PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση


giannis 116
18-02-11, 20:10
Μεσα σε ενα μηνα 2η φορα που παω τ αμαξι για ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση αλλα και ισιωμα των εμπρος ζαντων!
Η πλακα ειναι πως κινηθηκα μεσα στον μηνα ακριβως στους δρομους που συνηθως κινουμαι και δεν πηγα σε τιποτα κατσικοδρομους ουτε ανεβηκα τιποτα πεζοδρομια ουτε χτυπησα πουθενα. Γινεται να στραβωσουν και οι δυο ζαντες και να χαθει η ευθυγραμμιση ετσι ευκολα;
Οκ εχουμε χαλια δρομους με λακουβες και σαμαρια αλλα μου φαινεται λιγο υποπτο οτι μαλλον το συγκεκριμενο αυνεργειο που παω για ευθυγραμμισεις ζυγοσταθμισεις με βλεπει σα πορτοφολι. Ολη αυτη η διαδικασια μου κοστισε 100€ και δεν ειμαι να δινω για τετοιες δουλειες 100ευρα! Ισως ομως να μαι κι εγω πολυ καχυποπτος και αρνητικα προκατηλειμενος με ολα τα συνεργεια οσο καλη φημη κι αν εχουν.
Δεν το εχω κυκλοφορησει το αυτοκινητο πολυ αλλα μετα την ευθυγραμμιση που εγινε να τονισω με υπερσυγχρονο μηχανημα με υπολογιστη και 'ματια', νομιζω πως το αυτοκινητο για να πηγαινει ευθεια πρεπει να εχω λιγο το τιμονι στραμενο δεξια!
Πρι την ευθυγραμμιση ενιωθα ενα πολυ ψιλο τρεμουλο σε χαμηλες ταχυτητες και να με τραβαει αριστερα.
Μηπως δεν εγινε σωστη δουλεια ουτε αυτη τη φορα; Μηπως να παω σε καναν αλλον;
Θα το δοκιμασω κι αλλο για να βγαλω σαφεστερα συμπερασματα.
Παρακαλω ομως επι του θεματος καθε γνωμη-αποψη δεκτη.

LefterisK
21-02-11, 11:06
χωρις να μπορω να γνωριζω πως ηταν το αμαξι σου πριν κ μετα την 1η ευθυγραμμιση, το πιο πιθανο ειναι να μην εκανε καλα-σωστα την δουλεια του την 1η φορα. την ειχα πατησει κ εγω ετσι που ειχα παει το προηγουμενο αμαξι μου (εμπρος κινηση) για ρυθμιση της συγκλισης των εμπρος τροχων και αμεσως μετα το εχανα παντου σε καθε στροφη. το αποτελεσμα; το ξαναπηγα για υθμιση στον ιδιο κ ειδαμε αποκλιση 10ο! τον κυνηγησα αλλα επεμενε οτι δεν εφταιγε αυτος χωρις ομως να μου πει-βρει την αιτια! παντως με την 2η ρυθμιση μετα ολα ηταν μια χαρα!

εσυ για να εχεις το τιμονι λιγο δεξια οπως λες (ωστε αν πηγαινει ευθεια) μαλλον κατι επαιξε με το κεντραρισμα του βολαν του τιμονιου σου. δεν το ειχε κεντραρει ορθα οταν το ευθυγραμμουσε με αποτελεσμα αυτο που λες...

giannis 116
27-02-11, 16:01
Αν το τιμονι ειναι ευθεια το αμαξι παει αριστερα! Οποτε για να κινουμαι ευθεια εχω το τιμονι λιγο δεξια.
Μπορει καποιος να μου προτεινει ενα καλο συνεργειο για ευθυγραμμισεις;..

LefterisK
28-02-11, 14:09
οπως ανεφερα και στο προηγουμενο μου ποστ, το ιδιο προβλημα συναντησα και εγω με τον ευθυγραμμισα μου στο παρελθον στο μπροσθιοκινητο αμαξι που ειχα (ειχα παει για -1ο , δλδ συγκλιση 1ο, και "πηρα" +10ο, αποκλιση 10ο!) οποτε δεν μπορω να τον προτεινω εδω....

γιαννη μακαρι να γινουν προτασεις απο αλλα μελη ωστε να παω και εγω την δικη μου που θελω.
αναμενουμε

rapid_fast
28-02-11, 14:58
Αν το τιμονι ειναι ευθεια το αμαξι παει αριστερα! Οποτε για να κινουμαι ευθεια εχω το τιμονι λιγο δεξια.
Μπορει καποιος να μου προτεινει ενα καλο συνεργειο για ευθυγραμμισεις;..

Αν αφήσεις το τιμόνι, το όχημα πάει καρφί μπροστά, ή φευγει???

120ihatch
28-02-11, 15:59
Μπορώ να προτείνω τον Ηλιόπουλο στο περιστέρι : http://www.4uthesite.com/store.php?tablename=attiki&id=2332

κάνει καλή ζυγοστάθμιση (ψιλοάσχετο για το θέμα- αλλά απ΄ότι ξέρω εκεί κάνει τις ζυγοσταθμίσεις του ο πολύ καλός Στέργιος που επισκευάζει ζάντες) και ευθυγράμμιση χρησιμοποιώντας αλφάδι στο τιμόνι, οπότε δεν γίνεται "με το μάτι- στο περίπου να είναι ευθεία".

Βέβαια έχω μείνει ικανοποιημένος από αυτόν, αλλά δεν θα ήθελα να κάνω διαφήμιση - ούτε τον ξέρω προσωπικά...

giannis 116
02-03-11, 14:30
Οταν εχω το τιμονι ακριβως ευθεια το αυτοκινητο αμεσως παιρνει προς τα αριστερα, σα να αλλαζει λωριδα μονο του! Το δοκιμασα σε ευθεια με καλη ασφαλτο και ευδιακριτη διαγραμμιση (Αττ Οδο) και πηγε να κανει προσπεραση και να σκασει σε τοιχειο μονο του αν δε ξαναστριβα δεξια το τιμονι!
Το πηγα σημερα σε εναν στους Αγ Αναργυρους αλλα δε μπορεσα να το δοκιμασω μετα καθως η βροχη και η κινηση μ εκαναν να κινουμαι με παρα πολυ χαμηλες ταχυτητες και να μαι συνεχεια σταματα ξενικα. Δε μπορω να βγαλω σαφη συμπερασματα, μου φανηκε καλο παντως σημερα.
Μετα απο καποιες δοκιμες θα σας ενημερωσω ξανα.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον παντως!

