PDA

Επιστροφή στο Forum : Και εγέγετο το BMW i


espoff
21-02-11, 22:56
δεν έχω πολυκαταλάβει τι ακριβώς είναι, φαντάζομαι ούτε κι εσείς, αλλά θα το δούμε φαντάζομαι όσο περνά ο καιρός...

κείμενο από το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1987&comp=bmw

Αυτό που είχε εννοηθεί με το BMW Vision Efficient Dynamics και σχεδόν είχε επιβεβαιωθεί με τις φήμες γύρω απο το BMW Megacity, ανακοινώθηκε επισήμως σήμερα. Η BMW ανακοίνωσε τη δημιουργία της σειράς i που θα αφορά τα μελλοντικά της αυτοκίνητα με τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον. Δηλαδή premium αυτοκίνητα ηλεκτρικά ή υβριδικά με διάφορα gadget τα οποία θα έχουν λόγο ύπαρξης την διευκόλυνση στις καθημερινές μετακινήσεις.

Παράλληλα η φίρμα i θα δραστηριοποιείται και σε άλλου είδους τομείς όπως αυτό διαφάινεται από τη δημιουργία της εταιρείας BMW i Ventures στη Νέα Υόρκη, έργο της οποίας θα είναι οι “ανεξάρτητες υπηρεσίες αυτοκίνησης”, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τα Smartphones applications, όπως το MyCityWay που είναι ένας οδηγός μεγάλων πόλεων για όσους θέλουν να οδηγούν στους πολυσύχναστους δρόμους αυτών.

Η νέα φίρμα BMW i θα ξεκινήσει την πορεία της με το BMW i3, αυτό που μάθαμε ως Megacity που θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της εταιρείας. Το άλλο αυτοκίνητο της φίρμας θα είναι το BMW i8 που θα είναι υβριδικό, θα έχει ως βάση το Vision Efficient Dynamics και θα προφέρει επιδόσεις και ευχαρίστηση (όπως τόνισαν από την BMW) ενός supercar με την κατανάλωση και τους ρύπους ενός μικρού αυτοκινήτου.

Το λογότυπο της νέας φίρμας είναι ένα πεζό i, σχεδιασμένο ώστε να απεικονίζει το χαρακτήρα οραματισμού που θα έχουν τα BMW i μοντέλα καθώς επίσης και τη σύνδεση με την ποιοτική και κορυφαία σχεδιαστικά φιλοσοφία της βαυαρικής εταιρείας. Τα πρώτα BMW i μοντέλα θα τα δούμε το 2013.

BMW Power
22-02-11, 08:59
New BMW sub-brand: BMW i

21.02.2011 BMW Press Release UPDATE

Video (http://www.thomson-webcast.net/de/dispatching/?event_id=1fbd8bc729b290953608fade830a4ae0&portal_id=f43ae87c2b9299d9d751b0e6738b6677)

espoff
23-02-11, 19:22
New BMW sub-brand: BMW i

21.02.2011 BMW Press Release UPDATE

Video (http://www.thomson-webcast.net/de/dispatching/?event_id=1fbd8bc729b290953608fade830a4ae0&portal_id=f43ae87c2b9299d9d751b0e6738b6677)

ωραίος!!! αυτά είναι

BMW Power
23-03-11, 13:11
http://www.youtube.com/watch?v=IPhRITdnrhE&feature=feedbul

BMW Power
29-07-11, 14:17
BMW i - a new understanding of mobility.

BMW Press Kit 29.07.2011

espoff
29-07-11, 18:56
επίσημα - επίσημα, δε μου αρέσει το i3 (αν και δείχνει πολύ πρακτικό και οικονομικό στη χρήση) αλλά το i8 είναι μούρλια.

BMW i3
Το πρώτο μοντέλο που θα περάσει στη γραμμή παραγωγής είναι το BMW i3. Πρόκειται ουσιαστικά για την εξέλιξη του BMW Megacity και είναι ένα αυτοκίνητο πόλης διαστάσεων 3845x2011x1537mm με μεταξόνιο 2570mm. Στο εσωτερικό του θα μπορεί να φιλοξενήσει με πολύ άνεση (τεράστιο πλάτος 2011mm) τέσσερις επιβάτες οι οποίοι θα εισέρχονται σε αυτό με πίσω πόρτες ανάποδα ανοιγόμενες στα πρότυπα του Opel Meriva.

