PDA

Επιστροφή στο Forum : Σταματησε να λειτουργει το auto αναμα/σβησημο του μοτερ


ttjohn
26-02-11, 15:38
Καλησπερα παιδια.Εχω την 116 3 χρονια με 36000 χλμ.Εδω και μερικους μηνες εχει σταματησει να δουλευει οταν σταματαει το αμαξι το αυτοματο σβησιμο/αναμα της μηχανης για εξοικονομηση καυσιμου.καμια ενδειξη στο καντραν δεν μου εχει αναψει.Εχετε καμια ιδεα τι μπορει ναναι?

Dimzan
26-02-11, 15:42
πως και δεν το πηγες συνεργειο?

ttjohn
26-02-11, 16:09
Θα το παω αυτην την βδομαδα να δω τι φταιει.

stelmaniac
27-02-11, 10:15
οταν πεφτει η ισχυς της μπαταριας το συστημα αυτο δεν λειτουργει....

ttjohn
27-02-11, 11:53
Το αμαξι ειναι 3 χρονων.αρα η μπαταρια λογικα πρεπει να εχει πεσει καμποσο.Οποτε τνα παω να την μετρησω??

kostastnt
27-02-11, 12:35
Μπορεί να έχεις και κάτι σαν αυτοκόλλητο στην μπαταρία που ανάλογα με το χρώμα σε μια κουκίδα να σου λέει αν είναι οκ ή όχι.. Εμένα έτσι είναι η εργοστασιακή..

ttjohn
27-02-11, 13:05
Μπορεί να έχεις και κάτι σαν αυτοκόλλητο στην μπαταρία που ανάλογα με το χρώμα σε μια κουκίδα να σου λέει αν είναι οκ ή όχι.. Εμένα έτσι είναι η εργοστασιακή..
Οκ σε ευχαριστω θα το τσεκαρω σημερα .

ttjohn
02-03-11, 16:42
Μετα απο update του firmware εγγεφαλου ξαναδουλευει κανονικα

gkepek
13-03-11, 10:38
Γειά σας και από εμένα. Νέο μέλος αν και χρήστης μιας Ε87 εδώ και 3 χρόνια. Και εμένα εδώ και 5 μήνες περίπου έχει σταματήσει να λειτουργεί το υποσύστημα start/stop του efficiency dynamic. Μάλιστα το είχα αφήσει και καμιά 10 ημέρες με τα κρύα σταματημένο και έμεινα από μπαταρία. Θα τσεκάρω και αυτό που λέει ο kostastnt. Το έβαλα μπρος με καλώδια και το πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο service και μου είπαν ότι η μπαταρία έχει 66% starting capacity, οπότε είναι καλή ακόμη (>50% δε χρειάζεται αλλαγή). Αλλά θέλει αλλαγή το δυναμό το οποίο τιμάται 750€ γιατί έχει και το σύστημα που το κομπλάρει-αποκομπλάρει για μείωση κατανάλωσης και ρύπων. Και αφού δε δουλεύει σωστά το δυναμό δεν λειτουργεί και το start/stop. Το αυτοκίνητο όταν το έχω αφήσει βράδυ μου δείχνει το πρωί τάση μπαταρίας 11,9V και όταν λειτουργεί 14,2 έως 14,7. Επειδή αυτά που μου είπαν με αυτά που μετράω δε μου φαίνονται λογικά να το πάω και εγώ για ένα firmware update?

giannis 116
13-03-11, 11:48
Γειά σας και από εμένα. Νέο μέλος αν και χρήστης μιας Ε87 εδώ και 3 χρόνια. Και εμένα εδώ και 5 μήνες περίπου έχει σταματήσει να λειτουργεί το υποσύστημα start/stop του efficiency dynamic. Μάλιστα το είχα αφήσει και καμιά 10 ημέρες με τα κρύα σταματημένο και έμεινα από μπαταρία. Θα τσεκάρω και αυτό που λέει ο kostastnt. Το έβαλα μπρος με καλώδια και το πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο service και μου είπαν ότι η μπαταρία έχει 66% starting capacity, οπότε είναι καλή ακόμη (>50% δε χρειάζεται αλλαγή). Αλλά θέλει αλλαγή το δυναμό το οποίο τιμάται 750€ γιατί έχει και το σύστημα που το κομπλάρει-αποκομπλάρει για μείωση κατανάλωσης και ρύπων. Και αφού δε δουλεύει σωστά το δυναμό δεν λειτουργεί και το start/stop. Το αυτοκίνητο όταν το έχω αφήσει βράδυ μου δείχνει το πρωί τάση μπαταρίας 11,9V και όταν λειτουργεί 14,2 έως 14,7. Επειδή αυτά που μου είπαν με αυτά που μετράω δε μου φαίνονται λογικά να το πάω και εγώ για ένα firmware update?

