PDA

Επιστροφή στο Forum : "Αγοράστε" βενζίνη 15% φθηνότερα


Fairytale
21-03-11, 14:43
"Αγοράστε" βενζίνη 15% φθηνότερα
13 βήματα για να σας κοστίζουν τα καύσιμα όσο πρίν από την κρίση

15% μείωση στο κόστος καυσίμου μπορεί να φέρει η εφαρμογή των συμβουλών οικονομικής οδήγησης


Με τις τιμές της βενζίνης στα ύψη, οι οδηγοί αναζητούν τρόπους να μειώσουν το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. Λύση στο πρόβλημα προσφέρει το ΚΑΠΕ (http://www.cres.gr/kape/index_gr.htm), που έχει εκδώσει και κωδικοποιήσει τις τεχνικές οικονομικής οδήγησης, οι οποίες φέρνουν εξοικονόμηση έως και 15% του καυσίμου. Δηλαδή, με τις τιμές της βενζίνης να πλησιάζουν στο 1,7 ευρώ το λίτρο, η εξοικονόμηση κατά 15% σημαίνει ότι το κόστος της βενζίνης μειώνεται στο 1,4 ευρώ το λίτρο.

Για να επιτευχθεί μείωση της κατανάλωσης, πρέπει ο οδηγός:

Να αλλάζει γρήγορα ταχύτητα προς υψηλότερη σχέση μετάδοσης στις 2.000-2.500 στροφές.
Να οδηγεί με σταθερή ταχύτητα στις 2.000-2.500 στροφές.
Να προβλέπει τις συνθήκες κυκλοφορίας, ώστε να αποφεύγει τις άσκοπες επιταχύνσεις και τα φρεναρίσματα.
Να σταματά επιβραδύνοντας ομαλά, όταν πλησιάζει σε φωτεινό σηματοδότη, αφήνοντας το γκαζι, πατώντας ομαλά το φρένο και με επιλεγμένη μια υψηλή σχέση μετάδοσης.
Να σβήνει τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις (άνω του ενός λεπτού).
Να κάνει τακτική συντήρηση του οχήματος και των ελαστικών. Η σωστή πίεση ελαστικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και την οδική ασφάλεια. Πίεση ελαστικών μικρότερη κατά 25% σημαίνει περίπου 2% περισσότερο καύσιμο.
Να αποφεύγει τη μεταφορά περιττών φορτίων και τη χρήση σχάρας οροφής. Κάθε πρόσθετο εξάρτημα (αεροτομή, σχάρα, μπαγκαζιέρα κ.λ.π) αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση και την κατανάλωση καυσίμου.
Να κάνει περιορισμένη και συνετή χρήση του κλιματισμού.
Στις στροφές να επιβραδύνει ομαλά με τη μικρότερη δυνατή χρήση φρένου.
Να αποφεύγει τη χρήση του οχήματος για σύντομες διαδρομές.
Να χρησιμοποιεί τον βοηθητικό εξοπλισμό του οχήματος (μετρητής κατανάλωσης, στροφόμετρο, cruise control, αν υπάρχει).
Να επιλέγει αποδοτικότερο όχημα, εξετάζοντας την κατανάλωση καυσίμου.
Να σχεδιάζει τη διαδρομή, ώστε να αποφεύγονται άσκοπες μετακινήσεις.


ΠΗΓΗ: εφημερίδα Κεφάλαιο 19/03/11
C U out there

ThaNOS E46coupe
21-03-11, 15:24
χα χα Νίκο καλό!!!!! αλλα όσες φορές κάνω οικονομική οδήγηση, η κατανάλωσή μου είναι πολύ μεγαλύτερη απο το -15%. Βέβαια έρχονται και ώρες που λές Δε Γ@#$#ται...άς κάψει όσο θέλει. έγώ θα το ευχαριστηθώ!!!!!
Πάντως πολύ καλές συμβουλές!!!!!!!
Ευχαριστούμε!!!!

panos 316T
21-03-11, 17:08
υπάρχει άνθρωπος που να οδηγεί στις 2000-2500 στρ[μόνο ταρίφες έχω δει]. ;
άσε που θα «μπουκώσει» το κακόμοιρο

αν θέλεις να κάνεις οικονομία το παρατάς και κυκλοφορείς με μμμ[αν και εκεί που θα φτάσει η τιμή του εισητηρίου παίζεται τι συμφέρει]

g_libero
21-03-11, 17:34
Πάντως για όποιον μπορεί η χρήση μοτοσυκλέτας είναι σωτήρια σε εξοικονόμηση χρόνου-χρήματος.

MrZ
21-03-11, 19:35
Πιστέυω πως οι περισσότεροι "έμπειροι" οδηγοί,έτσι οδηγούν και χωρίς να ξέρουν αν είναι πιο οικονομικά ή μή.
Σχετικά με τις στροφές λειτουργίας θέλω να αναφέρω πως και εγώ έτσι οδηγώ,ειδικά το χειμώνα, επειδή ο δείκτης θερμοκρασίας δεν λέει να ανέβει με τίποτα.Φτάνω στον προορισμό μου και είναι ακόμα κρύο.Αλλά οι στροφές εξαρτώνται και από τα κυβικά του αυτοκινήτου,ο φίλος μου με το 1000cc punto δεν παίζει να ανέβει την ανηφόρα του σπιτιού μου με 2500στρ/λεπτό ούτε με 1η...
Άμα ζεσταθεί το σπάω που και πού αλλά μέσα στην κίνηση της πόλης δεν υπάρχουν συχνά ευκαιρίες.

