PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 supercharger kit ερωτιση


kwstakis
08-02-11, 19:47
παιδιά xseri κανεις σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ στην αθηνα για να βάλω ένα supercharger στο amaxsi (z4 3,0) και ποσο θα κοστίσει?

stef
08-02-11, 19:51
Καλύτερα να μιλήσεις απευθείας με τους Νορβηγούς.....
http://www.esstuning.com/categories/BMW/E85-Z4%252dSeries/Z4-3.0i-M54/

Υπάρχει μια πληθώρα βελτιώσεων για το αυτοκίνητό σου
Το θέμα είναι να αποφασίσεις ΕΣΥ τι από όλα αυτά θέλεις!

mitsos_chania
08-02-11, 20:18
Η τιμη που βλεπουμε στο site δεν συμπεριλαμβανει εξοδα μεταφορας τελωνειο και φπα ε?

bimmer-corfu
10-02-11, 07:59
αν είναι απο Νορβηγία δεν πληρώνεις παραπάνω για τελωνείο και ΦΠΑ

Fairytale
10-02-11, 08:28
αν είναι απο Νορβηγία δεν πληρώνεις παραπάνω για τελωνείο και ΦΠΑΓιατί θα το φέρουν οι Βίκινκς με τα ντράκαρ στην Ελλάδα;
C U out there

bimmer-corfu
10-02-11, 08:32
εσύ λες για μεταφορικά Νίκο, εγώ δεν μίλησα γι'αυτό γιατί δεν ξέρω τι μεταφορικά χρεώνουν. Αλλά τελωνείο απο χώρα ΕΕ δεν πληρώνεις και το ΦΠΑ της χώρας (Νορβηγία) είναι στη τιμή εκτός και κάνουν και εκεί τα δικά μας καραγκιοζιλίκια τύπου οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ

Fairytale
10-02-11, 08:39
xaxaxa όχι ρε συ Πέτρο, οι Βίκινγκς θα τα μεταφέρουν για να γλιτώσεις το τελωνείο... γιατί η Νορβηγία όχι μόνο ΔΕΝ είναι μέλος της Ε.Ε. αλλά ΔΕΝ είναι ΚΑΝ στις υποψήφιες προς ένταξη χώρες.
Δεν θέλουν βρε παιδί μου !!!
C U out there

djkostas20
10-02-11, 10:45
Εκτός από την ESS υπάρχει και η G-power... Έχει ακούσει κανείς τίποτα για αυτήν την εταιρία? Τα όσα σχόλια έχω βρεί είναι θετικά αλλά όχι από Ελλάδα. Και δείχνει και πιο απλή η εγκατάσταση του κιτ. Και δεν χρειάζεται να στείλεις τον εγκέφαλο στην εταιρία, αν και νομίζω ότι και η ESS πλέον συμπεριλαμβάνει κιτ προγραμματισμού μέσω εγκεφάλου από την OBD.

stef
10-02-11, 11:18
Μεταξύ G Power & ESS δεν υπάρχει σύγκριση!
Μακράν καλύτερη η ESS...

djkostas20
10-02-11, 11:27
Ναι αλλά μακράν και οι τιμές τους. Αν είναι αξιόπιστη τότε ίσως να πήγαινα και στην G-power. Φυσικά αν ο ΕΣΣ έχει αλλάξει τον τρόπο προγραμματισμού τότε αλλάζει πολλά. Μεγάλο ρόλο φυσικά παίζει και το κατα πόσο είναι το κιτ bolt-on χωρίς να αφαιρέσω πράγματα εγώ. Της G-power δείχνει πιο πολύ σε κάτι τέτοιο!
Τέσπα δεν λέω ότι υπάρχει σύγκριση μεταξύ των 2. Το θέμα είναι απλά η αξιοπιστία!

stef
10-02-11, 11:29
Από πλευράς αξιοπιστίας σου μιλάω!!!
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις!
Μάθε πόσες φορές έχει σπάσει το Μ3 του Γεωργίου που είναι G Power και ρώτα και το μέλος M3est για Μ3 Ε92 ESS που έχουν φτιάξει!
Γενικότερα ο ESS εξειδικεύεται σε supercharger εδώ και πολλά χρόνια με απόλυτη επιτυχία!

djkostas20
10-02-11, 11:38
Δεν τα ξέρω τα παιδιά αλλά για να το λες έτσι θα είναι.
Για αυτό ρώτησα και εγώ αν γνωρίζει κάτι από θέμα αξιοπιστίας. Πάντως ένα μεγάλο αρνητικό που είχε ο ESS που ήταν να στείλεις τον εγκέφαλο στην Νορβηγία το έβγαλε και στέλνει έτοιμο φαντάζομαι μέσω OBD.

"The redesigned ESS MS43/45 engine control software is perfectly calibrated for the TS supercharged engine providing optimum ignition timing under all conditions, recalibrated EGas for quicker throttle response, recalibrated VANOS control and perfectly optimized fuel delivery supplied by the 6 larger Bosch fuel injectors included with the kit. The software also features a 6800RPM rev limit and removed top speed governor."

Τώρα για θέμα εγκατάστασης από αυτά που διαβάζω μου φαίνεται λίγο πιο πολύπλοκο.
π.χ. αλλάζεις τους fuel injectors

bimmer-corfu
10-02-11, 11:54
xaxaxa όχι ρε συ Πέτρο, οι Βίκινγκς θα τα μεταφέρουν για να γλιτώσεις το τελωνείο... γιατί η Νορβηγία όχι μόνο ΔΕΝ είναι μέλος της Ε.Ε. αλλά ΔΕΝ είναι ΚΑΝ στις υποψήφιες προς ένταξη χώρες.
Δεν θέλουν βρε παιδί μου !!!
C U out there

xaxaxax δεν το ήξερα! Με έστειλες