PDA

Επιστροφή στο Forum : 118 turbo..


Bmw118
11-02-11, 18:56
Για σασ παιδια..θα ηθελα να ρωτησω αν ειναι σωστο να τουρμπισω το αμαξι μου και αν ναι που θα επρεπε να παω??Αν οχι θα ηθελα να ρωτησω για μια βελτιωση (οχι αλλαγη κινητηρα) που να μετατρεψει τα 143 αλογα μου σε 200 περιπου..Ακουω σχολεια..

mike21
11-02-11, 18:59
είναι μεγάλη αύξηση,μόνο τούρμπο ή κομπρέσορας

Libanner
11-02-11, 19:01
Ψάξε λίγο στο φόρουμ το έχουμε ξανα συζητήσει το θέμα αρκετές φορές.Δυστυχώς την λύση της υπερτροφοδότησης την ξεχνάς...δε σηκώνει τέτοια το συγκεκριμένο μοτερ...

Bmw118
11-02-11, 19:05
αυτο εχω καταλαβει και εγω..και δεν εχω την πολυτελεια να το αλλαξω..προτασεισ με μοτερ εχουμε καμια για 130.????αν ναι που και ποσο..??

giannis 116
11-02-11, 19:31
Κατ αρχην καλωσηρθες στο φορουμ. Πιστευω πως εισαι μια χαρα με τα 143 αλογα. Σκεψου και καποιους σαν κι εμενα αλλα και πολλους εδω που εχουν μονο 115 η 122 αλογα απο 1600αρηδες κινητηρες, εκει να δεις ανεπαρκεια ισχυος!
Επειδη εχει τυχει να οδηγησω 118 και μαλιστα καμπριο δηλαδη βαρυτερη απο μια 3θυρη η 5θυρη και με 4 ενηλικες μεσα μου φανηκε μια χαρα το μοτερακι! Πολυ ζωντανο, ροπατο, γραμμικο, 'υγιες' ατμοσφαιρικο μοτερ. Αφου σε autobahn ειδα περιπου 220 και με εκοψε η κινηση.
Τωρα αν εσυ δεν εισαι ικανοποιημενος μ αυτο θα σου προτεινα ν αλλαξεις αμαξι παρα να κανεις πειραματα που μονο την τσεπη και το μοτερ σου θα βλαψουν. Μεγαλο ρισκο με αμφιβολα αποτελεσματα και ελλειψη εμπειριας απο Ελληνες βελτιωτες.
Ψαξτο παντως καλυτερα πριν κανεις κατι.

Bmw118
11-02-11, 20:15
Εχεις δικιο φιλε μ..σε ευχαριστω πολυ για την συμβουλη σου..απλα ωρες ωρες με πιανει ο κορεσμος στο θεμα υπποδυναμης..

kloukakis
11-02-11, 21:10
Καθόλου ρε παιδια δεν σηκώνει αυτο το μοτερ? Ούτε 30 άλογα? Τόσο όριο είναι? Ή απλα εχει άνα σκασμό ηλεκτρονικά που δεν αφείνουν? Δε μπορει...