Για πραγματική οικονομία η λύση είναι μόνο το 12 :thumbsdow
:rofl2:

strofimios
21-03-11, 19:37
υπάρχει άνθρωπος που να οδηγεί στις 2000-2500 στρ[μόνο ταρίφες έχω δει]. ;
άσε που θα «μπουκώσει» το κακόμοιρο

αν θέλεις να κάνεις οικονομία το παρατάς και κυκλοφορείς με μμμ[αν και εκεί που θα φτάσει η τιμή του εισητηρίου παίζεται τι συμφέρει]
Εγω οδηγαω ετσι,οταν παω στη δουλεια μου.Και τεζα να παω την ιδια ωρα φτανω.Δεν υπαρχουν μμμ εδω που μενω που να με πανε στη δουλεια.
Τα αποτελεσματα,το is καιει απο 5 μεχρι 7+ και το cherokee (2500cc)7,5lt/100km.

God
21-03-11, 20:16
Φοβερές συμβουλές...

...αλλάξτε αυτοκίνητο και πάρτε "αποδοτικότερο" ή μη κινείτε αυτό που έχετε χωρίς σοβαρό λόγο!!!!!!

Εγώ λέω να τα πουλήσουμε όλα και να μετακομίσουμε στην Βόρεια Κορέα. Μηδέν κατανάλωση καυσίμου.

nik200
21-03-11, 20:53
εγω παλι ξεθαψα το ποδηλατο μου...και αφου βρηκα την υγεια μου σωζω και την τσεπη μου!!!

Stunt Mike
21-03-11, 21:06
Πιστέυω πως οι περισσότεροι "έμπειροι" οδηγοί,έτσι οδηγούν και χωρίς να ξέρουν αν είναι πιο οικονομικά ή μή.
Σχετικά με τις στροφές λειτουργίας θέλω να αναφέρω πως και εγώ έτσι οδηγώ,ειδικά το χειμώνα, επειδή ο δείκτης θερμοκρασίας δεν λέει να ανέβει με τίποτα.Φτάνω στον προορισμό μου και είναι ακόμα κρύο.

Συναδελφε αλλαξε θερμοστατη για να μην αλλαξεις...στροφαλο!!Στο θεμα μας εμενα ευτυχως μου πληρωνει τις βενζινες η εταιρεια αλλα και παλι συνηθως οδηγω οσο πιο οικονομικα μπορω....και χαλαρα...

Fantis318i
21-03-11, 21:06
Φοβερές συμβουλές...

...αλλάξτε αυτοκίνητο και πάρτε "αποδοτικότερο" ή μη κινείτε αυτό που έχετε χωρίς σοβαρό λόγο!!!!!!

Εγώ λέω να τα πουλήσουμε όλα και να μετακομίσουμε στην Βόρεια Κορέα. Μηδέν κατανάλωση καυσίμου.

Συμφωνω απολυτως...Με το ζορι να μπουμε στο '' oικολογικο'' τους παραληρημα;

:kissass:

Κωνσταντίνος
21-03-11, 21:22
Συμφωνω απολυτως...Με το ζορι να μπουμε στο '' oικολογικο'' τους παραληρημα;

:kissass:

Μα το αρχικό post (άρα και το θέμα του thread) δεν έχει να κάνει με την οικολογία. Αλλά την τσέπη μας.
Και λίγο-πολύ είναι πράγματα που όλοι γνωρίζουμε αλλά.........λησμονούμε.
Οπότε μια υπενθύμιση που βοηθά την οικονομία μας ποτέ δεν έβλαψε. Νομίζω...

Fairytale
21-03-11, 21:30
υπάρχει άνθρωπος που να οδηγεί στις 2000-2500 στρ[μόνο ταρίφες έχω δει]. ;
άσε που θα «μπουκώσει» το κακόμοιρο

αν θέλεις να κάνεις οικονομία το παρατάς και κυκλοφορείς με μμμ[αν και εκεί που θα φτάσει η τιμή του εισητηρίου παίζεται τι συμφέρει]Έχεις ειδικό αυτοκίνητο (βελτιωμένο με χρήση υψηλής υπερσυμπίεσης 1.55 bar και απόδοση +200% και ειδική απόδοση 190hp/lt).
Tα παραπάνω tips οικονομικής οδήγησης ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν μπορούν να κάνουν διαφορά σε εσένα όταν έχεις σε χαμηλές στροφές ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ πολύ μικρή σχέση συμπίεσης ΠΙΑ για να κινήσεις αξιοπρεπώς ένα βαρύ (1.450 κιλά με πλήρες τεπόζιτο και οδηγό από ότι αναφέρεις εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=413216#post413216)).

Πάμε τώρα στα σημερινά αυτοκίνητα (ή καλύτερα σε πιο σημερινά).

Οι ακριβώς προηγούμενη γενιά κινητήρων ήταν επί το πλείστον 16v υποτετράγωνοι ατμοσφαιρικοί (διάταξη που χαρακτηρίζεται από την μεγαλύτερη ροπή της στις χαμηλές στροφές και την μικρότερη κατανάλωση καυσίμου έναντι των παλαιότερων υπερτετράγωνων που διαθέτουν αυξημένο πλάτος καύσης -λόγω της μεγαλύτερης διαμέτρου του κυλίνδρου- άρα και μεγαλύτερες απώλειες του θερμοδυναμικού κύκλου).

