PDA

Επιστροφή στο Forum : τι θα κανατε εσεις στην θεση μου?


makman
01-11-05, 14:46
θελω να κανω καποια πραγματα στην μπεμπα μου (Ε34 520).επειδη ομως δεν γινονται ολα μαζι, θα ηθελα να σας ρωτησω, κατα την γνωμη σας, τι θα κανατε πρωτα¨

1.αλλαγη μπροστινων δισκων και τακακια (εχουν στραβωσει "ελαφρως")με brembo και ferodo.
2.προγραμμα
3.μπλοκε διαφορικο (ελεω χειμωνα και οχι μονο)

να σημειωσω, οτι τιποτα δεν ειναι "απολυτως" απαραιτητο.απλα βλεπω οτι "χρειαζεται" καποια πραγματακια.εσεις τι θα κανατε πρωτα?(και σε βαθος χρονου τα υπολοιπα).

Action Man
01-11-05, 14:59
Δισκους-τακακια.:nixweiss:

Elias_Z3
01-11-05, 15:04
Δισκους-τακακια.:nixweiss:
:nod: :nod:
Πρωτα να μπορεις να σταματας & μετα η δυναμη. Αμορτισερ ελατηρια εχεις η πρεπει να ειναι και αυτο ενα ακομα βημα?

makman
01-11-05, 15:15
:nod: :nod:
Πρωτα να μπορεις να σταματας & μετα η δυναμη. Αμορτισερ ελατηρια εχεις η πρεπει να ειναι και αυτο ενα ακομα βημα?
εχω ηλια (μαλλον δεν το θυμασαι). ειναι χαμηλωμενο και σωστα στημενο.να διευκρινησω οτι το αμαξι σταματαει μια χαρα,απλα δεν αντεχει το "δικο μου" φρεναρισμα και τρεμει λιγακι.λιγακι ομως.

Geo_3D
01-11-05, 15:17
Για μενα η σειρα ειναι η εξης

ΑΣΦΑΛΕΙΑ (αναρτησεις,φρενα) και μετα ταχυτητα.Οποτε ψηφιζω και εγω δισκους-τακακια και ποσο μαλλον τον συγκεκριμενο συνδιασμο που εχω και εγω,απτον οποιο ειμαι απολυτα ευχαριστημενος

Black5
01-11-05, 15:17
Άμα δεν έχει ανάγκη από δίσκους τακάκια θα σου πρότεινα να βάλεις το μπλοκέ. Άλλωστε και να αλλάξεις δίσκους τακάκια δεν θα δεις μεγάλη διαφορά.

Geo_3D
01-11-05, 15:18
Άμα δεν έχει ανάγκη από δίσκους τακάκια θα σου πρότεινα να βάλεις το μπλοκέ. Άλλωστε και να αλλάξεις δίσκους τακάκια δεν θα δεις μεγάλη διαφορά.
Διαφωνω.Εγω παλι ειδα τεραστια

Dionysis
01-11-05, 15:19
Για μενα η σειρα ειναι η εξης

ΑΣΦΑΛΕΙΑ (αναρτησεις,φρενα) και μετα ταχυτητα.Οποτε ψηφιζω και εγω δισκους-τακακια και ποσο μαλλον τον συγκεκριμενο συνδιασμο που εχω και εγω,απτον οποιο ειμαι απολυτα ευχαριστημενος


Συμφωνώ απολύτος:nod: ψηφίζω και εγώ το ίδιο Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΕΧΕΙ

Black5
01-11-05, 15:21
Διαφωνω.Εγω παλι ειδα τεραστια


Αν δεν κάνω λάθος εσύ έβαλες μεγαλύτερους δίσκους και άλλες δαγκάνες. Εγώ λέω μικρή διαφορά αν απλά βάλει ίδιας διαμέρου brembo δίσκους και ferodo τακάκια.....

