PDA

Επιστροφή στο Forum : ΣΒΗΝΕΙ,ΣΒΗΝΕΙ,ΣΒΗΝΕΙ.....


aptriant
20-04-11, 09:41
Γειά σας παιδιά, έχω μια 116 μοντέλο του 2005, εδώ και 6 χρόνια περίπου δεν είχα κανένα πρόβλημα, εκτός απο έναν χαλασμένο πολλαπλασιαστή τον πρώτο χρόνο που το είχα αγοράσει,
τον οποίο άλλαξα. Το αυτοκίνητο έχει 194000χλμ τώρα. Πριν από 2 μήνες περίπου άλλαξα την αντλία βενζίνης που απο ότι μου είπαν στο σέρβις είχε πρόβλημα.Καλά μέχρι εδώ. Μία μέρα πρίν 1 μήνα περίπου όταν πήγα να φύγω απο τη δουλειά ενώ έβαλα μπροστά μόλις έκανα 5 μέτρα η μηχανή έσβησε. Πάτησα τη μίζα να πάρει μπροστά αλλά δεν έπαιρνε (η μίζα γύριζε κανονικά). Ούτε κάποιο λαμπάκι άναβε. Μην τα πολυλογώ εδώ και ένα μήνα στην αντιπροσωπία
δεν βρίσκουν τί έχει. Όταν βγάζουν το καλώδιο απο τον ένα απο τους 4 πολλαπλασιαστές (διαφορετικό κάθε φορά) και το ξαναβάζουν παίρνει μπροστά και μετά απο κάποια χιλιόμετρα εν κινήσει ή όχι το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα σβήνει.Στη κίνηση κάνει και κάποιες διακοπές σπάνια βέβαια. Και πολλαπλασιαστές άλλαξαν και τα μπεκ καθάρισαν και βλάβη δεν δείχνει.... τελικά μου λένε ότι φταίει ο εγκέφαλος κατα 99% και μάλλον θα χρειαστεί να τον αλλάξουμε, δηλαδή 1000ευρώ. Να τον αλλάξω ή θα πληρώσω τσάμπα και πάλι θα έχω πρόβλημα... Άν ξέρει κάποιος κάτι ή αν είχε παρόμοιο πρόβλημα παρακαλώ ας βοηθήσει. Ευχαριστω !

rapid_fast
20-04-11, 10:12
Γειά σας παιδιά, έχω μια 116 μοντέλο του 2005, εδώ και 6 χρόνια περίπου δεν είχα κανένα πρόβλημα, εκτός απο έναν χαλασμένο πολλαπλασιαστή τον πρώτο χρόνο που το είχα αγοράσει,
τον οποίο άλλαξα. Το αυτοκίνητο έχει 194000χλμ τώρα. Πριν από 2 μήνες περίπου άλλαξα την αντλία βενζίνης που απο ότι μου είπαν στο σέρβις είχε πρόβλημα.Καλά μέχρι εδώ. Μία μέρα πρίν 1 μήνα περίπου όταν πήγα να φύγω απο τη δουλειά ενώ έβαλα μπροστά μόλις έκανα 5 μέτρα η μηχανή έσβησε. Πάτησα τη μίζα να πάρει μπροστά αλλά δεν έπαιρνε (η μίζα γύριζε κανονικά). Ούτε κάποιο λαμπάκι άναβε. Μην τα πολυλογώ εδώ και ένα μήνα στην αντιπροσωπία
δεν βρίσκουν τί έχει. Όταν βγάζουν το καλώδιο απο τον ένα απο τους 4 πολλαπλασιαστές (διαφορετικό κάθε φορά) και το ξαναβάζουν παίρνει μπροστά και μετά απο κάποια χιλιόμετρα εν κινήσει ή όχι το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα σβήνει.Στη κίνηση κάνει και κάποιες διακοπές σπάνια βέβαια. Και πολλαπλασιαστές άλλαξαν και τα μπεκ καθάρισαν και βλάβη δεν δείχνει.... τελικά μου λένε ότι φταίει ο εγκέφαλος κατα 99% και μάλλον θα χρειαστεί να τον αλλάξουμε, δηλαδή 1000ευρώ. Να τον αλλάξω ή θα πληρώσω τσάμπα και πάλι θα έχω πρόβλημα... Άν ξέρει κάποιος κάτι ή αν είχε παρόμοιο πρόβλημα παρακαλώ ας βοηθήσει. Ευχαριστω !