Οι νεότερες και σημερινές αφορούν 2 βασικές τεχνολογίες
-είτε ατμοσφαιρικές με τεχνικές τύπου Αlfa Romeo JTS engines δηλ. στο κάτω εύρος στροφών του ο κινητήρας να δουλεύει πολύ φτωχός (προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου),
-είτε αυτή της υπερσυμπίεσης αλλά με καμπύλες ροπής οροπέδιο που ξεκινούν από πολύ χαμηλά και περίπου το 80% της ροπής στρέψης να αποδίδεται σε πολύ χαμηλές στροφές.
C U out there

panos 316T
21-03-11, 22:37
Νίκο όταν έγραφα το σχόλιο μου δεν είχα υπόψιν μου το «ειδικό» αυτοκίνητο :)

έχω και ένα micra si 1000cc 16v του 99 που κινούμαι σε καθημερινή βάση, δεν μπορώ να το οδηγήσω «κοιμησμένα» το "υπερτετράγωνο" μου[σωστός;].
πιστεύω ότι των περισσοτέρων φιλοσοφία στην σύγχρονη ψηφιακή κοινωνία μας [σικ] είναι "άντε να φτάσω γρήγορα στη δουλειά", "άντε να φτάσω γρήγορα στο σπίτι" κλπ.
πιο προσιτό,για μένα, είναι η συντήρηση όπως δηλαδή δίσκος ,μπεκ,καταλύτης,διαστάσεις και πιέσεις ελαστικών και εννοείται τα σέρβις.

τώρα για τα σύγχρονα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη αλλά για να το λες κάτι θα ξερεις...

oldcarskickass
21-03-11, 23:38
εγω παλι ξεθαψα το ποδηλατο μου...και αφου βρηκα την υγεια μου σωζω και την τσεπη μου!!!
Και εγώ το ξέθαψα αλλά στις πρώτες 2 - 3 βόλτες κάποιοι πήγαν να με θάψουν.

Άσε που από το λαχάνιασμα κόντεψα να ξαναστρώσω την εγνατία από την πίσσα που έβγαζα από τα φλεμόνια μου (έχω την εντύπωση ότι αυτά τα κομμάτια που βγαίναν ήταν ζωντανά).

Το κυριότερο από όλα είναι ο προγραμματισμός και των αποστάσεων και των ωρών που κινούμαστε.

Βέβαια αυτό δεν είναι και το ευκολότερο, αλλά πλέον με τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την κατάσταση πάρκιν που επικρατεί καλύτερα να πάρεις είτε ΜΜΜ (ΕΚΤΟΣ από λεωφορεία) είτε κανά σπαστό ποδηλατάκι.

Και εδώ να ευχαριστήσω την διοίκηση του μετρό για τα πραγματικά οικολογικά μέτρα επιτροπής μεταφοράς ποδηλάτων.

nik200
22-03-11, 07:33
Και εγώ το ξέθαψα αλλά στις πρώτες 2 - 3 βόλτες κάποιοι πήγαν να με θάψουν.

Άσε που από το λαχάνιασμα κόντεψα να ξαναστρώσω την εγνατία από την πίσσα που έβγαζα από τα φλεμόνια μου (έχω την εντύπωση ότι αυτά τα κομμάτια που βγαίναν ήταν ζωντανά).

Το κυριότερο από όλα είναι ο προγραμματισμός και των αποστάσεων και των ωρών που κινούμαστε.

Βέβαια αυτό δεν είναι και το ευκολότερο, αλλά πλέον με τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την κατάσταση πάρκιν που επικρατεί καλύτερα να πάρεις είτε ΜΜΜ (ΕΚΤΟΣ από λεωφορεία) είτε κανά σπαστό ποδηλατάκι.

Και εδώ να ευχαριστήσω την διοίκηση του μετρό για τα πραγματικά οικολογικά μέτρα επιτροπής μεταφοράς ποδηλάτων.

με το ποδηλατο παντα ειτε απο το πεζοδρομιο...στους στενους δρομους η με αντιθετη κατευθυνση απο τα αυτοκινητα...για να βλεπεις τι κανουν!!!!και μενα δοκιμασαν να με σκοτωσουν καποιες φορες!!!

ο λογος που επελεξα το ποδηλατο ειναι για τις κοντινες αποστασεις..δηλαδη αυτο το αχρηστο ξεκινημα του αμαξιου, να μην βρισκεις να παρκαρεις, τζαμπα βενζινες για 500μετρα και στο κατω κατω..ας καψω την βενζινη μου πηγαινοντας οπως γουσταρω να παω..και οχι για μικροβλακειες..

δοκιμαστε το..και θα δειτε ποσο συμφερει...και οχι δεν ειμαι ουτε οικολογος, ουτε προχω, ουτε τιποτα απο αυτα τα φρουτα της εποχης!!!!απλα την βενζινη μου θα την καιω οπως μου αρεσει και οχι οπως μου επιβαλλουν!!!!

parouskas
22-03-11, 09:58
ευχαριστουμε πολυ fairytale!!!!

oldcarskickass
22-03-11, 10:04
με το ποδηλατο παντα ειτε απο το πεζοδρομιο...στους στενους δρομους η με αντιθετη κατευθυνση απο τα αυτοκινητα...για να βλεπεις τι κανουν!!!!και μενα δοκιμασαν να με σκοτωσουν καποιες φορες!!!

ο λογος που επελεξα το ποδηλατο ειναι για τις κοντινες αποστασεις..δηλαδη αυτο το αχρηστο ξεκινημα του αμαξιου, να μην βρισκεις να παρκαρεις, τζαμπα βενζινες για 500μετρα και στο κατω κατω..ας καψω την βενζινη μου πηγαινοντας οπως γουσταρω να παω..και οχι για μικροβλακειες..

