PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβληματισμός με Ferrari F430


alexk
31-10-05, 11:28
Χθες το βράδυ και ενώ γυρνούσαμε με τον steve, παραλίγο έπεσε πάνω μας (έστριψε και παραλίγο πήρε ένα κράσπεδο) ένα Ferrari F430 (zoll-άδικο όπως λέει και ο stef ;)). Καλά από πίσω του ένα S3 μαμά να τον καταδιώκει (αυτός που πήγαινε, ακόμη δεν έχω καταλάβει, αλλά λέμε τώρα...).

Λοιπόν το ferrari έκανε τρελό ήχο. Μιλάμε για ουρλιαχτό. Επειδή ο οδηγός του έκανε "getaway in athens no 2 οδήγηση" (μπορεί να το δούμε σε κανένα περιοδικό, ποιος το ξέρει...) είχαμε την ευκαιρία να δούμε το ΕΡΓΑΛΕΙΟ να σκάει τρελά φλογίδια 3 φορές. Μιλάω για την μπλε φλόγα στις εξατμίσεις με διάρκεια 3-4 δευτ. Παραπάνω στην Βουλιαγμένης, το είδαμε να κάνει την κλασική επιτόπια αναστροφή για να συνεχίσει ο "αγώνας" προς την άλλη πλευρά, και είδα ότι είχε τις εργοστασιακές εξατμίσεις.

Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής και θα ήθελα να επικεντρωθούμε σε αυτόν. Πως περνάει τις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου αυτό το αυτοκίνητο, τι στιγμή που από το εργοστάσιο είναι τόσο ελεύθερο??? Το γεγονός ότι βγάζει τέτοια φλόγα, εμένα μου λέει ότι είναι τελείως ελεύθερο καθώς και ότι έχει αρκετό άκαυτο μείγμα. Συνέχεια βλέπουμε να καταργούνται κινητήρες γιατί δεν πληρούν τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές θορύβου και ρύπων. Εσείς τι πιστεύετε???

Fad3In
31-10-05, 11:49
Bασικα δεν τιθεται θεμα! :ices_ange
Ηταν καθαρα ελευθερη ολη η διαδρομη της εξατμισης,
αλλα στην τελικη τι νοιαζεσαι; :nixweiss:
Λες να μην περασει ΚΤΕΟ ενα τετοιο αμαξι; :p:
Εδω ο καθε 'απλος θνητος' σκαει ενα μικροποσο και ολα καλα!
Αυτος θα δωσει κατι παραπανω και θα δεχτει τα χαρτια σπιτι του Αλεξη!
Ν.

Action Man
31-10-05, 11:51
Αλεξη μηπως ηταν CS??

alexk
31-10-05, 11:56
Fad3In> Δεν μιλάω για ΚΤΕΟ και δεν με απασχολεί για το συγκεκριμμένο άτομο που το είχε. Ένα αυτοκίνητο για να εκτελωνιστεί, πρέπει να έχει έγκριση τύπου από την Ευρωπαϊκή ένωση. Το ΚΤΕΟ είναι πολύ μακριά... Αυτό ερωτώ, πως πήρε έκριση τύπου με τέτοιο θόρυβο?

Action Man> Δεν ξέρω άν ήταν, γιατί δεν ξέρω τις διαφορές τους (απλό με CS).

papajim
31-10-05, 12:00
Κι ομως,το αμαξι ειναι Euro4

Fad3In
31-10-05, 12:42
Fad3In> Δεν μιλάω για ΚΤΕΟ και δεν με απασχολεί για το συγκεκριμμένο άτομο που το είχε. Ένα αυτοκίνητο για να εκτελωνιστεί, πρέπει να έχει έγκριση τύπου από την Ευρωπαϊκή ένωση. Το ΚΤΕΟ είναι πολύ μακριά... Αυτό ερωτώ, πως πήρε έκριση τύπου με τέτοιο θόρυβο?

Action Man> Δεν ξέρω άν ήταν, γιατί δεν ξέρω τις διαφορές τους (απλό με CS).

Ναι,οντως εχω και γω την απορια αυτη πολλες φορες...αλλα...:tapedshut
Ν.

Action Man
31-10-05, 12:59
Γραψε λαθος απο μενα..η 430 δε εχει βγει ακομα σε CS....νομιζα οτι λεγαμε για 360.

