PDA

Επιστροφή στο Forum : 2ος αγώνας του Π. Π. Ταχύτητας Αυτοκινήτων


TSAF
20-04-11, 11:22
Στις 30 Απριλίου και 1 Μαΐου διοργανώνεται από τη START LINE στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, ο 2ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας αυτοκινήτων, για τις κατηγορίες SPORT– OPEN καθώς και αγώνας για τα οργανωμένα club για το έπαθλο GTCC 2011.
Επίσης θα μετέχουν και οδηγοί για το CUP Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.

---www.omae-epa.gr---

TSAF
02-05-11, 09:21
Με λίγες συμμετοχές αλλά άκρως ενδιαφέροντες και θεαματικούς αγώνες η Start Line διοργάνωσε το 2ο αγώνα ταχύτητας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Η πρωινή υγρασία αντικαταστάθηκε γρήγορα από τη λιακάδα και όλες οι κούρσες έγιναν σε στεγνό οδόστρωμα, έστω και αν στην Αττική και τις γύρω από την Τρίπολη, περιοχές έβρεχε. Η Πρωτομαγιά και ο καιρός που επικρατούσε κυρίως στην Αθήνα επηρέασαν σημαντικά και την προσέλευση του κόσμου ωστόσο τον αγώνα του Cup ανάμεσα στους συμμετέχοντες της Αγωνιστικής Λέσχης Τρίπολης και της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας παρακολούθησαν περίπου 1.000 άνθρωποι που βρέθηκαν στο αεροδρόμιο.

Το πρόγραμμα πάντως άνοιξε με τον αγώνα της Sport που έμοιαζε περισσότερο με διαδικασία επιβίωσης. Έξι οδηγοί ξεκίνησαν με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106) να είναι στην pole position και να διατηρεί την πρωτοπορία παρά την πίεση του Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX),ο οποίος μάλιστα ξεκινούσε τέταρτος αλλά αμέσως ανέβηκε στη δεύτερη θέση. Τρίτος διατηρήθηκε ο Σταμάτης Κατσίμης (Honda Civic) αλλά ήταν ο πρώτος που εγκατέλειψε με τον κινητήρα να καπνίζει, όταν έσπασε ένα κολάρο από το ψυγείο λαδιού. Ο Βοργιάς προσπαθούσε να ξεφύγει αλλά η μάχη πίσω του «άναβε» ανάμεσα στον Χασάπη και τον Λούκο (Citroen AX). Ο τελευταίος κατάφερε να περάσει τελικά και όταν ο Βοργιάς έσπασε ημιαξόνιο και κατέληξε σχεδόν ακυβέρνητος στα πιτς πέρασε πρώτος, στον αγώνα στον οποί επέστρεφε έπειτα από 9 χρόνια απραξίας. Ούτε ο Λούκος όμως ήταν τυχερός να τερματίσει καθώς λίγο πριν το τέλος προδόθηκε από την… κατανάλωση του Citroen AX και τέθηκε εκτός με άδειο ρεζερβουάρ. Έτσι ο Τρύφωνας Χασάπης πήρε την πρώτη του νίκη έστω και δια της ατόπου απαγωγής, κάτι το οποίο σχολίασε και ο ίδιος στις δηλώσεις του, αλλά όπως είναι φυσικό το χάρηκε αρκετά. Στη δεύτερη θέση τον ακολούθησε ο Θόδωρος Αλεξόπουλος (Peugeot 106) ο οποίος μάλιστα δέχτηκε και ποινή δέκα δευτερολέπτων λόγω του ότι μετά από έναν τετ-α-κε συνέχισε μέσα απο το pitlane και επανήλθε στην πίστα από το μέσον της ευθείας και όχι από το τέλος του pitlane όπως όφειλε. Τρίτος ήταν ο Γιάννης Ζαγάρης (Citroen Saxo). Ο Βοργιάς πήρε κατάταξη τυπικά καθώς είχε συμπληρώσει το 50% του αγώνα.