TAZ118!
11-02-11, 22:02
To εχω ψαξει αρκετα....
Δεν υπαρχει κανενα τουρμπο κιτ για 4κυλινδρους βενζινοκινητους Ασσους...
Οσα εχουν δοκιμαστει εχουν αποτυχει....Ενας απο τους βασικους λογους ειναι οτι
οι Ν45/Ν43 εχουν ελαφρια δομη και κατασκευη για να πετυχει η εταιρεια το απαιτουμενο 50-50 ζυγισμα....Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι ενα ΦΠΕ....
Φιλτρα υπαρχουν πολλα και μια καλη λυση ειναι το BMC CDA που απορροφαει κρυο αερα απο το μπροστινο μερος του αυτοκινητου...Ειτε ενα πιο ελευθερο φιλτρο στο εργοστασιακο φιλτροκουτι--οι Ασσοι μας δεν εχουν το κλασσικο φιλτρο τυπου πανελ αλλα κανονικη φιλτροχοανη στο εργοστασιακο φιλτροκουτι....
Εξατμιση μπορεις να βαλεις τελικο Performance απο 125/130i...Το φορανε μερικα παιδια εδω μεσα με αρκετα ενθαρρυντικα αποτελεσματα...Αλλιως μπορεις να πας σε καποιο γνωστο εξατμισα και να σου κατασκευασει μια ολοκληρη βελτιωτικη εξατμιση με ελευθερο καταλυτη η' μπορει υπαρχει ολοκληρη εξατμιση απο καποιο γνωστο οικο του εξωτερικου πχ. Remus,Bastuck,Millteck....
Και τωρα το δυσκολο,το προγραμμα...
Αρκετοι οικοι στο εξωτερικο διαθετουν προγραμματα στην αγορα για 118i Ν43 143hp
με ονομαστικη αυξηση ιπποδυναμης απο 143 στα 156-160 και ροπης απο 19,4 στα 21,4....
Πριν κανεις οτιδηποτε κανε μια δυναμομετρηση σε καποιο γνωστο για την ακριβεια του δυναμομετρο γιατι εχω μετρησει τον Ασσο μου στα 155 αλογα και 20,6 κιλα ροπης...
Οποτε ισως αυτες οι τιμες που ισχυριζονται να αποδιδονται ηδη απο τον κινητηρα σου...
Ειναι γνωστο κολπο και σε αλλα μοντελα της BMW ....

bimmer-corfu
12-02-11, 12:56
στο Καρά για υπερκυβισμό ρώτησες?

Driver M
12-02-11, 12:59
Τουρμπίνα οκ δεν μπαίνει, με τον κομπρέσσορα τι γίνεται όμως?
Ρωτάω για τον Ν46Β20 της 320 μου, καθώς οι ed κινητήρες λογικά θα πειράζονται ακόμα πιο δύσκολα.

Πατσίκας Βασίλειος
12-02-11, 17:20
Καθόλου ρε παιδια δεν σηκώνει αυτο το μοτερ? Ούτε 30 άλογα? Τόσο όριο είναι? Ή απλα εχει άνα σκασμό ηλεκτρονικά που δεν αφείνουν? Δε μπορει...

για πες μας ενα που να παιρνει αλογα ατμοσφαιρα........ολα στο οριο τα κανουν δυστυχως...........

kloukakis
12-02-11, 17:55
για πες μας ενα που να παιρνει αλογα ατμοσφαιρα........ολα στο οριο τα κανουν δυστυχως...........

Δεν αναφερόμουν σε ατμ ρε, για μια ελαφρά υπετροφοδότηση έλεγα που συνήθως σηκώνουν σχεδόν όλα τα μοτερ. Δεν είπα και να πάει +100%. Μάλλον αυτά ανήκουν σε παλιές και μελλοντικές εποχες όμως.

giannis 116
13-02-11, 11:35
Πολλα ηλεκτρονικα που εδω δε δουλευουν σωστα μαμα και απειραχτα θα δουλεψουν καλα και με βελτιωσεις οπως τουρμπο κομπρεσσορες κλπ?!
Συν οτι μετα θα χεις ν αλλαζεις και αναρτησεις, φρενα (το σημαντικοτερο), ισως κιβωτια, διαφορικα κλπ, απλα δεν αξιζει και τ αμαξι ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα καταληξει αποτυχημενος φρανκεσταιν...Δυστυχως..

stef
13-02-11, 11:56
Πάρτε ένα 130 μεταχείρο και κάντε την δουλειά σας!

Libanner
13-02-11, 13:46
Πάρτε ένα 130 μεταχείρο και κάντε την δουλειά σας!

και μετά να πουλήσουν κάνα οικοπεδάκι για να πληρώνουν βενζίνες και τέλη κυκλοφορίας...

stef
13-02-11, 15:08
και μετά να πουλήσουν κάνα οικοπεδάκι για να πληρώνουν βενζίνες και τέλη κυκλοφορίας...

