PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ3 Ε90 CRT


BMW Power
14-04-11, 14:00
Σύμφωνα με το Sport Auto (http://www.sportauto-online.de/marken/news/bmw-m3-gts-limousine-auf-der-iaa-limitierte-440-ps-power-limo-3645940.html) το Μ3 Ε90 GTS θα παρουσιαστεί στο IAA με το 4,4lt μοτέρ και 440PS

http://img2.sportauto-online.de/BMW-M3-GTS-f498x333-F4F4F2-C-a284a1a6-475301.jpg

http://img4.sportauto-online.de/BMW-M3-GTS-f498x333-F4F4F2-C-c07c1952-475303.jpg

http://img1.sportauto-online.de/BMW-M3-GTS-f498x333-F4F4F2-C-d6dec90a-475302.jpg

Action Man
14-04-11, 14:12
Θέλω.......

BMW Power
14-04-11, 14:14
Και το απλό Μ3 Ε90 δεν με χάλαγε καθόλου

Action Man
14-04-11, 14:16
Και το απλό Μ3 Ε90 δεν με χάλαγε καθόλου

Επίσης:deal:

Driftakos
14-04-11, 14:17
λίγο ακόμα ασε με να κοιμηθώ...βλέπω ωραίο όνειρο.....

stef
14-04-11, 15:03
Και το απλό Μ3 Ε90 δεν με χάλαγε καθόλου

Κάτι τέτοιο δηλαδή.....

BMW Power
14-04-11, 15:37
Ακριβώς αυτό το χρώμα με 18" αρκεί να είναι manual

EVANGELOS
14-04-11, 15:57
δεν καταλαβα θα είναι παλι 250 τμχ και 1 δισεκατομύριο δολλάρια , γυμνό με σκαλωσιά και θα ζυγίζει ενάμισυ τόνο και βάλε ????

giannis 116
14-04-11, 16:23
Καπου διαβασα οτι η BMW θα εμπλακει στο DTM, λετε μ αυτο να παταει τιποτα A4 και
C Klasse?!

stef
14-04-11, 17:45
Ακριβώς αυτό το χρώμα με 18" αρκεί να είναι manual

Δυστηχώς δεν είναι......

Vasilis M3
14-04-11, 21:21
Όμορφο είναι....θέλει μια απλώστρα σαν της 92 :chair:
Πέρα απο το μοτέρ που είναι δυνατότερο και τις ζάντες αλλάζει κάτι άλλο??

Driver M
14-04-11, 22:18
Έτσι...κι αν γουστάρεις χώνεις μέσα γυναίκα και πεθερικά και κόβεις γύρες στο ρίνγκ...:ylsuper:

BMW Power
15-04-11, 09:37
Καπου διαβασα οτι η BMW θα εμπλακει στο DTM, λετε μ αυτο να παταει τιποτα A4 και
C Klasse?!

Δες εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=26140)

Δυστηχώς δεν είναι......

Ήμουν 90% σίγουρος ότι θα είναι για αυτό και το έγραψα.

Όμορφο είναι....θέλει μια απλώστρα σαν της 92 :chair:
Πέρα απο το μοτέρ που είναι δυνατότερο και τις ζάντες αλλάζει κάτι άλλο??

Δεν ξέρουμε ακόμη, μιας και δεν είναι 100% σίγουρο ότι θα παραχθεί.

Έτσι...κι αν γουστάρεις χώνεις μέσα γυναίκα και πεθερικά και κόβεις γύρες στο ρίνγκ...:ylsuper:

Ακριβώς!!!!

Vasilis M3
17-04-11, 23:04
Για το Secret Underground Garage της BMW το κόβω.:thinkerg:

stef
18-04-11, 00:30
Μπορεί, δεν αποκλείεται μαζί με τα pick up Ε30 & cabrio M5 E34...

S38B38 Monsta
10-05-11, 21:25
Τελικά το 4-πορτο είναι πολύ ΚΤΗΝΟΣ. Και επιτέλους με 6-πίστονα φρενάκια.

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=528176

giannis 116
10-05-11, 21:48
Τι κακο κι αυτα τα μυγακια την ανοιξη και πιο πολυ στην κεντρικη και Βορεια Ευρωπη! Σου γεμιζουν μετωπη, καπω, καθρεπτες και παρ μπριζ για την πλακα, και μετα αντε να τα βγαλεις! :icon18:

Κτηναρι η Μ3Ε90 παντως! Και πισω πολυπιστονες δαγκανες ή μου φαινεται; Τι ειναι 4πιστονα?..

