Επιστροφή στο Forum : Αξιζει η μετατροπη σε Υγραεριοκινηση 5ης γενιας για M3 e46?
Nikos-bmw m3 competition
08-03-11, 09:57
καλημερα καλη σαρακοστη σε ολους. θα ηθελα την πολύτιμη γνωμη σας αν αξιζει η μετατροπη σε Υγραεριοκινηση 5ης γενιας για M3 e46? + and -
υπαρχει καποιος που το εχει κανει? αν ναι ποιες οι εντυπωσεις?
Ειδικά για ///Μ3 δεν αξίζει η υγραεριοκίνηση ούτε για 100ης γενιάς.
Κράτα το Μ3 όπως είναι και πάρε και ένα Fiat Panda ή καλύτερα ακόμα ένα Fiat panda diesel (μεταχειρισμένα θα σου κοστίσουν λίγο παραπάνω από το κιτ υγραερίου).
Ακόμα καλύτερα ίσως το daihatsu cuore. Δεν κάνω πλάκα. Πιο πολύ οικονομία θα κάνεις από το να καίς 18lt/100 χλμ υγραέριο στο M3...χώρια που θα το καταστρέψεις.
Ειδικά για ///Μ3 δεν αξίζει η υγραεριοκίνηση ούτε για 100ης γενιάς.
Κράτα το Μ3 όπως είναι και πάρε και ένα Fiat Panda ή καλύτερα ακόμα ένα Fiat panda diesel (μεταχειρισμένα θα σου κοστίσουν λίγο παραπάνω από το κιτ υγραερίου).
Ακόμα καλύτερα ίσως το daihatsu cuore. Δεν κάνω πλάκα. Πιο πολύ οικονομία θα κάνεις από το να καίς 18lt/100 χλμ υγραέριο στο M3...χώρια που θα το καταστρέψεις.
+1 και από μένα....
mitsos_chania
08-03-11, 15:09
Ειδικά για ///Μ3 δεν αξίζει η υγραεριοκίνηση ούτε για 100ης γενιάς.
Κράτα το Μ3 όπως είναι και πάρε και ένα Fiat Panda ή καλύτερα ακόμα ένα Fiat panda diesel (μεταχειρισμένα θα σου κοστίσουν λίγο παραπάνω από το κιτ υγραερίου).
Ακόμα καλύτερα ίσως το daihatsu cuore. Δεν κάνω πλάκα. Πιο πολύ οικονομία θα κάνεις από το να καίς 18lt/100 χλμ υγραέριο στο M3...χώρια που θα το καταστρέψεις.
ποιο κιτ υγραεριου κανει 10 χιλιαρικα που κανει το panda diesel?
ποιο κιτ υγραεριου κανει 10 χιλιαρικα που κανει το panda diesel?
Ειδικά για ///Μ3 δεν αξίζει η υγραεριοκίνηση ούτε για 100ης γενιάς.
Κράτα το Μ3 όπως είναι και πάρε και ένα Fiat Panda ή καλύτερα ακόμα ένα Fiat panda diesel (μεταχειρισμένα θα σου κοστίσουν λίγο παραπάνω από το κιτ υγραερίου).
Ακόμα καλύτερα ίσως το daihatsu cuore. Δεν κάνω πλάκα. Πιο πολύ οικονομία θα κάνεις από το να καίς 18lt/100 χλμ υγραέριο στο M3...χώρια που θα το καταστρέψεις.
Μεταχειρισμένα κάνουν 10.000?
Πάντως αν βάλεις 2000 το κιτ υγραερίου και 10.000 για το μοτέρ της Μ3 που θα στείλεις για ''ανάπαυση'' μετά από λίγο καιρό με το στέγνωμα που προκαλεί στους θαλάμους καύσης το υγραέριο...το παίρνεις και καινούριο το panda diesel :owned:
Εντάξει παιδιά, ειδικά όταν μιλάμε για μοτέρ ιδιαίτερα και ιδιόρρυθμα αν δεν τα βγάλει από μόνη της η BMW (και η κάθε εταιρεία) με εγγύηση...μη μιλάμε για υγραέριο.
