PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε36 ολικο βαψιμο!


parouskas
06-02-11, 00:22
παιδια σας παρακαλω μπορειτε να με βοηθησεται γιατι εχω τρελαθει!ποσο κοστιζει ενα ολικο βαψιμο για ενα ε36 γιατι ενα φανοποιο που μιλησα μ ειπε 1500!και ενας στο τηλ που ασχολειται μ ειπε οτι και με 700 το βαφο!:mad:

gearboxer
06-02-11, 00:33
Έκτός από τις γνωστές ελληνικές "ταρίφες" από τα μαστόρια που πετάνε στρογγυλεμένα ποσά..είναι και θέμα της δουλειάς που θα σου κάνει ο καθένας φίλε μου. Κάποιοι το γδύνουν όλο το αμάξι, το βάφουν και το ξαναδένουν και κάποιοι άλλοι απλά καλύπτουν με εφημερίδες και δίνουν πόνο..και βέβαια η σωστη προετοιμασία (τρύψιμο-στοκάρισμα-τρύψιμο) όπως και το σωστό χέρι-φούρνος. Σε γενικές γραμμές για 36άρι είσαι γύρω στο χιλιάρικο για καλή δουλεια..εκτός και αν το αμάξωμα έχει πολλά μαζέματα..

parouskas
06-02-11, 20:41
οχι μιλαμε για καθαρο αμαξωμα!ενα φρεσκαρισμα!για ενα Ε30?η τελος παντον καποιος να μ συστησει ενα συζιτισιμο ανθρωπο η να μ πειτε καποια συμβουλη τι να κανω!!!!!

E36 RULES!!
06-02-11, 20:42
Σε ποια περιοχή είσαι? Έχω στην Πάτρα άνθρωπο αν θες, που έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απο ολικό βάψιμο!

parouskas
06-02-11, 20:52
καισαριανη!απλα ειμαι και σε ενα αλλο διλειμα!εχει πεσει στα χερια μ ενα Ε30 διπορτο καρμπυρατερ χωρις υδραυλικα και χωρις τπτ!απλα τωρα σκεφτομαι να σενιαρο αυτο η να παρω ενα 36αρι ετοιμο!το 30αρι μ ηρθε τζαμπα!

ThaNOS E46coupe
06-02-11, 20:54
οχι μιλαμε για καθαρο αμαξωμα!ενα φρεσκαρισμα!για ενα Ε30?η τελος παντον καποιος να μ συστησει ενα συζιτισιμο ανθρωπο η να μ πειτε καποια συμβουλη τι να κανω!!!!!

Πάντως κ καθαρό να φαίνεται το αμαξωμα όλο κ κάτι ψιλοστακαρισματάκια θα χρειαστεί... για μένα καλύτερα να το γδήσει το αμάξι κ όχι να το μονώσει...άν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά δώσε κάτι παραπάνω απο 700....

parouskas
06-02-11, 20:57
και για το 36αρι και για το 30αρι?περιπου 700 για καλη δουλιτσα?ναι αλλα αυτοι οι μαστορες ειναι αθηνα η εκτος?

parouskas
06-02-11, 20:58
και τι λετε να κανω?να μεινω με 30αρι η να παω για ενα 36αρι?

strofimios
06-02-11, 21:02
Εγω εδωσα 1500 πριν 3 χρονια.Τωρα μου εσκασε σε ενα σημειο το βερνικι.Αξιζει να τα δωσεις εαν σχεδιαζεις να το κρατησεις το αμαξι.

E36 RULES!!
06-02-11, 21:27
x2.. ΑΝ εχεις σκοπό να το κρατήσεις, καν'το! Αν σκοπεύεις να το κρατησεις λιγο και μετά να το δώσεις, θεωρώ καλυτερα να τα ριξεις καπου αλλού τα λεφτα σου.. 1500+++, για ενα παλιό αμαξι το οποιο αντικειμενικά δεν εχει καποια ιδιαίτερη αξία, αν δεν το γουσταρεις πραγματικά μην τα δωσεις.

mike21
06-02-11, 21:28
εγώ πάντως σοβαρό βάψιμο κάτω απο 1200ευρώ δέν έχω δεί ποτέ,εάν τελικά το βάψεις δές δουλειές του εκάστοτε μάστορα πρωτού καταλήξεις,το βάψιμο είναι κάτι που το κάνεις μία φορά οπότε πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερο

rapid_fast
07-02-11, 03:34
παιδια σας παρακαλω μπορειτε να με βοηθησεται γιατι εχω τρελαθει!ποσο κοστιζει ενα ολικο βαψιμο για ενα ε36 γιατι ενα φανοποιο που μιλησα μ ειπε 1500!και ενας στο τηλ που ασχολειται μ ειπε οτι και με 700 το βαφο!:mad:

Με 700 ευρώ, δεν βάφεις αυτοκίνητο..
Ούτε για καφέδες ενός χρόνου δεν φτάνουν τα χρήματα..
Περίπου 220 ευρώ είναι οι μπογιές μαζί με το βερνίκι για μεταλικό χρώμα..
Μετά χρειάζεσαι εργατικά 3 (3Χ160) ημερών, για να βγούν προφυλακτήρες,
διακοσμητικά σε πόρτες, χειρολαβές, υαλοπίνακες, χάρτωμα, και ξύσιμο όλου του αυτοκινήτου για να φύγει το βερνίκι, (άντε και τοπικές επισκευές).
Αν δεν ξύσεις για να φύγει το βερνίκι, είναι θέμα χρόνου, ήλιου, και κουτσουλιάς, το πότε
θα αρχίσει το ξεφλούδισμα..
Εχεις χρέωση 280-300 ευρώ εξτρα για τα κορδόνια και τις ασφάλειες στους υαλοπίνακες.
Σύνολο, 220+480+300=1000..
Κόστος/κέρδος βαφέα 40% άρα 1400 ακατέβατα.. Βάλε και Φ.Π.Α...1700+...

vasilis e30
07-02-11, 08:32
και εμενα κανα 1000αρικο μου κοστισε να βαψω το 30αρι πριν 1,5χρονο περιπου.

ThaNOS E46coupe
07-02-11, 09:41
1200 ενας ξαδερφος μου που κανει πραγματικα απιστευτη δουλεια αλλα ειναι απιστευτα αργος.μπορει ν κανει κ δυο μηνες...τον πιανει η τεμπελια του. Τη δουλεια του την ειδε αλλος φανοποιος στην αθηνα που ηξερε κ τη ζημια που εχει το αμαξι κ πραγματικα επαθε την πλακα του. Αφου ειπε στον υπαλληλο του. Ρεεε. Ελα να δεις τι κανουν στην καλαματα.... Βεβαι δεν προκειται για το bmw μου...

GIANNHS M
07-02-11, 19:19
Με 700 ευρώ, δεν βάφεις αυτοκίνητο..
Ούτε για καφέδες ενός χρόνου δεν φτάνουν τα χρήματα..
Περίπου 220 ευρώ είναι οι μπογιές μαζί με το βερνίκι για μεταλικό χρώμα..
Μετά χρειάζεσαι εργατικά 3 (3Χ160) ημερών, για να βγούν προφυλακτήρες,
διακοσμητικά σε πόρτες, χειρολαβές, υαλοπίνακες, χάρτωμα, και ξύσιμο όλου του αυτοκινήτου για να φύγει το βερνίκι, (άντε και τοπικές επισκευές).
Αν δεν ξύσεις για να φύγει το βερνίκι, είναι θέμα χρόνου, ήλιου, και κουτσουλιάς, το πότε
θα αρχίσει το ξεφλούδισμα..
Εχεις χρέωση 280-300 ευρώ εξτρα για τα κορδόνια και τις ασφάλειες στους υαλοπίνακες.
Σύνολο, 220+480+300=1000..
Κόστος/κέρδος βαφέα 40% άρα 1400 ακατέβατα.. Βάλε και Φ.Π.Α...1700+...

