PDA

Επιστροφή στο Forum : Ελληνικά Αυτοκίνητα


gsova
07-04-11, 15:08
...ας είχαμε κι εμείς μια αυτοκινητοβιομηχανία να εξάγουμε κάτι κι ας ήταν και copycat...

Εξάλλου και οι Ιάπωνες αλλά και οι Κορεάτες με copycats ξεκίνησαν και είδατε που εξελίχθηκαν...

ThaNOS E46coupe
07-04-11, 15:10
...ας είχαμε κι εμείς μια αυτοκινητοβιομηχανία να εξάγουμε κάτι κι ας ήταν και copycat...

Εξάλλου και οι Ιάπωνες αλλά και οι Κορεάτες με copycats ξεκίνησαν και είδατε που εξελίχθηκαν...

το θέμα όμως είναι το γιατί δε μας αφήνουν να παράγουμε αυτοκίνητα?:shakehead

stelmaniac
07-04-11, 15:35
το θέμα όμως είναι το γιατί δε μας αφήνουν να παράγουμε αυτοκίνητα?:shakehead

Γιατι φοβουνται μην τους ξεπερασουμε και βαλουνε ολοι λουκετο γιατι ως γνωστον η ελλαδακλα ειναι ανωτερη απ'ολους.

Στο παρελθον κατα τη δεκαετια του 80 εγιναν κανα-δυο προσπαθειες εργοστασιου αυτοκινητων( το ενα αν θυμαμαι καλα ηταν ενα εργοστασιο οπελ στην ξανθη ) αλλα η τοτε κυβερνηση του εβραιομασονου δικτατορα παπανδρεου εριξε τα τσιρακια του τους συνδικαλιστες και τα εργοστασια καταποντιστικαν απο τα σπαργανα. Εσυ στο γκουγκλ αμα ψαξεις θα μαθεις...

ThaNOS E46coupe
07-04-11, 16:01
Γιατι φοβουνται μην τους ξεπερασουμε και βαλουνε ολοι λουκετο γιατι ως γνωστον η ελλαδακλα ειναι ανωτερη απ'ολους.

.

Στελάρα φαντάζομαι οτι το λές ειρωνικά έτσι? τι να φοβηθούν απο την Ελλαδίτσα...Απλά να έβρισκαν μεροκάματο τόσα σπουδαγμένα παιδιά. τόσα πτυχία....Γιατί να κάθονται ? ή να δουλέυουν pizza delivery boy's?

:google:
ΥΓ...γιατί άλλαξες την υπογραφή σου ρε?:nixweiss:

ThaNOS E46coupe
07-04-11, 16:06
και κάτι άλλο... αυτό εδώ http://www.proskopismos.com/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=3 πόσα χρόνια πρίν γράφτηκε? και τί γίνεται με το θέμα αυτό? μήπως ήταν πρωταπριλιάτικο αστείο?

nik200
07-04-11, 16:58
εμεις στην ελλαδα εχουμε κατι που οι κινεζοι-ιαπωνες δεν εχουν...το συνδικαλισμο..οσο καλος ειναι για να παει μπροστα μια χωρα τοσο κακος ειναι οταν ολα ειναι δημοσια..πχ..μια δημοσια βιομηχανια..ισως καποτε οταν ξεπερασουμε το "κομπεξ" οτι αυτη η χωρα μας κλεβει οποτε με οποιαδηποτε τροπο θα την κλεψουμε και εμεις τοτε ισως βγαλουμε και εμεις αυτες τις αηδιες που βγαζουν οι κινεζοι και καταφερουμε με αυτο τον τροπο συν χρονο να βγαλουμε κατι αξιοπρεπες...

σαν μοναδες ειμαστε απιστευτοι..αν μας ενωσεις τα κανουμε μανταρα εμεις οι ελληνες!!!!!

gsova
07-04-11, 17:15
Πάντως για να μη τα λέμε όλα μαύρα, φτιάχνουμε ρέπλικες (και μάλιστα ωραίες ρέπλικες):

http://www.replicar.gr/index.asp

kostastnt
07-04-11, 17:17
Ενδιαφέρον θέμα :)

Να θυμίσω ότι υπήρχε εργοστάσιο της nissan στον Βόλο.. Το πρώτο αμάξι του πατέρα μου (Nissan Cherry 87) στο καρτελάκι από το πλαίσιο έλεγε Construction=Greece! Πρέπει να ήταν από τα τελευταία αμάξια που βγήκαν από κει γιατί εκείνη την χρονιά έκλεισε το εργοστάσιο..

