PDA

Επιστροφή στο Forum : απο απλο σε ///Μ.....


E36 M POWER
12-03-11, 09:27
προκαιρου ειχα ξεκινισει ενα project για ενα Ε30 drift car το οποιο αν παρατηρησατε στις φωτο το σκαφος υπεφερε αρκετα απο σκουρια.... αποφασισα λοιπον να το αφησω και να ψαξω για ενα αλλο πιο καθαρο...
μετα απο καιρο βρηκα ενα φιλο που ενδιαφεροταν για το συγκεκριμενο σκαφος το οποιο δεχτικε να το ανταλαξει με ενα Ε30 cabrio.... και εδω ερχομαι τωρα και αποφασιζω να φτιαξω μια μετατροπη ενος Ε30 ///Μ3 cabrio μιας που τη θεωρω πιο ευκολη απο του coupe (για ευνοητους λογους) για την οποια λεω οτι θα τη κρατησω κιολας οποτε θελω να γινει οσο καλυτερη μπορω.....
και θα ηθελα αρχικα αν καποιος γνωριζει να με ενημερωσει τι διαφορες υπαρχουν στο δεσιμο του σκαφους και αν ειναι ευκολο να γινει......

stef
12-03-11, 13:34
και εδω ερχομαι τωρα και αποφασιζω να φτιαξω μια μετατροπη ενος Ε30 ///Μ3 cabrio μιας που τη θεωρω πιο ευκολη απο του coupe (για ευνοητους λογους)

Πού βασίζεται αυτό ότι είναι πιο εύκολη μετατροπή?
Θες να μας το εξηγήσεις?

m_power_lunatic
12-03-11, 17:40
προκαιρου ειχα ξεκινισει ενα project για ενα Ε30 drift car το οποιο αν παρατηρησατε στις φωτο το σκαφος υπεφερε αρκετα απο σκουρια.... αποφασισα λοιπον να το αφησω και να ψαξω για ενα αλλο πιο καθαρο...
μετα απο καιρο βρηκα ενα φιλο που ενδιαφεροταν για το συγκεκριμενο σκαφος το οποιο δεχτικε να το ανταλαξει με ενα Ε30 cabrio.... και εδω ερχομαι τωρα και αποφασιζω να φτιαξω μια μετατροπη ενος Ε30 ///Μ3 cabrio μιας που τη θεωρω πιο ευκολη απο του coupe (για ευνοητους λογους) για την οποια λεω οτι θα τη κρατησω κιολας οποτε θελω να γινει οσο καλυτερη μπορω.....
και θα ηθελα αρχικα αν καποιος γνωριζει να με ενημερωσει τι διαφορες υπαρχουν στο δεσιμο του σκαφους και αν ειναι ευκολο να γινει......

Καταρχην,οπως βρηκες σκουριες στο προηγουμενο σασι ετσι θα βρεις και σε αυτο ειμαι σχεδον σιγουρος.Μετα απο σχεδον 30χρονια το Ε30 παει στην ιδια προταση με την λεξη σκουρια.Θεωρω απιθανο να μην εχει σκουρια καποιο Ε30 που κυκλοφορουσε στο δρομο,να ηταν κουκουλωμενο και με ελαχιστα χλμ θα κοστιζε ενα σκασμο λεφτα.Οποτε να εισαι προετοιμασμενος για ολα κατα τη γνωμη μου.Λες οτι θες να γινει οσο καλυτερη μπορεις και καλα κανεις.....ευρω-ευρω-ευρω-ευρω.Εισαι διατεθειμενος να δωσεις αρκετα απο αυτα???Επιπλεον για να βρεις ολα τα πραγματα μεχρι βιδας θα δυσκολευτεις παρα πολυ....μα παρα πολυ!Η φανοποιια παντως θα ειναι αρκετη αν και ευκολοτερη απο του κουπε.Για να γινει σαν το εικονιζομενο απο κατω να υπολογιζεις μια 15αρα χιλιαδες ευρω μπορει και παραπανω για να γινει πενα.

m_power_lunatic
12-03-11, 17:46
///M3 E30 CABRIO...