Οι ταινιες για να κρατησουν την αεροτομη στη θεση της χαλανε την ολη εικονα παντως...
Εκτος κι αν ειναι απ το συνεργειο κατα την τοποθετηση της, οποτε πασο...

Driver M
10-05-11, 22:15
Πραγματικά εντυπωσιακό και ιδιαίτερα μυώδες.
Έχουμε και ίδια αεροτομή! :D

Το πόσο lightweight θα είναι βέβαια παίζει...

zaharias
10-05-11, 22:54
Δεν μ'αρεσει.. Δεν εχει καρμπον(αρα) οροφη..:pth:
Περα απο τη πλακα.. Ειναι φοβερο.. :nod:
Επιδοσεις-βελτιωσεις που εχουν γινει ξερουμε..??
Βαριομουν και διαβασα μονο τη 1η σελιδα στο λινκ.. :chair: :D

giannis 116
10-05-11, 23:15
Δεν μ'αρεσει.. Δεν εχει καρμπον(αρα) οροφη..:pth:
Περα απο τη πλακα.. Ειναι φοβερο.. :nod:
Επιδοσεις-βελτιωσεις που εχουν γινει ξερουμε..??
Βαριομουν και διαβασα μονο τη 1η σελιδα στο λινκ.. :chair: :D

Μπορει να την παραγγελνεις εξτρα νομιζω...

e60///M
11-05-11, 01:07
Σιγουρα δεν ειναι καποιο κ#λοφτιαγμενο και ειναι προτοτυπο;

Δε θα χε λιγο ταπετσαρια; λιγο αυτοκολητο; λιγο μονοτικη ταινια βρε αδερφε ετσι για να το καλυψουν;

E36 RULES!!
11-05-11, 01:10
Τούμπανο! Μ'αρεσει!!!

Σιγουρα δεν ειναι καποιο κ#λοφτιαγμενο και ειναι προτοτυπο;

Δε θα χε λιγο ταπετσαρια; λιγο αυτοκολητο; λιγο μονοτικη ταινια βρε αδερφε ετσι για να το καλυψουν;

stickerbomb that s**t!!! χαχαχαχα

e60///M
11-05-11, 01:19
xaxaxaxa ετσι ετσι πρεπει

BMW Power
24-06-11, 15:53
With the BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology), the M GmbH, a limited version of the lightweight four-door sedan built with the technology of the GTS coupe.
For the 25th anniversary of the BMW M3 135 units were built as a flagship two-door BMW M3. As part of M Night to kick off the 24-hour race at the Nurburgring, the Bavarians now present an M3 sedan with the acronym CRT, which stands for Carbon Racing Technology. For the BMW M3 CRT is not only the GTS sedan, but also the precursor for the increased use of carbon fiber reinforced plastic in road models in the M GmbH

Weight reduction through lightweight materials
While racing in the lightweight components made of carbon fiber now come as standard, consists of BMW M3 Series Coupe models only when the roof of the lightweight material. At-door BMW M3 CRT, however, the hood made of carbon and pulp honeycombs and one saved in comparison to the already lightweight aluminum hood further 50 per cent by weight.

Innovation is the new production of lightweight components, the first also allows further processing of the waste arising in body parts and thus reduces costs. Moreover, the composite carbon fiber strands raw material to be woven carbon fiber mats in any size and then soaked in the same manner as in the bodies of the BMW and the BMW i3 i8 material used with resin and cured.

Another possible application is the seats in the BMW M3 to use CRT. This CFRP shells enclosing a Recyclingpapierwabe and additionally in the field of view is made in the conventional production technology carbon layer is applied. Furthermore, the BMW M3 has a rear spoiler and a CRT also integrated into the front air deflector made of CFRP.

Technology from the GTS model
The drivetrain of the BMW M3 GTS-CRT is from the model and includes the 4.4-liter V8 with 450 hp and 440 Nm. Apart from the engine, the seven-speed M DCT Drivelogic transmission and suspension also a sports exhaust system with titanium silencer was adapted into the limo. As standard, the BMW M3 CRT including a navigation system, a high-quality audio equipment, lighting, mirrors and luggage compartment package and alarm system and parking distance control with sensors on the vehicle front and rear equipped. Nevertheless, to get the special limited-series model over the M3 sedan has a weight advantage of around 70 kilograms. According to the manufacturer to accelerate the 1580 kg (DIN-weight / 1655 kg according to EU standard) heavy BMW M3 CRT in just 4.4 seconds from standstill to 100 km / h and is only at 290 km / h electronically limited. The average consumption is said to be 12.7 liters.

