PDA

Επιστροφή στο Forum : Alfa Romeo 4C Concept


Stallion3.2
01-03-11, 22:38
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/4c-live01.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/4c-live09.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/4c-live03.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/4c-live05.jpg

Stallion3.2
01-03-11, 22:40
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/4c-live07.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/4c-live16.jpg

http://img641.imageshack.us/img641/4601/geneva2011alfaromeo4cco.jpg

Stallion3.2
01-03-11, 22:43
1-ανθρακονημάτηνο πλαίσιο
2-βάρος 850 κιλά
3-1750 κ.εκ. turbo 260 ίππων στο κέντρο
4-0-100 σε κάτω απο 5 δλ, 250+ τελική
5-ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ
και το κυριότερο...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ concept αλλά ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΩΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2012, το είπε ο ίδιος ο πρόεδρος στην αποκάλυψη και το αναφέρει και η alfa romeo στο site της, άρα δεν είναι φήμη!
τιμή περίπου 50 χιλιάδες στην Ευρώπη........ τρέμε cayman!

kloukakis
01-03-11, 22:45
Απίστευτο!!!!!
Επιτέλους τρελά οχήματα στην παραγωγή! Εύγε!

BMW2002tii
01-03-11, 22:49
Επιτελους μια πισωκινητη ALFA! Και ειναι και κουκλα! Μακαρι οταν και αν βγει στην παραγωγη να μην απεχει πολυ εμφανισιακα απο τις photo που εβαλες!

Stallion3.2
01-03-11, 22:50
αυτό ελπίζουμε όλοι μας! αν και δεν πρόκειτε να δούμε και πολλές αφού με την φοβερή φορολογία του ΓΑΠ ενώ στην Αγγλία αν έβγαινε σήμερα στις βιτρίνες θα κόστιζε 52 χιλιάρικα (με εργοστασιακή τιμή 45χιλ) εδώ θα σπάσει την 80άρα......

TAZ118!
01-03-11, 22:59
Ημιαιμη πισωκινητη...Θελουμε καθαροαιμες πισωκινητες Alfa με διαμηκεις κινητηρες μπροστα...
Αυτα τα ''πισωκινητα κεντρομηχανα'' απο το πουθενα μου θυμιζουν τις προσπαθειες της Φαου Βε με το Blue Sport Concept...Φιλοσοφια τυπου '' να βγαλουμε και εμεις ενα πισωκινητο ετσι γα να δειξουμε οτι ειμαστε σπορ εταιρεια''...

Stallion3.2
01-03-11, 23:07
οκ, να πούμε και στις Ferrari,Lamborghini,Porsche και Lotus να βγάλουν επιτέλους σωστά σπορ αμάξια.... και εγώ θα προτιμούσα όλη η γκάμα να είναι με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω αλλά δεν είναι έτσι, επίσης υπάρχουν αυτοκίνητα με αυτή τη διάταξη που δεν είναι σπορ με την καμμία, πχ lexus Is, όλες οι προσιτές merc και μερικές μικρές bmw, και άλλα προσθιοκίνητα που έχουν σπορ συμπεριφορά πχ Honda integra, Peugeot rallye, και σχεδόν όλες οι alfa romeo, καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι

TAZ118!
01-03-11, 23:10
Δεν κατηγορω την ALFA για αυτη την κινηση της αλλα πιστευω οτι οι περισσοτεροι τις φανταζομαστε σε στροφιλικια να μπαινουν με τις πορτες και οχι να κυνηγανε χρονομετρα και γραμμες...

oldcarskickass
01-03-11, 23:21
Π@@@@να άλφα με τις καλλίγραμμες αλήτισσές σου.
(μυρίζω Infraction και με το δίκιο σας, αλλά δε γινόταν αλλιώς, συγνώμη)
Όποιος πει ότι αυτό το πράγμα ΔΕΝ του αρέσει πρέπει να φάει ban από όλα μα όλα τα φόρουμ, ΟΛΑ, για πάντα, κάντε ban και στα παιδιά του, να περιορίσουμε και την γονιδιακή βλακεία και αχαριστία.