E36 M POWER
13-03-11, 11:57
φιλε lunatic γνωριζοντας μεσω του προηγουμενου τι περιπου με περιμενει προχωρω πιο μελετημενα πλεον και σταδιακα θα προσπαθησω να κανω οτι καλυτερο μπορω....
εχωντας μιλησει με φιλο φανοποιο και με φιλο μηχανικο και δεδομενου της κρισης που επικρατει στη παγκοσμια οικονομικη κοινωνια αποφασισα να ξεκινησω σιγα σιγα βημα βημα ξεκινοντας απο μηχανοστασιο.....
εχω σκοπο να το δεσω σωστα και γι'αυτο θελω να μου πειτε αν εκει μπροστα θελει περισσοτερο δεσιμο, για να γινει η δουλεια και να βαφτει ωστε να μπει πανω το μοτερ....

E36 M POWER
08-07-11, 13:37
σας παραθετω μερικες φωτογραφιες απο το αμαξι οπως το πηρα...

http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0453.jpg
http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0454.jpg
http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0455.jpg

E36 M POWER
08-07-11, 13:42
http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0456.jpg
http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0457.jpg
http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0459.jpg

E36 M POWER
08-07-11, 13:50
http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0460.jpg

Το αυτοκινητο δε φενετε να εχει σκουριες και σαπιλες πολλες και το θεωρω μια καλη βαση ωστε να φτιαξω ενα αμαξι οπως το θελω...!!!

m_power_lunatic
08-07-11, 15:22
Σαφως και καλυτερο απο το προηγουμενο,φανταζομαι το ελληνικο κλιμα και ειδικα αν ηταν ολα αυτα τα χρονια στην Κρητη θα εχει ελαχιστη σκουρια.

Η μετατροπη σε Μ3 Ε30 cabrio ειναι σαφως ευκολοτερη αλλα καποια πραγματα ειναι παλι δυσευερετα και απλησιαστα (προφυλακτηρες-ακρα-μαρσπιε κτλ).Να εχεις υποψη σου οτι αν δεν βρισκεις ακρα απο Μ3 Ε30 ή ειναι αθλια αυτα που βρισκεις, η H+R δινει κομπλε αναρτηση ΜΑΖΙ με ακρο για Ε30.

Αναλογα ποσο θες να εμβαθυνεις στο θεμα ''πιστοτητας αντιγραφου'' Μ3 Ε30 cabrio θα συναντησεις προβληματα σε ψιλοπραγματα τα οποια εχουν σταματησει να παραγονται απο την ιδια την BMW.

Εδω στην Αθηνα φτιαχνει ενας φανοποιος κοκκινο Μ3 Ε30 σε σασι Μ40 ομως με μηχανικα 2.8 απο Ε36.Ηδη και αυτος δυσκολευεται παρα πολυ να βρει πραγματα οπως και εγω που εδω και 1 μηνα ψαχνω κλιπακια-βιδουλες-επενδυσεις γρυλου πισω κτλ και η μονη διεξοδος ειναι το ebay και ειδικα το γερμανικο.

Καλη τυχη απο εμενα,οσο μπορω θα σε βοηθησω αν χρειαστεις κατι.Στο θεμα της ενισχυσης η μονη διαφορα ειναι οι ενισχυσεις στους μπροστα θολους και η ενισχυση στο πατωμα πισω απο το σασμαν στο υψος των ποδιων των επιβατων κατω απο το σασι που την εχουν μονο τα cabrio E30 και την αγορασα και εγω χθες για το δικο μου απο την BMW.Με αλλα λογια δεν θες κατι αλλο στο θεμα του σασι.

Δωσε ιδιαιτερη εμφαση στους θολους εμπρος+πισω,στα ραμφη σου και στο πατωμα στο διαφορικο πισω.Αναλογα τη χρηση του αυτοκινητου και του ΜΟΤΕΡ που θα βαλεις το S14 δεν χρειαζεται ενισχυσεις ιδιαιτερες,ολα τα υπολοιπα μοτερ (μεγαλυτερα) καλο θα ειναι να ασχοληθεις με εξτρα πονταρισματα.Στην αγορα υπαρχουν και ενισχυσεις απο διαφορες χιαστι x-brace και μπορεις να βαλεις και κατι απο εκει.

Οποιο παιδι θελει ας συνεισφερει καμια γνωμη για να χαραξει ο φιλος μας ενα πλανο (πολυ σημαντικο) και να εισαι σιγουρος για αυτο που ξεκινας κα να εχεις ΑΠΕΙΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!

fan1s_e21
08-07-11, 20:39
Σαφως και καλυτερο απο το προηγουμενο,φανταζομαι το ελληνικο κλιμα και ειδικα αν ηταν ολα αυτα τα χρονια στην Κρητη θα εχει ελαχιστη σκουρια.

