PDA

Επιστροφή στο Forum : Υγρασια στην καμπινα του Ε30 μου


mitsos84
28-02-11, 17:44
Καλησπερα σε ολους!!Ονομαζομαι Δημητρης και εχω αρρωστια με το Ε30....προσφατα αγορασα ενα ομορφο 30αρι εφοδιασμενο με τον Μ50b25.Ολα ωραια.....καινουριο μοτερ,πολυ καλες αναρτησεις,ικανοποιητικα φρενα.....μουρατο.Με τις πρωτες βροχες ομως το αμαξι εδειξε που πονουσε."Μοκετα οδηγου-συνοδηγου υγρασιασμενη" Ετσι λοιπον σιγα-σιγα <σηκωσα τα μανικια> και ξηλωσα την μοκετα φοβουμενος το θεαμα που θα αντικρυσω.
Αφου στεγνωσα καλα τις υγρασιες ειδα οτι το πατωμα του οδηγου ηταν σκουριασμενο με καναδυο τρυπες σε μεγεθος 2ευρου,ενω το πατωμα του συνοδηγου ηταν και αυτο σκουριασμενο,αλλα εμφανως σε πολυ καλυτερη κατασταση απο αυτο του οδηγου και χωρις τρυπες....
Μετα απο δοκιμες ειδα οτι η καμπινα του αμαξιου δεν εβαζε νερα απο το πατωμα αλλα απο καπου αλλου.....
Αυτο το "καπου αλλου"δεν αργησε να φανει.Το νερο τρεχει απο ψηλα κατα μηκος της γωνιας που υπαρχει αριστερα απο τον συμπλεκτη (μπροστα απο την χειρολαβη του καπω) καθως επισης το ιδιο φαινομενο παρατηρησα και στην αντιστοιχη γωνια του συνοδηγου....
Το ερωτημα μου ειναι απο που μπαινει το νερο?
Αυτο που περιπλεκει τα πραματα ειναι οτι στον χωρο του συνοδηγου η καμπινα δακρυζει και απο αριστερα,απο ψηλα,κατα μηκος της γωνιας που σχηματιζεται απο το καβουκι που καλυπτει το σασμαν και το πατωμα.(στο αριστερο ποδι του συνοδηγου).
Θα θελα αν γινεται να μου απαντησει καποιος που γνωριζει καλα το Ε30...Συν τοις αλλοις κοιτωντας το μηχανοστασιο ο Μ50 ειναι ογκωδης και δεν μου δινει περιθωριο να δω καθαρα..

fan1s_e21
28-02-11, 21:24
καλησπερα φιλε , πιστευω πως τα προβλημα ειναι το παρ-μπριζ του αμαξιου σου , με τη περιγραφη που μας δινεις ειναι σαν να βλεπω το αμαξι μου ( εχω ενα ε21 κ εχω το ιδιο ακριβως προβλημα) , προσπαθησε μια μερα με καλο καιρο να βρεξεις το το τζαμι καλα και να δεις αν κατεβαζει νερο στ πατωμα και αν το λαστιχο περιμετρικα το εμπρος παρ-μπριζ ειναι υγρο και εχει τελος παντων υγρασια στα μερη που μας ανεφερες , αν επιβεβαιωθει η υποθεση μου θα χρειαστης επισκεψη σε φανοποιο για στεγανοποιηση παρ-μπριζ
ελπιζω να σε βοηθησα

