PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 m3 csl atmo tuned vs e46 330 compressor


ditris
28-02-11, 11:22
Μια σύγκριση του εκπληκτικού csl βελτιωμένου μάλιστα ατμοσφαιρικά με ένα e46 compact μετατροπή σε 330 κ μάλιστα με προσθήκη κιτ κομπρέσσορα.
Αναδρομή 5 χρόνια πίσω....φλεβάρης 2006 απο το τότε περιοδικό faster...
πάντως τότε το κόστος 9500++ ευρώ μόνο για το κιτ κομπρεσσορα στη κόμπακτ μόνο αμελητέο δεν ήταν...αν σε αυτό προσθέσουμε κ το κόστος πλήρους τροπέτου(μετατροπή σε 330),ανάρτησης.....ξεφεύγουμε...χώρια ότι γινόμαστε ιερόσυλοι συγκρίνοντας την υποδειγματική - κ όχι μόνο -οδική συμπεριφορά m3 csl με ενός βελτιωμένου compact!!
Eν έτει 2011 τώρα οι τιμές δεν ξέρω πόσο άλλαξαν αλλά σίγουρα η αγορά μιας αξιόλογης μεταχειρισμένης m3 e46 σε εποχή κρίσης που διανύουμε συμφέρει πιστευω περισσότερο(εξαίρεση τα τέλη κυκλοφορίας,ασφάλιση) απο ένα τέτοιο tuned comact 330....μπορει κ να κάνω λάθος όμως....

EVANGELOS
28-02-11, 12:30
καλά όσο ήταν μπροστά το κομπρεσέρ άλλο τόσο είμαι κι εγώ μπροστά από 997ΤΤ !!!

μιλάμε για απίστευτα παραμύθια !!!

ditris
28-02-11, 12:57
καλά όσο ήταν μπροστά το κομπρεσέρ άλλο τόσο είμαι κι εγώ μπροστά από 997ΤΤ !!!

μιλάμε για απίστευτα παραμύθια !!!

βάγγελη οι συντάκτες ανέφεραν για επιδόσεις απο στάση....κ μάλιστα μετά τα 0-100 χλμ/ώρα...οχι για ταχύτητα,συμεριφορά σε στροφές...εξάλλου οι χρόνοι μετρήθηκαν με v-box και είναι κ αποτυπωμένοι στη τελευταία σελίδα!Το αν μπορούν να επιτευχθούν καλύτεροι ή όχι χρόνοι σε επιτάχυνση είναι άλλο θέμα..δεν αναφέρεται εξάλλου αν οδηγήθηκαν απο ιδιοκτήτες ή απο συνακτική ομάδα, με ποσες προσπάθειες επιτεύχθηκαν,αν υπάρχει επαναληψιμότητα μετρήσεων κτλ!
οπότε μη βγάζουμε συμπεράσματα ότι όλα είναι παραμύθια!

Dim77
28-02-11, 13:01
Απλά μια παρατήρηση.
Στο συγκεκριμένο τεστ μέτρησαν μια CSL που έκανε 0-100 σε 5.5'' (Νομίζω 5.0'' είναι ένας καλός μέσος χρόνος για CSL) και 0-400 σε 13.8'' (νομίζω πολύ...το μητρικό Drive) μέτρησε με ίδιους χρόνους κανονικό Μ3 φορτωμένο.

Γενικά σε αυτά τα τεστ κοιτάμε (?) να κερδίζει αυτός που παρουσιάζουμε...και διαφημίζουμε.

Κάνω λάθος?

Χμ...επίσης η γλώσσα που χρησιμοποιείται σε αυτά τα άρθρα...αρκεί για να ξενερώσεις..

''κόντρα τελικής''
''Έχασαν τα burger αυτοί που κάθονταν στη γέφυρα και έτρωγαν''
''Λίγο χειρότερη από CSL η 330compactcompressor μετατροπή''
''Η compact προσπερνάει τη CSL και χάνεται'' (καλά μήπως μιλάγανε για Corvette ZR1 ή κανένα Nascar για να ...χαθεί?"

panos 316T
28-02-11, 13:06
Απλά μια παρατήρηση.
Στο συγκεκριμένο τεστ μέτρησαν μια CSL που έκανε 0-100 σε 5.5'' (Νομίζω 5.0'' είναι ένας καλός μέσος χρόνος για CSL) και 0-400 σε 13.8'' (νομίζω πολύ...το μητρικό Drive) μέτρησε με ίδιους χρόνους κανονικό Μ3 φορτωμένο.

Γενικά σε αυτά τα τεστ κοιτάμε (?) να κερδίζει αυτός που παρουσιάζουμε...και διαφημίζουμε.

Κάνω λάθος?

+1000 η παρατήρηση σου (αυτό κοίταζα και γω και ειδικά 0-400μ)
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Δημήτρη.

υγ: ο chief έγραψε κάτω από 13,δεν θυμάμαι μόνο αν και τι βελτειώσεις έχει κάνει

Dim77
28-02-11, 13:09
Και στο 0-1000 μ. η διαφορά είναι 24.6''/222.5kmh για την compact και 24.8''/217,7kmh για το CSL (με βάση τις δικές τους μετρήσεις...)
Ακόμα και αν έτσι πάει μια CSL (που εγώ πιστεύω ότι πάει καλύτερα)...ε δε το λές και ''χάνεται''...

Τέτοια ένθετα έβαζαν στο Drive και μείωναν το περιοδικό.

Και μας έπεφταν και τα burger από το στόμα όταν διαβάζαμε τα περιοδικά. :owned:


Υ.Γ. Δεν κριτικάρω τον χρήστη makos που τα ανεβάζει. Απλά η γραφή του άρθρου και η παρουσίαση είναι ''αδύναμη'' ας το πώ. :embarassm

EVANGELOS
28-02-11, 13:22
βάγγελη οι συντάκτες ανέφεραν για επιδόσεις απο στάση....κ μάλιστα μετά τα 0-100 χλμ/ώρα...οχι για ταχύτητα,συμεριφορά σε στροφές...εξάλλου οι χρόνοι μετρήθηκαν με v-box και είναι κ αποτυπωμένοι στη τελευταία σελίδα!Το αν μπορούν να επιτευχθούν καλύτεροι ή όχι χρόνοι σε επιτάχυνση είναι άλλο θέμα..δεν αναφέρεται εξάλλου αν οδηγήθηκαν απο ιδιοκτήτες ή απο συνακτική ομάδα, με ποσες προσπάθειες επιτεύχθηκαν,αν υπάρχει επαναληψιμότητα μετρήσεων κτλ!
οπότε μη βγάζουμε συμπεράσματα ότι όλα είναι παραμύθια!

Φίλε μου τόσα χρόνια δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑ s/c Μ54 να πηγαίνει καλύτερα ούτε από απλό μαμά Μ3 Ε46 !!! ...

ακόμα και με σοβαρούς κομπρέσορες (Twin Screw) -όχι αυτόν που ήταν στο 330 στο τεστ- και με μεθανόλες και μεγάλες πιέσεις και υποτίθεται 400 άλογα το πράγμα ΔΕ δουλέυει ... τουλάχιστον όπως θα έπρεπε ...

άσε έχουμε ασχοληθεί πριν πολλά χρόνια και μέχρι σήμερα δεν έχω δει κάτι που να αξίζει ...

οπότε ΤΟΤΕ που έγινε το τέστ δεν υπάρχει ούτε μια στο δις να πέρναγε το 330 μπροστά !!!

manos///3
28-02-11, 13:32
Ποσο ασχετοι μπορει να ειναι οι συγκεκριμενοι συντακτες....:bs:

Καπου γραφει ''Οι διαφορες με τη νορμαλ Μ3 ειναι μικρες και σιγουρα δε προκειται να τις διαπιστωσει κανεις στο δρομο''

ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΙΣΤΕ?????? ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ????

Και στις μετρησεις τους δειχνει 0-200χλμ σε 19.9 δευτ. οταν εγω εχω μετρησει 17.5 και ο Σεφ κατω απο 17.

ditris
28-02-11, 13:37
Στο power τεύχος 99 μέτρησαν m3 e46 smgii και έκανε 0-100-->6,01 0-200-->21,81
0-400μ-->14,18sec/163,36km/h
0-1000m-->25,55/214,07km/h...πράμα που εξηγούσαν στο δήθεν πρόγραμμα που είχε το smg κιβώτιο!!