Καλωσηρθες κι εσυ φιλε. Ειναι λυπηρο να μπαινει ανθρωπος στο φορουμ και το 1ο που γραφει να ειναι για προβλημα σειρας 1!
Οπως και να εχει τωρα, καλο θα ειναι να ρωτησεις και σε κανα δυο καλα συνεργεια ακομα να σου πουν κι αυτοι τη γνωμη τους γι αυτο. Η αλλαγη γεννητριας οπως εγραψες ειναι πολυ ακριβη. Γιατι να τα δωσεις στα τυφλα;..
Ακομα για μενα καλο θα ηταν να κανεις ενα μεγαλο ταξιδακι, να φορτισει καλα η μπαταρια και να μην το εχεις να καθεται για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα. Η ακινησια φθειρει τα συστηματα του αυτοκινητου.
Δοκιμασε ακομα να βαλεις, αν βρεις μια καλη καινουρια μπαταρια και βλεπεις μετα πως θα συμπεριφερθει το συστημα.
Σου ειπαν για ποιο λογο θελει αλλαγη η γεννητρια, τι επαθε κλπ;.. Ετσι στα καλα καθουμενα χαλαει αυτο το εξαρτημα;!

lefterishatzi
13-03-11, 12:14
Παιδιά στο manual του αυτοκινήτου γράφει τις προυποθέσεις που πρέπει να έχει το αυτοκίνητο για να λειτουργεί και μέσα σε αυτές νομίζω λέει να είναι φορτισμένη 90% και άνω η μπαταρία.

giannis 116
13-03-11, 12:24
Παιδιά στο manual του αυτοκινήτου γράφει τις προυποθέσεις που πρέπει να έχει το αυτοκίνητο για να λειτουργεί και μέσα σε αυτές νομίζω λέει να είναι φορτισμένη 90% και άνω η μπαταρία.

Γι αυτο κανε μια καλη βολτα να φορτισει καλα η μπαταρια και ξαναδοκιμασε το αλλιως δοκιμασε να αλλαξεις μπαταρια. Λυσεις πολυ λιγοτερο ακριβες απ το να αλλαξεις γεννητρια!

gkepek
13-03-11, 18:41
@giannis 116. Καταρχάς συνονόματε έχεις δίκιο. Δεν έστειλα ούτε ένα καλωσόρισμα... Αυτό θα έπρεπε να το είχα κάνει όταν γράφτηκα. Βλέπεις τα έχω "πάρει" και με όλα αυτά που μου λένε. Αλλά επιφυλάσσομαι... Τώρα σχετικά με τη φόρτιση της μπαταρίας από ότι μου είπαν 88-90% έχει μια καινούργια. Οπότε αν υπολογίσω τη φθορά μετά από 3 χρόνια και 3 μήνες, το γεγονός ότι το είχα σταματημένο για 10 ημέρες κινόντας το σε κοντινές αποστάσεις (<30Km/ημέρα) και έμεινε τελείως (ούτε το κλείδωμα δε λειτουργούσε) λογικό μου φαίνεται το 66%. Αυτοί, μου έδωσαν μάλιστα και το κωδικό της BMW για το δυναμό, μου είπαν ότι υπερφορτίζει τη μπαταρία. Με δεδομένο ότι δε διαβάζω τάση άνω των 15V κατά τη πορεία η υπερφόρτιση μπορεί να σημαίνει ότι δεν απεμπλοκάρει και λειτουργεί συνεχώς. Αλλά αν υπερφόρτιζε και αν η μπαταρία είναι ακόμη καλή δε θα έπρεπε να μου δείχνει άνω των 66%; Αλλά και πεσμένη να είναι η μπαταρία γιατί να υποχρεωθώ να αλλάξω ολόκληρο το δυναμό και όχι μόνο το σύστημα εμπλοκής-απεμπλοκής; Το κακό είναι ότι δεν έχω δεδομένα των τάσεων πριν από 5 μήνες που λειτουργούσε κανονικά το start/stop. Πάντως αυτό που λες πάντως για ταξίδι το σκέφτηκα και εγώ.
@lefterisxatzi. Αυτό που λες δεν το βρήκα στο manual. Που ακριβώς το λέει;