mitsos84
28-02-11, 21:47
Φιλε μου σε ευχαριστω που ανταποκριθηκες εγκαιρως..λογικο αυτο που ειπες αλλα το προβλημα ειναι οτι εβγαλα και εβαλα τα τζαμια την προηγουμενη εβδομαδα,εκανα και στεγανοποιηση.....το προβλημα υπηρχε και υπαρχει ακομα!!
Θα σου κατι ομως που ισως βοηθησει στο συλλογισμο μας....
Το 30αρι κατω απο τους υαλοκαθαριστηρες εχει γριλιες (δεν ξερω αν και το ε21 τις εχει αυτες)...μεσα στις γριλιες εχει κατι σκαφες οπου συσσωρευεται το νερο και υποθετω οτι μετα διοχετευεται μεσω καποιων διοδων στο δρομο.
Λοιπον σκεφτηκα οτι καποια ρωγμη θα υπαρχει εκει και ευθυνεται για ολο το προβλημα...οποτε στεγανοποιησα με αρμοκολλα τους αρμους εκει μεσα,το αφησα να στεγνωσει και εβαλα νερο μεσα στις σκαφες...
Ελεγα οτι ξεμπερδεψα,αλλα δυστυχως τα νερα μπαινουν παλι......
Μηπως κατω απο τους υαλοκαθαριστηρες υπαρχουν σωληνακια διαφυγης του νερου και εχουν φραξει ή εχουν σαπισει στα τοιχωματα?

ThaNOS E46coupe
28-02-11, 22:04
απ τη στιγμή που εφτιαξες το πιθανότερο σημείο του προβλήματος (παρμπρίζ) επικεντρώσου τώρα στους νεροχύτες που ξεκινούν απ την οροφή κατεβαίνουν δίπλα απο το παρμπρίζ και μπαίνουν κάτω απο το καπώ...το πρόβλημά σου εκέι πρέπει να είναι...κάτω απο το καπώ....τσέκαρε να δέις άν έχουν φράξει απο φύλλα ή απο χώμα....

mitsos84
28-02-11, 23:04
kalispera file mou...se euxaristw polu pou mapantises !!!kai pws tha dw katw apo tous ualokatharistires opou vriskontai..

καλησπέρα φιλε μου...σε ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες !!!και πως θα δω κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες όπου βρίσκονται..

ThaNOS E46coupe
28-02-11, 23:15
kalispera file mou...se euxaristw polu pou mapantises !!!kai pws tha dw katw apo tous ualokatharistires opou vriskontai..

δέν εννοώ κάτω απο τους καθαριστήρες....εννοώ δίπλα απο το θόλο....:nod:

oldcarskickass
28-02-11, 23:18
Μπροστά από τον συνοδηγό μέσα στο μηχανοστάσιο είναι ένα τσουτσουνάκι που κρέμεται και συνήθως μαζεύει βρωμιές και βουλώνει.

Τα νερά μέσα δε μυρίζουν καθόλου παραφλού; Γιατί αν μυρίζουν παραφλού πρέπει να έχει σπάσει η εβαπορέτα.

Επίσης αυτό που με παραξένεψε είναι ότι μπάζει νερά από πάνω και αριστερά από το πόδι του οδηγού.

Κόψε το τιμόνι σε κάποιο τέρμα και δες από έξω αν έχεις κάποια ρωγμή . ράγισμα ή σάπισμα, εκεί πονάνε τα 30άρια.

ThaNOS E46coupe
28-02-11, 23:23
Μπροστά από τον συνοδηγό μέσα στο μηχανοστάσιο είναι ένα τσουτσουνάκι που κρέμεται και συνήθως μαζεύει βρωμιές και βουλώνει.

Τα νερά μέσα δε μυρίζουν καθόλου παραφλού; Γιατί αν μυρίζουν παραφλού πρέπει να έχει σπάσει η εβαπορέτα.

Επίσης αυτό που με παραξένεψε είναι ότι μπάζει νερά από πάνω και αριστερά από το πόδι του οδηγού.

Κόψε το τιμόνι σε κάποιο τέρμα και δες από έξω αν έχεις κάποια ρωγμή . ράγισμα ή σάπισμα, εκεί πονάνε τα 30άρια.