Το BMW i3 είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο με τον κινητήρα να είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος και κάτω από το χώρο των αποσκευών ο οποίος προσφέρει 200lt. Κάτω από τους επιβάτες βρίσκονται οι μπαταρίες οι οποίες απαιτούν περί τις έξι ώρες για μια πλήρη φόρτιση. Ο κινητήρας παράγει ισχύ 170ps και ροπή 25.3kg.m και εξασφαλίζει στο BMW i3 επιτάχυνση 0-60km/h σε 3.9sec και 0-100km/h σε 7.9sec. Όσον αφορά το ζητούμενο, δηλαδή την αυτονομία, αυτή κυμαίνεται μεταξύ 130km και 160km.

BMW i8
Το BMW i8 θα μεταξελιγχτεί στο πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο επιδόσεων της γερμανικής φίρμας. Αδιάψευστος μάρτυρας η εμφάνιση η οποία είναι φανερά επηρεασμένη από το BMW Vision EfficientDynamics Concept. Πρόκειται για ένα Coupe 2+2 θέσεων, διαστάσεων 4632x1955x1280 και τεράστιου μεταξονίου 2800mm. Το τελευταίο εκτός της οδικής συμπεριφοράς βοηθά και στην χωροθέτηση του συστήματος κίνησης του BMW i8.

Ο ηλεκτροκινητήρας τους BMW i8 βρίσκεται τοποθετημένος μπροστά. Στη μέση βρίσκονται οι μπαταρίες ενώ πίσω βρίσκονται το κιβώτιο και ο κινητήρας βενζίνης ο οποίος έχει χωρητικότητα 1.5lt, 3 κυλίνδρους και τούρμπο. Τον τελευταίο υπάρχει η πιθανότητα να τον δούμε μελλοντικά και σε άλλα μοντέλα της BMW ή της Mini. Το σύστημα παράγει ισχύ 354ps και ροπή 55.9kg.m εκ των οποίων οι 130ps και τα 25.4kg.m ανήκουν στον ηλεκτροκινητήρα και κατανέμονται στον εμπρόσθιο άξονα και οι 224ps και τα 30.5kg.m προέρχονται από τον κινητήρα βενζίνης.

Όπως στα περισσότερα υβριδικά συστήματα έτσι και αυτό του BMW i8 λειτουργεί εναλλάσοντας είτε μόνο τον ηλεκτροκινητήρα, είτε μόνο με βενζινοκινητήρα, είτε συνδυάζοντάς τους. Φυσικά υπάρχει και το πρόγραμμα οδήγησης αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα με αυτονομία 35km το οποίο όμως απαιτεί φόρτιση διάρκειας σχεδόν δύο ωρών. Φυσικά με αυτά τα χαρακτηριστικά και αυτήν τη σχεδίαση περιμένεις και τις ανάλογες επιδόσεις. Το BMW i8 υπόσχεται επιτάχυνση 0-100km/h σε 4.6sec (ταχύτερα από μια BMW M3) και ρεπρίζ 80-120km/h σε 4sec. Όσον αφορά την κατανάλωση, η γερμανική φίρμα ανακοινώνει ένα άκρως αισιόδοξο 2.7lt/100km το οποίο μπορεί να είναι αλήθεια ή κοντινή αλήθεια αν οδηγούμε οικονομικά και δεν κυνηγάμε τα προαναφερθέντα νούμερα.

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2279&comp=bmw

M_enzo
29-07-11, 19:35
http://youtu.be/K-4THnOdk3I

M_enzo
30-07-11, 12:42
http://www.autoblog.com/2011/07/29/uncovering-more-details-on-bmws-i3-and-i8-w-videos/
νομίζω ότι η bmw ειναι στην σωστη κατευθυνση όσον αφορα στα PHEV. με σεβασμο στην σπορ παραδοση, πολυ τεχνολογια, προσπαθεια να κρατηθει χαμηλα το βαρος και ωραιο μη συμβατικο design (i8)
να δημιουργηθει subforum με σειρα i !!

