PDA

Επιστροφή στο Forum : E90 320i N43 Πολλαπλασιαστες,αισθητηρας ΝοΧ και Μπεκ


nick7837
09-03-11, 19:30
Καλησπέρα όπως γράφω και στον τίτλο του thread έχω το 320i με τον N43 και μέσα στο τελευταίο τρίμηνο με άφησε τρεις φορές στην μέση του ταξιδίου με τις εξής βλάβες :
1.Πολλαπλασιαστές πρώτα ο Νο 3 μετά ο Νο 2 και τέλος ο Νο 4 και από μόνος μου προληπτικά ζήτησα την αλλαγή και του Νο 1
2.Αισθητήρας ΝοΧ ο οποίος ευτυχώς ήταν εντος εγγύησης γιατί είχε αλλαχτεί πάλι στις 9/7/2009
3.Και τέλος μπεκ 3ου κυλίνδρου το οποίο ήταν και αυτό εκτός εγγύησης και πάλι με άφησε στην μέση του δρόμου.
Μετά από όλα αυτά και αφού το αμάξι δεν πάει παρά μόνο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία πείτε μου τι να κάνω γιατί έχω απηυδήσει και έχω βαρεθεί να πληρώνω ζημίες που κατά την γνώμη μου είναι αδικαιολόγητες για ένα αμάξι τέτοιας ποιότητας και άξιας.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

halkida116mpack
09-03-11, 23:31
ακριβως τα ιδια με Ν43 και εγω μονο που για να με φτασεις πρεπει να καψεις και εναν αισθητηρα λ...:angryfire
θα σου πω εγω τι να κανεις... πρεπει να κανεις υπομονη να περαουν αλλα 3-4 χρονια να ξεπερασουμε την κριση μπας και πιασει λιγο αξια το αμαξι και να του βαλεις ενα εμπλαστρο στην μηχανη, να βαλεις το καλο σου το κουστουμι εσυ και να το σπρωξεις να παρεις κανα Μερσεντες η κανα βαγκ γκρουπ μηπως και σωθεις και εσυ...
ακρη δεν θα βγαλεις οσο και αν το τρεξεις ολο μακακιες θα σου λενε απο την απαραδεκτη bmw hellas οι γερμανοι θα κανουν πι-πι το παπι και ολα θα ειναι μελι γαλα γι αυτους που σου πηραν τα λεφτα και εσυ θα βραζεις στο ζουμι σου....

στα λεω γιατι και εγω 3 φορες εμεινα απο αυτα που λες και σου λεω και πιστεψε με δεν εχω λογο να σε κοροιδευω...το σαλιο σου χαλας και τα νευρα σου σπας...ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΤΑ ΑΜΑΞΑΚΙΑ ΑΥΤΑ.
φιλικα Παναγιωτης

ntinos
10-03-11, 13:38
Συμφωνω και επ'αυξανω.

Ειναι προβληματικα.

Εχω ενα 320si (E90), και ενα 116i η γυναικα μου.

Εχουμε αλλαξει 6-7 πολλαπλασιαστες και οι δυο μαζι.

Καθε φορα που τα παμε συνεργειο (εξουσιοδοτημενο, και παντα στο ιδιο) υπαρχουν τουλαχιστουν 2-3 αυτοκινητα μεσα (καινουργια) με διαφορων ειδων προβληματα, στανταρ καποια με προβλημα στους πολλαπλασιατες.

Οι ιδιοι οι υπευθυνοι που εργαζονται εκει εχουν παραδεχτει οτι ειναι προβληματικα.

cop01nt
10-03-11, 13:49
Φίλε συνήθες το προβλημά σου, κια εγώ τα ιδια τράβηξα όλο τον Γενάρη.
Ρε παιδιά δεν θα έπρεπε η BMW Hellas να ανακαλέσει όλα τα αυτοκίνητα και να αλλάξει προληπτικά τους πολλαπλασιαστές ; Είναι ένα πρόβλημα που εχούν σχεδόν όλα τα Ε90.

halkida116mpack
10-03-11, 15:16
τι να κανει η μπε εμ βε ελλας.....πλακα κανεις
μας δουλευει η μαλλον νομιζει οτι μας δουλευει...
κραχτε τους οπως το εκανα και εγω μην περιμενοντας τιποτα ομως
απλα κραχτε τους και αν μας ξαναδουν σαν πελατες να μας γραψουν και μην ακουω λαμακιες οπως σε ολα συμβαινουν γιατι εχω εμπειρια και απο μερκ και απο βαγκ γκρουπ τα οποια δουλευουν μονο με βενζινη και τα τυπικα σερβις...η υπογραφη μου τα λεει ΟλΑ

Driver M
10-03-11, 17:21
Φίλε συνήθες το προβλημά σου, κια εγώ τα ιδια τράβηξα όλο τον Γενάρη.
Ρε παιδιά δεν θα έπρεπε η BMW Hellas να ανακαλέσει όλα τα αυτοκίνητα και να αλλάξει προληπτικά τους πολλαπλασιαστές ; Είναι ένα πρόβλημα που εχούν σχεδόν όλα τα Ε90.
Για την ακρίβεια, όλα τα Ε9Χ με e.d. κινητήρα.

stef
10-03-11, 19:03
Για να καταλάβω ο Ν43 είναι ο κινητήρας με τα 170 άλογα ενώ ο Ν42 με τα 150 σωστά?

stef
10-03-11, 19:29
Sorry Ν46 ο κινητήρας με τα 150 άλογα..

nick7837
11-03-11, 16:50
Φίλε συνήθες το προβλημά σου, κια εγώ τα ιδια τράβηξα όλο τον Γενάρη.
Ρε παιδιά δεν θα έπρεπε η BMW Hellas να ανακαλέσει όλα τα αυτοκίνητα και να αλλάξει προληπτικά τους πολλαπλασιαστές ; Είναι ένα πρόβλημα που εχούν σχεδόν όλα τα Ε90.

Μαλλον θα επρεπε να το ειχαν κανει ηδη αλλα που ???? για ολα λενε φταιει η Ελληνικη βενζινη και τιποτα αλλο.Η απαντηση που μου εδωσαν στο mail που εστειλα ειναι :
"Δυστυχώς το ερώτημά σας δεν μπορεί να απαντηθεί από την BMW Hellas, από τη στιγμή που δεν έχουμε εικόνα της κατάστασης και των λειτουργιών του οχήματός σας, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Πλέον αρμόδιοι να σας εξυπηρετήσουν για θέματα τεχνικής φύσεως και να αποκαταστήσουν την όποια βλάβη εφόσον αυτή διαπιστωθεί, είναι οι τεχνικοί των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών του δικτύου μας, κατόπιν ελέγχου του αυτοκινήτου.