rapid_fast
02-03-11, 17:06
Δε θέλω να κρατάς τιμόνι..
Χωρίς να κρατάς τιμόνι, με ενδιαφέρει αν τραβάει δεξιά ή αριστερα...
Γιατί αν τραβάει, πρέπει να βάλεις σωστό αέρα στα λάστιχα και να ξαναδοκιμάσεις...

giannis 116
03-03-11, 01:17
Η δοκιμη εγινε με το τιμονι ευθεια, χωρις χερια στο τιμονι και λαστιχα τσεκαρισμενα στην πιεση που προβλεπει ο κατασκευαστης. Πριν λιγες ωρες που βγηκα μια μικρη βολτα και μια πολυ μικρη δοκιμη εδειξε να ειναι καλυτερα.

rapid_fast
03-03-11, 09:31
Η δοκιμη εγινε με το τιμονι ευθεια, χωρις χερια στο τιμονι και λαστιχα τσεκαρισμενα στην πιεση που προβλεπει ο κατασκευαστης. Πριν λιγες ωρες που βγηκα μια μικρη βολτα και μια πολυ μικρη δοκιμη εδειξε να ειναι καλυτερα.
ΟΚ..
γιατί πολλές φορές, το αυτοκίνητο τραβάει, και είναι απο τον αέρα στα λάστιχα..
(Κομμένος στο κτέο για ευθυγράμμιση γαρ, και μανουριασμένος αλλά δικαιωμένος
επι του θέματος!!!)

OP. LOCK
08-03-11, 09:32
Γινεται να στραβωσουν και οι δυο ζαντες και να χαθει η ευθυγραμμιση ετσι ευκολα;
Πρι την ευθυγραμμιση ενιωθα ενα πολυ ψιλο τρεμουλο σε χαμηλες ταχυτητες και να με τραβαει αριστερα.


Κατ αρχην να σου ξεκαθαρισω οτι το τρεμουλο εχει σχεση με στραβα ζαντολαστιχα και ζυγοσταθμιση και οχι με ευθυγραμμιση.
Μετα να σου πω οτι μου εχει τυχει να εχω την τελεια ευθυγραμμιση και το αυτοκινητο να τραβαει απο στραβα λαστιχα. Κανε ευθυγραμμιση και αλλου κι αν δεν διορθωθει το προβλημα βρες καποιον που εχει μηχανημα που μετραει ποσα Νewton τραβανε τα λαστιχα σου.

giannis 116
08-03-11, 17:28
Εκανα αλλου ευθυγραμμιση και τωρα δειχνει να ναι οκ τ αυτοκινητο, οπως εγραψα κανα δυο ποστ πριν.

LefterisK
21-03-11, 09:40
που μπορουμε να βρουμε τις εργοστασιακες τιμες ευθυγραμμισης για τα Ε90; το ζηταω για τις τιμες των οριων που μπορουν να επιλεχθουν παντα μεσα στα εργοστασιακα προτυπα-πλαισια...

επισης θα ηθελα την γνωμη σας και τις προτασεις σας βασει τη δικη σας εμπειρια. δλδ που εχετε καταληξει και με ποιου πειραματισμους.
γενικα το αμαξι το θελω για να μπαινω στις στροφες οποτε μαλλον παω για συγκλιση των μπροστινων..για πισω ομως δεν ξερω τι να κανω

Dim77
21-03-11, 11:24
που μπορουμε να βρουμε τις εργοστασιακες τιμες ευθυγραμμισης για τα Ε90; το ζηταω για τις τιμες των οριων που μπορουν να επιλεχθουν παντα μεσα στα εργοστασιακα προτυπα-πλαισια...

επισης θα ηθελα την γνωμη σας και τις προτασεις σας βασει τη δικη σας εμπειρια. δλδ που εχετε καταληξει και με ποιου πειραματισμους.
γενικα το αμαξι το θελω για να μπαινω στις στροφες οποτε μαλλον παω για συγκλιση των μπροστινων..για πισω ομως δεν ξερω τι να κανω

Όταν λές πας για σύγκλιση εμπρός τι εννοείς?

Αν θεωρήσουμε ότι η BMW δίνει από +0.8 μέχρι +2.8 (μοιράζεται σε ημισύγκλιση από +0.4 μέχρι +1.4 στον κάθε τροχό αριστερά-δεξιά) το μικρότερο είναι λιγότερο υποστροφικό και το μεγαλύτερο είναι περισσότερο υποστροφικό (τα νούμερα είναι από Ε46).

LefterisK
22-03-11, 08:00
@dim77 δημητρη αυτες τις οριακες τιμες θα ηθελα να μαθω οσον αφορα την Ε90. μηπως εχεις κατι υποψιν σου; στο προηγουμενο αμαξι μου (εμπρος κινηση) η συγκλιση ειχε τιμες (εργοστασιου) απο -3 μεχρι +2 . . .

ttjohn
22-03-11, 08:11
Γιάννη καλημέρα. Κορυφαίο συνεργείο για ευθυγραμιση είναι ο rabbit στην Θηβών. Περνά απο κει να στο δει και ευθυγραμισει. Εκει έβαλα τις αναρτήσεις μου kw3

Dim77
22-03-11, 09:18
@dim77 δημητρη αυτες τις οριακες τιμες θα ηθελα να μαθω οσον αφορα την Ε90. μηπως εχεις κατι υποψιν σου; στο προηγουμενο αμαξι μου (εμπρος κινηση) η συγκλιση ειχε τιμες (εργοστασιου) απο -3 μεχρι +2 . . .

Δεν ξέρω για Ε90. Τα στοιχεία όμως τα έχουν στα μηχανήματα οι ευθυγραμμισάδες.

Απλά όσο λιγότερη σύγκλιση τόσο λιγότερη υποστροφή (και εννοείται ότι όταν αρχίζει η απόκλιση, όσο μεγαλύτερη το ίδιο).
Δηλαδή πηγαίνοντας από το + στο - είναι από μεγάλη συγκλιση σε μηδενική (στο 0) και μετά στο αρνητικό αρχίζει η απόκλιση.
Δεν θυμάμαι στα προσθιοκίνητα που είχα παλιότερα. Μόνο στο BMW το έχω κοιτάξει.

Η σύγκλιση επιμερίζεται (αθροιστικά) στην μερική συγκλιση (ημισύγκλιση) δεξιά και αριστερά.

Π.χ. Δεξιά και αριστερά + 0.4 ημισύγκλιση. Ολική σύγκλιση είναι +0.8.

