ξέρω ρε φίλε. Τον έξυπνο μου κάνεις ?:peepwall:

oldcarskickass
03-02-11, 19:18
Το ξέρω ρε φίλε. Τον έξυπνο μου κάνεις ?:peepwall:

:chair::smiley_abΕσύ το ξέρεις, οι άλλοι το ξέρουν;:ban:

sakkunen
03-02-11, 19:20
:chair::smiley_abΕσύ το ξέρεις, οι άλλοι το ξέρουν;:ban:

Δλδ, συνεχίζεις να μου κάνεις τον έξυπνο ?:peepwall:

oldcarskickass
03-02-11, 19:44
Δλδ, συνεχίζεις να μου κάνεις τον έξυπνο ?:peepwall:

Κ. sakkunen είστε offtopic τα μάλα.

παρακαλώ όπως έρθετε στα ίσια σας αλλιώς θα φωνάξω τους μοντ.:105whistl

sakkunen
03-02-11, 20:24
Κ. sakkunen είστε offtopic τα μάλα.

παρακαλώ όπως έρθετε στα ίσια σας αλλιώς θα φωνάξω τους μοντ.:105whistl

Δλδ, μου κάνεις τον έξυπνο κ με απειλείς κιόλας ?:peepwall:

nikos_her
15-08-11, 02:34
Εγώ στην 116i άλλαξα τα 195/55R16 eufori@ σε 205/55R16 Continental PREMIUM CONTACT 2 91V. Τώρα, μερικές μέρες μετά,παρατήρησα ότι δε φαίνεται να ταιριάζουν απόλυτα στην ζάντα (αλουμινένια). Τι εννοώ..φαίνεται σάν να είναι τα λάστιχα λίγο μεγαλύτερα και βλέπω λίγο από το εσωτερικό του λάστιχου, το οποίο κανονικά θα έπρεπε να είναι μέσα στην ζάντα. Είναι πρόβλημα...???:nixweiss:
Ευχαριστώ

God
15-08-11, 11:27
Απλώς βλέπεις μέρος από το "νύχι" του ελαστικού που πιάνει στην ζάντα, όχι το εσωτερικό του λάστιχου. Δεν είναι τίποτα, τα λάστιχα που έβαλες απλώς είχαν μεγαλύτερο/μακρύτερο "νύχι". Αυτό είναι συνήθως και εσκεμμένο για να προστατεύει το χείλος της ζάντας.

ttjohn
15-08-11, 13:03
Ξερω οτι καποιοι ασσοι φορανε τα 195 και καποιοι αλλοι τα 205. Εγω φοραω 195/55/16 PIRELLI και θα αλλαξω λαστιχα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης αν απο τα 195/55/16 φορεσω τα 205/55/16 η καταναλωση μου θα ανεβει?????
θα ανεβει λιγο η καταναλωση οπως και θα μειωθει λιγο η σβελταδα αλλα μηδαμινες αποκλεισεις ανευ σημασιας.Αλλα αν το κανεις το κανονικο ειναι 205/50/16 και οχι 205/55/16 γιατι αν αφησεις το προφιλ το ιδιο τοτε θα μεγαλωσει η διαμετρος της ροδας και θα εχεις καποια λαθος ενδειξη ταχυτητας οπως και πιο σημαντικη καταναλωση/χασιμο σβαλταδας.
Γιατι δεν βαζεις 17αρες μεταχειρο να γινει και πιο ομορφο το αμαξι??Εγω αυτο θα κανω οταν ειναι να αλλαξω λαστιχα.

TAZ118!
15-08-11, 13:27
Η σωστη διασταση στον Ασσο ειναι 205/55-16 και με αυτη το ταχυμετρο θα εχει μικροτερη αποκλιση....Η οποια,μετρημενη με MLS Destinator, με τα 195/55-16 ειναι 8χλμ/ωρα στα 100 και 13χλμ ωρα στα 200 ενω με τα 205/50-17 ειναι 4 και 8χλμ/ωρα αντιστοιχα....
Οσο για μεταχειρισμενες 17αρες,αυτες πολυ απλα δεν υπαρχουν στην Ελλαδα για Ε8χ....
Μπορεις να βρεις πολυ ευκολα τις V157 απο Ε92 αλλα στο full lock του τιμονιου θα βρισκουν στους θολους καθως ο Ασσος μπορει να δεχτει μπροστα μεχρι 215 πλατος χωρις προβλημα....
Παντως αλλαγη ζαντων απο τα 195/55 στα 205/55 δεν θα χρειαστεις...