Χώρια τα +100 κιλά στο Μ3...Τι το πήρε? Για να καίει υγραέριο και να πηγαίνει οικονομικά? (που θα καίει 13λτ+30% = 15+ λτ/100 χλμ υγραερίου).
Με ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μικρό και πραγματικά οικονομικό είναι καλύτερα.
(άσε που τα 2000 ενός κιτ υγραερίου αγοράζουν ΑΚΟΜΑ 1200 λιτρα βενζίνης...που σε πάνε μακριά).
ThaNOS E46coupe
09-03-11, 01:17
αφου δε θελεις να ακει τι το πηρες το Μ3 τοτε? Συγνωμη για το (υφακι) αλλα μου φαινεται λιγο κουλο. Για μενα ουτε να το σκευτεσαι. Αν θελεις απλα να μη καιε , κανε αυτο που σου λεει ο dimm77. Ειναι η καλυτερη λυση...ενα αμαξι σαν το δικο σου το καταστρεφεις βαζοντας υγραεριο...δε το λυπασαι?
θα ηθελα την πολύτιμη γνωμη σας αν αξιζει η μετατροπη σε Υγραεριοκινηση 5ης γενιας για M3 e46? + and -
υπαρχει καποιος που το εχει κανει? αν ναι ποιες οι εντυπωσεις?
Το συζητάς..??? Και βέβαια αξίζει....
Και μετά να βάζεις και την πεθερά σου μέσα (αν δεν έχεις σου δανείζω-χαρίζω την δική μου) να πηγαίνετε βολτίτσα στα μαγαζιά για καφεδάκι και έρευνα αγοράς...
Και μην ξεχάσεις και τον κλασικό τάκο κάτω απο το γκάζι...
Θα με πεθάνεις ρε φίλε....
Μ3 έχεις γαμώτο...
Τί το πήρες..? Δεν νοίκιαζες ένα για κάποιο διάστημα να ξεχαρμανιάσεις... να σου μείνουν τα φράγκα και να μην έχεις και τέτοια διλλήματα κατανάλωσης..???
Έχεις Μ3, και μάλιστα Competition (έαν ισχύει το Nickname σου), και σκέφτεσαι να το βεβηλώσεις έτσι??? Άλλωστε δεν κάνουμε ποτέ το λάθος να πάρουμε ένα ειδικό όχημα (λ.χ. Μ3) εάν δεν έχουμε δεύτερο καθημερινό αμάξι!
Έχεις Μ3, και μάλιστα Competition (έαν ισχύει το Nickname σου), και σκέφτεσαι να το βεβηλώσεις έτσι??? Άλλωστε δεν κάνουμε ποτέ το λάθος να πάρουμε ένα ειδικό όχημα (λ.χ. Μ3) εάν δεν έχουμε δεύτερο καθημερινό αμάξι!
και να συμπληρώσω αν δεν μπορούμε να το συντηρήσουμε όπως πρέπει... (εντελώς φιλικά τα σχόλια αυτά)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1218615/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1218615/
αφου ειναι το καλύτερο που κυκλοφοράει και έχει περάσει και πρόσφατο special service (special, όπως το johny το μπλε ενα πράμα)...ε, τότε... να πάω να το πάρω....:chair:
ThaNOS E46coupe
09-03-11, 14:38
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1218615/
χαχαχαχαχα....ντάξει . επειδη έχει γίνει δέ σημαίνει οτι πρέπει όλοι μας να το κάνουμε....και δέ σημαίνει επίσης οτι έχει γίνει σωστή δουλειά και οτι δέν πρόκειται να ψάχνεις μετά απο κανα δύο τρείς μήνες για κιτ επισκευης κεφαλής....ή ξέρω γώ τί άλλο...:nono:
καλα δε το βαλα για απαντηση ,φυσικα.
αν και πολλες φορες σκεφτομαι οτι δεν υπαρχει οικονομικοτερος τροπος ,να κυκλοφορεις απο το υγραεριο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1218615/
H M5 η ΓΝΗΣΙΑ που όμως έχει μειωμένο τεκμήριο και πίσω φώτα από απλό 39άρι....
παιδιά έλεος !!! ... δεν υπάρχει στα σοβαρά η περίπτωση να συζητάμε για υγραέριο σε οποιοδήποτε "s" Μοτέρ !!!
