PDA

Επιστροφή στο Forum : χαμηλωμα σε E36


kwstantinos
23-02-11, 16:09
καλησπερα παιδια τι κανετε ολοι καλα?/ στο θεμαα εχεχεχεχ να μυν σασ κουραζω πολυ λοιπον την αλη βδομαδα μπενει το αμξι μεσα για την μετατροπη που εχω προγραματυσει θα γυνει 325 το αμαξι λοιπον σημερα παρελαβα της αναρτησεις μου της fk το αμξι θα βγει με 17αρες ζαντες τι χαμηλομα να του κανω?/ θελω να φενετε χαμηλο το αμαξι οχι βεβεα τελιως σαβρα αλα αρκετα χαμηλο τι θα μου πρωτηνετε εσεις? εγω λεω για 4 μπρωστα και 1.5 με 2 πυσω ειναι καλα η θελει κιαλο χαμηλωμα?/

nikos1400
23-02-11, 16:13
δες φωτογραφιες απο διαφορα Ε36 με διαφορα χαμηλωματα και διαλεγεις.
βεβαια ενας αναρτησας καλος υποτιθεται θα σου πει ποιο περιπου ειναι "σωστο" χαμηλωμα (αναλογια μπρος/πισω).
Υπ'οψιν τα H&R ελατηρια δινουν 40/15 στα εξακυλινδρα.

gregtas
04-03-11, 09:52
Εγω στο δικο μου εχω 17" ζαντες με λαστιχα 225/45 μπροστα, 235/45 πισω και ελατηρια HR, 6cm μπροστα 4cm πισω. Εδω ομως δεν εχουμε τις λακουβες και τα σαμαρακια της Αθηνας.

R-load
04-03-11, 12:27
εγω φοραω 17αρες Μ3 DOUBLE SPOKE ΑΠΟ 6 ΤΑΧΥΤΟ..225-245 αντιστοιχα..τν γνωστη κιτρινομπουκαλη με Apex 5cm εμπρος κ 4cm πισω..με Μ3 αντιστρεπτικη πισω..ουτε κοπαναει πολυ..κ στο δρομο ειναι τρενο κανονικο..βαζεις μουτρα κ ο κωλος ερχεται οπου εσυ τν θες..μιλαω για οδηγηση με γραμμες..αν θες με το παραμικρο να χαζοσπινιαρεις κ να κανεις παντες..1-1.5cm πισω ειναι οτι πρεπει!

E36 RULES!!
04-03-11, 21:40
εγω φοραω 17αρες Μ3 DOUBLE SPOKE ΑΠΟ 6 ΤΑΧΥΤΟ..225-245 αντιστοιχα..τν γνωστη κιτρινομπουκαλη με Apex 5cm εμπρος κ 4cm πισω..με Μ3 αντιστρεπτικη πισω..ουτε κοπαναει πολυ..κ στο δρομο ειναι τρενο κανονικο..βαζεις μουτρα κ ο κωλος ερχεται οπου εσυ τν θες..μιλαω για οδηγηση με γραμμες..αν θες με το παραμικρο να χαζοσπινιαρεις κ να κανεις παντες..1-1.5cm πισω ειναι οτι πρεπει!

Η μονη διαφορά δηλαδη με ενος grip setup με ενα drift setup ειναι 2μισι πόντοι διαφορά στο ύψος πίσω?

R-load
05-03-11, 01:59
Η μονη διαφορά δηλαδη με ενος grip setup με ενα drift setup ειναι 2μισι πόντοι διαφορά στο ύψος πίσω?

αναλογως παντα το τι θες να κανεις!αλλιως στηνεται για drift,αλλιως για grid!αλλα σχεδον ολα παιζουν ρολο..αντιστρεπτικες,αμορτισερ,ελατηρια(σκληροτητα )καμπερ,καστερ,συγκλιση,αποκλιση..βεβαια ολα αυτα ειναι υποκειμενικα παντα!δν εχουμε ολοι τις ιδιες απαιτησεις απο ενα αυτοκινητο!αρα ουτε το ιδιο οδηγικο στυλ!π.χ..για καποιον μπορει να ειναι τρενο..για καποιον αλλον μπορει να ειναι πολυ απολυτο,ξερο,αποτομο..για καποιον αλλον το νορμαλ μπορει να ειναι βαρκα..για καποιον αλλον παιχνιδιαρικο..!
καταλαβαινεις πως το λεω!το 1-1.5cm το ανεφερα απο παλαιοτερη μου εμπειρια οπου με ακριβως τα ιδια πραγματα τα υπολοιπα και το ιδιο στησιμο,εβαζα μουτρα κ ο κωλος ηταν αντε γεια!

E36 RULES!!
05-03-11, 02:31
αναλογως παντα το τι θες να κανεις!αλλιως στηνεται για drift,αλλιως για grid!αλλα σχεδον ολα παιζουν ρολο..αντιστρεπτικες,αμορτισερ,ελατηρια(σκληροτητα )καμπερ,καστερ,συγκλιση,αποκλιση..βεβαια ολα αυτα ειναι υποκειμενικα παντα!δν εχουμε ολοι τις ιδιες απαιτησεις απο ενα αυτοκινητο!αρα ουτε το ιδιο οδηγικο στυλ!π.χ..για καποιον μπορει να ειναι τρενο..για καποιον αλλον μπορει να ειναι πολυ απολυτο,ξερο,αποτομο..για καποιον αλλον το νορμαλ μπορει να ειναι βαρκα..για καποιον αλλον παιχνιδιαρικο..!
καταλαβαινεις πως το λεω!το 1-1.5cm το ανεφερα απο παλαιοτερη μου εμπειρια οπου με ακριβως τα ιδια πραγματα τα υπολοιπα και το ιδιο στησιμο,εβαζα μουτρα κ ο κωλος ηταν αντε γεια!

Eπειδή ολα τα παραπανω ισχύουν, γι'αυτο μου εκανε εντυπωση μονο το 1 cm διαφορα ;)