The sell-out runs
The BMW M3 CRT can now be ordered. For capacity reasons, the manufacturer of BMW M GmbH finished only 67 copies. But it will do in future more models with lightweight materials.

Μετάφραση με google translate "στο περίπου"
Πηγή Sport Auto

http://img2.sportauto-online.de/BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-a7813b0b-508447.jpg

http://img2.sportauto-online.de/BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-5b308e91-508251.jpg

http://img2.sportauto-online.de/BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-abc52655-508256.jpg

BMW Power
24-06-11, 15:54
http://img2.sportauto-online.de/BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-ad382ee7-508258.jpg

http://img1.sportauto-online.de/Detail-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-421636f-508253.jpg

http://img4.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-r396x594-C-7497f297-508275.jpg

BMW Power
24-06-11, 15:55
http://img2.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-ef0a05cc-508284.jpg

http://img2.sportauto-online.de/Detail-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-938bbaeb-508271.jpg

http://img1.sportauto-online.de/Detail-Logo-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-d3a4bdb0-508267.jpg

BMW Power
24-06-11, 15:56
http://img2.sportauto-online.de/Detail-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-1424e753-508268.jpg

http://img2.sportauto-online.de/Detail-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-e915fc57-508263.jpg

http://img1.sportauto-online.de/BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-dba0380f-508261.jpg

BMW Power
24-06-11, 15:56
http://img1.sportauto-online.de/Detail-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-483577c0-508252.jpg

http://img2.sportauto-online.de/BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-9a199455-508255.jpg

http://img2.sportauto-online.de/Detail-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-9384724e-508249.jpg

BMW Power
24-06-11, 15:57
http://img3.sportauto-online.de/Motor-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-ba7d6b49-508270.jpg

http://img3.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-2cd63947-508278.jpg

http://img1.sportauto-online.de/Detail-Logo-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-deddb771-508264.jpg

BMW Power
24-06-11, 15:58
http://img2.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-e3d3f969-508277.jpg

http://img4.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-c4520164-508279.jpg

http://img1.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-r396x594-C-4f84ce35-508283.jpg

BMW Power
24-06-11, 15:59
http://img4.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-77887148-508276.jpg

http://img3.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-2c891a71-508274.jpg

http://img2.sportauto-online.de/Innenraum-BMW-M3-CRT-c890x594-ffffff-C-55e34e64-508281.jpg

Driver M
24-06-11, 17:36
Αν εξαιρεθούν οι κόκκινες πινελιές στο εξωτερικό, ιδίως στο καπό, μου αρέσει τρελά!

Ίσως το πιο καθαρόαιμο sedan παραγωγής αυτή τη στιγμή.
Έχω πολλή περιέργεια να δω διαφορά χρόνων στην πίστα με το υπερειδικό gts τη στιγμή που το αυτοκίνητο αυτό κάνει ελάχιστες παραχωρήσεις στην άνεση από άποψη χώρων-εξοπλισμού.
Στα 0-100 είναι ίδια, για να δούμε και στην πίστα όμως...

Straight six
24-06-11, 17:51
υπαρχει με μανιουαλ και 18αρες και χωρις τις κοκκινιες ???? μαλλον οχι αρα δν θα παρω:D

Enema
24-06-11, 18:08
Kαι ποσα κιλα γλυτωσαν?

Φανταζομαι παντως με τα λεπτα καθισματα, οτι πισω θα εχει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου λογω extra legroom.

Driver M
24-06-11, 22:02
Kαι ποσα κιλα γλυτωσαν?

Φανταζομαι παντως με τα λεπτα καθισματα, οτι πισω θα εχει αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου λογω extra legroom.
Γύρω στα 70 κιλά από το απλό Ε90 Μ3 και συνολικά θα είναι γύρω στα 1570.

kostasdc
26-06-11, 00:02
«Οικογενειακή» BMW M3 με 450 άλογα

http://www.newsbeast.gr/files/1/2011/06/24/BMW%20M3%20CRT.jpg

Ονομάζεται BMW M3 CRT και είναι ικανή να βάλει φωτιά στην άσφαλτο ενώ την ίδια στιγμή έχει όλα τα προσόντα για να ανταποκριθεί και σε καθημερινή χρήση. Η πιο καυτή εκδοχή της σεντάν M3, φορά τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων που εκτοξεύει την ιπποδύναμη στα 450 πλέον άλογα!