Να σου πω πάντως. Ένας έμπειρος ευθυγραμμμισάς ξέρει περίπου τι θα σου βάλει, γιατί το να ζητάς ότι νάναι τιμές στη θεωρία μπορεί να έχουν επιπτώσεις αρνητικές σε άλλα πράγματα.

Π.χ. Το τιμόνι να γίνει πολύ εκνευριστικό στην ευθεία. Να διαβάζει πολύ ανωμαλίες του δρόμου. Είναι πράγματα που καμμιά φορά πρέπει να βρείς τη χρυσή τομή στην πρόσφυση και στην ποιότητα κύλισης.

giannis 116
22-03-11, 09:35
Γιάννη καλημέρα. Κορυφαίο συνεργείο για ευθυγραμιση είναι ο rabbit στην Θηβών. Περνά απο κει να στο δει και ευθυγραμισει. Εκει έβαλα τις αναρτήσεις μου kw3

Κι εγω αυτο προτεινω ως ισως το καλυτερο στην Αθηνα...

parouskas
22-03-11, 10:22
για μενα οπως εισαι πηγαινε σε αυτους που στο εφτιαξαν μαζι με την αποδειξη που σ εδωσαν και να στο ξαναφτιαξουν!δν γινεται μεσα σε ενα μηνα να θελει παλι ευθυγραμιση,ουτε ζυγοσταθμιση!

sotirisl
22-03-11, 19:23
@giannis_116 αν θες στείλε μου με p.m. που είχες πάει αρχικά για ευθυγράμμιση....

giannis 116
22-03-11, 22:43
@giannis_116 αν θες στείλε μου με p.m. που είχες πάει αρχικά για ευθυγράμμιση....

Εχεις πμ με ολο το ιστορικο...

Driver M
12-05-11, 14:58
Σήμερα άλλαξα ελαστικά κι έκανα ζυγοστάθμιση-ευθυγράμμιση.
Είναι πολύ νωρίς ακόμα για εντυπώσεις, αλλά με μια πρώτη αίσθηση το τιμόνι μου φαίνεται πιο άμεσο και φυσικά είναι στην απόλυτη ευθεία, αν και μετά από 1000-1500 χλμ (όταν πατήσουν λίγο τα ελαστικά) μου είπε να το ξαναπάω μήπως χρειαστεί καμια μικροδιόρθωση.

gupakos
12-05-11, 23:23
Αυτό για την απόλυτη ευθεία, πώς το τσέκαρες π.χ Αττική Οδό;

Δηλαδή δεν φεύγει καθόλου, τίποτα; Το αφήνεις δηλαδή και πάει καρφωτό; Δεν παει ούτε αριστερά ούτε δεξιά σε επαναλαμβανόμενες δοκιμές;

Το ρωτάω γιατί το δικό μου (μετά εννοείται από ευθυγράμμιση) σε κάποιες (όχι όλες) δοκιμές φεύγει ελάχιστα, αλλά άντε τώρα να είμαι σίγουρος ότι δεν είναι εκείνη τη στιγμή κάτι άλλο που δημιουργεί πρόβλημα (π.χ. άνεμος, κλίση οδοστρώματος κτλ).

Ευχαριστώ.

κ

Driver M
13-05-11, 00:31
Στην Κύμης το δοκίμασα 2-3 φορές που δεν είχε κίνηση και ήταν μια χαρά απ'την άποψη της ευθείας.
Αλλά είναι νωρίς ακόμα για να είμαι σίγουρος αν όλα είναι οκ.

Αν δεν σου φεύγει συνέχεια, τότε λογικά είναι απο εξωτερικούς παράγοντες όπως είπες.
Αλλά και να φεύγει ελάχιστα δεν έγινε και τίποτα.

zaharias
07-04-14, 15:23
Ερωτηση σχετικη με το θεμα, για να μην ανοιγω αλλο..

Εκανα ευθυγραμμιση στο αμαξι οταν εβαλα πισω τη γεφυρα/διαφορικο Μ3 και τοτε φορουσα τις 17αρες Μ πακ..

Τωρα που εχω βαλει τις 18αρες παλι, πρεπει να ΞΑΝΑκανω ευθυγραμμιση..??

rapid_fast
07-04-14, 20:55
Εγώ θα έλεγα όχι, αν οι διαστάσεις είναι στα οριζόμενα απο τον κατασκευαστή μεγέθη...

zaharias
07-04-14, 22:31
Εγώ θα έλεγα όχι, αν οι διαστάσεις είναι στα οριζόμενα απο τον κατασκευαστή μεγέθη...

Δεν θα το λεγα οτι ειναι και πολυ.. :rofl2:

9.5x18 ET35 με 255/35/18 εμπρος-πισω..!! :105whistl

Dim77
08-04-14, 06:58
Κανονικά υποτίθεται ότι θέλει (για αυτό και τα μηχανήματα έχουν επιλογές 16-17-18κλπ), αλλά άστο βρε Ζαχαρία, μια χαρά θα είναι, αν ήταν άψογο με τα 17.

bmw 1600T
08-04-14, 08:46
καλημερα σε ολο το forum.παιδια θα ηθελα κ εγω την βοηθεια σας.μετα απο 2 ευθυγραμισεις-ζυγοσταθμισεις το τιμονι τρεμει στα 90-120.οι διαστασεις ειναι 225/45/17 με replica ζαντες που ενας μου ειπε για αυτο τον λογο τρεμει.ισχυει κατι τετοιο?κ ενα μικρο στραβωμα εχει η μια ζαντα που εχει μπει πισω αλλα δεν νομιζω να ειναι αυτη η αιτια

6ylinder
08-04-14, 09:08
Να κάνεις ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αυτοκίνητο. Δεν τρέμει γιατί είναι replica οι ζάντες.

bmw 1600T
08-04-14, 09:14
θα το δοκιμασω κ αυτο.ευχαριστω πολυ!