BMW Power
31-07-11, 08:07
BMW Group presents mobility of the future +++ World premiere of the BMW i3 Concept and BMW i8 concept +++ Reithofer: A milestone in the history of the company +++ Sustainability across the entire value added chain

BMW Press Release 29.07.2011 UPDATE

Frankfurt a.M. / Munich. The BMW Group showcases its visions of future mobility in the shape of the BMW i3 Concept and BMW i8 Concept studies. Unveiled for the first time, these concept vehicles provide a glimpse of the first electrically powered production cars from the new BMW i sub-brand, due to be launched as the BMW i3 in 2013 and the BMW i8 in 2014.
“We are marking another milestone in the history of the BMW Group. As Chairman of the Board and an engineer myself, I am very proud of this project,” declared Norbert Reithofer, Chairman of the Board of Management of BMW AG, at Friday’s premiere of the two vehicles in Frankfurt. “As the world’s leading premium car manufacturer, our aim is to offer customers purpose-built electric-drive cars as well,” he added.
With its zero-emission electric drive and a range of approximately 150 kilometres, the BMW i3 Concept has been specifically developed for use in an urban environment, its dynamic 125 kW electric motor and rear-wheel drive ensuring BMW-style dynamic handling. Thanks to its innovative LifeDrive architecture featuring a carbon passenger cell, the BMW i3 Concept combines an extremely low weight of 1,250 kilograms with optimal interior space and the highest crash safety levels. With four seats and a 200-litre luggage compartment, this vehicle is fully suited for everyday use.
Draeger: a revolution in car design
“This vehicle will mark the launch of the first volume-produced car featuring bodywork largely made of carbon. It’s a revolution in automotive design,” stressed Klaus Draeger, Member of the Board responsible for Development. The application of this new CFRP technology allows a weight reduction, compared to a conventional electric car, of between 250 and 350 kilos, and that means more dynamic handling coupled with a greater range. The BMW i3 does the 0 to 100 km/h sprint in less than eight seconds, while a high-speed charger achieves an 80% battery charge in just an hour.
Thanks to the emission-free drivetrain and a value added chain designed to be sustainable all along the line, life cycle emission figures for the BMW i3 are at least a third lower than for a highly efficient combustion-engine car. If the BMW i3 is run on electricity from renewable sources, the figures improve by well over 50%.
BMW i8 Concept: new-generation sports car
The BMW i8 Concept goes from 0 to 100 km/h in less than five seconds and boasts fuel consumption of under three litres per 100 km. Its plug-in hybrid drive with a system output of 260 kW allows a range of up to 35 kilometres in electric mode – sufficient for most everyday journeys. For more dynamic driving or out-of-town routes, a high-performance three-cylinder petrol engine also comes into play. The sports car has an electronically governed top speed of 250 km/h and space for up to four occupants. “The BMW i8 Concept is the sports car for a new generation – pure, emotional and sustainable,” Draeger underlined.
With BMW i, the BMW Group is corroborating its position as the most innovative and sustainable auto manufacturer in the world, as reflected in the fact that it has been the supersector leader in the Dow Jones Sustainability Indexes for the sixth year running. With BMW i, the BMW Group is providing answers to the mobility challenges of the future while pursuing a holistic approach. In addition to purpose-built premium vehicles with electric drive, the company is also offering intelligent mobility services.
The focus here is on solutions for improved use of parking space, intelligent navigation systems with location-based information, intermodal route planning and car-sharing schemes such as DriveNow. Following MyCityWay, ParkatmyHouse marks the second investment by the recently launched venture capital company BMW i Ventures in a company providing internet-based mobility services. Parkatmyhouse allows private individuals to use the internet or a smartphone app to rent out their private parking spaces on a short- or long-term basis.
Both the BMW i3 and the BMW i8 will be built at BMW’s Leipzig plant in Germany. Some 400 million euros are earmarked for investment in new buildings and facilities by 2013, while 800 new jobs are to be created. Vehicle production will be CO2 neutral and will draw on renewable resources. The company is currently investigating the possibility of erecting its own wind turbines on the plant site.