H πιο γρήγορη m3 stock με 2 άτομα που έχει μετρηθεί(κ έχω αναφέρει στο θέμα πούχα ανοίξει περι επιδόσεων αυτοκινήτων) σε περιοδικό ελληνικό είναι
power τεύχος 55 m3 e46 και έκανε 0-100-->5,41 0-160-->12,18 0-200-->19,87
0-400μ-->13,71sec/168,54km/h
0-1000m-->24,62/219,72km/h

επίσης η ταχύτερη m3 ατμοσφαιρικά βελτιωμένη που έχει επίσημα χρονομετρηθεί σε ελληνικό έντυπο είναι του συνφορουμίτη νίκου που επίσης είχα αναφέρει αλλά δεν ήξερα τότε ότι ανήκει στο φόρουμ μιας κ υπάρχουν πολλά άτομα
εύχος 55 m3 e46 και έκανε 0-100-->5,41 0-160-->10,96 0-200-->16,29
0-400μ-->13,33sec/179,73km/h
0-1000m-->23,59/233,77km/h

Το ύφος των συντακτών του faster σίγουρα είναι κάπως oπως και αυτών του power και του xl, dynoroad κτλ αλλα έτσι άρεσε σε κόσμο κ πουλούσαν-ίσως πουλάν!!
Ακόμη και τα πολύ καλά λόγια κάποιων πολύ γνωστών βελτιωτών σε περιοδικά,forums είναι για να πουλάνε άσχετα με το οτι στην πράξη δεν ανταποκρίνονται απόλυτα ειδικά σε συγκριση με τις τσουχτερες τιμες τους!!

EVANGELOS
28-02-11, 13:38
κοίτα Μάνο τότε ήταν η εποχή που ΟΛΟΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΕΝΑ Μ3 !!! ... μόδα ήταν και πέρασε ... σαν το Μακαρένα

ditris
28-02-11, 13:40
Επίσης και compressor e46 m3 440ps/42,7kgm torque π.χ power 105 είχε γράψει χειρότερους χρόνους απο του νίκου το ατμοσφαιρικό!!Σημαίνει ότι είναι χειρότερο?Ή ότι υπο άλλες συνθήκες δεν μπορούσε να γράψει παραπλήσιους χρόνους?

Dim77
28-02-11, 13:44
Όχι, απλά τα κείμενα δε συνάδουν με τους αριθμούς.

Χώρια που ακόμα και τότε...ίσχυε το αιώνιο πρόβλημα. (Αν αξίζουν όλες αυτές οι φανφάρες του άρθρου τιμολογιακά και ψυχολογικά).

316 compact mpack +330 μετατροπή + compressor kit= 30.000 + 10.000 +10.000 = .... πόσο έκανε μια Μ3 μεταχειρισμένη τότε?

Ε ας...χανόταν στην ευθεία το compact :embarassm

manos///3
28-02-11, 13:45
Oι χρονοι απο τηλεμετρια δε γινεται να διαφερουν παρα πολυ. Κοντα στο ενα δευτερο η διαφορα ειναι λογικη αφου τα καυσιμα και οι συνθηκες περιβαλλοντος παιζουν ρολο.

ΑΛΛΑ ΟΧΙ 19.9 δευτερα το csl.
Σε ανηφορα το μετρησαν οι μ@λ@κες?????

Οπως λεει και ο Βαγγελης....αφου το κομπρεσσορατο περασε οχι Μ3 αλλα CSL τοτε θα ''ΠΟΥΛΗΣΕΙ'' σαν τα τσιγαρα....................

EVANGELOS
28-02-11, 13:52
παιδιά έχω 10 σελίδες χρόνους από περιοδικά που μου έχουν στείλει διάφοροι ... άλλες τόσες από γνωστούς ... και άλλα τόσα dyno sheets

δεν έχει κανένα νόημα ...

ο καθένας μετράει σε άλλη περιοχή , με άλλες συνθήκες και άλλο τρόπο ...

βάση των vbox και των dyno

335 1ο στάδιο έπρεπε να με περνάει ...

το ΜR2 s/c του Canto έπρεπε να με περνάει ...

Golf Κ04 θα έπρεπε να με περναει

και πάει λέγοντας ...

στην πράξη όμως αυτό δε συμβαίνει !!! ... έχω πει πολλές φορές ότι δεν είναι συγκρίσιμα στοιχεία και χρόνοι που έγιναν με ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ !!!

panos 316T
28-02-11, 14:05
παιδιά έχω 10 σελίδες χρόνους από περιοδικά που μου έχουν στείλει διάφοροι ... άλλες τόσες από γνωστούς ... και άλλα τόσα dyno sheets

δεν έχει κανένα νόημα ...

ο καθένας μετράει σε άλλη περιοχή , με άλλες συνθήκες και άλλο τρόπο ...

βάση των vbox και των dyno

335 1ο στάδιο έπρεπε να με περνάει ...
το ΜR2 s/c του Canto έπρεπε να με περνάει ...

Golf Κ04 θα έπρεπε να με περναει
και πάει λέγοντας ...

στην πράξη όμως αυτό δε συμβαίνει !!! ... έχω πει πολλές φορές ότι δεν είναι συγκρίσιμα στοιχεία και χρόνοι που έγιναν με ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ !!!

Δεν μας λες όμως τι σε περνάει(και πόσο)...:D

ditris
28-02-11, 14:07
παιδιά έχω 10 σελίδες χρόνους από περιοδικά που μου έχουν στείλει διάφοροι ... άλλες τόσες από γνωστούς ... και άλλα τόσα dyno sheets

δεν έχει κανένα νόημα ...

ο καθένας μετράει σε άλλη περιοχή , με άλλες συνθήκες και άλλο τρόπο ...

βάση των vbox και των dyno

335 1ο στάδιο έπρεπε να με περνάει ...

το ΜR2 s/c του Canto έπρεπε να με περνάει ...

Golf Κ04 θα έπρεπε να με περναει

και πάει λέγοντας ...

στην πράξη όμως αυτό δε συμβαίνει !!! ... έχω πει πολλές φορές ότι δεν είναι συγκρίσιμα στοιχεία και χρόνοι που έγιναν με ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ !!!

βαγγέλη εντελώς φιλικά εσύ δεν εχεις αφαιρέσει καθίσματα,ρεζέρβες κ δε ξέρω κ γω τι άλλο?
τόσο αήττητος είσαι δηλαδή?
μήπως πας και καλύτερα απο του νίκου το m3?
αν είναι έτσι παρουσίασε το καμάρι σου(δε το λεω ειρωνικα) σε κάποιο έντυπο..θάναι το πιο γρήγορο ατμοσφαιρικο m3 e46......

EVANGELOS
28-02-11, 14:13
κοίτα με περνάνε ΑΠΕΙΡΑ αμάξια !!! ... μάλλον μπερδεύτικες !!! ... ΣΙΓΑ ΤΟ ΚΑΣΟΝΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ...

αυτό που λέω είναι ότι ΔΕΝ είναι τρόπος να βγάλεις συμπέρασμα με τις μετρήσεις !!!

αλλά πάλι δικαιωμά σου είναι !!! ... κάτσε να διαβάζεις τα 0-400 και τα 0-1000 (που μετρήθηκαν ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΕΝΤEΛΩΣ) και βγάζε τα συμπεράσματά σου !!!

ditris
28-02-11, 18:32
μάλλον μπερδεύτικες !!! ...

αυτό που λέω είναι ότι ΔΕΝ είναι τρόπος να βγάλεις συμπέρασμα με τις μετρήσεις !!!

αλλά πάλι δικαιωμά σου είναι !!! ... κάτσε να διαβάζεις τα 0-400 και τα 0-1000 (που μετρήθηκαν ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΕΝΤEΛΩΣ) και βγάζε τα συμπεράσματά σου !!!

Ευάγγελε δεν μετρήθηκαν και στη τύχη!!!Μη λέμε ότι θέλουμε!!!Και ότι δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!!Δηλαδή στα dragster που μετρούν 0-400μ 0-1000μ 0-18μ μαλακίες λένε?Οι χρόνοι δεν είναι επαναλβανόμενοι?Δηλαδή αν ψαχτείς κ με προσπάθειες κάνεις χρόνο 0-400μ σε 13 δευτερα υπάρχει περίπτωση να το ρίξεις στα 12?Δεν το νομίζω!!Εξάλλου όλα τα αυτοκίνητα που μετρούν τα περιοδικά με 2 ατομα+όργανα μετρησεων τα σκίζουν κ οι χρόνοι που γράφουν είναι οι καλύτεροι που πέτυχαν κ σε πολύ καλό οδόστρωμα!Λες νάναι μαλάκες κ να τα μετράν σε σαπουνόδρομο?Δε λέω οτι μεγάλες διαφορες θερμοκρασιας δεν επηρεαζουν τα αποτελέσματα(μη νομίζεις όμως οτι σε ατμοσφαιρικα υπάρχει διαφορά πάνω απο 1 δευτερολεπτο με ιδιο βαρος,ιδιας καταστασης λάστιχα,συμπλέκτη,συντήρηση,ανεμο) αλλα διαφορετική θερμοκρασία αλλα τα αυτοκίνητα της δοκιμης μετρηθηκαν ίδια μέρα!Μιλησα για ιεροσυλία πως είναι να συγκρίνουμε supercar σε στήσιμο,κινητήρα όπως η m3 e46 csl με compact e46 μετατροπή 330 + compressor αλλά εσύ αφαιρώντας πίσω καθίσματα κτλ για ελάφρωμα μήπως εν μέρει είσαι κ εσύ?
Εντελώς φιλικά και παντελονάτα αλλά κιμπάρης δεν κυκλοφορεί με μια m3 χωρίς πίσω καθίσματα απλά για να κατεβάσει 0,5 sec τους χρόνους του!Είναι σαν ένας 50άρης πολύ ευκατάστατος,μορφωμένος γοητευτικός αλλά λίγο ρυτιδιασμένος να μπαίνει στο τρυπάκι να το παίζει 35άρης σε μια γυναίκα...επειδή και μόνο φαίνονται οι ρυτίδε του...είναι το λιγότερο γραφικός!

chief
28-02-11, 19:01
Τωρα το προσεξα το θεμα.
Ειναι και μαυρο το CSL απ οτι πρόσεξα. Ετσι εξηγούνται οι χρόνοι...