δοκιμαστε το..και θα δειτε ποσο συμφερει...και οχι δεν ειμαι ουτε οικολογος, ουτε προχω, ουτε τιποτα απο αυτα τα φρουτα της εποχης!!!!απλα την βενζινη μου θα την καιω οπως μου αρεσει και οχι οπως μου επιβαλλουν!!!!

Σαφώς και δεν είναι θέμα προχώ, αλλά κυρίως θέμα υγείας και βολέματος.

Εγώ το βλέπω σαν το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

Και βενζίνη γλυτώνεις και ασκείσαι κάπως.

ΥΓ:από παρκάρισμα θα την πάταγα.

Driftakos
22-03-11, 10:12
με το ποδηλατο παντα ειτε απο το πεζοδρομιο...στους στενους δρομους η με αντιθετη κατευθυνση απο τα αυτοκινητα...για να βλεπεις τι κανουν!!!!και μενα δοκιμασαν να με σκοτωσουν καποιες φορες!!!


Χμ... αυτή την φιλοσοφία δεν μπορώ να την καταλάβω...
Κινείσαι στους δρόμους έτσι δεν είναι? Οφείλεις και εσύ να σέβεσαι τον ΚΟΚ. Το πάω ανάποδα για να βλέπω τι μου έρχετε είναι το ελάχιστο χαζομάρα..γτ έγώ βγαίνω απο STOP κάθετο στον δρόμο που εσύ κινείσαι αντίθετα, τσεκάρω από εκεί που περιμένω να δω κίνηση, δεν βλέπω ξεκινάω και σε αγοράζω... και μετά σε χρεώνομαι και για άνθρωπο...

Δεχομαι σε μεγάλο βαθμό αυτό που είπες οτι οι οδηγοί δεν σεβόμαστε τους άλλους και νομίζουμε οτι είμαστε οι άρχοντες της ασφάλτου..Αλλά και οι ποδηλάτες δεν πάνε πίσω. Εχω πάει πολλές φορές να πέσω πάνω τους, είτε γιατι παραβίασαν STOP, είτε κόκκινο, είτε γτ βγήκαν από το πεζοδρόμιο...
Και από ποδηλάτες έχω ακούσει την υπερτατη μπούρδα,"Το κόκκινο δεν είχε ποδήλατο, δεν ισχύει για εμας τους ποδηλάτες"
Δλδ, δεν είναι μόνο οι οδηγοί που έχουν έλλειψη οδικής παιδείας, αλλά και οι ποδηλάτες. Απλά δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο, και αν υπάρχει δεν το εφαρμόζουν, για να μπει μία τάξη...
(δεν έχω κάτι μαζί σου, απλά... ανταλλαγή απόψεων κάνουμε)

edit: Τελικά ο ΚΟΚ ορίζει..εμεις δεν τα τηρούμε
http://podilatestrikalon.wordpress.com/2009/07/23/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA-%CE%BF-%CE%BA-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7/

nik200
22-03-11, 10:31
Χμ... αυτή την φιλοσοφία δεν μπορώ να την καταλάβω...
Κινείσαι στους δρόμους έτσι δεν είναι? Οφείλεις και εσύ να σέβεσαι τον ΚΟΚ. Το πάω ανάποδα για να βλέπω τι μου έρχετε είναι το ελάχιστο χαζομάρα..γτ έγώ βγαίνω απο STOP κάθετο στον δρόμο που εσύ κινείσαι αντίθετα, τσεκάρω από εκεί που περιμένω να δω κίνηση, δεν βλέπω ξεκινάω και σε αγοράζω... και μετά σε χρεώνομαι και για άνθρωπο...

Δεχομαι σε μεγάλο βαθμό αυτό που είπες οτι οι οδηγοί δεν σεβόμαστε τους άλλους και νομίζουμε οτι είμαστε οι άρχοντες της ασφάλτου..Αλλά και οι ποδηλάτες δεν πάνε πίσω. Εχω πάει πολλές φορές να πέσω πάνω τους, είτε γιατι παραβίασαν STOP, είτε κόκκινο, είτε γτ βγήκαν από το πεζοδρόμιο...
Και από ποδηλάτες έχω ακούσει την υπερτατη μπούρδα,"Το κόκκινο δεν είχε ποδήλατο, δεν ισχύει για εμας τους ποδηλάτες"
Δλδ, δεν είναι μόνο οι οδηγοί που έχουν έλλειψη οδικής παιδείας, αλλά και οι ποδηλάτες. Απλά δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο, και αν υπάρχει δεν το εφαρμόζουν, για να μπει μία τάξη...
(δεν έχω κάτι μαζί σου, απλά... ανταλλαγή απόψεων κάνουμε)


φιλε ειπα το πολυ πρακτικο να βλεπεις τους αλλους (γιαυτο και να πηγαινεις αντιθετα και απεναντι!!!!)..διοτι οταν δεν τους βλεπεις κινδυνευεις υπερμετρα...δεν ειπα ουτε να παραβιασεις stop..oυτε να παρακωλυεις την κινηση..πρεπει να εισαι ηλιθιος οταν καβαλας εστω ποδηλατο να μην προσεχεις τα αμαξια!!!!!..εγω ισα ισα οπου χωραω παω πεζοδρομιο..αλλα τα πεζοδρομια ειναι γεματα αμαξια (που προσωπικα δεν με πειραζει αρκει να χωραω!!)

και φυσικα οι περισσοτεροι ποδηλατες ειναι επικυνδινοι οπως και φυσικα οι περισσοτεροι οδηγοι!!!γιατι νομιζεις αλλαζει η νοοτροπια απο μεσο σε μεσο???

ασχετο...εσυ κανεις καμια παντα σαν driftakos???

