PDA

Επιστροφή στο Forum : επιπλέον πρόβλημα με e39 κιβώτιο ταχυτητων...


vourexx
24-02-11, 16:44
λοιπόν τώρα θα σας αναφέρω ακόμα ένα πρόβλημα μου εδώ και 5 μήνες ενώ ήμουν σε πορεία πχ στα 80χλμ σταθερά και έβλεπα τις στροφές να τρεμοπαίζουν κάτι σαν διακοπές θα έλεγα, δλδ ένα ήταν 1800 έπεφτε στιγμιαία στις 1750 και ξανά ανέβαινε εκεί που ήταν οπότε μες το αμάξι ένιωθες κάτι σαν κομπλάρισμα αυτό έγινε ποιο έντονο πια και νιώθω πλέον και ένα τρεμοπεγμα εάν είμαι σε ανηφόρα και επιταχύνω η ξεκινάω ένα τρέμουλο σαν να θέλει ζυγοστάθμιση το όχημα ίσως και περισσότερο με τα πολλά πάω στην bmw λάδια μου λέει και φίλτρο στο σασμάν και χωρίς καμία εγγύηση ότι θα λυθεί περίπου στα 450€ αν δε λυθεί ανακατασκευή... 3500€ ενώ εγώ βρίσκω με 2200 ανακατασκευασμένα σασμάν εσείς τι λέτε αξίζει να δώσω τα 450 ? η και αν ειναι χαλασμένο το σασμάν αλά 2200 ? η να πάω κατευθείαν στα 2200 για να γλιτώσω τα 450 ?

και κάτι που ξέχασα έκανα και μια διάγνωση και μου βρήκε ότι πριν 7000χλμ μου είχε καεί ένας αισθητηρας του vanos υπάρχει πιθανότητα να φταίει τελικά αυτό και όχι το σασμάν η όχι ? υπάρχει πιθανότητα όλα αυτά τα 7000χλμ να έκανα ζημιά στο βανος μιας και δε το ήξερα ότι είναι χαλασμένος ο αισθητηρας ? και το πάταγα κιόλας...

επίσης ακούω έναν τραχύ θόρυβο σε ρελαντι από το μοτέρ του στυλ τρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
δοκιμάζω να πατήσω γκάζι και δεν αυξάνεται ο θορυβος παρα παραμένει ο ίδιος ίσως λίγο ποιο γρήγορος και χάνετε πάνω από τις 2500 στροφές δηλαδή μοιάζει σαν να είναι ένα εξάρτημα που με τις δονήσεις σε ρελαντί συγχρονίζει (πχ να έχεις ένα παξιμάδι ξεβίδοτο)
αλά εγώ φοβάμαι οτί είναι από την καδένα η το βάνος τι λέτε εσεις ?

MZ3
24-02-11, 20:21
το τρρρρ πρεπει να ειναι βανος
για τα κομπιασματα αν φταιει το βανος δεν ξερω το σιγουρο ειναι οτι καπου χανεις
δυναμη
σασμαν και τοσα λεφτα τετιες εποχες λιγο κουφο με τετοια χρηματα φερνεις μεταχειρα ολοκληρο αμαξη απεξω και του κατεβαζεις οτι θελεις σιγα σιγα και να τα βαζεις στο αμαξι σου

individual
24-02-11, 21:05
αν εχεις υποψιες για το σασμαν,θα σου πω τι εκανα εγω και φυσικα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ...
αλλαξα τα λαδια και το φιλτρο,αλλα δεν εβαλα το λαδι που λεει η bmw,γιατι ειναι πανακριβο και αφου δεν ηξερα σιγουρα αν ηταν βλαβη η οχι....
εβαλα ATF με προδιαγραφη DREXTON 3 που ειναι πολυ φθηνο....
αν θυμαμαι καλα το ειχα παρει 4 ευρω το κιλο και το φιλτρο 80....
στο περιπου να σου πω συνολο ολα μαζι 150 ευρω....
το προβλημα λυθηκε τελικα......αν εβλεπες τα λαδια θα παθαινες πλακα!!!
ολα αυτα περι lifetime λαδια.....εγω απλα τα ακουω βερεσε!!!
η πλακα ειναι οτι το ειχα βαλει δοκιμαστικα....αλλα το εχω ακομα ετσι και μαλλον θα συνεχισω
να τα εχω γιατι ειναι πιο χοντρα απο τα μαμα και συνεπως εχουν μεγαλυτερες ανοχες ειδικα το καλοκαιρι....
το μοναδικο μειον ειναι οτι το πρωι πηγαινει λιγο ''βαρια'' μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια.....
μετα ολα ΟΚ!!

rapid_fast
24-02-11, 21:13
Πλάκα σπάνε μερικοί..
15 ευρώ το φίλτρο, 15 η φλάτζα του δοχείου, 60 το λάδι..
Και αυτοί ζητάνε 450??

individual
24-02-11, 22:48
Πλάκα σπάνε μερικοί..
15 ευρώ το φίλτρο, 15 η φλάτζα του δοχείου, 60 το λάδι..
Και αυτοί ζητάνε 450??