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε επίσημα μόλις πριν λίγες ώρες από τη BMW, και ονομάζεται BMW M3 CRT που με τη σειρά του μεταφράζεται ως: Carbon Racing Technology. Πρόκειται για μια ακόμη ειδική έκδοση της M3, που όμως συνδυάζει πολλά και διαφορετικά στοιχεία.



Τα αρχικά CRT σημαίνουν Carbon Racing Technology και αναφέρονται στο μειωμένο βάρος αυτής της M3 που προκύπτει από την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων (σε καπό, καθίσματα), ενώ το αποτέλεσμα είναι το βάρος να παραμένει στα 1.580 κιλά (45 λιγότερα από μια απλή M3 Sedan), και η αναλογία κιλών ανά ίππο να πέφτει στο εντυπωσιακό 3,5!





Μάλιστα μαζί με τη νέα M5, η ειδική αυτή έκδοση της M3 Sedan θα παρουσιαστεί σε ειδικές εκδηλώσεις στην πίστα του Nurburgring από το τμήμα M GmbH της BMW και είναι το μοντέλο με το οποίο η εταιρεία εισάγει τις νέες τεχνικές που θα χρησιμοποιήσει στην παραγωγή ανθρακονημάτινων μερών.

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι ατμοσφαιρικός V8 στα 4,4 λίτρα (4.360 κ.εκ.), με την απόδοση να αγγίζει τους 450 ίππους στις 8.300 σ.α.λ. και τα 440 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Η μετάδοση στον πίσω άξονα γίνεται αποκλειστικά μέσω αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη, που η BMW ονομάζει M DCT Drivelogic, και διαθέτει τα ανάλογα paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ το μοντέλο διαθέτει και σύστημα launch control.

Η BMW M3 CRT εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ενώ ελαφριά υλικά χρησιμοποιούνται ακόμη και στο σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει 6πίστονες δαγκάνες, και δίσκους διαστάσεων 378x32 χιλ. εμπρός και 380x28 χιλ. πίσω. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 245/35 R 19 εμπρός και 265/35 R 19 πίσω, ενώ η τελική ταχύτητα του είναι τα 290 χ.α.ω. και τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 4,4 δλ.



Τέλος, παρά το μειωμένο βάρος ο εξοπλισμός παραμένει σε υψηλό επίπεδο, αφού σε αντίθεση με τη M3 GTS στην οποία βασίζεται, η M3 CRT διαθέτει στοιχεία όπως: ηχοσύστημα υψλής απόδοσης, GPS, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα, και σύστημα συναγερμού. Τo μοναδικό μειονέκτημα φαίνεται να είναι πως η BMW M3 CRT θα παραχθεί σε αποκλειστικά 67 (αριθμημένες) μονάδες…

ΠΗΓΗ: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/190568/oikogeneiaki-bmw-m3-me-450-aloga/

Nick_compact
26-06-11, 15:22
Τα 45 κιλά λιγότερα είναι τουλάχιστον αστεία, μιλώντας για ένα όχημα που ζυγίζει 1600+. 45 κιλά μπορεί εξίσου εύκολα να αφαιρέσει και οποιοσδήποτε (ψαγμένος) κάτοχος, χωρίς να μεταβάλει καθόλου τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

BMW Power
27-06-11, 12:53
Intelligent lightweight design paves the way for even higher performance: the BMW M3 CRT.

BMW Press Release 27.06.2011

Munich/Nürburg.BMW M GmbH will use the M Night event in the lead-up to the Nürburgring 24-hour race to unveil a spectacular new addition to its model range. The BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology) embodies a concentrated blend of state-of-the-art development expertise – inspired directly by motor sport – in the areas of drive system and chassis technology and intelligent lightweight design. It also represents the worldwide debut of a new production process for carbon-fibre reinforced plastic (CFRP) components in the automotive industry. This process allows CFRP to be introduced widely in the construction of the high-performance BMW M3 Saloon-based sports car created by the BMW M GmbH factory. And that helps it achieve a weight-to-power ratio of 3.5 kilograms per horsepower. A V8 engine with customary M high-revving characteristics and maximum output of 331 kW/450 hp accelerates the BMW M3 CRT from 0 to 100 km/h in just 4.4 seconds.