BMW Power
09-08-11, 08:33
http://www.youtube.com/watch?v=-GSRA_FiRRY&feature=digest

http://www.youtube.com/watch?v=-oyklkQ2Z5M&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=AneTAecDsis&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=hjuOAlxzNNQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DBoXrAuew_E&feature=related

BMW Power
09-08-11, 08:36
http://www.youtube.com/watch?v=YW1m8V7f4ig&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=iJLIuOuJbNQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Vn2nNr02FOs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=CG0cD7oVe5k&feature=relmfu

BMW Power
08-07-14, 10:55
BMW Group is pressing ahead with the development of systems for inductive charging of electric and plug-in hybrid cars.

08.07.2014

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155652&quality=80

Architecture and structure of ‘inductive charging’ (07/2014).

Munich. Driving pleasure and sustainability are fused together in unprecedented fashion in the all-electric BMW i3 and the BMW i8 plug-in hybrid sports car. Their high-voltage batteries can be recharged quickly and easily by means of the BMW i Wallbox that forms part of the 360° ELECTRIC portfolio. This sophisticated charging station with fast-charge facility for feeding cars with power either at home or at work underlines the all-embracing approach adopted by the BMW i brand when it comes to developing products and services for sustainable mobility of premium calibre. In the process, the BMW Group has assumed a pioneering role in this field and is therefore pressing keenly ahead with the development of innovative technologies for making driving with zero tailpipe emissions more and more attractive. Systems for inductive charging of high-voltage batteries are the next step forward for energy supply. The development objective in the medium term is to put reliable, non-wearing and user-friendly solutions for inductive charging into production that have been tailored to both the batteries in the BMW i cars and the high-voltage batteries in future plug-in hybrid models from the BMW Group.
The crucial advantage of inductive power supply over conventional charging stations is the cable-free connection between the supply point and the vehicle’s high-voltage battery. Carmakers Daimler and the BMW Group have signed an agreement on the joint development and implementation of a standardised technology for inductive charging of electric cars and plug-in hybrid vehicles. The system consists of two components: a secondary coil in the vehicle floor as well as a base plate with integral primary coil that is located underneath the car, for example on the garage floor. The arrangement of the coils, and consequently of the field pattern, is based on a design derived from their circular shape that offers a number of crucial benefits. These include the extremely compact and lightweight construction along with effective spatial confinement of the magnetic field. The electrical energy is transmitted via an alternating magnetic field generated between the coils, contact-free, without charging cables and at a charging rate of 3.6 kW. With an efficiency factor of over 90 percent, this method enables the high-voltage batteries in vehicles to be charged efficiently, conveniently and safely.
A further development target is to minimise the charging time for contactless power transmission. At a charging rate of 3.6 kilowatts, the high-voltage batteries in many plug-in hybrid vehicles can be fully charged in under three hours. It takes less than two hours to charge the BMW i8 using a fully working prototype of an inductive charging station. In order to make allowance for the higher storage capacities of high-voltage batteries in pure-electric vehicles, the future technology standard also foresees the possibility of increasing the charging rate to 7 kW. This ensures that the battery in the BMW i3 could still be fully charged overnight when using the inductive system.
Inductive charging makes life considerably easier for the driver of an electric or plug-in hybrid vehicle, as there is no need to connect any cables to top up the power reserves. Once it has been correctly positioned above the primary coil, the driver can simply start the charging process at the push of a button using the vehicle’s own operating system. Data is transmitted via a WiFi connection between vehicle and charging station to help the driver even with parking.
The inductive charging facility can be used regardless of the weather conditions. Not even rain or snow has a negative effect on the power feed as all of the system’s conductive components are protected, which means the primary coil can even be installed outdoors. During charging, ambient electromagnetic radiation is also kept to an absolute minimum. The space between the primary and secondary coils is permanently monitored, allowing charging to be halted instantly if any foreign bodies are detected.
As with today’s BMW i Wallbox, the inductive power supply systems of the future will also make it possible to activate and monitor the charging process from a smartphone. The relevant smartphone app will let drivers call up the data transmitted online on the battery’s charge status, for instance, or the time remaining until charging is complete.