απο οτι ξερω εγω.....τιμη λιτρου λαδιου γνησιου για στεπτρονικ 20 ευρω...
και χρειαζοντε 7-8 κιλα αν θυμαμαι καλα........
και το φιλτρο του σασμαν,παλι αν θυμαμαι καλα γυρω στα 80...
συνολο των υλικων χοντρικα 250........
μεχρι τα 450,ειναι μεγαλη η διαφορα!!!

rapid_fast
24-02-11, 23:48
απο οτι ξερω εγω.....τιμη λιτρου λαδιου γνησιου για στεπτρονικ 20 ευρω...
και χρειαζοντε 7-8 κιλα αν θυμαμαι καλα........
και το φιλτρο του σασμαν,παλι αν θυμαμαι καλα γυρω στα 80...
συνολο των υλικων χοντρικα 250........
μεχρι τα 450,ειναι μεγαλη η διαφορα!!!

Μη με μπερδέυεις με τα στεπτρονικ...
Ενα απλό κιβώτιο της General Motors φοραει, μετάλλαξη του 4HP 24..
9 λίτρα λάδι μαζί με την καμπάνα, 9Χ6=54 ευρώ Αραλ ATF D III
Φλάντζα 9 ευρώ, φίλτρο-σίτα 12 ευρω η πλύσιμο με βενζίνη και στέγνωμα!!..

rapid_fast
24-02-11, 23:52
Να, αγόρασε τα ολα μαζί 18 γιούρια...
http://www.rmeuropean.com/Part-Number/Transmission-Filter-Kit-for-Automatic-Trans-A5S-310Z-Contains--(1)-Filter-(1)-O-Ring-(1)-Pan-Gasket-__24341422513_MEI_3A886499.aspx
Ακου 450..
ΚΛΕΦΤΕΣ

vourexx
25-02-11, 01:44
Μου είπαν 80€ φιλτρο 190€ λάδια κάτι φλατζες και παρελκομενα μαζι και η εργασία 100+€ να τα 450€... Ξέρετε κάποιον αθηνα η Εύβοια να κάνει αυτή τη Δουλεια με λογικό κόστος ;

vourexx
25-02-11, 08:46
Να, αγόρασε τα ολα μαζί 18 γιούρια...
http://www.rmeuropean.com/Part-Number/Transmission-Filter-Kit-for-Automatic-Trans-A5S-310Z-Contains--(1)-Filter-(1)-O-Ring-(1)-Pan-Gasket-__24341422513_MEI_3A886499.aspx
Ακου 450..
ΚΛΕΦΤΕΣ

αυτά που έχει εκεί είναι γνήσια?

race535
25-02-11, 10:43
Μη με μπερδέυεις με τα στεπτρονικ...
Ενα απλό κιβώτιο της General Motors φοραει, μετάλλαξη του 4HP 24..
9 λίτρα λάδι μαζί με την καμπάνα, 9Χ6=54 ευρώ Αραλ ATF D III
Φλάντζα 9 ευρώ, φίλτρο-σίτα 12 ευρω η πλύσιμο με βενζίνη και στέγνωμα!!..

5HP 24 θελεις να πεις και δεν εχει καμοια σχεση.Τα 24 μπηκαν μονο στους Μ62,ν8 δηλαδη.
Αν το αυτοκινητο ειναι Diesel εχει GM κιβωτιο αν οχι μαλλον φοραει το ZF 5HP 19.

Τι κιβωτιο ειναι τελικα; στεπτρονικ η απλο αυτοματο;
Αν εχει πολλα κομπιασματα μια απλη αλλαγη λαδιων ισως να μην τον παει μακρια:embarassm

Αν καποιος θελει να ειναι σιγουρος πρεπει να κανει μεγαλο σερβις στο σαζμαν που σημαινει
βγαλσιμο του εγκεφαλου,πλυσιμο,αλλαγη στα ελλατηρια και μπιλιες,τσιμουχακια,ελεγχο για ραγισματα κτλ κτλ...
Θελει εμπειρο συνεργειο και η δουλεια ειναι ακριβη.
Εμενα για το 5ΗP 24 που εχω,μεσα στην ZF μου στοιχισε το σερβις με αλλαγη μιας ραγισμενης πλακας 650€.

vourexx
25-02-11, 13:06
5HP 24 θελεις να πεις και δεν εχει καμοια σχεση.Τα 24 μπηκαν μονο στους Μ62,ν8 δηλαδη.
Αν το αυτοκινητο ειναι Diesel εχει GM κιβωτιο αν οχι μαλλον φοραει το ZF 5HP 19.