Ή το αμαξι που πέρασε ευκολα ο Ευαγγελος πριν λιγες μερες ειναι, ή το αμαξι του Μανου ειναι με οδηγό τον Μανο :D
Μονο αυτος θα μπορουσε να κανει τα 200 σε 20 δευτερα και να βγει απ το τετρακοσάρι με 168 χιλιομετρα.

Του εχει μείνει συνηθειο απ την πιστα και πάταει και φρενο με τ αριστερο στην ευθεια...

thomelef
28-02-11, 19:03
πάντως αν κρίνω γενικά απο το περιεχόμενο και τα γραφόμενα της φυλλάδας, μιλάμε για τους πλέον
άσχετους...δλδ οι άνθρωποι βάζουν και συγκρίνουν το τρομπέτο, με το csl και μάλιστα, αναφέρουν
και οδήγηση και συμπεριφορά σε στριφτερή διαδρομή, και το συμπέρασμα τους είναι πως το κόμπακτ,
υστερεί στο διαφορικό...όσο για νούμερα κτλ κτλ, πιστεύω πως σε αυτό που λέει ο βαγγέλης, είναι
σωστός για ακόμα μια φορά...γενικά ισχύει, το πιάστο αυγό και κούρεφτο με τα αποτελέσματα που
βγάζει ο καθένας...όσο για τα άσχετα σχόλια κάποιων, πραγματικά είναι πολύ γελοίο, όταν κάποιοι δεν
τους αρέσει να βλέπουν την αλήθεια και στέκονται στον τρόπο που διατυπώνει κάποιος την σκέψη
του, η οποία είναι άκρως αντικειμενική και βάσιμη, και πετάνε κοτρώνες με αποτέλεσμα να χαλάει ένα
τόσο ενδιαφέρον θέμα...επίσεις όλοι έχουμε μάτια και βλέπουμε τι παίζει γενικά. κάποιοι για τους
δικούς τους λόγους, τάσονται κάπου. άλλοι πάλι, δεν έχουν πρόβλημα να συμμετέχουν παντού και
να διαβάζουν - γράφουν σε θέματα που τους αρέσει να παρακολουθούν. το θέμα δεν είναι τι κάνει
και που βρίσκεται το κάθε φόρουμ, ούτε ο τρόπος με τον οποίο ο βαγγέλης ή ο κάθε βαγγέλης
διατυπώνει το κείμενο του, αλλά το κατά πόσο βάσιμο είναι το ποστ που θα γράψει.

Fanatic
28-02-11, 19:08
Γενικα το αρθρο κανει μπαμ οτι δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μια διαφημιση του βελτιωτη (κανει μπαμ το αυτοκολλητο στο μοτερ) με περιτυλιγμα "κοντρας"...

zaharias
28-02-11, 19:19
Θυμαμαι ειχαν παρουσιασει επισης μια μαυρη 330ci Ε46 με look M3 E46, η οποια ηταν κομπρεσσορατη απο τον ιδιο βελτιωτη και κλασσικα σε συγκριση με Μ3 Ε46 ηταν σε ολα καλυτερη.. :D

ditris
28-02-11, 19:37
Θυμαμαι ειχαν παρουσιασει επισης μια μαυρη 330ci Ε46 με look M3 E46, η οποια ηταν κομπρεσσορατη απο τον ιδιο βελτιωτη και κλασσικα σε συγκριση με Μ3 Ε46 ηταν σε ολα καλυτερη.. :D

Κάτσε ρε ζαχαρία δηλαδή μια βελτιωμένη 330 δεν μπορει ναναι στην ευθεία(δε μιλω για οδικη συμπεριφορα,χρονους σε πίστα) πιο γρηγορη απο μια m3?Δεν μπορω να το καταλαβω....
δε μίλησα ουτε για αξιοπιστια ουτε κοστος..απλα για σύγκριση χρόνων αν ειναι εφικτο η οχι!

Straight six
28-02-11, 20:15
ρε παιδια συγνωμη κιολας αλλα δν χρειαζεται να ασχολουμαστε με τετοια εντυπα...και να αναλυουμε τους λογους για τους οποιους δν ισχυουν αυτα που γραφουν...το οτι ολα αυτα πηγαν απατα τα λεει ολα..κ φιλε μακη για αυτους π τα μετρανε π λες, το οτι τα σπανε η οτι οι δρομοι ειναι σαπουνοδρομοι δν λεει τιποτα....ειναι γνωστο πως υπαρχουν πααααρα πολλοι συντακτες-κουλαδια....και στο τιμονι αλλα κ στο πληκτρολογιο.....και εχει δικιο ο ευαγγελος για 330 με μ3 ε46....εγω παντως δν ξερω καποιο 30αρι να ριχνει σε μ3....οσο για το μ3 του ευαγγελου οι διαφορες δν ειναι μονο 0,5..αλλα ας μιλησει ο ιδιος για αυτο..

chief
28-02-11, 20:17
Λοιπόν, επειδή το αθρο ειναι καθαρά διαφημιστικό, αν και δεν εχουν και τοση σημασια οι χρονοι σε 400αρια κλπ γιατι παιζουν πολλά ρόλο, οι χρονοι που έκανε το δικο μου CSL πριν 2-3 μερες ειναι οι ακόλουθοι:

0-60: 2,4
0-100: 4,8
0-160: 10,6
0-200: 16,3

60-160: 8,2
100-200: 11,5


100 m: 5,7/109,4
200 m: 8,6/142,1
400 m: 13,0/177,6

Επειδή πιστευω οτι έκανα και ένα λαθος, πιστευω οτι το αμαξι μπορεί να πάει και κατω απο 13 δευτερα. Και δεν μιλάω για χρόνους σε γκρεμό αλλα σε ευθεία με καλή ασφαλτο.

Μετα το track day που εχω 13 του μηνα (μην κατσει καμια αναποδη και το σπασω απο πριν...) θα μετρησω και θα ποσταρει τις γραφικές παραστασεις του vbox ο Μανος. Ετσι, για να το κονφερμαρω κιόλας.

Ακόμη, εδω και καιρό εχω προσκαλέσει οταν ανέβω, οποιδήποτε bmw κομπρεσορατο (πλην Μ3) σε πατημα απο σταση και για αρκετα μέτρα και απαντηση δεν πήρα...
Και ουτε θα πάρω μάλον...

Ειναι δυνατόν ρε παιδιά καποιοι να πιστευουν αυτες τις μ@λακιες?
Να εχει εξοδο το csl στο 400αρι 168 χιλιομετρα?
και εκτός αυτου να εχει και να δουλευει το κομπρεσορατο
- στο 0.63 bar
-να μην εχει δουλεια στο καπάκι
- να εχει κοφτη στις 6700 στροφες μονο
-μεχρι τα 200 να ριχνει 67 μετρα σε CSL

Ρε παιδία ουτε εβο με 450 αλογα δεν το κανουν αυτα τα πραγματα σε csl !!!

Για γέλια ειναι αυτα τα πραγματα και για γέλια ειναι αυτοι που για το χρημα δεν εχουν προβλημα να φαινοντε και στις φωτογραφίες.
Κριμα και νομιζω οτι καποιοι ειναι και γνωστοι...
Ξεφτιλα σκέτη.

Straight six
28-02-11, 20:33
Λοιπόν, επειδή το αθρο ειναι καθαρά διαφημιστικό, αν και δεν εχουν και τοση σημασια οι χρονοι σε 400αρια κλπ γιατι παιζουν πολλά ρόλο, οι χρονοι που έκανε το δικο μου CSL πριν 2-3 μερες ειναι οι ακόλουθοι:

0-60: 2,4
0-100: 4,8
0-160: 10,6
0-200: 16,3

60-160: 8,2
100-200: 11,5


100 m: 5,7/109,4
200 m: 8,6/142,1
400 m: 13,0/177,6

Επειδή πιστευω οτι έκανα και ένα λαθος, πιστευω οτι το αμαξι μπορεί να πάει και κατω απο 13 δευτερα. Και δεν μιλάω για χρόνους σε γκρεμό αλλα σε ευθεία με καλή ασφαλτο.

Μετα το track day που εχω 13 του μηνα (μην κατσει καμια αναποδη και το σπασω απο πριν...) θα μετρησω και θα ποσταρει τις γραφικές παραστασεις του vbox ο Μανος. Ετσι, για να το κονφερμαρω κιόλας.