Με εκτίμηση
Για τη BMW Hellas

Μαίρη Χατζίνα
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών"

και τους εγραψα οτι και σε εσας εδω εδω στο forum αλλα δεν ηταν κατανοητα μαλλον!!!

Driver M
11-03-11, 16:59
Sorry Ν46 ο κινητήρας με τα 150 άλογα..
Ναι. O N46B20.

halkida116mpack
11-03-11, 17:17
Μαλλον θα επρεπε να το ειχαν κανει ηδη αλλα που ???? για ολα λενε φταιει η Ελληνικη βενζινη και τιποτα αλλο.Η απαντηση που μου εδωσαν στο mail που εστειλα ειναι :
"Δυστυχώς το ερώτημά σας δεν μπορεί να απαντηθεί από την BMW Hellas, από τη στιγμή που δεν έχουμε εικόνα της κατάστασης και των λειτουργιών του οχήματός σας, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Πλέον αρμόδιοι να σας εξυπηρετήσουν για θέματα τεχνικής φύσεως και να αποκαταστήσουν την όποια βλάβη εφόσον αυτή διαπιστωθεί, είναι οι τεχνικοί των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών του δικτύου μας, κατόπιν ελέγχου του αυτοκινήτου.


Με εκτίμηση
Για τη BMW Hellas

Μαίρη Χατζίνα
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών"

και τους εγραψα οτι και σε εσας εδω εδω στο forum αλλα δεν ηταν κατανοητα μαλλον!!!

νικο οπως σου ειπα το κουστουμακι το εμπλαστακι και σε 2-3 χρονια σταυρωσε το και δρομο..

nick7837
02-04-11, 11:37
Επανέρχομαι με νέα
Μετά από την ταλαιπωρία μου και μετά από μια καλή έρευνα στο internet έστειλα e-mail παραπόνων στην BMW HELLAS και το αποτέλεσμα ήταν η αντικατάσταση όλων των μπέκ με εγγύηση καλής θέλησης και από ότι έμαθα είναι μια πρωτοβουλία της BMW HELLAS και όχι της Γερμανίας . Επίσης να επισημάνω ότι εγώ είχα τον παλιό κωδικό μπέκ και είναι και αυτός άλλος ένας λόγος για την αλλαγή όλων των μπέκ.

sak1100
02-04-11, 13:49
και σε μενα το ιδιο εγινε φιλε, πηγα για ενα πολλαπλασιαστη και μου τους αλλαξαν και τους 4

ditris
02-04-11, 14:33
και μην ακουω λαμακιες οπως σε ολα συμβαινουν γιατι εχω εμπειρια και απο μερκ και απο βαγκ γκρουπ τα οποια δουλευουν μονο με βενζινη και τα τυπικα σερβις...η υπογραφη μου τα λεει ΟλΑ

Το vw golf 4 1600 16v της οικογενείας μου αγορασμένο το 2003 κ συντηρούμενο πάντα μεσα στην vw.....τώρα έχει 90000χλμ ...και έχει αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές, 2 βεντιλατέρ κ καλα που τα καταλαβαινα γιατι καιγονταν μεσα στο καλοκαιρι, μια φούσκα νερού, και 2 γρύλλοι παραθύρων
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η VW ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ....ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...ΑΠΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ......

bimmer-corfu
04-04-11, 16:09
ίσα ίσα που εδώ έχουμε να λέμε για 1-2 μοτέρ και κάτι VW κτλ δεν ξέρουν απο που να αρχίσουν και που να τελειώσουν. άσε γιατί θα γίνει μύλος και αυτό το thread στο τέλος

gballas
19-04-11, 16:24
και σε μενα το ιδιο εγινε φιλε, πηγα για ενα πολλαπλασιαστη και μου τους αλλαξαν και τους 4

εμένα μου κάηκε ένας πολλαπλασιαστής και μου παν αφού είναι στην εγγυηση το αμάξι δεν μπορούμε να τους αλλάξουμε όλους. Απλά αν στο μέλλον καεί κανένας πάλι.. με το κόλπο εγγύηση καλής θέληση στον αλλάζουν τσαμπα

giannis 116
19-04-11, 18:13
εμένα μου κάηκε ένας πολλαπλασιαστής και μου παν αφού είναι στην εγγυηση το αμάξι δεν μπορούμε να τους αλλάξουμε όλους. Απλά αν στο μέλλον καεί κανένας πάλι.. με το κόλπο εγγύηση καλής θέληση στον αλλάζουν τσαμπα

Ε, μη παιρνεις και ορκο! Δε νομιζω πως το κανουν ολοι σε ολους τους πελατες τους.

Dionysis
20-04-11, 12:45
Και εμέμα μου έβγαλε τα 1000 μύρια προλήματα. Οχι απλά δεν ξανα αγωράζω bmw ούτε απο έξω δεν περνάω βλέπω bmw και αλάζω δρόμο

LefterisK
20-04-11, 18:33
επειδη ειπωθηκε κατι περι αξιοπιστιας των βαγκ-γκρουπ στην 1η σελιδα (και δεν αναφερομαι για το πιο πανω ποστ) , απλα με ενα πολυ γρηγορο ψαξιμο στο νετ θα δειτε οτι το εν λογω γκρουπ ειναι ο αρχηγος των βλαβων σε θεματα πολλ/στων!!! και ειναι ισως το μονο γκρουπ που οι κατοχοι των οχηματων του συνεχιζουν να αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα ακομα και με αλλαγη των πολλ/στων με αλλης κατασκευαστριας εταιρειας προιοντα! ας θυμηθουμε και τα fsi που εξαφανιστηκαν εν μια νυκτη!
ειπαμε, τα αμεσου ψεκασμου μοτορια ειναι ευαισθητα σε αυτα τα θεματα...(και απαιτουν κ καλη βενζινη 98οκτανιων , κατι που στη χωρα αυτη σπανιζει...)

dimliakos
29-06-12, 09:50
Ektos apo O2 sensors prosekste kai tous katalytes.
Exei themata tetoioy idous, aparadekta. Sini8os an agwraseis BMW me to pou kykloforisei thn patises. Tha bgalei ola auta ta problimata. Ta ligo prin facelift kai facelift den exoun tetoia themata.
To diko mou 320i E92 2010 5K pollaplasiasths. Kai mou poulagane kai trela oti ftaiei h benzini. Ton allaksane bebaia (warranty) kai eipane kai oti perasane kai neo programma. H alh8ia einai oti kapou eixe ena psilodagoma apo thn arxh (sto shmeio pou apo oikonomikh odhghsei apofasiseis na to patiseis ligo) alla twra douleuei kala.

