PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 E46 vs Z4M ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΛΕΟΝ


EVANGELOS
14-04-11, 16:15
Αυτό το Z4 είναι για μένα από τα καλύτερα s54 που έχω πατήσει ... και λόγω χρώματος : λευκό με κάρμπον οροφή , είναι ίσως και από τα πιο όμορφα

φοράει ίδιο διαφορικό με μένα , φούλ εξάτμιση με τελικό τιτανίου , χταπόδια step design supersprint και φυσικά πρόγραμμα ...

Το πάτημα έγινε 2ες 50 χαω με αποτέλεσμα να είμαστε απόλυτο κοπίο μέχρι 220+ που κόψαμε αφού τελείωσε η ευθεία.

είναι το πρώτο αμάξι που δεν του έκανα ούτε μισό καπώ στο πάτα (μάλλον αυτός μου έκανε λίγο στο πάτα)

EDIT ... Είδα το βίντεο και το Ζ4 είναι μισό φτερό μπροστά κάτω από την ταμπέλα στο 0.14 δηλαδή ...

http://www.youtube.com/watch?v=0O5VlC85_sM

InsaneDriver
14-04-11, 16:27
Είναι αυτό που είχες πατήσει και παλιά(Νικήτας);

Ένα με rpi εξάτμιση;

Μπράβο για το αποτέλεσμα. Έχετε καλή διαφορά στο βάρος.
Άντε και στα δικά μας. LoL

EVANGELOS
14-04-11, 16:30
Nαι αυτό είναι ... και το πάτημα έγινε γιατί την άλλη φορά είχε γίνει ψιλό μύλος ...

Κατάλαβες τώρα γιατί σου έλεγα ότι του Οδυσσεά είναι άλλη κατηγορία και ΔΕΝ έχει νόημα να πάω όταν τρώει κολώνα από Νικήτα ?

InsaneDriver
14-04-11, 16:32
Ναι αλλά και όταν πάτησε ο Οδυσσέας με τον Νικήτα, πάλι μύλος έγινε νομίζω.

Τι να πω. Υποτίθεται ότι είχε κάνει κάτι αλλαγές ο Όντυ και είχε πάρει το αμάξι τους τελευταίους μήνες.

Κάτσε να μπει ο Νικήτας να γράψει γιατί ποτέ δεν ξέρεις πως κλείνει το στόρυ. Χαχαχα

EVANGELOS
14-04-11, 16:37
brethikame me ton nikita tyxaia xthes sthn bp kai etsi grigora grigora psisame to pathma...

kathws eixame syzhthsh gia to koronopinio eipame na pathsoume arketa metra na doume thn diafora pou isyrizotan oti kanei..

2es loipon anabash basilopoulo apo to pata mou kanei 1 amaxi kai kathws anebainan ta km xekolage siga siga....
ston basilopoulo eixame 4 amaxia peripou diafora...

katabash alliotiko ligo to ergo kathws mexri 200 peripou pou kopsame logo aytokinhtwn hmouna ston kolo tou...

eipame na pame kai mia 1es sto o.x mia mera na doume ti ginetai kathws ekei den paizei toso rolo...ekei pisteyw oti tha sfaxtoume...

poly kalo to z4 tou nikhta kai poly omorfo !!!dynamometrimeno 356hp maha egw den exw kanei aakoma alla tha kanw aytes tis meres...

apo programmatismo eixa ton idio kathws den allaxa kai oute prokeite..an einai na kanw kati tha balw koronopinio.

http://www.streetdragster.gr/forum/viewtopic.php?f=7&t=1382

κανένας μύλος δεν είχε γίνει ... είχε φάει κολώνα Οντυ μια χαρά

EVANGELOS
14-04-11, 16:39
όταν ξεκαθαριστεί ΑΝ θα γραφτεί και το άλλο πάτημα που έγινε πριν από μας θα το γράψω και στο street ... πάντως επειδή μετά πήγαμε όλοι παρέα στον Παντελάκη δεν υπάρχει αυτή τη φορά θέμα τσακωμού

InsaneDriver
14-04-11, 16:40
Στο γκάνγκστερ όμως είχε ζητήσει ρεβάνς ο Όντυ γιατί πιστεύει ότι η διαφορά έγινε λόγω ανηφόρας και κάποιο παλικάρι από το περιβάλλον του Νικήτα τον ''πείραζε'' ότι δεν θα του δώσουν ρεβάνς όπως κάνει και αυτός.

Τέσπα.

Είναι ελαφρυά αυτά τα Ζ4 και για αυτό πάνε καλά.


Υ.Γ: Πάλι δεν ειδοποίησες ενώ σου είπα θα είμαι Αθήνα.

EVANGELOS
14-04-11, 16:43
Κι εμέις ανηφόρα πατήσαμε ... άσε που τώρα το λευκό είναι με χταπόδια και άλλο πρόγραμμα ... αν πήγαινε τώρα θα έτρωγε παραπάνω ο όντυ ... εξάλλου στο street δεν είπε κουβέντα για ρεβάνς

Το πάτημα για το οποίο κατέβηκα ήταν άλλο (με πολύ πιο δυνατά αμάξια) ... κανονίστηκε αργά και μετά έκατσε και το δικό μας ...

InsaneDriver
14-04-11, 16:44
Μου μυρίζει 996ΤΤ με αμερικανάκι η φάση.

EVANGELOS
14-04-11, 16:45
χιχιχιχιχιχιχιχι

InsaneDriver
14-04-11, 16:48
Αφού τα ξέρω πριν κανονιστούν ρε μαν...

Τα ακούω στο racal του στρατού. LoL

EVANGELOS
14-04-11, 16:51
που το έμαθες ρε ?

InsaneDriver
14-04-11, 17:01
Με ειδοποίησαν οι κάτοικοι του Κερατέξας, πως ενώ έχουν κλείσει τμήμα του δρόμου, είδαν τον Γιώργο να κατευθύνεται φουντωμένος προς άγνωστη κατεύθυνση :rofl2:

EVANGELOS
14-04-11, 17:04
χαχαχαχαχαχαχαχα ... το πλαστικό πάντως είναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ

InsaneDriver
14-04-11, 17:18
Eννοείται...ΚΑΙ στρίβει.
Δεν είναι όπως τα παλιά μοντέλα.

stef
14-04-11, 17:47
Πού θα το βρούμε αυτό το Ζ4 Μ που το ψάχνει ο κολλητός μου να τον ρωτήσει κάτι...?

EVANGELOS
14-04-11, 17:49
τι θελει να ρωτήσει ?

stef
14-04-11, 18:10
Διάφορα, να γνωρίσει το παιδί , να μιλήσουνε

EVANGELOS
14-04-11, 18:19
Διάφορα, να γνωρίσει το παιδί , να μιλήσουνε

πλάκα κάνεις ??? ... τι να τον πάρω να του πω θέλει να σε γνωρίσει να μιλήσετε ένας φίλος ενός παιδιού ??? ... θα μας πάρει για Gay ρε Στέφανε ...

stef
14-04-11, 18:24
Καλά νόμιζα ότι είστε φίλοι ρε!
Προς θεού δεν έγινε κ κάτι!
Θέλει να ρωτήσει για τις εξατμίσεις κλπ

EVANGELOS
14-04-11, 18:28
καλά κι εμείς ξέρουμε ... ανοίξτε ένα θρεντάκι και όλο και κάτι θα βρούμε

InsaneDriver
14-04-11, 18:33
Καλά νόμιζα ότι είστε φίλοι ρε!
Προς θεού δεν έγινε κ κάτι!
Θέλει να ρωτήσει για τις εξατμίσεις κλπ

Νομίζω αυτή φοράει...
http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=305664

chief
14-04-11, 19:11
ενας φιλος με Ζ4Μ τις ιδιες φοραει.
πολυς ο θορυβος

EVANGELOS
14-04-11, 19:14
εμένα είναι σαν ηλεκτρικό ... δεν ακούγεται καν δίπλα στο Ζ4 ...

chief
14-04-11, 19:19
εμενα οταν πατησουμε διπλα διπλα με το Ζ4Μ ακουω για λιγο η δικια μου εισαγωγη αντι για τις εξατμησεις του Ζ4Μ.
Μετα απο 1-2 δευτερόλεπτα δεν ακουω το Ζ4Μ καθόλου.