Αν έχει χαλασμένο εγκέφαλο DME τα κάνει κάτι τέτοια..

bmwdakias85
20-04-11, 10:18
εγκεφαλος τι αλλο?αφου εισαι ομως στο συνεργειο κ ξερουν οτι εχει εγκεφαλο γιατι να χρεωθεις εσυ αν παλι δεν ειναι αυτο το προβλημα ασ τον φανε μετα τι σε νοιαζει!!!!!!!αυτο θα ειναι ομως αλλιος τι...?κοιτα στης ασφαλειοθηκες σου μηπος εχεις τπτ ρελε καμενο>>>>>δεν ξερω κατι αλλο.....αυτα τα μαστορια καλα λεει ο rapid fast

gregE36
20-04-11, 11:12
να σου αλαξουν εγκεφαλο να τον δοκιμασεις και αν ολα οκ τοτε να τον πληρωσεις

giannis 116
20-04-11, 11:18
Γειά σας παιδιά, έχω μια 116 μοντέλο του 2005, εδώ και 6 χρόνια περίπου δεν είχα κανένα πρόβλημα, εκτός απο έναν χαλασμένο πολλαπλασιαστή τον πρώτο χρόνο που το είχα αγοράσει,
τον οποίο άλλαξα. Το αυτοκίνητο έχει 194000χλμ τώρα. Πριν από 2 μήνες περίπου άλλαξα την αντλία βενζίνης που απο ότι μου είπαν στο σέρβις είχε πρόβλημα.Καλά μέχρι εδώ. Μία μέρα πρίν 1 μήνα περίπου όταν πήγα να φύγω απο τη δουλειά ενώ έβαλα μπροστά μόλις έκανα 5 μέτρα η μηχανή έσβησε. Πάτησα τη μίζα να πάρει μπροστά αλλά δεν έπαιρνε (η μίζα γύριζε κανονικά). Ούτε κάποιο λαμπάκι άναβε. Μην τα πολυλογώ εδώ και ένα μήνα στην αντιπροσωπία
δεν βρίσκουν τί έχει. Όταν βγάζουν το καλώδιο απο τον ένα απο τους 4 πολλαπλασιαστές (διαφορετικό κάθε φορά) και το ξαναβάζουν παίρνει μπροστά και μετά απο κάποια χιλιόμετρα εν κινήσει ή όχι το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα σβήνει.Στη κίνηση κάνει και κάποιες διακοπές σπάνια βέβαια. Και πολλαπλασιαστές άλλαξαν και τα μπεκ καθάρισαν και βλάβη δεν δείχνει.... τελικά μου λένε ότι φταίει ο εγκέφαλος κατα 99% και μάλλον θα χρειαστεί να τον αλλάξουμε, δηλαδή 1000ευρώ. Να τον αλλάξω ή θα πληρώσω τσάμπα και πάλι θα έχω πρόβλημα... Άν ξέρει κάποιος κάτι ή αν είχε παρόμοιο πρόβλημα παρακαλώ ας βοηθήσει. Ευχαριστω !

Και που νομιζα οτι ειχα το ρεκορ χιλιομετρων σε 116 με 182.000χμ ερχεσαι τωρα εσυ και με συντριβεις! Μα καλα, που τα εγραψες τοσα?! :eek:

Λοιπον περαν της πλακας γιατι απ οτι διαβαζω μονο πλακα δεν ειναι το προβλημα σου, θα σου προτεινα να διαβασεις προσεκτικα το θεμα για προβληματα σειρας 1. Ειχα και εχω ακομα προβληματα κι εγω κι εχω αλλαξει κι εγκεφαλο. Καποια συμπτωματα ειναι σχεδον ομοια με τα δικα σου. Ευτυχως εγω εμεινα μονο μια φορα ολες τις αλλες ξαναπαιρνε τ αμαξι κι ηταν οκ μεχρι την επομενη φορα. Εκει μπορει να βρεις απαντησεις. Και για οτι θες εδω ειμαστε εμεις συμπασχωντες να βοηθηθουμε μηπως βγει καμια ακρη.
Σε ποιο συνεργειο το εχεις αν θες στειλε μου πμ.

giannis 116
20-04-11, 11:31
να σου αλαξουν εγκεφαλο να τον δοκιμασεις και αν ολα οκ τοτε να τον πληρωσεις