Octane
31-10-05, 15:52
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής και θα ήθελα να επικεντρωθούμε σε αυτόν. Πως περνάει τις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου αυτό το αυτοκίνητο, τι στιγμή που από το εργοστάσιο είναι τόσο ελεύθερο??? Το γεγονός ότι βγάζει τέτοια φλόγα, εμένα μου λέει ότι είναι τελείως ελεύθερο καθώς και ότι έχει αρκετό άκαυτο μείγμα. Συνέχεια βλέπουμε να καταργούνται κινητήρες γιατί δεν πληρούν τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές θορύβου και ρύπων. Εσείς τι πιστεύετε???
Τον ιδιο προβληματισμο εχω + γω!!
Μαλιστα δεν καταλαβαινω πως ειναι δυνατο να σταματαει η αστυνομια καποιον με ενα ελευθερο τελικο (μονο) (σαν + μενα) + επειτα να περναει η Stradale κομματια + να ακουγεται απ'τα 2 χλμ χωρις να λενε κουβεντα!
+ δε μιλαω για Ελλαδα που αυτο ετσι + αλιως θα γινοταν,αλλα για Αυστρια!
Τι να πω...
Ουτε κατι Countach που εχω δει + χτυπανε 115+ dB...
Μαλλον αυτα τα αυτοκινητα υπαγονται σε "αλλους" κανονες...

Panoz
31-10-05, 16:17
Μήπως....λέω μήπως, το παιδί αυτό φόραγε χταπόδια, μεταλλικούς καταλύτες και εξατμίσεις? Διότι νορμάλ, πολύ δύσκολο να πετάει φλογίδια! Alex είσαι σίγουρος ότι είδες καλά??

Antonio1
31-10-05, 16:59
Για να σταματήσει αστυνομικός Ferrari εδώ στην Ελλάδα,θα τη σταματήσει μόνο για να την περιεργαστεί....όχι για να εφαρμόσει το νόμο...και αυτό γιατί δεν ξέρει μετά σε πια περιοχή θα βρεθεί με μεταθεσούλα......:pth: :thefinger

kacey
31-10-05, 17:20
Ολες οι μοντερνες Ferrari εχουν ηλεκτρομηχανικη βαλβιδα (κοινως "κλαπετο") που μπουκωνει τις εξατμησεις στις στροφες στις οποιες γινονται τα drive-by noise tests της ΕΕ, ακριβως για να περνανε αυτα τα τεστ. Πριν και ειδικα μετα απο αυτες τις στροφες, γινεται της πορνης γιατι απελευθερωνεται εντελως η εξατμηση. Ειδικα για την 360 CS μηχανικος (η μαρκετιστας, δεν θυμαμαι) της Ferrari εχει παραδεχτει οτι χρειαστηκε πολυυυυυυυυ προσπαθεια και καποια κολπακια για να περασει τα noise tests. Και αυτο γιατι ειναι πολυυυυ πιο δυνατος ο ηχος της απο μαμα 360.

Και επειδη ειναι συγκεκριμενες οι στροφες στις οποιες γινονται οι μετρησεις, στις υψηλες στροφες μπορεις να κανεις οτι γουσταρεις.

Για τις φλογες, οποιοδηποτε μοτερ υψηλων επιδοσεων μπορει να πεταξει φλογιδια οταν πουσαρεται. Που να δειτε μαμα Evo να ξερναει κιτρινη φλογα μισου μετρου...

EDIT: Και φυσικα καθε αντιστοιχο supercar εφαρμοζει την ιδια πρακτικη.

alexk
31-10-05, 18:50
Πάνο, είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρος για τις φλόγες. Ήταν τρελές. Μπλε χρώματος (μπλε του Πετρογκάζ/Camping Gaz).