ειναι πισω
χιχιχιχι

EVANGELOS
14-04-11, 19:22
εσύ θα τιμωρηθείς όταν έρθεις με το πράμα Αθήνα ... :D :D :D

Π.Σ. Έβαλες βολάν ρε τελικά ?

chief
14-04-11, 19:29
Οχι το αφησα οπως ειναι.
Φοβαμαι οτι αμα βγαλω το ελαφρυ θα κόψει το αμαξι και θα με τιμωρίσει κανα Μ3 ελαφρομένο με καβούκα.:D:D





Σοβαρα τωρα, εδωσα αυτη την εβδομάδα 550 ευρω για λαδια διαφορικού, κιβωτίου, bush διαφορικού και αυτη την μαλ@κια μου δειχνει την θερμοκρασια του λαδιου.
Θελω 2 cup μπροστινα αλλη μια 600αρα...
βαλε και το ουσκι του γιατρου...

παμε για τον αλλο μηνα, μην πω και τον αλλο χρόνο...:bananasmi

EVANGELOS
14-04-11, 19:32
και με βολαν και χωρίς το ίδιο θα είναι :D :D

chief
14-04-11, 19:34
παλι μπροστα θα ειμαι δηλαδη :thefinger

EVANGELOS
14-04-11, 19:35
ναι μπροστά σου θα με βλέπεις :D

chief
14-04-11, 19:37
την βαση στο ταμπλο την εχεις βαλει ρε ???

EVANGELOS
14-04-11, 19:38
??? ποιά βάση ??? (περιμένω να δω τι σκέφητκες πάλι χαχαχα)

chief
14-04-11, 19:41
Για τα κιαλια ρε μλκα

μην εχω και δικαιολογιες οτι οδηγουσες και με το ενα χερι και με το αλλο προσπαθουσες να με δεις
:D:D:D

EVANGELOS
14-04-11, 19:44
xa xa xa ... καλά έλα εσύ Αθήνα και θα τα βρούμε !!! πάντως από τον πλαινό καθρέπτη βλέπω πίσω μια χαρά ... warning sometimes objects in the rear may look closer than they are ... λέει ... :D

stef
14-04-11, 19:48
Νομίζω αυτή φοράει...
http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=305664

Άλλο το τι φοράει και άλλο να το ακούσει κ να το δει!!!;)

Fanatic
15-04-11, 08:35
ΡΕ ΤΑ Ζ4 μαμανε...ΟΛΑ!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑ :icon36::bowdown:

panos 316T
15-04-11, 08:58
Κι εμέις ανηφόρα πατήσαμε ... άσε που τώρα το λευκό είναι με χταπόδια και άλλο πρόγραμμα ... αν πήγαινε τώρα θα έτρωγε παραπάνω ο όντυ ... εξάλλου στο street δεν είπε κουβέντα για ρεβάνς

Το πάτημα για το οποίο κατέβηκα ήταν άλλο (με πολύ πιο δυνατά αμάξια) ... κανονίστηκε αργά και μετά έκατσε και το δικό μας ...

πρέπει να εμφανίστηκαν μαζί ένα ζ4(350 ρόδα) , amg kai γιατρού κομπρεσσέρ, τα πρόλαβες Βαγγέλη;

υγ:δηλαδή πηγαίνατε καθρέπτες;

EVANGELOS
15-04-11, 19:32
πρέπει να εμφανίστηκαν μαζί ένα ζ4(350 ρόδα) , amg kai γιατρού κομπρεσσέρ, τα πρόλαβες Βαγγέλη;

υγ:δηλαδή πηγαίνατε καθρέπτες;

καμία σχέση ... αλλού πατάγαμε εμείς ... σε σκοτεινά μέρη ...

κοίτα στο πάτα κάνει λίγο το Ζ4 στην αλλαγή 3ης τον φτάνω και πάμε παρέα στην αλλαγή 4ης ανοίγω και στην 5η με φτάνει κλπ κλπ ... είναι μεν ίδιο το διαφορικό μας αλλά το Ζ4 έχει ελαφρώς διαφορετική κλιμάκωση και εγώ ελαφρώς μεγαλύτερο κόφτη στροφών

EVANGELOS
15-04-11, 20:53
Άλλο το τι φοράει και άλλο να το ακούσει κ να το δει!!!;)

κοίτα αν θέλεις στείλε μου τηλ να σε πάρω όταν μαζευτούμε για κανά καφε προς Χολαργό μεριά να έρθει οκαι φίλος σου να το δει και να το ακούσει

EVANGELOS
15-04-11, 21:14
Έγινε edit και μπήκε βίντεο ... στο πρώτο ποστ ... το Ζ4 έκανε μισό φτερό στην ταμπέλα

InsaneDriver
15-04-11, 21:25
Ρε πάει καλά αυτό...

EVANGELOS
15-04-11, 21:27
Χάρη δεν έχω πατήσει με καλύτερο S54

InsaneDriver
15-04-11, 21:27
Πόσα κιλά είναι αυτό ρε;
1360 άδειο?

EVANGELOS
15-04-11, 21:29
Δε ξέρω ... βασικά έχει το διαφορικό και ειναι και καλό όχι με 1εκ χλμ κασόνι ... για να ρίχνει κολώνα σε Ζ4Μ Όντυ

InsaneDriver
15-04-11, 21:34
Πρέπει να είναι 1360 κιλά περίπου αν σκεφτείς ότι φοράει ελαφρυά εξάτμιση κτλπ.
Βολάν φοράει;
Πω..300 κιλά του ρίχνω γαμώ το βάρος μου.

EVANGELOS
15-04-11, 21:47
φοράει και οροφή καρμπονιά και έχει τα πιο ελάχιστα εξτρά που γίνεται ... αλλά βολάν είναι μαμά ... πάντως δε ξέρω αν το χταπόδι ή η εξάτμιση και πρόγραμμα είναι η ουσία για αυτό το Ζ4 ... κατ εμέ είναι βάρος συν διαφορικό συν σωστό μοτέρ !!!

panos 316T
15-04-11, 23:00
καμία σχέση ... αλλού πατάγαμε εμείς ... σε σκοτεινά μέρη ...

κοίτα στο πάτα κάνει λίγο το Ζ4 στην αλλαγή 3ης τον φτάνω και πάμε παρέα στην αλλαγή 4ης ανοίγω και στην 5η με φτάνει κλπ κλπ ... είναι μεν ίδιο το διαφορικό μας αλλά το Ζ4 έχει ελαφρώς διαφορετική κλιμάκωση και εγώ ελαφρώς μεγαλύτερο κόφτη στροφών
ο φιλος με τοαλλο ζ4 ανοιγε με καρερα ς 60-260 (εισαγωγη-εξατμιση)με αποτελεσμα 3κενα σχεδον το ζετονι.