Η μετατροπη σε Μ3 Ε30 cabrio ειναι σαφως ευκολοτερη αλλα καποια πραγματα ειναι παλι δυσευερετα και απλησιαστα (προφυλακτηρες-ακρα-μαρσπιε κτλ).Να εχεις υποψη σου οτι αν δεν βρισκεις ακρα απο Μ3 Ε30 ή ειναι αθλια αυτα που βρισκεις, η H+R δινει κομπλε αναρτηση ΜΑΖΙ με ακρο για Ε30.

Αναλογα ποσο θες να εμβαθυνεις στο θεμα ''πιστοτητας αντιγραφου'' Μ3 Ε30 cabrio θα συναντησεις προβληματα σε ψιλοπραγματα τα οποια εχουν σταματησει να παραγονται απο την ιδια την BMW.

Εδω στην Αθηνα φτιαχνει ενας φανοποιος κοκκινο Μ3 Ε30 σε σασι Μ40 ομως με μηχανικα 2.8 απο Ε36.Ηδη και αυτος δυσκολευεται παρα πολυ να βρει πραγματα οπως και εγω που εδω και 1 μηνα ψαχνω κλιπακια-βιδουλες-επενδυσεις γρυλου πισω κτλ και η μονη διεξοδος ειναι το ebay και ειδικα το γερμανικο.

Καλη τυχη απο εμενα,οσο μπορω θα σε βοηθησω αν χρειαστεις κατι.Στο θεμα της ενισχυσης η μονη διαφορα ειναι οι ενισχυσεις στους μπροστα θολους και η ενισχυση στο πατωμα πισω απο το σασμαν στο υψος των ποδιων των επιβατων κατω απο το σασι που την εχουν μονο τα cabrio E30 και την αγορασα και εγω χθες για το δικο μου απο την BMW.Με αλλα λογια δεν θες κατι αλλο στο θεμα του σασι.

Δωσε ιδιαιτερη εμφαση στους θολους εμπρος+πισω,στα ραμφη σου και στο πατωμα στο διαφορικο πισω.Αναλογα τη χρηση του αυτοκινητου και του ΜΟΤΕΡ που θα βαλεις το S14 δεν χρειαζεται ενισχυσεις ιδιαιτερες,ολα τα υπολοιπα μοτερ (μεγαλυτερα) καλο θα ειναι να ασχοληθεις με εξτρα πονταρισματα.Στην αγορα υπαρχουν και ενισχυσεις απο διαφορες χιαστι x-brace και μπορεις να βαλεις και κατι απο εκει.

Οποιο παιδι θελει ας συνεισφερει καμια γνωμη για να χαραξει ο φιλος μας ενα πλανο (πολυ σημαντικο) και να εισαι σιγουρος για αυτο που ξεκινας κα να εχεις ΑΠΕΙΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!

http://i414.photobucket.com/albums/pp230/mixalis36m3/E30%20M3C%20project/0460.jpg

Το αυτοκινητο δε φενετε να εχει σκουριες και σαπιλες πολλες και το θεωρω μια καλη βαση ωστε να φτιαξω ενα αμαξι οπως το θελω...!!!

Μιχαλη καλη δυναμη , και ευχομαι καλα τελειωματα και χωρις πολλες δυσκολιες
οτι με χρειαστεις στο πλευρο σου και οποτε το θελησεις φιλε

E36 M POWER
09-07-11, 15:25
να στε καλα παιδια σας ευχαριστω....
οπως ειναι γνωστο τα πορτοφολια ειναι αδεια λογω κρισης οικονομικης αλλα και σωματικης με αυτα που μας κανουν οι ατιμοι εκει πανω, οποτε οι κινησεις μου θα ειναι πολυ ψαγμενες και αργες.... οποτε παμε και βλεπουμε....
lunatic εχεις καμια φωτογραφια η σελιδα στο διαδικτυο για την κομπλε αναρτηση της H+R που αναφερεις;