Όσο για το κινέζικο smart που αναφέρατε επειδή έχω κανονικό smart και σκεφτόμουν το κινέζικο την έψαξα πολύ την υπόθεση..

Το μοτέρ του κινέζικου είναι suzuki, οπότε μιλάμε για ένα διαμάντι που βρίσκεις και εύκολα ανταλλακτικά.. Τελική τιμή 8500€ καινούριο το είχα βρει με τα κλειδιά στο χέρι και δωρεάν σέρβις και εγγύηση κτλ.. Που ήταν το πρόβλημα τελικά?

Στο σασί.. Το κανονικό smart έχει έναν κλωβό κράματος τιτανίου-σιδήρου-κτλ (το λεγόμενο tridion) πολύ ανθεκτικών μετάλλων τέλοσπάντων, και αυτό είναι που προστατεύει τους επιβάτες ακόμα και από τρελά τρακαρίσματα.. Μπορείτε να δείτε τρακαρίσματα στο euroncap...

Το κινέζικο smart χρησιμοποιεί παρόμοιο στυλ, κλωβό ασφαλείας δηλαδή οπότε φαινομενικά φαίνεται επίσης ανθεκτικό.. Έλα όμως που πάνω στο ψάξιμο βρήκα 2-3 βίντεο με crash test που πραγματικά σοκαρίστηκα.. Το αμάξι ακόμα και πολύ μικρές ταχύτητες άλλαζε τα φώτα στους επιβάτες.. Οι πόρτες τους χτύπαγαν στις πλάγιες συγκρούσεις και στα υπόλοιπα ατυχήματα ο κλωβός δεν προστάτευε καθόλου.. Οπότε το αμάξι είναι απλά αποτυχία στην ασφάλεια κρίνοντας από τα βίντεο που είδα.. Είναι άξιο απορίας πως κατάφερε και πήρε έγκριση για Ευρώπη..

Θα ψάξω πιο μετά να βρω τα βίντεο να δείτε τι παίζει με τα μάτια σας..

gsova
07-04-11, 17:21
εμεις στην ελλαδα εχουμε κατι που οι κινεζοι-ιαπωνες δεν εχουν...το συνδικαλισμο..οσο καλος ειναι για να παει μπροστα μια χωρα τοσο κακος ειναι οταν ολα ειναι δημοσια..πχ..μια δημοσια βιομηχανια..ισως καποτε οταν ξεπερασουμε το "κομπεξ" οτι αυτη η χωρα μας κλεβει οποτε με οποιαδηποτε τροπο θα την κλεψουμε και εμεις τοτε ισως βγαλουμε και εμεις αυτες τις αηδιες που βγαζουν οι κινεζοι και καταφερουμε με αυτο τον τροπο συν χρονο να βγαλουμε κατι αξιοπρεπες...

σαν μοναδες ειμαστε απιστευτοι..αν μας ενωσεις τα κανουμε μανταρα εμεις οι ελληνες!!!!!

Ακόμη και σαν ιδιωτική πρωτοβουλεία να το πάρουμε, ποιός νέος επιχειρηματίας θα τολμούσε να ξεκινήσει κάτι όταν:

1. Η φορολογία επιχειρήσεων είναι υψηλή (κοινώς βάζεις συνέταιρο το κράτος).
2. Το νομικό καθεστώς ασταθές (κάθε λίγο και λιγάκι το νομικό/φορολογικό πλαίσιο αλλάζει τινάζοντας στον αέρα τον όποιο προγραμματισμό)
3. Η γραφειοκρατία γιγάντια (πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι θα ιδρύεται επιχείριση μέσω ΚΕΠ σε μια ημέρα... είδωμεν)
4. Η δυνατότητες χρηματοδότησης ελάχιστες (venture capitals κλπ)... Στην Ελλάδα ο χρηματοδότης θα βάλει τα χρήματα του μόνο σε σίγουρη επένδυση χωρίς ρίσκο... όμως το πάσης φύσεως startup εμπεριέχει ρίσκο και δεν είναι σίγουρο ότι θα αποδώσει

Σε προσωπικό επίπεδο κι επειδή από παιδί είχα τρέλλα με το car design ονειρεύτικα (και ζωγράφισα) άπειρες φορές μια ελληνική μάρκα. Μακάρι να υπήρχε το κατάλληλο υπόβαθρο για να ξεκίναγε κάποιος έστω κι ενα μικρό workshop όπως τα πολλά που υπάρχουν στην Αγγλία.