συμφωνω κ επαυξανω...κ σε ολα αυτα πρεπει να συνυπολογισεις κατι κουμπωματα,κατι τσιμουχες,κατι βιδακια,κατι που θα σπασει λογο καιρου (ποσο παραπανω αν ειναι κ πολυ παλιο) κατι ηλεκτρολογους για ταμπλω η τιποτα παραθυρα,διαφορα,που ανεβαζουν το ποσο αφανταστα.εμενα εφτασε 2000 με ΟΛΑ ΑΥΤΑ τα διαφορα κ τα μαστορικα κ βεβαια ΑΝ χωθεις τοσο βαθυα καντο γιατι θα το κρατησεις κ οχι για να το πουλησεις.εγω που ειμαι τρελος με την μπεμπα μου χωθυκα ακομα χωνω...καλη τυχη σε οτι κι αν κανεις

KAZA
07-02-11, 19:45
εγώ πάντως σοβαρό βάψιμο κάτω απο 1200ευρώ δέν έχω δεί ποτέ,εάν τελικά το βάψεις δές δουλειές του εκάστοτε μάστορα πρωτού καταλήξεις,το βάψιμο είναι κάτι που το κάνεις μία φορά οπότε πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερο

Με 700 ευρώ, δεν βάφεις αυτοκίνητο..
Ούτε για καφέδες ενός χρόνου δεν φτάνουν τα χρήματα..
Περίπου 220 ευρώ είναι οι μπογιές μαζί με το βερνίκι για μεταλικό χρώμα..
Μετά χρειάζεσαι εργατικά 3 (3Χ160) ημερών, για να βγούν προφυλακτήρες,
διακοσμητικά σε πόρτες, χειρολαβές, υαλοπίνακες, χάρτωμα, και ξύσιμο όλου του αυτοκινήτου για να φύγει το βερνίκι, (άντε και τοπικές επισκευές).
Αν δεν ξύσεις για να φύγει το βερνίκι, είναι θέμα χρόνου, ήλιου, και κουτσουλιάς, το πότε
θα αρχίσει το ξεφλούδισμα..
Εχεις χρέωση 280-300 ευρώ εξτρα για τα κορδόνια και τις ασφάλειες στους υαλοπίνακες.
Σύνολο, 220+480+300=1000..
Κόστος/κέρδος βαφέα 40% άρα 1400 ακατέβατα.. Βάλε και Φ.Π.Α...1700+...

Συμφωνώ απόλυτα …… αλλά δεν υπάρχει κάποιος στο forum που να είναι φανοποιός για να μας πει τι να προσέξουμε , τι να ζητήσουμε κάτι δηλαδή ‘’ ψαγμένο ‘’ για να μη μας πιάνουν κότσους τα μαστόρια;
Γιατί λεφτά για πέταμα δεν έχουμε αλλά και βλέποντας να σκάει το βερνίκι ή να έχει μπιμπίκια η βαφή ……. Βράστα τα νεύρα σου γίνονται κρόσσια και ξενερώνεις ΑΣΧΗΜΑ! :mad:

E36 RULES!!
07-02-11, 21:07
Με 700 ευρώ, δεν βάφεις αυτοκίνητο..
Ούτε για καφέδες ενός χρόνου δεν φτάνουν τα χρήματα..
Περίπου 220 ευρώ είναι οι μπογιές μαζί με το βερνίκι για μεταλικό χρώμα..
Μετά χρειάζεσαι εργατικά 3 (3Χ160) ημερών, για να βγούν προφυλακτήρες,
διακοσμητικά σε πόρτες, χειρολαβές, υαλοπίνακες, χάρτωμα, και ξύσιμο όλου του αυτοκινήτου για να φύγει το βερνίκι, (άντε και τοπικές επισκευές).
Αν δεν ξύσεις για να φύγει το βερνίκι, είναι θέμα χρόνου, ήλιου, και κουτσουλιάς, το πότε
θα αρχίσει το ξεφλούδισμα..
Εχεις χρέωση 280-300 ευρώ εξτρα για τα κορδόνια και τις ασφάλειες στους υαλοπίνακες.
Σύνολο, 220+480+300=1000..
Κόστος/κέρδος βαφέα 40% άρα 1400 ακατέβατα.. Βάλε και Φ.Π.Α...1700+...

Συμφωνώ απόλυτα!!

panos 316T
07-02-11, 21:48
αν κάνεις ότι πουλάς το 36άρι ζήτημα να πιάσει τάληρο και για να το βάψεις θέλεις σχεδόν διχίλιαρο...

τι είρωνεια...

MIKEN636
08-02-11, 05:44
αν κάνεις ότι πουλάς το 36άρι ζήτημα να πιάσει τάληρο και για να το βάψεις θέλεις σχεδόν διχίλιαρο...

τι είρωνεια...

εχει δικιο ο Πανος.και εμενα περσυ τετοια εποχη που το εκανα ολικη μου πηγε 1800 παρακαλω.Βεβαια αλλαχτηκαν ολα τα τριμ και τσιμουχες εξωτερικα,αλλα δεν τα κλαιω καθολου μιας και το αμαξι θα το κρατησω και εγινε σαν καινουργιο.Ο μαστορας ειναι Γερακα και το αμαξι οποιος θελει μπορει να το δει στο γκαραζ μου.Νομιζω οι φωτο μιλανε.

Fairytale
08-02-11, 10:36
εχει δικιο ο Πανος.και εμενα περσυ τετοια εποχη που το εκανα ολικη μου πηγε 1800 παρακαλω.Βεβαια αλλαχτηκαν ολα τα τριμ και τσιμουχες εξωτερικα,αλλα δεν τα κλαιω καθολου μιας και το αμαξι θα το κρατησω και εγινε σαν καινουργιο.Ο μαστορας ειναι Γερακα και το αμαξι οποιος θελει μπορει να το δει στο γκαραζ μου.Νομιζω οι φωτο μιλανε.Οι φωτογραφίες είναι από το twilight zone. Το αμάξι σου είναι μαύρο. xaxaxa
C U out there

parouskas
08-02-11, 11:02
δν ξερω ρε παιδια εχω τρελαθει!πολλα πεζουν!ακομα και Ζ3 φανταστειτε αλλα πιστεβω οτι και να παρω θα θελει φρεσκαρισμα!γιαυτο το συζηταω?!το απλο φρεσκαρισματακι χορις βουλιαγματα και μαλακιες ποσο θα μ ερθει?παντα μιλαμε για καλη δουλεια ομως ετσι?γιατι αμα ειναι να γινει καρναβαλι το αφηνω οπως το παρω!

E36 RULES!!
08-02-11, 13:40
Kαλα, παρ'το πρώτα, και αααααααν χρειαστει βαψιμο τότε ψάξου. Τώρα, δεν ειναι αναγκαίο να σπας το κεφάλι σου για κατι που ίσως να μην χρειαστεί!

Να ξερεις οτι δυσκολα παντως να υπάρχει αμαξι χωρις κανενα βουλιαγμα, ακομα και αν δεν φαίνεται.

Για καλή και σωστή δουλεια, για σενταν, ξεκινας απο 1500 και ανεβαίνεις.. Προσωπικά, για αμαξι που δεν θα κρατουσα δεν θα τα έδινα.

Makis_
08-02-11, 17:16
Με 700 ευρώ, δεν βάφεις αυτοκίνητο..
Ούτε για καφέδες ενός χρόνου δεν φτάνουν τα χρήματα..
Περίπου 220 ευρώ είναι οι μπογιές μαζί με το βερνίκι για μεταλικό χρώμα..
Μετά χρειάζεσαι εργατικά 3 (3Χ160) ημερών, για να βγούν προφυλακτήρες,
διακοσμητικά σε πόρτες, χειρολαβές, υαλοπίνακες, χάρτωμα, και ξύσιμο όλου του αυτοκινήτου για να φύγει το βερνίκι, (άντε και τοπικές επισκευές).
Αν δεν ξύσεις για να φύγει το βερνίκι, είναι θέμα χρόνου, ήλιου, και κουτσουλιάς, το πότε
θα αρχίσει το ξεφλούδισμα..
Εχεις χρέωση 280-300 ευρώ εξτρα για τα κορδόνια και τις ασφάλειες στους υαλοπίνακες.
Σύνολο, 220+480+300=1000..
Κόστος/κέρδος βαφέα 40% άρα 1400 ακατέβατα.. Βάλε και Φ.Π.Α...1700+...