The BMW M3 CRT will be produced by the BMW M GmbH factory in a limited run of 67 units. Following in the tyre tracks of the BMW M3 GTS – of which 135 examples were produced – this is the second small-series, high-performance M3 off-shoot to be bred for the race track but registered for the road. The exclusive character of the Saloon is emphasised by bespoke lightweight design components manufactured as part of an innovative production process. The bonnet of the BMW M3 CRT and the bucket seats for the driver and front passenger are made from a cellular carbon honeycomb, which is produced in a globally unique process pioneered for the manufacture of body components for the BMW i3 and BMW i8 models.

Innovative manufacturing process for lightweight CFRP components.
These new models – due to enter volume production in 2013 and equipped with innovative electric and BMW ActiveHybrid drive system technology – will feature a body consisting entirely of CFRP in the passenger cell area. In a new development, the production process introduced for this purpose enables the cuttings left behind in the construction of the body to be reprocessed. The basic material (made up of carbon fibre thread) can now be woven into CFRP mats of any size before being impregnated with synthetic resin and hardened in a similar way to the material used in the body of the BMW i3 and BMW i8. For the BMW M3 CRT this allows the creation of a bonnet made from two CFRP mouldings encasing an aramid honeycomb structure. This construction imbues the bonnet with the strength of a conventional steel equivalent, but at roughly a quarter of its weight. The weight saving over the aluminium bonnet of the standard BMW M3 Saloon is around 50 per cent.
The material produced through this innovative manufacturing technology is also used for the car’s bucket seats. Here, the CFRP layers are wrapped around a recycled-paper honeycomb, with a carbon layer made using conventional production technology added to visible areas. CFRP is also used to make both the rear spoiler of the BMW M3 CRT and an air-channelling element integrated into its front apron.

This innovative manufacturing process opens up considerable potential for increased use of CFRP in series-produced cars as a means of lowering weight. The BMW Group is leading the way in this area of automotive construction, while BMW M GmbH can call on extensive racing expertise when it comes to intelligent lightweight design. The BMW M3 CRT is the latest in a fine tradition of highly exclusive high-performance sports cars optimised with the help of lightweight design. This lineage stretches back to the BMW 3.0 CSL of the 1970s and reached another high point in 2002 with the BMW M3 CSL. BMW M GmbH also broke new ground with the use of CFRP in series-produced vehicles; like the BMW M6 produced up to 2010, the current BMW M3 Coupé comes as standard with a roof made from carbon-fibre reinforced plastic.

Significant weight reduction despite generous standard equipment.
The low-weight construction of the BMW M3 CRT is enhanced by sound-proofing configured specially for the new variant and a sports exhaust system with an extremely lightweight titanium muffler. Also unique to the CRT are the two individual rear seats, which take their cues from the lateral support-enhancing contours of the front seats.
Included in the standard specification of the BMW M3 CRT are the M double-clutch transmission with Drivelogic, Navigation system Professional, BMW Individual High End audio system, a light, exterior mirror and luggage area package, an alarm system and Park Distance Control with sensors at the front and rear of the car. Despite this extremely generous selection of standard kit, its DIN unladen weight of 1,580 kg undercuts that of the standard BMW M3 Saloon by around 45 kg. When you take into account the equipment on board the weight saving is more like 70 kg. Added to which, cleverly reducing the load at the front of the car raises the proportion of the car’s weight over the rear axle to 48.4 per cent, which has an extremely positive effect on agility.

High-revving V8 engine with extra power; M DCT Drivelogic.
Under the CFRP bonnet of the BMW M3 CRT lies a variant of the V8 engine developed exclusively for the BMW M3 with further increased displacement, output and maximum torque. The high-revving unit provides the linear power delivery you expect from an M car and a highly responsive performance profile honed by the demands of the race track. Tuned for the BMW M3 GTS, the eight-cylinder engine develops 331 kW/450 hp from its 4,360 cc displacement. Maximum output is reached at 8,300 rpm, and the driver will find peak torque of 440 Newton metres on tap at 3,750 rpm. Helping to give the engine its intoxicating performance is wizardry derived directly from motor sport, including a bedplate crankcase construction in a special aluminium-silicon alloy, individual throttle butterflies, a knock control system with ion current technology and a dynamically-optimised wet sump oil supply.