M_enzo
07-04-11, 17:45
Ακόμη και σαν ιδιωτική πρωτοβουλεία να το πάρουμε, ποιός νέος επιχειρηματίας θα τολμούσε να ξεκινήσει κάτι όταν:

1. Η φορολογία επιχειρήσεων είναι υψηλή (κοινώς βάζεις συνέταιρο το κράτος).
2. Το νομικό καθεστώς ασταθές (κάθε λίγο και λιγάκι το νομικό/φορολογικό πλαίσιο αλλάζει τινάζοντας στον αέρα τον όποιο προγραμματισμό)
3. Η γραφειοκρατία γιγάντια (πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι θα ιδρύεται επιχείριση μέσω ΚΕΠ σε μια ημέρα... είδωμεν)
4. Η δυνατότητες χρηματοδότησης ελάχιστες (venture capitals κλπ)... Στην Ελλάδα ο χρηματοδότης θα βάλει τα χρήματα του μόνο σε σίγουρη επένδυση χωρίς ρίσκο... όμως το πάσης φύσεως startup εμπεριέχει ρίσκο και δεν είναι σίγουρο ότι θα αποδώσει

Σε προσωπικό επίπεδο κι επειδή από παιδί είχα τρέλλα με το car design ονειρεύτικα (και ζωγράφισα) άπειρες φορές μια ελληνική μάρκα. Μακάρι να υπήρχε το κατάλληλο υπόβαθρο για να ξεκίναγε κάποιος έστω κι ενα μικρό workshop όπως τα πολλά που υπάρχουν στην Αγγλία.

δυστυχως ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα.
μικρο παιδακι εβλεπα στο Discovery την σειρα A Racing Car Is Born που φτιαχναν μια "Lotus 7" και θυμαμαι που ειχε παει ο αγγλος μηχανολογος απο το αντιστοιχο ΚΤΕΟ και εκανε επιθεωρηση το αυτοκινητο και του εδωσε εγκριση τυπου. στην ελλαδα, ακομα και μετα απο χρονια προσπαθειων, αν συναρμολογησεις μονος σου αυτοκινητο δεν παιρνεις πινακιδες. ακομα και μια βιοτεχνια που φτιαχνει ρεπλικες απο porsche τις στελνει στην γερμανια να βγαλουν πινακιδες και τις ξαναεισαγει. αυτη ειναι η πολιτικη της ελλαδας οσον αφορα στην αυτοκινητοβιομηχανια:sleeping:
το τελευταιο επεισοδιο στην ιστορια ειναι το αμαξι του Κορρε. Αντι να κανουμε τεμεναδες στον ανθρωπο και να τον βοηθησουμε, μονο προβληματα του δημιουργουμε...

individual
07-04-11, 19:17
οι περισσοτεροι ισως και να μην το γνωριζουν.....αλλα υπηρχε ελληνικο εργοστασιο κατασκευης αυτοκινητων,με την επωνυμια ''ΣΤΥΛ-ΚΑΡ''........διαβαστε παρακατω και θα καταλαβετε!!!!