giannis 116
08-04-14, 09:27
Δοκιμασε να αλλαξεις συνεργειο.
Αυτο που προταθηκε πριν να γινει ζυγοσταθμιση με τους τροχους πανω στ αμαξι για μενα ειναι και η καλυτερη λυση.
Προσωπικα εχω παει σε περιπου 5 συνεργεια διαφορετικα σε ολη την Αττικη, καποια απο αυτα 'μεγαλα' ονοματα και 'μαστορατζες'..
Μονο σε ενα εκανα τελικα δουλεια και δεν ηταν τυχαιο καθως οποτε ειχα προβλημα και ξαναπηγα στον ιδιο παντα μου εκανε τ αμαξι σωστο, σε αντιθεση με τους αλλους που με κοροιδευαν και με εβλεπαν μονο σαν πορτοφολι. Μαλιστα σε αυτον που τελικα εκανα δουλεια ζυγοσταθμιζει με τους τροχους πανω στ αμαξι.
Μαλιστα ο ενας απο αυτους μου ειχε στειλει τις ζαντες για ισιωμα και οταν ξαναπηγα μεσα σε συντομο διαστημα μου ειπε οτι ξαναθελει ισιωμα! Καμελ Τροφυ δε το κανω τ αμαξι παντως, μεσα στην πολη κινουμαι με πολυ νορμαλ ταχυτητες, γνησιες ζαντες εχω, πιεση ελαστικων ελεγχω συχνα και γενικα προσεχω, οποτε καταλαβα οτι ο τυπος με κοροιδευε κι ηθελε να μου φαει λεφτα, κι αμφιβαλω αν και την 1η φορα που το πηγα τις ειχε ισιωσει.
Πληροφοριες σχετικα με συνεργεια με πμ, μη φανει οτι κανω διαφημιση ή δυσφημιση.

bmw 1600T
08-04-14, 09:35
κ εγω σε γνωστους πηγενα αλλα...καθε βοηθεια με πμ ειναι δεκτη

giannis 116
08-04-14, 12:14
Σου εστειλα πμ τσεκαρε το. Κρατα μας κι ενημερους με τις εξελιξεις σου, αν τελικα βρηκες ακρη ή οχι..

LefterisK
08-04-14, 12:19
τρεμουλο στο τιμονι ερχεται απο τη ζυγοσταθμιση των εμπρος τροχων. εαν ειναι οκ στο μηχανημα τοτε, οπως πολυ σωστα λεει κ ο 6ylinder κ ο γιαννης, θα κανεις ζυγοσταθμιση με τους τροχους πανω στο αμαξι. κανονικα μετα απο αυτο δεν θα εχεις θεμα.
να ξερεις, εαν τυχον χρειαστει να αφαιρεσεις καποια στιγμη τροχο απο τον εμπροσθιο αξονα (μιλαω για ευλογο διαστημα οχι για την επομενη αλλαγη ελαστικων) , θα πρεπει πρωτα να σημαδεψεις ωστε να τον ξαναβαλεις στην ιδια θεση γιατι μετα παλι θα εχεις θεμα με τρεμουλο

υγ: καμια φορα φταινε και τα ασυντηρητα μηχανηματα τους, ειχα πεσει σε εναν που ποτε δεν πετυχαινε με την πρωτη ζυγοσταθμιση και πηγαινα σε αυτον επειδη ειχα βαλει απο αυτον ζαντολαστιχα και αναρτησεις (σε προηγουμενο αμαξι) οποτε μου τις κοιταζε δωρεαν. στο τελος αυτος κατεληγε να μου κανει ζυγοσταθμιση με ακριβεια 1γρ και οχι 5γρ

6ylinder
08-04-14, 12:47
να ξερεις, εαν τυχον χρειαστει να αφαιρεσεις καποια στιγμη τροχο απο τον εμπροσθιο αξονα (μιλαω για ευλογο διαστημα οχι για την επομενη αλλαγη ελαστικων) , θα πρεπει πρωτα να σημαδεψεις ωστε να τον ξαναβαλεις στην ιδια θεση γιατι μετα παλι θα εχεις θεμα με τρεμουλο


Ναιιιι...σωστός. Αν και τουλάχιστον σε μένα το έκανε από μόνος του.
Βέβαια λίγο αργότερο άλλαξα δισκόπλακες, χάθηκε το σημάδι....αλλά το τιμόνι δεν τρέμει!:)

Και δώσε feedback όπως αναφέρθηκε...

georgedue
08-04-14, 15:12
Υπάρχει η πιθανότητα για το τρέμουλο στο τιμόνι, να ευθύνεται κάποιο στραβό μουαγιέ, αλλά κανένας δεν κάνει τον κόπο να το ελέγξει με μικρόμετρο.

rapid_fast
08-04-14, 16:18
καλημερα σε ολο το forum.παιδια θα ηθελα κ εγω την βοηθεια σας.μετα απο 2 ευθυγραμισεις-ζυγοσταθμισεις το τιμονι τρεμει στα 90-120.οι διαστασεις ειναι 225/45/17 με replica ζαντες που ενας μου ειπε για αυτο τον λογο τρεμει.ισχυει κατι τετοιο?κ ενα μικρο στραβωμα εχει η μια ζαντα που εχει μπει πισω αλλα δεν νομιζω να ειναι αυτη η αιτια

Πέντε γραμμάρια (5) είναι υπέρ αρκετά για να έχεις πρόβλημα με τρέμουλο..
Το μικρό στράβωμα λοιπόν, είναι υπέρ αρκετό για να δημιουργήσει τέτοια θέματα...

bmw 1600T
08-04-14, 16:41
Σου εστειλα πμ τσεκαρε το. Κρατα μας κι ενημερους με τις εξελιξεις σου, αν τελικα βρηκες ακρη ή οχι..

ευχαριστω πολυ για το πμ.μαλλον την πεμπτη θα παω κ θα πω τα νεοτερα.

PetrosD
08-04-14, 19:33
Κι εγώ ένα Pm παρακαλώ, γιατί έβαλα καινούρια λάστιχα μπροστά και πριν ένα μήνα πίσω, έκανα ζυγοστάθμιση κάθε φορά, πήγα ταξίδι και πάλι είχα τρέμουλο.

6ylinder
08-04-14, 19:41
Πέντε γραμμάρια (5) είναι υπέρ αρκετά για να έχεις πρόβλημα με τρέμουλο..
Το μικρό στράβωμα λοιπόν, είναι υπέρ αρκετό για να δημιουργήσει τέτοια θέματα...

Πάνο είναι τόσο ευαίσθητο;

Εμένα
1) Είναι ελαφρώς στραβιές οι ζάντες
2) Έχουν ξεκολλήσει κανά 2 αντίβαρα
3) Χάθηκε το σημείο που είχαν σημαδέψει γιατί άλλαξα δισκόφρενα
και παρόλα αυτά δεν τρέμει...

rapid_fast
08-04-14, 21:15
Πάνο είναι τόσο ευαίσθητο;

Εμένα
1) Είναι ελαφρώς στραβιές οι ζάντες
2) Έχουν ξεκολλήσει κανά 2 αντίβαρα
3) Χάθηκε το σημείο που είχαν σημαδέψει γιατί άλλαξα δισκόφρενα
και παρόλα αυτά δεν τρέμει...