Αυτο που λες τουλαχιστον για καινουριο ισως ειναι αδυνατο. Τα συνεργεια δεν εχουν καινουριους εγκεφαλους στοκ σα να ειναι φιλτρα λαδιου και μπουζι πχ. Τον αγοραζεις, τον πληρωνεις κανονικοτατα και μετα αν δε δουλεψει υποτιθεται πως εχεις την εγγυηση γι αυτο το εξαρτημα. Εαν δεν ειναι αυτο τωρα απλα το λουζεσαι. Κανενας διαγνωστης-ηλεκτρονικος-μηχανικος σε συνεργειο δε προκειτε ποτε να σου πει, 'α σορυ μ@λ#κια μας ηταν κατι αλλο τελικα παρτα λεφτα σου πισω να σου βαλουμε τον παλιο πανω και να ψαχτουμε τι αλλο μπορει να φταιει'. Ποτε δε προκειτε να γινει αυτο. Απλα μετα θα ψαχτουν, θα βρουν κατι αλλο, αλλα λεφτα μετα και εννοειται κι αλλη ταλαιπωρια.

Σε παρομοια κατασταση ειμαι εγω τωρα. Δε γυρισε κανεις μα κανεις εκει που αλλαξα τον εγκεφαλο να μου πει, 'ξερεις τι, καναμε πατατα, οντως με τον αλλο εγκεφαλο δεν αντιμετωπιστηκε το προβλημα, να σε αποζημιωσουμε και να ψαχτουμε για τι αλλο μπορει να φταιει'.

Ενας καινουριος εγκεφαλος για 116 προ φ/λ κανει 1300 μονο ανταλλακτικο με ΦΠΑ, εγω εβαλα μεταχειρω 600 ανταλλακτικο και μου εφτασε με εργασια συνεργειου προγραμματιστη και ΦΠΑ στα 840 τα οποια τα κλαιω.

Φιλε μου με το προβλημα αν ειναι να αλλαξεις εγκεφαλο τελικα και το χεις παρει αποφαση ρωτα τους και για μεταχειρισμενο. Επισης να ξεκαθαριστει τι θα γινει εαν αυτος που θα σου βαλουν πανω δε θα δουλεψει.

Αληθεια ολοκληρο συνεργειο κι ενα μηνα εκει μεσα τ αμαξι δε μπορεσαν να βρουν εγκεφαλο απο αλλο ασσο η 3αρα να κανουν μια δοκιμη μπας και παρει τουλαχιστον να το σιγουρεψουν οτι ειναι οντως εγκεφαλος; Υπαρχει μια πιθανοτητα και χωρις να εχει μεταφερθει το προγραμμα απ το δικο σου εγκεφαλο σε αλλον, ενας αλλος ιδιος εγκεφαλος να το κανει το μοτερ να παρει. Το ειχα δει με τα ματια μου οταν εκαναν 'πειραματα' στο δικο μου μετα απο την 1η αποτυχημενη μεταμοσχευση εγκεφαλου...

Τελος δεν πας και σε κανα αλλο συνεργειο να τους εξηγησεις τα συμπτωματα μηπως και σου πουν καμια ιδεα και ειναι τιποτα αλλο πιο απλο. Τις καλωδιωσεις που πανε στον εγκεφαλο στις τσεκαρανε, επισης τα καλωδια του μοτερ ολα, ειναι οκ;..

Τι να πω μπηκες κι εσυ δε ζορικο λουκι, περαστικα ευχομαι, σε νιωθω πραγματικα!

zaharias
20-04-11, 16:50
Εαν το αμαξι εχει αγοραστει καινουργιο και κανει σερβις σε αντιπροσωπεια BMW νομιζω οτι ο ιδιοκτητης (aptriant) μπορει να το συζητησει-απαιτησει να γινει δοκιμη και αν οντως φταιει ο εγκεφαλος, να πληρωσει.. Αντε ετσι τα δινουμε τα 1000αρικα στις μερες μας (και αμα δεν φταιει ο εγκεφαλος?)..??
Δεν μπορει να γινει δοκιμη εγκεφαλος απο αλλο ιδιο αμαξι..?? (Αλλα μαλλον αυτο στην αντιπροσωπεια δε παιζει..)