kostastnt
16-08-11, 00:35
Εγώ στην 116i άλλαξα τα 195/55R16 eufori@ σε 205/55R16 Continental PREMIUM CONTACT 2 91V. Τώρα, μερικές μέρες μετά,παρατήρησα ότι δε φαίνεται να ταιριάζουν απόλυτα στην ζάντα (αλουμινένια). Τι εννοώ..φαίνεται σάν να είναι τα λάστιχα λίγο μεγαλύτερα και βλέπω λίγο από το εσωτερικό του λάστιχου, το οποίο κανονικά θα έπρεπε να είναι μέσα στην ζάντα. Είναι πρόβλημα...???:nixweiss:
Ευχαριστώ

Έκανα ακριβώς την ίδια αλλαγή και ήταν όντως πολύ καλή επιλογή.. Το 195/55/16 είχε 600 ευρώ και το 205/55/16 μου βγήκε 400 και κάτι λίγα..

ΤΟ λάστιχο όντως βγαίνει λιγάκι προς τα έξω, αλλά είδα ότι και καλά αυτό είναι για προστασία ζάντας γιατί και σε πιο φαρδιά ζάντα που το έβαλαν μπροστά μου πάλι εξείχε.. Δεν είναι το χειλάκι που κρατάει τον αέρα μέσα, αλλά μια προέκταση του για να προστατεύει στα πεζοδρόμια..

Σε μένα η άυξηση της κατανάλωσης είναι 0,5l/100km.. Βέβαια το προηγούμενο λάστιχο ήταν pirelli euforia του 2004 που τα λάστιχα είχαν μείνει τελείως με τα λινά.. Τώρα το αμάξι είναι απίστευτα σταθερό αν και είναι σχετικά πιο αργό.. Μην φανταστείς τρελές διαφορές.. Αυτό που μετράει είναι ότι σε εμένα έμειναν 200 ευρά στην τσέπη :) :)

Όσο για την απόκλιση του κοντέρ όντως τώρα είναι πιο σωστό κατά 2-3km σε εμένα προσωπικά..

nikos_her
16-08-11, 08:09
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...ήταν καθησυχαστικότατες...!!! Το αμάξι μεταμορφώθηκε...προς το καλύτερο ...και ησύχασα…τέλος τα ντουπ – ντουπ. Στα rft με 4 χρόνια ζωής, και το αυτοκίνητο πάντα παρκαρισμένο σε σκεπασμένο γκαράζ, με 32.000 χλμ μόνο, όταν χρειάστηκα την RFT ιδιότητα τους δεν την είχα… έκανα μόλις 30χλμ με 40 χλμ/ώρα και το λάστιχο που είχε τρυπήσει καταστράφηκε… Τώρα πάλι με τα καινούργια συμβατικά, άμα κάτσει κάνα καρφάκι στην εθνική, ζήτω που καήκαμε… Όμως ουδέν καλόν αμιγές κακού...

kostastnt
16-08-11, 10:20
Πάρε κι ένα σετ επισκευής να είσαι ήσυχος αν είναι κάτι μικρό και μπορείς να το φτιάξεις επιτόπου..

God
16-08-11, 11:40
Τώρα πάλι με τα καινούργια συμβατικά, άμα κάτσει κάνα καρφάκι στην εθνική, ζήτω που καήκαμε… Όμως ουδέν καλόν αμιγές κακού...

Αν κάτσει κανένα καρφάκι, δεν θα συμβεί το παραμικρό. Θα χάσει τον αέρα του το λάστιχο και θα το καταλάβεις αμέσως από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, θα σταματήσεις στην άκρη, θα το σηκώσεις λιγάκι, θα βάλεις το σπρέυ επισκευής ελαστικών που θα πάρεις (προτείνω Facom) και κοστίζει 8-12€, θα το φουσκώσεις, θα το αφήσεις 5 λεπτά, θα το βάλεις πάλι κάτω και θα πας με το πολύ 80χλμ/ω σε ένα βουλκανιζατέρ να στο επισκευάσει κανονικά.

Για να γίνει κατάσταση "ζήτω που καήκαμε" το ελαστικό πρέπει να διαλυθεί πρακτικά σε κλάσματα δευτερολέπτου, πράγμα που όχι καρφάκι μα πρακτικά τίποτε μικρότερο από τσεκούρι δεν μπορεί να πετύχει. Εκτός βέβαια εάν έχεις λάστιχα παραγωγής του 1992 (επί Μητσοτάκη δηλαδή) και πας με 266χλμ/ω.