Εχεις χαλασμένα σινεμπλόκ...
Αν είναι καινούρια, το καπάκι απο το βαλβίδα του αέρα λείπει και το νιώθεις να τσιμπάει στο τιμόνι..
Και δεν το λέω για πλάκα, το λέω σοβαρά..

6ylinder
08-04-14, 21:39
Tα σινεμπλόκ είναι σε καλή κατάσταση. Τα μπαλάκια των ψαλιδιών όμως είναι ταλαιπωρημένα.

LefterisK
09-04-14, 11:59
Κι εγώ ένα Pm παρακαλώ, γιατί έβαλα καινούρια λάστιχα μπροστά και πριν ένα μήνα πίσω, έκανα ζυγοστάθμιση κάθε φορά, πήγα ταξίδι και πάλι είχα τρέμουλο.

Πετρο να πας να σου κανει επανελεγχο ζυγοσταθμισης δωρεαν.

giannis 116
09-04-14, 13:30
ευχαριστω πολυ για το πμ.μαλλον την πεμπτη θα παω κ θα πω τα νεοτερα.

Κρατα μας ενημερους, λογικα κι εγω θα παω μια βολτα απο εκει γιατι εχω ενα ψιλοτρεμουλο σε λιγα χλμ. Ισως πριν το Πασχα γιατι μαλλον θα κανω και μια εκδρομη εκτος πολης μετα απο παρα πολυ καιρο!

giannis 116
09-04-14, 13:45
Κι εγώ ένα Pm παρακαλώ, γιατί έβαλα καινούρια λάστιχα μπροστά και πριν ένα μήνα πίσω, έκανα ζυγοστάθμιση κάθε φορά, πήγα ταξίδι και πάλι είχα τρέμουλο.

Σου εστειλα πμ, τσεκαρε το.

PetrosD
09-04-14, 18:48
Είδα το Pm, ευχαριστώ!

Πετρο να πας να σου κανει επανελεγχο ζυγοσταθμισης δωρεαν.

Εννοείται θα πάω.

bmw 1600T
10-04-14, 12:23
καλησπερα στην παρεα.καταρχην θελω να ευχαριστησω και τον 6ylinder για την βοηθεια του που τελικα πηγα σε αυτον που μου συστησε.τα παιδια ασχοληθικαν κ με το παραπανω κ εγινε σωστη δουλεια επιτελους.φευγω απο το μαγαζι κ περιμενω πως κ πως να πατησω να δω.στριβω ενα τσιγαρο κ το αμαξι πηγαινει ευθεια...λεω επιτελους!!!φτανω καποια στιγμη στην κυμης παταω πουθενα τρεμουλο!!!το αμαξι ηταν τελειο.οι λογοι που μου ειπαν για το τρεμουλο ηταν οι αποστατες κ οι replica ζαντες τελικα.το μονο μειονεκτημα ειναι οπως ειπατε κ εσεις ετσι κ βγουν οι ζαντες παλι θα τρεμει..

6ylinder
10-04-14, 12:41
το μονο μειονεκτημα ειναι οπως ειπατε κ εσεις ετσι κ βγουν οι ζαντες παλι θα τρεμει..

Τι εννοείς; Δεν σου έβαλαν σημάδια στα μουαγιέ;

bmw 1600T
10-04-14, 12:46
Τι εννοείς; Δεν σου έβαλαν σημάδια στα μουαγιέ;
του ειπα για να μου βαλει αλλα μου ειπε οτι θα ξαναχαλασει μαλλον

6ylinder
10-04-14, 12:50
του ειπα για να μου βαλει αλλα μου ειπε οτι θα ξαναχαλασει μαλλον

:scratchch...μήπως εννοούσαν λόγω replica ζαντών;;

bmw 1600T
10-04-14, 12:54
:scratchch...μήπως εννοούσαν λόγω replica ζαντών;;

δεν ξερω να σου απαντησω.παντως η ζαντα με την προσθηκη φαινοταν οτι δεν καθεται καλα...

LefterisK
10-04-14, 23:10
μπραβο που φτιαχτηκε. ολα καλα λοιπον.
μην αγχωνεσαι με το σημαδι, το κανεις κ μονος σου οταν θα χρειαστει να το αφαιρεσεις (ειτε εσυ ειτε καποιος αλλος) .

giannis 116
11-04-14, 01:20
Η ζυγοσταθμιση εγινε επανω με τους τροχους στ αμαξι; Κι αν επιτρεπεται ποσο σου πηγε;..

bmw 1600T
11-04-14, 09:49
μπραβο που φτιαχτηκε. ολα καλα λοιπον.
μην αγχωνεσαι με το σημαδι, το κανεις κ μονος σου οταν θα χρειαστει να το αφαιρεσεις (ειτε εσυ ειτε καποιος αλλος) .
δεν με πειραζει για το σημαδι η σιγουρια του με παρεξενεψε...

KAZA
11-04-14, 11:35
καλησπερα στην παρεα.καταρχην θελω να ευχαριστησω και τον 6ylinder για την βοηθεια του που τελικα πηγα σε αυτον που μου συστησε.τα παιδια ασχοληθικαν κ με το παραπανω κ εγινε σωστη δουλεια επιτελους.φευγω απο το μαγαζι κ περιμενω πως κ πως να πατησω να δω.στριβω ενα τσιγαρο κ το αμαξι πηγαινει ευθεια...λεω επιτελους!!!φτανω καποια στιγμη στην κυμης παταω πουθενα τρεμουλο!!!το αμαξι ηταν τελειο.οι λογοι που μου ειπαν για το τρεμουλο ηταν οι αποστατες κ οι replica ζαντες τελικα.το μονο μειονεκτημα ειναι οπως ειπατε κ εσεις ετσι κ βγουν οι ζαντες παλι θα τρεμει..

Μα καλά συγνώμη τώρα ....έχεις αποστάτες ....και τότε τι έψαχνες , τι έψαχναν....
Καλά στα λένε θα χαλάσει πάλι
Με τους αποστάτες να ξέρεις πως δημιουργούνται κι άλλα προβλήματα!

bmw 1600T
11-04-14, 11:59
Μα καλά συγνώμη τώρα ....έχεις αποστάτες ....και τότε τι έψαχνες , τι έψαχναν....
Καλά στα λένε θα χαλάσει πάλι
Με τους αποστάτες να ξέρεις πως δημιουργούνται κι άλλα προβλήματα!
δεν νομιζω να ειμαι ο μονος που εχω αποστατες ρε φιλε.ειχα κ αλλο αμαξι με αποστατες κ 19αρες κ ποτε δεν ειχα προβλημα.