είναι σα να αγοράσεις 6τάπα για να παίζεις μπάλα ... και μετά να ψάχνεις για πριόνι να τα κάνεις φλατ για να πας το βράδυ για ποτό !!!
http://www.bmwcoop.com/2011/01/12/g-powers-bmw-m5-hurricane-gs-e60-is-the-fastest-lpg-powered-vehicle/
http://www.ac-schnitzer.de/bmw-automobile/pop-up-seiten/2007-10-schnellster-pkw-mit-gasantrieb-weltweit/
γιατι οχι!!!
while the kit comes with a price of 33,571 euros ... για αυτό ίσως ???
... για αυτό ίσως ???
Οσον αφορα την τιμη στο αναγνωριζω!
Εδωσα τα Links ομως για να αναρωτηθουμε για ποιον λογο τοσο μεγαλες και σοβαρες εταιριες ασχολουνται με μεγαλα αυτοκινητα και LPG.......
Καποιο λογο θα εχουν,, δεν μπορει να πετανε τα λεφτα τους ετσι :scratchch
Αν δεν αξιζε η συγκεκριμενη τεχνολογια δεν νομιζω να τρωγοντουσαν να φτιαξουν κατι...
Τυχαιο.... δεν νομιζω!!!
Πρασινο ντεμεκ μαρκετινγκ. Λες και θα τον πειραζει αυτον που θα δωσει τοσα χρηματα για ενα τετοιο αμαξι η τιμη της βενζινης.
το μόνο πλεονέκτημα του Lpg είναι η χαμηλή τιμή πώλησης του καυσίμου (για όσο αυτό ισχύει) ... ο λόγος που ασχολούνται η gpower και οι άλλοι είναι καθαρά για προβολή τους !!! ...
σε κάθε περίπτωση από τη στιγμή που το μοτέρ είναι σχεδιασμένο για κάυση βενζίνης το θεωρώ πολύ επικίνδυνο και χωρίς νόημα να προσπαθείς να το κάνεις να δουλέψει με άλλο κάυσιμο !!!
H M5 η ΓΝΗΣΙΑ που όμως έχει μειωμένο τεκμήριο και πίσω φώτα από απλό 39άρι....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1218615/
Να σας υπενθυμισω απλα, οτι αυτο ειναι το Μ5 που πριν κανα 2μηνο πουλιοταν στη Θεσ/νικη και τελευταια φωτο της αγγελιας ηταν μια του Παπαδοπουλου (οχι του εξατμισα) :nutkick:
Ειναι απλα τα πραματα φιλεμου.Η παιρνεις παπι που καιει 2 λιτρα τα 100 χλμ και κανεις την δουλειασου καθεμερα οπως εγω και το αμαξι τοχεις για βολτες η παιρνεις ενα χρεπι και του βαζεις υγραεριο και πηγαινεις και ερχεσαι στην δουλεισου.
Πιος ο λογος να χαλασεις το ωραιοσου αμαξακι η να του κανεις απειρα χλμ τζαμπα καθε μερα στην πολη.
το μόνο πλεονέκτημα του Lpg είναι η χαμηλή τιμή πώλησης του καυσίμου (για όσο αυτό ισχύει) ... ο λόγος που ασχολούνται η gpower και οι άλλοι είναι καθαρά για προβολή τους !!! ...
σε κάθε περίπτωση από τη στιγμή που το μοτέρ είναι σχεδιασμένο για κάυση βενζίνης το θεωρώ πολύ επικίνδυνο και χωρίς νόημα να προσπαθείς να το κάνεις να δουλέψει με άλλο κάυσιμο !!!
Επικυνδυνο δεν ειναι νικο ουτε για το μοτερ ουτε για τον οδηγο.Εχει βαλει σε αστρα ο αδερφοσμου και ειναι μια χαρα.αλλα σε αστρα!!και οχι σε Μ αμαξι η οτιδηποτε αμαξι επιδοσεων.
Εεε... όσο να'ναι κάποιο βαθμό επικινδυνότητας τον έχει...