STYL-KAR (λογότυπο του γραμμένο στα ελληνικά ως ΣΤΥΛ ΚΑΡ) πήρε το όνομά του από τον ιδρυτή της, τον πολύ ταλαντούχο μηχανικό Στυλιανό Καρακατσάνη. Ολόκληρη η ιστορία της είναι αντιπρόσωπος ενός μεγάλου αριθμού ελληνικών επιχειρήσεων οι οποίοι ασχολούνται με την κατασκευή των απλών οχήματα υπηρεσιών κοινής ωφέλειας. Ο Στυλιανός Καρακατσάνης αρχίσε τις δραστηριότητές του στη Θεσσαλονίκη μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο την επισκευή και πώληση πρώην στρατιωτικών μοτοσικλέτων, και, σύντομα με την μετατροπή τους σε ελαφρά φορτηγά.Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950 έκανε την παραγωγή στο σύνολο των οχημάτων και από το 1959 ΣΤΥΛ ΚΑΡ η πρώτη «κλασική» τρίκυκλη βγηκε στην παραγωγη. Το 1965 είχε μεταφερθει το εργοστασιο στην Αθήνα, και παρουσιαστηκαν προηγμένα σχέδια,για το μελλον της εταιριας.Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας στην Ελλάδα (1967-1974) οι νόμοι για την πιστοποίηση τύπου έγιναν πιο ευέλικτες, ενώ τα τρίκυκλα απολάμβαναν ευνοϊκή φορολογική μεταχείριση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη της βιομηχανίας, με εταιρείες όπως η ΣΤΥΛ ΚΑΡ, Alta, Ros, Απόλλων, Μπάμπης, Marz, SAM, Motorcar, Atlas, Motoemil, Pan-Car, Dinap και άλλοι πολλαπλασιασμό της παραγωγής, αυτου του είδους του οχήματος σε όλη τη χώρα (συχνά χρησιμοποιούνταν μηχανικα μερη και κινητηρες αλλων εταιριων). Η ΣΤΥΛ ΚΑΡ έχτισε ένα νέο, μεγαλύτερο εργοστάσιο το 1967 και σύντομα αρχισε η παραγωγη του πιο επιτυχημένου μοντέλου, το 1300 (με αεροψυκτο Volkswagen κινητήρα). Η εταιρεία κατασκευασε αρκετες εκατονταδες τρικυκλα, ενώ το 1975 θα αναπτυχθεί σε δύο τόνων φορτηγό με τέσσερις τροχούς για να αντικαταστήσει τα τρίκυκλα που ήταν μέχρι εκείνη την στιγμή όλο και λιγότερο ελκυστικά για τους Έλληνες (το νέο αυτό μοντέλο τελικά δεν παράγεται). Το 1979 θα αναπτυχθεί ένα ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο και εργάστηκε για την κατασκευή ενός εντελώς νέου εργοστάσιου στην Θήβα για την παραγωγή. Ωστόσο, ένα τεράστιο χρέος ανακαλύφθηκε από τους ελεγκτές φορολογικών έδωσε τη χαριστική βολή σε μια εταιρεία που είχε χάσει σταδιακά την βασική αγορά της. Όλα τα σχέδια εγκαταλείφθηκαν και ΣΤΥΛ ΚΑΡ, η εταιρεία που πρωτοστάτησε ίσως η πιο χαρακτηριστική στα ελληνικα όχηματα, βγήκε από τις επιχειρήσεις συνολικά.


http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=34783&start=150#p1744284

takis1983
08-04-11, 10:00
τι να πουμε ρε παιδια! ειναι αυτο που λενε οτι η ελλαδα τρωει τα παιδια της! αλλα φταιμε κ εμεις!! τοσα καιρο τους ιδιους ψηφιζουμε κ μαλιστα δαγκωτο αμα μας ταξουν κ τιποτα!! σημερα ομως τα πραματα εh ουν αλλαξει, τρεουμε να ψηφισουμε αυτους που θα μας γαμ..σουν λιγοτερο! εκει καταντησαμε. κ ακομα πιο σιγουρο ειναι οτι ειμαστε κ εμεις μερος αυτου του σαπιου συστηματος, ποσες φορες εhουμε σκεφτει η κανει ενα λαδωμα, η μια κομπινα, μικρη η μεγαλη..! (σε ολα τα παραπανω βαζω κ εμενα μεσα)

αυτη τη στιγμη στην ελλαδα απο αυτοκινουνενα μεσα φτιανουμε μονο κατι 3κυκλα τραhτερακια με την επονυμια μινοταυρος, αυτα κατασκευαζονται στην κρητη κ ειναι μονοκυλινδρα πετρελαιο ιταλιας με σασμαν μερσεντες 4αρι απο παλια ταξι κ διαφορικο αγνωστης προελευσης, γενικα ειναι τιγκα στα προβληματα κ εhουν σκοτωθει κ πολλοι λογω του οτι τα φρενα πιανουν μονο στον πισω αξονα (δηλ σαν να σηκωνεις hειροφρενο)

αν θυμαμαι καλα ειhαμε κατασκευασει κ αμφιβιο αυτοκινητο καποτε!