lefterishatzi
13-03-11, 19:15
Θα το κοιτάξω αύριο γιατί σημερα δεν μπορώ και σου λέω..

gkepek
22-03-11, 15:47
Μετά από 2η επίσκεψη σε μεγάλο εξουσιοδοτημένο για το ίδιο θέμα, μου ανέφεραν ότι έφταιγε η μπαταρία λόγω του ότι η τάση της είναι κάτω από το κατώφλι που δουλεύει το start/stop. Όντως τη φόρτισαν στο τροχήλατο φορτιστή και επαναπρογραμμάτισαν το αυτοκίνητό μου και μου δούλεψε για 2 ημέρες, αλλά τώρα πάλι είναι off. Κατά τα άλλα δεν φαίνεται να ζορίζεται στην εκκίνηση, οπότε μάλλον θα αναβάλω την αλλαγή της για 1-2 μήνες. Πάντως γλίτωσα τα 750 του δυναμό που μου ζήταγαν οι πρώτοι, γιατί τέτοια βλάβη δεν τη διέγνωσαν οι δεύτεροι....!

kostastnt
22-03-11, 16:19
Κανάς φίλος σου δεν έχει καινούρια μπαταρία? Αν έχει κανένας πάρτην για 2-3 μέρες και δοκίμασε αν όντως είναι αυτό το πρόβλημα..

giannis 116
22-03-11, 16:32
Μετά από 2η επίσκεψη σε μεγάλο εξουσιοδοτημένο για το ίδιο θέμα, μου ανέφεραν ότι έφταιγε η μπαταρία λόγω του ότι η τάση της είναι κάτω από το κατώφλι που δουλεύει το start/stop. Όντως τη φόρτισαν στο τροχήλατο φορτιστή και επαναπρογραμμάτισαν το αυτοκίνητό μου και μου δούλεψε για 2 ημέρες, αλλά τώρα πάλι είναι off. Κατά τα άλλα δεν φαίνεται να ζορίζεται στην εκκίνηση, οπότε μάλλον θα αναβάλω την αλλαγή της για 1-2 μήνες. Πάντως γλίτωσα τα 750 του δυναμό που μου ζήταγαν οι πρώτοι, γιατί τέτοια βλάβη δεν τη διέγνωσαν οι δεύτεροι....!

Εαν το χρησιμοποιεις το αυτοκινητο για μικρες αποστασεις και οχι καθε μερα, δουλευωντας ταυτοχρονα και τα ηλεκτρικα του (φωτα, κλιματισμο κλπ) τοτε εκφορτιζει η μπαταρια και δε προλαβαινει να ξαναφορτισει. Ισως και παλι η μπαταρια να ειναι κατω απ τη χωρητικοτητα που οριζει αν θα δουλευει το auto start stop.

Ειδες που λεγαμε για τζαμπα λεφτα για το δυναμο κλπ... Φαντασου να αλλαζες δυναμο, να τους τα χες σκασει ζεστα και να στο ξαναβγαζε αυτο και να σου λεγανε μετα φταιει η μπαταρια, το κρυο, ο αναδρομος Ερμης... Την εχω πατησει εγω ετσι με αλλο βασικο εξαρτημα του αυτοκινητου, αλλαχτηκε (που να μην εσωνα να τους το πηγαινα!), το προβλημα μου δεν εχει εξαληθφει πληρως αλλα 840 ευρουλακια εχουν πεταξει ηδη...

Το αυτοκινητο απλα θελει χρηση. Δουλεψε το πιο πολυ, κανε και κανα ταξιδακι και να δεις πως μετα θα δουλευει παλι αυτο το συστημα. Αλλιως αν δε το δουλευεις, λογικο ειναι να μη λειτουργει κι αυτο το συστημα.