στο βιντεο οντως πολυ καλα και τα δυο αμαξια σας

υγ: δεν ειχες το πλεονεκτημα του βαρους

chief
15-04-11, 23:18
το Ζ4Μ αυτο πάει μπάλα.
σε γνωστο καλό Μ3 εριξε κολωνα + με το καλημερα, σε πατημα απο δευτερες.
κολωνα εριξε και σε αλλο Ζ4Μ φ.π.ε. ευκολα, το οποιο ειναι και αυτο ελαφρύ.

Ο Ευαγγελος ειναι σιγουρα πιο βαρυς απ αυτο το αμαξι.
Στο βιντεο φαινεται οτι πριν την στροφη που εκοψαν ειχαν ενα φτερο διαφορα περιπου αν και Βαγγελακη οπως ειδα στο 11-12 εισουν ακομη λιγο πιο πισω και μαζεψες μεχρι το 14.

turbodog
15-04-11, 23:24
EDIT ... Είδα το βίντεο και το Ζ4 είναι μισό φτερό μπροστά κάτω από την ταμπέλα στο 0.14 δηλαδή ...


Αρχισες να χρησιμοποιεις ως μοναδα μετρησης τα φτερα απο boeing 747?
Αν ναι, μια χαρα τα λες...(ισως και κατι λιγοτερο απο μισο φτερο :D:D)

billarasm3
16-04-11, 09:54
μπραβο και στους 2!
και τα 2 αμαξια ειναι πριονια!!!

σε ενα πατημα τελευταιο με τον νικητα ειχαμε 1 κολωνα διαφορα απο 1ες ρολλ δικαβαλο
και οι 2!!!
δεν πιανεται πουθενα το μ@μημενο!!!:banghead:

saikoE39
16-04-11, 12:08
Μπας και εχει κανα θεμα το Ζ4...και δεν παει καλα..?:kissass:

chief
16-04-11, 17:45
Αρχισες να χρησιμοποιεις ως μοναδα μετρησης τα φτερα απο boeing 747?
Αν ναι, μια χαρα τα λες...(ισως και κατι λιγοτερο απο μισο φτερο :D:D)
γ@μω τις ατάκες:D

αλλα περα της πλάκας, η διαφορα ειναι στο φτερο στα 14-15 δευτερόλεπτα του βίντεο.

EVANGELOS
16-04-11, 17:49
το Ζ4Μ αυτο πάει μπάλα.
σε γνωστο καλό Μ3 εριξε κολωνα + με το καλημερα, σε πατημα απο δευτερες.
κολωνα εριξε και σε αλλο Ζ4Μ φ.π.ε. ευκολα, το οποιο ειναι και αυτο ελαφρύ.

Ο Ευαγγελος ειναι σιγουρα πιο βαρυς απ αυτο το αμαξι.
Στο βιντεο φαινεται οτι πριν την στροφη που εκοψαν ειχαν ενα φτερο διαφορα περιπου αν και Βαγγελακη οπως ειδα στο 11-12 εισουν ακομη λιγο πιο πισω και μαζεψες μεχρι το 14.

Ναι ρε του Νικήτα είναι για μένα από τα κορυφαία S54 ... μάζεψα στην 4η και στην αλλαγή σε 5η ξανάνοιξε ... το θέμα είναι ότι είναι το πρώτο αμάξι που στο πάτα δεν του κάνω ούτε μισο εκάτοστό ...

Αρχισες να χρησιμοποιεις ως μοναδα μετρησης τα φτερα απο boeing 747?
Αν ναι, μια χαρα τα λες...(ισως και κατι λιγοτερο απο μισο φτερο :D

Τα φτερά άρχισα να τα χρησιμοποιώ από τότε που βαρέθηκα να έχω τα πούπουλα χύμα στο γραφείο και είπα να κάνω καμιά χειροτεχνία ...

παρεπιπτόντως μου λείπουν ένα-δύο γραμμάρια ακόμα αν σε πάρω να πατήσεις με κανένα τι λες θα μας τα φέρεις ??? ... :D

http://img215.imageshack.us/img215/2075/m3vsz4diafora.jpg


μπραβο και στους 2!
και τα 2 αμαξια ειναι πριονια!!!

σε ενα πατημα τελευταιο με τον νικητα ειχαμε 1 κολωνα διαφορα απο 1ες ρολλ δικαβαλο
και οι 2!!!
δεν πιανεται πουθενα το μ@μημενο!!!:banghead:

Μπίλυ είναι πολύ καλό το Ζ4 και χαμηλά λόγω βάρους και διαφορικού και ψηλά λόγω δύναμης ...

ο φιλος με τοαλλο ζ4 ανοιγε με καρερα ς 60-260 (εισαγωγη-εξατμιση)με αποτελεσμα 3κενα σχεδον το ζετονι.

στο βιντεο οντως πολυ καλα και τα δυο αμαξια σας

υγ: δεν ειχες το πλεονεκτημα του βαρους

Όχι ρε είναι στην καλύτερη 50-60 κιλά ελαφρύτερο το Ζ4 ...

το Ζ435 του Κωστάντα λες ότι έριξε 3 κενά σε καρέρα ???? το πόρσε ήταν το καινούργιο το dfi (2s ή 4s)

InsaneDriver
16-04-11, 19:11
Βαγγέλη πόσο πιστεύεις ότι κέρδισε το Ζ4 με τα χταπόδια;
Το ρωτάω γιατί έχω διαβάσει ότι επιμένεις ότι τα εργοστασιακά είναι για σεμινάριο και δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή.

Είμαι περίεργος πόσο μπορείς να κερδίσεις από την αντικατάσταση...

EVANGELOS
16-04-11, 19:50
στο Μ3 θεωρώ ότι δεν έχει νόημα ... οπότε λογικά και στο Ζ4 δε θα πρέπει να έχει νόημα ... το ίδιο λένε και οι Αμερικάνοι της active ... ο Νικολάι από την άλλη πιστέυει ότι είναι καλύτερο το step design ...

ο Νικήτας από ότι κατάλαβα είναι ευχαριστημένος (και από το step και από το νέο πρόγραμμα) όχι τόσο πολύ σε θέμα μέγιστης ισχύος αλλά στο ότι κατά αυτόν γέμισε η καμπύλη ... δε ξέρω , πάντως από την άλλη φορά που πατήσαμε ήταν ελαφρως καλύτερο στο πάτα το Ζ4

turbodog
16-04-11, 20:01
Μπίλυ είναι πολύ καλό το Ζ4 και χαμηλά λόγω βάρους .........



Όχι ρε είναι στην καλύτερη 50-60 κιλά ελαφρύτερο το Ζ4 ........



Σιγα μην ειναι και ενα τονο! Απο το official BMW

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/z4mcoupe/2006/allfacts/engine_data.html

που μας λεει οτι το αυτοκινητο ζυγιζει 1495 κιλα. Που το ειδες εσυ το ελαφρυτερο? Αν εισαι 100 κιλα κατω απο Μ3 (που το δινει 1570 το full extra με το smg ΑΡΑ το δικο σου το manual σιγουρα λιγοτερο) μαλλον το κοβω να ειναι και πιο βαρυ απο το δικο σου.Ρε παλιοmouse πως και δεν το εψαξες να βρεις και απο μονος σου ποσο ειναι το βαρος του Μ coupe αλλα αυτην την φορα υποθετεις οτι ειναι ελαφρυτερο...Παντως εγω οφειλα να σε βοηθησω να μην υποθετεις. Γιαυτο ειμαστε φιλαρακια αλλωστε :D

Παντως η ιστοριουλα οτι ειναι ελαφρυτερο κλπ ηταν ενδιαφερουσα αλλα απο οτι φαινεται ειναι μυθιστορημα επιστημονικης φαντασιας. Θα το κρατησω να το λεω το βραδυ στα παιδια μου μετα το παραμυθι της Χιονατης με τον Κακο τον Λυκο. :D

billarasm3
16-04-11, 20:03
στο Μ3 θεωρώ ότι δεν έχει νόημα ... οπότε λογικά και στο Ζ4 δε θα πρέπει να έχει νόημα ... το ίδιο λένε και οι Αμερικάνοι της active ... ο Νικολάι από την άλλη πιστέυει ότι είναι καλύτερο το step design ...