Agorasa apo to ebay 2 pollaplasiastes kai 2 mpek kai toys koubalaw mazi. Pote den ksereis. Gyrisame sta 70s 80s.

Pantos mia E39 2.2 toy 2002 exei kanei 390k kai exei alaksei mono mia trompa benzinhs kai ena psigeio..

bimmer-corfu
29-06-12, 10:06
το δικό μου Ε92 του 2008 με 70.000 χιλιόμετρα έκαψε ένα πολλαπλασιαστή αλλά τους άλλαξα όλους για να μη γράφω κάθε λίγο για προβλήματα.
Επίσης αλλάξαν nox στην εγγύση.
Αυτά... για 70.000 χιλ δεν νομίζω ότι είναι τραγικά

και όλα τα παραπάνω είναι λάθος φίλοι μου, δεν μένεις στη μέση του δρόμου με ένα καμένο πολλαπλασιαστή (ΟΚ ρετάρει αλλά πάει κουτσά στραβά) αλλά ούτε και απο nox

xristaras
29-06-12, 11:46
καλημέρα,

είναι γεονος ότι οι κινητηρες με τα ed βγαζουν προβλήματα, ιδιαιτερα στους πολλαπλασιαστες. Πέρυσι τετοιο καιρο πήρα ένα 316i/2011 και το κράτησα τρεις μηνες και το έδωσα για αλλους λόγους) και ειχα θεματακια με πολλπαλισατες, ο μονος κινητηρας ππυ δεν βγαζει τιποτα ειναι ο Ν46Β20, εγγυηση δεν σπαει δεν χαλαει

rapid_fast
29-06-12, 13:36
καλημέρα,

είναι γεονος ότι οι κινητηρες με τα ed βγαζουν προβλήματα, ιδιαιτερα στους πολλαπλασιαστες. Πέρυσι τετοιο καιρο πήρα ένα 316i/2011 και το κράτησα τρεις μηνες και το έδωσα για αλλους λόγους) και ειχα θεματακια με πολλπαλισατες, ο μονος κινητηρας ππυ δεν βγαζει τιποτα ειναι ο Ν46Β20, εγγυηση δεν σπαει δεν χαλαει

Ολα σπάνε, όλα χαλάνε, όλα βγάζουν..
Κυρίως σπάνε οι οδηγοι, ακολούθως χαλάνε απο τους οδηγους και τέλος βγάζουν επειδή
ο οδηγός δεν βάζει όταν πρέπει..

Ν46Β20.. 1 πολλαπλασιαστής, 1 αισθητήρας στροφάλου, 1 αισθητήρας νερού, 1 παγούρι..
350.000 χλμ...

BMW Power
29-06-12, 13:41
Το τελευταίο update που έχω για τα 4κύλινδρα ed είναι ότι οι αυξημένες θερμοκρασίες προκαλούν τα θέματα των πολλαπλασιαστών. Οπότε ακόμα και οι καινούριοι πολλαπλασιαστές κάποια στιγμή θα πεθάνουν. Είναι θέμα σχεδιασμού του μοτέρ οπότε λύση δεν υπάρχει.

lefterishatzi
29-06-12, 14:13
Όποιος θέλει να δει πραγματικό αποτέλεσμα να αλλάξει μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί όλα μαζί με τους καινούργιους κωδικούς. Αν είναι τυχερός μπορεί να γλυτώσει τον Νοχ, αλλιώς αν είχε καιρό τα παλιά με λαμπάκια και ιστορίες πάει κι αυτός για αλλαγή. Υπ'όψιν τα αμάξια πρέπει καμιά φορά να τα πάμε και πάνω από 3000 στροφές... Εγώ που έκανα αυτά εδώ και 12000χλμ πάω καλά

xristaras
29-06-12, 14:16
άρα καλα τα λέω, 350.000 χλμ είναι πάρα πολλα γαι αυτες τις λιγες βλαβες...

rapid_fast
29-06-12, 15:46
Το τελευταίο update που έχω για τα 4κύλινδρα ed είναι ότι οι αυξημένες θερμοκρασίες προκαλούν τα θέματα των πολλαπλασιαστών. Οπότε ακόμα και οι καινούριοι πολλαπλασιαστές κάποια στιγμή θα πεθάνουν. Είναι θέμα σχεδιασμού του μοτέρ οπότε λύση δεν υπάρχει.

Μα τι λέτε αγαπημένε μας Admin?? Δεν είναι η ποιότητα των Ελληνικών καυσίμων??
Ούτε η πίεση αέρα στα λάστιχα???
Μήπως υπάρχει διαθέσιμο το κείμενο του update γιατί έχω μεγάλη ένσταση για το θέμα??

BMW Power
29-06-12, 15:52
Υπάρχει ποτέ περίπτωση να δημοσιευθεί κάτι τέτοιο επίσημα???

Όχι βέβαια, απλά αυτή είναι η εξήγηση που δίνουν στους μηχανικούς της αγαπημένης μας εταιρίας όταν και οι ίδιοι έχουν αυτή την απλή απορία "Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε?"

rapid_fast
29-06-12, 16:00
Υπάρχει ποτέ περίπτωση να δημοσιευθεί κάτι τέτοιο επίσημα???

Όχι βέβαια, απλά αυτή είναι η εξήγηση που δίνουν στους μηχανικούς της αγαπημένης μας εταιρίας όταν και οι ίδιοι έχουν αυτή την απλή απορία "Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε?"