Μάλλον δεν τα έχεις σκεφτεί καλά μου φαίνεται..
Πολύ λιγότερο καίει το 3λιτρο μοτέρ παρά το 2λιτρο μετατροπή turbo...
Kαι με τα τέλη δεν έγινε και τίποτα
Ένα χρόνο βάζε από 60 ευρώ στην άκρη κάθε μήνα και μην πηγαίνεις συνέχεια για φαγητό έξω!
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!

Libanner
13-02-11, 16:49
Μάλλον δεν τα έχεις σκεφτεί καλά μου φαίνεται..
Πολύ λιγότερο καίει το 3λιτρο μοτέρ παρά το 2λιτρο μετατροπή turbo...
Kαι με τα τέλη δεν έγινε και τίποτα
Ένα χρόνο βάζε από 60 ευρώ στην άκρη κάθε μήνα και μην πηγαίνεις συνέχεια για φαγητό έξω!
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!

Δε μίλησε κανείς για 2 λίτρο τούρμπο ίσα ίσα που από την αρχή έγραψα ότι το εγχείρημα αυτό δεν είναι εφικτό στην συγκεκριμένη περίπτωση...

Όταν κάποιος έχει 1600άρι αμάξι άσχετα αν είναι αυτό 116 316 και δε ξέρω εγώ τι,το έχει για συγκεκριμένους λόγους.Προφανώς δε μπορεί ή πολύ περισσότερο δε θέλει να δίνει ένα κάρο λεφτά για να συντηρεί ένα 3λίτρο...Τα τέλη από οτι θυμάμαι για το 130 είναι 800 ευρώ,για τον περισσότερο κόσμο αυτά τα λεφτά είναι ένα μηνιάτικο πάνω κάτω!

Όλα αυτά στα λέω φιλικά,αλλά ατάκες του στυλ "Πάρτε ένα 130 μεταχείρο και κάντε την δουλειά σας" δεν ισχυουν.Πολύς κόσμος ζούσε πάνω από τις δυνατότητες του και τώρα πληρώνει τις συνέπειες.Δεν είναι τυχαίο που οι μάντρες βρωμάνε από αμάξια πολλών κυβικών που πουλιούνται σε τιμές ξεφτίλα και κανένας δε τα αγοράζει...

stef
13-02-11, 18:15
Όλα αυτά στα λέω φιλικά,αλλά ατάκες του στυλ "Πάρτε ένα 130 μεταχείρο και κάντε την δουλειά σας" δεν ισχυουν.Πολύς κόσμος ζούσε πάνω από τις δυνατότητες του και τώρα πληρώνει τις συνέπειες.Δεν είναι τυχαίο που οι μάντρες βρωμάνε από αμάξια πολλών κυβικών που πουλιούνται σε τιμές ξεφτίλα και κανένας δε τα αγοράζει...

Τώρα μίλησες πολύ σωστά!!!!
Άρα λοιπόν δεν πρέπει να γκρινιάζουμε γιατί είναι αργό το 116 πχ, με τα ίδια λεφτά παίρνεις κατι πιο γρήγορο, αλλά θέμα είναι οι προτεραιότητες που δίνουμε σε κάθε μας επιλογή...

x318big
13-02-11, 20:59
στο Καρά για υπερκυβισμό ρώτησες?
Νομιζω , ο Αλεκος τους τουρμπιζει τους ασσους

NICK BMW LOVER
13-02-11, 21:16
Ποιος ειναι ο Αλεκος???
Ονοματα με π.μ,για να μην θεωρηθει διαφημιση,αν ξερεις ακριβως τι τουρμπισμα κανει μπορεις να μας πεις???

AvRiLtedy
15-02-11, 16:55
Στείλε ένα π.μ. και εδώ.

bon
17-03-11, 12:20
Νομιζω , ο Αλεκος τους τουρμπιζει τους ασσους

παιδια ο Αλεκος ειναι ο γνωστος απο παλια στο Αργος?

panos 316T
17-03-11, 12:44
παιδια ο Αλεκος ειναι ο γνωστος απο παλια στο Αργος?