gsova
08-04-11, 10:15
...ένα ακόμη λίνκ που βρήκα στο χρήσιμο τόπικ για τις Ελληνικές κατασκευές που ποστάρισε ο φίλος individual (και το οποίο ξεκοκκαλίζω τώρα - πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ): http://www.mlahanas.de/Greece/Info/AtticaAutomobiles.html

-άχ δε θα κάνω δουλειά σήμερα :)

gsova
08-04-11, 10:30
Επίσης: http://en.wikipedia.org/wiki/Scavas

(έχω πάρει φόρα τώρα :p: )

Το κρίσιμο ερώτημα είναι: Γιατί δεν ευδοκίμησε καμμία προσπάθεια; :(

ThaNOS E46coupe
08-04-11, 10:46
Το κρίσιμο ερώτημα είναι: Γιατί δεν ευδοκίμησε καμμία προσπάθεια; :(

αυτό είναι και το δικό μου ερώτημα..........:nixweiss:

gsova
08-04-11, 10:52
Λοιπόν, ακόμη δεν το πιστεύω τι διαβάζω και τι βρίσκω με λίγη έρευνα:

Το 1970 κάποιος Κωνσταντίνος Αργυριάδης ίδρυσε στη Θεσσαλονίκη την ARCO με εργοστάσιο στο Κιλκίς.
http://www.mlahanas.de/Greece/Info/CAR_Automobiles.html

Δείτε τι παρουσιάσαν το 1976: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Iaspis.jpg

Δυστηχώς λόγω οικονομικών προβλημάτων η προσπάθεια δεν προχώρησε...

(η έρευνα συνεχίζεται - ά ρε individual τι μου έκανες :p: )

gsova
08-04-11, 10:55
αυτό είναι και το δικό μου ερώτημα..........:nixweiss:

Από όσες πληροφορίες βρήκα στο φόρουμ των 4τ αλλά και από άλλα σαϊτς, αντιλαμβάνομαι ότι το '50 και το '60 (ίσως και μέχρι το '80) τα αυτοκίνητα επιβαρύνονταν από μεγάλη φορολογία. Γι'αυτό και πολλές ελληνικές κατασκευές είναι αυτά τα κακάσχημα τρίτροχα τα οποία γίνονταν register ώς μοτοσυκλέτες.

Άν η τιμή ενός ελληνικού αυτοκινήτου πλησίαζε με τους φόρους το εισαγόμενο (το οποίο λογικά θα είχε περισσότερα χρόνια εξέλιξης, καλύτερη τεχνολογία και brand image), τότε γιατί να αγόραζε κάποιος το ελληνικό;

Το ίδιο το κράτος έσφαξε τις προσπάθειες... :(

takis1983
08-04-11, 11:35
Ακόμη και σαν ιδιωτική πρωτοβουλεία να το πάρουμε, ποιός νέος επιχειρηματίας θα τολμούσε να ξεκινήσει κάτι όταν:

1. Η φορολογία επιχειρήσεων είναι υψηλή (κοινώς βάζεις συνέταιρο το κράτος).
2. Το νομικό καθεστώς ασταθές (κάθε λίγο και λιγάκι το νομικό/φορολογικό πλαίσιο αλλάζει τινάζοντας στον αέρα τον όποιο προγραμματισμό)
3. Η γραφειοκρατία γιγάντια (πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι θα ιδρύεται επιχείριση μέσω ΚΕΠ σε μια ημέρα... είδωμεν)
4. Η δυνατότητες χρηματοδότησης ελάχιστες (venture capitals κλπ)... Στην Ελλάδα ο χρηματοδότης θα βάλει τα χρήματα του μόνο σε σίγουρη επένδυση χωρίς ρίσκο... όμως το πάσης φύσεως startup εμπεριέχει ρίσκο και δεν είναι σίγουρο ότι θα αποδώσει

Σε προσωπικό επίπεδο κι επειδή από παιδί είχα τρέλλα με το car design ονειρεύτικα (και ζωγράφισα) άπειρες φορές μια ελληνική μάρκα. Μακάρι να υπήρχε το κατάλληλο υπόβαθρο για να ξεκίναγε κάποιος έστω κι ενα μικρό workshop όπως τα πολλά που υπάρχουν στην Αγγλία.