Ο πολλαπλασιαστής έχει εσωτερικά 2 πηνία..
Το μπουζί έχει εσωτερικά 2 πηνία..
Πιο κοντά στην υψηλή θερμοκρασία είναι φυσικά το μπουζί..
Πέραν τούτου, μπορεί άνετα, να μπεί μια προέκταση ΔΙΠΛΟ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ όπως το αποκαλούμε,
μεταξύ του πολλαπλασιαστή και του μπουζί, και να απομακρυνθεί ο πολαπλασιαστής
απο την πηγή της θερμότητας..
η Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ένας τετραπλός πολλαπλασιαστής, με κλαρινέτα του ενός
μέτρου και πιπέτες για εμπλοκή στο μπουζί..
Χρησιμοποίησα την καθομιλουμένη των συνεργείων της παλιάς εποχής,
διότι ο λόγος βλάβης που δόθηκε (αν πραγματικά δόθηκε και δεν είναι Ρ.Α.)
είναι απλά πίπες...

antrets
29-06-12, 22:50
καλησπερα ευτηχως το φτηνω μην το ματιασω, τιποτα απολυτος 72000 316 του 2007 μονο βενζινα κ τα λαδακια του ολα στην ωρα του. ευχαριστημενος απολυτα!

ptzi
30-06-12, 11:23
Αγαπητε φιλε rapid_fast αν ειναι οπως τα λες (ελληνικες βενζινες κλπ) γιατι τα ιδια προβληματα αναφερονται κατα κορον και στα αγγλοφωνα forum που παρακολουθω; Ο admin εχει δικιο και παροτι αλλαζουν συνεχεια οι κωδικοι των προβληματικων εξαρτηματων τα προβληματα συνεχιζονται. Και το γεγονος οτι προκειται για θεμα σχεδιασης του κινητηρα εχει αναφερθει και σε μενα απο τεχνικο συμβουλο εξουσιοδοτημενου συνεργειου. Αν το θεμα οντως βρισκεται στη υψηλοτερη θερμοκρασια του θαλαμου καυσης αυτο ειναι πολυ πιθανον λογω των ιδιαιτερων χαρακτηριστικων καυσης που εχει ο N43 (αμεσος ψεκασμος, υψηλη συμπιεση για βενζινοκινητηρα και λειτουργεια με φτωχο μειγμα που ως γνωστον το φτωχο μειγμα ανεβαζει τη θερμοκρασια για αυτο το λογο εχουμε και οξειδια του αζωτου που ειναι και ο λογος υπαρξης του αισθητηρα NOx).

120ihatch
30-06-12, 19:18
Αλήθεια, έχει κανείς κάποιο γνωστό στον τομέα των καυσίμων (βενζίνη-πετρέλαιο) που να έχει συζητήσει μαζί του για τις μικροαπατεωνιές (λέμε τώρα) και την ελλειπή συντήρηση των δεξαμενών που συμβαίνει κάποιες φορές από ασυνείδητους επαγγελματίες?

Αλήθεια, έχει κανείς?

BMW Power
01-07-12, 09:02
Το θέμα δεν είναι να δούμε ποιος έχει δίκιο αλλά να βρεθεί το πρόβλημα.

Η αρχική τοποθέτηση της BMW που ισχύει ακόμη και σήμερα είναι ότι όντως φταίει το Ελληνικό καύσιμο και το έχω γράψει και εγώ στο forum παλιότερα. Ο αντίλογος σε αυτό είναι πολύ απλός, γιατί δεν έχουν το ίδιο πρόβλημα τα 6κύλινδρα?

120ihatch
01-07-12, 09:13
1. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργούν τα επιμέρους εξαρτήματα (πολλαπλασιαστές, μπουζί κλπ τάσεις, θερμοκρασίες, συμπίεση κλπ) των 6κύλινδρων και 4κύλινδρων είναι ίδιες?

2. Τα εξαρτήματα αυτά καθαυτά (πολλ/στες, μπουζί κλπ) σε 4κύλινδρους- 6κύλινδρους είναι ακριβώς τα ίδια?


^παρακαλώ απαντήστε στα παραπάνω αν πραγματικά γνωρίζετε (... .... ....)

BMW Power
01-07-12, 10:00
Ignition coil BOSCH (http://bmwfans.info/parts/catalog/12137594935/)

Spark plug, High Power NGK ZKBR7AP-HTU (http://bmwfans.info/parts/catalog/12120034091/)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87N/5-doors/Europe/116i_1.6-N45N/browse/engine_electrical_system/ignition_coil_spark_plug/

120ihatch
01-07-12, 10:27
Ευχαριστώ BMW POWER για τα parts.

Προσπαθώντας να προσεγγίσουμε το θέμα με βάση τη λογική:


1. Τα μπουζί και οι πολλ/στές είναι ίδια, οι συνθήκες λειτουργίας τους όμως είναι οι ίδιες?
H τάση, η θερμοκρασία που αναπτύσσεται, ο χρόνος για τον οποίο λειτουργούν ανά κύκλο λειτουργίας, η συμπίεση του μοτέρ (γενικότερα η θερμοκρασία εντός και εκτός κυλίνδρων) είναι οι ίδιες ακριβώς?

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛ/ΣΤΕΣ ΚΑΤΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ 4ΚΥΛΙΝΔΡΑ?


παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος που πραγματικά να γνωρίζει το θέμα - εδώ δεν προσπαθούμε να δημιουργήσουμε εντυπώσεις - ας μιλήσουν οι αριθμοί καλύτερα


2. α. Αν παραδεχτούμε ότι τα 4κύλινδρα άμεσου ψεκασμού βγάζουν περισσότερα προβλήματα από τα 6κύλινδρα. -> ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ή μόνο στην ελλλάδα?


2. β. αν αυτό που αναφέρουμε στο 2.α. συμβαίνει περισσότερο στην Ελλάδα, τότε ποια είναι η λογική εξήγηση για το θέμα?


Παρακαλώ ακολουθείστε την παραπάνω αρίθμηση στην απάντησή σας.


Υ.Γ -> καλό μήνα σε όλους και βέβαια ξέρετε ότι δεν κάνουμε αντιπαράθεση (δεν υπάρχει λόγος για αντιπαράθεση άλλωστε), απλά συνεργαζόμαστε για να δούμε μήπως μπορέσουμε να απαντήσουμε στο θέμα που μας απασχολεί με βάση τη λογική :D

Driver M
01-07-12, 14:27
Το θέμα δεν είναι να δούμε ποιος έχει δίκιο αλλά να βρεθεί το πρόβλημα.