Τι κιβωτιο ειναι τελικα; στεπτρονικ η απλο αυτοματο;
Αν εχει πολλα κομπιασματα μια απλη αλλαγη λαδιων ισως να μην τον παει μακρια:embarassm

Αν καποιος θελει να ειναι σιγουρος πρεπει να κανει μεγαλο σερβις στο σαζμαν που σημαινει
βγαλσιμο του εγκεφαλου,πλυσιμο,αλλαγη στα ελλατηρια και μπιλιες,τσιμουχακια,ελεγχο για ραγισματα κτλ κτλ...
Θελει εμπειρο συνεργειο και η δουλεια ειναι ακριβη.
Εμενα για το 5ΗP 24 που εχω,μεσα στην ZF μου στοιχισε το σερβις με αλλαγη μιας ραγισμενης πλακας 650€.

steptronic ειναι και το μοτερ μου ειναι m62
έχει η zf αντιπροσωπεια στην αθήνα ?

race535
25-02-11, 14:41
steptronic ειναι και το μοτερ μου ειναι m62
έχει η zf αντιπροσωπεια στην αθήνα ?

Οκ,επρεπε απο την αρχη να πεις τι αυτοκινητο εχεις!

Τωρα ξερεις οτι το αυτοκινητο φοραει το ZF 5ΗP 24.

Αν το σαζμαν σου κλωτσαει πολυ ιδιως στην 1η και οπισθεν η αργει πολυ να αλλαξει ταχυτητα και γενικως κομπιαζει πολυ αισθητα το πιθανοτερο προβλημα ειναι οτι το υδραυλικο συστημα χανει πιεση λογω αυτου του εξαρτηματος που ραγιζει(αρρωστια του σαζμαν)

[URL=http://img717.imageshack.us/i/5072137.jpg/]http://img717.imageshack.us/img717/4391/5072137.jpg
[URL=http://img833.imageshack.us/i/5072138.jpg/]http://img833.imageshack.us/img833/4094/5072138.jpg

λογω εμπειριας γιατι ειμαι παθων σου λεω οτι αν κανεις μονο αλλαγη λαδιου θα κανεις μια τρυπα στο νερο.
Το εξαρτημα αυτο ειναι μια αλουμινενια πλακα με καναλια που διαχειριζεται τις αλλαγες ταχυτητων,και σπασμενη να μην ειναι πρεπει να βγει να πλυθει να αλλαχτουν οι μπιλιες που υπαρχουν μεσα του οι βιδες οι τσιμουχες τα ελλατηρια που υπαρχουν γενικως στον εγκεφαλο,λαδια φιλτρα ο μαγνητης καποια Ο Rings καποια εμβολακια κτλ.
Η πλακα κοστιζει 150€
Αν σου πει καποιος οτι το σαζμαν ειναι χαλασμενο και δεν φτιαχνεται λεει παπαριες, τα σαζμαν σαν μεταλλα ειναι τα τελευταια που θα χαλασουν,πρωτα χαλαει η υδραυλικη διαχειριση ενος αυτοματου. Στην ZF ο μαστρομαστορας προσπαθουσε να με φλομωσει με αηδιες του τυπου δεν ξερω αν μπορουμε να το σωσουμε,εχει παθει μεγαλη ζημια και κατι τετοια για να μου πουλησει καινουργιο για 2500€ του ειπα χρημα δεν υπαρχει οποτε κανε μονο το σερβις και αν δουλεψει δουλεψε. Το σερβις εγινε και το σαζμαν εγινε βουτηρο δεν καταλαβαινω καν ποτε αλλαζει ταχυτητες,απλα σαν καινουργιο:smokin:

Λαδια ειναι τα ZF Lifeguardfluid 5 και παιρνει 7,5 λιτρα. 13€ το λιτρο
και η δουλεια μου κοστισε 600€ οπως σου εγραψα και πριν.

Το προβλημα σου ειναι ομως ποιος θα την κανει την δουλεια,μπορει η ZF να σου πει οχι, αν βρεις ομως καποιον με πολυ εμπειρια μπορει να το φτιαξει,δεν ειναι πολυ δυσκολο να γινει για καποιον που ξερει οσο και περιπλοκο να ακουγεται,το λεω γιατι την ωρα της δουλειας ημουν μπροστα και παρακολουθουσα!

Μεχρι στιγμης αυτα εχω να σου πω και να ξερεις οτι οι τιμες ειναι Γερμανιας οποτε μη πιαστεις σε αυτες!

rapid_fast
25-02-11, 17:26
Οκ,επρεπε απο την αρχη να πεις τι αυτοκινητο εχεις!
Τωρα ξερεις οτι το αυτοκινητο φοραει το ZF 5ΗP 24.