Τη σιχαίνομαι την άλφα ρομέο, μακάρι να μην υπήρχε ποτέ.

Ποίηση στους 4 τροχούς, μας θυμίζει πόσο γήινα είναι ΟΛΑ τα υπόλοιπα ΓΙΩΤΑ ΧΙ.

Άι στα τσακίδια λοιπόν.

ΥΓ: το παρακολουθώ το 4C και ομολογώ ότι θα είναι ΜΕΓΑΛΗ μαγκιά της AR να το βγάλει στους δρόμους.

E36 RULES!!
01-03-11, 23:25
Είναι πολύ όμορφο, εχει πολύ elegant γραμμες, και απο τα χαρακτηριστικά που παρέθεσες φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!! Επισης νομίζω βασίζεται στο πλαισιο του x-bow? Σχεδιαστικά μου φερνει λιγο στην 33 Stradale!

Προσωπικά βεβαια, προτιμώ τα αυτοκινητα που εχουν κομψές και συνάμα επιθετικές γραμμες (λόγω ηλικιας ισως edit: φαινεται και απο τις καγκουριες που ποσταρω :D), τις τελευταίες το 4C δεν τις έχει (και κατι μας εγινε, ειναι πανεμορφο ουτως ή αλλως), καθως και FR μετάδοση.. (ΞΑΝΑτονιζω βεβαια, οτι το αυτοκινητο ειναι κόσμημα, και απ'οτι φαινεται (παντα κραταω μια πισινή καθ'οτι ποτε δεν ημουν "θεωριας") θα είναι και πολύ ενδιαφέρον (για να μην πω φουντωτικο :D) οδηγικά!!!

Δεν πολυκαταλαβα τη συγκριση hot hatch με τα salloοns αλλα δεν πειραζει :)

TAZ118!
01-03-11, 23:39
Εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι οι ''μικρες'' BMW ΔΕΝ ειναι σπορ ενω ολες οι ALFA ειναι...
Πολυ ''κουφο'' μου ακουγεται...Δεν εχω οδηγησει καποια μικρη ALFA αλλα μετα τον Ασσο ντρεπεσαι να κατσεις στο καθισμα μιας 147....Θεση οδηγησης απο Vitara,ποιοτητα δεν υπαρχει και ο λεβιες ειναι παρομοιος σε υψος με τον λεβιε του Navara που οδηγω στην δουλεια...Πολυ ''σπορ''....

Enema
01-03-11, 23:49
Πολλες καμπυλες εχει δεν μου αρεσει :pth:

Φαινεται να εχει αρκετα στοιχεια απο φερραρι παντως... ο μπροστα προφυλακτηρας μου θυμιζει 458, το πισω τζαμι 430... καμια φωτογραφια την μουρη του μονο και οχι 3/4 δεν εχουμε?

Το εσωτερικο ειναι λιγο μπερδεμενο? :confused: Αυτα τα στρογγυλα πανω στην κεντρικη κονσολα δεν ειναι αεραγωγοι ε? :confused:

εδιτ
Εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι οι ''μικρες'' BMW ΔΕΝ ειναι σπορ ενω ολες οι ALFA ειναι...
Πολυ ''κουφο'' μου ακουγεται...Δεν εχω οδηγησει καποια μικρη ALFA αλλα μετα τον Ασσο ντρεπεσαι να κατσεις στο καθισμα μιας 147....Θεση οδηγησης απο Vitara,ποιοτητα δεν υπαρχει και ο λεβιες ειναι παρομοιος σε υψος με τον λεβιε του Navara που οδηγω στην δουλεια...Πολυ ''σπορ''....