MarinosE46
11-04-14, 14:29
δεν νομιζω να ειμαι ο μονος που εχω αποστατες ρε φιλε.ειχα κ αλλο αμαξι με αποστατες κ 19αρες κ ποτε δεν ειχα προβλημα.

καλησπέρα,σίγουρα δεν είσαι ο μόνος με αποστάτες.Πέρα από προβλήματα ευθυγράμμισης-ζυγοστάθμισης,καταπονούνται περισσότερο και τα ρουλεμάν των τροχών.Ολα σχετικά είναι πάντως.Εξαρτάται από τη χρήση και ενίοτε και από την τύχη η φθορά...

LefterisK
17-05-14, 14:42
ο ιος της ζυγοσταθμισης με χτυπησε κ εμενα.
ειχα αλλαξει προσφατα ενα ζευγαρι ελαστικα (μαρτιο) αλλα εκανα ζυγοσταθμιση και στο παλιο ζευγαρι που κρατησα και που εβαλα απο εμπρος στον πισω αξονα. μετα απο κανα μηνα ειδα οτι το τιμονι ειχε θεμα 90-110. πηγα στο καταστημα οπου ανεφερα το θεμα και ξανακαναμε ζυγοσταθμιση στα μπροστινα. βρεθηκε διαφορα 10γρ μονο στην μια ζαντα που κατα τον μαστορα ηταν ελαχιστη ( !!! ). τεσπα, κανω ενα αρκετα μακρυνο ταξιδι οπου διαπιστωνω οτι το ευρος μεσα στο οποιο τρεμει το τιμονι διευρυνθηκε και απο 90-110 εγινε 80-120 με τη διαφορα οτι αυξομειωνεται η ενταση του τρεμουλου με μεγιστο στα 100 (δλδ ξεκιναει στα 80 με ηπιο τρεμουλο το οποιο δυναμωνει πολυ στα 100 και αρχιζει να σβηνει παλι μεχρι τα 120).
γυρισα πισω στο καταστημα κ τους εξηγησα την κατασταση. λιγο-πολυ αρχισαν να ισχυριζονται οτι οι ζαντες μου ειναι στραβες και οτι μπαινω με πολλα στις στροφες :angryfire και οτι φταιει ο τροπος οδηγησης μου ο οποιος χαλαει τη ζυγοσταθμιση (ολα αυτα τα ισχυριζοταν η γραμματεας του καταστηματος, λες κ εγω ειμαι κομματακι ηλιθιος και δεν ξαναειχα αμαξι στη ζωη μου ουτε ξαναειχα αλλαξει ελαστικα στη ζωη μου και τωρα εμαθα να οδηγω). τεσπα ο μαστορας δηλωσε φουλ κ εκλεισα ραντεβου για την επομενη.
κατευθασα την επομενη στο μαγαζι για να δω οτι ειχαν ηδη βγαλει πορισμα οτι φταιει η ζυγοσταθμιση των πισω "παλιων" ελαστικων μου χωρις καν να το κουβεντιασουν κλπ και οτι αυτα ειναι το προβλημα για το τρεμουλο στο τιμονι που ξεκιναει στα 80 κ σβηνει στα 120. μου αρπαξαν τα κλειδια κ τα εδωσαν στον μαστορα. αφου ξεκινησε ο ανθρωπος αφαιροντας τον εναν τροχο, ξενερωσε οταν του ειπα οτι ηδη εχει κανει ζυγοσταθμιση στους εν λογω τροχους ενω εδειχνε οτι δεν το πιστευε. τεσπα, παλι βρεθηκε οτι ηθελε 10γρ ο ενας μονο απο τους δυο (παλι ελαχιστη διαφορα συμφωνα με τον μαστορα) .τον ακολουθησα μεσα στο γραφειο αφου ο ιδιος μου το ζητησε, οπου ενημερωσε το αφεντικο-ιδιοκτητη οτι πραγματι οι ζαντες μου ειναι ισιες και οτι ειχε ξαναγινει ζυγοσταθμιση απο αυτους (σε εκεινο το σημειο ξενερωσε απιστευτα η γραμματεας οπου αρχισε να ψαχνει πανικοβλητη αρχεια κλπ παροτι ηδη της ανεφερα την αρχικη ημερομηνια αγορας και εργασιων) και οτι η διαφορα ηταν ελαχιστη μονο 10γρ. Σε αυτο το σημειο ο μαστορας μας ειπε (εμενα κ του αφεντικου του) οτι απο θεμα ζυγοσταθμισης ειναι κομπλε και οτι <<το αμαξι (μου) εχει προβλημα, με τα διαφορικα του, τις κρεμαγιερες του, τα ακρομπαρα του κλπ>> και οτι εκει πρεπει να εστιασω...
εγω ειπα οτι αυτο ειναι περιεργο μιας κ το αμαξι εχει κανει πολυ προσφατο σερβις εχει ψαχτει κλπ κ μαλιστα βρεθηκε ενα ημιμπαρο που αλλαχθηκε μαζι με τα μπροστινα αμορτισερ του. οταν προτεινα μια δυναμικη ζυγοσταθμιση ως λυση για να φτιαξει το θεμα (μαλιστα απορισα γιατι εως τοτε δεν το ειχαν προτεινει κ οι ιδιοι και τελικα αποδειχθηκε οτι δεν το ανεφεραν μεχρι τωρα διοτι δεν το διαθετουν στο καταστημα τους) ο μεν μαστορας ειπε οτι θα μπορουσα να το κανω αλλα καλα ειναι να μην σκεπασω το υπαρκτο προβλημα και ο δε ιδιοκτητης -του καταστηματος- τονισε οτι απαιτει πολυ μεγαλη προσοχη κατι τετοιο ( ! ) καταληγοντας στο γνωστο σημαδι που πρεπει να μπει (για μια στιγμη νομισα οτι μπορει να ανατιναχθει το οχημα μετα απο μια δυναμικη ζυγοσταθμιση :rofl2: )
σιγουρα παντως δεν θα ξαναπαω στο συγκεκριμενο μαγαζι να αφησω τα λεφτα μου

6ylinder
17-05-14, 15:21
Ζυγοστάθμιση μόνο πάνω στο αμάξι Λευτέρη. Εμένα με ελαφρώς στραβές ζάντες, ταλαιπωρημένα μπαλάκια, σινεμπλόκ κλπ και με ξεκολλημένο και ένα βαρύδι δεν έτρεμε πουθενά....

