PDA

Επιστροφή στο Forum : Λαμπάκι Μηχανής - EML - Antispin και κομπιάσματα......


BMW-Lover
19-03-11, 19:09
Καλησπέρα σε όλους,
σήμερα ενώ ήμουν στην Εθνική με 190 ξαφνικά άναψαν τα παραπάνω λαμπάκια μαζί (Μηχανής - EML - Antispin ) και το αυτοκίνητο (Ε39 2003 - 520 Supecharger - 110.000km) έκανε κομπιάσματα και δούλευε σαν να ρετάρει... Σταμάτησα δεξιά, το έσβησα και το άναψα πάλι και τα λαμπάκια έσβησαν, όμως στα επόμενα 500 μέτρα είχα πάλι τα ίδια! :smashtard

Καμία ιδέα...? Υπάρχει κανείς συμπάσχων?

johnas
19-03-11, 19:42
Καλησπερα φιλε LOVER εγω το ιδιο επαθα με το δικο μου εν πορεια, το πηγα σε αντιπροσωπεια των νοτιων προαστιων και μετα απο ελεγχο με tester εδειξε προβλημα στην πεταλουδα του γκαζιου.......Μου εκαναν ενα update και το αφησαμε να το παρακολουθησω και στην περιπτωση που το ξαναεμφανισει το κοστος για αλλαγη ειναι 400 ευρω.........οποιος εχει αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα ας μας πει καμια λυση.........το αυτοκινητο μου ειναι 316 Ε46.........

BMW-Lover
20-03-11, 01:14
Καλησπερα φιλε LOVER εγω το ιδιο επαθα με το δικο μου εν πορεια, το πηγα σε αντιπροσωπεια των νοτιων προαστιων και μετα απο ελεγχο με tester εδειξε προβλημα στην πεταλουδα του γκαζιου.......Μου εκαναν ενα update και το αφησαμε να το παρακολουθησω και στην περιπτωση που το ξαναεμφανισει το κοστος για αλλαγη ειναι 400 ευρω.........οποιος εχει αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα ας μας πει καμια λυση.........το αυτοκινητο μου ειναι 316 Ε46.........

Φίλε Johnas μήπως είχε κανείς την ιδέα απ' την αντιπροσωπεία να σου εξηγήσει πώς από ένα πρόβλημα στην πεταλούδα του γκαζιού ανάβουν αυτά τα 3 λαμπάκια μαζί (Μηχανής-EML-Antispin).....?? Και καλά τα πρώτα 2....το Antispin τι σχέση έχει...??? :banghead:

chief
20-03-11, 07:59
Για το προβλημα αυτο ειναι ή throttle position sensor (ποντεσιομετρο) ] ή το throttle actuator.

BMW-Lover
20-03-11, 14:46
Ελπίζω να φανεί στο διαγνωστικό η πραγματική αιτία του προβλήματος και να μην μπλέξω...

chief
20-03-11, 15:52
ενα απ τα δυο που εγραψα ειναι 100%. μαξαρι να ειναι ποντεσιομετρο να την βγαλεις φθηνα

johnas
20-03-11, 16:48
καλησπερα, φυσικα και μου εξηγησαν οτι αν ηταν το ποντεσιομετρο δεν θα αναβε το esp,μου εξηγησαν αφου βεβαια τους ρωτησα εγω.......αυτα ειπαν και φυσικα ηθελαν να προχωρησουν σε επισκευη εκεινη την ωρα και αρνηθηκα εγω γιατι απο αποψεις να φαμε οι κοτες , λυσεις δεν εχουν γενικα στις αντιπροσωπιες( αυτη ειναι η γνωμη μου για τις περισσοτερες)......Σημερα ομως μετα απο βολτα για καφε το προβλημα εμφανιστηκε με χειροτερα σημαδια, αρυθμιες ρελαντι, να μην διαβαζει το γκαζι για κανενα λογο και να δουλευει μια στις 1500στρ και μια στις 3000στρ... αρα η λυση ειναι καπου αναμεσα στο ποντεσιομετρο και στην πεταλουδα......θελω να πιστευω.....πληροφοριες περισσοτερες αυριο!!!!!!!!ειδωμεν με τα τζιμανια των εξουσιοδοτημενων!!!!!!