[κακια mode] οπως και ο,τι βγαζει η αλφα ειναι 'παθιασμενο', 'με παθος', 'παθιαρικο', ολα ειναι σουπερ πανεμορφα και πρεπει να μας τρεχουν τα σαλια (αν οχι καποια αλλα σωματικα υγρα) οταν τα βλεπουμε [/κακια mode] (εδιτ 2, δεν μιλαω για το συγκεκριμενο οχημα, μιλαω γενικα)
(και η μιτο ειναι εκτρωμα)

Fairytale
01-03-11, 23:50
1-ανθρακονημάτηνο πλαίσιο
2-βάρος 850 κιλά
3-1750 κ.εκ. turbo 260 ίππων στο κέντρο
4-0-100 σε κάτω απο 5 δλ, 250+ τελική
5-ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ
και το κυριότερο...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ concept αλλά ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΩΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2012, το είπε ο ίδιος ο πρόεδρος στην αποκάλυψη και το αναφέρει και η alfa romeo στο site της, άρα δεν είναι φήμη!
τιμή περίπου 50 χιλιάδες στην Ευρώπη........ τρέμε cayman!ούπς, ωραία πάσα αυτή...
Καλά ποιός είναι ο πρόεδρος και τον γράφει η αποκάλυψη; xaxaxa
Ήχησαν οι σάλπιγκες;

Λοιπόν, ΑΝ προλάβει να το βγάλει η AR (και δεν γίνει κανά κλακάζ με τον μέτοχο σας τον Καντάφι που του μπλοκάραν την περιουσία του ανά τον κόσμο -xaxaxa μα που πάτε και τους βρίσκεται ήθελα να ήξερα)
θα είναι μεγάλο ΘΕΜΑ.

Άντε μπράβο γιατί με την πολύχρονη απουσία τέτοιων αυτοκινήτων από εταιρείες όπως η ΑR, φτάσαμε στο να έχουν θεοποιηθεί ως σπορ κατασκευές και όμορφα αυτοκίνητα οι... κουβάδες του VAG.
C U out there

manosm3
02-03-11, 01:04
Ποιο ειναι αυτο το μπρικι που αγγιζουν ΤΑ κοριτσια; :wub:

Fairytale
02-03-11, 01:16
Να συγκεντρωθούμε παρακαλώ στο θέμα μας... στα κορίτσια !!!
Ε χμ ναι, στο αμάξι θέλω να πω.
C U out there

Stallion3.2
02-03-11, 09:24
Να συγκεντρωθούμε παρακαλώ στο θέμα μας... στα κορίτσια !!!
Ε χμ ναι, στο αμάξι θέλω να πω.
C U out there

σωστά, έτσι και αλλιώς πιο έυκολα θα πάρουμε μια απο δάυτες παρά την 4c στην χώρα του ΔΝΤ......

Stallion3.2
02-03-11, 09:24
Εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι οι ''μικρες'' BMW ΔΕΝ ειναι σπορ ενω ολες οι ALFA ειναι...
Πολυ ''κουφο'' μου ακουγεται...Δεν εχω οδηγησει καποια μικρη ALFA αλλα μετα τον Ασσο ντρεπεσαι να κατσεις στο καθισμα μιας 147....Θεση οδηγησης απο Vitara,ποιοτητα δεν υπαρχει και ο λεβιες ειναι παρομοιος σε υψος με τον λεβιε του Navara που οδηγω στην δουλεια...Πολυ ''σπορ''....

ok, whatever..........

Dimzan
02-03-11, 10:19
πολυ ομορφο!

και με ενδιαφεροντα χαρακηριστικα! αλλα εχω μια απορια...

σε περιπτωση τρακαρισματος το καρμπον πως φτιαχνεται..?? μπαινει καλιμπρα..? οχι βεβαια... Το καρμπον εχει πολυ καλη ελαστικοτητα αλλα αμα σπασει δεν κολλαει γιατι χαλαει το πλεγμα..

race535
02-03-11, 10:50
πολυ ομορφο!

και με ενδιαφεροντα χαρακηριστικα! αλλα εχω μια απορια...

