PDA

Επιστροφή στο Forum : k&n air induction kit


RallyArt
13-02-11, 09:39
Να κάνω μία ερώτηση; Το έχει δοκιμάσει κανείς;
Η Κ&Ν υποστηρίζει αυξηση έως 17,83 αλογάκια, που μου ακούγοντε πάρα πολλά!!
Αλλά έστω και τα μισά να δώσει καλά δεν είναι; Τι λέτε;

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-1003

mo328i
13-02-11, 12:56
αν δεν χασεις 5 αλογα και μεινεις στα ιδια που εισαι τωρα θα εισαι παρα πολυ τυχερος!

turbodog
13-02-11, 16:14
To CSL για να παρει 17 αλογα εχει αλλη εισαγωγη, εκκεντροφορους, Alpha N, διαφορετικα χταποδια. Το πιθανοτερο ειναι τις ζεστες μερες να χασεις αρκετα αλογα και το σιγουρο ειναι οτι ολες τις μερες θα εχεις ασταθες ρελαντι μιας και αυτη η εισαγωγη καταργει και το air flow screen αυτο δηλ. που βρισκεται πριν το maf και ομαλοποιει την ροη του αερα ωστε να διαβαζει σωστα το maf σε χαμηλες ταχυτητες ροης του αερα under closed loop.

RallyArt
13-02-11, 16:30
Και τι μαλακίες λένε αυτοί(Κ&Ν); Δεν το περίμενα να χάσω κίολας....

Straight six
13-02-11, 19:21
ρε παιδια οσοι ασχολουνται με το αθλημα ξερουν οτι αυτα δν κανουν τιποτα στον σ54.το θεμα ειναι τετοιες επωνυμες εταιρειες πως μπορουν και βγαζουν αυτα τα βελτιωτικα λεγοντας τετοια πραγματα !!!!!! δν μπορεσα ποτε να το καταλαβω!!!!!!!!!!! αν πας το βαλεις κ του το κολλησεις στη μουρη στο νταϊνο τι θα πει???????

Yanko petrov
13-02-11, 19:28
Ναι, θα χασεις αλογα αν δεν το βαλεις καλα το φιλτρο και τραβαει ζεστο αερα. Αν το βαλεις μακρια απο τη μηχανη, μπορει να σoυ δοσει 1-6% περισσοτερη δυναμη. Ενα αμαξι με 200 αλογα, μπορει να παει στα 210 περιπου αλλα μονο με cold air intake kit και με γνησειο φιλτρο!

chief
13-02-11, 19:32
Και το Μ3 με τα 340 , θα φτασει το csl με τα 360....
Πως και δεν το σκεφτηκαν αυτο οι Γερμανοι ?

gearboxer
13-02-11, 19:35
Εγώ φίλε RallyArt πιστεύω ότι τοποθετώντας το κιτ αυτό θα κερδίσεις συνολικά σε απόδοση. Δεν ξέρω πόσο και αν οι τιμές που δίνει η κάθε εταιρία είναι αξιόπιστες, αλλά θεωρώ ότι θα βελτιώσεις την ροή αέρα και έτσι και την απόδοση. Αν η τοποθέτηση γίνει σωστά δεν θα έχεις πρόβλημα και από άποψης θερμοκρασίας. Δεν ξέρω κατά πόσο θα δικαιολογήσει αντίστοιχα με την απόδοση τα χρήματά της αυτή η επένδυση αλλά δεν πιστεύω ότι τόσο μεγάλες εταιρίες που παράγουν μόνο βελτιωτικά προϊόντα αέρα δεν έχουν δοκιμάσει τα κιτ τους (και ειδικά τις ακριβές σειρές K57i) υπο όλες τις συνθήκες περιβάλλοντος πριν τις βγάλουν στο εμπόριο. Επειδή απο απόψεις του..αέρα κυκλοφορούν πολλές, ψάξε το internet από ιδιώτες που τα έχουν χρησιμοποιήσει, βρές ίσως και δυναμομετρήσεις και βγάλε τα συμπεράσματά σου. Είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.

E36 RULES!!
13-02-11, 20:09
Στα συνηθισμένα μοτέρ, αν το βαλεις και φροντίσεις να μην παιρνει καθολου ζεστο αερα (δηλαδή να ασχοληθείς και λιγο μονος σου και να μην "καρφωσεις" απλα τη χοανη στη θεση του μαμα και απλα να πεις ''ωραια γκαριζει, καλοριζικο" οπως κανουν αρκετοι), θα δεις διαφορά.

Τώρα στον S54 δεν ξερω τι γινεται.. Η λογική λεει πως θα δουλεψει, απο την αλλη διαβαζω για ενα καρο πραγματα που υποτιθεται οτι θα δουλευαν αλλα μετα παει χειροτερα απο μαμα..

turbodog
13-02-11, 20:24
...λοιπον επειδη τα εχουμε δοκιμασει ολα για σας πριν απο σας : Τα λεφτα που ειναι να ξοδεψεις για την Κ&Ν εισαγωγη, κρατησε τα και ξοδεψε τα στο ΣΚ σε ενα σκυλαδικο. Θα εχουν ακριβως το ιδιο αποτελεσμα στο αυτοκινητο σου απο πλευρας επιδοσεων.
Αν θελεις σωνει και καλα να βαλεις κατι βαλε ενα πιο ελευθερο φιλτρο (Κ&Ν , BMC, GREEN ολα ιδια ειναι) και φροντισε να μην ειναι πολυ λαδωμενο ωστε να μην δηλητηριαζεις τον MAF με επικαθησεις λαδιου πανω του. Αλλιως ξηλωνεσαι και παιρνεις CSL (η τυπου CSL-καποιες ειναι αρκετα καλα αντιγραφα) εισαγωγη μαζι με Alpha N για να δεις αποτελεσμα. Οσο διατηρεις τον MAF και την διαμετρο του στην θεση του, τα κερδη που παιρνεις απο εισαγωγη ειναι μηδαμινα η και αρνητικα σε ορισμενες περιπτωσεις

RallyArt
21-05-11, 15:38
Τι λέτε για αυτά:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280658379668&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en (το 1ο)

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280658377009&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en (το 2ο)

God
21-05-11, 18:10
Τι λέτε για αυτά:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280658379668&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en (το 1ο)

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280658377009&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en (το 2ο)

Ότι είπαν και οι προλαλήσαντες για τα προηγούμενα. Εφόσον δεν έχεις σκοπό να κάνεις σοβαρότατες μετατροπές στον κινητήρα, φάε τα χρήματά σου στις ταβέρνες. Δεν θα δεις καμία απολύτως βελτίωση.