+1...έχεις δίκιο σε αυτό...το είχε πάθει και το Ε21 μου που είχα....

john pan e30
01-03-11, 00:13
Γειά σου φίλος! Είμαι και εγώ άρρωστος με το 30άρι ίσως και περισσσότερο από όλους! Λοιπόν στο δεύτερο 30άρι που φτιάχνω είχα τα ίδια προβλήματα. Οι νεροχύτες από τις γρυλιες ήταν βουλώμενοι. Το λάστιχο μπαρπριζ έβαζε νερα και ήθελε καινούργιο μόνο όχι απλά στεγανοποίηση. Ο θόλος είχε σαπισμα. Τα λάστιχα από τις πόρτες γλυφανε νερο, ανάμεσα από αυτα και από τη λαμαρίνα. Οι ζελατίνες από τις πόρτες ήθελαν αλλαγή. Το λάστιχο πορτμπαγκάζ ήθελε αλλαγή και αυτό, όπως και το πίσω λάστιχο μπαρπριζ. Τα πίσω φανάρια θέλανε κόλλα μέσα και έξω από τη φλαντζα. Λοιπόν τα έκανα όλα αυτα και το αμάξι τώρα είναι τελείως στεγανό. Υπομονή φίλος και όλα γίνονται! Αν θες άλλες λεπτομέρειες πάρε με τηλ. 6946726506 Γιάννης.

GIANNHS M
01-03-11, 14:44
καλησπερα φιλε μου κ καλοριζικο το εργαλειο σου.για αρχη για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να βγαλεις ΟΛΗ τη μοκετα απο μπροστα μεχρι πισω.(βγαινει σχετικα ευκολα)μετα πρεπει να βγαλεις το ντουλαπακι (απο τη μερια του συνοδηγου) κ τη μονωση που εχει απο πισω.μετα πρεπει να βγαλεις το χαρτινο καλυμα που ειναι κατω απο το τιμονι κ πανω απο τις πετελιερες το οποιο καλυπτει κ τις πλεξουδες του αυτοκινητου.αφου ανοιξει ΟΛΟΣ αυτος ο χωρος κ θα μπορεις να βλεπεις σχετικα ανετα τι γινεται θα παρεις ενα καλο φακο κ θα σκυψεις απο κατω κ στις δυο μεριες,θα βαλεις καποιον να σου ριχνει νερο απ'εξω μεσα στους αεραγωγους που ειναι κατω ακριβως απο το παρ-μπριζ.αυτοι οι αεραγωγοι ειναι σαν λεκανακια(φαινονται κ απο μεσα) κ συνηθως σαπιζουν με τα χρονια κ δακρυζουν στα ποδια οδηγου συνοδηγου με αποτελεσμα το νερο να λιμνιαζει σχεδον κατω απο το καθισμα.
μετα να κοιταξεις μηπως σου βαζει γυρω γυρω απο τη βαπορετα(εκει που βιδωνει πανω στο αμαξι στο κεντρο) κ τελευταιο αν εχεις οροφη να τσεκαρεις τα σωληνακια που κατεβαινουν ακριβως πισω απο τα μπροστινα ηχεια.αν τσεκαρεις αυτα κ σιγουρα δε βα ζει ισως να χρειαστεις να βγαλεις τα φτερα για να το δεις για ρωγμες πραγμα που ειναι πιθανο αν φορας σκληρη ανρτηση κ ειναι κ σαυρα.συνηθως εκει πονανε κ θελουν προσοχη.εγω εκανα ολα αυτα κ εχω το κεφαλακι μου ησυχο.καλη δυναμη κ υπομονη.οτι χρειαστεις εδω ειμαστε....

mitsos84
01-03-11, 15:20
Πωπω!!!!!!Φιλε η μουρακλα ειναι τρομερη!!!!!!Συγχαρητηρια το 30αρι λαμπει.Σε ευχαριστω ησουν πολυ κατατοπιστικος.....θα το δοκιμασω οπως το πες!!

GIANNHS M
01-03-11, 15:27
Πωπω!!!!!!Φιλε η μουρακλα ειναι τρομερη!!!!!!Συγχαρητηρια το 30αρι λαμπει.Σε ευχαριστω ησουν πολυ κατατοπιστικος.....θα το δοκιμασω οπως το πες!!