σε περιπτωση τρακαρισματος το καρμπον πως φτιαχνεται..?? μπαινει καλιμπρα..? οχι βεβαια... Το καρμπον εχει πολυ καλη ελαστικοτητα αλλα αμα σπασει δεν κολλαει γιατι χαλαει το πλεγμα..

απλα δεν φτιαχνεται,το αντικαθηστουν!
Στην Ελλαδα εχω δει σπασμενο CSL προφυλακτηρα που τον εφτιαξαν και ηταν και πολυ καλη δουλεια,αλλα αν ξαναχτυπαγε το 1ο που θα εσπαγε θα ηταν οι κολλησεις.

και λιγο ΟΤ η Αλφα ειναι τρομερη!!!

Driftakos
02-03-11, 11:50
λίγα επιπλέον στοιχεία για το αυτοκίνητο

Alfa Romeo 4C concept


H Alfa Romeo αποκαλύπτει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης την πρωτότυπη «4C», που θα ακολουθεί τα σχεδιαστικά -και όχι μόνο- χνάρια της κορυφαίας «8C»! Το αυτοκίνητο με το ασυνήθιστο κόκκινο ματ χρώμα είναι ένα πρωτότυπο, ωστόσο βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή, παρόλες τις εξωτικές λύσεις που έχουν χρηγσιμοποιηθεί στην κατασκευή του.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα… προκλητικό όσο και ελκυστικό σε σχεδίαση αυτοκίνητο για δύο επιβάτες, που θυμίζει σε πολλά σημεία τη μεγαλύτερη 8C –βλέπε φώτα εμπρός και πίσω- και βάζει φωτιά στις τάξεις των φανατικών αλφίστι με τις προδιαγραφές του.

Σημειώστε: πανάλαφρο (850 κιλά), compact διθέσιο αμάξωμα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, ο «δεκαεπτά-πενήντα» κινητήρας με τους 200 ίππους και τα 35+ χλγμ. ροπής τοποθετημένος στο κέντρο και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη TCT, πιθανότατα με τη βοήθεια ενός μπλοκέ διαφορικού. Οι Ιταλοί υπόσχονται λιγότερα από 5 δλ. για το κλασικό «0-100», αλλά το ελάχιστο βάρος υπόσχεται πολλά περισσότερα από μια καλή επιτάχυνση στην ευθεία.

Πριν βιαστεί κανείς να πανηγυρίσει, να σημειώσουμε ότι το αυτοκίνητο μάλλον προορίζεται για την αμερικανική αγορά, όταν αποφασιστεί η έναρξη της παραγωγής του και επισήμως. Όπως και να έχει το πράγμα, πρόκειται για την πρώτη… hardcore πρόταση της Alfa Romeo σε «γήινα» επίπεδα εδώ και πολλά χρόνια, μιας και η περιορισμένης παραγωγής 8C εξ αρχής ήταν σαφές πως δεν απευθύνεται σε κοινούς θνητούς, και αυτό είναι καλό σημάδι για την εν γένει πορεία της φίρμας σε σχέση με την πλούσια ιστορία της._Σ.Λ.

ALFA ROMEO 4C CONCEPT
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Αμάξωμα: Διθέσιο, με χρήση carbon & αλουμινίου
Μήκος: 4 μέτρα
Μεταξόνιο: 2,4 μέτρα
Κινητήρας: 4κύλινδρος TBi 1750 Multiair Turbo
Θέση κινητήρα: Στο κέντρο
Κυβισμός: 1.742 κ.εκ.
Ισχύς: 200 ίπποι
Μετάδοση κίνησης: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη (TCT)
0-100 χλμ./ώρα: Λιγότερο από 5 δλ.
Βάρος: 850 κιλά



ΠΗΓΗ :http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12700

gnx
02-03-11, 13:06
Δεν πιστευω οτι το αυτοκινητο αυτο με ανθρακόνημα (προφανώς) για να βγαινει στα 850 κιλα, μπορεί να βγει στην αγορά, στην Ευρώπη, με (μονο) 50000 ευρω.