Στην κατηγορία Open o Αντώνης Αθυμαρίτης δεν κατάφερε να ξεκινήσει, όπως και ο Νίκος Πλέσσας του οποίου ο κινητήρας «έσπασε» στις κατατακτήριες. Απών ήταν και ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος έτσι στην εκκίνηση στήθηκαν πάλι έξι αυτοκίνητα με τον “Dobermann” να έχει την pole position. Η εκκίνηση βρήκε τον “Dobermann” (BMW M3) να στρίβει δίπλα δίπλα με τους Σπύρο Παπαδόπουλο (Opel Kadett GTE) και Ανδρέα Χριστόπουλο (Opel Ascona). Ωστόσο ο Χριστόπουλος είχε ένα τετ-α-κε στην πρώτη στροφή και έπεσε πολύ πίσω, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Δημήτρης Λούκος που στο συγκεκριμένο αγώνα συμμετείχε με το Nissan Primera BTCC. Ο Λούκος γρήγορα κάλυψε το χαμένο έδαφος από την πολύ κακή εκκίνηση που έκανε και άρχισε να πιέζει τον Παπαδόπουλο αφού πρώτα είχε προσπεράσει και τον Κουρνιάτη και τον Χριστόπουλο. Η προσπέραση πάνω στον Παπαδόπουλο ήταν θέμα χρόνου κάτι που επιβεβαιώθηκε μερικές στροφές αργότερα και κάπου εκεί ξεκίνησε μια ακόμη όμορφη μάχη. Στο μεταξύ ο “Dobermann” προσπάθησε να διατηρηθεί εμπρός από τον Λούκο αλλά δεν τα κατάφερε, ενώ στη συνέχεια αντιμετώπισε και μηχανικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να συνεχίσει πάρα πολύ αργά. Ο Παπαδόπουλος δεν το έβαλε κάτω αφού πλέον διεκδικούσε την πρωτιά και στους επόμενους γύρους όσο χρόνο έχανε στις ευθείες από το πανίσχυρο BTCC το κέρδιζε στις στροφές με το καλοστημένο Kadett. Μάλιστα προσπέρασε κιόλας λίγο πριν το τέλος αλλά η εμπειρία του Λούκου φάνηκε στη στροφή πριν την ευθεία όπου προσπέρασε με άνεση για να πάρει μια σημαντική νίκη επί προσωπικού επαναφέροντας στο προσκήνιο τα όμορφα αυτοκίνητα του BTCC. Ο Παπαδόπουλος πάντως στάθηκε και άτυχος καθώς άρχισε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με αποτέλεσμα να πέσει τέταρτος. Έτσι δεύτερος τερμάτισε ο Κουρνιάτης με το δεύτερο Ford Escort MKII και όχι το κλασσικό μπλε και το βάθρο συμπλήρωσε ο Χριστόπουλος.

Τέλος στην πολυπληθή κούρσα του Cup των Λεσχών Τρίπολης και Καλαμάτας ο Βοργιάς έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα, αποφασισμένος μετά την ατυχία που είχε στον αγώνα της Sport. Ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση αλλά έστριψε πρώτος καθώς ο Ασημακόπουλος (Ford Sierra) που ήταν στην pole position ξεκίνησε πολύ άσχημα και έχασε ουσιαστικά έξι θέσεις. Πίσω από τον Βοργιά στην εκκίνηση βρέθηκαν οι Τσαφαράς και Χριστόπουλος. Ο Τσαφαράς αντιμετώπισε πρόβλημα και μπήκε στα πιτς στον πέμπτο γύρο ενώ ένα γύρο νωρίτερα ο Χασάπης που προσπαθούσε να πλασαριστεί στην εξάδα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Ασημακόπουλος είχε ανακάμψει στο μεταξύ και ήταν ήδη τρίτος πίσω από τον Χριστόπουλο ωστόσο ο Βοργιάς δεν άφηνε και πολλές αισιόδοξες σκέψεις σε οποιονδήποτε καθώς η διαφορά του έφτανε τα δέκα δευτερόλεπτα. Ο Χριστόπουλος άρχισε να νιώθει την ανάσα του Ασημακόπουλου και όταν εκείνος προσπάθησε να τον περάσει το Sierra γύρισε στην Κ11 με αποτέλεσμα να χαθεί κάθε ελπίδα για τον Ασημακόπουλο. Έτσι δεύτερος πίσω από τον Βοργιά τερμάτισε ο Χριστόπουλος και τρίτος ήταν ο Σπύρος Ροϊνιώτης (Ford Escort) που έκανε πολύ καλό αγώνα αρκετά εμπρός από τον Βασίλη Κοκοσιούλη που συμπλήρωσε την πρώτη τετράδα.

---www.omae-epa.gr---

ThaNOS E46coupe
03-05-11, 11:51
άν δέν ήταν πρωτομαγιά θα ήμου εκεί. αλλα ....κρίμα πάντως...έχασα πολύ ωραίο θέαμα...