Η αρχική τοποθέτηση της BMW που ισχύει ακόμη και σήμερα είναι ότι όντως φταίει το Ελληνικό καύσιμο και το έχω γράψει και εγώ στο forum παλιότερα. Ο αντίλογος σε αυτό είναι πολύ απλός, γιατί δεν έχουν το ίδιο πρόβλημα τα 6κύλινδρα?
Η τα 4κύλινδρα χωρίς e.d. (σαν τον Ν46Β20 που δεν έχει βγάλει κανένα τέτοιο θέμα).

giannis 116
01-07-12, 14:35
Ignition coil BOSCH (http://bmwfans.info/parts/catalog/12137594935/)

Spark plug, High Power NGK ZKBR7AP-HTU (http://bmwfans.info/parts/catalog/12120034091/)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87N/5-doors/Europe/116i_1.6-N45N/browse/engine_electrical_system/ignition_coil_spark_plug/

Τα γραμματα 'ΖΚ' λογικα πρεπει να ειναι απ τη λεξη 'Zuendkerzen' που σημαινει μπουζι στα Γερμανικα ενω τα 'HTU' πρεπει να αναφερονται ισως κατι σε: 'High Temperature Upgrade' αν δε κανω λαθος, δηλαδη μπουζι που να αντεχουν υψηλες θερμοκρασιες ή κατι τετοιο..

Για βλαβες σε 6κυλ σε σχεση με 4κυλ διαβαζω σε φορα οτι βγαζουν και αυτα αντιστοιχα θεματα, απλα στην Ελλαδα ειδικα κυκλοφορουν πολυ λιγοτερα 6κυλ σε σχεση με 4κυλ για να βγει ασφαλες συμπερασμα στατιστικα.

lefterishatzi
01-07-12, 14:46
Εμένα πάλι δεν μου λένε τίποτα όλα τα παραπάνω. Δεν θα κάτσω να ψάξω εγώ τί και πως. Δεν είδα πουθενά στο manual το αυτοκίνητο να βάζει βενζίνη μόνο από Γερμανία. Θεωρώ ότι η bmw βιάστηκε να βγάλει μια τεχνολογία πριν τη δοκιμάσει και δει ότι είναι απροβλημάτιστη. Εξάλλου αν η bmw πίστευε ότι οι κινητήρες της είναι εντάξει και είναι καθαρά θέμα καυσίμων δεν νομίζω να άλλαζε 2 κωδικούς σε μπουζί, μπεκ, τέσσερις σε πολλαπλασιαστές και να έκανε και good will και καμπάνιες για πολλά από αυτά. Δεν θέλω αν έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, απλά το σκεπτικό μου είναι ότι αγόρασα αυτοκίνητο από Ελλάδα για να το κυκλοφορώ στην Ελλάδα, αν δεν κάνει για αυτό να μη πουλάει άλλο σε αυτή τη χώρα.

Driver M
01-07-12, 22:05
Εμένα πάλι δεν μου λένε τίποτα όλα τα παραπάνω. Δεν θα κάτσω να ψάξω εγώ τί και πως. Δεν είδα πουθενά στο manual το αυτοκίνητο να βάζει βενζίνη μόνο από Γερμανία. Θεωρώ ότι η bmw βιάστηκε να βγάλει μια τεχνολογία πριν τη δοκιμάσει και δει ότι είναι απροβλημάτιστη. Εξάλλου αν η bmw πίστευε ότι οι κινητήρες της είναι εντάξει και είναι καθαρά θέμα καυσίμων δεν νομίζω να άλλαζε 2 κωδικούς σε μπουζί, μπεκ, τέσσερις σε πολλαπλασιαστές και να έκανε και good will και καμπάνιες για πολλά από αυτά. Δεν θέλω αν έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, απλά το σκεπτικό μου είναι ότι αγόρασα αυτοκίνητο από Ελλάδα για να το κυκλοφορώ στην Ελλάδα, αν δεν κάνει για αυτό να μη πουλάει άλλο σε αυτή τη χώρα.
Φίλε αυτά είναι παπάτζες της bmw.
Πολλοί ed κινητήρες έχουν κατασκευαστικό πρόβλημα και συνέχεια καίνε πολλαπλασιαστές, χαλάνε μπεκ κλπ.
Η βενζίνη ενδέχεται να επιδεινώνει το πρόβλημα, σε καμια περίπτωση δεν το προκαλεί όμως.
Ούτε τα 6κύλινδρα μοντέλα έχουν τέτοιο θέμα, ούτε τα 4κύλινδρα μη ed (το να τύχει να καεί ένας πολλαπλασιαστής μια στο τόσο δεν λέει κάτι, σε όλα τα αμάξια μπορεί να συμβεί).
Όλα τ'άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.

LefterisK
20-07-12, 18:53
παντα μια νεα τεχνολογια κουβαλαει τις αναποδιες της κ αυτο που λενε "προβληματα νεοτητας".
οταν τα ηλεκτρικα παραθυρα αντικαταστουσαν τα χειροκινητα, ποσα χαλουσαν; αρκετα
ετσι και με τα ignition coils, απο την αρχη της χρησης των πολλαπλασιαστων που αντικαταστουσαν τα μπουζοκαλωδια υπηρξε ενα θεμα σε γενικες γραμμες (μιλαω στον πολλαπλο ψεκασμο καυσιμου).
θυμηθειτε τα συχνα προβληματα σε vw polo-golf, renault clio-megane, alfa κλπ
εκει που εστρωσαν τα θεματα που παρουσιαζοταν με τους πολλαπλασιαστες σε χρηση πολλαπλου ψεκασμου καυσιμου, ηρθε ο αμεσος ψεκασμος ξαναρχιζοντας κ ξαναφανερωνοντας την αδυναμια των πολλαπλασιαστων που μαλλον δεν ειχε εξαλειφθει αυτη η αδυναμια τους σε πληρη βαθμο ή ειχε εξαλειφθει στη χρηση του πολλαπλου αλλα οχι του αμεσου ψεκασμου.
θεωρω οτι η bmw το μελετησε το θεμα γιαυτο κ αφησε πρωτα την πεζω-σιτροεν-μινι να δοκιμασουν αυτοι πρωτοι μια 2ετια τον αμεσο ψεκασμο κ μετα προχωρησε στην τοποθετηση του στα δικα της οχηματα, παλι ομως επιλεγοντας προσεκτικα ποια μοντελα της θα το λανσαρουν, φοβουμενη ισως τα θεματα που θα προκυψουν