Ακόμη, εδω και καιρό εχω προσκαλέσει οταν ανέβω, οποιδήποτε bmw κομπρεσορατο (πλην Μ3) σε πατημα απο σταση και για αρκετα μέτρα και απαντηση δεν πήρα...
Και ουτε θα πάρω μάλον...

Ειναι δυνατόν ρε παιδιά καποιοι να πιστευουν αυτες τις μ@λακιες?
Να εχει εξοδο το csl στο 400αρι 168 χιλιομετρα?
και εκτός αυτου να εχει και να δουλευει το κομπρεσορατο
- στο 0.63 bar
-να μην εχει δουλεια στο καπάκι
- να εχει κοφτη στις 6700 στροφες μονο
-μεχρι τα 200 να ριχνει 67 μετρα σε CSL

Ρε παιδία ουτε εβο με 450 αλογα δεν το κανουν αυτα τα πραγματα σε csl !!!

Για γέλια ειναι αυτα τα πραγματα και για γέλια ειναι αυτοι που για το χρημα δεν εχουν προβλημα να φαινοντε και στις φωτογραφίες.
Κριμα και νομιζω οτι καποιοι ειναι και γνωστοι...
Ξεφτιλα σκέτη.


εεελα μωρε τωρα!!! καταφεραν να μετρησουν το σιεσελ σε 20 για τα 200χλμ κ το κομπακτ γρηγοροτερο κιολας με 18 κ κατι οταν νορμαλ μ3 τα εχει σε 17,9 περιπου...βλεπεις και αυτο π γραφουν , λιιγο κατωτερη απο σιεσελ, συν οτι στο δρομο δν το καταλαβαινεις και γιατι εχουν βαλει αυτες τις οροφες??? κτλ, το σκιζεις και ησυχαζεις......η εποχη π ερχονταν τα δυνατα απο το εξωτερικο,τα τεκμηρια δν υπηρχαν και το παλιοχρημα κυλαγε σα νερο, ο καθενας εβγαζε περιοδικο βελτιωσεων και οοολοι κατι βελτιωναν και εφτιαχναν περασε με την κριση ...τουλαχιστον αυτο ειναι καλο.....ασχετοι:kissass:

Fanatic
28-02-11, 20:35
η εποχη π ερχονταν τα δυνατα απο το εξωτερικο,τα τεκμηρια δν υπηρχαν και το παλιοχρημα κυλαγε σα νερο, ο καθενας εβγαζε περιοδικο βελτιωσεων και οοολοι κατι βελτιωναν και εφτιαχναν περασε με την κριση ...τουλαχιστον αυτο ειναι καλο.....ασχετοι:kissass:

Πες το ψεματα, καθαρισε το τοπιο τουλαχιστον....

ditris
28-02-11, 20:40
Λοιπόν, επειδή το αθρο ειναι καθαρά διαφημιστικό, αν και δεν εχουν και τοση σημασια οι χρονοι σε 400αρια κλπ γιατι παιζουν πολλά ρόλο, οι χρονοι που έκανε το δικο μου CSL πριν 2-3 μερες ειναι οι ακόλουθοι:

0-60: 2,4
0-100: 4,8
0-160: 10,6
0-200: 16,3

60-160: 8,2
100-200: 11,5


100 m: 5,7/109,4
200 m: 8,6/142,1
400 m: 13,0/177,6

Επειδή πιστευω οτι έκανα και ένα λαθος, πιστευω οτι το αμαξι μπορεί να πάει και κατω απο 13 δευτερα. Και δεν μιλάω για χρόνους σε γκρεμό αλλα σε ευθεία με καλή ασφαλτο.

Μετα το track day που εχω 13 του μηνα (μην κατσει καμια αναποδη και το σπασω απο πριν...) θα μετρησω και θα ποσταρει τις γραφικές παραστασεις του vbox ο Μανος. Ετσι, για να το κονφερμαρω κιόλας.

Ακόμη, εδω και καιρό εχω προσκαλέσει οταν ανέβω, οποιδήποτε bmw κομπρεσορατο (πλην Μ3) σε πατημα απο σταση και για αρκετα μέτρα και απαντηση δεν πήρα...
Και ουτε θα πάρω μάλον...

Ειναι δυνατόν ρε παιδιά καποιοι να πιστευουν αυτες τις μ@λακιες?
Να εχει εξοδο το csl στο 400αρι 168 χιλιομετρα?
και εκτός αυτου να εχει και να δουλευει το κομπρεσορατο
- στο 0.63 bar
-να μην εχει δουλεια στο καπάκι
- να εχει κοφτη στις 6700 στροφες μονο
-μεχρι τα 200 να ριχνει 67 μετρα σε CSL

Ρε παιδία ουτε εβο με 450 αλογα δεν το κανουν αυτα τα πραγματα σε csl !!!

Για γέλια ειναι αυτα τα πραγματα και για γέλια ειναι αυτοι που για το χρημα δεν εχουν προβλημα να φαινοντε και στις φωτογραφίες.
Κριμα και νομιζω οτι καποιοι ειναι και γνωστοι...
Ξεφτιλα σκέτη.
Συνφορουμίτη το csl σου τι βελτιώσεις έχει?Τί βάρος έχει?Ειλικρινα εκπληκτικοί χρόνοι(0-100 sec <5sec! 0-400 m se 13 sec)!Αλήθεια με 1 ατομο μετρήθηκε?Περνά κ του νίκου το m3 που οι χρόνοι πούκανε κ είχα αναφέρει ήταν όταν είχε 390ps!
Το αν ένα evo καλά στημένο με 450 άλογα γράφει χρόνους που να ξεφτιλίζουν m3 πάρε το τελευταίο power k θα δεις evo ix 450ps whp που γράφει 0-100 σε 3,3 0-160 σε 7,55 0-200 σε 12,14 και 0-400μετρα σε 11,46 με 194,35χλμ/ώρα!!!
Δεν λέω προς θεού ότι τα m3 δεν είναι supercar ειδικά τα csl στα πάντα(μοτερ,συμπεριφορά,χλιδα,κύρος,ασφάλεια....) αλλα δε σημαίνει ότι δεν μπορει έστω σε επιδόσεις σε ευθεία ένα 330 με compressor ή turbo kit να κοιτάξει μία mama m3 e46!
To ότι κάποιοι συντάκτες είναι μη χεράδες(ίσως κ ασχετοι σε σημαινει ότι δεν εχουν όλος ο συνακτικος ελληνικος κόσμος γνώσεις μιας κ πολλοι ειναι αποφοιτοι τει-αει) κ δε γραφουν χρονους οφείλεται στο ότι δεν είναι δικό τους το αυτοκίνητο που δοκιμάζουν κ αρα δε ξερουν καλα για εκκινηση,αλλαγές
κτλ...εξαλλου στο faster τοτε ο συντακτης κ ενας αλλος ειχαν γραψει σε παρουσιαση του τοτε ralliou throtlebodies(αυγουστος 2005)χρονο 7,7 sec στα 0-100km/h κ γιάννης αδερφος αρχικά 7,1 κ μετα 6,9sec!

Straight six
28-02-11, 20:42
Πες το ψεματα, καθαρισε το τοπιο τουλαχιστον....

τα μ3 με τα 360+ αλογα που ξετρυπωναν το σιεσελ ξεφυτρωναν σα μανιταρια..τωρα π ειναι ολα αυτα????? ειχες το ενα εντυπο π εριχνε ενα δευτερο στο χρονο του εργοστασιου κ το αλλο εντυπο με ιδο αμαξι π ανεβαζε το χρονο κατα 1.5 δευτερα....για κλαματα....

EVERGET
28-02-11, 20:48
Συνφορουμίτη το csl σου τι βελτιώσεις έχει?Τί βάρος έχει?Ειλικρινα εκπληκτικοί χρόνοι(0-100 sec <5sec! 0-400 m se 13 sec)!Αλήθεια με 1 ατομο μετρήθηκε?Περνά κ του νίκου το m3 που οι χρόνοι πούκανε κ είχα αναφέρει ήταν όταν είχε 390ps!
Το αν ένα evo καλά στημένο με 450 άλογα γράφει χρόνους που να ξεφτιλίζουν m3 πάρε το τελευταίο power k θα δεις evo ix 450ps whp που γράφει 0-100 σε 3,3 0-160 σε 7,55 0-200 σε 12,14 και 0-400μετρα σε 11,46 με 194,35χλμ/ώρα!!!
Δεν λέω προς θεού ότι τα m3 δεν είναι supercar ειδικά τα csl στα πάντα(μοτερ,συμπεριφορά,χλιδα,κύρος,ασφάλεια....) αλλα δε σημαίνει ότι δεν μπορει έστω σε επιδόσεις σε ευθεία ένα 330 με compressor ή turbo kit να κοιτάξει μία mama m3 e46!
To ότι κάποιοι συντάκτες είναι μη χεράδες(ίσως κ ασχετοι σε σημαινει ότι δεν εχουν όλος ο συνακτικος ελληνικος κόσμος γνώσεις μιας κ πολλοι ειναι αποφοιτοι τει-αει) κ δε γραφουν χρονους οφείλεται στο ότι δεν είναι δικό τους το αυτοκίνητο που δοκιμάζουν κ αρα δε ξερουν καλα για εκκινηση,αλλαγές
κτλ...εξαλλου στο faster τοτε ο συντακτης κ ενας αλλος ειχαν γραψει σε παρουσιαση του τοτε ralliou throtlebodies(αυγουστος 2005)χρονο 7,7 sec στα 0-100km/h κ γιάννης αδερφος αρχικά 7,1 κ μετα 6,9sec!