PetrosD
17-05-14, 15:47
Λευτέρη, έτσι όπως τα περιγράφεις, είναι λες και ξαναζώ αυτό που έζησα πριν 18 μέρες. Μάλλον στο ίδιο κατάστημα πήγαμε!!!

LefterisK
18-05-14, 11:31
πετρο μου φαινεται εχεις και εσυ προβλημα με τις κρεμαγιερες σου, τα διαφορικα σου και δε συμμαζευεται...
:rofl2:

PetrosD
18-05-14, 11:33
Και στραβές ζάντες, μη ξεχνάς!!

:rofl2:

LefterisK
18-05-14, 12:57
οχι πετρο αυτο δεν μπορω να το πω..οπως εγραψα κ στο αρχικο ποστ, ο μαστορας ειπε οτι οι ζαντες μου ειναι ισιες κ δεν ειναι στραβες :bananasmi
επισης δεν ακουσα ξανα κ για την απαραδεκτη οδηγηση μου που χαλαει ξαφνικα τη ζυγοσταθμιση των τροχων :drive2:
μου φαινεται ομως οτι, μετα τα διαφορικα κ τις κρεμαγιερες που ακουσα, ισως θα επρεπε τελικα να ξεκινησω απο τις ζαντες μου!!! :rofl2:

///Mflyin'
19-02-20, 02:34
Ξαναχαιρετω την παρεα!
Εχω το εξης προβλημα...απο τοτε που εβαλα μασιφ συνεμπλοκ απο μ3 ε36 το τιμονι μου τρεμει...
Και πριν τα βαλω βεβαια ειχε ενα απειροελαχιστο τρεμουλο αλλα μολις τα εβαλα εγινε αισθητο.
Οι ζαντες απο σχετικο ελεγχο που τους εκανα ειναι ισιες. Τις εβαλα τελη του 2016 καινουριες και γενικα επειδη προσεχω το αυτοκινητο σε σημειο υπερβολης δεν εχουν φαει κανενα δυνατο χτυπημα.
Εκανα και ευθυγραμμιση με καμπερ 2.1 μοιρες και ελαχιστη αποκλιση (1 χιλιοστο συνολικη)
Οταν εκανα ζυγοσταθμιση νεμεν βελτιωθηκε το τρεμουλο αλλα δεν εξαφανιστηκε ποτε...και τωρα τελευταια εχει επιδεινωθει και τρεμει απο τα 100 εως τα 140...
Η ζυγοσταθμιση που εκανα δεν ηταν με τις ροδες επανω στο αυτοκινητο οπως διαβασα στα προηγουμενα ποστ...και για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δει ποτε αυτη τη διαδικασια...
Μπορει να φταιει κατι αλλο εκτος απο στραβη ζαντα / ευθυγραμμιση / ζυγοσταθμιση?
Επισης την ζυγοσταθμιση με τις ροδες πανω στο αυτοκινητο την κανουν ολοι η απατειται ειδικο μηχανημα? Αν μπορουσε καποιος εστω και με πμ να μου πει καποιο καλο μαγαζι να κανω ζυγοσταθμιση με τις ροδες επανω στο αυτοκινητο εντος αττικης κατα προτιμιση βορεια προαστια θα με διευκολυνε πολυ.

BMWdakias
20-02-20, 12:28
Ξαναχαιρετω την παρεα!
Εχω το εξης προβλημα...απο τοτε που εβαλα μασιφ συνεμπλοκ απο μ3 ε36 το τιμονι μου τρεμει...
Και πριν τα βαλω βεβαια ειχε ενα απειροελαχιστο τρεμουλο αλλα μολις τα εβαλα εγινε αισθητο.
Οι ζαντες απο σχετικο ελεγχο που τους εκανα ειναι ισιες. Τις εβαλα τελη του 2016 καινουριες και γενικα επειδη προσεχω το αυτοκινητο σε σημειο υπερβολης δεν εχουν φαει κανενα δυνατο χτυπημα.
Εκανα και ευθυγραμμιση με καμπερ 2.1 μοιρες και ελαχιστη αποκλιση (1 χιλιοστο συνολικη)
Οταν εκανα ζυγοσταθμιση νεμεν βελτιωθηκε το τρεμουλο αλλα δεν εξαφανιστηκε ποτε...και τωρα τελευταια εχει επιδεινωθει και τρεμει απο τα 100 εως τα 140...
Η ζυγοσταθμιση που εκανα δεν ηταν με τις ροδες επανω στο αυτοκινητο οπως διαβασα στα προηγουμενα ποστ...και για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δει ποτε αυτη τη διαδικασια...
Μπορει να φταιει κατι αλλο εκτος απο στραβη ζαντα / ευθυγραμμιση / ζυγοσταθμιση?
Επισης την ζυγοσταθμιση με τις ροδες πανω στο αυτοκινητο την κανουν ολοι η απατειται ειδικο μηχανημα? Αν μπορουσε καποιος εστω και με πμ να μου πει καποιο καλο μαγαζι να κανω ζυγοσταθμιση με τις ροδες επανω στο αυτοκινητο εντος αττικης κατα προτιμιση βορεια προαστια θα με διευκολυνε πολυ.


99% είναι ζυγοστάθμιση. Το ότι έκανες και βελτιώθηκε δείχνει ότι μάλλον και το 1% που είπα πριν είναι και αυτό ζυγοστάθμιση.
Μηχάνημα από μηχάνημα έχουν διαφορά, όπως και χέρι από χέρι. Μπροστά μου ο άλλος έκανε ζυγοστάθμιση χωρίς να αφαιρέσει τα προηγούμενα βάρη από τις ζάντες, καταλήξαμε στα 250γρ περίπου βαράκια μετά από κανά μισάωρο. Αν βρεις κανέναν της προκοπής πες μου και μένα.
Ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι έκανε ο Παναγιώτης στο Πειραιά (αν θεωρείτε διαφήμιση σβήστε το) αλλά πρόσεχε γιατί μια φορά έβαλε ένα πιτσιρικά και κόντεψε να μου κάψει καινούρια πλαινά από λάστιχα και να διαλύσει το μπλοκέ παρόλο που του το είπα ότι πίσω δε θα λειτουργήσει. Ακόμα θυμάμαι το πιτσιρικά να λέει γεμάτος απορία στο μάστορα, γιατί αυτό πίσω γυρνάει σα κάρο και οι δυο ρόδες μαζί :icon_pai:
Αυτές είναι από τις πιο λαιτ φάσεις που έχω ζήσει με το συνάφη. Σκέφτομαι να μαζέψω 1500Ε και να πάρω ένα ζυγοσταθμιστή Γκόργκι να ξεμπερδεύω και θα σας κάνω και σουπερ τιμή.