ο Νικήτας από ότι κατάλαβα είναι ευχαριστημένος (και από το step και από το νέο πρόγραμμα) όχι τόσο πολύ σε θέμα μέγιστης ισχύος αλλά στο ότι κατά αυτόν γέμισε η καμπύλη ... δε ξέρω , πάντως από την άλλη φορά που πατήσαμε ήταν ελαφρως καλύτερο στο πάτα το Ζ4

o νικητας νομιζω μου ειχε πει πως με τα χταποδια δεν ειχε δει σχεδον τπτ!!
με το προγραμμα ομως ξυπνησε λιγακι!!!

EVANGELOS
16-04-11, 20:18
Σιγα μην ειναι και ενα τονο! Απο το official BMW

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/z4mcoupe/2006/allfacts/engine_data.html

που μας λεει οτι το αυτοκινητο ζυγιζει 1495 κιλα.

xaxaxaxaxax ... Μικρέ αδιάβαστε ... η BMW λεει επι λέξη

Unladen weight EU 1,495

Unladen weight: the figure quoted includes a 90 per cent tank filling, 68 kg for the driver and 7 kg for luggage. Unladen weight applies to vehicles with standard equipment. Optional equipment may increase this figure.

άρα ΣΥΜΦΩΝΑ με τη BMW ... χωρίς τα 68+7=75 κιλά το Ζ4 ζυγίζει με 90% βενζίνη

1495-75=1420 κιλά ...

εμένα με λιγότερο από 1/4 τεπόζιτο είναι ΖΥΓΙΣΜΕΝΟ 1464 κιλά ... δηλαδή αν ήμουν με 90% τεπόζιτο η διαφορά είναι όση έχω γράψει παραπάνω ...

πάντως για να σου φύγει η απορία έχουν ζυγιστεί ΠΙΟ βαριά Ζ4 κάτω από 1400 κιλά (π.χ. του Οδυσσέα 1395)

...Που το ειδες εσυ το ελαφρυτερο? ...

να στα ξαναπώ ??? χεχεχεχεχε

...Αν εισαι 100 κιλα κατω απο Μ3 (που το δινει 1570 το full extra με το smg ΑΡΑ το δικο σου το manual σιγουρα λιγοτερο) μαλλον το κοβω να ειναι και πιο βαρυ απο το δικο σου.Ρε παλιοmouse πως και δεν το εψαξες να βρεις και απο μονος σου ποσο ειναι το βαρος του Μ coupe αλλα αυτην την φορα υποθετεις οτι ειναι ελαφρυτερο...Παντως εγω οφειλα να σε βοηθησω να μην υποθετεις. Γιαυτο ειμαστε φιλαρακια αλλωστε :D...

χαχαχαχα ναι οκ η BMW δίνει 1570 ΜΕ 68+7 και 90% τεπόζιτο το Μ3 ...

αλλά ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟΚ Μ3 Ε46 1570-75=1495 κιλά ΑΔΕΙΟ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΔΩΡΟ !!!

Όλα έχουν μετρηθεί 1570-1550 ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΟ ΑΔΕΙΟ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ...

αν δεν ξέρεις μην προτρέχεις καλέ μου φίλε

...Παντως η ιστοριουλα οτι ειναι ελαφρυτερο κλπ ηταν ενδιαφερουσα αλλα απο οτι φαινεται ειναι μυθιστορημα επιστημονικης φαντασιας. Θα το κρατησω να το λεω το βραδυ στα παιδια μου μετα το παραμυθι της Χιονατης με τον Κακο τον Λυκο. :D

η καλύτερη ιστορία είναι με τον κομπερσαρισμένο γάτο ...

που προκάλεσε τον κακόοοοο Ευάγγελο σε στάση 400μ όπου ήθελε ... μετά όμως ήρθε η κακιά πρόσφυση που του έκλεψε τη νίκη ...

ο κομπρεσαρισμένος λοιπόν φύσηξε δυνατάαααααα και γέμισε με πούπουλα όοοοολα τα σκοτάδια για να μην την ξαναπατήσει πια κανείς με τον ΚΑΚΟΟΟΟΟΟ Ευάγγελο

και ζήσανε αυτοί καλά κι ο κομπρεσέρ έψαχνε για δικαιολογίες

panos 316T
16-04-11, 20:44
ειστε γεννημενοι ο ενας για τον αλλον..τελος!
υπαρχει ερωτας μεγαλος...

υγ: τον karisma εννοω
υγ:εχασες το πλεονεκτημα σε σχεση με αλλα bmw που εχεις ανοιξει

EVANGELOS
16-04-11, 20:56
είναι η 2η φορά που πατάω με το Νικήτα ...

την πρώτη φορά είναι γεγονός ότι υπήρχε η αίσθηση ότι θα φάω κολώνα-νες ... και του έκανε μεγάλη εντύπωση που κάτσαμε δίπλα ...

αυτή τη φορά έγινε σε εντελώς φιλικό κλίμα αφού και οι δύο ξέραμε τι θα γίνει πάνω κάτω ... οπότε δεν το βλέπω ούτε εγώ ούτε αυτός σε σχέση με πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα ...

για μένα υπάρχουν χρήσιμα πατήματα που βγάζεις συμπέρασματα και προσπαθώ να κάνω μόνο τέτοια πατήματα ... π.χ. το να μαζέψεις αυτό το Ζ4 στην 4η δεν είναι καθόλου εύκολο !!!

με το συγκεκριμένο Ζ4 είναι πολύ καλό μέτρο σύγκρισης αφού και ελαφρύ και κοντό και δυνατό είναι οπότε το να επιβεβαιώσω αυτό το αποτέλεσμα έχει ουσία ως προς το πως πάει το αμάξι μου ...

πλέον πραγματικά δε με ενδιαφέρει να δοκιμάσω με κανέα άλλο S54 αφού έχω πατήσει με τα κατά τη γνώμη μου καλύτερα και n/a και f/i

p.s. Ο Καρίζμα με τι 997 2s πάτησε dfi ? ή το προηγούμενο ?

billarasm3
16-04-11, 20:56
μαμα μ3 πιστευω πως ειναι περιπου 1550 πανω κατω!!
το δικο μου με εξατμιση απο καταλυτες και πισω ειναι 1530 με ελαχιστη βενζινα!!!

EVANGELOS
16-04-11, 21:00
μαμα μ3 πιστευω πως ειναι περιπου 1550 πανω κατω!!
το δικο μου με εξατμιση απο καταλυτες και πισω ειναι 1530 με ελαχιστη βενζινα!!!

Όχι δε ξέρουμε εμείς Μπιλ ... τον Τουρμποντόγκ περιμέναμε να μας πει ότι τα Ζ4 είναι πιο ΒΑΡΙΑ από Μ3 Ε46 !!!! ... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

tasos.kamv
16-04-11, 21:00
Μήπως αυτό βοηθάει....???
http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=636
http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=288

EVANGELOS
16-04-11, 21:03
βρε παιδιά τι το ψάχνετε ???? αφήστε τα λινκ δεν έχει νόημα ... δεν περιμέναμε το 2010 να μάθουμε πόσο ζυγίζουν τα αμάξια μας ... έχουν γίνει 1εκ σχετικά ποστ ...και έχουν μετρηθεί πάρα πολλά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ...