E36 RULES!!
22-03-11, 13:05
με το ποδηλατο παντα ειτε απο το πεζοδρομιο...στους στενους δρομους η με αντιθετη κατευθυνση απο τα αυτοκινητα...για να βλεπεις τι κανουν!!!!και μενα δοκιμασαν να με σκοτωσουν καποιες φορες!!!


Νίκο εδώ διαφωνώ. Πληροφοριακά και μονο, εχει παει να με πατήσει ποδήλατο τουλαχιστον 50 φορες μεσα σε 4 χρονια, απο ποδηλατες που πανε πανω στο πεζοδρόμιο, ερχονται απο πισω μου αθορυβα, και αν κανω το λαθος να κουνηθω απο την τροχια μου (θελω να αποφυγω να πατησω λακκουβα με νερο, τσιχλα, εεεε...κοπρανα) τοτε ή θα με περασει ξυστα, ή θα πεσει κατα πανω μου. Τα πεζοδρομια λεγονται πεζοδρομια για καποιο λογο :rolleyes: Φτασαμε στο σημειο να θελουμε να κραταμε καθρεφτακια στα χερια μας να ξερουμε αν θα μας σκασει απο πισω κανενας ποδηλατης ενω περπαταμε :rofl2:

Θες ποδηλατο? Στο δρομο και ακρη ακρη (αν πας σιγα). 10 χρονια ετσι, μεχρι και σε εθνικη ειχα παει και δεν ενοχλησα και δεν με ενοχλησε κανενας! Τροχοφόρο όχημα είναι ούτως ή άλλως.

ΥΓ: Οχι, ο driftakos δεν κανει πάντες, δεν εχει πλοκέ..

Driftakos
22-03-11, 13:11
ΥΓ: Οχι, ο driftakos δεν κανει πάντες, δεν εχει πλοκέ..

ακριβώς αυτό...

υγ: καλημέρα, θελω πλοκεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :nutkick:

oldcarskickass
22-03-11, 13:16
Το πρόβλημα με τον έλληνα οδηγό, είτε οδηγάει ποδήλατο είτε Ι.Χ. είτε φορτηγό, είναι ότι ΞΕΡΕΙ (δε νομίζει απλά) ότι ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι είτε μ@λ@κ@ς είτε πήραν το δίπλωμα νύχτα, και ότι ΠΑΝΤΑ αυτός έχει δίκιο για τον δικαιολογημένο πάντα δικό του λόγο.

Πόσες φορές δεν βρίσατε (έβρισα) ποδηλάτη ή πεζό και ΜΟΛΙΣ πάρκαρα και άφησα το αμάξι έκανα ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με τον πεζό που έβριζα. Εννοείτε βέβαια πως αυτή τη φορά φταίει ο εκάστοτε οδηγός που δεν με πρόσεξε.

Το ζουμί της υπόθεσης (και έχουμε βγει τελείως off) είναι να κινούμαστε με την λιγότερη δυνατή όχληση των γύρω μας, ΕΙΔΙΚΑ των δικυκλιστών και των πεζών.

Πάντως και εγώ με το ποδήλατο όποτε βγαίνω στο δρόμο κυκλοφορώ ανάποδα με ιδιαίτερη προσοχή στα στενά είτε έχω είτε ΔΕΝ έχω στοπ (γιατι αν όλοι ακολουθούσαν τον ΚΟΚ δε θα είχαμε ατυχήματα).

ThaNOS E46coupe
22-03-11, 14:37
Το πρόβλημα με τον έλληνα οδηγό, είτε οδηγάει ποδήλατο είτε Ι.Χ. είτε φορτηγό, είναι ότι ΞΕΡΕΙ (δε νομίζει απλά) ότι ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι είτε μ@λ@κ@ς είτε πήραν το δίπλωμα νύχτα, και ότι ΠΑΝΤΑ αυτός έχει δίκιο για τον δικαιολογημένο πάντα δικό του λόγο.

Πόσες φορές δεν βρίσατε (έβρισα) ποδηλάτη ή πεζό και ΜΟΛΙΣ πάρκαρα και άφησα το αμάξι έκανα ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με τον πεζό που έβριζα. Εννοείτε βέβαια πως αυτή τη φορά φταίει ο εκάστοτε οδηγός που δεν με πρόσεξε.

Το ζουμί της υπόθεσης (και έχουμε βγει τελείως off) είναι να κινούμαστε με την λιγότερη δυνατή όχληση των γύρω μας, ΕΙΔΙΚΑ των δικυκλιστών και των πεζών.

Πάντως και εγώ με το ποδήλατο όποτε βγαίνω στο δρόμο κυκλοφορώ ανάποδα με ιδιαίτερη προσοχή στα στενά είτε έχω είτε ΔΕΝ έχω στοπ (γιατι αν όλοι ακολουθούσαν τον ΚΟΚ δε θα είχαμε ατυχήματα).

απόλυτα σωστά αυτα που γράφεις...προσπαθώ όσο γίνεται να είμαι ευγενικός στο δρόμο οταν οδηγώ... παρατηρώ μερικές φορές οτι και οι υπόλοιποι είναι ευγενικοί μαζί μου και μου παραχωρούν προτεραιότητα. το κακό όμως ξεκινά απο μερικους ΒΛΑΚΕΣ , μάλιστα , βλάκες οδηγούς που δέ σέβονται τίποτα και κανέναν. έτσι λοιπόν είμαι καλός με τους ευγενικούς και κακός με του βλάκες....ετσλι και δώ άνθρωπο και πάει να χωθέι μπροστά μου χωρίς να μου ρίξει μιά ματιά με πάιρνει ο διάολος,έτσι και με κοιταξει απλά, είναι σα να μού λεει,΅ μπορώ να μπώ?¨ και τον αφήνω... κάνω κάτι λάθος? σόρρυ για το οφ τόπικ!!!!!!!