πεστα, πεστα!! αν θελει να επeνδυσει μια εταιρια στην ελλαδα απο το εξωτερικο, πρωτα πρωτα κοιταζει την φορολογια, κ την πολιτικη σταθεροτητα του κρατους!! αφου ειναι μπουρδ..ο κ τα δυο γιατι να ερθει να επανδυσει? για να μην βαλω μεσα κ αυτο που ειπε κ ο φιλος nick σhετικα με τις απεργειες κ το συνδικαλισμο! πως να ορθοποδισει τοτε μια εταιρια ελληνικων αυτοκινητων? κ γιατι να φευγουν λαμπροι επιστημονες απ την ελλαδα κ να διαπρεπουν στο εξωτερικο? τυhαιο, δε νομιζω!!

gsova
08-04-11, 11:39
Λοιπόν, η τελευταία -λογικά- προσπάθεια πρέπει να ήταν γύρω στο 2002 από την (κρατική; ) ΕΛΒΟ. Το όνομα αυτού ALETIS:

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=1627

Φωτογραφίες: http://news.kathimerini.gr/kathnews/photos/25-11-01/25-11-01_9072_1.gif
http://img98.imageshack.us/i/aletis05largegy5.jpg/

gsova
08-04-11, 11:41
Ακόμη:

http://www.pare-dose.net/?p=124&comments=true

(μήπως ο admin να πάει τα ποστς σε νέο θέμα για το Ελληνικό Αυτοκίνητο; )

:drive2:

takis1983
08-04-11, 12:00
Ακόμη:

http://www.pare-dose.net/?p=124&comments=true

(μήπως ο admin να πάει τα ποστς σε νέο θέμα για το Ελληνικό Αυτοκίνητο; )

:drive2:

πω, πω!! υπηραν τοσα ελληνικα αυτοκινητα! μερικα ουτε που τα ξερα!

οσο για τη ελβο αποψη μου ειναι οτι δεν θα προκοψε, αν κρινω βεβαια κ απο αυτα που κανει κ hρεωνει τα τζιπ στο στρατο! αληθεια ξερετε ποσο αγοραζει ο στρατος τις καναδεζες κ τα τζιπ απ την ελβο??
να σας πω εγω που ημουν στη διμοιρια συντηρησεως οταν ημουν φανταρος. λοιπον το τζιπακι εκανε 50.000 με 60.000 κ η καναδεζα 110.000 η hειροκινητη κ 120.000 η αυτοματη... τοσα κυριοι πληρωνουμε ως ελληνες φορολογουμενοι για αυτα τα προπολεμικα τζιπακια,που φυσικα παραπανω απ τα μισα ειναι μιζες... κ ας μην ανοιξω καλητερα το θεμα τις συντηρησης ολων αυτων,ουτε τα ανταλλακτικα που μας εστελναν κ ποσο μας hρεωναν..

gsova
27-07-11, 10:01
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4645281

mike21
27-07-11, 10:58
εδώ φύγαν όλες οι κλωστουφαντουργίες και πήγαν στην κίνα,φορολογία,υψηλά εργατικά,ποιός καθυστερημένος θα έρθει να ανοίξει εργοστάσιο στην ελλάδα,να μήν πούμε για τη συμπεριφορά μας γενικά σαν λαός,τα θέλουμε όλα στα δικά μας μέτρα και σταθμά

rapid_fast
27-07-11, 12:48
Που το ανασύραμε αυτό ρε??
Λοιπόν, το έχω ξαναγράψει παλαιότερα..
Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων, γνωστή και σαν ΕΛΒΟ, είχε κατασκευάσει
σε συνεργασία με την VW (μηχανικά μέρη) ένα αυτοκινητάκι τον αλήτη. (aletis στα αγγλικά)
Το αυτοκινητάκι πήρε και βραβείο σε έκθεση του εξωτερικου, και ήταν να παραχθεί σαν
το επίσημο όχημα των ολυμπιακών αγώνων.
Η μερσεντές στράβωσε, και άσκησε βέτο, καθότι το όχημα ήταν ανταγωνιστικό με το
Smart, στι μισή τιμή, ενώ ο ΚΙΝΕΖΟΣ δεν το ήθελε, του χαλούσε την πιάτσα..
Απλά πράγματα.
Συμπέρασμα..
Είμαστε ο πιό ανίκανος λαός στον κόσμο, δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε σπίρτα.
Είμαστε άχρηστοι.
Είμαστε η μεγαλύτερη επιβάρυνση του πλανήτη..

bimmer-corfu
27-07-11, 13:39
Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21477

crazy_beaver
27-07-11, 15:15
http://img139.imageshack.us/img139/6205/scavas2cf9.jpg

Να ένα καλό παράδειγμα!