ttjohn
20-04-11, 18:03
Γειά σας παιδιά, έχω μια 116 μοντέλο του 2005, εδώ και 6 χρόνια περίπου δεν είχα κανένα πρόβλημα, εκτός απο έναν χαλασμένο πολλαπλασιαστή τον πρώτο χρόνο που το είχα αγοράσει,
τον οποίο άλλαξα. Το αυτοκίνητο έχει 194000χλμ τώρα. Πριν από 2 μήνες περίπου άλλαξα την αντλία βενζίνης που απο ότι μου είπαν στο σέρβις είχε πρόβλημα.Καλά μέχρι εδώ. Μία μέρα πρίν 1 μήνα περίπου όταν πήγα να φύγω απο τη δουλειά ενώ έβαλα μπροστά μόλις έκανα 5 μέτρα η μηχανή έσβησε. Πάτησα τη μίζα να πάρει μπροστά αλλά δεν έπαιρνε (η μίζα γύριζε κανονικά). Ούτε κάποιο λαμπάκι άναβε. Μην τα πολυλογώ εδώ και ένα μήνα στην αντιπροσωπία
δεν βρίσκουν τί έχει. Όταν βγάζουν το καλώδιο απο τον ένα απο τους 4 πολλαπλασιαστές (διαφορετικό κάθε φορά) και το ξαναβάζουν παίρνει μπροστά και μετά απο κάποια χιλιόμετρα εν κινήσει ή όχι το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα σβήνει.Στη κίνηση κάνει και κάποιες διακοπές σπάνια βέβαια. Και πολλαπλασιαστές άλλαξαν και τα μπεκ καθάρισαν και βλάβη δεν δείχνει.... τελικά μου λένε ότι φταίει ο εγκέφαλος κατα 99% και μάλλον θα χρειαστεί να τον αλλάξουμε, δηλαδή 1000ευρώ. Να τον αλλάξω ή θα πληρώσω τσάμπα και πάλι θα έχω πρόβλημα... Άν ξέρει κάποιος κάτι ή αν είχε παρόμοιο πρόβλημα παρακαλώ ας βοηθήσει. Ευχαριστω !
Φιλεμου θα τους πεις καντε οτι νομιζετε και φτιαχτετο.Αν ομως σου αλλαξουν εγκεφαλο και σου κανει παλι τα ιδια τοτε να τον παρουν πισω και να δουν τι πραγματικα φταιει.Αυτο εδω οπου τα αλλζουν ολα τα πληρωνεις και μετα υφισταται παλι το προβλημα ΜΟΝΟ ελλαδα γινεται.Πληρωνεις το ανταλακτικο που πραγματικα φταιει και εφοσον το αμαξισου μετα ειναι οκ.

bmwdakias85
20-04-11, 18:26
κοιτα απο κανα τρακαρισμενο η απο κανα φανοποιηω μηπος εχουν το ιδιο αμαξη να το ξυλοσεις για δοκιμη εγω θα ψαχτω παντος μηπος βρω κατι να σε βοηθεισω γιατι εχω περασει κ γω πολλα με ενα παλιοτερο bmw που ειχα κ αληθεια φιλε μου σε καταλαβενω φιλε..αν θες στειλε μου το κιν σου με πμ οστε αν βρω κατι να σε παρω

bmwdakias85
20-04-11, 18:29
παντος φιλαρακι εμενα το δικο μου ειναι 316 03 αν σε περιπτωση τεριαζει ο εγκαιφαλος μου να σου τον δωσο για μια δοκιμη!!!κανει ομως?

giannis 116
20-04-11, 18:33
παντος φιλαρακι εμενα το δικο μου ειναι 316 03 αν σε περιπτωση τεριαζει ο εγκαιφαλος μου να σου τον δωσο για μια δοκιμη!!!κανει ομως?

Οι εγκεφαλοι 3αρας Ε46 δεν ταιριαζουν σε ασσο Ε87 και 3αρα Ε90 ως το '07. Τα μοτερ μπορει να ειναι σχεδον αυτουσια με πολυ μικρες αλλαγες (Ν45Β16Α), αλλα οι εγκεφαλοι ειναι διαφορετικοι, λιγο πιο εξελιγμενοι των Ε87, Ε90. Απο 1ο χερι το ξερω κι αυτο καθως εγινε στο δικο μου και αυτο το πειραμα! Μπηκε εγκεφαλος απο Ε46 πανω, μιζαρε το μοτερ αλλα δε ξεκιναγε... Οποτε απο Ε46 δεν...

aptriant
20-04-11, 18:50
Απο ότι μου είπαν το κάθε αυτοκίνητο έχει τον δικό του πολλαπλασιαστή λέει και δεν παίρνει άλλο....αν αγοράσω καινούριο και όντως δουλέψει όλα καλά αν όχι και θα τον πληρώσω και πάλι πρόβλημα θα έχω...
τελικά μου φαίνεται θα το πάω για αγιασμό..... Πάντως γενικά στην Ελλάδα κανείς δεν παίρνει ευθύνη για τίποτα. Εδώ πρέπει να είσαι και να ξέρεις τα πάντα...... μηχανικός, αρχιτέκτονας, υδραυλικός, δικηγόρος........αλλιώς χάθηκες!