Transferring the engine’s power to the rear wheels is the M double-clutch transmission with Drivelogic developed for the BMW M3. The seven-speed M DCT Drivelogic unit also works according to a principle developed in motor sport, allowing an uninterrupted flow of power through gear changes to deliver extremely dynamic acceleration. Its shift characteristics have been tuned specially for the engine powering the BMW M3 CRT. Shift paddles on the steering wheel allow the driver to change gear manually with optimum ergonomics. And a Launch Control function is on hand to generate maximum acceleration off the start line.

Special chassis construction with race-bred technology.
Expertise from race competition also makes its presence felt in the chassis technology of the BMW M3 CRT. The BMW M3 Saloon’s front and rear axle construction has been enhanced by a rigid rear axle subframe and coilover suspension whose dampers are individually adjustable in their compression and rebound. The six-piston, fixed-calliper high-performance brakes of the BMW M3 CRT boast a low-weight compound construction. The vented brake discs measure 378 x 32 millimetres at the front axle and 380 x 28 millimetres at the rear. The new M3 variant also uses Stahlflex brake lines and model-specific comfort brake pads.

The specially tuned DSC (Dynamic Stability Control) system – including ABS and M Dynamic Mode (MDM) – responds to both the greater dynamic potential of the BMW M3 CRT and its optimised axle load distribution. Meanwhile, the 245/35 R 19 front tyres and 265/35 R 19 rears (fitted on 19-inch M light-alloy wheels in Y-spoke design) ensure the engine’s acceleration and braking power is transferred to the road with maximum impact. The electronic engine management of the BMW M3 CRT caps its top speed at 290 km/h.
The exclusive Frozen Polar Silver metallic exterior paint shade in combination with Melbourne Red metallic applications and special treatment for the BMW kidney grille also help to set the BMW M3 CRT apart from the standard M3. Inside, the Saloon comes with likewise exclusive door sill strips, door panels and trim strips in aluminium grain structure. Completing the distinctive ambience inside the high-performance Saloon are the Alcantara-covered M steering wheel, which has an M Drive button allowing the driver to call up his preferred set-up instantly, and special Sakhir Orange and Black bi-colour covers for the front and individual rear seats.

EVANGELOS
27-06-11, 15:11
With the BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology), the M GmbH, a limited version of the lightweight four-door sedan built with the technology of the GTS coupe.

... According to the manufacturer to accelerate the 1580 kg (DIN-weight / 1655 kg according to EU standard) ...

...


xaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxax

προφανώς κάνουν πλάκα !!! ....

1580 κιλά άδειο !!! ... και το αποκαλούν Lightweight ???????

το απλό 997 είναι 1395 κιλά το 997s είναι 1420 κιλά ...

Driver M
27-06-11, 17:01
xaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxax

προφανώς κάνουν πλάκα !!! ....

1580 κιλά άδειο !!! ... και το αποκαλούν Lightweight ???????

το απλό 997 είναι 1395 κιλά το 997s είναι 1420 κιλά ...
To αυτοκίνητο είναι φουλ εξοπλισμένο μέσα (navi, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ) οπότε δεν είναι σίγουρα άδειο.

Και μιλάμε για sedan αυτοκίνητα, το 997s δεν έχει καμία σχέση.

Υπόψιν, δε λέω πως είναι ελαφρύ, αλλά σε σχέση με το gts που θα έπρεπε να είναι πολύ ελαφρύτερο αφού ήταν φουλ σίδερα χωρίς κανένα εξοπλισμό πολυτέλειας, αυτό έχει λογικό βάρος για τον εξοπλισμό του αλλά και για σεντάν αυτοκίνητο.
H panamera μιας και ανέφερες τις πόρσε, είναι 300 κιλά βαρύτερη απ'τη Μ3 αυτή και μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδια κατηγορία, αλλά δεν παύει να είναι σπορ σεντάν κι αυτή.

Dimzan
27-06-11, 20:36
παρενθεση

Πολλα ηλεκτρονικα σαν εξτρα εινια ελαφρια. Πχ navi και οθονες και αισθητηρες παρκαρισματος ειναι αστειο βαρος (2-3 κιλα μαξ). Cruise control μια απ τα ιδια.

Τα ηλεκτρικα-θερμαινομενα καθισματα ειναι θεοβαρα. Τα δερματα επισης προσθετουν πολυ βαρος, η ηλιοροφη επισης.