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155653&quality=80

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155654&quality=80

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155655&quality=80

BMW Power
08-07-14, 10:56
https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155656&quality=80

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155657&quality=80

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155658&quality=80

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90155660&quality=80

BMW Power
30-07-14, 09:37
Το BMW Group συνεχίζει την εξέλιξη συστημάτων για επαγωγική φόρτιση ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων.

29.07.2014

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/201407/P90155652/P90155652-architecture-and-structure-of-inductive-charging-07-2014-600px.jpg

Architecture and structure of ‘inductive charging’ (07/2014).
Μόναχο. Η οδηγική απόλαυση και η βιωσιμότητα συνδυάζονται με πρωτοφανή τρόπο στο πλήρως ηλεκτρικό BMW i3 και το plug-in υβριδικό, σπορ μοντέλο BMW i8. Οι υψηλής τάσης μπαταρίες τους επαναφορτίζονται γρήγορα και εύκολα μέσω BMW i Wallbox που εντάσσεται στη φιλοσοφία 360° ELECTRIC. Αυτός ο προηγμένος σταθμός ταχείας φόρτισης που τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια τα αυτοκίνητα σε περιβάλλον σπιτιού ή εργασίας υπογραμμίζει την ‘ολιστική’ φιλοσοφία του BMW i στην εξέλιξη προϊόντων και υπηρεσιών για βιώσιμη μετακίνηση premium προδιαγραφών. Το BMW Group θεωρείται πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο τομέα και γι’ αυτό συνεχίζει με πάθος την εξέλιξη καινοτόμων τεχνολογιών που κάνουν την οδήγηση οχημάτων μηδενικών ρύπων μία καθ’ όλα ελκυστική πρόταση. Συστήματα για επαγωγική φόρτιση μπαταριών υψηλής τάσης είναι το επόμενο βήμα εξέλιξης. Μεσοπρόθεσμος στόχος είναι η παραγωγή αξιόπιστων, ανθεκτικών και πρακτικών λύσεων για επαγωγική φόρτιση, προσαρμοσμένων στις μπαταρίες των αυτοκινήτων BMW i αλλά και στις μπαταρίες υψηλής τάσης των μελλοντικών plug-in υβριδικών μοντέλων του BMW Group.

Το σημαντικό πλεονέκτημα της επαγωγικής φόρτισης έναντι των συμβατικών λύσεων είναι η ασύρματη σύνδεση μεταξύ παροχής και μπαταρίας του οχήματος. Οι κατασκευαστές Daimler και BMW Group υπέγραψαν συμφωνία για την από κοινού εξέλιξη και εφαρμογή μιας τυποποιημένης τεχνολογίας για την επαγωγική φόρτιση ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων. Το σύστημα αποτελείται από δύο εξαρτήματα: ένα δευτερεύον πηνίο στο πάτωμα του οχήματος και μία πλάκα με το πρωτεύον πηνίο κάτω από το αυτοκίνητο, για παράδειγμα στο δάπεδο του γκαράζ. Η διάταξη των πηνίων και κατά συνέπεια η κατανομή του πεδίου βασίζεται σε μία σχεδίαση εμπνευσμένη από το κυκλικό σχήμα τους το οποίο προσφέρει πολλά σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως η συμπαγής και ελαφριά δομή με αποδοτική χωρική πυκνότητα του μαγνητικού πεδίου. Η ηλεκτρική ενέργεια μεταδίδεται μέσω ενός εναλλασσόμενου μαγνητικού πεδίου που παράγεται μεταξύ των πηνίων, χωρίς επαφή και καλώδια φόρτισης, με ρυθμό φόρτισης 3.6 kW. Με δείκτη απόδοσης πάνω από 90%, αυτή η μέθοδος επιτρέπει την αποδοτική φόρτιση των μπαταριών υψηλής τάσης με άνεση και ασφάλεια.