Μέχρι και ο Πετρόπουλος στην ιερά οδό εφτιαχνε το polytrak!

Α ρε Ελαδισταν!!!!!!!!

gsova
16-11-11, 14:39
Κι ένα χαρμόσυνο νέο από τη σημερινή zougla.gr:

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=419357&cid=12

dimitris 029/505
16-11-11, 18:28
Κι ένα χαρμόσυνο νέο από τη σημερινή zougla.gr:

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=419357&cid=12

Αντε ,μακαρι να γινει και κατι καλο!!!Ισως ακολουθησει και το εργοστασιο συναρμολογησεις στο Βολο....

georgepap
16-11-11, 21:01
Aυτο ειναι πραγματικα χαρμοσυνο γεγονος.
Μακαρι να βοηθησει το κρατος την αναδειξη της ελληνικης βιομηχανιας
που πραγματικα εθαψαν τη τελευταια 30κονταετια..!!!!

manosm3
17-11-11, 00:46
Μπαα.... θα βγει η Αλεκάρα και ο Αλεξης, θα φτιαξουν συνδικατα με συνεχεια απεργιες και θα φυγει νυχτα το εργοστασιο

bachis
18-11-11, 22:14
χωρις δευτερη σκεψη σαν Ελληνας πουλαω το πικαντο της γυναικας και περνω το πονυ

LefterisK
17-01-12, 08:22
σε συνεχεια του πολυ καλου αρθρου απο το www.pare-dose.net, ενα ακομα απιθανο αρθρο που βρηκα κ διαβασα χθες, παρακαλω διαβαστε το, αξιζει! (1η δημοσιευση στο caroto.gr)
προσωπικα το βρηκα πολυ ενδιαφερον γιατι διαβασα και εμαθα πολλα νεα πραγματα που δεν τα γνωριζα...
μονοι μας, μια ζωη, βαζαμε τα χερακια μας βγαζαμε τα ματακια μας...


Όταν οι Έλληνες προσπάθησαν να φτιάξουν αυτοκίνητα
http://news247.gr/health/afieromata/h_pikrh_istoria_ths_ellhnikhs_viomhxanias_aytokinh twn.1579167.html

parouskas
17-01-12, 11:35
παιδια ας το αφησουμε αυτο το θεμα γιατι θεωρω πως ειναι τραγικο....ξερουμε πως το ελληνικο κρατος τα προοδευτικα μυαλα δεν τα αφηνει...οπως ειπε και ο ποιητης Σεφερης οπου και να παω η ελλαδα με πληγωνει.και μυαλα υπαρχουν και τεχνογνωσια θα μπορουσε να βρεθει αλλιως να αγοραστει.για τετοια θεματα επενδυτες υπαρχουν!κλιμα συνεργασιας δεν υπαρχει απο τη μερια του ελληνικου κρατους και αυτο ειναι το μιζων προβλημα της χωρας μας.

gsova
17-01-12, 12:38
δείτε κι αυτό το concept car του Κορρέ: http://www.youtube.com/watch?v=sXq9-6bdHG4

Μιλάμε έπαθα πλάκα -> βρήκα το βίντεο από comment στο αντίστοιχο θέμα του caroto.gr

paganis
17-01-12, 14:56
γνωστο το αμαξι του κορρε...οπως και πολλες αλλες κατασκευες του! κριμα..που γεννηθηκε Ελληνας...ή τουλαχιστον στην Ελλαδα

bmw_trelamenos
17-01-12, 17:34
χωρις δευτερη σκεψη σαν Ελληνας πουλαω το πικαντο της γυναικας και περνω το πονυ


Συμφωνώ φίλε. Και εγώ το σκέφτομαι πολύ, έχοντας εμπειρία από το κλασικό Pony με Citroen μηχανή. "Σκύλος" μιλάμε!!!!! Δεν χαμπάριαζε τίποτα.

graphe36
17-01-12, 17:37
O Κορρες απο ειχα ακουσει, πουλαει τα σχεδια του για τον Αμερικανικο στρατο. Ενδιαφερθηκαν για αυτο το ειδος αναρτησης που σχεδιασε για χρηση σε πολεμικα οχηματα. Δεν εμαθα τελικα τι εγινε..