nick1
10-07-11, 15:50
εχω κανει την σκεψη για μετατροπη του δικου μου σε μ3 καμπριο, ρωτησα την δω BMW μερικα πραγματα ηδη δεν υπαρχουν για μια πληρη μετετροπη καροτσας, εχουν κυκλοφορησει 600 καμπριο σε ολο τον κοσμο, τι θα κανεις αν εχεις μια ζημια στην καροτσα μελλοντικα; εκτος αν φτιαξεις το αυτοκινητο και το κυκλοφορεις μονο Κυριακες και εορτες.., θα εκανα μια κανονικη Μ tech καμπριο, ενα αυτοκινητο καλοφτιαγμενο και συντηρημενο αυτου του ειδους ειναι παντοτε εντυπωσιακο και ας μην ειναι μ3, οσο αφορα τα δεσιματα, το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο με χιαστο συνδεσμο και μπαρες θολων, αν θελεις να τα δεις στην πραξη τηλεφωνησε μου να παμε το δικο μου μια βολτα, Νικος,

E36 M POWER
21-07-11, 08:33
εδω θελω να κανω μια ερωτηση αν κανω καλη δουλεια και με γνησια ανταλακτικα και γινει εν τελει Μ3 cabrio υπαρχει περιπτωση να βγαλω πινακιδες φιλπα; η αν οχι με αλλαγη του αριθμου πλαισιου απο ενα αλλο μπορω σαν απλο cabrio;

m_power_lunatic
21-07-11, 08:42
εχω κανει την σκεψη για μετατροπη του δικου μου σε μ3 καμπριο, ρωτησα την δω BMW μερικα πραγματα ηδη δεν υπαρχουν για μια πληρη μετετροπη καροτσας, εχουν κυκλοφορησει 600 καμπριο σε ολο τον κοσμο, τι θα κανεις αν εχεις μια ζημια στην καροτσα μελλοντικα; εκτος αν φτιαξεις το αυτοκινητο και το κυκλοφορεις μονο Κυριακες και εορτες.., θα εκανα μια κανονικη Μ tech καμπριο, ενα αυτοκινητο καλοφτιαγμενο και συντηρημενο αυτου του ειδους ειναι παντοτε εντυπωσιακο και ας μην ειναι μ3, οσο αφορα τα δεσιματα, το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο με χιαστο συνδεσμο και μπαρες θολων, αν θελεις να τα δεις στην πραξη τηλεφωνησε μου να παμε το δικο μου μια βολτα, Νικος,

Καταρχην κυριε Νικο μου αρεσει πολυ το αμαξι σας,πολυ προσεγμενο και περιποιημενο.Πραγματικα ειναι ενα αριστο κομματι οπως το βλεπω εγω,στο θεμα της εμφανισης ΕΓΩ αν αποφασιζα να το κρατησω μονιμα το αμαξι θα το εκανα.Η μετατροπη της εμφανισης ειναι παιχνιδακι σε συγκριση με το coupe.

Tα πραγματα βρισκονται,φτερα-προφυλακτηρες-μαρσπιε κτλ αρκει να εχει καποιος υπομονη.Ξαναλεω αξιζει καποιος να φτιαξει Μ3 Ε30 cabrio μιας και δεν υπαρχουν πολλα και ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!

Εδω και λιγο καιρο παντως ετοιμαζεται κοκκινο Μ3 Ε30 cabrio με μοτερ 28αρι απο Ε36.

m_power_lunatic
21-07-11, 08:46
εδω θελω να κανω μια ερωτηση αν κανω καλη δουλεια και με γνησια ανταλακτικα και γινει εν τελει Μ3 cabrio υπαρχει περιπτωση να βγαλω πινακιδες φιλπα; η αν οχι με αλλαγη του αριθμου πλαισιου απο ενα αλλο μπορω σαν απλο cabrio;

Πινακιδες ΦΙΛΠΑ-ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ κτλ μπορουν να βγαλουν ολα τα αυτοκινητα αν πληρουν καποιες προυποθεσεις ΑΛΛΑ κατατασσονται σε αναλογη κατηγορια αναλογα με την κατασταση τους.Βεβαια μια μετατροπη δεν κατατασσεται στην ιδια κατηγορια με ενα γνησιο κτλ και σιγουρα δεν εχουν την ιδια αξια.