Takisiliadis
23-07-12, 23:57
N43 Σχέση συμπίεσης 12/1, και η BMW ζητά κατώτερη ποιότητα 91 οκτάνια
Δικό μου συμπέρασμα είναι ο κινητήρας στην Ελλάδα θέλει αυστηρά και μόνο
super αμόλυβδη

Driver M
24-07-12, 01:22
N43 Σχέση συμπίεσης 12/1, και η BMW ζητά κατώτερη ποιότητα 91 οκτάνια
Δικό μου συμπέρασμα είναι ο κινητήρας στην Ελλάδα θέλει αυστηρά και μόνο
super αμόλυβδη
Δηλαδή ό,τι κερδίζεις σε κατανάλωση απ'τον e.d. να το πληρώνεις με το παραπάνω λόγω της διαφοράς τιμής απλής-σούπερ.

Όχι κι ό,τι καλύτερο για κινητήρες που το μεγάλο τους ατού υποτίθεται ότι είναι η οικονομία.

Takisiliadis
24-07-12, 07:19
Δηλαδή ό,τι κερδίζεις σε κατανάλωση απ'τον e.d. να το πληρώνεις με το παραπάνω λόγω της διαφοράς τιμής απλής-σούπερ.

Όχι κι ό,τι καλύτερο για κινητήρες που το μεγάλο τους ατού υποτίθεται ότι είναι η οικονομία.

Εδώ ακριβώς κατα τη γνώμη μου βρίσκεται το μεγάλο λάθος της BMW,όταν το αγοράζεις
θα πρέπει να σε ενημερώνει για την υποχρεωτική χρήση super αμόλυβδης στην Ελλάδα και
να σου εξηγεί γιατι πρέπει να το κάνεις αυτό.
Τέλος στην κατανάλωση που έχεις με απλή, πρόσθεσε μισό λίτρο επιπλέον περίπου και πάρε το αποτέλεσμα ως πραγματική κατανάλωσηΓια παράδειγμα έχεις κατανάλωση 7 λίτρα στα εκατό, τότε πες οτι είναι 7,5

Dim77
24-07-12, 10:01
Παιδιά, τι πάει να πεί ''στην Ελλάδα'' θέλεις 100 οκτάνια?

Μια χαρά είναι και η 95άρα στο 90% των πρατηρίων. Το πρόβλημα είναι άλλο.
Η 91 οκτανίων οπουδήποτε είναι χειρότερη από 95άρα αρκεί να μην είναι νοθευμένη.

Και για όποιον βιαστεί, οι λαμογιές γίνονταν τα τελευταία χρόνια στην ποσότητα που σου έβαζαν και στην ποιότητα του diesel (που εκεί με marine diesel....βγαίνει πολύ ψωμί και καλοπερνάνε τα common rail).

Takisiliadis
24-07-12, 13:00
Παιδιά, τι πάει να πεί ''στην Ελλάδα'' θέλεις 100 οκτάνια?

Μια χαρά είναι και η 95άρα στο 90% των πρατηρίων. Το πρόβλημα είναι άλλο.
Η 91 οκτανίων οπουδήποτε είναι χειρότερη από 95άρα αρκεί να μην είναι νοθευμένη.

Και για όποιον βιαστεί, οι λαμογιές γίνονταν τα τελευταία χρόνια στην ποσότητα που σου έβαζαν και στην ποιότητα του diesel (που εκεί με marine diesel....βγαίνει πολύ ψωμί και καλοπερνάνε τα common rail).

Κατα την γνώμη μου δεν υπάρχει στην Ελλάδα απλη που να έχει τα 91 οκτ'ανια που έχει ως κατώτερη ποιότητα ο κατασκευαστής.Οτι αφορά το θεμα της ποσότητας δεν διαφωνω.

Dim77
24-07-12, 13:08
Πάμπολλες μετρήσεις που έγιναν τα τελευταία 6-7 χρόνια έδειχναν καλή ποιότητα βενζίνης (95 οκτάνια) αλλά αποκλίσεις στην ποσότητα.

Αν η βενζίνη που είχαμε ήταν 91 οκτάνια, τα μισά αυτοκίνητα δεν θα δούλευαν...

Takisiliadis
24-07-12, 13:41
Πάμπολλες μετρήσεις που έγιναν τα τελευταία 6-7 χρόνια έδειχναν καλή ποιότητα βενζίνης (95 οκτάνια) αλλά αποκλίσεις στην ποσότητα.

Αν η βενζίνη που είχαμε ήταν 91 οκτάνια, τα μισά αυτοκίνητα δεν θα δούλευαν...
Ανάμεσα στο να δουλευουν η όχι υπαρχει και η ενδιαμεση κατάσταση να του να μην δουλευουν σωστά. Υπάρχουν πολλα αυτοκινητα στην Ελλάδα που δεν δουλευουν καλά με απλή, αλλα ειδικότερα όσα έχουν υψηλ'η σχέση συμπίεσης ,τότε ακούγονται συχνα πυκνα τα πυράκια

rapid_fast
24-07-12, 13:44
Πάμπολλες μετρήσεις που έγιναν τα τελευταία 6-7 χρόνια έδειχναν καλή ποιότητα βενζίνης (95 οκτάνια) αλλά αποκλίσεις στην ποσότητα.

Αν η βενζίνη που είχαμε ήταν 91 οκτάνια, τα μισά αυτοκίνητα δεν θα δούλευαν...