EVANGELOS
22-03-11, 16:37
Αυτά τα κονσέρβα τσιτάτα που τα γράφουν στις πίσω σελίδες περιοδικών ή κυκλοφορούν στο νετ έχουν πολύ πλάκα ...

πραγματικά γελάω με το πόσο αδαείς είναι αυτοί που τα γράφουν ... εκτός και αν εν γνώση τους γράφουν ΜΠΟΥΡΔΕΣ ώστε να δικαιολογήσουν τη θέση και το μισθό τους ...

λοιπόν ένα ένα

1. Να αλλάζει γρήγορα ταχύτητα προς υψηλότερη σχέση μετάδοσης στις 2.000-2.500 στροφές.
2. Να οδηγεί με σταθερή ταχύτητα στις 2.000-2.500 στροφές.

όσον αφορά το ΕΥΡΟΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ... την εποχή του 70 να δεχτώ ότι το 99% των κινητήρων μπορύσαν να μπούν σε ΕΝΙΑΙΟ κανόνα ... το 2010 όμως είναι ΗΛΙΘΙΟ ...

3. Να προβλέπει τις συνθήκες κυκλοφορίας, ώστε να αποφεύγει τις άσκοπες επιταχύνσεις και τα φρεναρίσματα.

αυτό είναι γενικά σωστό ... οκ το δέχομαι


4. Να σταματά επιβραδύνοντας ομαλά, όταν πλησιάζει σε φωτεινό σηματοδότη, αφήνοντας το γκαζι, πατώντας ομαλά το φρένο και με επιλεγμένη μια υψηλή σχέση μετάδοσης.

Τα μοτέρ πλέον έχουν σύτημα cut off που σημάινει ότι με σχέση μέσα και ΜΗΔΕΝ γκάζι έχουν ΜΗΔΕΝ κατανάλωση ... άρα γιατί με επιλεγμένη υψηλη σχέση ??? αν δηλαδή κατεβάσεις σχέση και φρενάρεις γιατί αυξάνεις την κατάλωση ???

5. Να σβήνει τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις (άνω του ενός λεπτού).

οκ λογικό αλλά ειδικά σε συνθήκες cold start που τα μοτέρ δουλεύουν πλούσια το να σβήσεις το μοτέρ μπορεί να ρίξει τη θερμοκρασία ψηκτικού με αποτέλεσμα μετά να ΞΑΝΑ μπει σε cold start οπότε να κάψεις παραπάνω τελικά ... δεν είναι ΕΝΤΕΛΩΣ σωστό αλλά δέχομαι ότι δεν είναι λογικό σε νορμάλ θερμοκρασία να αφήνεις 20 λεπτά τοα αμάξι στο ρελαντί και να μιλάς στον περιπτερά

6. Να κάνει τακτική συντήρηση του οχήματος και των ελαστικών. Η σωστή πίεση ελαστικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και την οδική ασφάλεια. Πίεση ελαστικών μικρότερη κατά 25% σημαίνει περίπου 2% περισσότερο καύσιμο.

αυτό είναι αυτοεπιβεβαιούμενη πρόβλεψη !!! ... δηλαδή ΑΝ το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο ... προφανώς και δουλεύει καλύτερα ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ... έλεος ...

7. Να αποφεύγει τη μεταφορά περιττών φορτίων και τη χρήση σχάρας οροφής. Κάθε πρόσθετο εξάρτημα (αεροτομή, σχάρα, μπαγκαζιέρα κ.λ.π) αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση και την κατανάλωση καυσίμου.

ρε φίλε μας δουλεύεις ... σιγά την ανακάλυψη ... όσον αφορά τη σχάρα οροφής λέω ... αλλά αν ο άλλος αγοράσει το αμάξι του ακριβώς επειδή θέλει να μεταφέρει πράγματα ... το να του λες ότι αν ΔΕΝ το κάνει είναι πιο οικονομικό ... είναι σα να λες ΑΝ ΔΕ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ... το ξέρουμε ρε μάγκα ...

όσον αφορά το ότι τα ααεροδυναμικά βοηθήματα αυξάνουν την αεροδυναμική αντίσαση είναι ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΟ ... με την έννοια ότι υπάρχουν από την εταιρία ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ ... η ανάγκη για down force που σε κρατάει στο δρόμο (και άρα στη ζωή) είναι πιο βασικό από την κατανάλωση ... αν είναι έτσι να κάνουμε τα αμάξια αεροπλάνα να απογειώνονται ...

8. Να κάνει περιορισμένη και συνετή χρήση του κλιματισμού.

γεια σου Γιάννη ... κουκιά σπέρνω ... τι λες ρε φίλε !!! ... χάιρω πολύ χαιρόπουλος ... επίσης αν δεν το χρησιμοποιώ καθόλου είναι ακόμα καλύτερα ... Δηλαδή αυτό τώρα είναι ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ???

9. Στις στροφές να επιβραδύνει ομαλά με τη μικρότερη δυνατή χρήση φρένου.

στερείται σοβαρότητας η παραπάνω ατάκα ... αυτό που μάλλον θέλει να πει είναι ότι ... ΑΝ π.χ. κινείσαι με 100 και για να στρίψεις πρέπει να βρεθείς στα 80 ... μη ΠΑΡΑΦΡΕΝΑΡΕΙΣ π.χ. στα 60 και μετα ΞΑΝΑ επιταγχύνεις στα 80 κλπ κλπ ...

