PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαδικασίες Επισκευής Vanos


ziaba
13-04-11, 11:48
Διαδικασίες Επισκευής Vanos (http://beisansystems.com/procedures/)

zaharias
13-04-11, 13:31
Διαδικασίες Επισκευής Vanos (http://beisansystems.com/procedures/)

Σωστος!!

Η καλυτερη λυση!!

Υπαρχει και ο Dr.Vanos αλλα εκει το κοστος ανεβαινει διοτι παιρνεις ολοκληρη μοναδα vanos και οχι μονο τα τσιμουχακια οπως ο beisan (50-55 ευρω βγαινουν με τα μεταφορικα).

Επειδη ειμαι στη φαση, θα γραψω εντυπωσεις..

zaharias
19-04-11, 22:51
Λοιπον.. εγινε το DIY και εκτος απο κατι απροοπτα, ειμαι στη φαση του στρωσιματος των καινουργιων vanos seals (εχω κανει 100χλμ και πρεπει να κανω καμια 300αρια).. Το αμαξι φαινεται να δουλευει πιο γλυκα.. Μεχρι 3000 στροφες που το ανοιγω, ενω στην αρχη νομιζα οτι δεν υπαρχει καμια διαφορα, αρχιζω και καταλαβαινω οτι εχει "ζωηρεψει" λιγο χαμηλα.. Το αμαξι αποκτα τη χαμενη ροπη χαμηλα και μπορει να υπαρξει και μια μικρη πτωση στη καταναλωση.. Ακομα και σε αμαξια με λιγα χλμ (20,000) ειδαν οτι τα τσιμουχακια επρεπε να αλλαχθουν.. Νομιζω οτι αξιζει το κοπο και το χρημα και αν πιανουν τα χερια ΝΑΙ να γινει DIY.. :D
Το site του beisan ειναι πολυ καλο και αν καποιος γνωριζει λιγο αγγλικα, μπορει να τα βγαλει περα εχοντας τα απαραιτητα εργαλεια (τα οποια αναφερονται στη διαδικασια επισκευης, δηλαδη καλο ειναι να τα μαζεψετε πρωτα και μετα να ξεκινησετε το λυσιμο)..
Επισης, μια συμβουλη.. Οσον αφορα τα εργαλεια, θα χρειαστειτε δυναμοκλειδο, το οποιο πρεπει να ειναι κατι καλο και οχι το πιο φθηνο που θα βρειτε μπροστα σας.. Αν ασχοληστε γενικα με το αυτοκινητο σας (DIY) τα καλα εργαλεια ειναι επενδυση.. (σας το λεω γιατι τη πατησα). Θα ανεβασω και καποιες φωτο που τραβηξα απο τη διαδικασια..

zaharias
20-04-11, 08:20
Προς το παρον εχω ανεβασει μονο αυτη τη φωτο.. Θα ακολουθησουν κι αλλες..

http://img641.imageshack.us/img641/8721/dsc00733s.jpg (http://img641.imageshack.us/i/dsc00733s.jpg/)

zaharias
26-04-11, 09:23
Εδω ειναι το ψευτοκαπακο μου, το οποιο οταν το καθαριζα για να το βαλω στη θεση του, ειδα οτι ειχε ενα ραγισμα (στη μεσα δεξια βιδα, δηλ καθως κοιταμε τη φωτο ειναι η πανω δεξια, δεν φαινεται το ραγισμα στη φωτο) το οποιο θα χειροτερευε οταν θα εσφιγγα τις βιδες.. Οποτε καινουργιο καπακι 200+ κατι ψιλα.. (περαστικα!!)
http://img97.imageshack.us/img97/5130/valvecoverv.jpg (http://img97.imageshack.us/i/valvecoverv.jpg/)

http://img814.imageshack.us/img814/8459/vanospiston.jpg (http://img814.imageshack.us/i/vanospiston.jpg/)

^Εδω ειναι το ενα πιστονακι του βανος λιγο πριν βαλω το rattle kit..
Το rattle kit δεν χρειαζεται αλλαγη σε ολα τα μοτερ..
Δειτε εδω ποια μοτερ χρειαζονται ΚΑΙ το rattle kit.. http://www.beisansystems.com/procedures/double_vanos_rattle_procedure.htm

http://img94.imageshack.us/img94/4372/vanospistonsnewseals.jpg (http://img94.imageshack.us/i/vanospistonsnewseals.jpg/)

^Εδω τα πιστονακια μαζι με τα καινουργια τσιμουχακια πριν τοποθετηθουν..

Τα τσιμουχακια μου ηταν οντως πετρωμενα.. Απο λαστιχο ειχαν γινει πλαστικο.. Το ιδιο και η φλαντζα στο ψευτοκαπακο..
Το βασικο ειναι να εχετε ΟΛΑ τα απαραιτητα εργαλεια πριν ξεκινησετε τη διαδικασια..
Εμενα μου κοστισε κανα 500αρικο η ολη υποθεση γιατι χρειαστηκα καινουργιο ψευτοκαπακο οπως εγραψα πιο πανω, χρειαστηκα εκτος απο τα vanos seals KAI το rattle kit (ηταν ευκαιρια μιας και θα ελυνα το vanos και ειδικα το 3,0lt M54 το παθαινουν, μπορειτε να δειτε στο youtube σχετικα βιντεο για να καταλαβετε πως ειναι αυτος ο ηχος) και επειδη τη πατησα με ενα φθηνο δυναμοκλειδο που ειχα παρει (ξεσυρα μια βιδα!! ευτυχως φτιαχτηκε, ολα ΟΚ), μετα αγορασα ενα Norbar και εγινε η δουλεια οπως επρεπε.. Οποτε για να ξερετε, οσοι ειστε του DIY, τα καλα εργαλεια ειναι επενδυση..
Μετα απο 320χλμ στρωσιματος καταλαβαινεις οτι το αμαξι εχει βρει τη χαμενη του ροπη (ειδικα χαμηλα) και ετσι εχουμε και λιγο οικονομια καυσιμου..
Παντως το "μωρο" πηρε με τη πρωτη, χωρις αρυθμιες και χωρις check engine..

Εδω θα βρειτε τα προιοντα http://www.beisansystems.com/products.html
Εδω τη διαδικασια αντικαταστασης των vanos seals http://www.beisansystems.com/procedures/index.html (μονο & διπλο βανος)
Και εδω τη διαδικασια αντικαταστασης του rattle kit http://www.beisansystems.com/procedures/double_vanos_rattle_procedure.htm

Επισης υπαρχει και αυτο το θρεντ στο e46fanatics http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=524336&highlight= ο Rajaie προσφερει πολυ καλες συμβουλες..