Φίλε μου όλοι συμφωνούμε πως το οποιοδήποτε "πειραγμένο" μπορεί να είναι γρηγορότερο και από csl, και από 911, και από f430...αλλά αυτό δε λέει τίποτα!!!

Η όλη ένσταση είναι στους χρόνους που δημοσιεύονται για το csl που είναι υποτιμημένοι αλλά και το όλο μεροληπτικό κείμενο...

ditris
28-02-11, 20:48
εεελα μωρε τωρα!!! καταφεραν να μετρησουν το σιεσελ σε 20 για τα 200χλμ κ το κομπακτ γρηγοροτερο κιολας με 18 κ κατι οταν νορμαλ μ3 τα εχει σε 17,9 περιπου...βλεπεις και αυτο π γραφουν , λιιγο κατωτερη απο σιεσελ, συν οτι στο δρομο δν το καταλαβαινεις και γιατι εχουν βαλει αυτες τις οροφες??? κτλ, το σκιζεις και ησυχαζεις......η εποχη π ερχονταν τα δυνατα απο το εξωτερικο,τα τεκμηρια δν υπηρχαν και το παλιοχρημα κυλαγε σα νερο, ο καθενας εβγαζε περιοδικο βελτιωσεων και οοολοι κατι βελτιωναν και εφτιαχναν περασε με την κριση ...τουλαχιστον αυτο ειναι καλο.....ασχετοι:kissass:

Ειλικρινά 2κάβαλη m3 e46 με εργοστασιακό εξοπλισμό όχι ελαφρώματα κτλ(όχι csl που επίσημα δεν έχω διαβάσει δει,μετρήσει κάτι) να δω να γράφει 0-200 σε 17sec και θα την αγοράσω αύριο!!!
Που την είδες συνφορουμίτη?Ποιανού είναι?

chief
28-02-11, 20:56
Συνφορουμίτη το csl σου τι βελτιώσεις έχει?Τί βάρος έχει?Ειλικρινα εκπληκτικοί χρόνοι(0-100 sec <5sec! 0-400 m se 13 sec)!Αλήθεια με 1 ατομο μετρήθηκε?Περνά κ του νίκου το m3 που οι χρόνοι πούκανε κ είχα αναφέρει ήταν όταν είχε 390ps!
Το αν ένα evo καλά στημένο με 450 άλογα γράφει χρόνους που να ξεφτιλίζουν m3 πάρε το τελευταίο power k θα δεις evo ix 450ps whp που γράφει 0-100 σε 3,3 0-160 σε 7,55 0-200 σε 12,14 και 0-400μετρα σε 11,46 με 194,35χλμ/ώρα!!!
Δεν λέω προς θεού ότι τα m3 δεν είναι supercar ειδικά τα csl στα πάντα(μοτερ,συμπεριφορά,χλιδα,κύρος,ασφάλεια....) αλλα δε σημαίνει ότι δεν μπορει έστω σε επιδόσεις σε ευθεία ένα 330 με compressor ή turbo kit να κοιτάξει μία mama m3 e46!
To ότι κάποιοι συντάκτες είναι μη χεράδες(ίσως κ ασχετοι σε σημαινει ότι δεν εχουν όλος ο συνακτικος ελληνικος κόσμος γνώσεις μιας κ πολλοι ειναι αποφοιτοι τει-αει) κ δε γραφουν χρονους οφείλεται στο ότι δεν είναι δικό τους το αυτοκίνητο που δοκιμάζουν κ αρα δε ξερουν καλα για εκκινηση,αλλαγές
κτλ...εξαλλου στο faster τοτε ο συντακτης κ ενας αλλος ειχαν γραψει σε παρουσιαση του τοτε ralliou throtlebodies(αυγουστος 2005)χρονο 7,7 sec στα 0-100km/h κ γιάννης αδερφος αρχικά 7,1 κ μετα 6,9sec!
Μα εγω δεν ειπα οτι τα εβο δεν κανουν τετοιους χρονους.
Εγω ειπα οτι δεν ριχνουν 67 μετρα σε CSL μεχρι τα 200 (οπως γραφει το αθρο ). Ελεος δηλαδή... Ποσο μάλον το 30αρι το κομπρεσοράτο !

Το αμαξι μου ΔΕΝ ειναι πιο γρηγορο απ του Νικου επειδη ετυχε και εγραψα 400αρι καλυτερο απ αυτον. Για αυτο ειπα οτι σε τετοιες μετρησεις παιζουν πολλα ρόλο. Δεν σημαινει οτι ετυχε να γραψω καλό χρονο εγω την δεδομενη στιγμη και ο Νικος πριν απο 1-2 χρόνια σε αλλες συνθηκες εγραψε οτι εγραψε οτι εχω και πιο γρηγορο αμαξι.
Το αμαξι του Νικου ειναι αλλού...Δεν εχουμε επαφή.

Και το αμαξι μου ειναι 1400 κιλα χωρις βενζίνη και φοράει βολάν ελαφρυ μονο.

Τις μετησεις τις εκανα μονος στο αμαξι και με λαστιχα 18αρια cup.

Δεν λέω οτι ενα οποιοδηποτε βελτειωμένο αμαξι δεν μπορει να περασει ενα αλλο αμαξι. Και το csl ΔΕΝ ειναι και κανενα θηριο σε συγκριση με αλλα αμαξια. Ειναι θηρίο ομως και στην πιστα και σε οδηγική απολαυση.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το αθρο του περιοδικού ειναι για τον ΜΠΙΠ.

ditris
28-02-11, 21:02
Φίλε μου όλοι συμφωνούμε πως το οποιοδήποτε "πειραγμένο" μπορεί να είναι γρηγορότερο και από csl, και από 911, και από f430...αλλά αυτό δε λέει τίποτα!!!

Η όλη ένσταση είναι στους χρόνους που δημοσιεύονται για το csl που είναι υποτιμημένοι αλλά και το όλο μεροληπτικό κείμενο...

Μισό λεπτό εδώ αναφέρθηκε ότι στη καμία!! δεν υπάρχει m54 tuned που να περνά m3 όχι csl αλλα μαμα και μη csl!
ΣΤΟ αν κοκκορεύονται(και επικροτούν συντάκτες που απο αυτό ζουν) βελτιωτές ή όχι- και ότι δεν είναι πρέπων τέτοια συμπεριφορά- για ένα δημιούργημα τους και πόσο αξιόπιστο ακριβό άλλο θέμα είναι...εξάλλου αυτή είναι η δουλειά τους!!Στο φινάλε για τη csl είπαν ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά και είναι τελικός νικητής!
Για το τι χρόνους γράφει μια m3 csl(κ για τους μάπα χρόνους των εν λόγω συντακτών)χρόνους ας μας πουν ή μάλλουν ας μετρήσουν όλοι οι συνφορουμίτες που έχουμε και να τις ποστάρουν κ γιατι όχι να παρουσιασουν κ μια csl σε κάποιο περιοδικό μιας και σπανίζουν csl σε ελληνικά έντυπα!

ditris
28-02-11, 21:08
Μα εγω δεν ειπα οτι τα εβο δεν κανουν τετοιους χρονους.
Εγω ειπα οτι δεν ριχνουν 67 μετρα σε CSL μεχρι τα 200 (οπως γραφει το αθρο ). Ελεος δηλαδή... Ποσο μάλον το 30αρι το κομπρεσοράτο !

Το αμαξι μου ΔΕΝ ειναι πιο γρηγορο απ του Νικου επειδη ετυχε και εγραψα 400αρι καλυτερο απ αυτον. Για αυτο ειπα οτι σε τετοιες μετρησεις παιζουν πολλα ρόλο. Δεν σημαινει οτι ετυχε να γραψω καλό χρονο εγω την δεδομενη στιγμη και ο Νικος πριν απο 1-2 χρόνια σε αλλες συνθηκες εγραψε οτι εγραψε οτι εχω και πιο γρηγορο αμαξι.
Το αμαξι του Νικου ειναι αλλού...Δεν εχουμε επαφή.

Και το αμαξι μου ειναι 1400 κιλα χωρις βενζίνη και φοράει βολάν ελαφρυ μονο.

Τις μετησεις τις εκανα μονος στο αμαξι και με λαστιχα 18αρια cup.

Δεν λέω οτι ενα οποιοδηποτε βελτειωμένο αμαξι δεν μπορει να περασει ενα αλλο αμαξι. Και το csl ΔΕΝ ειναι και κανενα θηριο σε συγκριση με αλλα αμαξια. Ειναι θηρίο ομως και στην πιστα και σε οδηγική απολαυση.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το αθρο του περιοδικού ειναι για τον ΜΠΙΠ.