giannis 116
20-04-11, 18:51
Απο ότι μου είπαν το κάθε αυτοκίνητο έχει τον δικό του πολλαπλασιαστή λέει και δεν παίρνει άλλο....αν αγοράσω καινούριο και όντως δουλέψει όλα καλά αν όχι και θα τον πληρώσω και πάλι πρόβλημα θα έχω...
τελικά μου φαίνεται θα το πάω για αγιασμό..... Πάντως γενικά στην Ελλάδα κανείς δεν παίρνει ευθύνη για τίποτα. Εδώ πρέπει να είσαι και να ξέρεις τα πάντα...... μηχανικός, αρχιτέκτονας, υδραυλικός, δικηγόρος........αλλιώς χάθηκες!

Αλλαξε συνεργειο
Καλη τυχη...

NICK BMW LOVER
20-04-11, 21:00
Οι εγκεφαλοι 3αρας Ε46 δεν ταιριαζουν σε ασσο Ε87 και 3αρα Ε90 ως το '07. Τα μοτερ μπορει να ειναι σχεδον αυτουσια με πολυ μικρες αλλαγες (Ν45Β16Α), αλλα οι εγκεφαλοι ειναι διαφορετικοι, λιγο πιο εξελιγμενοι των Ε87, Ε90. Απο 1ο χερι το ξερω κι αυτο καθως εγινε στο δικο μου και αυτο το πειραμα! Μπηκε εγκεφαλος απο Ε46 πανω, μιζαρε το μοτερ αλλα δε ξεκιναγε... Οποτε απο Ε46 δεν...

Πολυ σωστα,κ εχουν διαφορετικη χαρτογραφηση!!!

LefterisK
21-04-11, 13:34
η πιθανοτητα να φταιει καποιος αισθητηρας; δλδ αισθητηρας στροφαλου ή αισθητηρας εκκεντροφορων υπαρχει; γιατι μιλαμε και για αλλα κοστη...
απευθυνσου σε ηλεκτρολογους που γνωριζουν τα ηλεκτρονικα των νεων αυτοκινητων, σε καποιο αξιολογο εξειδικευμενο της περιοχης σου (οχι εξουσιοδοτημενο). (αυτοι τα λενε συνηθως "ματι" κλπ).
ελπιζω να βρεις ακρη

ttjohn
21-04-11, 13:46
Με τις υποθεσεις δεν λυνεται το προβλημα.Οπως ειπα και πριν το πας στην αντιπ/πεια και λες φτιαχτετο..Ειναι απλα τα πραματα.

Makis_
21-04-11, 22:39
+1000... Μην κάνεις την ζωή σου δύσκολη...

aptriant
23-04-11, 10:31
Τελικά το πήρα την τετάρτη απο το συνεργείο για δοκιμή. Εγκέφαλο δεν άλλαξα.Τουλάχιστον όχι ακόμα.
μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα.Μόνο εχθές όταν το έτρεξα λίγο με 5η και 130 μου έκανε μια διακοπή, το άφησα έβαλα 4η και φόρτωσε κανονικά. Άν δεν το ζορίζω μου φαίνεται δεν έχει πρόβλημα..... έχει ο θεός βλέπουμε...

gregE36
23-04-11, 10:44
λοιπον το αμαξι για να δουλευει δεν ειναι εγκεφαλος κατι αλλο ηλεκτρολογικο ειναι .αν ηταν εγκεφαλος ουτε μπρος δεν θα επερνε ,και δεν εχει σημερα δουλευει αυριο οχι.ο εγκεφαλος πεθαινει μια και εξω.ψαχτο σε κανενα εμπειρο ηλεκτρολογο

giannis 116
23-04-11, 10:59
λοιπον το αμαξι για να δουλευει δεν ειναι εγκεφαλος κατι αλλο ηλεκτρολογικο ειναι .αν ηταν εγκεφαλος ουτε μπρος δεν θα επερνε ,και δεν εχει σημερα δουλευει αυριο οχι.ο εγκεφαλος πεθαινει μια και εξω.ψαχτο σε κανενα εμπειρο ηλεκτρολογο

Δεν ειναι και απολυτο αυτο που λες παντως. Εν μερει ισχυει ομως.