Fad3In
01-11-05, 15:24
Διαφωνω.Εγω παλι ειδα τεραστια

Mεταξυ μας,τα φρενα παιζουν τεραστιο ρολο και στα προσπερασματα!
Αντε να προσπερασεις πχ σε στενο-δυσκολο σημειο και να μην εχεις φρενα
να σαι σιγουρος οτι θα μπορεσεις να ξαναμπεις μεσα!!!
Ν.

makman
01-11-05, 15:27
χμμμμμμ.εαν "επιμενετε" λιγο ακομα θα παω να βαλω δισκους μπρος-πισω :ices_ange .και για να πω την αληθεια, περιμενα πιο πολυ να πειτε για διαφορικο.:nixweiss:

makman
01-11-05, 15:29
Αν δεν κάνω λάθος εσύ έβαλες μεγαλύτερους δίσκους και άλλες δαγκάνες. Εγώ λέω μικρή διαφορά αν απλά βάλει ίδιας διαμέρου brembo δίσκους και ferodo τακάκια.....

το ειχα κανει παλιοτερα σε αλλο αμαξι τον ιδιο συνδιασμο, και ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα σε αντοχη. μα πραγματικα τεραστια.

God
01-11-05, 15:32
Οι καλοι δισκοι και τακακια σιγουρα θα εχουν μεγαλη διαφορα σε αυτο το αμαξι, επειδη κακα τα ψεμματα ειναι βαρυ!!!


Εγω ψηφιζω φρενα παντως. Τι να το κανεις αν μπορεις να τρεχεις αλλα να μην μπορεις να σταματησεις?

moutraklas
01-11-05, 15:38
Δίσκοι-Τακάκια... δεν το κουβεντιάζουμε...

Geo_3D
01-11-05, 15:55
Αν δεν κάνω λάθος εσύ έβαλες μεγαλύτερους δίσκους και άλλες δαγκάνες. Εγώ λέω μικρή διαφορά αν απλά βάλει ίδιας διαμέρου brembo δίσκους και ferodo τακάκια.....
Η μονη διαφορα στους δισκους ειναι οτι ειναι αεριζομενοι.Η διαμετρος ειναι ιδια με τους προηγουμενους και επισης ειναι ιδια απο 316 εως και 328 αν δεν κανω λαθος

Kowalski
01-11-05, 19:51
Εγώ πάντως πριν κάνω οτιδήποτε, πήρα και φόρεσα πλήρες σετ φρένων εμπρός πίσω( δίσκους ( πίσω αεριζόμενοι πλέον ) - δαγκάνες - τακάκια - μεταλλικά μαρκούτσια - υγρα φρένων dot5 ) από 540ι.
ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ!!! Το αυτοκίνητο παρά τα 1600 κιλά σταματάει πλέον όπως, όπου και με όσα!!!

Φιλικά
Γιάννης

makman
01-11-05, 22:10
ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ (ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΒΕΒΑΙΑ) ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΛΙΓΑΚΙ, ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η 540 ΦΟΡΑΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΧΟΣ. ΕΧΩ 302/22 ΚΑΙ ΕΧΕΙ Η 540 302/28.ΑΡΡΑ ΒΑΖΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ BREMBO.

Kowalski
02-11-05, 00:28
ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ (ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΒΕΒΑΙΑ) ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΛΙΓΑΚΙ, ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η 540 ΦΟΡΑΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΧΟΣ. ΕΧΩ 302/22 ΚΑΙ ΕΧΕΙ Η 540 302/28.ΑΡΡΑ ΒΑΖΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ BREMBO.

Χμμμ.. Είσαι σίγουρος για τη δική σου διάσταση και του 540? Δεν γνωρίζω, βέβαια διαστάσεις για το Ε34, αλλά το δικό μου φόραγε 298χ20 εμπρός ( και υπολόγισε είναι μοντέλο του 2002, πιο βαρύ αμάξωμα και 2.2 με 170 άλογα ) και πήγα σε 324χ30 που φόραγε το 39άρι 540. Χωρίς να ξέρω μου φαίνεται πολύ το 302χ22, και μικρό το 302χ28. Επαναλαμβάνω, δεν έχω ιδέα τι παίζει στο 34άρι. Απλά μου κάνει εντύπωση.