το Μ3 Ε46 είναι ΣΤΟΚ ΑΔΕΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1550

το Ζ4Μ είναι ΣΤΟΚ ΑΔΕΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 1400

τόσο απλό είναι

chief
16-04-11, 23:50
Χριστόφορε, 1440 kg με 15 λιτρα καύσιμο και οδηγό.

Ο Γιωργος τοσο μετρησε το δικο του.
Αρα χωρις οδηγο και καυσιμα ενα Ζ4Μ πρεπει να ειναι 1360 κιλά περιπου και 100 κιλα κατω απ του Ευαγγελου.

Cayman S
18-04-11, 02:05
Εχουν περασει σχεδον 5 χρονια απο τοτε που ξεκινησαμε τις κοντρες με τον Ευαγγελο...επι εποχης CaymanS.Ακομα καποιοι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι εχει το δυνατοτερο Μ3 Ε46με stock internals.

EVANGELOS
18-04-11, 02:25
χαχαχαχα κοιμήσου ρεεεεε !!!! ...

EVANGELOS
18-04-11, 02:26
μην ανεβάσω το βίντεο με το leggera και το βγάλουν το 996 σου ελαφρύτερο !!! ...χαχαχαχα

Cayman S
18-04-11, 02:29
Και οπως εψαχνα και διαβαζα για τα παλια σημερα επεσα σε αυτο... http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9531 και εμενα κανενας δεν με πιστευε τοτε μεχρι που το CaymanS
εγραψε με v-box 0-100 σε 4,7 και 0-400 σε 12,8!

Απλα εμεις ολα αυτα τα βλεπαμε χρονια πριν με απειρες δοκιμες μεταξυ μας.Απορω γιατι ακομα ο Βαγγελης πρεπει να αποδεικνυει το ιδιο πραγμα...τουλαχιστον βεβαια ξεφουντωνει!!

Το leggera μας απογοητευσε λιγο...

EVANGELOS
18-04-11, 02:34
το καυμαν που είχες ήταν ΑΠΕΡΑΣΤΟ από στάση ... εδώ παραλίγο να περάσεις Ε92 με πρόγραμμα και έξω καταλύτες στα 1320 μέτρα !!! ...

Τέσπα και 1000 πατήματα να κάνω πάλι τα ίδια θα γίνονται ... προφανώς αν δε δηλώσεις 1 εκατομύριο άλογα κανείς δε θέλει να πιστέψει ότι μπορεί να πηγαίνει γρήγορα ένα αμάξι

Cayman S
18-04-11, 11:27
το καυμαν που είχες ήταν ΑΠΕΡΑΣΤΟ από στάση ... εδώ παραλίγο να περάσεις Ε92 με πρόγραμμα και έξω καταλύτες στα 1320 μέτρα !!! ...

Τέσπα και 1000 πατήματα να κάνω πάλι τα ίδια θα γίνονται ... προφανώς αν δε δηλώσεις 1 εκατομύριο άλογα κανείς δε θέλει να πιστέψει ότι μπορεί να πηγαίνει γρήγορα ένα αμάξι

Που θα παει και οι πιο νεοι θα σε μαθουν...

turbodog
18-04-11, 11:45
Τέσπα και 1000 πατήματα να κάνω πάλι τα ίδια θα γίνονται ... προφανώς αν δε δηλώσεις 1 εκατομύριο άλογα κανείς δε θέλει να πιστέψει ότι μπορεί να πηγαίνει γρήγορα ένα αμάξι

Ρε συ Βαγγελη τοτε εσυ γιατι δεν πιστευεις τον Οδυσσεα που δηλωνε 407 αλογα και πηγαινε λιγουλακι καλυτερα σε σχεση με τα αλλα? Εκανε αυτο που υποστηριζεις παραπανω...πηγαινε γρηγορα το αμαξι του χωρις να δηλωνει οτι εχει ενα εκατομυριο αλογα αλλα κανεις δεν τον πιστευε. Γιατι λοιπον περιμενεις να σε πιστευουν (εγω σε πιστευω...αλλωστε ξερω τι δυνατοτητες εχει το ΝΑ Μ3 και ποσο δυσκολα βγαζει αλογα) ενω εσυ κανεις το αντιθετο?

EVANGELOS
18-04-11, 12:34
Ρε συ Βαγγελη τοτε εσυ γιατι δεν πιστευεις τον Οδυσσεα που δηλωνε 407 αλογα και πηγαινε λιγουλακι καλυτερα σε σχεση με τα αλλα? Εκανε αυτο που υποστηριζεις παραπανω...πηγαινε γρηγορα το αμαξι του χωρις να δηλωνει οτι εχει ενα εκατομυριο αλογα αλλα κανεις δεν τον πιστευε. Γιατι λοιπον περιμενεις να σε πιστευουν (εγω σε πιστευω...αλλωστε ξερω τι δυνατοτητες εχει το ΝΑ Μ3 και ποσο δυσκολα βγαζει αλογα) ενω εσυ κανεις το αντιθετο?

Ρε Δημήτρη δεν καταλαβαίνω πραγματικά τα ποστ που κάνεις

1)Στην αρχή κάνεις πλάκα για φτερά boing 747 ενώ είδες πολύ καλά την αμελητέα διαφορά (που όμως παραδέχτηκα) ... οκ κι εγώ στο χαβαλέ απαντάω αφού είναι λογικό να γίνει πλάκα σε τέτοια τόπικ ...

2)μετά κάνεις ένα ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ (για τις γνώσεις και την εμπειρία σου) ποστ που προσπαθείς να πεις ότι το Ζ4 είναι πιο βαρύ από το δικό μου ... και μάλιστα χρησιμοποιείς λινκ που όπως σου έδειξα αποδεικνύουν ακριβώς το ΑΝΤΙΘΕΤΟ ... σε κάθε περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν στα σοβαρά να ισχυρίζεσαι ότι το Ζ4 μπορεί να είναι βαρύτερο από μένα ... αν δεν έβαζες τα λινκ και όλα τα υποτιθέμενα επιγχειρήματα θα νόμιζα ότι κάνεις χαβάλε ...

3)τώρα πάλι κάνεις ένα ποστ όπου πάλι δεν κατάλαβα εννοεις ... τι σχέση έχει το ΕΒΟ του Όντυ που μπορεί να ήταν από 407 μέχρι 607 άλογα και ποτέ δε βγάλεις άκρη ... με το δικό μου ????

μετά πάλι λες ότι εσύ μεν με πιστεύεις ... αλλά πως να με πιστέψουν οι άλλοι ... δηλαδή τι μπορεί να έχω κάνει ??? ...

προφανώς και θα συνεχίσω να πιστέυω ότι το team 407 δεν είναι 407 και δε φοράνε μαμά τουρμπίνες όπως και εσύ πιστέυεις (και καλά κάνεις) ότι το Ν54 που έριξε στο amg φοράει τουρμπίνες κλπ κλπ ...

αυτό όμως τι σχέση έχει με το δικό μου ...

ώρες ώρες δεν καταλαβαίνω πότε κάνεις πλάκα και πότε μιλάς σοβαρά ...:icon11:

turbodog
18-04-11, 19:29
Ρε συ Βαγγελη ωρες ωρες γινεσαι σαν τα μικρα παιδακια που ενω σπανε πλακα με οτι γινεται στα αλλα τα παιδακια, μολις αναφερθει το ονομα τους σοβαρευουν αποτομα.