R-load
16-08-11, 11:57
Για να γίνει κατάσταση "ζήτω που καήκαμε" το ελαστικό πρέπει να διαλυθεί πρακτικά σε κλάσματα δευτερολέπτου, πράγμα που όχι καρφάκι μα πρακτικά τίποτε μικρότερο από τσεκούρι δεν μπορεί να πετύχει. Εκτός βέβαια εάν έχεις λάστιχα παραγωγής του 1992 (επί Μητσοτάκη δηλαδή) και πας με 266χλμ/ω.

ποτε μν λες ποτε..προ 10ετιας ενα τετοιο περιστατικο παραλιγο να με στειλει αδιαβαστο..
με 140 κ το μπροστινο δεξι εκατσε πραγματικα σε δευτερολεπτα..
το ειχε σφαξει γυαλι στν εσωτερικη πλευρα..σε φαση οπως κοβεις το καρπουζι..
με λαστιχα 1 ετους μαρκας bridgestone..

God
16-08-11, 13:27
ποτε μν λες ποτε..προ 10ετιας ενα τετοιο περιστατικο παραλιγο να με στειλει αδιαβαστο..
με 140 κ το μπροστινο δεξι εκατσε πραγματικα σε δευτερολεπτα..
το ειχε σφαξει γυαλι στν εσωτερικη πλευρα..σε φαση οπως κοβεις το καρπουζι..
με λαστιχα 1 ετους μαρκας bridgestone..

Δίκιο έχεις, αλλά και ένα RTF θα καθόταν εάν το έσφαζε ολόκληρη την εσωτερική πλευρά του ένα αντικείμενο. Ίσα ίσα, εάν το έσφαζε τόσο πολύ και δεν καθόταν καθόλου και δεν το έπαιρνες και χαμπάρι, θα ήταν πάρα πολύ επικίνδυνο να γίνει πολύ μεγαλύτερο κακό (π.χ. ξεζαντάρισμα του ελαστικού εν κινήσει ή ακαριαία καταστροφή του ελαστικού). Δεν είναι κάτι το μαγικό το RTF, απλώς περιορίζει κάποιες πιθανότητες. Αν φτάσει να γίνει τόση ζημιά, δεν είναι το RTF που θα σε σώσει.

kostastnt
16-08-11, 23:49
Το πλαινό του RFT πραγματικά πιστεύω ότι δεν σκίζεται με τίποτα που θα μπορούσε να τύχει σε δρόμο.. Είναι απίστευτα σκληρό και μόνο κάτι σε τσεκούρι ή κολομβιανή φαλτσέτα θα μπορούσε να κάνει ζημιά..

nassosbmw1
03-10-12, 16:32
Τα μαμά Pirelli που είχε και το δικό μου,όταν χρειάστηκε να αποδείξουν τι εστί RFT σε ένα καρφί σκόρπισε στα 50 μέτρα!!!Έκτοτε έχω συμβατικά ελαστικά,215/50/16 πίσω,205/55/16 εμπρός,(δε φοράω μαμά ζάντα,αλλά από Ζ3 ;)),πήρα ένα κιτ επισκευής και τρόμπα ηλεκτρική,και όλα οκ:)

Τιp: Πετάξτε στην ανακύκλωση (αφού τα καταστρέψετε,μη ξεγελαστεί κανείς φουκαράς και τα φορέσει και πάει αδιάβαστος) αυτά τα σιχαμένα Eufori@ και ανακαλύψτε ένα άλλο απίστευτα καλύτερο κράτημα στο αμάξι!

giannis 116
06-10-12, 03:08
Τα μαμά Pirelli που είχε και το δικό μου,όταν χρειάστηκε να αποδείξουν τι εστί RFT σε ένα καρφί σκόρπισε στα 50 μέτρα!!!Έκτοτε έχω συμβατικά ελαστικά,215/50/16 πίσω,205/55/16 εμπρός,(δε φοράω μαμά ζάντα,αλλά από Ζ3 ;)),πήρα ένα κιτ επισκευής και τρόμπα ηλεκτρική,και όλα οκ:)

Τιp: Πετάξτε στην ανακύκλωση (αφού τα καταστρέψετε,μη ξεγελαστεί κανείς φουκαράς και τα φορέσει και πάει αδιάβαστος) αυτά τα σιχαμένα Eufori@ και ανακαλύψτε ένα άλλο απίστευτα καλύτερο κράτημα στο αμάξι!

Τα πλεον απαραδεκτα λαστιχα! Τα ειχα κι εγω 1ης τοποθετησης. Δε πρεπει να χω οδηγησει χειροτερα...Αντε ισως και κατι χαλια Dunlop συμβατικα σ ενα Golf που ειχα πριν...