///Mflyin'
20-02-20, 13:40
Εχεις απολυτο δικιο εχω απηυδησει και γω...ειναι αχρηστοι ολοι...πρεπει να εισαι πανω απο το κεφαλι τους συνεχεια και να τους ζαλιζεις, και παλι η ζημια θα γινει...μονο τα μπουλονια να δεις πως βγαζουνε και σκανε πανω στη ζαντα σημαδευοντας τη, εγω προχτες πηγα να φτιαξω και κατι σημαδια απο πεζοδρομια και βρηκα τη μια ζαντα να εχει αχνα απο χρωμα επειδη προφανως απο διπλα κατι βαφανε...τι να πεις δηλαδη...πας να φταξεις κατι και σου χαλανε κατι αλλο...και το δικιο σου δε θα το βρεις ποτε.... θες να τους πιασεις απο το λαιμο επιτοπου....και η ιστορια ειναι οτι οσοι απο μας ασχολουνται, δεν εχουν καν αναγκη τις γνωσεις τους καθως απο τους περισσοτερους ξερουμε και περισσοτερα, αλλα τα εργαλεια τους...τελοσπαντων εγω χτες εκανα αλλη μια ζυγοσταθμιση και εφτιαξε αρκετα...ακομα ομως τρεμει ελαφρως

koukesiotis
20-02-20, 20:57
Εχεις απολυτο δικιο εχω απηυδησει και γω...ειναι αχρηστοι ολοι...πρεπει να εισαι πανω απο το κεφαλι τους συνεχεια και να τους ζαλιζεις, και παλι η ζημια θα γινει...μονο τα μπουλονια να δεις πως βγαζουνε και σκανε πανω στη ζαντα σημαδευοντας τη, εγω προχτες πηγα να φτιαξω και κατι σημαδια απο πεζοδρομια και βρηκα τη μια ζαντα να εχει αχνα απο χρωμα επειδη προφανως απο διπλα κατι βαφανε...τι να πεις δηλαδη...πας να φταξεις κατι και σου χαλανε κατι αλλο...και το δικιο σου δε θα το βρεις ποτε.... θες να τους πιασεις απο το λαιμο επιτοπου....και η ιστορια ειναι οτι οσοι απο μας ασχολουνται, δεν εχουν καν αναγκη τις γνωσεις τους καθως απο τους περισσοτερους ξερουμε και περισσοτερα, αλλα τα εργαλεια τους...τελοσπαντων εγω χτες εκανα αλλη μια ζυγοσταθμιση και εφτιαξε αρκετα...ακομα ομως τρεμει ελαφρως
εχω και εγω το ιδιο θεμα. Αλλαξα και ζαντολαστιχα καινουρια αλλα τιποτα. Αμα βγαλεις ακρη πες μας

///Mflyin'
21-02-20, 01:05
Κοιταξε να δεις εγω την περιπτωση μου τη βλεπω ως εξης...
Σιγουρα η ζυγοσταθμιση δεν ειναι 100% τελεια....οσο και να ναι ομως, ακομα και 99%, το γεγονος οτι το αμαξι φοραει μασιφ συνεμπλοκ δε βοηθαει την κατασταση...αν ηταν τα μαμα κουφια συνεμπλοκ θα απορροφουσαν τους κραδασμους και δε θα κουναγε ρουπι....
Επισης πρεπει να εχουν στραβωσει και οι δισκοι μου (εαν δεν φταινε τα τακακια...διοτι απο τοτε που τα εβαλα τρεμει στα φρεναρισματα πανω απο 100) οποτε ισως και αυτο να επηρεαζει το τρεμουλο... απο κει και περα και επειδη δεν εχω μηχανηματα δικα μου να ξερω τι γινεται και ειμαι κρεμασμενος σε καθε μαστορι, η λυση που βλεπω ειναι η εξης.
Αλλαζω δισκους που ετσι κ αλλιως χρειαζονται αλλαγη και αν και τοτε δε λυθει το προβλημα κανω και μια ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο....η απλα ξηλωνω ολα τα βαριδια απο την αρχη, γυρναω τα λαστιχα μιση στροφη πανω στη ζαντα και παω σε εναν καλο οσο γινεται ζυγοσταθμισα και τον πρηζω οσο μπορω μεχρι να το πετυχω.
Αν παλι δε βρεθει λυση τοτε το προβλημα ισως βρισκεται αλλου, δηλαδη σε μουαγιε ρουλεμαν ψαλιδια μπαλακια ακρομπαρα ημπιμπαρα κλπ κλπ, που δεν το νομιζω , διαδικασια ομως στην οποια δε θα μπω :nono:

BMWdakias
21-02-20, 08:20
Κοιταξε να δεις εγω την περιπτωση μου τη βλεπω ως εξης...
η απλα ξηλωνω ολα τα βαριδια απο την αρχη, γυρναω τα λαστιχα μιση στροφη πανω στη ζαντα και παω σε εναν καλο οσο γινεται ζυγοσταθμισα και τον πρηζω οσο μπορω μεχρι να το πετυχω.


Εγώ μια φορά που είπα σε ένα ότι θέλω να κάνω ακριβώς αυτό με το τρόπο του με έδιωξε χαχαχαχααχ
Επίσης έχε στο νου σου ότι μπορεί να είναι στραβά ή να έχουν στραβώσει και τα λάστιχα, οι στραβοί δίσκοι συμμετέχουν στο τρέμουλο μόνο όταν πατάς φρένο.

///Mflyin'
21-02-20, 15:50
Χαχαχα εγω λεω να παρεις τον γκοργκι...στα 100 αμαξια τα βγαλε τα λεφτα του :dance:

compact
21-02-20, 17:05
ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι στον διονυσοπουλο στην κασομουλη 81!!

///Mflyin'
21-02-20, 18:41
Εισαι αρχηγος...πραγματι και απο τις κριτικες φαινεται να αξιζει να περασει κανεις απο εκει... Σε ευχαριστω!