Κατα τα άλλα είναι πραγματικά ΚΑΜΠΛΑ!!!!

Enema
02-03-11, 14:02
Aμερικανικη αγορα???? Τι να το κανουν οι αμερικανοι, να στριβουν στους ατελειωτους φιδισιους δρομους τους ή να ξεζουμιζουν τα 1750 κυβικα του στις ευθειες?

stelmaniac
02-03-11, 14:41
Τρεμετε αγοραστες Πορσε..τωρα ερχεται η 4C, που θα ξαναστειλει τα cayman πισω στα θρανια....

Μπραβο,μπραβο μπορει οι ιταλοι να ειναι η ντροπη της αυτοκινησης αλλα τους αναγνωριζω το πηγαιο χιουμορ τους....

kloukakis
02-03-11, 14:56
πολυ ομορφο!

και με ενδιαφεροντα χαρακηριστικα! αλλα εχω μια απορια...

σε περιπτωση τρακαρισματος το καρμπον πως φτιαχνεται..?? μπαινει καλιμπρα..? οχι βεβαια... Το καρμπον εχει πολυ καλη ελαστικοτητα αλλα αμα σπασει δεν κολλαει γιατι χαλαει το πλεγμα..

Το carbon δεν εχει καλή ελαστικότητα και δεν κολλάει. Αν σπάσει είναι άχρηστο και αν ραγίσει είναι έτοιμο να γίνει αχρηστο. Μπορεί να δεχτεί τεράστιες θλιπτικές ή εφελκυσικές δυνάμεις χωρίς να παραμορφώνεται, αλλά αν το "τσακίσεις" θα κοπεί σαν αγκούρι με πολύ μικρή δύναμη.

Stallion3.2
02-03-11, 19:02
Aμερικανικη αγορα???? Τι να το κανουν οι αμερικανοι, να στριβουν στους ατελειωτους φιδισιους δρομους τους ή να ξεζουμιζουν τα 1750 κυβικα του στις ευθειες?


παραγωγή στο πρωην εργοστάσιο του Bertone στο Grugliasco με ρυθμό 5 χιλιάδες κομμάτια το χρόνο περίπου για 5 χρόνια. διάθεση παγκόσμια, έλεος με τον στόκο των 4Τ που χθες έγραφε ότι θα είναι ....προσθιοκίνητη (ναι ρε βλάκα, με το μοτέρ πίσω?). αναμένεται και ανοιχτή 'αδελφή' έκδοση με σήματα abarth, κάτι όπως έιχαν κάνει (στο πολύ μικρότερο) με ferrari enzo και maserati MC12

E36 RULES!!
02-03-11, 20:57
Aμερικανικη αγορα???? Τι να το κανουν οι αμερικανοι, να στριβουν στους ατελειωτους φιδισιους δρομους τους ή να ξεζουμιζουν τα 1750 κυβικα του στις ευθειες?
Oρισμένες απο τις καλύτερες αναβάσεις του κοσμου είναι στην Αμερική!!! Το 2004-5 (δεν θυμαμαι ακριβως) στην SoCal φτασανε να κλεινει δρομους η αστυνομια επειδη πηγαινανε οι πιτσιρικαδες και στριβανε και πολλοι τρωγανε τα μουτρα τους.. Απο το '50 εκαναν κοντρες σε στροφοδιαδρομες οι Αμερικανοι..

Το carbon δεν εχει καλή ελαστικότητα και δεν κολλάει. Αν σπάσει είναι άχρηστο και αν ραγίσει είναι έτοιμο να γίνει αχρηστο. Μπορεί να δεχτεί τεράστιες θλιπτικές ή εφελκυσικές δυνάμεις χωρίς να παραμορφώνεται, αλλά αν το "τσακίσεις" θα κοπεί σαν αγκούρι με πολύ μικρή δύναμη.