aptriant
23-04-11, 11:09
Έτσι λέω και εγώ, πάντως με ένα φίλο μηχανικό που μίλησα μου είπε να δοκιμάσω να ρίξω ένα καθαριστικό βενζίνης στο ρεζερβουάρ και 100άρα αμόλυβδη μήπως έχει κανένα τέτοιο θέμα...

gregE36
23-04-11, 11:13
θα ρωτησω εναν φιλο που ειχε παει σε εναν τζιμανι ηλεκτρολογο με την τελευταια λεξη τεχνολογιας σε μηχανηματα και πολυ γατο.του ειχε βρει το προβλημα τοτε ενω ειχε πληρωσει αλλους που του λεγανε μαλακιες και αλαξε ολο το αυτοκινητο.πιστευω αυτος θα σε βοηθησει

giannis 116
23-04-11, 11:25
θα ρωτησω εναν φιλο που ειχε παει σε εναν τζιμανι ηλεκτρολογο με την τελευταια λεξη τεχνολογιας σε μηχανηματα και πολυ γατο.του ειχε βρει το προβλημα τοτε ενω ειχε πληρωσει αλλους που του λεγανε μαλακιες και αλαξε ολο το αυτοκινητο.πιστευω αυτος θα σε βοηθησει

Κανε το καλο, θα βοηθησεις πολλους καμενους εδω μεσα απο παρομοια προβληματα. Αν δε το γραψεις δημοσια για να μη φανει διαφημιση του ηλεκτρολογου στειλε μου κι εμενα ενα πμ με πληροφοριες γι αυτον αν δε σου ειναι κοπος. Ευχαριστω in advance!

gregE36
23-04-11, 11:52
πιστευω αυριο θα εχω νεωτερα

aptriant
03-05-11, 10:50
Τελικά μετά απο 1 μήνα και κάτι ταλαιπωρία βρήκαμε τι φταίει. Ένας ρελές είχε πρόβλημα.....μάλλον γλυτώσαμε απο εγκέφαλο.Το έχω δοκιμαστικά 2 μέρες και πάει μια χαρά βλέπουμε...

sdrala
03-05-11, 13:03
Ε Λ Ε Ο Σ
ένα μήνα και δεν μπορούσαν να το βρουν?
όμως εγώ σκεπτόμενος πονηρά ξέρετε τι φαντάζομαι?
προφανώς καταλάβατε. τι να πω θα πρέπει να πάω να σπουδάσω και μηχανολόγος μηχανικός για να κάνω σερβις το αυτοκίνητο μόνος μου.
παρεπιπτόντως εχω φτάσει και εγώ τα 170.000 χλμ. 6ος/2005 ειναι το δικό μου.
να το φτύσω μη το ματιάσω ρολόι δουλεύει.θα του κάνω και έναν αγιασμό γιατί τα συνεργεία βλέπουν τα άστρα στη Παγιατάκη για να μας πουν αν έκαψε ρελέ το αυτοκίνητο η κάηκε κανένας πολλαπλασιαστής.

giannis 116
04-05-11, 14:37
Τελικά μετά απο 1 μήνα και κάτι ταλαιπωρία βρήκαμε τι φταίει. Ένας ρελές είχε πρόβλημα.....μάλλον γλυτώσαμε απο εγκέφαλο.Το έχω δοκιμαστικά 2 μέρες και πάει μια χαρά βλέπουμε...

Μπορεις να μας πεις ακριβως τι ρελε ήταν αυτο που προκαλουσε το προβλημα μηπως βγαλουμε κι εμεις ακρη;..

M_enzo
04-05-11, 14:49
τι να πω θα πρέπει να πάω να σπουδάσω και μηχανολόγος μηχανικός για να κάνω σερβις το αυτοκίνητο μόνος μου.


τώρα σώθηκες....

aptriant
07-05-11, 12:22
Μπορεις να μας πεις ακριβως τι ρελε ήταν αυτο που προκαλουσε το προβλημα μηπως βγαλουμε κι εμεις ακρη;..

Απο ότι μου είπε ένας ρελές δεν έκανε καλή επαφή και δημιουργούσε πρόβλημα.Θα πάω την άλλη εβδομάδα απο το συνεργείο να τον ρωτήσω να μου πεί ακριβώς. Μέχρι στιγμής πάντως όλα οκ. Μου φαίνεται την γλυτώσαμε...

zaharias
07-05-11, 12:39
Αυτα ειναι.. Και κατα τ'αλλα ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ!!! Παλι καλα που ξεμπερδεψες.. "Αυτο και μη αλλο" ευχομαι..