PDA

Επιστροφή στο Forum : μπλοκέ απο Μ5 σε Ε21


mike21
08-02-11, 15:12
μετά απο πολλή σκέψη κατέληξα ότι το καλύτερο διαφορικό που θα μπορούσα να βάλω είναι το μπλοκέ που φορούσε η Μ5,βέβαια όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι και το πιό δύσκολο να μπεί καθότι είναι το μεγάλο καβούκι(210)μέχρι στιγμής έφτιαξα τη γέφυρα για να κάτσει,σειρά έχουν τα ημιαξόνια(κόντημα)και ο κεντρικός(κόντημα)
δύο φωτό της γέφυρας και προσεχώς άλλες απο τα επόμενα στάδια

ΥΓ.ευχαριστώ τον Ε30MANIAC,ξέρει αυτός γιατί

fan1s_e21
08-02-11, 18:11
μπραβο mike πιστευω απο οσα εχω διαβασει κατα καιρους στα αγγλοαμερικανικα site για Ε21 οτι εχεις κανει πολυ καλη επιλογη , καλα τελειωματα και περιμενουμε κ αλλες φοτο και video με το εν λογω διαφορικο σε πληρη λειτουργια

andreasE21
08-02-11, 18:15
ειμαι σιγουρος για το αποτελεσμα φιλε mike!!!!

mike21
19-06-11, 17:04
το project προχωράει αργά και σταθερά,το διαφορικό έκατσε στη γέφυρα και φτιαχτήκαν οι αντάπτορες για να ενωθούν οι μπιλιοφόροι του Μ5 στα άκρα του Ε21

mike21
19-06-11, 17:12
φυσικά πάντα υπάρχει ο απρόοπτος παράγοντας που θα σε φέρει πίσω,στη συγκεκριμένη περίπτωση είχα υπολογίσει να κοντήνω τα ημιαξόνια του Μ5 και να ανοιχθεί καινούργιο καρέ,τελικά δέν γίνεται αυτό αφού στα άκρα όπου και έχει το καρέ είναι 3χιλιοστά πιό χοντρά σε σχέση με το υπόλοιπο στέλεχος,άρα πάμε στο τσιρίγο για ημιαξόνια custom,προβλέπω να μου πέφτουν τα μαλλιά απο τη τιμή αλλά ότι και να ακούσω θα τα φτιάξω...όταν υπάρξει ρευστό

mike21
01-03-12, 16:53
Έχουμε μπεί στη τελική ευθεία,αφού το αμάξι μπήκε σε τάκους μετρήθηκε η γέφυρα σε τί μοίρες κάθεται και όλη η γέφυρα απομακρύνθηκε,στη καινούργια γέφυρα τοποθετήθηκαν συμπαγείς βάσεις της bbs,έγιναν οι απαιτούμενες πρόβες και αύριο προχωράμε στη κατασκευή της πίσω βάσης,τραβάω όσες φωτό μπορώ για να το ζείτε και εσείς έμμεσα.

mike21
06-03-12, 17:50
Παρέλαβα τα custom ενισχυμένα ημιαξόνια και έφτιαξα το πάτωμα στο χώρο αποσκευών για να κάτσει σωστά η πίσω βάση(πολύ κούραση),αύριο μοντάρισμα.

mike21
20-03-12, 15:03
Το project πλέον τελείωσε,το διαφορικό τοποθετήθηκε,το κοντέρ συνδέθηκε και δείχνει κανονικά,εστάλει σήμα στον εγκέφαλο για να ανεβαίνει στις 7500rpm,και η αντλία μπήκε στο χώρο του πόρτ μπαγκάζ γιατί δέν χωρούσε με τίποτα απο κάτω,νομίζω ότι είμαστε οk.

Ευχαριστώ τα μέλη E30MANIAC και johnye30is για τη προμήθεια βασικών εξαρτημάτων του project και τα μέλη M535 E28,rapid fast και sakis4paok για τις τεχνικές τους συμβουλές.

Ευελπιστώ κάποια στιγμή να ανεβάσω και κάποιο βίντεο για να δούμε τι κάνει στη πράξη.

m_power_lunatic
20-03-12, 15:32
Παρακολουθω και εγω αυτο το project με χαρα και αναμονη του βιντεο.

Τα μελη μας που ευχαριστεις εχουνε ΟΛΟΙ τους πολυ καλες τεχνικες γνωσεις,αυτος ο E30MANIAC οπου custom-ια απο πισω ειναι χαχαχα!!!!!!

Μερικα πραγματα που αν θες μας λες.....

1)κοστος ημιαξονια φτιαχτα

2)απο που βρηκες βασεις γεφυρας συμπαγεις BBS

3)στο εσωτερικο του πορτ-μπαγκαζ εχεις βαλει 2 ραβδους που ενωνονται με την εταζερα στο κατω της μερος για να κραταει το πατωμα ενιαιο αν βλεπω καλα???

mike21
20-03-12, 17:45
Θα αναφέρω αναλυτικά όλα τα χαρακτηριστικά.
Για να φτιάξω τη ράβδο που ενώνει τα δύο κομμάτια του σασί χρησιμοποίησα κοιλοδοκό 2,5mm(έπρεπε να κοπεί και να φτιαχτεί καινούργια αλλιώς δέν χωρούσε με τίποτα το διαφορικό)
Όλες οι βάσεις πάνω στις οποίες πατάει το διαφορικό(στη γέφυρα και το κομμάτι με τις κάθετες στηρίξεις στο πάτωμα)είναι φτιαγμένο απο λάμα 6mm.
Tα custom ημιαξόνια κοστίζουν τελειωμένα βαμμένα 400-500ευρώ(εμένα μου κοστίσαν 300 λόγω γνωστού)
Οι αντάπτορες που ενώνουν άκρα Ε21 με μπιλιοφόρους Μ5 κοστίσαν 80ευρώ(custom και αυτοί)
Τις βάσεις της bbs τις είχα πάρει πάνω απο μία γέφυρα σχεδόν καινούργιες αρκετά χρόνια πρίν,τώρα δέν ξέρω εάν υπάρχουν.
Οι κάθετοι δοκοί που βλέπεις ενώνουν τη κοιλοδοκό που έβαλα με τη μπάρα θόλων(για extra δέσιμο πίσω)
Το βιντεάκι σε δύο βδομάδες περίπου που θα φτιαχτεί η εξάτμιση γιατί τώρα βρίσκει στη γέφυρα,έτοιμος είμαι να βγάλω έτσι έξω αλλά κάνω υπομονή.

E30MANIAC
20-03-12, 21:37
Μπραβο που τελειωσες και ολα πηγαν καλα!Περιμενω και εγω το βιντεακι και ισως καμια κοντρουλα!:cheers::cheers:
Χαιρομαι που βοηθησα και εγω λιγακι σε αυτο το project.


Γιαννη υπερβαλεις!Εγω ειμαι απλως ενας φτωχος πλην τιμιος κατοχος Ε30!:dance:

petroscf
21-03-12, 00:59
Αυτό το αυτοκίνητο, είναι, απλά, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!
Μπράβο, Mike!!

mike21
21-03-12, 17:58
Μπραβο που τελειωσες και ολα πηγαν καλα!Περιμενω και εγω το βιντεακι και ισως καμια κοντρουλα!:cheers::cheers:
Χαιρομαι που βοηθησα και εγω λιγακι σε αυτο το project.


Γιαννη υπερβαλεις!Εγω ειμαι απλως ενας φτωχος πλην τιμιος κατοχος Ε30!:dance:

Τελείωσε το στρώσιμο μέσα στο 2012 και μετά κάνουμε και κοντρούλα...χαχαχαχα:friday:

Bassakos
21-03-12, 19:20
μπραβο για το μερακι σου και την υπομονη σου!

E30MANIAC
22-03-12, 08:30
Τελείωσε το στρώσιμο μέσα στο 2012 και μετά κάνουμε και κοντρούλα...χαχαχαχα:friday:

Μην ξεχνας οτι εχω και το τριανταρι με τον Μ5.Σχεδον ετοιμοπολεμο!!ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!!:drive2::cheers:

ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!!

mike21
22-03-12, 13:09
Μην ξεχνας οτι εχω και το τριανταρι με τον Μ5.Σχεδον ετοιμοπολεμο!!ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!!:drive2::cheers:

ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!!

Ωχ!μου είχε διαφύγει αυτό.