γιατί το ΠΩΣ θα βρεθείς από τα 100 στα 80 (είτε σε 1 σεκ με απότομο φρένο είτε σε 10 σεκ) δεν επηρρεάζει την κατανάλωση ... οι ασκοπες επιβραδύνσεις και επιταχγύνσεις αυξάνουν την κατανάλωση


10. Να αποφεύγει τη χρήση του οχήματος για σύντομες διαδρομές.


χαχαχαχαχαχαχχαχαχα ... τρομερό απόφθευγμα ... αν δεν οδηγείς δεν καις βενζίνη ...

11. Να χρησιμοποιεί τον βοηθητικό εξοπλισμό του οχήματος (μετρητής κατανάλωσης, στροφόμετρο, cruise control, αν υπάρχει).

απλά άφωνος ... το στροφόμετρο ΔΕΝ είναι βοηθιτικός εξοπλισμός ρε φίλε ... επίσης αν κοιτάω το δείκτη κατανάλωσης ΑΠΛΑ ... πως ακριβώς θα πέσει η κατανάλωση ??? ... το μπαρόμετρο (αν υπάρχει) να το κοιτάω ????


12. Να επιλέγει αποδοτικότερο όχημα, εξετάζοντας την κατανάλωση καυσίμου.

καλά μιλάμε για ΔΙΑΝΝΟΙΑ ο τύπος που το σκέφτηκε αυτό ... αν αγοράσεις αμάξι που καίει λιγότερη βενζίνη θα καις και λιγότερη βενζίνη !!!! ... ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ Ο ΑΙΣΝΤΑΙΝ ???

13. Να σχεδιάζει τη διαδρομή, ώστε να αποφεύγονται άσκοπες μετακινήσεις.

και το coup de grace !!! ... αν δεν πας πουθενά ΔΕ θα κάψεις βενζίνη !!! ... λέω να το προχωρήσω λίγο ...

ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ !!!

ξυπνήστε τυριά θα σας φάν οι βλάχοι !!!!!!!!

EVANGELOS
22-03-11, 17:03
εδώ μια άλλη πολύ πιο ενδιαφέρουσα προσέγγιση ...

http://www.youtube.com/watch?v=L_amhrTx2CA

panos 316T
22-03-11, 17:22
έχω λΙώσει....χαχαχαχα


υγ:την υπογραφή σου την
έχει δει ο μίτσος;

stelmaniac
22-03-11, 18:54
Και εγώ το ξέθαψα αλλά στις πρώτες 2 - 3 βόλτες κάποιοι πήγαν να με θάψουν.

Άσε που από το λαχάνιασμα κόντεψα να ξαναστρώσω την εγνατία από την πίσσα που έβγαζα από τα φλεμόνια μου (έχω την εντύπωση ότι αυτά τα κομμάτια που βγαίναν ήταν ζωντανά).

.

εσυ να κοψεις το τσιγαρο χθες κι οσο κανεις ποδηλατο να ανασαινεις ΜΟΝΟ απ'τη μυτη...απ'το στομα κουραζομαστε αμεσως ο,τι κι αν κανουμε...

stelmaniac
22-03-11, 19:13
Αυτά τα κονσέρβα τσιτάτα που τα γράφουν στις πίσω σελίδες περιοδικών ή κυκλοφορούν στο νετ έχουν πολύ πλάκα ...

πραγματικά γελάω με το πόσο αδαείς είναι αυτοί που τα γράφουν ... εκτός και αν εν γνώση τους γράφουν ΜΠΟΥΡΔΕΣ ώστε να δικαιολογήσουν τη θέση και το μισθό τους ...

λοιπόν ένα ένα



όσον αφορά το ΕΥΡΟΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ... την εποχή του 70 να δεχτώ ότι το 99% των κινητήρων μπορύσαν να μπούν σε ΕΝΙΑΙΟ κανόνα ... το 2010 όμως είναι ΗΛΙΘΙΟ ...



αυτό είναι γενικά σωστό ... οκ το δέχομαι




Τα μοτέρ πλέον έχουν σύτημα cut off που σημάινει ότι με σχέση μέσα και ΜΗΔΕΝ γκάζι έχουν ΜΗΔΕΝ κατανάλωση ... άρα γιατί με επιλεγμένη υψηλη σχέση ??? αν δηλαδή κατεβάσεις σχέση και φρενάρεις γιατί αυξάνεις την κατάλωση ???



οκ λογικό αλλά ειδικά σε συνθήκες cold start που τα μοτέρ δουλεύουν πλούσια το να σβήσεις το μοτέρ μπορεί να ρίξει τη θερμοκρασία ψηκτικού με αποτέλεσμα μετά να ΞΑΝΑ μπει σε cold start οπότε να κάψεις παραπάνω τελικά ... δεν είναι ΕΝΤΕΛΩΣ σωστό αλλά δέχομαι ότι δεν είναι λογικό σε νορμάλ θερμοκρασία να αφήνεις 20 λεπτά τοα αμάξι στο ρελαντί και να μιλάς στον περιπτερά



αυτό είναι αυτοεπιβεβαιούμενη πρόβλεψη !!! ... δηλαδή ΑΝ το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο ... προφανώς και δουλεύει καλύτερα ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ... έλεος ...



ρε φίλε μας δουλεύεις ... σιγά την ανακάλυψη ... όσον αφορά τη σχάρα οροφής λέω ... αλλά αν ο άλλος αγοράσει το αμάξι του ακριβώς επειδή θέλει να μεταφέρει πράγματα ... το να του λες ότι αν ΔΕΝ το κάνει είναι πιο οικονομικό ... είναι σα να λες ΑΝ ΔΕ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ... το ξέρουμε ρε μάγκα ...