Κacey, μας κατατόπισες πλήρως! Ευχαριστώ.:yippee:

Octane
31-10-05, 19:26
Kacey ωραιος!!
Δηλαδη μπορει να το κανει ο καθενας αυτο?
Μαθαινουμε τις στροφες/λεπτο που γινονται οι μετρησεις (νομιζω 2.500 με 3.000 ειναι) + απο'κει + πανω κανουμε μια εξατμιση που να σκοτωνει απ'ολες τις αποψεις!?!?!?Φλογιδια,θορυβο,κλπ?
Απ'την αλλη ομως φλογα=ακαυτη βενζινη=προβλημα στο μειγμα + στην καυση => διαρκεια ζωης κινητηρα... "πριν την εξατμιση δια 3"??? (καλα,μην κολλησετε στον αριθμο)
'Η μηπως καπου ειμαι λαθος:confused:

Baggelis Mpower
31-10-05, 22:15
Mallon kapou eisai latos.....tetoia moter exoun pollu plousio migma...k mena peta mple floga giati exw bgalei kataluth k h eksatmish einai xeiropoihth alla exei k megalutera mpek k aukshmenh sumpiesh sta kulindra k k k...den shmainei oti mple flogidia ison problem sto migma shmainei plousio migma... ta agwnistika moter also petane mple floga ee kths ferrari eidika einai konta sta aloga tis formulas h F60 gia paradeigma vgazei pooooola atia....ligo pio katw apo formula an thumamai kala....Bebaia an deis kanea skoda h lada na peta mple floga tote asto....

E36 RULES!!
09-11-05, 09:54
Αν βγάλεις καταλύτη κ βαράς κόφτες ξερνάει φλόγες?

DaRk_AnGeL
09-11-05, 14:52
Αν βγάλεις καταλύτη κ βαράς κόφτες ξερνάει φλόγες?

Νάτος ο κάγκουρας.. τσίμπησε και του μπήκανε ιδέες :p

Fad3In
10-11-05, 15:39
Εσύ είσαι κάγκουρας!!! Απλώς ρωτάω ρε ΒΛΑΚΑ!!!!!
Αυτό δν θα το έκανα ποτέ μου, το λυπάμαι το καημένο το περιβάλλον να γεμίζει από τα καυσαέρια του αμαξιού του πατέρα μου!!!

Επειδή δλδ είμαι παιδάκι και ρωτάω για να μάθω σημαίνει οτι είμαι κάγκουρας?? ΒΡΕ ΟΥΥΥΥΣΤ!!!! (πλάκα κάνω ρε c)

Γελαμε ακομα...:nixweiss: :icon02:
Ν.

E36 RULES!!
11-11-05, 08:48
Δηλαδή? Δν το κατάλαβα το τελευταίο.....

Action Man
21-03-06, 14:34
Ειπαμε........η FERRARI ειναι αλλου!

mowner
22-03-06, 11:33
Πραγματικα εδω στην Ελλαδα(και οχι μονο) δεν παιζει να σταματησουν Ferrari για να τις βαλουν προστιμο για υπερβολικο ηχο και αυξημενους ρυπους για το μονο που θα το σταματησουν ειναι για να Θαυμασουν το ιταλικο design και να πουν στο κατωχο του να το ανοιξει να δουν πως πηγαινει!!!

Xeno-318is
22-03-06, 19:21
Εχεις απολυτο δικιο mowner, εδω το μπεμπικο να τοχεις λιγο μπανικο το χαλβαδιαζουνε, στο ferrari δε θα κολαγανε?!?!
Ομως Ferrari δε παιζουνε μονο στην Ελλαδα...Σ'ολο το κοσμο!Και για παραδειγμα στο κ***νησο που ειμαι εγω παιζουνε μπολικα!!
Οπως πολυ σωστα ανεφερε ο kacey, η "μαμα" Ferrari εβαλε τα παλικαρια της να βγαλουνε λιγο τα ματακια τους στο συστημα εξαγωγης των καυσαεριων ωστε να μπορεσει να περασει τα noise tests. Αν ακουσεις ferrari να περναει διπλα σου με σχεδον τις στροφες στο ρελαντι το ακους να γουργουριζει σαν την κοιλια σου λες και εχεις να φας κανα 2-3 μερες....εεε...Μετα αμα κανει πως δινει λιγο γκαζι....Τακους να λυσαει...!!!
Οποτε καπως "πατεντιαρικα" καταφερνουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες και περνανε τα "διψασμενα" αυτοκινητα τους στην παραγωγη...Φανταστιτε τι εχει να γινει το 2010 που οι περιορισμοι στα καυσαερια θα εχουν πεσει στο 1/10 απο οτι ειναι τωρα!!!