Σωστός... Αναλυτικός... και Κατατοπιστικός...
Πιστεύω οτι λύθηκαν όλες οι πιθανές απορίες..

gearboxer
08-02-11, 18:26
Μάγκες δεν είναι μόνο θέμα να το κρατήσεις..στην Ελλάδα ζούμε και οι περισσότεροι από εμας σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει περίπτωση (αν το αμάξι σου ΔΕΝ είναι αμάξι Κυριακής φυλασσόμενο σε κλειστό γκαράζ) να μην το γρατζουνίσεις εσύ ή να στο κάνει κάποιος άλλος ή ακόμα χειρότερα σε βάθος 2-3 ετών να μην έχεις και κάποιο μικροατύχημα.
Δεν προτρέπω κανέναν στις άρπα-κόλα λύσεις των 600 και 700 ευρώ αλλά πραγματικά δεν πιστεύω ότι για αμάξι 15ετίας αξίζει να δώσεις το 1 με 2/3 της αξίας του σε βαφή. Εκτός βέβαια αν θέλεις να κάνεις ολική αλλαγή χρώματος (π.χ από μαύρο σε μπλέ ή ακόμα χειρότερα κόκκινο). Επι προσωπικού, πολύ δύσκολα θα έμπαινα στην διαδικασία να εβαφα ένα αμάξι ολόκληρο γιατί δύο είναι τα σίγουρα:
1) Σύντομα, με την πρώτη γρατζουνιά, θα μου έσπαγαν τα νεύρα.
2) Το αμάξι χάνει αξία στην μεταπώληση και δεν κερδίζει συνήθως όταν είναι όλο βαμμένο. Σπάνια θα σε πιστέψει κάποιος οτι το έκανες απο γούστο και θα νομίζει ότι ήταν τρακαρισμένο/ταλαιπωρημένο/έφερες τούμπες.

MIKEN636
08-02-11, 19:22
Οι φωτογραφίες είναι από το twilight zone. Το αμάξι σου είναι μαύρο. xaxaxa
C U out there


ειναι λιγο οι φωτο....ενταξει μωρε εκανα λαθος με το φλας αλλα το αμαξι ειναι πενα.εδω στις φωτο μολις το εχω γυαλισει κιολας κατι που κανω μονος μου και καθε 4 μηνες.

leyteris
08-02-11, 21:41
εαν βαφτει αμαξι με καλα υλικα κατω απο 1500 δεν βγαινει.Το ζητημα ειναι ποιος θα το βαψει γιατι οσα εχω
δει κατα καιρους εχουν μπιμπικια και για μενα αυτο ειναι το πιο εκνευριστικο

OASISAg
09-02-11, 00:05
και εγω εχω τν ιδια απορια ποσο θα μ παει να τν βαψω τν μπεμπα μ ....
θελω απο πρασινο σκοθρονα το κανω μαυρο ματ :/
καμια ιδεα ???

rapid_fast
09-02-11, 00:09
και εγω εχω τν ιδια απορια ποσο θα μ παει να τν βαψω τν μπεμπα μ ....
θελω απο πρασινο σκοθρονα το κανω μαυρο ματ :/
καμια ιδεα ???

4000 ακατέβατα, φιλική τιμη..
(λίγα είπα.. 6.000)

OASISAg
09-02-11, 00:53
γτ τοσα ειναι ακριβο το βερνικη ????
γτ ενασ γνωστοσ μ θα τ βαψει ....
απλα μ ειπε να αγορασω τα χρωματα ...

E36 RULES!!
09-02-11, 01:12
Έχω την εντύπωση οτι για να βαφτει ματ σωστά, η διαδικασια ειναι ιδια με το κανονικό, βερνίκι, και μετα ματαριστικό για να μην γυαλίζει. Επομένως ισως γι'αυτο να ειναι τοσο ακριβό..

Eνναλακτική είναι το vinyl wrap...



(Μια παρένθεση εδω.. Δεν ξερω τι αμαξι εχεις, αλλα πολλοι σε αμαξια χαμηλης αξιας δοκιμαζουν αυτο: http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1877459&page=44

και αυτο:
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1555133

Φυσικα αμφιβάλλω αν μπορεί να το κανει ο καθ'ενας.. Όπως επισης εδω ειναι Ελλαδα και εμεις με τα BMW ειμαστε κυριλε και δεν κανουμε τετοιες καγκουριες :p:

ΥΓ: Εμενα μου φαίνεται λογικο για καποιο παλιοοοο αμαξι που θελει βαψιμο, γιατι αν σου κατσει και βγει ωραιο ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ τοτε γλυτωνεις αρκετα χρηματα, αν βγει χαλια και το πηγαινες για βαψιμο ουτως ή άλλως, τι ειχες, τι εχασες:D)

Driver M
09-02-11, 02:04
Tι 6 χιλιάρικα ρε παιδιά για βάψιμο σε ματ? Μάλλον για πλάκα το λέτε.

Απ'ό,τι ξέρω, το ματ κοστίζει λίγο παραπάνω απ'ό,τι το κανονικό βάψιμο, δηλαδή αν η απλή βαφή είναι 1500 ευρώ, άντε με το ματ να πάει 2 χιλιάρικα. Και ίσως λέω και πολλά.
Δεν είναι καμια ιδιαίτερη διαδικασία.

Πάντως, αντί να βάψει κάποιος ματ το αυτοκίνητό του, είναι προτιμότερο με 1000-1300 ευρώ να βάλει ποιοτικές ματ μεμβράνες, που οπτικά είναι πανομοιότυπες.
Άλλωστε, το ματ μόδα είναι και σε μερικά χρόνια θα δείχνει ξεπερασμένο, οπότε τότε μπορεί να βγουν οι μεμβράνες και να μείνει το εργοστασιακό χρώμα.

OASISAg
09-02-11, 11:47
τετοιεσ μεβρανεσ π μπωρει να βρει καποιοσ ???

OASISAg
09-02-11, 11:52
Έχω την εντύπωση οτι για να βαφτει ματ σωστά, η διαδικασια ειναι ιδια με το κανονικό, βερνίκι, και μετα ματαριστικό για να μην γυαλίζει. Επομένως ισως γι'αυτο να ειναι τοσο ακριβό..

Eνναλακτική είναι το vinyl wrap...



(Μια παρένθεση εδω.. Δεν ξερω τι αμαξι εχεις, αλλα πολλοι σε αμαξια χαμηλης αξιας δοκιμαζουν αυτο: http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1877459&page=44

και αυτο:
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1555133

Φυσικα αμφιβάλλω αν μπορεί να το κανει ο καθ'ενας.. Όπως επισης εδω ειναι Ελλαδα και εμεις με τα BMW ειμαστε κυριλε και δεν κανουμε τετοιες καγκουριες :p:

ΥΓ: Εμενα μου φαίνεται λογικο για καποιο παλιοοοο αμαξι που θελει βαψιμο, γιατι αν σου κατσει και βγει ωραιο ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ τοτε γλυτωνεις αρκετα χρηματα, αν βγει χαλια και το πηγαινες για βαψιμο ουτως ή άλλως, τι ειχες, τι εχασες:D)

μεγαλη μλκα μ φενετε να τ κανω αυτο στο BMW μ ... κλτρ να τ αφυσω εσυ οπωσ ειναι :D

P.S
09-02-11, 14:43
Tι 6 χιλιάρικα ρε παιδιά για βάψιμο σε ματ? Μάλλον για πλάκα το λέτε.

Απ'ό,τι ξέρω, το ματ κοστίζει λίγο παραπάνω απ'ό,τι το κανονικό βάψιμο, δηλαδή αν η απλή βαφή είναι 1500 ευρώ, άντε με το ματ να πάει 2 χιλιάρικα. Και ίσως λέω και πολλά.
Δεν είναι καμια ιδιαίτερη διαδικασία.

Πάντως, αντί να βάψει κάποιος ματ το αυτοκίνητό του, είναι προτιμότερο με 1000-1300 ευρώ να βάλει ποιοτικές ματ μεμβράνες, που οπτικά είναι πανομοιότυπες.
Άλλωστε, το ματ μόδα είναι και σε μερικά χρόνια θα δείχνει ξεπερασμένο, οπότε τότε μπορεί να βγουν οι μεμβράνες και να μείνει το εργοστασιακό χρώμα.
Ετσι ακριβως ειναι φιλε Αρη,οπως τα λες και τωρα πλεον το ματ βαψιμο κοστιζει γυρω στα 1500 ευρω απλα να αναφερουμε οτι εχει και καποια μειωνεκτηματα οπως αν γινουν γρατζουνιες,εστω και επιφανειακες ΔΕΝ αφαιρουνται με αλοιφη γιατι ΔΕΝ γυαλιζεται και αν χτυπηθη καποιο μερος του αυτ/του αυτος που θα μας το επισκευασει θα πρεπει να ειναι πολυ μαγκας για να πετυχει ξανα ακριβως το χρωμα.

