PDA

Επιστροφή στο Forum : λαμπακι ψυγειου


sakisz3
03-02-11, 15:07
καλησπερα..παρακληση εχς μια Ζ4 2.0 και μου αναψε η ενδειξη του ψυγείου..ειναι φυσιολογικο να συμβεί αυτό..?τι αντιψυκτικο πρεπει να βάλω..αντιπροσωπίας η εμπορίου..?

BMW Power
03-02-11, 15:29
Σου άναψε λοιπόν το λαμπάκι στο 1ο αρχείο
η λύση βρίσκεται στο 2ο

Βάλε παραφλού από οποιοδήποτε βενζινάδικο και τσέκαρε για διαρροές.

Έχει αναφερθεί στο παρελθόν να χάνει νερό το σύστημα σε Ζ4 αλλά δες πρώτα αν το χάνει.

sakisz3
03-02-11, 16:23
συμπληρωσα με αντιψυκτικο διαλυμένο της shell..κοιταξα μηπως υπάρχει κάποια διαροή αλλά δεν φαινόταν να έχει κάτι..απλά με ανησυχεί το γεγονός ότι( στο διάστημα αυτό κοιτούσα συνέχεια το ψυγείο και ο πλωτήρας και τα νερα ήταν όπως όταν τα συμπλήρωσα) μετα απο 1.500 περίπου χλμ που κοίταξα το ψυγείου η ένδειξη του πλωτήρα ήταν μεν ψηλά αλλα η στάθμη του νερού με το μάτι είχε πέσει..υπολογίζω στα 150 με 200 ml..ειναι φυσιολογικό αυτό..?ευχαριστω πολύ..

Dimpas
03-02-11, 18:43
Επειδή το έχω Ψάξει το πράγμα με τα αντιψυκτικά !

Υπάρχουν 2 ειδών ! Τα G11 (πράσινα ) και G12 (ΡΟΖ ) !

ΠΟΤΕ , ΠΟΤΕ , ΠΟΤΕ δεν πρέπει να τα αναμείξετε γιατί το αποτέλεσμα θα είναι ΛΑΣΠΗ στο σύστημα ψήξης !

Αν θέλουμε να προσθέσουμε -συμπληρώσουμε ψυκτικό υγρό βάζουμε ΜΟΝΟ Αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής ή καλύτερο ! Πχ σε αμάξι με G11 μπορούμε να βάλουμε G12 ! Σε αμάξι με G12 ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ G11 !

Υπάρχει ΣΩΣΤΟΣ Τρόπος για να καθαρίζουμε - πλένουμε το σύστημα ψύξης κάθε 2 χρόνια ! Εγώ το κάνω κάθε Μαίο για να έχω σωστά υγρά το καλοκαίρι !

Αν το αντιψυκτικό είναι αδιάλυτο προσθέτουμε σε συγκεκριμένη αναλογία ( Αντιψυκτικό-απιονισμένο νερό ) για να πετύχουμε την θερμική προστασία που θέλουμε !

Όταν βάζουμε νερό ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΟΝΟ ΜΟΝΟ Απιονι
σμένο ή απεσταγμένο !

Αν βάζετε νερό βρύσης μετά από χρόνια θα έχετε γεμίσει άλατα !


Φίλε τσέκαρε κολάρα , κολιέδες αν έχεις διαρροή !
Τσέκαρε το σώμα του καλοριφέρ ή και το ψυγείο !
Ότι άλλο θέλετε Just ask !

sakisz3
03-02-11, 19:03
ευχαριστω πολυ..τα έψαξα ολα αυτα και δεν υπάρχουν ίχνη να χάνει..δηλαδή δεν είναι φυσιολογικό τα 100 με 150 ml να χάνει μετα απο 1.500 χλμ περίπου..?

Dimpas
03-02-11, 19:29
Κανονικά δεν πρέπει να χάνει σταγόνα !
Κάτι παίζει αυτό είναι σίγουρο ! Το κύκλωμα είναι ΚΛΕΙΣΤΟΥ τύπου έτσι ???
Δεν Μιλάμε για Nissan δεκαετίας 80-90 ! !

sakisz3
03-02-11, 19:43
ναι είναι κλειστου τύπου..δηλαδή δεν παίζει να τακαίει..να γίνεται υδρατμος..?να φοβάμαι μήπως είναι κάτι σοβαρό..?έχω ακουσει ότι τα Ζ4 χάνουνε λίγο..αληθεύει..?

sakisz3
05-02-11, 01:44
βασικα τωρα που το ξανακοιτακα πρεπει να έχασε το πολυ καμια 50 ml..

Z3_Roadster
05-02-11, 01:50
Το Ζ4 εμφανίζει τέτοια προβλήματα μόνο... αν δεν το κουνάς και το έχεις συνέχεια κουκουλωμένο! :kissass:

Η επίσημα αντιπροσωπεία BMW απο το Μόναχο συνιστά... να πάρεις πίσω το Ζ3 απο τον αδερφό σου!!! :thefinger

Αντε κανόνισε καφέ με Σούκο και μην αγχώνεσαι για αυτό!

Dimpas
05-02-11, 12:09
Μην περιμένεις με τέτοια απώλεια να δείς στίγματα η λιμνούλα στο γκαράζ σου !
Αν το έχανε μέσα στην καμπίνα από το σώμα του καλοριφέρ , θα μύριζες την χαρακτηριστική μυρωδιά του G12 !
Τώρα , ξέρεις να πρεσάρεις το κύκλωμα σου ?
Είναι μια διαδικασία που βάζεις αέρα με πίεση στο σύστημα ψύξης και με λάμπα ψάχνεις να βρείς την διαρροή ! Δεν είναι κάτι τρελό , είναι ΠΟΛΥ Απλό αρκεί να έχεις το εξάρτημα ! ! !
Κατα την γνώμη μου μην το αφήσεις να περάσει έτσι γιατί με τα λάδια και τα νερά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ !

sakisz3
05-02-11, 13:35
θα ακουσω λοιπον την συμβουλη της bmw, θα παρω πίσω τη Ζ3 και θα χαρίσω στον αδερφο μου τη Ζ4...χα χα χα..:dance::dance::bananasmi:bananasmi