χ2, απλα θα πεταχτει και θα αλλαχτεί το επίμαχο σημείο! (ΑΝ γινεται φυσικα ;) δεν ειδα ποια σημεία ειναι ανθρακονηματενια, αλλα αν αποτελει μερος του σασι τοτε ολικη.. Το ιδιο συμβαινει και με τις Elise πχ, λογω extruded aluminium σασι, αν χτυπησει απο κατω σε κομματι του αμαξωματος η ιδια η Lotus προτεινει αντικατασταση οχηματος )

Driftakos
16-03-11, 12:05
Ανοικτή έκδοση για την Alfa Romeo 4C!

Μπορεί στην έκθεση της Γενεύης η Alfa Romeo να παρουσίασε την 4C σε πρωτότυπη μορφή, όμως η μιλανέζικη φίρμα έδωσε επίσημα την πληροφορία ότι θα τη δούμε στο δρόμο το 2012! Οι φήμες των τελευταίων ημερών θέλουν την εταιρεία να σκέφτεται σοβαρά και την εκδοχή ανοικτού αμαξώματος. Πάρτε μια γεύση…

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης
Η εκρηκτική Alfa Romeo 4C που είδαμε στην έκθεση της Γενεύης την περασμένη εβδομάδα ήταν αναμφισβήτητα ένα από τα μοντέλα που κυριολεκτικά έκλεψαν την παράσταση. Όχι μόνο λόγω του εκπληκτικής σχεδίασης αμαξώματος της, όχι μόνο γιατί το μοντέλο σε κάθε περίπτωση αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ των «γήινων» αυτοκινήτων της φίρμας και της ονειρικής 8C, αλλά και γιατί η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα τη δούμε στο δρόμο μέσα στο 2012!

Το τελευταίο κάνει ήδη τους απανταχού φίλους της φίρμας να περιμένουν το εκρηκτικό κεντρομήχανο ιταλικό αυτοκίνητο με κομμένη την ανάσα, ενώ την ίδια στιγμή η Alfa Romeo τους επιφυλάσσει ακόμη μια έκπληξη: την ανοικτή εκδοχή της! Αυτό τουλάχιστον αναφέρουν δημοσιεύματα του αμερικάνικου ειδικού τύπου, τα οποία μάλιστα επιμένουν ότι το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο. Σε κάθε περίπτωση, και εάν η ανταπόκριση του κοινού είναι όσο θετική ήταν και για την κλειστή εκδοχή της, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η Spider έκδοση θα πάρει το πράσινο φως!

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/PEALFA4C-5.jpg
Ανεπίσημη φωτογραφία της ανοικτής Alfa Romeo 4C

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/PEALFA4C-6.jpg

ΠΗΓΗ (http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/99189.asp)

crazy_beaver
16-03-11, 13:09
Πολύ όμορφο το ρημάδι!!!!!!!!!

nik200
16-03-11, 13:16
πολυ ομορφες και οι τρεις...αχχχααχχχααχαχαχ

race535
16-03-11, 21:52
http://img98.imageshack.us/img98/5761/dsc02436g.jpg (http://img98.imageshack.us/i/dsc02436g.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img545.imageshack.us/img545/94/dsc02439x.jpg (http://img545.imageshack.us/i/dsc02439x.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img856.imageshack.us/img856/4007/dsc02441g.jpg (http://img856.imageshack.us/i/dsc02441g.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img233.imageshack.us/img233/3466/dsc02438l.jpg (http://img233.imageshack.us/i/dsc02438l.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Αν το δειτε απο κοντα ειναι πολυ πιο ομορφο!
Πιστευω θα κλεψει πολλες καρδιες

Driver M
16-03-11, 22:09
Δεν ξέρω τι θα λέει στο δρόμο, αλλά εμφανισιακά οι cayman-boxster μπροστά του φαντάζουν απλά...ασήμαντες.