Ρε Δημήτρη δεν καταλαβαίνω πραγματικά τα ποστ που κάνεις

1)Στην αρχή κάνεις πλάκα για φτερά boing 747 ενώ είδες πολύ καλά την αμελητέα διαφορά (που όμως παραδέχτηκα) ... οκ κι εγώ στο χαβαλέ απαντάω αφού είναι λογικό να γίνει πλάκα σε τέτοια τόπικ ...

Γνωριζεις οτι η συζητηση μας κυμαινεται σε χαβαλετζιδικη μορφη. Αν εγω επαιρνα σοβαρα αυτα που μου λες τωρα η αυτα που μου ειχες πει παλιοτερα και στο αλλο φορουμ(που δεν γνωριζομασταν και καθολου), τοτε δεν θα επρεπε ουτε να σου μιλαω. Εγω οπως ειδες ουτε τοτε αλλα ουτε και τωρα εχω παρεξηγηθει γιατι συνεχιζω να πιστευω οτι ολα αυτα ειναι για την πλακα μας και μονο. Εκτος βεβαια αν εχεις αντιθετη γνωμη


2)μετά κάνεις ένα ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ (για τις γνώσεις και την εμπειρία σου) ποστ που προσπαθείς να πεις ότι το Ζ4 είναι πιο βαρύ από το δικό μου ... και μάλιστα χρησιμοποιείς λινκ που όπως σου έδειξα αποδεικνύουν ακριβώς το ΑΝΤΙΘΕΤΟ ... σε κάθε περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν στα σοβαρά να ισχυρίζεσαι ότι το Ζ4 μπορεί να είναι βαρύτερο από μένα ... αν δεν έβαζες τα λινκ και όλα τα υποτιθέμενα επιγχειρήματα θα νόμιζα ότι κάνεις χαβάλε ...


Ωπα ρε συ! Σιγα μην εκανα ανακοινωση οτι η Ελλαδα βρηκε λεφτα και τελικα δεν θα χρεοκωπησει! ...Απο το παραπανω τι να σχολιασω?...οτι προσβληθηκες επειδη ειπα οτι το Ζ4 δεν ειναι ενα τονο, και πιο ελαφρυ απο το δικο σου? Ε ΚΑΙ? Εχει καμια σημασια? Δηλαδη θελεις να μου πεις οτι με αυτο που ειπα μειωσα την προσπαθεια σου στο πως σταθηκες διπλα στο Ζ4 επειδη εκανα το ανεξηγητο κατα την γνωμη σου σχολιο οτι ειναι πιο βαρυ απο την πραγματικοτητα? Εκανα ενα google search, μου εβγαλε αυτο και το postara. Σιγα μην κοιταγα και τις λεπτομερειες. Προφανως για να ειναι μπροστα σε κατι θα ειναι καλυτερο απο το δικο σου..Βαρος, αλογα, κλιμακωση...δεν ξερω τι ακριβως αλλα και δεν με πολυενδιαφερει. Σιγουρα παντως δεν ηταν καποιο αορατο χερι που το εσπρωχνε απο πισω. Ξαναδιαβασε αυτα που ειπα στην πρωτη παραγραφο


3)τώρα πάλι κάνεις ένα ποστ όπου πάλι δεν κατάλαβα εννοεις ... τι σχέση έχει το ΕΒΟ του Όντυ που μπορεί να ήταν από 407 μέχρι 607 άλογα και ποτέ δε βγάλεις άκρη ... με το δικό μου ????

μετά πάλι λες ότι εσύ μεν με πιστεύεις ... αλλά πως να με πιστέψουν οι άλλοι ... δηλαδή τι μπορεί να έχω κάνει ??? ...

προφανώς και θα συνεχίσω να πιστέυω ότι το team 407 δεν είναι 407 και δε φοράνε μαμά τουρμπίνες όπως και εσύ πιστέυεις (και καλά κάνεις) ότι το Ν54 που έριξε στο amg φοράει τουρμπίνες κλπ κλπ ...
αυτό όμως τι σχέση έχει με το δικό μου ...


Παλι δεν καταλαβες (παλι καλα που το καταλαβες οτι δεν καταλαβες)....ΕΓΩ ειπα οτι με την τακτικη που κυκλοφορει για τα κρυμμενα αλογα (που εχει καθιερωθει σε ολα τα turbo πλεον και κυριως στα EVO) κανενας δεν πιστευει οτι εχεις αυτα τα αλογα που δηλωνεις, αλλα πολυ περισσοτερα, ιδιως αν φερνεις καλα αποτελεσματα. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ πηγαινε στο οτι επειδη επικρατει αυτη η αντιληψη, δεν θα σε πιστεψουν και θα νομιζουν οτι κρυβεις αλογα(αντιθετα με εμενα που γνωριζω το ποσο δυσκολα βελτιωσιμο ειναι το S54. Aυτο ομως δεν σημαινει οτι και οι τριτοι, ασχετοι, παρευρισκομενοι το γνωριζουν)


ώρες ώρες δεν καταλαβαίνω πότε κάνεις πλάκα και πότε μιλάς σοβαρά ...:icon11:

EVANGELOS :
" O Νικητας με περναει στo 400αρι. Για ολα τα αλλα εχει φροντισει ο turbodog" :smashtard

ditris
18-04-11, 20:02
Τελικά οι bmwδοκοντράκηδες στην Αθήνα όχι απλώς δεν πέθαναν αλλά λιώνουν λάστιχα κ κοφτιάζουν ανελέητα...κ αυτό είναι καλό!Κ το ότι αναβουν τα αίματα όσον αφορά τα αποτελέσματα κ αυτό είναι καλό!
Υ.Γ Μια σπαζοκεφαλιά-απορία απλά έχω όσον αφορά το v-box και εξηγούμαι...πως είναι δυνατόν 2 αυτοκίνητα που έχουν ίδιο χρόνο στο 0-60km/h π.χ να υπάρτχει διαφορά στα μέτρα μεταξύ τους..δηλαδή το ένα να είναι πιο μπροστά απο το άλλο.Επίσης μια χρονική διαφορά π.χ των 0,2 sec στο 0-160km/h πως μπορεί να αντιστοιχεί σε απόσταση μικρότερη αυτής που και καλά έχουν στο 0-60km/h?

Για του λόγου το αληθές:

power 95: golf v 1.4 gt tuned vs normal golf v gti
Σε θεωρητική κόντρα από στάση μεταξύ τους (με κανονικό εξοπλισμό και 2 επιβαίνοντες), βάση χρόνων-αποστάσεων του power με v-box3: για τα 0-60 km/h έχουν 0 sec διαφορά με το gti νάναι 1,3 μέτρα μπροστά , για τα 0-100 km/h το gti είναι 0,18 sec ταχύτερο με 0,51 μέτρα διαφορά, για τα για τα 0-160 km/h το gti είναι 0,35 sec ταχύτερο με 11,58 μέτρα διαφορά, και για τα 0-200 km/h το gti είναι 2,56 sec ταχύτερο με 132,35 μέτρα διαφορά

Cayman S
18-04-11, 20:40
Τελικά οι bmwδοκοντράκηδες στην Αθήνα όχι απλώς δεν πέθαναν αλλά λιώνουν λάστιχα κ κοφτιάζουν ανελέητα...κ αυτό είναι καλό!Κ το ότι αναβουν τα αίματα όσον αφορά τα αποτελέσματα κ αυτό είναι καλό!
Υ.Γ Μια σπαζοκεφαλιά-απορία απλά έχω όσον αφορά το v-box και εξηγούμαι...πως είναι δυνατόν 2 αυτοκίνητα που έχουν ίδιο χρόνο στο 0-60km/h π.χ να υπάρτχει διαφορά στα μέτρα μεταξύ τους..δηλαδή το ένα να είναι πιο μπροστά απο το άλλο.Επίσης μια χρονική διαφορά π.χ των 0,2 sec στο 0-160km/h πως μπορεί να αντιστοιχεί σε απόσταση μικρότερη αυτής που και καλά έχουν στο 0-60km/h?