Πιστευω οτι αυτα τα δυο και μονο ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας στην τελικη αποφαση μας.

Αντιθετα με της μεμβρανες αλλαγης χρωματος εχουμε το πλεονεκτημα που αναφερει ο φιλος Αρης και αν μας γρατζουνισουν ή μας χτυπησουν καποιο μερος αλλαζουμε το κομματι που εχει προβλημα και με χαμηλοτερο κοστος απο οτι να το βαψουμε και επειδη εχω συνεργατη που κανει αυτη την εργασια εχω να σας πω οτι ΔΕΝ υπαρχει καμια οπτικη διαφορα με την βαφη!!

E36 RULES!!
09-02-11, 14:54
μεγαλη μλκα μ φενετε να τ κανω αυτο στο BMW μ ... κλτρ να τ αφυσω εσυ οπωσ ειναι :D

Γι'αυτο τονισα το ''χαμηλης αξιας'', δεν μπορει νατο κανει ο καθ'ενας και οτι δεν ξερω τι αμαξι εχεις.. ;)

Vinyl wrap ειναι η καλυτερη λυση πιστεύω..

Driver M
09-02-11, 15:06
τετοιεσ μεβρανεσ π μπωρει να βρει καποιοσ ???
Υπάρχουν διάφοροι που τοποθετούν, πάντως αν πρόκειται να βάλεις θα σου πρότεινα μεμβράνες της εταιρείας 3Μ που είναι οι πλέον ποιοτικές της αγοράς και έχουν αυξημένη αντοχή σε σχέση με κάποιες που χρησιμοποιούν άλλοι και μόνο να τις αγγίξεις με το νύχι μένει μόνιμη γρατζουνιά.


Με τη βαφή ματ το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι αυτό που λέει ο Πλάτωνας, ότι δηλαδή σε περίπτωση που χρειαστεί επαναβαφή (λόγω γρατζουνιών, τρακαρίσματος κλπ) είναι δύσκολο ο μάστορας να πετύχει ακριβώς το ίδιο χρώμα.
Γι'αυτό καλό είναι εκεί που μας το βάφουν να μας σημειώσουν την ακριβή αναλογία βερνικιού-ματαριστικής πάστας (το υλικό που αναμειγνύεται με το βερνίκι και δίνει το ματ αποτέλεσμα) που έχει χρησιμοποιηθεί, ώστε αν χρειαστεί επαναβαφή να δώσουμε τα στοιχεία αυτά στο μάστορα και να μας κάνει ακριβώς ίδια απόχρωση.
Φυσικά, συνήθως ο κάθε μάστορας χρησιμοποιεί στα ματ μια συγκεκριμένη αναλογία, οπότε αν ξαναπάμε εκεί το αμάξι μας για επαναβαφή λογικά θα πετύχει την ίδια απόχρωση.
Το θέμα είναι αν για οποιοδήποτε λόγο πάμε σε άλλο μάστορα.

Άλλο ένα μειονέκτημα είναι ότι δε μπορεί να γίνει τοπική βαφή, αφού αν πάμε να σβήσουμε το χρώμα ώστε να ταιριάζει με το υπόλοιπο αμάξωμα, πολύ απλά θα είναι σαν να το γυαλίζουμε κι έτσι θα χαθεί το ματ, οπότε ουσιαστικά είναι αδύνατο.
Άρα, πρέπει να κάνουμε βαφή ολόκληρου του εκάστοτε σημείου (πχ πόρτας, προφυλακτήρα κλπ) και όχι τοπικά.

Τέλος, πλεονέκτημα είναι πως το ματ χρώμα δε χρειάζεται γυάλισμα.
Το πολύ πολύ, αν δημιουργηθεί αράχνη να γίνει ακόμα πιο ματ.:D

OASISAg
09-02-11, 17:13
Γι'αυτο τονισα το ''χαμηλης αξιας'', δεν μπορει νατο κανει ο καθ'ενας και οτι δεν ξερω τι αμαξι εχεις.. ;)

Vinyl wrap ειναι η καλυτερη λυση πιστεύω..

το ξαναειπα Ε30 του 88
αρα απο οτι καταλαβα κλτρ ειναι ι μεμβρανη να βαλω αλλα δν μ ειπατε π μπωρω να βρω.... :chair:

P.S
09-02-11, 17:43
το ξαναειπα Ε30 του 88
αρα απο οτι καταλαβα κλτρ ειναι ι μεμβρανη να βαλω αλλα δν μ ειπατε π μπωρω να βρω.... :chair:

Φιλε μου απο οτι σου ανεφερε ο φιλος Driver M παραπανω η καλυτερη μεμβρανη αλλαγης χρωματος αυτη την στιγμη ειναι η 3Μ οποτε ψαξε να βρεις αυτη την συγκεκριμενη..!!

Παντως και να την βρεις να την αγορασεις χρειαζονται καποιες ειδικες γνωσεις για να καταφερεις να ντυσεις σωστα ολο το αυτ/το οποτε καλυτερα να απευθυνθεις σε καποιον ειδικο που κανει αυτη την δουλεια να σου δωσει προσφορα και το σημαντικοτερο να δεις καποια δουλεια του!

Αν θες σε φερνω σε επαφη με τον συνεργατη που εχω για την συγκεκριμενη εργασια και στα εξηγη ακομα καλυτερα μιας και ειναι ο πλεων ειδικος στο θεμα του wrapping.

gearboxer
09-02-11, 19:04
το ξαναειπα Ε30 του 88
αρα απο οτι καταλαβα κλτρ ειναι ι μεμβρανη να βαλω αλλα δν μ ειπατε π μπωρω να βρω.... :chair:

Στείλε μου με pm το μοντέλο του αυτοκινήτου, το χρώμα (π.χ. μαύρο ΜΑΤ) και ένα τηλεφωνό σου για να σε πάρω να σου δώσω προσφορά. Αν θέλεις πληροφορίες για την εταιρία, πάτα το λινκ στην υπογραφή μου.

rapid_fast
09-02-11, 20:25
Tι 6 χιλιάρικα ρε παιδιά για βάψιμο σε ματ? Μάλλον για πλάκα το λέτε.

Απ'ό,τι ξέρω, το ματ κοστίζει λίγο παραπάνω απ'ό,τι το κανονικό βάψιμο, δηλαδή αν η απλή βαφή είναι 1500 ευρώ, άντε με το ματ να πάει 2 χιλιάρικα. Και ίσως λέω και πολλά.
Δεν είναι καμια ιδιαίτερη διαδικασία.

Πάντως, αντί να βάψει κάποιος ματ το αυτοκίνητό του, είναι προτιμότερο με 1000-1300 ευρώ να βάλει ποιοτικές ματ μεμβράνες, που οπτικά είναι πανομοιότυπες.
Άλλωστε, το ματ μόδα είναι και σε μερικά χρόνια θα δείχνει ξεπερασμένο, οπότε τότε μπορεί να βγουν οι μεμβράνες και να μείνει το εργοστασιακό χρώμα.

Μπα, δε σπάμε πλάκα.. Σοβαρά το λέμε..
Εχεις αλλάξει ποτέ χρώμα σε αυτοκίνητο? Προφανώς και όχι..
Πρέπει να λυθεί όλο, να μείνει μόνο του κουφάρι, και μετά να βαφτεί..
Και μετά να ξαναντυθεί..
Οποιος το κάνει με ένα ευρώ λιγότερο, να μου το πει, να ξέρω που θα βάφω..

strofimios
09-02-11, 21:34
Πριν 2 χρονια που ρωτησαμε για το puma ενος φιλου μας ειπαν απο 4,5Κ και βλεπουμε!Μιλαμε για ολα εξω,μηχανη,ταμπλο,μονωσεις,τα παντα.

Driver M
09-02-11, 21:37
Μπα, δε σπάμε πλάκα.. Σοβαρά το λέμε..
Εχεις αλλάξει ποτέ χρώμα σε αυτοκίνητο? Προφανώς και όχι..
Πρέπει να λυθεί όλο, να μείνει μόνο του κουφάρι, και μετά να βαφτεί..
Και μετά να ξαναντυθεί..
Οποιος το κάνει με ένα ευρώ λιγότερο, να μου το πει, να ξέρω που θα βάφω..

Ένα καλό βάψιμο αυτοκινήτου με γδύσιμο όλων των βασικών μερών (προφυλακτήρων, τσιμουχών, φαναριών κλπ) κοστίζει 1500-2000 ευρώ, είτε ματ, είτε απλό.
Υπάρχουν και φτηνότερα βέβαια, αλλά οι καλές δουλειές για ένα αμάξωμα γύρω στα 4,5 μέτρα κάπου εκεί κυμαίνονται.