Φιλικά
Γιάννης

makman
02-11-05, 00:57
Χμμμ.. Είσαι σίγουρος για τη δική σου διάσταση και του 540? Δεν γνωρίζω, βέβαια διαστάσεις για το Ε34, αλλά το δικό μου φόραγε 298χ20 εμπρός ( και υπολόγισε είναι μοντέλο του 2002, πιο βαρύ αμάξωμα και 2.2 με 170 άλογα ) και πήγα σε 324χ30 που φόραγε το 39άρι 540. Χωρίς να ξέρω μου φαίνεται πολύ το 302χ22, και μικρό το 302χ28. Επαναλαμβάνω, δεν έχω ιδέα τι παίζει στο 34άρι. Απλά μου κάνει εντύπωση.

Φιλικά
Γιάννης

τι να σου πω βρε γιαννη.αυτα που σου λεω τα ειδα στο etk

TheCondor
02-11-05, 01:14
Ρε μακη παρε ενα Ε30 320 να βρεις την υγιεα σου. :P

Εγω παντως θα εβαζα φρενα, εχουμε κοντεψει ουκ ολιγες φορες να γινουμε ταρτοποιοι και χρειαζεται λιγη παραπανω ασφαλεια.

makman
02-11-05, 01:42
Χμμμ.. Είσαι σίγουρος για τη δική σου διάσταση και του 540? Δεν γνωρίζω, βέβαια διαστάσεις για το Ε34, αλλά το δικό μου φόραγε 298χ20 εμπρός ( και υπολόγισε είναι μοντέλο του 2002, πιο βαρύ αμάξωμα και 2.2 με 170 άλογα ) και πήγα σε 324χ30 που φόραγε το 39άρι 540. Χωρίς να ξέρω μου φαίνεται πολύ το 302χ22, και μικρό το 302χ28. Επαναλαμβάνω, δεν έχω ιδέα τι παίζει στο 34άρι. Απλά μου κάνει εντύπωση.

Φιλικά
Γιάννης
για το ε39 520 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT11&mospid=47538&btnr=34_1123&hg=34&fg=05

και για το ε34 520 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=34_0025&hg=34&fg=05

Panoz
02-11-05, 08:46
Εγώ θα άλλαζα τους δίσκους-τακάκια (πρώτα η ασφάλεια) με μαμά διότι δε πιστεύω ότι η 520 χρειάζεται περισσότερη δύναμη πέδησης...αν όμως έχεις σκοπό να βάζεις το αυτοκίνητο σε πίστες τότε τα πράγματα αλλάζουν. Μετά θα έβαζα αμέσως μπλοκέ...το αυτοκίνητο απλά θα μεταμορφωθεί.

Strax
02-11-05, 08:55
Η εμπειρία αρκετών μέχρι σήμερα έχει δείξει ότι οι δίσκοι αντικατάστασης της Brembo είναι ιδιαίτερα επιρρεπής στο στράβωμα. Εγώ στη θέση σου θα έβαζα (όπως και κάνω δηλαδή) OEM Zimmerman. Για τακάκια είναι θέμα προτεραίοτήτων. Επίσης τα μαρκούτσια βοηθούν ελαφρώς, αλλά θα σου πρότεινα να αποφύγεις το DOT5 και να βάλεις ένα πολύ καλό Dot4 (όπως πχ το Motul 600).

Kowalski
02-11-05, 09:41
για το ε39 520 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT11&mospid=47538&btnr=34_1123&hg=34&fg=05

και για το ε34 520 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=34_0025&hg=34&fg=05

Έχεις δίκιο! Τεκμηριωμένο γεγονός, οπότε έτσι είναι. Όπως είπα δεν είχα ιδέα :nixweiss: Τσέκαρε μόνο αν έχεις αεριζόμενα ή απλά. Εκεί είναι η διαφορά στο πάχος που λέει από 12 σε 22.