Δεν αμφιβάλλω για τους χρόνους σου αλλα δεν ήταν κ τυχαίο!Δηλαδή τώρα δεν ξερεις να αλλάζεις τόσο γρήγορα κ στο σωστο σημείο τις ταχύτητες?Ή δεν θυμάσαι πως είχες ξεκινήσει και έσπασες τα 5 sec στο 0-100 km/h?Δηλαδή τώρα τι χρόνους γράφεις?Δεν υπάρχει επαναληψιμότητα, ή υπάρχου αποκλίσεις μεγάλες?Μιλώ για ίδιες συνθήκες πάνω κάτω,καλά λάστιχα,συμπλέκτη κτλ....
Φιλικά Δημήτρης.....

ditris
28-02-11, 21:27
Για γέλια ειναι αυτα τα πραγματα και για γέλια ειναι αυτοι που για το χρημα δεν εχουν προβλημα να φαινοντε και στις φωτογραφίες.
Κριμα και νομιζω οτι καποιοι ειναι και γνωστοι...
Ξεφτιλα σκέτη.

Στην παρουσίαση που έλεγα....αυτή δεν είναι στο περιοδικό αλλά δική μου...ο φωτογράφος εγώ!
Ο άλλος(γεματούλης με πλάτη) φωτογράφος .....ο συντάκτης που φαινεται κ στη φωτο στη κόντρα m3 csl vs 330 compressor...αυτός που κρατά το καπώ επίσης συντάκτης

Straight six
28-02-11, 21:57
Ειλικρινά 2κάβαλη m3 e46 με εργοστασιακό εξοπλισμό όχι ελαφρώματα κτλ(όχι csl που επίσημα δεν έχω διαβάσει δει,μετρήσει κάτι) να δω να γράφει 0-200 σε 17sec και θα την αγοράσω αύριο!!!
Που την είδες συνφορουμίτη?Ποιανού είναι?


φιλε μακο απο την ωρα εκεινη καθομαι και ψαχνω..λοιπον εχουμε

evo magazine τευχος 3.εχει τα 100 σε 5,32 , 160 σε 11,7 , 200 σε 18.1.
power technics τευχος 37 (κοινως παμπαλαιο), μπλε μ3 θεσσαλονικη μερια με jr φιλτρο, προγραμμα superchips και εξατμιση μαμα τροποοιημενη χωρις τα διαφραγματα ΛΕΕΙ οτι βγαζει 365 αλογα. επειδη μαλλον δεν τα βγαζει οπως εχουμε δει θεωρουμε λοιπον οτι ααααντε να ειναι λιγο παραπανω απο μαμα στην καλυτερη...ελαχιστα.α και 19αρια χαρτγκε. τα 100 σε 5,15 , τα 160 σε 11,42 και τα 200 σε 17,8. και τελος dynoroad τευχος 4 με αμερικλανικο μ3 smg 336 ιππων.τα 100 σε 5,9 , τα 160 σε 13,1 (κοινως παει το 0-200) και τα 200 σε 20,6 με χαλια 160αρι και για το τελος με τα κομπρεσερατα power technics τευχος 41, 325ci με sk3 πανω και 337 αλογα τα 0-200 σε 25,55.ποοοσο να το κατεβασει ενα 30αρι με βασει αυτα π εχουμε δει???:cheers:

compact m3
28-02-11, 22:09
ασχετο με την κουβεντα,αλλα υπάρχει 330 ατμο που περνα μ3 νορμαλ (μπεκιαρης)

Straight six
28-02-11, 22:15
ασχετο με την κουβεντα,αλλα υπάρχει 330 ατμο που περνα μ3 νορμαλ (μπεκιαρης)

ασχετο :offtopic: αλλα το κομπακτ σου ειναι ολα τα λεφτα ρε μαγκα..και εμφανιση ουτε καγκουρικο ουτε τιποτα....να το χαιρεσε. εχουν ριξει κλαμα ε??

zaharias
28-02-11, 22:16
ασχετο με την κουβεντα,αλλα υπάρχει 330 ατμο που περνα μ3 νορμαλ (μπεκιαρης)

Αυτο παλι πως γινεται..?? Ακουγεται λιγο (εως πολυ) τρελο..!!

Straight six
28-02-11, 22:19
Αυτο παλι πως γινεται..?? Ακουγεται λιγο (εως πολυ) τρελο..!!


ειναι γνωστο παντως πως με βελτιωση ατμοσφαιρικα πανε πολυ αλλα ποσο??? για να περνανε μ3..

ditris
28-02-11, 22:29
φιλε μακο απο την ωρα εκεινη καθομαι και ψαχνω..λοιπον εχουμε

evo magazine τευχος 3.εχει τα 100 σε 5,32 , 160 σε 11,7 , 200 σε 18.1.
power technics τευχος 37 (κοινως παμπαλαιο), μπλε μ3 θεσσαλονικη μερια με jr φιλτρο, προγραμμα superchips και εξατμιση μαμα τροποοιημενη χωρις τα διαφραγματα ΛΕΕΙ οτι βγαζει 365 αλογα. επειδη μαλλον δεν τα βγαζει οπως εχουμε δει θεωρουμε λοιπον οτι ααααντε να ειναι λιγο παραπανω απο μαμα στην καλυτερη...ελαχιστα.α και 19αρια χαρτγκε. τα 100 σε 5,15 , τα 160 σε 11,42 και τα 200 σε 17,8. και τελος dynoroad τευχος 4 με αμερικλανικο μ3 smg 336 ιππων.τα 100 σε 5,9 , τα 160 σε 13,1 (κοινως παει το 0-200) και τα 200 σε 20,6 με χαλια 160αρι και για το τελος με τα κομπρεσερατα power technics τευχος 41, 325ci με sk3 πανω και 337 αλογα τα 0-200 σε 25,55.ποοοσο να το κατεβασει ενα 30αρι με βασει αυτα π εχουμε δει???:cheers:

...εγώ μίλησα για m3 μαμα και όχι csl.....που να γράφει 0-200 σε 17 sec!!!!!!!!!!!!!!!!
για όλα τα m3 που αναφέρεις και γενικά για bmw έχω αναφέρει αναλυτικά στο θέμα επιδόσεις αυτοκινήτων!!Απλά δεν ανέφερα τεύχος,χρώματα,ιδιοκτήτη,βελτιωτή κτλ....

E36 RULES!!
28-02-11, 22:31
To ειδα και αυτο.. Κραζουμε τον αλλον επειδη ελαφρωσε το Μ3 του για να κανει καλυτερους χρονους! Λες και τα Μ3 δεν ειναι για αυτους που νοιαζονται και καιγονται για τις επιδοσεις και τους χρονους, το target group οταν ηταν στα σκαρια το Μ3 ήταν κυρίως ατομα σαν τον πατερα μου, που γουσταρουν να κανουν ήρεμο ταξιδι με 120 σταθερά και Deep Purple να παιζουν απο το ηχοσυστημα.. :rofl2:

Επισης δεν καταλαβαινω γιατί θεοποιούνται τα περιοδικα.. Συμφωνώ, γραφονται πολλά σωστά πραγματα, και αρκετά ενημερωτικά θέματα, αλλα πολλα απο αυτα που γραφονται ειναι καθαρα και μονο για τη διαφήμηση, και οποιος ξερει καποιον ''μεσα'' σε αυτα, μπορεί να το επιβεβαιώσει.. ;) Στην εποχή των παγκοσμίων forums (ή fora, τελος παντων :p:) εγιναν πολλές απομυθοποιήσεις!

Straight six
28-02-11, 22:35
...εγώ μίλησα για m3 μαμα και όχι csl.....που να γράφει 0-200 σε 17 sec!!!!!!!!!!!!!!!!
για όλα τα m3 που αναφέρεις και γενικά για bmw έχω αναφέρει αναλυτικά στο θέμα επιδόσεις αυτοκινήτων!!Απλά δεν ανέφερα τεύχος,χρώματα,ιδιοκτήτη,βελτιωτή κτλ....


ρε συ μακο μιλησα εγω για csl?? ολα ειναι μαμα εκτος του μπλε που ξαναλεω πως ειδικα την εποχη εκεινη λογω οτι ακομα το εψαχναν δεν απεδιδε τα αλογα π ελεγε με την καμια..

compact m3
28-02-11, 22:37
το συγκεκριμενο 330 ειναι 270 ροδα

Straight six
28-02-11, 22:40
το συγκεκριμενο 330 ειναι 270 ροδα

ξερεις τι εχει κανει στο μοτερ???

ditris
28-02-11, 22:46
όσο για τα άσχετα σχόλια κάποιων, πραγματικά είναι πολύ γελοίο, όταν κάποιοι δεν
τους αρέσει να βλέπουν την αλήθεια και στέκονται στον τρόπο που διατυπώνει κάποιος την σκέψη
του, η οποία είναι άκρως αντικειμενική και βάσιμη, και πετάνε κοτρώνες με αποτέλεσμα να χαλάει ένα
τόσο ενδιαφέρον θέμα...επίσεις όλοι έχουμε μάτια και βλέπουμε τι παίζει γενικά. κάποιοι για τους
δικούς τους λόγους, τάσονται κάπου. άλλοι πάλι, δεν έχουν πρόβλημα να συμμετέχουν παντού και
να διαβάζουν - γράφουν σε θέματα που τους αρέσει να παρακολουθούν. το θέμα αλλά το κατά πόσο βάσιμο είναι το ποστ που θα γράψει.