Προφανώς δεν αναφέρομαι στο να ξηλωθεί μέχρι και ο κινητήρας για να βαφτούν οι εσωτερικές λαμαρίνες, ωστόσο, με τα λεφτά που ανέφερα προηγουμένως βάφονται όλα τα εμφανή μέρη, συμπεριλαμβανομένων και πολλών εσωτερικών (πχ εσωτερικά μέρη πορτών κλπ) και το αποτέλεσμα φαίνεται (και είναι) πολύ καλό.

Τώρα, αν μείνουν άβαφτα μέρη που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ, προσωπικά δεν μ'ενδιαφέρει (αν και δεν θ'άλλαζα ποτέ το εργοστασιακό χρώμα).
Αν κάποιος βέβαια ενδιαφέρεται, λογικό είναι το κόστος να ανέβει.

Ο φίλος όμως ρώτησε πόσο κοστίζει ένα ματ βάψιμο. Δε μίλησε για ξήλωμα όλου του αυτοκινήτου κλπ. Και οι τιμές στην αγορά είναι γύρω στα 1500-2000 ευρώ.
Άσε που και οι μεμβράνες τα εμφανή μέρη καλύπτουν (και μάλιστα ίσως όχι όλα όσα το βάψιμο), άρα έτσι κι αλλιώς δε νομίζω πως ο φίλος ενδιαφέρεται για το πόσο κοστίζει το βάψιμο με λύσιμο όλου του αυτοκινήτου.

OASISAg
09-02-11, 22:28
εγω ειμαι καλημενοσ με τν μεβρανι αρκει να γινει καλη δουλεια
εξαλου τ πραγματα π μπωρω να τα κανω εγω μονοσ μ με τν παρεα μ δν χρειαζετε να τα πληρώσω
ΠΧ τ γδύσιμο του εσωτερικου το οποιο το εχω κανει ... τεσπα ευχαριστω πολυ για τισ πληροφορίες

gscat
17-04-11, 10:15
Επειδή μόλις εχθές έκανα την ανάλογη τσάρκα στα φαναρτζίδικα και μπογιατζίκα... καράφλιασα.

Ε30 318is 2πορτο του '91 με εμφανεις κάποιες σαπίλες στους θόλους λοιπόν:

Σε 2 καλούς φαναρτζίδες, ο ένας μου είπε 1500 και ο άλλος 700-800!!
Για τις ίδιες ακριβός δουλειές: Ξεβράκωμα ολικό, βγάλσιμο εμπρός φτερών. (εκτός από ταμπλό και μοτέρ) και ξεσαπίσματα.

Ο μπογιατζής ζήτησε 2000!!! για βάψιμο-πισαρίσματα στα επισκευασμένα και βάψιμο ζαντών.

Με τα σου-μου-του δηλαδή, το 3χίλιαρο σίγουρο΄
Πάντα μιλάμε για δουλειά κορυφή, που την κάνεις μία και μοναδική φορά σε αυτοκίνητο.

gscat
24-04-11, 21:15
up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SerafeimS3
24-04-11, 21:45
up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ποιο είναι το ερωτημά σου..?

gscat
25-04-11, 21:13
Οι τιμές φυσικά. Λογικές; Ακριβές;

E36 RULES!!
25-04-11, 21:34
Καλά σου ειπε.

gscat
28-04-11, 12:39
πήγα στον μπογιατζή που είχα κανει παλιότερα κάποιες δουλειές σε αλλα αυτοκίνητα και είναι επίσης αριστος και η τιμή που μου εδωσε με βάψιμο ζαντών 2χρωμη είναι 1500.

Οπότε απο 1500+2000=3500
κατεβηκα στα 800+1500= 2300

καλά δεν είναι;;

Και η δουλειά εγγυημενη και τσεκαρισμένη!

KAZA
28-04-11, 19:16
πήγα στον μπογιατζή που είχα κανει παλιότερα κάποιες δουλειές σε αλλα αυτοκίνητα και είναι επίσης αριστος και η τιμή που μου εδωσε με βάψιμο ζαντών 2χρωμη είναι 1500.

Οπότε απο 1500+2000=3500
κατεβηκα στα 800+1500= 2300

καλά δεν είναι;;

Και η δουλειά εγγυημενη και τσεκαρισμένη!

Αυτές οι τιμές είναι για ολικό (μέσα – έξω) ή εξωτερικό (ότι βλέπει το μάτι με κλειστές όλες τις πόρτες);

SerafeimS3
28-04-11, 20:03
Επειδή μόλις εχθές έκανα την ανάλογη τσάρκα στα φαναρτζίδικα και μπογιατζίκα... καράφλιασα.

Ε30 318is 2πορτο του '91 με εμφανεις κάποιες σαπίλες στους θόλους λοιπόν:

Σε 2 καλούς φαναρτζίδες, ο ένας μου είπε 1500 και ο άλλος 700-800!!
Για τις ίδιες ακριβός δουλειές: Ξεβράκωμα ολικό, βγάλσιμο εμπρός φτερών. (εκτός από ταμπλό και μοτέρ) και ξεσαπίσματα.

Ο μπογιατζής ζήτησε 2000!!! για βάψιμο-πισαρίσματα στα επισκευασμένα και βάψιμο ζαντών.

Με τα σου-μου-του δηλαδή, το 3χίλιαρο σίγουρο΄
Πάντα μιλάμε για δουλειά κορυφή, που την κάνεις μία και μοναδική φορά σε αυτοκίνητο.

Ποιο είναι το ερωτημά σου..?

Οι τιμές φυσικά. Λογικές; Ακριβές;

Λογικότατες είναι...μια καλή δουλειά πάνω κάτω τόσο παίρνουν..βέβαια υπάρχει και η αυτοκόλλητη....λύση..δηλαδής μισή τιμή..

bmwdakias85
28-04-11, 20:13
εχω εγω εναν καλο φανοποιο ο οποιος θα σου κανει πολυ κ΄λη δουλεια κ με λιγα λεφτα.κ θα μεινεις κ πολυ ευχαριστημενος.στειλε μου τον αριθμο σου με πμ για να τα πουμε.γιατι στης μερες που ημαστε υπαρχουν ανθρωποι που εχουν καταλαβει την κριση κ κανουν καλυτερες τιμες με την ιδια δουλεια.το παλικαρι που σ λεω σιγουρα θα σου το γδησει τ αμαξη για να βγει καλη δουλεια

gscat
28-04-11, 22:20
εχω εγω εναν καλο φανοποιο ο οποιος θα σου κανει πολυ κ΄λη δουλεια κ με λιγα λεφτα.κ θα μεινεις κ πολυ ευχαριστημενος.στειλε μου τον αριθμο σου με πμ για να τα πουμε.γιατι στης μερες που ημαστε υπαρχουν ανθρωποι που εχουν καταλαβει την κριση κ κανουν καλυτερες τιμες με την ιδια δουλεια.το παλικαρι που σ λεω σιγουρα θα σου το γδησει τ αμαξη για να βγει καλη δουλεια

Δεν είμαι Αθήνα φίλε, ευχαριστώ πάντως.

gscat
28-04-11, 22:22
Αυτές οι τιμές είναι για ολικό (μέσα – έξω) ή εξωτερικό (ότι βλέπει το μάτι με κλειστές όλες τις πόρτες);

Ολικό μέσα-έξω, με ξεσαπίσματα και πισαρίσματα.

gscat
05-08-11, 18:01
Το βάζω μέσα 10 Σεπτεμβρίου. Σε βαφείο-φανοποιείο (2 σε 1) γιός-πατέρας που μου κάνανε τιμή πακέτο στα 2χιλιάρικα με τις προαναφερόμενες δουλειές.

KAZA
05-08-11, 21:18
Το βάζω μέσα 10 Σεπτεμβρίου. Σε βαφείο-φανοποιείο (2 σε 1) γιός-πατέρας που μου κάνανε τιμή πακέτο στα 2χιλιάρικα με τις προαναφερόμενες δουλειές.

Το Ε30 ή το Ε36; Επειδή ενδιαφερόμουν κι εγώ για βαφή στο Ε30 , βαφέας – φανοποιός μου είπε καλύτερα η δουλεία να γίνει την άνοιξη , να μην έχει δηλαδή ούτε πολύ ζέστη ούτε πολύ κρύο. Σου εύχομαι να γίνει κούκλα και εννοείτε να μας βάλεις φωτογραφίες με το πριν και το μετά για να δούμε την δουλειά του!