Στην Ελλάδα έχουμε το εξής φαινόμενο..
Η βενζίνη 95 οκτανίων στο βενζινάδικο δεν έχει ούτε τα 91..
Για αυτό και τα BMW έχουν που απαιτούν 91 οκτάνια έχουν πρόβλημα..
Στην αντιπέρα όχθη, το αμέσως επόμενο διαθέσιμο καύσιμο, η 100ρα βενζίνη
έχει 100+ οκτάνια, και έτσι τα οχήματα τούρμπο που απαιτούν ελάχιστα 100 οκτάνια
λειτουργούν υποδειγματικά..
Αρα, τη νοθεία στα καύσιμα δεν την κάνουν οι βενζινάδες, αλλά τα διυλιστήρια.
(διότι η 100ρα είναι εισαγωγης)

Takisiliadis
25-07-12, 17:06
Στην Ελλάδα έχουμε το εξής φαινόμενο..
Η βενζίνη 95 οκτανίων στο βενζινάδικο δεν έχει ούτε τα 91..
Για αυτό και τα BMW έχουν που απαιτούν 91 οκτάνια έχουν πρόβλημα..
Στην αντιπέρα όχθη, το αμέσως επόμενο διαθέσιμο καύσιμο, η 100ρα βενζίνη
έχει 100+ οκτάνια, και έτσι τα οχήματα τούρμπο που απαιτούν ελάχιστα 100 οκτάνια
λειτουργούν υποδειγματικά..
Αρα, τη νοθεία στα καύσιμα δεν την κάνουν οι βενζινάδες, αλλά τα διυλιστήρια.
(διότι η 100ρα είναι εισαγωγης)

Αν τώρα προχωρήσουμε στις βλάβες οι οποιες θεωρητικά μπορουν να προκληθούν απ την μακροχρόνια χρήση βενζίνης κάτω των 91 οκτανίων σε αυτές δεν περιλαμβανονται οι προαναφλέξεις, η αυξηση της θερμοκρασιας του κυλίνδρου, η προωρη φθορα του κυλίνδρου , των μπουζι και τέλος των μπεκ και των πολλαπλασιαστων ?

120ihatch
25-07-12, 19:14
Αν τώρα προχωρήσουμε στις βλάβες οι οποιες θεωρητικά μπορουν να προκληθούν απ την μακροχρόνια χρήση βενζίνης κάτω των 91 οκτανίων σε αυτές δεν περιλαμβανονται οι προαναφλέξεις, η αυξηση της θερμοκρασιας του κυλίνδρου, η προωρη φθορα του κυλίνδρου , των μπουζι και τέλος των μπεκ και των πολλαπλασιαστων ?


Ξέχασες την αντλία βενζίνης, η οποία στα μοντέλα 2002 και μετά (μαζί με το φίλτρο) κοστίζει πολλά...

(έχω ακούσει ότι βάζουν διογκωτικά στα καύσιμα τα οποία διαβρώνουν τις δεξαμενές και πηγαίνουν στα ρεζερβουάρ μας... και βέβαια κάνουν ζημιά και στα μπεκ)

rapid_fast
25-07-12, 20:24
Αν τώρα προχωρήσουμε στις βλάβες οι οποιες θεωρητικά μπορουν να προκληθούν απ την μακροχρόνια χρήση βενζίνης κάτω των 91 οκτανίων σε αυτές δεν περιλαμβανονται οι προαναφλέξεις, η αυξηση της θερμοκρασιας του κυλίνδρου, η προωρη φθορα του κυλίνδρου , των μπουζι και τέλος των μπεκ και των πολλαπλασιαστων ?

Αν πώ μονολεκτικά όχι, θα είμαι κακός???
Γιατί κάτω απο 91 οκτάνια (κάτω απο 95 βασικά) είναι σχεδόν αδύνατο να βρείς στην Ελλάδα..

Takisiliadis
25-07-12, 21:58
Αν πώ μονολεκτικά όχι, θα είμαι κακός???
Γιατί κάτω απο 91 οκτάνια (κάτω απο 95 βασικά) είναι σχεδόν αδύνατο να βρείς στην Ελλάδα..

Μα πιο πριν έγραψες οτι τα βενζινάδικα δεν έχουν ουτε καν 91?

xristaras
26-07-12, 09:08
ο Ν46Β20 είναι ο μονος κινητηρας που ουτε λαμπακι βγαζει ουτε καίε ιπολλπλαισατες και γενικά είναι πολυ αξιοπιστος μάλλον εχεις δικιο τα ed εχουν θεμα

rapid_fast
26-07-12, 17:20
Μα πιο πριν έγραψες οτι τα βενζινάδικα δεν έχουν ουτε καν 91?

Ναι, αλλά δεν το έγραψα σοβαρά..
Το έγραψα για να τονίσω το αδύνατο του να συμβαίνει..
Δε με έπιασες όμως, διότι δεν έχεις χιούμορ όπως έχω εγώ..
χι χι χι χι...:flipa:

montoya
26-07-12, 23:45
μας καταμπερδεψες βρε πλακατζη....:D

Takisiliadis
27-07-12, 05:46
Σε συνεντευξη της στο περιοδικό Autobild μια Γερμανίδα υπεύθηνη χαρτογράφησης των κινητήρων της Mercedes
είπει πως τα αυτοκινητα ανάλογα με την χώρα για την οποία προωρίζονται βγαίνουν με δια-
φορετική χαρτογράφηση διότι η ποιότητα της βενζίνης είναι διαφορετική.
Τωρα το γεγονός ότι η βενζίνη 95 οκτανίων από την παραγωγή της μέχρι να μπεί στα αυτοκίνητα μας στο βενζινάδικο δεν νοθευεται απο κανέναν Έλληνα αλλά και ούτε αλοιώνεται οι ποιότητα της από τις άριστες συνθήκες αποθήκευσης είναι ένα γεγονός το οποίο δεν χωρά αμφιβολία. ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ.

Dim77
27-07-12, 10:23
Ξέρεις, η χώρα που εννοεί μπορεί να είναι Ινδια, Πακιστάν, Μαυρίκιος (έχω πάει και δεν είμαι σίγουρος ότι η πάμφθηνη βενζίνη εκεί είναι κατάλληλη για το BMW μου που εδώ δουλεύει τέλεια με 95αρα), Μεξικό, νησιά Φίτζι, απλή αμόλυβδη στις ΗΠΑ (91 και πολλά λέω ίσως)....

Έχουμε κολλήσει ότι για όλα φταίει η βενζίνη στην Ελλάδα....καλή δικαιολογία για τα συνεργεία που δεν ξέρουν πως να φτιάξουν το πρόβλημα...Η 95άρα πάντως είχε φτάσει να είναι παραπάνω σε δοκιμές που κάνανε με το ΕΜΠ και δημοσίευαν μέχρι πριν 2-3 έτη.

Stradale
27-07-12, 10:49
Μην λέμε ότι θελουμε,ειναι άριστη η βενζίνη σε γενικές γραμμές.Ρουμανια που είμαι εγω στο 90% των περιπτώσεων είμαι με check engine λόγο της βενζίνης. Το οποίο γινεται και σε ένα 156 που εχω...