Εδώ σε αυτοκίνητα με τόσο μελετημένη κατασκευή, τόσα τεστ και δοκιμές πριν και μετά την παραγωγή τους και τόση προσοχή και μελέτη απο οργανωμένες ομάδες τεχνικών για άπειρες ώρες πάνω απο αυτά και τελικά βλέπεις... αστοχίες υλικών, εγγύηση καλής θέλησης, ανακλήσεις μοντέλων..
Ποιός εγγυάται για την συμπεριφορά του πχ σε μια πλαγιομετωπική... ή σε ενα συνεχές τουμπάρισμα..
filipcon76
09-03-11, 20:43
Η γνωμη μου,μιας και το εχω δοκιμασμενο το υγραεριο,και εχω ακουσει πολλες αποψεις πανω στο θεμα αυτο,υγραεριο σε bmw αξιζει τον κοπο μονο σε κινητηρες απο 1800 μεχρι 2500 κυβικα,αν και ακομα στα 25αρια αξιζει και οχι.απο 25αρι και πανω,πρωτον δεν υπαρχει ουσιαστικα μεγαλη διαφορα στην οικονομια,και οπως σωστα ειπε ο φιλος πιο πανω,καποιος που παιρνει αμαξι αυτου του κυβισμου,γνωριζει ποσο καιει και τι κοστιζει και γιατι το παιρνει..Μ3 με υγραεριο ειναι σαν 325 χωρις!
filipcon76
09-03-11, 20:47
Οσο για την ασφαλεια παιδια,η γνωμη μου ειναι πως ειναι πολυ πιο ασφαλες απο την βενζινη..σε ενα τουμπαρισμα πχ,υπαρχει βαλβιδα που κλεινει με σενσορ στις συγχρονες εγκαταστασεις και εμποδιζει τη διαρροη..και στο πιο συγχρονο βενζινοκινητο,δεν υπαρχει τετοιο πραγμα!
οσο ασφαλες ειναι το αμαξι με βενζινη αλλο τοσο ειναι και με υγραεριο.οσο γι αυτο που λενε οτι κανει ζημια στο μοτερ γιατι δεν λιπαινονται βαλβιδες κτλπ ειναι λαθος γιατι οταν βαζεις μπροστα ξεκιναει με βενζινη και για μερικα λεπτα μεχρι που μπαινει το υγραεριο αυτοματα οπως και σε ολη την λειτουργια του μοτερ τα μπεκ ψεκαζουν και πολυ λιγο βενζινη για την λιπανση των βαλβιδων.Παρολα αυτα εχω εδω και χρονια ενα παπακι για να πηγαινω στην δουλειαμου και να μην γραφω τζαμπα χλμ στο αμαξιμου που το εχω ΜΟΝΟ για τις βολτεσμου.
oldcarskickass
09-03-11, 22:40
Εεε... όσο να'ναι κάποιο βαθμό επικινδυνότητας τον έχει...
Εδώ σε αυτοκίνητα με τόσο μελετημένη κατασκευή, τόσα τεστ και δοκιμές πριν και μετά την παραγωγή τους και τόση προσοχή και μελέτη απο οργανωμένες ομάδες τεχνικών για άπειρες ώρες πάνω απο αυτά και τελικά βλέπεις... αστοχίες υλικών, εγγύηση καλής θέλησης, ανακλήσεις μοντέλων..
Ποιός εγγυάται για την συμπεριφορά του πχ σε μια πλαγιομετωπική... ή σε ενα συνεχές τουμπάρισμα..
Το αρκετά μεγάλο πάχος σε ατσάλι που είναι φτιαγμένη η δεξαμενή σε αντίθεση με το φύλλο λαμαρίνας ή το σκέτο πλαστικό του τεπόζιτου βενζίνης.
Μπορεί να έχεις δίκιο..
Προσωπικές μου φοβίες και ανασφάλειες είναι..
Αλλά δεν αναφερόμουν ολοκληρωτικά και μόνο στην αντοχή του τεπόζιτου (σίγουρα αυτό είναι μελετημένο...)
αλλά σε μικροπροβλήματα που δημιουργούνται απο ανύποπτες αιτίες σε συνθήκες κίνησης ή καθημερινές πράξεις..
Κάτι σαν αυτό π.χ.
http://www.youtube.com/watch?v=1tYO4jvnJHw&feature=related
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.