Υ.Γ. Καλό θα είναι αν σε βολεύει να περνάς κάθε μέρα ή έστω μέρα παρά μέρα να βλέπεις την πρόοδο να βγάζεις και φωτογραφίες για αρχείο!

ziaba
05-08-11, 22:16
sorry για off άλλα πόσες εργάτοωρες χρειάζονται για να βάφτει πχ ένα e30?

gscat
06-08-11, 10:32
Το Ε30 ή το Ε36; Επειδή ενδιαφερόμουν κι εγώ για βαφή στο Ε30 , βαφέας – φανοποιός μου είπε καλύτερα η δουλεία να γίνει την άνοιξη , να μην έχει δηλαδή ούτε πολύ ζέστη ούτε πολύ κρύο. Σου εύχομαι να γίνει κούκλα και εννοείτε να μας βάλεις φωτογραφίες με το πριν και το μετά για να δούμε την δουλειά του!

Υ.Γ. Καλό θα είναι αν σε βολεύει να περνάς κάθε μέρα ή έστω μέρα παρά μέρα να βλέπεις την πρόοδο να βγάζεις και φωτογραφίες για αρχείο!

Ε30 '91

Κι εγώ γι'αυτό το βάζω 10/9 (ο βαφέας το πρότεινε), για λόγους θερμοκρασίας.

Φωτογραφίες θα πέσουν πολλές. (Θα ανοίξω νέο θέμα με το καλό)

gscat
06-08-11, 10:35
sorry για off άλλα πόσες εργάτοωρες χρειάζονται για να βάφτει πχ ένα e30?

Ιδέα δεν έχω!

Από την άλλη, από την βόλτα που έκανα σε βαφεία και λαμαρινάδικα της περιοχής μου(Κατερίνη) είδα μεγάαααλη αναδουλειά παιδιά. Έχουνε λιώσει οι τσέπες λέμε!

E36 RULES!!
06-08-11, 12:38
sorry για off άλλα πόσες εργάτοωρες χρειάζονται για να βάφτει πχ ένα e30?

Εξαρτάται απο το ποσο ψειρας εισαι και ειναι ο φανοποιός/βαφέας, και ποση ψιλοδουλίτσα θέλει (λακκουβάκια, χτυπηματακια κλπ). Το 36αρι εγω το ειχα 2 εβδομάδες ακριβώς. Ε, ποση διαφορα στο μεγεθος να εχει ενα 30αρι, πιστεύω με τις ιδιες συνθηκες (ιδιος μαστορας, πελατης, ιδιο φορτωμα εργασιας στο φανοποιειο και ιδια ακριβως προεργασια-μικροεπισκευες) το ιδιο θα παρει!

KAZA
06-08-11, 20:36
Εξαρτάται απο το ποσο ψειρας εισαι και ειναι ο φανοποιός/βαφέας, και ποση ψιλοδουλίτσα θέλει (λακκουβάκια, χτυπηματακια κλπ). Το 36αρι εγω το ειχα 2 εβδομάδες ακριβώς. Ε, ποση διαφορα στο μεγεθος να εχει ενα 30αρι, πιστεύω με τις ιδιες συνθηκες (ιδιος μαστορας, πελατης, ιδιο φορτωμα εργασιας στο φανοποιειο και ιδια ακριβως προεργασια-μικροεπισκευες) το ιδιο θα παρει!

Για το Ε30,μου είπαν από 3 μέρες ένας :screwy: και ένας γνωστός 1 μήνα σίγουρα αλλά είναι μόνος του και είναι ψείρας , το αμάξι δεν έχει παρά μόνο 3 λακκούβες στο μέγεθος παλάμης!

Nick_compact
06-08-11, 21:39
Θα πω κι εγώ τη δική μου άποψη. Δεν υπάρχει καμία διαφορά, ανάμεσα στα 700 και τα 1500 ευρώ για ολική βαφή. Ούτε τα 700 απαραιτήτως σημαίνουν ότι θα γίνει κακή δουλειά, αλλά ΟΥΤΕ και τα 1500 θα σου εξασφαλίσουν το καλό αποτέλεσμα. Και για φαντάσου να δώσεις τα 1500, και η δουλειά να μην είναι καλή. Γι'αυτό λοιπόν ψάξε να βρεις σωστό μάστορα, γιατί αυτός θα κάνει τη διαφορά.

gearboxer
07-08-11, 00:45
Ίσως τελικα ρε Νίκο η καλύτερη λύση είναι το CarApp με αυτοκόλλητο 3Μ σε mat/gloss και στο χρώμα που θέλεις...Εγγύηση 6 χρόνια, αν τρακάρεις αλλάζεις μόνο το αυτόλλητο τοπικά χωρίς διαφορά στην απόχρωση, προστατεύεις το εργοστασιακό σου χρώμα, δεν ιδρώνεις με τις κουτσουλιές και είσαι ευτυχισμένος...με κόστος κάπου στο χιλιάρικο. Εφαρμογή βέβαια από επαγγελματιές με αποκλειστικότητα στο αντικείμενο αυτό...

ziaba
07-08-11, 08:23
κ οταν θα ανοίγει κάπο πόρτες μπορ μπαγκαζ μέχρι κ τ τάπα βενζίνης θα φαίνεται το μαμα χρώμα

ziaba
07-08-11, 08:45
Εξαρτάται απο το ποσο ψειρας εισαι και ειναι ο φανοποιός/βαφέας, και ποση ψιλοδουλίτσα θέλει (λακκουβάκια, χτυπηματακια κλπ). Το 36αρι εγω το ειχα 2 εβδομάδες ακριβώς. Ε, ποση διαφορα στο μεγεθος να εχει ενα 30αρι, πιστεύω με τις ιδιες συνθηκες (ιδιος μαστορας, πελατης, ιδιο φορτωμα εργασιας στο φανοποιειο και ιδια ακριβως προεργασια-μικροεπισκευες) το ιδιο θα παρει!

δε νομίζω ότι επί 2 βδομάδες ασχολιόντουσαν αποκλειστικά μονο με το αμάξι σου άλλο ρώτησα πόσες ωρες εργασίας χρειάζονται για να βάφτει ένα αμάξι

Θα πω κι εγώ τη δική μου άποψη. Δεν υπάρχει καμία διαφορά, ανάμεσα στα 700 και τα 1500 ευρώ για ολική βαφή. Ούτε τα 700 απαραιτήτως σημαίνουν ότι θα γίνει κακή δουλειά, αλλά ΟΥΤΕ και τα 1500 θα σου εξασφαλίσουν το καλό αποτέλεσμα. Και για φαντάσου να δώσεις τα 1500, και η δουλειά να μην είναι καλή. Γι'αυτό λοιπόν ψάξε να βρεις σωστό μάστορα, γιατί αυτός θα κάνει τη διαφορά.

συμφωνω+ για μένα 2000 ευρω που ζήτησαν είναι υπερβολή

gearboxer
07-08-11, 09:35
κ οταν θα ανοίγει κάπο πόρτες μπορ μπαγκαζ μέχρι κ τ τάπα βενζίνης θα φαίνεται το μαμα χρώμα

Φίλε ziaba το υλικό είναι κατασκευασμένο αποκλειστικα για εφαρμογή στο αυτοκίνητο. Εννοείτε οτι ντύνεται απο μέσα η πόρτα και η κάσα γύρω-γύρω. Όμως το αν ανοιγεις το καπό ή τη μοκέτα στη ρεζέρβα και βλέπεις το εργοστασιακό χρώμα προσωπικά εμένα δε με απασχολεί αισθητικά ούτε αλλοιώνει την αγοραστική αξία του αυτοκινήτου διότι εξ' ορισμού γνωρίζεις και γνωρίζει και ο αγοραστής ότι το αυτοκίνητο είναι όλο ντυμένο για λόγους εμφάνισης και προστασίας του χρώματος.

Από την άλλη αν το βάψεις όλο από την αρχή είναι για πολλούς (και για μένα ακόμα) λόγος να πιστέψει κάποιος που θα το αγοράσει ότι έχει φάει "σφαλιάρα", τούμπα, χαλάζι κτλ κτλ κτλ...