Σαν να λέμε, μια απλή εξέλιξη του 4HP24...
Α, χα χα, εγώ το ήξερα απο πρίν!!!!
Στην έφερα, είχα δεί το πρόβλημα με τα νερά και το ράδιο!!
Χα χα χα χα ...

race535
25-02-11, 20:32
Σαν να λέμε, μια απλή εξέλιξη του 4HP24...
Α, χα χα, εγώ το ήξερα απο πρίν!!!!
Στην έφερα, είχα δεί το πρόβλημα με τα νερά και το ράδιο!!
Χα χα χα χα ...

Δεν σε καταλαβα......

Το 5HP δεν ειναι απλη εξελιξη του 4HP,απλα ειναι η νυχτα με την μερα με μια διαφορα 15ετιας.
Το 4ΗP ειναι τετραταχυτο και μπηκε σε ν12 κινητηρες E32 Ε31 και Jaguar στο τελος της δεκαετιας του 80.
Μετα απο περιπου 15 χρονια βγηκε το 5ΗP 24 5ταχυτο με Steptronic και αλλα διαφορα και μπηκε σε ν8 κινητηρες Bmw και Audi.

vourexx
25-02-11, 22:21
Οκ,επρεπε απο την αρχη να πεις τι αυτοκινητο εχεις!

Τωρα ξερεις οτι το αυτοκινητο φοραει το ZF 5ΗP 24.

Αν το σαζμαν σου κλωτσαει πολυ ιδιως στην 1η και οπισθεν η αργει πολυ να αλλαξει ταχυτητα και γενικως κομπιαζει πολυ αισθητα το πιθανοτερο προβλημα ειναι οτι το υδραυλικο συστημα χανει πιεση λογω αυτου του εξαρτηματος που ραγιζει(αρρωστια του σαζμαν)

[URL=http://img717.imageshack.us/i/5072137.jpg/]http://img717.imageshack.us/img717/4391/5072137.jpg
[URL=http://img833.imageshack.us/i/5072138.jpg/]http://img833.imageshack.us/img833/4094/5072138.jpg

λογω εμπειριας γιατι ειμαι παθων σου λεω οτι αν κανεις μονο αλλαγη λαδιου θα κανεις μια τρυπα στο νερο.
Το εξαρτημα αυτο ειναι μια αλουμινενια πλακα με καναλια που διαχειριζεται τις αλλαγες ταχυτητων,και σπασμενη να μην ειναι πρεπει να βγει να πλυθει να αλλαχτουν οι μπιλιες που υπαρχουν μεσα του οι βιδες οι τσιμουχες τα ελλατηρια που υπαρχουν γενικως στον εγκεφαλο,λαδια φιλτρα ο μαγνητης καποια Ο Rings καποια εμβολακια κτλ.
Η πλακα κοστιζει 150€
Αν σου πει καποιος οτι το σαζμαν ειναι χαλασμενο και δεν φτιαχνεται λεει παπαριες, τα σαζμαν σαν μεταλλα ειναι τα τελευταια που θα χαλασουν,πρωτα χαλαει η υδραυλικη διαχειριση ενος αυτοματου. Στην ZF ο μαστρομαστορας προσπαθουσε να με φλομωσει με αηδιες του τυπου δεν ξερω αν μπορουμε να το σωσουμε,εχει παθει μεγαλη ζημια και κατι τετοια για να μου πουλησει καινουργιο για 2500€ του ειπα χρημα δεν υπαρχει οποτε κανε μονο το σερβις και αν δουλεψει δουλεψε. Το σερβις εγινε και το σαζμαν εγινε βουτηρο δεν καταλαβαινω καν ποτε αλλαζει ταχυτητες,απλα σαν καινουργιο:smokin:

Λαδια ειναι τα ZF Lifeguardfluid 5 και παιρνει 7,5 λιτρα. 13€ το λιτρο
και η δουλεια μου κοστισε 600€ οπως σου εγραψα και πριν.

Το προβλημα σου ειναι ομως ποιος θα την κανει την δουλεια,μπορει η ZF να σου πει οχι, αν βρεις ομως καποιον με πολυ εμπειρια μπορει να το φτιαξει,δεν ειναι πολυ δυσκολο να γινει για καποιον που ξερει οσο και περιπλοκο να ακουγεται,το λεω γιατι την ωρα της δουλειας ημουν μπροστα και παρακολουθουσα!

Μεχρι στιγμης αυτα εχω να σου πω και να ξερεις οτι οι τιμες ειναι Γερμανιας οποτε μη πιαστεις σε αυτες!


Στις ταχυτητες δε θα έλεγα ότι μου κοπανάει η κατι τέτοιο...