Στο θεμα το δευτερο που αναφερεις μονο με P.M εννοειται............:nono::confused:

E36 M POWER
21-07-11, 08:49
Καταρχην κυριε Νικο μου αρεσει πολυ το αμαξι σας,πολυ προσεγμενο και περιποιημενο.Πραγματικα ειναι ενα αριστο κομματι οπως το βλεπω εγω,στο θεμα της εμφανισης ΕΓΩ αν αποφασιζα να το κρατησω μονιμα το αμαξι θα το εκανα.Η μετατροπη της εμφανισης ειναι παιχνιδακι σε συγκριση με το coupe.

Tα πραγματα βρισκονται,φτερα-προφυλακτηρες-μαρσπιε κτλ αρκει να εχει καποιος υπομονη.Ξαναλεω αξιζει καποιος να φτιαξει Μ3 Ε30 cabrio μιας και δεν υπαρχουν πολλα και ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!

Εδω και λιγο καιρο παντως ετοιμαζεται κοκκινο Μ3 Ε30 cabrio με μοτερ 28αρι απο Ε36.

αν το κανω Μ3 θα μπορεσω να του βγαλω πινακιδες φιλπα;

m_power_lunatic
21-07-11, 09:08
αν το κανω Μ3 θα μπορεσω να του βγαλω πινακιδες φιλπα;

Nαι ρε βεβαια,φαντασου οτι θα ειναι οπως τα BMW 1602-1802-2002 που πολλα ειναι μετατροπη σε ti,tti,alpina κτλ.Απλα οπως σου ειπα δεν θα εχει KAΡΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ που το κατατασσει σε αλλη κατηγορια για event και αγωνες.Θα εχει ομως Ι.Ο πινακιδες ή καποιας αλλης λεσχης οποια διαλεξεις εσυ.

Υπαρχει αυτη τη στιγμη Μ3 Ε30 αγωνιστικο με χρωματα εποχης WARSTEINER και ///Μ-livery που τρεχει σε αγωνες ιστορικων κτλ.Το αμαξι δεν ειναι γνησιο Μ3 Ε30 αλλα μετατροπη και δεν εχει απολυτως κανενα προβλημα.

Το αμαξι σου που πηρες εχει χαρτια-πινακιδες-αδεια???

TSAF
21-07-11, 09:30
Εγω εχω εναν breaker στην Γερμανια που ασχολειται μονο με Μ και κυριως με Ε30 Μ3. Για φουλ φανοποια σε πραγματα μονο θα χρειαστεις απο 5000 με 5500 ευρω (θολους, φτερα, μαρσπιε, πισω καπο, προφυλακτηρες). Ακρα κομπλε γνησια Ε30 Μ3 με φρενα και κομπλε πισω γεφυρα με διαφορικο, κεντρικο και κατι αλλα ψιλολογια αλλα 2700 με 3000. Διαφορα μικροπραγματα (clips, παγουρακια, κλπ) βαλε αλλο ενα 1000 για να εισαι μεσα. Οργανα γνησια Ε30 Μ3 πλεον παιζουν απο 400 ευρω και πανω. Σαλονι γνησιο για cabrio θες απο 800 εως 1500 αναλογα την κατασταση. Ζαντες για γνησιες 16αρες η για μεγαλυτερες αλλα παντα σε Μ θες απο 700 εως 1500. Βεβαια θα εχουν λαστιχα πανω τους αλλα θα ειναι της συμφορας.

Εγω προσωπικα τα S14 δεν θελω ουτε να τα βλεπω αλλα στο εξωτερικο κρατανε καλες τιμες. Για ενα καλο 2,3 μιλαμε για πανω απο 3500 και για ενα σωστο σασμαν παμε στα 1200 με 1500

Αφου λοιπον αγορασεις ολα τα παραπανω κανονισε τον φανοποιο σε τιμη και μετα τον ταπετσερη σου γιατι η κουκουλα ειναι λιγο ακριβη. Αυτα απο εμενα. Αμα θες κατι αλλο απλα ρωτα με.

E36 M POWER
21-07-11, 10:14
Nαι ρε βεβαια,φαντασου οτι θα ειναι οπως τα BMW 1602-1802-2002 που πολλα ειναι μετατροπη σε ti,tti,alpina κτλ.Απλα οπως σου ειπα δεν θα εχει KAΡΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ που το κατατασσει σε αλλη κατηγορια για event και αγωνες.Θα εχει ομως Ι.Ο πινακιδες ή καποιας αλλης λεσχης οποια διαλεξεις εσυ.