Έχω δεί σε εκθέσεις Γραφικών Τεχνών ντυμένα Cayenne, Z3, M5, Smart Forwo, Impreza και πραγματικά έχω ξεχάσει το όνομα μου από το τελικό αποτέλεσμα...ΑΡΙΣΤΟ

ziaba
08-08-11, 13:02
μάλλον έχω μείνει πίσω άλλα δε μπορώ να εμπιστευτω αυτά τα αυτοκόλλητα όσο εξελέγμενα κ άν είναι + δε γνωρίζουμε την πραγματική αντοχή τουσ στ χρονο σε σχέση με τ βαφή που άμα γίνει καλή δουλειά κρατάει 10ετοιες

KAZA
08-08-11, 14:42
Θα πω κι εγώ τη δική μου άποψη. Δεν υπάρχει καμία διαφορά, ανάμεσα στα 700 και τα 1500 ευρώ για ολική βαφή. Ούτε τα 700 απαραιτήτως σημαίνουν ότι θα γίνει κακή δουλειά, αλλά ΟΥΤΕ και τα 1500 θα σου εξασφαλίσουν το καλό αποτέλεσμα. Και για φαντάσου να δώσεις τα 1500, και η δουλειά να μην είναι καλή. Γι'αυτό λοιπόν ψάξε να βρεις σωστό μάστορα, γιατί αυτός θα κάνει τη διαφορά.

Κι εγώ αυτο λεω , γιαυτο ζητάω από τον καθένα να δω δουλειά του αλλά δυστυχώς κανένας δεν κρατάει φωτογραφίες απο τις επισκευές πουχει κανει. Πώς να τον εμπιστευθώ και να του δώσω 1500-2000; Οπότε τι κάνεις;

KAZA
08-08-11, 14:54
Ίσως τελικα ρε Νίκο η καλύτερη λύση είναι το CarApp με αυτοκόλλητο 3Μ σε mat/gloss και στο χρώμα που θέλεις...Εγγύηση 6 χρόνια, αν τρακάρεις αλλάζεις μόνο το αυτόλλητο τοπικά χωρίς διαφορά στην απόχρωση, προστατεύεις το εργοστασιακό σου χρώμα, δεν ιδρώνεις με τις κουτσουλιές και είσαι ευτυχισμένος...με κόστος κάπου στο χιλιάρικο. Εφαρμογή βέβαια από επαγγελματιές με αποκλειστικότητα στο αντικείμενο αυτό...

Αρκετά δεν είναι τα 1000 ευρώ; Με την κόλλα τι κάνεις αν θέλεις να τα βγάλεις; Δεν βρίσκω λογο να προστατεύσω το χρώμα μου απο την στιγμή που λεω οτι θέλω βαφή! Αλλιώς όλα τα άλλα καλά μου ακούγονται! Αλλά και πάλι μόνο 6 χρόνια;

E36 RULES!!
08-08-11, 15:32
δε νομίζω ότι επί 2 βδομάδες ασχολιόντουσαν αποκλειστικά μονο με το αμάξι σου άλλο ρώτησα πόσες ωρες εργασίας χρειάζονται για να βάφτει ένα αμάξι


Eιχαν και ενα golf που προσπαθουσαν να σωσουν απο γερο στουκο. Δεν ειπα οτι ασχολιοντουσαν με το δικο μου μονο, γι'αυτο εξαλλου αναφερθηκα για φορτο εργασιας. Ποσες εργατοωρες πηρε δεν γνωριζω.

Οσο για το αν με το αυτοκολλητο θα ανοιγεις την πορτα και θα φαινεται το αλλο χρωμα, και βαψιμο να κανεις μονο απ'εξω (το εχω δει κ αυτο) παλι το ιδιο θα ειναι. Εκει που θα εβαφε τις πατουρες, θα βαλει και ο αλλος το αυτοκολλητο.

Με την κόλλα τι κάνεις αν θέλεις να τα βγάλεις;

Την ιδια απορια εχω και εγω, πώς λειτουργει το CarWrap? (εννοω πως κολλαει επανω στο αυτοκινητο, με κλασσικη κολλα σαν ολα τα βινυλια, ή καπως αλλιως?)

x318big
08-08-11, 17:55
παντως ,το ψαχνεις πολυ και ακρη δεν θα βγαλεις ,το αν θα βαφτει το αυτοκινητο μονο εξω Η μεσα εξω δεν εχει καμια σημασια ,δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι ειναι καλυτερη η δουλεια ,αν βαφτει ολο.
Μην ξεχναμε οτι πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες τα βαφουν με μπανιο υλεκτρολυσης Η ακομα και με στεγνη μαγνητικη βαφη (βλεπε φερραρι) και εχουν απιστευτα αποτελεσματα ,τοσο σε εμφανιση οσο και στο χρονο.
Η βαφη απο το μαστορα δεν θα ειναι ποτε τοσο καλη οσο του εργοστασιου καταρχας γιατι ο,τι χερι και να εχει δεν θα πετυχει 100% ιδια ποσοτητα παντου ,ουτε το χερι του θα παει παντα ακριβως το ιδιο ωστε να κατσουν τα μεταλα με την ιδια γωνια.
Επισης με ολα αυτα τα κερια αλοιφες κ.λ.π που ριχνουμε υπονομευουμε στην πραγματικοτητα το επομενο χρωμα ,γιατι οσα αντι σιλικον κ.α να ριξει ο βαφεας ,οσο και να τηρησει σωστα τους χρονους ,παλι κατι θα μεινει ,που χαλαει ουσιαστικα την επομενη μπογια.
Εννοειται φυσικα οτι θα παραλαβεις αυτοκινητο πλυμμενο και θα εχεις ξεκαθαρισει απο πριν οτι δεν δεχεσαι ουτε ενα τρεξιμο Η θαμπωμα.
Τα υλικα στο 1000ικο ειναι ελαχιστο ποσο ,ολα τα αλλα ειναι ,εργασια γνωση και μερακι.
Και ναι για να βαφτει ενα αυτικινητο σωστα θελει περιπου μια εβδομαδα.

x318big
08-08-11, 17:59
4000 ακατέβατα, φιλική τιμη..
(λίγα είπα.. 6.000)
λογικα θα θελει τρελλη προεργασια το ματ.
αληθεια αμα βρεις ντουκο μαυρο δεν κανει?

cosarg7
08-08-11, 19:12
Να πω κ εγώ την εξυπνάδα μου...
Αν έχεις τον κατάλληλο (λαμόγιο) ασφαλιστή και καταφέρεις να το ασφαλίσεις με μικτή, μπορείς μετά να το γεμίσεις γρατζουνιές και να το βάψεις όλο με την απαλλαγή της ασφάλειας σου μόνο.Το έκανε ένας φίλος γι αυτό στο λέω.

gearboxer
08-08-11, 20:22
Tα αυτοκόλλητα έχουν κόλλα κατάλληλη για μεταλλική επιφάνεια, καθώς και πλάτη με κανάλια αέρα για ομοιόμορφη τοποθέτηση. Όταν αποφασίσεις να τα βγάλεις βγαίνουν με θερμοπίστολο αργά αργά και αναίμακτα. Για σημεία που έχουν βαφτεί εκτός εργοστασίου και ΔΕΝ εχει γίνει σωστή δουλειά ενδεχομένως να υπάρξει πρόβλημα με το βερνίκι και να το πάρει μαζί του. Σε γενικές γραμμές πάντως αν μπουν κ βγούν απο επαγγελματίες δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.

Τέλος να τονίσω δύο ακόμα πράγματα:

α) ΔΕΝ κανω διαφήμιση.

β) Η εγγύηση των 6 ετών αναφέρεται σε ακραίες καταστάσεις. Προσωπικά πιστεύω ότι το αυτόλλητο χωρίς κακοποίηση και γρατζουνιές αντέχει χαλαρά 8-10 χρόνια. Εδώ εγώ που χρησιμοποιώ τυπωμένα απλά αυτοκόλλητα μονομερικά και τα βλέπω επάνω σε ταξί και αυτοκίνητα σχολής οδηγών που έχω τοποθετήσει εδώ και 5 χρόνια με ελάχιστη φθορά..

gscat
09-08-11, 11:30
H τιμή των 2000 για ξεμοντάρισμα-μοντάρισμα, λαμαρινοδουλειά-ξεσαπισμα, βάψιμο-πισαρισμα, είναι σούπερ!