Οοοοο yessssss!

ttjohn
17-03-11, 13:03
Αφηστε τα μοτερ οπως ειναι γιατι θα τα παρετε στο χερι ετσι και τα τουρμπισετε + τα λεφτα που θα εχετε χασει.Η περιμενετε μεχρι να βγαλει η BMW υπερτροφοδοτουμενα μοτερ η περνετε VAG :rofl2:

rapid_fast
17-03-11, 13:09
Αφηστε τα μοτερ οπως ειναι γιατι θα τα παρετε στο χερι ετσι και τα τουρμπισετε + τα λεφτα που θα εχετε χασει.Η περιμενετε μεχρι να βγαλει η BMW υπερτροφοδοτουμενα μοτερ η περνετε VAG :rofl2:

Εγώ πάντως τουρμπίζω σύντομα το Valvetronic, και έχουν να κλάψουν
πολλές "μαστοράντζες"...

bimmer-corfu
17-03-11, 13:43
Οοοοο yessssss!
μου αρέσει η υπογραφή σου

panos 316T
17-03-11, 13:59
μου αρέσει η υπογραφή σου

Όπως την "πάρει" κανείς...:pimp:
thnks :dblthumb2

ttjohn
17-03-11, 14:19
Εγώ πάντως τουρμπίζω σύντομα το Valvetronic, και έχουν να κλάψουν
πολλές "μαστοράντζες"...

:cheers::dblthumb2

Driver M
17-03-11, 14:22
Εγώ πάντως τουρμπίζω σύντομα το Valvetronic, και έχουν να κλάψουν
πολλές "μαστοράντζες"...

Aν το καταφέρεις με επιτυχία (που προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο αφού άπειρες προσπάθειες έχουν αποτύχει), τότε ίσως μιλάμε για παγκόσμια πρώτη!

Κράτα μας ενήμερους μιας και νομίζω πως αφορά αρκετούς.

rapid_fast
17-03-11, 14:35
Βρε παιδία..
Το 330 με το δίτουρμπο, δεν έχει valvetronic??
Το καινούριο δίλιτρο τούρμπο, valvetronic???
Το 1.6 με τα 170 δεν έχει??
(δεν γνωρίζω, απλά ρωτάω..)

BMW Power
17-03-11, 14:52
Όλα έχουν valvetronic

TAZ118!
17-03-11, 15:00
Βρε παιδία..
Το 330 με το δίτουρμπο, δεν έχει valvetronic??
Το καινούριο δίλιτρο τούρμπο, valvetronic???
Το 1.6 με τα 170 δεν έχει??
(δεν γνωρίζω, απλά ρωτάω..)

Οι 135/335/535 με τον twin scroll N55 εχουν...
Ο Ν20 εχει...
Ο 1.6 με τα 184 αλογα εχει...Οι παλαιοτεροι με τα 163/170 νομιζω δεν ειχαν...

rapid_fast
17-03-11, 15:31
Αρα??
valvetronic+υπερσυμπίση=μπορείς..
Πάρα πολλές απο τις μετατροπές που έχω δεί,
είναι απλά τοποθέτηση τουρμπίνας με σωλήνες ότι ναναι, όπου νάναι..
Και στο 99% των περιπτώσεων, αυτό δουλευει, και μάλιστα καλα..
Σε 5-6 μήνες έτοιμο θα το έχω...

giannis 116
17-03-11, 17:39
Αρα??
valvetronic+υπερσυμπίση=μπορείς..
Πάρα πολλές απο τις μετατροπές που έχω δεί,
είναι απλά τοποθέτηση τουρμπίνας με σωλήνες ότι ναναι, όπου νάναι..
Και στο 99% των περιπτώσεων, αυτό δουλευει, και μάλιστα καλα..
Σε 5-6 μήνες έτοιμο θα το έχω...

Για Ν45Β16Α εχεις τιποτα; Που δεν ειναι και valvetronic λογικά θα ειναι πιο ευκολο!
Αν 'το'χεις' αυτο το προτζεκτ σου αποστελω το αυτοκινητο μου με μια επιταγη και περιμενω με ανυπομονεσια μετά!

panos 316T
17-03-11, 17:46
μπορείς να μας το κάνεις πιο λιανά;
γιατί κατάλαβα ότι είναι μόνο θέμα περιφερειακών..