σε ευχαριστω...κ το δικο σου κακο φαινεται... ξερω ειναι μανικι αλλα ψαχτω καλα. κ να μην βαζει τσεκαρε οσο μπορεις σε τι κατασταση βρισκονται οι νεροχυτες.το πολυ πολυ ξυστους με ενα κατσαβιδι για να δεις μηπως κρυβουν σκουρια κ καλο θα ηταν να τους πισσαρεις μετα κ μεσα απο την καμπινα κ απο εξω,προληπτικα για να μην ξαναγδυνεις το μωρο σου.

mitsos84
01-03-11, 15:38
ΑΑΑΑΑΑ να σε ρωτησω....μιας και εχεις ηλεκτρικη οροφη.Εμενα ειναι μηχανικη αλλα μου εδωσαν μοτορι που την κανει ηλεκτρικη.Ομως τι διακοπτη να βαλω....?
Ενας φιλος εχει ενα 30αρι με ηλεκτρικη οροφη και απο,τι ειδα ο διακοπτης ειναι ιδιος με τους διακοπτες των τζαμιων.....
1)πατας μια φορα και η οροφη ανασηκωνεται,πατας αλλη μια και κλεινει.
2)πατας μια φορα συνεχομενα και ανοιγει ολη και ξανα για να κλεισει..
Το μοτορι που εχω εγω εχει δυο καλωδιακια, ενα κοκκινο και ενα ασπρο.....διακοπτες τζαμιων εχω πολλους...πως θα την κανω ηλεκτρικη λοιπον????

mitsos84
01-03-11, 15:45
Δυο εχω ποιο θεωρεις κακο απο τα δυο??Το μονοφθαλμο ειναι αυτο που πηρα τωρα και θα το κανω βολταδικο.....το αλλο ειναι πισταδικο.

GIANNHS M
01-03-11, 15:57
ΑΑΑΑΑΑ να σε ρωτησω....μιας και εχεις ηλεκτρικη οροφη.Εμενα ειναι μηχανικη αλλα μου εδωσαν μοτορι που την κανει ηλεκτρικη.Ομως τι διακοπτη να βαλω....?
Ενας φιλος εχει ενα 30αρι με ηλεκτρικη οροφη και απο,τι ειδα ο διακοπτης ειναι ιδιος με τους διακοπτες των τζαμιων.....
1)πατας μια φορα και η οροφη ανασηκωνεται,πατας αλλη μια και κλεινει.
2)πατας μια φορα συνεχομενα και ανοιγει ολη και ξανα για να κλεισει..
Το μοτορι που εχω εγω εχει δυο καλωδιακια, ενα κοκκινο και ενα ασπρο.....διακοπτες τζαμιων εχω πολλους...πως θα την κανω ηλεκτρικη λοιπον????

ο διακοπτης ειναι ιδιος.οσο τον πατας δουλευει η οροφη,ειτε ανασηκωνεται,ειτε συρταρωνει.
τα μοτερακια ετσι ειναι απλα ο διακοπτης ευθυνεται που μια δουλευει αριστεροστροφα κ μια δεξιοστροφα.ρευμα αμα πας σε ενα ηλεκτρολογο μπορει να σου τραβηξει ειτε απο τους διακοπτες η απο ωπου θελεις,ειναι πολυ απλο.εμενα εχει ολη την πλεξουδα για παραθυρα κ οροφη κ δεν εκανα κοψε ραψε.απλα πριν βαλεις το μοτερακι να το ανοιξει καποιος σχετικος (ηλεκτρολογος κατα προτιμηση) κ να τσεκαρει τα καρβουνακια κ το γραναζακι που εχει μεσα σε τι κατασταση ειναι.κ καλο θα ητανε να βαλεις κ ασφαλεια.

GIANNHS M
01-03-11, 16:05
Δυο εχω ποιο θεωρεις κακο απο τα δυο??Το μονοφθαλμο ειναι αυτο που πηρα τωρα και θα το κανω βολταδικο.....το αλλο ειναι πισταδικο.

να σου πω ειλικρινα...το πισταδικο μου αρεσει πιο πολυ για βολταδικο.ειναι ενα ολοκληρωμενο πακετο ομορφιας - δυναμης.κ μπορει να γινει κ πιο κακο αν εβαζες μαυρα φαναρια μπροστα.

mitsos84
01-03-11, 19:01
Τωρα φιλε μου το εχω γδυσει το πισταδικο και τα εχω τα πραματα στην ακρη...