όσον αφορά το ότι τα ααεροδυναμικά βοηθήματα αυξάνουν την αεροδυναμική αντίσαση είναι ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΟ ... με την έννοια ότι υπάρχουν από την εταιρία ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ ... η ανάγκη για down force που σε κρατάει στο δρόμο (και άρα στη ζωή) είναι πιο βασικό από την κατανάλωση ... αν είναι έτσι να κάνουμε τα αμάξια αεροπλάνα να απογειώνονται ...



γεια σου Γιάννη ... κουκιά σπέρνω ... τι λες ρε φίλε !!! ... χάιρω πολύ χαιρόπουλος ... επίσης αν δεν το χρησιμοποιώ καθόλου είναι ακόμα καλύτερα ... Δηλαδή αυτό τώρα είναι ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ???



στερείται σοβαρότητας η παραπάνω ατάκα ... αυτό που μάλλον θέλει να πει είναι ότι ... ΑΝ π.χ. κινείσαι με 100 και για να στρίψεις πρέπει να βρεθείς στα 80 ... μη ΠΑΡΑΦΡΕΝΑΡΕΙΣ π.χ. στα 60 και μετα ΞΑΝΑ επιταγχύνεις στα 80 κλπ κλπ ...

γιατί το ΠΩΣ θα βρεθείς από τα 100 στα 80 (είτε σε 1 σεκ με απότομο φρένο είτε σε 10 σεκ) δεν επηρρεάζει την κατανάλωση ... οι ασκοπες επιβραδύνσεις και επιταχγύνσεις αυξάνουν την κατανάλωση



χαχαχαχαχαχαχχαχαχα ... τρομερό απόφθευγμα ... αν δεν οδηγείς δεν καις βενζίνη ...



απλά άφωνος ... το στροφόμετρο ΔΕΝ είναι βοηθιτικός εξοπλισμός ρε φίλε ... επίσης αν κοιτάω το δείκτη κατανάλωσης ΑΠΛΑ ... πως ακριβώς θα πέσει η κατανάλωση ??? ... το μπαρόμετρο (αν υπάρχει) να το κοιτάω ????



καλά μιλάμε για ΔΙΑΝΝΟΙΑ ο τύπος που το σκέφτηκε αυτό ... αν αγοράσεις αμάξι που καίει λιγότερη βενζίνη θα καις και λιγότερη βενζίνη !!!! ... ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ Ο ΑΙΣΝΤΑΙΝ ???



και το coup de grace !!! ... αν δεν πας πουθενά ΔΕ θα κάψεις βενζίνη !!! ... λέω να το προχωρήσω λίγο ...

ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ !!!

ξυπνήστε τυριά θα σας φάν οι βλάχοι !!!!!!!!



Προφανως διαφευγει απο τον βαγγελη οτι ο εν λογω συμβουλευτικος οδηγος δεν απευθυνεται σε ανθρωπους που εχουν εντρυφησει στην αυτοκινηση ή εχουν εστω μια σαφη εικονα της καταστασης και της συμπεριφορας των αυτοκινητων αλλα σε ανθρωπους που ξαφνικα ενιωσαν την αναγκη να αγορασουν ενα διπλωμα και ενα αυτοκινητο για να κανουν τη...δουλεια τους και ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...Προφανως στο μυαλο του βαγγελη δε χωραει οτι υπαρχουν (πολλοι) οδηγοι στο δρομο που οταν αγορασαν αυτοκινητο, ο πωλητης τους εδειξε το χειροφρενο γιατι αγνοουσαν την υπαρξη του. Το παραδειγμα του χειροφρενου ειναι πραγματικο οπως επισης και αλλα ΠΟΛΥ χειροτερα...Για ολους αυτους τους...καθυστερημενους εγινε ο καταλογος, οι οποιοι δεν εχουν καν αντιληφθει οτι το αμαξι που οδηγουν ειναι οπλο και σκοτωνει κοσμο ας πουμε....

MrZ
25-03-11, 15:56
Αυτές τις συμβουλές θα έπρεπε να διαβάσει ο τύπος με το Golf που σε δρόμο με αρκετή συμφόρηση πήγαινε προφυλακτήρα τον μπροστινό του και ήταν μονίμως στα φρένα, αφού νόμιζα ότι είχε βάλει blinker σαν τους ταρίφες και αποσυντόνιζε και μένα (που ήμουν από πίσω του) γιατί δεν ήξερα πότε φρενάρει γιατί ελλατώνουμε ταχύτητα ή αν φρενάρει μόνο αυτός για να μην "γνωριστεί" με τον μπροστινό του.Αυτή ήταν εντελώς άσκοπη κατανάλωση βενζίνης και τακακίων :nixweiss:

LefterisK
28-04-11, 11:35
@στελμανιακ: ετσι ακριβως ειναι, οπως τα λες. ο "οδηγος' αυτος που εβγαλε το ΚΑΠΕ απευθυνεται στον απλο οδηγο που, δυστυχως, δεν εχει υποψην του τα fuel cut off κλπ τεχνικα των συγχρονων euro4-euro5 οχηματων!
επομενως καλως εχει και βγαινει προς τα εξω για να μαθουν 2-3 πραγματακια και ατομα που δυστυχως ειτε δεν εχουν την ορεξη ειτε δεν εχουν τον χρονο να ασχοληθουν με την αυτοκινηση...
επισης, καλο ειναι και εμεις οι ιδιοι να συμβουλευουμε τους συγγενεις-φιλους περι τετοιων θεματων για το γενικο καλο αλλα και για το καλο της τσεπης τους