Φιλικά
Γιάννης

Kowalski
02-11-05, 09:44
Εγώ θα άλλαζα τους δίσκους-τακάκια (πρώτα η ασφάλεια) με μαμά διότι δε πιστεύω ότι η 520 χρειάζεται περισσότερη δύναμη πέδησης...αν όμως έχεις σκοπό να βάζεις το αυτοκίνητο σε πίστες τότε τα πράγματα αλλάζουν. Μετά θα έβαζα αμέσως μπλοκέ...το αυτοκίνητο απλά θα μεταμορφωθεί.

Πάνο ξέρεις τι μπλοκέ μπορεί να μπεί στο Ε39, που το βρίσκω αν γνωρίζεις και τί μπορεί να μου κοστίσει? Δεν ψάχνω extreme λυση.Σε ευχαριστώ.

Φιλικά
Γιάννης

Kowalski
02-11-05, 09:47
Η εμπειρία αρκετών μέχρι σήμερα έχει δείξει ότι οι δίσκοι αντικατάστασης της Brembo είναι ιδιαίτερα επιρρεπής στο στράβωμα. Εγώ στη θέση σου θα έβαζα (όπως και κάνω δηλαδή) OEM Zimmerman. Για τακάκια είναι θέμα προτεραίοτήτων. Επίσης τα μαρκούτσια βοηθούν ελαφρώς, αλλά θα σου πρότεινα να αποφύγεις το DOT5 και να βάλεις ένα πολύ καλό Dot4 (όπως πχ το Motul 600).

Κι εγώ μπροστα ΟΕΜ έχω βάλει. Πίσω brembo. Οι ΟΕΜ είναι μια χαρά. Απλά οι Brembo για τον ίδιο άξονα έχουν λιγότερο βάρος, άρα και ΄μικρότερη αναρτώμενη μάζα που από όσο ξέρω σημαίνει καλύτερη συμπεριφορά.

Φιλικά
Γιάννης

Panoz
02-11-05, 10:18
Πάνο ξέρεις τι μπλοκέ μπορεί να μπεί στο Ε39, που το βρίσκω αν γνωρίζεις και τί μπορεί να μου κοστίσει? Δεν ψάχνω extreme λυση.Σε ευχαριστώ.

Φιλικά
Γιάννης

Γιάννη, ρίξε μια ματιά εδώ. Λένε ότι έχουν για 540. Πάρε τηλ. και ρώτα αν κάνει για το δικό σου!

http://www.quaife.co.uk/products/atbdifferentials.htm

Kowalski
02-11-05, 11:26
Πάνο σε ευχαριστώ πολύ, θα το κοιτάξω.

Φιλικά
Γιάννης

saikoE39
02-11-05, 12:21
Εγω σου λεω φρενα....προσωπικα ειμαι πικραμενος(και ο πατερας μου)απο αυτα που εχει τωρα....textar τακακια του κουτιου,και μαμα δισκους που ειναι για αλλαγη,πριν αλλαξω τα προηγουμενα ειχα καλο φρενο και ας ηταν φθαρμενα....τωρα χωρις πλακα δεν σταματα....
Τωρα για μπλοκε ειμαι αντιθετος...τα αυτοκ μας δεν εχουν την δυναμη για να εχουν αναγκη το μπλοκε....
Για το προγραμμα συμφωνω(μετα τα φρενα)....το κανει πιο ζωντανο...

thanasis525
02-11-05, 12:24
ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ BMW ΜΕ 'ΣΕΝΑ (Ε34 518) ΘΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠ' ΥΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ BMW ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ. ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΣΠΟΙΛΕΡ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

Panoz
02-11-05, 12:25
...τα αυτοκ μας δεν εχουν την δυναμη για να εχουν αναγκη το μπλοκε....


Γι'αυτό ακριβώς χρειάζεται το μπλοκέ! Για να μπορεί να ξεκολάει και με λίγη δύναμη! Πίστεψέ με είχα μπλοκέ στην Ε30 (318) και το αυτοκίνητο ήταν απίστευτα καλύτερο απο το αντίστοιχο χωρίς μπλοκέ...

makman
02-11-05, 15:19
Εγώ θα άλλαζα τους δίσκους-τακάκια (πρώτα η ασφάλεια) με μαμά διότι δε πιστεύω ότι η 520 χρειάζεται περισσότερη δύναμη πέδησης...αν όμως έχεις σκοπό να βάζεις το αυτοκίνητο σε πίστες τότε τα πράγματα αλλάζουν. Μετά θα έβαζα αμέσως μπλοκέ...το αυτοκίνητο απλά θα μεταμορφωθεί.