Για του λόγου το αληθές:

power 95: golf v 1.4 gt tuned vs normal golf v gti
Σε θεωρητική κόντρα από στάση μεταξύ τους (με κανονικό εξοπλισμό και 2 επιβαίνοντες), βάση χρόνων-αποστάσεων του power με v-box3: για τα 0-60 km/h έχουν 0 sec διαφορά με το gti νάναι 1,3 μέτρα μπροστά , για τα 0-100 km/h το gti είναι 0,18 sec ταχύτερο με 0,51 μέτρα διαφορά, για τα για τα 0-160 km/h το gti είναι 0,35 sec ταχύτερο με 11,58 μέτρα διαφορά, και για τα 0-200 km/h το gti είναι 2,56 sec ταχύτερο με 132,35 μέτρα διαφορά


Η απαντηση ειναι πολυ απλη...πρωτα απ ολα μην πιστευεις χρονους περιοδικων ευκολα..ειδικα των 2 τελευταιων χρονων...

Απο εκει και περα,εαν δεις στις μετρησεις υπαρχει το 0-18μ αυτο δηλωνει ποσο γρηγορα εχει φτασει μεχρι εκει ενα αυτοκινητο δηλαδη το ποσο σπινιαρει,με λιγα λογια δηλαδη μπορει ενα αυτοκινητο ακομα και να εχει λιγοτερη εξοδο στο 18μετρο μπορει να εχει φτασει πιο γρηγορα εκει πχ λογο μικροτερου σπινιαρισματος.Ακομα και τα ιδια χλμ να ειχαν στα 18μ αυτο που εχει καλυτερο χρονο εκει ειναι μπροστα!
Ειναι κατι οπως οτι καποια αμαξια που μετριουνται 1χλμ το ενα πχ εχει κανει 24'' με εξοδο 225 και ενα αλλο 24,3 με 230χλμ.Μπορει το 2ερο να εχει μεγαλυτερη εξοδο αλλα δεν σημαινει οτι ειναι μπροστα

ditris
18-04-11, 21:56
Η απαντηση ειναι πολυ απλη...πρωτα απ ολα μην πιστευεις χρονους περιοδικων ευκολα..ειδικα των 2 τελευταιων χρονων...

Απο εκει και περα,εαν δεις στις μετρησεις υπαρχει το 0-18μ αυτο δηλωνει ποσο γρηγορα εχει φτασει μεχρι εκει ενα αυτοκινητο δηλαδη το ποσο σπινιαρει,με λιγα λογια δηλαδη μπορει ενα αυτοκινητο ακομα και να εχει λιγοτερη εξοδο στο 18μετρο μπορει να εχει φτασει πιο γρηγορα εκει πχ λογο μικροτερου σπινιαρισματος.Ακομα και τα ιδια χλμ να ειχαν στα 18μ αυτο που εχει καλυτερο χρονο εκει ειναι μπροστα!
Ειναι κατι οπως οτι καποια αμαξια που μετριουνται 1χλμ το ενα πχ εχει κανει 24'' με εξοδο 225 και ενα αλλο 24,3 με 230χλμ.Μπορει το 2ερο να εχει μεγαλυτερη εξοδο αλλα δεν σημαινει οτι ειναι μπροστα

Ομολογώ πως με έπιασες αδιάβαστο παρόλο που είναι πολύ απλό στην εξήγηση αλλά δεν μπορούσα να το εμπεδώσω? μάλλον!
Στο ότι δεν μετρούνται σωστά απο τα περιοδικά οι χρόνοι ψιλοαμφιβάλλω!Σίγουρα τα στοιχεία της βελτίωσης,αξιοπιστίας κτλ στοιχεία που αναφέρονται είναι ψιλοψευδή πάντως!
Στην απορία μου στην έξοδο στα 400 ή 1000 μέτρα σίγουρα παίζει καθοριστικότατο ρόλο η εκκίνηση κ το γνωρίζω πολύ καλά!Το τελευταίο παράδειγμα που έθεσες είναι απόλυτα σωστό και σημαίνει ότι το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου σπινάριζε παραπάνω στην εκκίνηση αλλά η μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου του αποδεικνυει πως είναι ισχυρότερο απο το άλλο!
Αυτό πάντως τελικά που συμπερένεται-ισχύει είναι πως μόνο απο χιλιομετρική απόσταση μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα ή όταν π.χ στα 0-100 ή 0-160 κτλ υπάρχει διαφορά πάνω του 0,5 δευτερολέπτου ουτοσώστε να μην ισχύει αυτό που λές: πως μπορει το 2ερο να εχει μεγαλυτερη εξοδο αλλα δεν σημαινει οτι ειναι μπροστα

Cayman S
18-04-11, 23:31
Ομολογώ πως με έπιασες αδιάβαστο παρόλο που είναι πολύ απλό στην εξήγηση αλλά δεν μπορούσα να το εμπεδώσω? μάλλον!
Στο ότι δεν μετρούνται σωστά απο τα περιοδικά οι χρόνοι ψιλοαμφιβάλλω!Σίγουρα τα στοιχεία της βελτίωσης,αξιοπιστίας κτλ στοιχεία που αναφέρονται είναι ψιλοψευδή πάντως!
Στην απορία μου στην έξοδο στα 400 ή 1000 μέτρα σίγουρα παίζει καθοριστικότατο ρόλο η εκκίνηση κ το γνωρίζω πολύ καλά!Το τελευταίο παράδειγμα που έθεσες είναι απόλυτα σωστό και σημαίνει ότι το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου σπινάριζε παραπάνω στην εκκίνηση αλλά η μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου του αποδεικνυει πως είναι ισχυρότερο απο το άλλο!
Αυτό πάντως τελικά που συμπερένεται-ισχύει είναι πως μόνο απο χιλιομετρική απόσταση μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα ή όταν π.χ στα 0-100 ή 0-160 κτλ υπάρχει διαφορά πάνω του 0,5 δευτερολέπτου ουτοσώστε να μην ισχύει αυτό που λές: πως μπορει το 2ερο να εχει μεγαλυτερη εξοδο αλλα δεν σημαινει οτι ειναι μπροστα

Πιστεψε με επειδη εχω πολλους και κολλητους φιλους που γραφουν σε περιοδικα απλα να σου αναφερω οτι καποια απο αυτα που διαβαζεις δεν ειναι μετρημενα καν οσο εντυπωση και να σου κανει.
Στο 2ο μερος δεν εχω καταλαβει εαν με ρωτας κατι η απλα βγαζεις συμπερασμα απο αυτο που σου ειπα...?

InsaneDriver
19-04-11, 00:03
Πιστεψε με επειδη εχω πολλους και κολλητους φιλους που γραφουν σε περιοδικα απλα να σου αναφερω οτι καποια απο αυτα που διαβαζεις δεν ειναι μετρημενα καν οσο εντυπωση και να σου κανει.


+1
Έχουμε τους ίδιους φίλους εξού και οι κοινές μαρτυρίες.
Πολλές φορές λόγω έλλειψης χρόνου ενώ το πιεστήριο πιέζει ή λόγω γκάφας-απώλειας δεδομένων, γράφουν ότι τους έρθει στο κεφάλι. :jester:

ditris
19-04-11, 00:49
Πιστεψε με επειδη εχω πολλους και κολλητους φιλους που γραφουν σε περιοδικα απλα να σου αναφερω οτι καποια απο αυτα που διαβαζεις δεν ειναι μετρημενα καν οσο εντυπωση και να σου κανει.
Στο 2ο μερος δεν εχω καταλαβει εαν με ρωτας κατι η απλα βγαζεις συμπερασμα απο αυτο που σου ειπα...?