Για μενα ενα ελαφρυ σπορ σενταν εχει βαρος μεχρι 1300 αντε πολυ βαρια 1400 κιλα αν μιλαμε για κατι πολυ καλο.

EVANGELOS
28-06-11, 10:52
To αυτοκίνητο είναι φουλ εξοπλισμένο μέσα (navi, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ) οπότε δεν είναι σίγουρα άδειο.

Και μιλάμε για sedan αυτοκίνητα, το 997s δεν έχει καμία σχέση.

Υπόψιν, δε λέω πως είναι ελαφρύ, αλλά σε σχέση με το gts που θα έπρεπε να είναι πολύ ελαφρύτερο αφού ήταν φουλ σίδερα χωρίς κανένα εξοπλισμό πολυτέλειας, αυτό έχει λογικό βάρος για τον εξοπλισμό του αλλά και για σεντάν αυτοκίνητο.
H panamera μιας και ανέφερες τις πόρσε, είναι 300 κιλά βαρύτερη απ'τη Μ3 αυτή και μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδια κατηγορία, αλλά δεν παύει να είναι σπορ σεντάν κι αυτή.

Το 997 είναι ΦΟΥΛ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ φίλε μου ... και είναι 100 κιλά ελαφρύτερο ...

το panamera είναι στην κατηγορία του Μ5 και ΟΧΙ ΤΟΥ GTS-CRT κλπ ... μην τρελαθούμε

σε λίγο θα λέμε ότι στην κατηγορία του Gts είναι το Cayenne !!!

Panoz_335i
28-06-11, 12:20
H πιο ανούσια "ειδικη εκδοση" Μ3 που εχει βγει στην ιστορια της BMW , αν αναλογιστει κανεις οτι ειναι περιπου 30Κ ακριβοτερη απο την νεα Μ5 στην Γερμανια και ολα αυτα...για 40 κιλα?

EVANGELOS
28-06-11, 13:03
H πιο ανούσια "ειδικη εκδοση" Μ3 που εχει βγει στην ιστορια της BMW , αν αναλογιστει κανεις οτι ειναι περιπου 30Κ ακριβοτερη απο την νεα Μ5 στην Γερμανια και ολα αυτα...για 40 κιλα?

+11888

μου θυμίζει κάτι χαζο εταιρίες που βγάζανε κάτι body kit για τα Μ ... τους δίνανε κάτι φαντεζί ονόματα και νόμιζες ότι ήταν 1000 άλογα αμάξια ...

το μόνο που είναι ΘΕΜΑ είναι το υπερκυβισμένο μοτέρ !!!

gnx
28-06-11, 15:44
+11888

μου θυμίζει κάτι χαζο εταιρίες που βγάζανε κάτι body kit για τα Μ ... τους δίνανε κάτι φαντεζί ονόματα και νόμιζες ότι ήταν 1000 άλογα αμάξια ...

το μόνο που είναι ΘΕΜΑ είναι το υπερκυβισμένο μοτέρ !!!

Ουσιαστικότατο.

Driver M
28-06-11, 16:44
Το 997 είναι ΦΟΥΛ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ φίλε μου ... και είναι 100 κιλά ελαφρύτερο ...

το panamera είναι στην κατηγορία του Μ5 και ΟΧΙ ΤΟΥ GTS-CRT κλπ ... μην τρελαθούμε

σε λίγο θα λέμε ότι στην κατηγορία του Gts είναι το Cayenne !!!
Kαι πάλι Ευάγγελε το 997 δεν έχει σχέση με τη Μ3 αυτή.
Μιλάμε για ένα ουσιαστικά διθέσιο αυτοκίνητο με ένα πλήρες 4θέσιο, με φουλ πορτ μπαγκάζ κλπ.

Ίσως η panamera να μην είναι κι αυτή άμεσα συγκρίσιμη, αλλά κατά τη γνώμη μου η Μ3 Ε90 είναι ανάμεσα σε 911 και panamera σαν στυλ.