Οι κοτρώνες σε ποιον αναφερονται?Ουτε υποστήριξα κανενα περιοδικο ουτε ειπα οτι το 330 είναι καλύτερο!Δηλαδη επειδη ανεφερα οτι η αφαιρεση πίσω καθισμάτων,ρεζερβας κτλ σε m3 είναι εν μέρει ιεροσυλία είναι τόσο κατακριτέο?Να βγάζουμε κ το πορτπαγκαζ κ το κάθισμα του οδηγού κ πατάκια, κ να πάμε στη κόντρα με 2-3 λίτρα βενζίνη για να κερδίσουμε!Ετσι να μετραμε σε supercar όπως m3, porsche κτλΚαι ποια αλήθοφανή κ αντικειμενικά πράματα δε βλέπω?Κ που τάσομαι?Κ συμμετεχω κ παντου σαν σφήνα.....

ditris
28-02-11, 22:50
ρε συ μακο μιλησα εγω για csl?? ολα ειναι μαμα εκτος του μπλε που ξαναλεω πως ειδικα την εποχη εκεινη λογω οτι ακομα το εψαχναν δεν απεδιδε τα αλογα π ελεγε με την καμια..

όταν λέμε μαμά εννοούμε όχι προγραμματα,εξατμίσεις κτλ...αυτά είναι 1 σταδιο ατμοσφαιρικο!Ειχες γραψει ότι μαμα κάνει 0-200 σε 17.......

chief
28-02-11, 22:56
Δεν αμφιβάλλω για τους χρόνους σου αλλα δεν ήταν κ τυχαίο!Δηλαδή τώρα δεν ξερεις να αλλάζεις τόσο γρήγορα κ στο σωστο σημείο τις ταχύτητες?Ή δεν θυμάσαι πως είχες ξεκινήσει και έσπασες τα 5 sec στο 0-100 km/h?Δηλαδή τώρα τι χρόνους γράφεις?Δεν υπάρχει επαναληψιμότητα, ή υπάρχου αποκλίσεις μεγάλες?Μιλώ για ίδιες συνθήκες πάνω κάτω,καλά λάστιχα,συμπλέκτη κτλ....
Φιλικά Δημήτρης.....
Κοιταξε Δημητρη,

οι χρονοι δεν ειναι κατι δεδομενο γι αυτό σου ειπα οτι δεν πρεπει μια μετριση περιοδικου να την περνουμε σαν δεδομενο.

Εγω ποσταρα οτι εκανα 0-100: 4,8 και 0-400 σε 13 flat και ετσι εγινε. Και δεν το γραφω γιατι θελω να πουλησω το αμαξι (οπως το καθε περιοδικο που μπορει να θελει να πουλησει κομπρεσορ κιτ ) ή να το παιξω γρηγορος.
Εχω κανει και 0-100 σε 5,4 και τετρακοσαρι 13,4, εχω κανει και 0-100 σε 5 και 400αρι σε 13,2, εχω κανει και 400αρι σε 12,9 ομως.
Αυτο που θελω να πω οτι μια μετρηση δικη μου ή μια μετρηση περιοδικού δεν λέει ποτε την αλήθεια.

Οι μετρησεις εχουν να κανουν με την κατασταση του αυτοκινητου, των ελαστικων, του ασφαλτου, της εξωτερικης θερμοκρασιας κλπ. Οι μετρησεις αυτες λένε την αληθεια της στιγμης και τιποτα αλλο.

Ενα δυνατο αμαξι με κινηση στους μπροστινους ή στους πισω τροχους δεν μπορει να εχει την ιδια επαναληψημοτητα με ενα 4wd ή με ενα Yaris αυτοματο.
Γι αυτο για πολλους η καλυτερη μετρηση ειναι το 100-200.
Τα περιοδικα πολλες φορες γραφουν την μιση αληθεια. Ειτε γιατι κατι θελουν να προωθησουν, ειτε γιατι δεν εχουν ενα αμαξι για αρκετό καιρό στην διαθεση τους να του κανουν δεκα μετρησεις σε ενα εξαμηνο σε διαφορετικές συνθηκες για να δουν αποτελεσμα.

Γι, αυτο σου λέω οτι το τελευταιο πραγμα που πρεπει να κοιταζεις σε περιοδικό ειναι οι χρονοι που γραφουν τα αμάξια.

Αυτό ομως με το αθρο περι CSL vs κομπρεσοράτο ητανε και ειναι για γέλια. Εντελώς σικέ κατασταση.

E36 RULES!!
28-02-11, 23:01
Δηλαδή ενα ελαφρωμενο track-spec M3 που περναει τη μιση ζωη του σε πιστες (δεν μιλαω μονο για ιδιοκτήτες στην Ελλαδα) ειναι ιεροσυλία? Ακομα ακομα και για αναβασεις-touge-B road bash-canyon runs, ο.τι θες διαλεξε, αν ειναι χωρις πισω καθισματα και χωρις ρεζερβα (δεν βαζω καν half cages κλπ που οι μισοι στροφακηδες εξω τα εχουν στα daily τους) ειναι ιεροσυλια? Το Μ μπροστά, αν θυμαμαι καλα, σημαινει Motorsport.. Για αυτό το λόγο φτιάχνονται αυτα τα αυτοκίνητα!!! Αλλιως το πλαισιο τους θα αρχιζε απο WBA και θα λεγονταν 3χχ, οπως ολα τα υπολοιπα.. Αν ενα μοντέλο της σειρας 3 ηταν και ειναι για φουντώματα, αυτο ειναι το Μ!!!

Επισης, αλλο sports car, αλλο supercar, μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι... :)

thomelef
28-02-11, 23:01
Οι κοτρώνες σε ποιον αναφερονται?Ουτε υποστήριξα κανενα περιοδικο ουτε ειπα οτι το 330 είναι καλύτερο!Δηλαδη επειδη ανεφερα οτι η αφαιρεση πίσω καθισμάτων,ρεζερβας κτλ σε m3 είναι εν μέρει ιεροσυλία είναι τόσο κατακριτέο?Να βγάζουμε κ το πορτπαγκαζ κ το κάθισμα του οδηγού κ πατάκια, κ να πάμε στη κόντρα με 2-3 λίτρα βενζίνη για να κερδίσουμε!Ετσι να μετραμε σε supercar όπως m3, porsche κτλΚαι ποια αλήθοφανή κ αντικειμενικά πράματα δε βλέπω?Κ που τάσομαι?Κ συμμετεχω κ παντου σαν σφήνα.....

οι κοτρώνες πάνε αλλού...γενικά πάνε σε αυτούς που βγάζουν την κάθε κουβέντα σε οφ τόπικ...
όσο για την φυλλάδα, απλά κατέθεσα την γνώμη μου ρε φίλος...είναι άκρως απαράδεκτο το
όλο κείμενο, και ο τρόπος με τον οποίο έχει γραφτεί...τπτ παραπάνω. σε αυτά που λές εσύ,
δεν έχω κάνει κανένα σχόλιο. τώρα πως κατάλαβες ότι αναφέρομαι σ'εσένα, δεν ξέρω...τες
πα δεν πειράζει...:dblthumb2

Fanatic
28-02-11, 23:10
Ρε σεις μην ειστε προκατειλειμενοι οτι παει να σας την πει ο αλλος. Απο οτι εχω δει εδω μεσα οταν καποιος θελει να την πει σε καποιον την λεει καθαρα δεν το παει εμμεσα...χεχε:icon02:

Παντως δεν βλεπω γιατι προχωραει τοσο η συζητηση αφου σε γενικες γραμμες ολοι λεμε οτι τα περιοδικα λενε συνηθως μουφες γιατι καθοδηγουνται απο συμφεροντα, ναι μεν δινουν καποια νουμερα τα οποια μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως ενα κριτηριο αλλα σιγουρα δεν ειναι απολυτες οι τιμες.

Ειναι πολλα τα δεδομενα τα οποια παιζουν ρολο σε μια συγκριση 2 οχηματων και αυτο φαινεται καθαρα στους απειρους ομηρικους καυγαδες οτι το ταδε περασε εκεινο ενω στα χαρτια φαινεται αδυνατο!!!

ditris
28-02-11, 23:19
Κοιταξε Δημητρη,

οι χρονοι δεν ειναι κατι δεδομενο γι αυτό σου ειπα οτι δεν πρεπει μια μετριση περιοδικου να την περνουμε σαν δεδομενο.

Εγω ποσταρα οτι εκανα 0-100: 4,8 και 0-400 σε 13 flat και ετσι εγινε. Και δεν το γραφω γιατι θελω να πουλησω το αμαξι (οπως το καθε περιοδικο που μπορει να θελει να πουλησει κομπρεσορ κιτ ) ή να το παιξω γρηγορος.
Εχω κανει και 0-100 σε 5,4 και τετρακοσαρι 13,4, εχω κανει και 0-100 σε 5 και 400αρι σε 13,2, εχω κανει και 400αρι σε 12,9 ομως.
Αυτο που θελω να πω οτι μια μετρηση δικη μου ή μια μετρηση περιοδικού δεν λέει ποτε την αλήθεια.

Οι μετρησεις εχουν να κανουν με την κατασταση του αυτοκινητου, των ελαστικων, του ασφαλτου, της εξωτερικης θερμοκρασιας κλπ. Οι μετρησεις αυτες λένε την αληθεια της στιγμης και τιποτα αλλο.

Ενα δυνατο αμαξι με κινηση στους μπροστινους ή στους πισω τροχους δεν μπορει να εχει την ιδια επαναληψημοτητα με ενα 4wd ή με ενα Yaris αυτοματο.
Γι αυτο για πολλους η καλυτερη μετρηση ειναι το 100-200.
Τα περιοδικα πολλες φορες γραφουν την μιση αληθεια. Ειτε γιατι κατι θελουν να προωθησουν, ειτε γιατι δεν εχουν ενα αμαξι για αρκετό καιρό στην διαθεση τους να του κανουν δεκα μετρησεις σε ενα εξαμηνο σε διαφορετικές συνθηκες για να δουν αποτελεσμα.

Γι, αυτο σου λέω οτι το τελευταιο πραγμα που πρεπει να κοιταζεις σε περιοδικό ειναι οι χρονοι που γραφουν τα αμάξια.

Αυτό ομως με το αθρο περι CSL vs κομπρεσοράτο ητανε και ειναι για γέλια. Εντελώς σικέ κατασταση.

Φυσικά και ξέρω για συνθηκες μετρησης,δυσκολία που έχει η εκκινηση σε ισχυρά 2κίνητα αλλά τις περισσότερες φορες ακόμη κ την ημέρα της παρουσιασης οι δοκιμές είναι αρκετες και τα αναγραφομενα αποτελεσματα τα καλυτερα!Το ποιος οδηγαγε το αυτοκινητο αγνωστο αν κ οι ψαγμενοι(κοντρακηδες) ιδιοκτητες ξέρουν καλυτερα για εκκίνηση,αλλαγες του αυτοκινητου τους κ αφηνουν τον συντακτη συνοδηγο!Εφόσον κρατάμε τις συνθήκες όσο το δυνατο σταθερες, κ η κατασταση του αυτοκινητου, ο δρομος ειναι ο ιδιος κ καλος δε νομιζω να υπαρχουν διαφορες του 1 δευτερολεπτου και άνω και πολύ αναφερω αν εκκινησουμε με ιδιο τροπο και αλλαξουμε με επισης ιδιο τροπο!
Επισης δε νομιζω ναναι τοσο κακο ναναι τοσο εφετζιδικο να καμαρωνουν για καλες επιδοσεις που πετυχαν μιας κ τους τιμα που τα καταφεραν και ισως απο ψυχολογικης αποψης επειδη τα γραπτα μενουν(σκριπτα μανετ)...γιαυτο κ να δινω σημασια σε αποτυπωμενους χρονους!!
Παντως αυτο που πραγματικα ενδιαφερομαι απο περιοδικα ειναι ενημερωση σε τεχνικα θεματα!

NICK_M3
01-03-11, 08:28
δεν αφήνετε τα gadgetακια και τα περιοδικά να πάμε να κάνουμε κανα πάτημα σαν ανθρωποι να ξεσκουριάσουμε και λίγο...

αντε θα βάλω και μετρητή στο αμάξι να γράψει και χρόνο στο πάτημα....!!!!

όπως και να έχει όμως παλιά απο τα περιοδικά διάβαζες την κάθε μ@λακια που θα γράφανε και στο τέλος απορούσες κιολας...

πλεόν είναι καλύτερα τα πράγματα και έχουν μάθει να δουλεύουν και τα μηχανάκια τους καλά....
απλά πολυ δύσκολα θα πιστέψω πλέον οτι γραφτεί οπουδήποτε αν δεν το δώ με τα ματάκια μου....

MPOWER
01-03-11, 09:49
Επιτέλους....κάποιοι αρχίζουν να αντιλαμβάνονται οτι αρκετοί απο αυτούς που αρθογραφούν έχουν πολύ μικρότερη πείρα και γνώση απο αρκετούς αναγνώστες.:icon02:

manosm3
01-03-11, 11:24
Αν δεν κανω λαθος, το 330 δεν εσπασε;

EVANGELOS
01-03-11, 14:07
Επιτέλους....κάποιοι αρχίζουν να αντιλαμβάνονται οτι αρκετοί απο αυτούς που αρθογραφούν έχουν πολύ μικρότερη πείρα και γνώση απο αρκετούς αναγνώστες.:icon02:

δεν έχω καν διαβάσει το παραπάνω ποστ ...

ΑΠΛΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΒΑΤΑΡ !!!

+1188

P.S. Και επειδή τώρα το διάβασα ... είναι έτσι ακριβώς ...

μπορεί να θεωρούν μερικοί ότι είναι προιόν έπαρσης αλλά δυστυχώς για τους ενασχολούμενους με την αυτοκίνηση υπάρχει ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ στο κοινό από ότι σε αυτούς !!! ...

η εποχές που "ψάρωνε" ο κόσμος με τις ΔΗΘΕΝ μετρήσεις και τα ΔΗΘΕΝ car reviews έχει περάσει ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ !!!

πλέον έχουμε προσωπική ή σχεδόν προσωπική εμπειρία για τις επιδόσεις των αυτοκινήτων ... αφού το 99% αυτών πλέον κυκλοφορούν και ξέρουμε ακριβώς πως "πάνε" σε πραγματικές συνθήκες

όσον αφορά τις θεωρητικές - τεχνικές γνώσεις ... καλά εκέι στο χώρο του car journalism στην Ελλάδα επικρατούν ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ συγκριτικά με το κοινό το οποίο ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ενημερώνουν

p.s.2 Φίλε Μάκο μην μπερδευεις τους χρονους ΑΓΩΝΩΝ dragster που γίνονται ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ με μετρήσεις "αλλού για αλλού" περιοδικών

Geo_3D
01-03-11, 16:50
Στα σοβαρα,δεν παιζει ουτε μια στο εκατομυριο τοτε να ισχυε κατι τετοιο....το πιο πιθανο ηταν στο csl να αλλαζαν στις 5000 στροφες ταχυτητα...οι χρονοι ειναι τραγικοι για Μ γενικοτερα...

Αστειευομενος,το φυσατε και δεν κρυωνει απανταχου Μ3ακηδες που ενα κοψoκωλικο σας ξετρυπησε!!!!Viva la revolution,viva la compact power!!!!:thefinger::D

P.S.-Eμενα δεν θα με χαλαγε καθολου ενα τετοιο!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Tx_irWNkeMw
http://www.youtube.com/watch?v=oeCM0U8E1TY
http://www.youtube.com/watch?v=AKapQXijzLc&feature=related

stef
01-03-11, 18:35
Ούτε κατά διάννοια δεν παίζει!!

Κωνσταντίνος
01-03-11, 19:42
"Κόντρα τελικής στην Εθνικλη οδό"
Ο τίτλος τα λέει όλα. Τότε που τέτοια περιοδικά ξεφύτρωναν σαν μανιτάρια. Με τα ξέκωλα στις μισές σελίδες και "μπάμπηδες σουγιάδες" στις άλλες μισές.


το target group οταν ηταν στα σκαρια το Μ3 ήταν κυρίως ατομα σαν τον πατερα μου, που γουσταρουν να κανουν ήρεμο ταξιδι με 120 σταθερά και Deep Purple να παιζουν απο το ηχοσυστημα.. :rofl2:


Μάριε πλάκα κάνεις έτσι. Deep Purple και ήρεμο ταξίδι δεν συναντιούνται πουθενά !
http://www.youtube.com/watch?v=KgZSnAkQc4c

Άκου και "τους στιχοι" :D

E36 RULES!!
01-03-11, 20:25
Μάριε πλάκα κάνεις έτσι. Deep Purple και ήρεμο ταξίδι δεν συναντιούνται πουθενά !
http://www.youtube.com/watch?v=KgZSnAkQc4c

Άκου και "τους στιχοι" :D

Λατρεμενο το Highway star!!! Eχω κανει χιλιοοοοοοομετρα με αυτο το κομματι!

Deep Purple και ηρεμο ταξιδι δεν συναντιουνται, πατερας μου και ηρεμο ταξιδι ομως ειναι οροι ταυτόσημοι! :D(Και καλα κανουν και ειναι εδω που τα λεμε)

EVANGELOS
02-03-11, 15:57
...,το φυσατε και δεν κρυωνει απανταχου Μ3ακηδες που ενα κοψoκωλικο σας ξετρυπησε!!!!Viva la revolution,viva la compact power!!!!:thefinger::D ...

το κόμπακτ που λες πάει καλά επειδή είναι ...

























μπλέ !!! :D :D