Υπαρχει αυτη τη στιγμη Μ3 Ε30 αγωνιστικο με χρωματα εποχης WARSTEINER και ///Μ-livery που τρεχει σε αγωνες ιστορικων κτλ.Το αμαξι δεν ειναι γνησιο Μ3 Ε30 αλλα μετατροπη και δεν εχει απολυτως κανενα προβλημα.

Το αμαξι σου που πηρες εχει χαρτια-πινακιδες-αδεια???

εγω ενδιαφερομαι πιο πολυ για λογους φορολογικους... αλλα αν μπορουσα να το βαλω και σε τιποτα αντιστοιχα event δε θα με χαλουσε...

E36 M POWER
21-07-11, 10:16
Εγω εχω εναν breaker στην Γερμανια που ασχολειται μονο με Μ και κυριως με Ε30 Μ3. Για φουλ φανοποια σε πραγματα μονο θα χρειαστεις απο 5000 με 5500 ευρω (θολους, φτερα, μαρσπιε, πισω καπο, προφυλακτηρες). Ακρα κομπλε γνησια Ε30 Μ3 με φρενα και κομπλε πισω γεφυρα με διαφορικο, κεντρικο και κατι αλλα ψιλολογια αλλα 2700 με 3000. Διαφορα μικροπραγματα (clips, παγουρακια, κλπ) βαλε αλλο ενα 1000 για να εισαι μεσα. Οργανα γνησια Ε30 Μ3 πλεον παιζουν απο 400 ευρω και πανω. Σαλονι γνησιο για cabrio θες απο 800 εως 1500 αναλογα την κατασταση. Ζαντες για γνησιες 16αρες η για μεγαλυτερες αλλα παντα σε Μ θες απο 700 εως 1500. Βεβαια θα εχουν λαστιχα πανω τους αλλα θα ειναι της συμφορας.

Εγω προσωπικα τα S14 δεν θελω ουτε να τα βλεπω αλλα στο εξωτερικο κρατανε καλες τιμες. Για ενα καλο 2,3 μιλαμε για πανω απο 3500 και για ενα σωστο σασμαν παμε στα 1200 με 1500

Αφου λοιπον αγορασεις ολα τα παραπανω κανονισε τον φανοποιο σε τιμη και μετα τον ταπετσερη σου γιατι η κουκουλα ειναι λιγο ακριβη. Αυτα απο εμενα. Αμα θες κατι αλλο απλα ρωτα με.

επειδη οι εποχες ειναι καπως στριμωγμενες οικονομικα δε θα βιαστω...

TSAF
21-07-11, 11:31
οσο πιο "special" το project τοσο πιο ακριβο. Τα πραγματα για Ε30 Μ3 δεν θα υπαρχουν για παντα. Καλο θα ειναι τουλαχιστον την φανοποια να την παρεις οπου την βρεις

TSAF
21-07-11, 13:36
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1039021/

Για 5000 με την προυποθεση οτι εχει τα ακρα και οτι θα παρει εγκριση απο τον φανοποιο σου δεν ειναι ασχημο. Θελει απλα λιγο γουστο για να δειξει. (κατι η αεροτομη, οι ζαντες, το σαλονι, το τιμονι, τα οργανα, δεν εχει μοτερ, δεν εχει σασμαν) αλλα αμα ειναι σωστο απο φανοποια νομιζω οτι εχει αρκετα potential. Για να φτιαξεις το δικο σου ετσι θελεις "αρκετο κασερι". Ριξε μια ματια δεν εχεις τιποτα να χασεις.

E36 M POWER
22-07-11, 08:18
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1039021/

Για 5000 με την προυποθεση οτι εχει τα ακρα και οτι θα παρει εγκριση απο τον φανοποιο σου δεν ειναι ασχημο. Θελει απλα λιγο γουστο για να δειξει. (κατι η αεροτομη, οι ζαντες, το σαλονι, το τιμονι, τα οργανα, δεν εχει μοτερ, δεν εχει σασμαν) αλλα αμα ειναι σωστο απο φανοποια νομιζω οτι εχει αρκετα potential. Για να φτιαξεις το δικο σου ετσι θελεις "αρκετο κασερι". Ριξε μια ματια δεν εχεις τιποτα να χασεις.