Ένας ακόμα στόχος εξέλιξης είναι η ελαχιστοποίηση του χρόνου φόρτισης για μετάδοση ενέργειας χωρίς επαφή. Με ρυθμό φόρτισης 3,6 kilowatts, οι μπαταρίες υψηλής τάσης σε πολλά plug-in υβριδικά οχήματα φορτίζονται πλήρως σε λιγότερο από τρεις ώρες. Απαιτούνται κάτω από δύο ώρες για τη φόρτιση του BMW i8 σε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο πίνακα επαγωγικής φόρτισης. Για τις ανάγκες των μεγαλύτερων μπαταριών των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, τα μελλοντικά τεχνολογικά πρότυπα προβλέπουν επίσης δυνατότητα αύξησης του ρυθμού φόρτισης στα 7 kW. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία του BMW i3 μπορεί να φορτιστεί πλήρως κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιώντας το επαγωγικό σύστημα.

Η επαγωγική φόρτιση κάνει ευκολότερη τη ζωή του οδηγού ενός ηλεκτρικού ή plug-in υβριδικού οχήματος, καθώς δεν απαιτείται σύνδεση καλωδίων φόρτισης. Μόλις παρκάρει ακριβώς πάνω από το πρωτεύον πηνίο, ο οδηγός μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία φόρτισης πιέζοντας ένα μπουτόν χρησιμοποιώντας το λειτουργικό σύστημα του οχήματος. Τα δεδομένα μεταδίδονται μέσω μιας σύνδεσης WiFi μεταξύ οχήματος και σταθμού φόρτισης για υποστήριξη του οδηγού ακόμα και όταν παρκάρει.

Η εγκατάσταση επαγωγικής φόρτισης μπορεί να χρησιμοποιείται ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Ούτε καν η βροχή ή το χιόνι δεν έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην παρεχόμενη ισχύ επειδή όλα τα αγώγιμα εξαρτήματα του συστήματος προστατεύονται, που σημαίνει ότι το πρωτεύον πηνίο μπορεί να είναι εγκατεστημένο ακόμα και σε εξωτερικό χώρο. Κατά τη διάρκεια της φόρτισης, η περιρρέουσα ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία διατηρείται στο απόλυτο ελάχιστο. Η απόσταση μεταξύ πρωτεύοντος και δευτερεύοντος πηνίου παρακολουθείται συνεχώς, ώστε να μπορεί η φόρτιση να διακόπτεται άμεσα εάν ανιχνευτούν ξένα σώματα.

Όπως συμβαίνει με το BMW i Wallbox, τα επαγωγικά συστήματα παροχής ισχύος του μέλλοντος θα επιτρέπουν επίσης την ενεργοποίηση και παρακολούθηση της διαδικασίας φόρτισης από ένα smartphone. Με τη σχετική εφαρμογή του smartphone οι οδηγοί θα μπορούν να ανακαλούν τα δεδομένα που μεταδίδονται online για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, παραδείγματος χάριν, ή το χρόνο που απομένει για την ολοκλήρωση της φόρτισης.

s1fis
01-08-14, 22:39
Καλά παιδιά το i8 δεν υπάρχει! Το είδα στο αεροδρόμιο του Μόναχο! Απίστευτο! Τα χαρακτηριστικά του εκεί λένε 2.1lt/100km κατανάλωση κ 4.4 sec τα 0-100. Με 280-290 περίπου ίππους αν θυμάμαι καλά (225-230 ο βενζινοκινητήρας twin-turbo κ τα υπόλοιπα ο ηλεκτροκινητήρας).
Φοβερή γραμμή, αισθητική κ πολύ καλή φωτογένεια!

Ενεργειακή κλάση; Α εννοείται.

Πιο κάτω είχε το R8, Audi! Ενεργειακή κλάση; Πρέπει να φτιάξανε καινούργια κατηγορία γι' αυτό...G; H; κόκκινο προς το μπορντώ ήταν πάντως!

BMW Power
26-09-14, 15:41
Fast, convenient, smart: The BMW i Wallbox Pro. The new home charging station for electric and plug-in hybrid vehicles.