Takisiliadis
27-07-12, 11:48
Μην λέμε ότι θελουμε,ειναι άριστη η βενζίνη σε γενικές γραμμές.Ρουμανια που είμαι εγω στο 90% των περιπτώσεων είμαι με check engine λόγο της βενζίνης. Το οποίο γινεται και σε ένα 156 που εχω...

Για αυτοκίνητα με χαμηλή σχέση συμπίεσης είνα μια χαρά, τι γίνεται με αυτά που έχουν υψηλή?

LefterisK
28-07-12, 20:15
Ξέρεις, η χώρα που εννοεί μπορεί να είναι Ινδια, Πακιστάν, Μαυρίκιος (έχω πάει και δεν είμαι σίγουρος ότι η πάμφθηνη βενζίνη εκεί είναι κατάλληλη για το BMW μου που εδώ δουλεύει τέλεια με 95αρα), Μεξικό, νησιά Φίτζι, απλή αμόλυβδη στις ΗΠΑ (91 και πολλά λέω ίσως)....

Έχουμε κολλήσει ότι για όλα φταίει η βενζίνη στην Ελλάδα....καλή δικαιολογία για τα συνεργεία που δεν ξέρουν πως να φτιάξουν το πρόβλημα...Η 95άρα πάντως είχε φτάσει να είναι παραπάνω σε δοκιμές που κάνανε με το ΕΜΠ και δημοσίευαν μέχρι πριν 2-3 έτη.


γενικα στην Ασια παιζει πολυ η απλη 91 οκτανιων. η 95αρα κανονικα (οπως π.χ. στα περισσοτερα βενζιναδικα της ευρωπης) λεγεται σουπερ αμολυβδη ενω η 98αρα (100 που την λενε στην ελλαδα) ονομαζεται σουπερ πλας αμολυβδη.
ο ν46β20 ειναι σκυλος παντως.

bimmerm
29-07-12, 09:55
Σε συνεντευξη της στο περιοδικό Autobild μια Γερμανίδα υπεύθηνη χαρτογράφησης των κινητήρων της Mercedes
είπει πως τα αυτοκινητα ανάλογα με την χώρα για την οποία προωρίζονται βγαίνουν με δια-
φορετική χαρτογράφηση διότι η ποιότητα της βενζίνης είναι διαφορετική.
Τωρα το γεγονός ότι η βενζίνη 95 οκτανίων από την παραγωγή της μέχρι να μπεί στα αυτοκίνητα μας στο βενζινάδικο δεν νοθευεται απο κανέναν Έλληνα αλλά και ούτε αλοιώνεται οι ποιότητα της από τις άριστες συνθήκες αποθήκευσης είναι ένα γεγονός το οποίο δεν χωρά αμφιβολία. ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ.

αυτο μου το ειπε και εμενα ενας τυπος που γνωριστηκαμε και δουλευε μεσα στο χημειο του κρατους και μπαινοβγαινει στα δυιληστηρια.αλλες προδιαγραφες για την ελλαδα.και θυμαμαι μου ειπε οτι και να βαλεις ακριβη βενζινη δεν θα κανεις τιποτα καλο στο αμαξι σου γιατι εχει προδιαγραφες για 95αρα.

bimmerm
29-07-12, 10:11
Στην Ελλάδα έχουμε το εξής φαινόμενο..
Η βενζίνη 95 οκτανίων στο βενζινάδικο δεν έχει ούτε τα 91..
Για αυτό και τα BMW έχουν που απαιτούν 91 οκτάνια έχουν πρόβλημα..
Στην αντιπέρα όχθη, το αμέσως επόμενο διαθέσιμο καύσιμο, η 100ρα βενζίνη
έχει 100+ οκτάνια, και έτσι τα οχήματα τούρμπο που απαιτούν ελάχιστα 100 οκτάνια
λειτουργούν υποδειγματικά..
Αρα, τη νοθεία στα καύσιμα δεν την κάνουν οι βενζινάδες, αλλά τα διυλιστήρια.
(διότι η 100ρα είναι εισαγωγης)

οχι πλεον ...παραγεται στην ελλαδα απο τον ασπροπυργο και την μοτορ οιλ στην κορινθο.μην ακους τι λενε οι επιστημονες πρατηριουχοι και υπαλληλοι.το λενε για να δικαιολογησουν την καλη ξενη βενζινη που ερχεται με αυστηρους ελεγχους γιατι ειναι ντε και καλα εισαγωμενη..παπαριες.

να κανω και εγω λιγες ερωτησεις περι βενζινης...

σε πρατηρια που ειναι εταιρικα γραφεια απο πισω και ανηκουν στο προγραμα καλυψω....ειναι καλος συνδυασμος αξιοπιστου πρατηριου που θα πουλαει καλη βενζινη?

και ακομα μια ερωτηση.βαζω απο σελ εδω και ενα χρονο απο 2 πρατηρια της ιδιας εταιρειας...στο ενα εβαλα 2- φορες και στο αλλο τις υπολοιπες εδω και ενα χρονο.παρατηρω προχθες γυρω απο την μεταλικη εισοδο που μπαινει η μανικα,μαυριλα.ρωταω αφελαστατα ταχα εγω τον υπαλληλο που ηταν καινουριος και δεν με ηξερε.γιατι ειναι τοσο μαυρο,τι ειναι αυτο?μου λεει απο την βενζινη που σας εβαλαν καπου.μα απο εδω βαζω συνεχεια,γελαω...ε τοτε ειναι φυσιολογικο,μου λεει με σοβαροτητα.
ηθελα να ρωτησω τους πιο μπασμενους.ειναι φυσιολογικο να εχει γεμισει μαυριλα το βαμβακι που το καθαρισα η' να μην ξαναβαλω απο αυτα τα 2 πρατηρια?

μπι-εκο πλεον ειναι ιδια βενζινη αφου ανηκουν στην ιδια εταιρεια?

α και τελος περαν του οτι η καλη βενζινη δεν ειναι θεμα εταιρειας αλλα πρατηριου,κατι τεστ που δειχνουν οτι η μπιπι(αρα και εκο εαν ειναι ιδιες) ειναι καλυτερη για ατμοσφαιρικους κινητηρες αμμεσου ψεκασμου ειναι αληθεια ?

σημειωτεον αλλαξα νοξ μεσα στην εγγυηση,μεσα σε ενα χρονο.