Οτι είπες ισχύει απόλυτα!Απλά εγω δεν τοχα εμπεδώσειΑπλά συμπέρανα(δε ρωτησα) πως ισχύει είναι ότι μόνο απο χιλιομετρική απόσταση(βάση χρόνων π.χ στα 400 μέτρα για παράδειγμα 13 sec) μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα!!
Υποθέτω πως όταν π.χ στα 0-140 ή 0-160 κ άνω κτλ αν υπάρχει διαφορά πάνω του 0,5 δευτερολέπτο(π.χ 1 sec) τότε μάλλον δεν ισχύει ότι και ναχεις κάνει μάπα εκκινηση δεν θαχεις μαζέψει άλλο πιο αδύναμο αυτοκινητο παρόλο που λόγω καλής εκκινησης εφυγε μπροστα στην αρχη π.χ μέχρι κάποια μέτρα ή χλμ/ωρα!
Πάντως σοκαρίστηκα....πιστευα οτι τουλάχιστον οι χρόνοι που ανακοινωνουν ειναι αληθινοι!

Cayman S
19-04-11, 00:57
Οτι είπες ισχύει απόλυτα!Απλά εγω δεν τοχα εμπεδώσειΑπλά συμπέρανα(δε ρωτησα) πως ισχύει είναι ότι μόνο απο χιλιομετρική απόσταση(βάση χρόνων π.χ στα 400 μέτρα για παράδειγμα 13 sec) μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα!!
Υποθέτω πως όταν π.χ στα 0-140 ή 0-160 κ άνω κτλ αν υπάρχει διαφορά πάνω του 0,5 δευτερολέπτο(π.χ 1 sec) τότε μάλλον δεν ισχύει ότι και ναχεις κάνει μάπα εκκινηση δεν θαχεις μαζέψει άλλο πιο αδύναμο αυτοκινητο παρόλο που λόγω καλής εκκινησης εφυγε μπροστα στην αρχη π.χ μέχρι κάποια μέτρα ή χλμ/ωρα!
Πάντως σοκαρίστηκα....πιστευα οτι τουλάχιστον οι χρόνοι που ανακοινωνουν ειναι αληθινοι!

Ακομα και το 1sec στα 160 που λες δεν δειχνει οτι το ενα ειναι πιο γρηγορο σε καποια μετρα απο καποιο αλλο.Πχ ενα τετρακινητο μπορει να κανει 4,8sec 0-100 και ενα μπροσθιοκινητο 5,8..στη συνεχεια το προσθιοκινητο να πιασει πιο γρηγορα τα 160 αλλα τελικα να ειναι πισω στο 400αρι...και παει καπως ετσι...

turbodog
19-04-11, 01:12
..οπως τα λεει ο Γιωργος (για πορσακια σε βλεπω πολυ ενεργο σε BMWδοφορουμ :) ). Σε συγκεκριμενα μετρα (400 , 600, 1000 κλπ) οποιος εχει τον λιγοτερο χρονο ειναι και μπροστα. Η ταχυτητα εξοδου στα συγκεκριμενα μετρα φανερωνει και την δυναμη (στις περισσοτερες των περιπτωσεων γιατι αν τα μετρα ειναι λιγα και το αμαξι εχει προβλημα προσφυσης τοτε ουτε και η ταχυτητα εξοδου θα δειξει την δυναμη του. Πχ στα 100-200 μετρα ενα πολυ δυνατο μπροστοκινητο θα εχει ΚΑΙ κακο χρονο εξοδου αλλα ΚΑΙ χαμηλη ταχυτητα λογω συνεχους σπινιαρισματος.

EVANGELOS
19-04-11, 09:57
Ρε συ Βαγγελη ωρες ωρες γινεσαι σαν τα μικρα παιδακια που ενω σπανε πλακα με οτι γινεται στα αλλα τα παιδακια, μολις αναφερθει το ονομα τους σοβαρευουν αποτομα...

Ρε συ δεν το σοβάρεψα εγώ αλλά μου φάνηκε ότι το σοβάρεψες εσύ με το λινκ για το βάρος ...που ήταν λίγο άκυρο ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ότι συνήθως είσαι διαβασμένος ...

το φαντάστηκα ότι έκανες το ποστ χωρίς να το τσεκάρεις ... αλλά για αυτό είμαι εδώ να σου τα εξηγώ xexexe :D

τα άλλα καλά κάνεις και τα γράφεις και μια χαρά χαβαλέ κάνεις ... απλά μου φάνηκε ότι ξαφνικά σοβαρέυτηκες ... My bad !!!


... κανενας δεν πιστευει οτι εχεις αυτα τα αλογα που δηλωνεις, αλλα πολυ περισσοτερα, ιδιως αν φερνεις καλα αποτελεσματα. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ πηγαινε στο οτι επειδη επικρατει αυτη η αντιληψη, δεν θα σε πιστεψουν και θα νομιζουν οτι κρυβεις αλογα(αντιθετα με εμενα που γνωριζω το ποσο δυσκολα βελτιωσιμο ειναι το S54. Aυτο ομως δεν σημαινει οτι και οι τριτοι, ασχετοι, παρευρισκομενοι το γνωριζουν)...

αυτό δεν το είχα φανταστεί !!! κυρίως επειδή κανείς δεν το έχει υποννοήσει μέχρι τώρα !!! ... λες να αρχίσω να δηλώνω 407 άλογα κι εγώ και να αρχίσω να πουλάω κιτ βελτίωσης χεχεχε

EVANGELOS :" O Νικητας με περναει στo 400αρι. Για ολα τα αλλα εχει φροντισει ο turbodog" :smashtard

ναι καλέ μου φίλε έχεις φροντίσει να μου φτιάξεις τη διάθεση ...

παρεπιπτόντως την κάρτα για το Πάσχα την έλαβες ???

έχω στείλει σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ... Σου έχω και ιδιόχειρη αφιέρωση

"Καλέ μου φίλε Τουρμποντόγκ ... Καλό Πάσχα και αν μπορείς κάνε μου μια καλύτερη τιμή

http://www.car.gr/parts/view/1415139/ "

Πιστεψε με επειδη εχω πολλους και κολλητους φιλους που γραφουν σε περιοδικα απλα να σου αναφερω οτι καποια απο αυτα που διαβαζεις δεν ειναι μετρημενα καν οσο εντυπωση και να σου κανει...

Πές τα ρε συ Τζώρτζ ... ο φίλος Μάκος (και δεν τον αδικό αφού πολύς κόσμος το πιστέυει) θεωρεί ότι αν ένας χρόνος γραφτεί σε ένα περιοδικό αυτόματα αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα ... δυστυχώς έχει αποδειχεί 100 φορές ότι ειδικά τα γραφόμενα στον Ελληνικό τύπο ΣΠΑΝΙΑ βγαίνουν αληθινά !!!

EVANGELOS
19-04-11, 11:27
... κανενας δεν πιστευει οτι εχεις αυτα τα αλογα που δηλωνεις, αλλα πολυ περισσοτερα ...

http://www.youtube.com/watch?v=CoywFtHdAJw&feature=player_embedded

turbodog
19-04-11, 14:29
http://www.car.gr/parts/view/1415139/ "




:D:D Καλοο

EVANGELOS
20-04-11, 17:22
χιχιχιχιχιχιχιιχιχιχιχιχιιχιχ !!!! το ξερα ότι θα σ'αρέσει !!!!