αρκετα εντιπωσιακο... αλλα επειδη ειναι αμαξι που θα το κρατησω δε ξερω τι παιζει απο θεμα σκουριας.

σημερα μιλησα με ενα δικο μου και θα ερθει αυριο να βοηθησει να βαλουμε τη μπροστινη γεφυρα μαζι με το προχειρο μοτερ για να κινηθει να παει στο φανοποιο που θα του αφαιρεσει αυτη τη μικρη ποσοτητα σκουριας που συνοδευει το cabrio...

TSAF
22-07-11, 09:39
Για εμενα μην το κανεις αυτο το project. Κοιτα για κατι ετοιμο οπως το μπλε. Εγω στην θεση σου θα πηγαινα το μπλε σε φανοποιο που κατεχει απο Ε30 Μ3. Υπαρχουν στην Αθηνα κατι championia για Ε30 Μ3. Αμα παρεις το ΟΚ απο εκει τοτε το κοστος σου θα εχει κατεβει δραματικα. Πραγματικα δραματικα

m_power_lunatic
22-07-11, 09:49
Για εμενα μην το κανεις αυτο το project. Κοιτα για κατι ετοιμο οπως το μπλε. Εγω στην θεση σου θα πηγαινα το μπλε σε φανοποιο που κατεχει απο Ε30 Μ3. Υπαρχουν στην Αθηνα κατι championia για Ε30 Μ3. Αμα παρεις το ΟΚ απο εκει τοτε το κοστος σου θα εχει κατεβει δραματικα. Πραγματικα δραματικα

+100000000 εχεο δικιο ο Δημητρης,πραγματικα.Νομιζω στο ειχα γραψει και εγω απο την αρχη αν δεις πισω οτι εχει πολυ δουλεια=χρημα το αμαξι για να γινει οπως το θες.Φοβαμαι οτι θα κουραστεις και θα τα παρατησεις στο τελος.

E36 M POWER
22-07-11, 10:44
δυστυχος παιδια εδρευω χανια και λογω επαγγελματικης δραστηριοτητας δεν εχω πολλα περιθωρια να παω να το δω....
επισης για εμενα και για αυτη τη περιοδο τα 6+++ ειναι ενα μεγαλο ποσο που δε ειμαι διατεθιμενος να τα διαθεσω αμεσα.... οχι ομως οτι δεν το αξιζει το αμαξι...
εχω μια Α εμπειρια πανω σε μηχανολογια και δοξα το θεο εχω αρκετους φιλους που μπορουν να με βοηθησουν αρκετα οικονομικα, οποτε με τετοιο τροπο κατεβαινει το κοστος χαμηλα οσον αφορα τα εργατικα... οσον αφορα τα ανταλακτικα οταν εχω θα παραγγελνω...

asterios
26-07-11, 21:57
εγω φιλε μου αφου θα το κρατησεις, θα εψαχνα και θα επαιρνα ακομα ενα 30αρι 2πορτο οσο γινεται φθηνοτερο και θα εκανα ολα τα πραγματα τραμπα σε αυτο, προκειμενου να καθετε σε ενα γκαραζ.
και μπορεις να το κανεις σιγα σιγα οπως θελεις χωρις να σε βιαζει κανενας
καλη συνεχεια σε οτι αποφασισεις να κανεις

TSAF
27-07-11, 09:12
να ξερεις παντως οτι τα πραγματα για να το φτιαξεις ειναι λιγο διαφορετικα. Τα πισω φτερα ειναι διαφορετικα απο αυτα που ειναι στο coupe και αλλα πολλα. Αμα διαβασεις το παρακατω thread θα καταλαβεις.

http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=33882

E36 M POWER
27-07-11, 10:25
να ξερεις παντως οτι τα πραγματα για να το φτιαξεις ειναι λιγο διαφορετικα. Τα πισω φτερα ειναι διαφορετικα απο αυτα που ειναι στο coupe και αλλα πολλα. Αμα διαβασεις το παρακατω thread θα καταλαβεις.

http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=33882

κατι τετοιο εχω στο μυαλο μου.... το εχω ξαναδει το συγκεκριμενο θεμα!!! αλλα υπομονη!!!

gsova
27-07-11, 10:55
http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=33882&page=26

(οι φώτος σε αυτή τη σελίδα... άχ βαχ... )
:love:

TSAF
17-08-11, 13:30
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1662928/