26.09.2014

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/201409/P90164548/P90164548-bmw-i-wallbox-pure-l--bmw-i-wallbox-pro-r--09-2014-600px.jpg

BMW i Wallbox Pure (l.), BMW i Wallbox Pro (r.), (09/2014)

Munich. With the BMW i Wallbox Pro – the second home charging station in the BMW i 360º ELECTRIC portfolio for electric and plug-in hybrid vehicles – zero-emission electric mobility is set to become an even more attractive option. The BMW i Wallbox Pro offers a faster charging rate than the BMW i Wallbox Pure and even more user-friendly operation, as well as innovative options for vehicle charging with home-generated electricity and smart home integration. The BMW i Wallbox Pro is available as an Original BMW i Accessory. Optionally an installation service is also provided, which offers fitting and connection of the BMW Wallbox Pro in the customer’s home or garage by qualified experts.
With a charging rate of up to 7.4 kW, the BMW i Wallbox Pro supports very fast charging of electric and plug-in hybrid vehicles. In this case the high-voltage battery of the BMW i3 takes less than three hours for an 80% charge. The BMW i Wallbox Pro is also compatible with other makes of vehicle equipped with the European Type 2 standard connector.
The BMW i Wallbox features the familiar BMW i design and aesthetics. The front of the high-quality plastic housing has an anthracite special-effect finish with black detailing and chrome along with highlights in BMW i blue. Reflecting the sustainable ethos of the BMW i brand, the BMW i Wallbox Pro is produced from environmentally friendly materials.
The BMW i Wallbox Pro is operated using a 7-inch colour touchscreen display, which offers optimised control and monitoring of the charging process and allows users to choose their own individual settings. The screen can show how much charge has been delivered to the vehicle so far, along with details of previous charging cycles. LED fibre-optic strips at the sides of the wallbox indicate the current charge status and are visible from a considerable distance. Information about the charging status can also be remotely accessed from a smartphone or tablet by using the BMW i Wallbox Remote app.
The BMW i Wallbox Pro provides an administrator function that can keep a charging history for different users. Up to three user profiles can be set up, e.g. for accounting or billing purposes. For example, private and business-related electricity use can be recorded separately. Details of electricity consumption for a particular user account can also be forwarded by email if desired.
A proximity sensor activates the BMW i Wallbox Pro when motion is detected. The charging plug can be picked up and connected to the vehicle socket using just one hand. Further user-friendly features include the 3.5-metre charging cable. The cable’s entry point towards the top of the wallbox protects it from contamination and makes it unnecessary to coil the cable.
The BMW i Wallbox Pro’s integrated load management system delivers the maximum available current when charging. At the same time, overloading is prevented by reducing the charging rate as necessary during peaks in household power consumption. A clear readout on the touchscreen shows how much power is being drawn from the household electrical system at any given time.
Assisted by its intelligent charging functions and the optional energy meter, the BMW i Wallbox Pro is unique among home charging stations in the extent to which home-generated electricity can be integrated in the charging process – for example electricity from a home solar system. This option is used whenever possible. The intelligently integrated wallbox detects the availability of solar power and immediately uses it for charging. If no home-generated energy is available, power from the grid is used instead.
If the BMW i Wallbox Pro is integrated with a smart home system, the efficient charging functionality can be extended even further to reduce peak loads on the household electrical system and optimise the use of home-generated electricity. Via the touchscreen it is possible, for example, to connect the wallbox to the smart home system myGEKKO. Up to eight smart home functions can then be controlled from the wallbox display, including activation of outdoor lighting. It is also possible to display a weather report on the touchscreen, showing current temperatures, daily maximum and minimum temperatures, frost warnings and forecasts for the coming days.
The BMW i Wallbox Pro is an Original BMW i Accessory and is available in all European markets. At the end of the year it will also go on sale in markets in Asia, Africa, the American continent and the Middle East. The BMW i Wallbox Pro can be installed both in closed garages and in covered outdoor areas.

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/201405/P90149927/P90149927-bmw-i-solar-carport-concept-05-2014-599px.jpg