BMW-Lover
21-03-11, 12:23
Καλησπέρα και πάλι,

Πήγα το αυτοκίνητο σήμερα για έλεγχο και διαπιστώσαμε ότι είχα έναν βγαλμένο σωλήνα ο οποίος ξεκινάει απ τον κινητήρα και καταλήγει σε έναν carbon μεγάλο σωλήνα του κομπρέσορα (είχε σπάσει η βάση του πάνω στον σωλήνα του κομπρέσορα), απ τον οποίον περνούν οι αναθυμιάσεις λαδιού του κινητήρα στον κομπρέσορα. Επίσης είχα σκισμένο το σωληνάκι της σκάστρας.... Όλα αυτά προκάλεσαν αυτό το πρόβλημα, απ ότι φαίνεται, χωρίς να είμαι και 100% σίγουρος βέβαια...αν δεν περάσει κάνενας μήνας χωρίς εμφανιστεί το πρόβλημα δεν θα είμαι σίγουρος! Βέβαια το αμάξι τώρα δουλεύει λες και αγοράστηκε σήμερα απ την αντιπροσωπεία...καμια σχέση ακόμα και με πρίν ανάψουν τα λαμπάκια!
Κολλήσαμε τον σωλήνα λοιπόν, αλλάξαμε και το σωληνάκι της σκάστρας, το διαγνωστικό δεν έδειξε καμία άλλη βλάβη....και μαζί με τα λαδάκια του κομπρέσορα που είπα να αλλάξω ξεμπερδεψα με 50€ ! Ας ελπίσουμε δηλαδή ότι ξεμπέρδεψα....

BMW-Lover
21-03-11, 14:20
Και για την ιστορία από ότι μου είπανε...το Antispin άναψε διότι είχε ανάψει το EML, δηλαδή έβρισκε λάθος σην πεταλούδα του γκαζιού...και το Antispin όταν μπαίνει σε λειτουργία επιδρά πάνω στην πεταλούδα του γκαζιού!

tsambu
24-03-11, 21:23
με το καλο, γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι και καθε σοβαρη ζημια ποναει

johnas
27-03-11, 11:39
καλημερα, τελικα απο την Δευτερα αλλαξα και εγω πετελουδα και μεχρι σημερα το αυτοκινητο ολα καλα....τα ιδια ειπαν και σε εμενα οπως ακριβως τα γραφει ο BMW-Lover. Για την ιστορια το κοστος 410 ευρω σε επισημη αντιπροσωπο.........

BMW-Lover
04-04-11, 11:06
Καλημέρα, Κι εμένα καλά παεί το αυτοκίνητο εκτός από κάποιες φορές που για κάποιο λόγο σβήνει όταν πάει να μείνει στο ρελαντί....το βάζω πάλι μπροστά και όλα καλά...και μπορεί να το ξανακάνει μετά απο 1-2 μέρες....Αυτό το πρόβλημα το είχα πριν κάνα μήνα και άλλαξα MAF γιατί έβγαζε βλάβη στο διαγνωστικό....Όντως σταμάτησε για λίγο αλλά τώρα πάλι τα ίδια...βέβαια τώρα συμβαίνει πολύ πιο αραιά...αλλα συμβαίνει! Θα μπορούσε να είναι πάλι κανένας τρύπιος σωλήνας που το προκαλεί αυτό...??

BMW-Lover
15-04-11, 12:43
Τελικά καλά μάντεψα...Ένα σωληνάκι τρύπιο ήταν η αιτία του κακού!!!