σας θυμηζω οτι καταφερα να μεινω απο φρενα στην αναβαση του διονυσου, οταν σας κυνηγουσα στην νεα μακρη.αρα .....πρωτα αλλαγη τους δισκους.τα φρενα μου δεν αντεχουν το "δικο μου ποδι".εαν νομιζετε οτι κανω λαθος για τα brembo , (πραγμα πολυ πιθανο, μια και τα φρενα ταιριαζουν αποκλειστικα σε καθε διαφορετικο τυπο αμαξιου),τοτε να σεβαστω την ουτως η αλλως εμπειρη γνωμη σας.δηλαδη,ψαχνω να βαλω οτι ειναι καλυτερο για την μπεμπα μου.(στρατο που μπορω να μαθω για τα Zimmerman??).φοραω αεριζομενους.ψαχνω για τρυπητους,επειδη τεκμηριωμενα,αντεχουν περισσοτερο στο "σκισιμο" και ακομα και οταν ζεσταθουν αρκετα εχεις φρενο.τωρα για το στραβωμα??????θα πιστεψω οτι μου πειτε μια και εγω προσωπικα δεν εχω συναντησει κατι τετοιο.φυσικα και μετραω την αποψη αυτου που το συναντησε και το ξερει στα σιγουρα.τα δικα μου (μαμισια) εχουν ηδη στραβωσει.

συγνωμη για το μεγαλο post.
πρωτα φρενα και μετα το μπλοκε βεβαια.

Strax
02-11-05, 15:49
Αν δεν κάνεις ριζική αλλαγή στα φρένα μην περιμένεις τρελές διαφορές, τουλάχιστον σχετικά με τη διάρκεια απόδοσης. Νομίζω ότι το πρώτο στάδιο θα σε κρατήσει για λίγο καιρό. Δηλαδή σωληνάκια, καλό υγρό φρένων (όπως Motul 600, AP Super 600, Castrol SRF (τρελή τιμή)). Επίσης θα βοηθήσει ένα καλύτερο τακάκι που μπορεί να δουλεύει και σε υψηλότερες θερμοκρασίες από το μαμά. Σχετικά με τους δίσκους στείλε ένα PM στον Mpower για να μάθεις περισσότερα.

Baggelis Mpower
03-11-05, 02:24
Egw an thes na sou pw thn gnwmh mou tha nai teleiws diaforetikh apo twn allws.....prwta traba bale ena programmataki h den kserw ti allo thes eksatmisoula...na glukateis k bale k frena....siga dhladh me +20 hp to amaksi tha ginei thanatos h den tha stamata.....panw katw opws einai twra meta pas gia mia beltiwsh sta frena.....Apopsh mou isws latos isws oxi alla den uparxei swsto k latos alla diaforetikes apopseis so....its ur choice....

Xeno-318is
04-11-05, 02:27
Γι'αυτό ακριβώς χρειάζεται το μπλοκέ! Για να μπορεί να ξεκολάει και με λίγη δύναμη! Πίστεψέ με είχα μπλοκέ στην Ε30 (318) και το αυτοκίνητο ήταν απίστευτα καλύτερο απο το αντίστοιχο χωρίς μπλοκέ...
Αχχχχχχχχχχχχχ.....Το ξερουμε Panoz!! 4,10 ψαχνουμε και λεφτα δεν εχουμε!!

Τωρα οσο για την βελτιωση...θα γινω ο κλασσικος πριχτης!! Πανω απο ΟΟΟΟΛΑ η ασφαλεια...Οποιαδηποτε μετατροπη κα να ξεκινισεις φτιαξε τα φρενακια σου και μετα ξεκινα να μαζεβεις ζωντα ζωα στο σταβλο!!