KAZA
14-08-11, 21:57
2000 ευρώ ζητούσαν πρίν 1 με 2 χρόνια οι μαστόροι ενώ σε εξουσιοδοτημένα 1500 ! Σήμερα ξεκινούν απο 2500 ...... υπάρχει λογική και δεν το καταλαβαίνω;

ziaba
15-08-11, 23:04
2000 ευρώ ζητούσαν πρίν 1 με 2 χρόνια οι μαστόροι ενώ σε εξουσιοδοτημένα 1500 ! Σήμερα ξεκινούν απο 2500 ...... υπάρχει λογική και δεν το καταλαβαίνω;

ναι υπάρχει τώρα έχουν λιγότερη πελάτια λογο κρίσης κτλ (πχ αντί για 6-7 πελάτες που είχαν το μήνα τώρα έχουν 4ρεις) αλλά έχουν μάθει να βγάζουν ένα α πόσο το μήνα τα συμπέρασμα δικά σου

Vassilis E46 Cabrio
17-08-11, 15:11
Car Wrapping...

KAZA
19-08-11, 11:41
ναι υπάρχει τώρα έχουν λιγότερη πελάτια λογο κρίσης κτλ (πχ αντί για 6-7 πελάτες που είχαν το μήνα τώρα έχουν 4ρεις) αλλά έχουν μάθει να βγάζουν ένα α πόσο το μήνα τα συμπέρασμα δικά σου

Εγώ πάντως δεν θα πάθω τίποτα αν μείνει έτσι .... αυτοί όμως θα πεινάσουν ..... άρα καλύτερα πες τα συμπεράσματα δικα τους για ότι επακολουθήσει.....

KAZA
26-06-12, 21:07
Ε30 '91

Κι εγώ γι'αυτό το βάζω 10/9 (ο βαφέας το πρότεινε), για λόγους θερμοκρασίας.

Φωτογραφίες θα πέσουν πολλές. (Θα ανοίξω νέο θέμα με το καλό)

Τι έγινε δεν μας είπες ….. Ο gscat ακούει;

antwnis
01-11-13, 11:11
Καλησπερα.Επειδή σε ένα μήνα βάφω και μάλλον το ίδιο Boston green έχετε καμία καλύτερη ιδέα η κανένα πιο ψαγμένο κωδικό?

NNIKOLOG
01-11-13, 14:00
Παιδια, οπως και σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν και διαφοροι τυποι ανθρωπων. Προσωπικα γνωριζω με το ζορι 1 πραγματικο μερακλη Μαστορα που αγαπαει αυτο που κανει. Συνταξιουχος, αναλαμβανει 3-4 δουλειες ετησιως (κυριως ανακατασκευες) Λαμαρινα και πολυεστερα

Δουλεια των 5,500 euro που τελειωσε σε 15 μηνες. (μιλαμε για 2-3 ωρες δουλεια την ημερα και αν)

ducatista
01-11-13, 21:29
εγω παλι νομιζω οτι ειναι πολλα για βαψιμο.... δλδ για ανακατασκευη μοτερ ο μηχανικος πρεπει να παρει κανενα 5-6κ για την δουλεια...... ε οχι ρε παιδια ενα βαψιμο καλο εκτος υλικων επρεπε να εχει ΕΩΣ 500-700 ευρω....

NNIKOLOG
01-11-13, 23:05
ε οχι ρε παιδια ενα βαψιμο καλο εκτος υλικων επρεπε να εχει ΕΩΣ 500-700 ευρω....

ωραια , βαλε και 3 μεροκαματα για να λυθουν ολα τα γυρο γυρο + τζαμια + + + , βαλε και κανα 250αρι μπογιες και πας 1500. Τοσο κανει περιπου και ενα λογικο βαψιμο που θα παρει 1 βδομαδα και κατι.

Αν ομως πας με ενα αυτοκινητο 40 ετων και θες ανακατασκευη, αλλαγη χρωματος, ειδικες μετατροπες, να ταιριαξεις flip front μουρη (δηλαδη να κοπει και να πεταχτει το μισο αμαξι) πορτες πολυεστερικες φτερακια, roll cage και και και τοτε ο μαστορας η θα σε πεταξει εξω απο το μαγαζι γιατι πιανεις πολυ χορο και χρονο και δεν συμφερει η θα σου παρει 5 και 6 και 7 χιλιαδες,

το αν ειναι πολλα η οχι εξαρταται απο την αξια του αυτοκινητου. Δεν βαφεις E-type jaguar σε 3 μερες με 1000euro

ducatista
02-11-13, 00:45
ωραια , βαλε και 3 μεροκαματα για να λυθουν ολα τα γυρο γυρο + τζαμια + + + , βαλε και κανα 250αρι μπογιες και πας 1500. Τοσο κανει περιπου και ενα λογικο βαψιμο που θα παρει 1 βδομαδα και κατι.

Αν ομως πας με ενα αυτοκινητο 40 ετων και θες ανακατασκευη, αλλαγη χρωματος, ειδικες μετατροπες, να ταιριαξεις flip front μουρη (δηλαδη να κοπει και να πεταχτει το μισο αμαξι) πορτες πολυεστερικες φτερακια, roll cage και και και τοτε ο μαστορας η θα σε πεταξει εξω απο το μαγαζι γιατι πιανεις πολυ χορο και χρονο και δεν συμφερει η θα σου παρει 5 και 6 και 7 χιλιαδες,

το αν ειναι πολλα η οχι εξαρταται απο την αξια του αυτοκινητου. Δεν βαφεις E-type jaguar σε 3 μερες με 1000euro

προφανος και εχει λογικη αυτο που ειπες απο την αλλη δλδ αν ειναι τζαγκουαρ θα σου πει ο μαστορασ συν 3.000? εγω νομιζω παντως οτι ουτε 3 μεροκαματα κανει για να βγουν τα τζαμια και τα γυω γυρω.....τωρα για την ανακατασκευη ναι δεν λεω αν εχει δουλεια να παρει χρηματα δεν ειπα να μας κανει τα αμαξια καινουρια τζαμπα δεν θα το ηθελα κιολας! τεσπα εμενα μου φαινονται πολλαα και δεν ειμαι κανενας που εχει καβουρια............εγω ρωτησα εναν και μου ειπε φιλικη τιμη για το ζ 1300 ειναι καλα? για γκρι ματ!

NNIKOLOG
02-11-13, 09:00
......εγω ρωτησα εναν και μου ειπε φιλικη τιμη για το ζ 1300 ειναι καλα? για γκρι ματ!

ειναι μια χαρα τιμη για ενα αρτιο αυτοκινητο που δεν απαιτει πολλες ωρες προεργασια.
Αν ειχες ενα e-type ομως θα ελεγες στον μαστορα : παρε 1300 euro και ριξε μου ενα χερι εξωτερικο και αστο ??? (αυτο θελω να πω οτι παιζει ρολο η αξια του αυτοκινητου οχι οτι αναλογα με την μαρκα βαραμε στο κεφαλι)

η θα εδινες 5000 - 6000 euro να το κανεις ετσι :

ducatista
02-11-13, 10:50
ειναι μια χαρα τιμη για ενα αρτιο αυτοκινητο που δεν απαιτει πολλες ωρες προεργασια.
Αν ειχες ενα e-type ομως θα ελεγες στον μαστορα : παρε 1300 euro και ριξε μου ενα χερι εξωτερικο και αστο ??? (αυτο θελω να πω οτι παιζει ρολο η αξια του αυτοκινητου οχι οτι αναλογα με την μαρκα βαραμε στο κεφαλι)

η θα εδινες 5000 - 6000 euro να το κανεις ετσι :

μονο που το ειδα πληρωσα συν 2000! αλλα λεω για το βαψιμο που κανουμε σε γενικες γραμμες αυτο το κανουμε σε ανακατασκευη (μαλλον) εχω βαψει τα 2 ντουκατι μου ετσι απο το 0! πλαισιο απο την αρχη και ολα κατω.... βεβαια αυτο ειναι διαφορετικο απο το να βαψεις ενα μηχανακι-αμαξι χωρις να αλλαξεισ χρωμα δλδ φρεσκαρισμα..... για αυτη την περιπτωση μιλαω κ οχι να γινει βιδες ενα αμαξι που τοτε καταλαβαινω τον χρονο και τον κοπο...... και φυσικα το αν αξιζει εχει να κανει απο το μοντελο και την συναισθημαικη αξια...... π.χ στο μηχανακι το ενα εδωσα 800 για βαψιμο αλλα για το αμαξι 1300 μου φαινονται πολλα!