Τέλος, η διαφορά της CRT με μια απλή Μ3 Ε90 με τον ίδιο εξοπλισμό είναι 70 κιλά, όχι 40: "When you take into account the equipment on board the weight saving is more like 70 kg".
Και πάλι η διαφορά δεν είναι τρελή, αλλά αν εξαιρέσουμε τα καθίσματα και κάποια ακόμα κομμάτια από κάρμπον, δεν έχουν γίνει και τρελές παραχωρήσεις εξοπλισμού ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη διαφορά.
Μιλάμε για μια φουλ εξοπλισμένη Μ3 Ε90 με -70 κιλά βάρος, +30hp και καλύτερο στήσιμο.
Καθόλου κακό κατά τη γνώμη μου, με μοναδικό (αλλά ουσιαστικό) μειονέκτημα την τιμή, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στα ελάχιστα μοντέλα που θα παραχθούν.

Αυτό που θέλω πιο πολύ να δω είναι η διαφορά στους χρόνους σε σχέση με το υπερειδικό gts.
Αν αυτή είναι μικρή, τότε πραγματικά το gts αποδεικνύεται μεγάλη πατάτα.

EVANGELOS
29-06-11, 14:01
...Αν αυτή είναι μικρή, τότε πραγματικά το gts αποδεικνύεται μεγάλη πατάτα.

το GTS είναι πατάτα ούτως ή άλλως ... αφορά μόνο ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ σπάνιων οχημάτων ...

M3EST
30-06-11, 09:38
Για συλλεκτες ειναι κι αυτο αφου 67 κοματια θα παραχθουν μονο και ειναι ηδη πουλημενα απ οτι μας ειπαν στο Μfestival.Παρεπιπτοντως επειδη μπηκα μεσα και καθησα στα μπακετ το εσωτερικο ειναι τρελα.θα προτιμουσα να ειναι ολο μαυρο δερμα η αλκανταρα αλα CSL.Να και τα στοιχεια του.S65 4,4 λιτρα M3 GT κωδικος.

BMW Power
30-06-11, 11:02
Πήγες και Μfestival ρε φίλε, Μπράβο!!

Καλή φάση. Έβγαλες καμιά φωτογραφία?

Πως είναι από κοντά το Μ5?

TeoB
07-07-11, 07:56
Ξεπούλησε η BMW M3 CRT!

http://i.mtbw.gr/t/DFBD3943CCCF565B7F04DAB5C01AEE57.jpg

Η ειδική έκδοση CRT της BMW M3 Sedan έχει πολλά που σε κάνουν να θες να την αποκτήσεις: Αμάξωμα με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων (εξ’ ου και το CRT: Carbon Racing Technology), μειωμένο βάρος κατά 45 κιλά και επαναρυθμισμένο V8 που αποδίδει 450 ίππους, αντί 420 της «απλής» M3 Sedan. Επίσης, η μετάδοση της δύναμης στον πίσω άξονα γίνεται αποκλειστικά μέσω του διπλού συμπλέκτη κιβωτίου DCT στην έκδοση που έχει επιμεληθεί το αγωνιστικό τμήμα «M» της BMW, με αποτέλεσμα η M3 CRT να απαιτεί μόλις 4,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και να έχει τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα.

Με όλα αυτά λοιπόν, δεν είναι να απορεί κανείς που η BMW ανακοίνωσε ότι τα μόλις 67 αριθμημένα κομμάτια στα οποία διέθεσε τη M3 CRT, ξεπούλησαν τη στιγμή ακριβώς που η βαυαρική φίρμα ξεκίνησε τη διάθεσή τους! Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί μόλις πριν δύο εβδομάδες στις Η.Π.Α. και με μια ακόμη ειδική έκδοση της M3, τη M3 Frozen Black Edition, η οποία είχε πουλήσει τις μόλις 20 μονάδες στις οποίες διατέθηκε σε 34 ακριβώς λεπτά.

Για όσους πάντως δεν πρόλαβαν τις δύο αυτές ειδικές M3, μην ανησυχούν, αφού μέχρι τα τέλη της χρονιάς που τελειώνει η παραγωγή αυτής της γενιάς M3, σίγουρα η BMW θα μας παρουσιάσει 1-2 ακόμη τέτοιου είδους εκδόσεις της κορυφαίας «3άρας»…

BMW Power
11-07-11, 09:12
http://www.youtube.com/watch?v=geXCkKxlH2s&feature=digest

BMW Power
22-07-11, 15:41
http://www.youtube.com/watch?v=Op96Pz4OrYw&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=MsTUC0Ra-vc&feature=related

BMW Power
12-09-12, 12:14
Υπερσπάνιο και τσάμπα (http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-crt-nummer-1-von-67-weltweit-sofort-frei-pressath/163736370.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.mileage&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.modelDescription=CRT&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT)