PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ3 e46 φίλτρο πάνελ bmc και κολάρο εισαγωγής


jkarpas
19-04-11, 14:15
Γειά σας,
σκέφτομαι επιτέλους μιας και θα αλλάξω φίλτρο αέρα στο Μ3 να βάλω ενα bmc μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι και να το συνδυάσω με ένα κολάρο σιλικόνης σαν αυτο (http://www.turnermotorsport.com/p-1913-e46-m3-samco-silicone-intake-boot.aspx) . Τα έχει εγκαταστήσει κανείς ? απο ήχο υπάρχει καμιά διαφορά? Απο απόδοση? Αξίζει να βάλω ενα duct απο τον προφυλακτήρα χαμηλά να πηγαίνει στο φιλτροκούτι?

Ευχαριστώ
καλό πάσχα

Γιάννης

george316
19-04-11, 15:07
μισο γιατι εχω απορια...
δηλαδη απο το εργοστασιακο συστημα εισαγωγης αερα,βγαινει το μαμα φιλτρο,μπαινει ενα bmc και διωχνεις το εργοστασιακο κολαρο που παει απο το φιλτρο στην εισαγωγη με ενα σιλικονατο πιο φαρδυ ετσι?
και για μεγαλυτερη εισροη αερα,λες να τραβηξεις μια "γραμμη" αερα απο χαμηλα στον προφυλακτηρα,μεγαλυτερης διατομης απο τη μαμα εισοδο....
καταλαβα καλα?

Nick_compact
19-04-11, 15:08
Δεν είναι άσχημη ιδέα, θα βοηθήσει λίγο στην ροή.

turbodog
19-04-11, 15:22
Γειά σας,
σκέφτομαι επιτέλους μιας και θα αλλάξω φίλτρο αέρα στο Μ3 να βάλω ενα bmc μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι και να το συνδυάσω με ένα κολάρο σιλικόνης σαν αυτο (http://www.turnermotorsport.com/p-1913-e46-m3-samco-silicone-intake-boot.aspx) . Τα έχει εγκαταστήσει κανείς ? απο ήχο υπάρχει καμιά διαφορά? Απο απόδοση? Αξίζει να βάλω ενα duct απο τον προφυλακτήρα χαμηλά να πηγαίνει στο φιλτροκούτι?

Ευχαριστώ
καλό πάσχα

Γιάννης
Τα εχουμε εγκαταστησει...
Το φιλτρο βαλτο. Οχι οτι θα δεις και καμια σπουδαια διαφορα στην αποδοση. Ψιλοπραγματα (και αν). Προσοχη στο επαναλαδωμα γιατι το πολυ λαδι καταστρεφει το MAF (και το αμαξι πηγαινει τελικα χειροτερα).
To κολαρο σιλικονης ΔΕΝ κανει απολυτως τιποτα. Τσεκαρισμενο, επιβεβαιωμενο, v-boxarismeno (λες να ηταν μ@λακες στο M division και οταν το εφτιαχναν να μην ειχαν δει οτι εκει χανουν αλογα? Το μονο που κανει ειναι για να δειχνει πιο ωραιο το engine bay)

Απο ηχο Καμια μα Καμια διαφορα

Το αμαξι εχει ΗΔΗ απο την μανα του duct που παει κρυο αερα απο το προβολακι του οδηγου. Αν λυσεις το μαμα φιλτροκουτι θα το δεις απο κατω...

Γνωμη μου: Αν εχει λεφτα να ξοδεψεις, παρε καινουργιο maf αντι ολων των υπολοιπων. Σιγουρα κατι θα κερδισεις. Και συχνη αλλαγη του μαμα φιλτρου αερα (που δεν εχει λαδι να επηρεαζει το καινουργιο maf με επικαθησεις λαδιου αλλα μπουκωνει σχετικα γρηγορα) και εισαι κομπλε

Nick_compact
19-04-11, 15:28
H ροή πάντως τον aftermarket φίλτρων με των εργοστασιακών χάρτινων δεν έχει καμία σχέση, αρκεί να φυσήξεις με δύναμη το χάρτινο και στο χέρι σου από πίσω δε νιώθεις τίποτα, κάνε το ίδιο σε ένα K&N και θα νιώσεις την ροή στο χέρι σου από πίσω. Το λάδι είναι ένα θέμα όμως.

turbodog
19-04-11, 15:53
H ροή πάντως τον aftermarket φίλτρων με των εργοστασιακών χάρτινων δεν έχει καμία σχέση, αρκεί να φυσήξεις με δύναμη το χάρτινο και στο χέρι σου από πίσω δε νιώθεις τίποτα, κάνε το ίδιο σε ένα K&N και θα νιώσεις την ροή στο χέρι σου από πίσω. Το λάδι είναι ένα θέμα όμως.

Το θεμα ειναι αν παιρνει αλογα απο αυτην την αλλαγη, και οχι αν εχει καλυτερη ροη το aftermarket (που σιγουρα εχει...αλλα εχει και λιγοτερη κατακρατηση στην σκονη..παρολα αυτα δεν ειμαι αντιθετος στην τοποθετηση του οπως ειπα και παραπανω.)
Το βασικο προβλημα στην προσπαθεια για αυξημενη ροη (και περισσοτερα αλογα) ειναι ο περιορισμος απο το maf housing και την διαμετρο του. Οταν παμε σε αλφα Ν και ξε-μπαξουμε το Maf τοτε μπορουμε να ισχυριστουμε οτι βελτιωσαμε την εισαγωγη. Ολα τα αλλα που κανουμε ειναι για να συνεχισουμε να πεταμε τα λεφτα μας, αφου πρωτα εχουμε πεταξει τα λεφτα μας σε τελικα εξατμισεων, unresonated μεσαια( x-pipes) κ.ο.κ.

jkarpas
19-04-11, 16:20
maf άλλαξα με το που το πήρα, άρα είμαι κομπλέ. Απλα μιας και θα άλλαζα έτσι κι αλλιώς φίλτρο είπα αντι για μαμα να μπάξω ενα πιο ελεύθερο να χαρώ οτι κάτι έκανα. Το κολάρο το παρήγγειλα απο ενα τύπο απο το e46fanatics και φίλτρο θα παρω ένα bmc πανελ απο μαγαζί φίλου. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την αποδοση και ξέρω οτι δεν θα αλλάξει κατι ουσιαστικό με το φίλτρο μονο.
Οταν τα βάλω θα σας πω εντυπώσεις
ευχαριστώ