PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E36 1993 DTM car


Action Man
21-04-11, 09:21
http://garage.s14power.com/data/529/medium/ScannedImage-4.jpghttp://garage.s14power.com/data/529/medium/ScannedImage-5.jpg

http://garage.s14power.com/data/529/medium/ScannedImage-6.jpghttp://garage.s14power.com/data/529/medium/ScannedImage-7.jpg

TSAF
21-04-11, 09:41
Mε 4cyl ε απιστευτο!

giannis 116
21-04-11, 09:48
Η οριζοντια διαταξη αναρτησης που φαινεται σε μια φωτο, προφανως στο χωρο αποσκευων πανω απ το αγωνιστικο ρεζερβουαρ για ποιο λογο μπηκε, ειναι ετσι κλπ; Για να κανει την καροτσα να ειναι σα τραπεζι...μαρμάρινο?!

Επισης τουμπανο φαινεται το Ε36 ντι τι εμ κι αυτο το πορτοκαλι χρωμα ειναι οτι πρεπει να το βλεπουν απο μακρυα αυτοι που το ακολουθουν αλλα αυτο το γιεγκερμαιστερ που εχει για σπονσορα, ρε γμτ μιλαμε για δηλητηριο-φαρμακι, για πολλα ξερατά!

Action Man
22-04-11, 11:05
E36 2.5L S14
Οδηγός: Frank Schmickler

http://s7.directupload.net/images/user/110422/8i3qoik4.jpg (http://www.directupload.net)

WS DHL Team E36 2.5L S14
Οδηγοί: Fritz Huber, Georg Severich

http://s7.directupload.net/images/user/110422/uxr3bfg7.jpg (http://www.directupload.net)

Video από το Norisring το 1994:

http://www.youtube.com/watch?v=sUa8PILWtwU

Enema
22-04-11, 11:37
Η οριζοντια διαταξη αναρτησης που φαινεται σε μια φωτο, προφανως στο χωρο αποσκευων πανω απ το αγωνιστικο ρεζερβουαρ για ποιο λογο μπηκε, ειναι ετσι κλπ; Για να κανει την καροτσα να ειναι σα τραπεζι...μαρμάρινο?!


Kαλη ερωτηση. Μηπως ειναι για λογους χαμηλωματος + διαδρομη αναρτησης + γωνιες camber και η στοκ πισω αναρτηση τους περιοριζει?:confused:

nikos1400
22-04-11, 12:22
Γιατι μου φαινεται οτι ειναι εκει αντι για μπαρα θολων, σαν τετοια αλλα που να αποσβενει κραδασμους ??:takecover

Action Man
22-04-11, 13:15
Γιατι μου φαινεται οτι ειναι εκει αντι για μπαρα θολων, σαν τετοια αλλα που να αποσβενει κραδασμους ??:takecover

Bασικά το ψάχνω,και νομίζω οτι έχεις δίκιο.

oldcarskickass
22-04-11, 16:20
Ίσως με αυτό τον τρόπο να ρυθμίζουν τη σκληρότητα του πλαισίου.

Action Man
22-04-11, 17:16
Μπορεί και αυτό που λές Λέφο.
Πάντως βλέπω οτι το ρεζερβουάρ δεν το έβαλαν στη ρεζέρβα όπως στις Ε30.
Ίσως να χάλαγε το ζύγιζμα,με το ρεζερβοάρ στη ρεζέρβα(στην Ε36)

Dim77
22-04-11, 18:01
Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι η ανάρτηση, οριζόντια βαλμένη.

Αν θυμάμαι καλά, επειδή δεν έχω χρόνο για να ψάχνω, σε ειδικές αγωνιστικές κατασκευές που επιτρέπονται μεγάλες ελευθερίες από την αρχική αρχιτεκτονική είναι κάτι που εφαρμόζεται.

Λέγεται pushrod suspension και χρησιμοποιείται κυρίως στην F1.

Έχει και η νέα Lamborghini Aventador και από ένα μικρό search λένε αυτοί:

The most important characteristic of the new suspension is its design in line with the pushrod principle – inspired by Formula 1. The spring/damper elements are not located on the wheel mounts, but connected inboard to the bodyshell structure. They are transversely positioned: under the windscreen in the front and close to the engine in the rear. Pushrods and relay levers / rockers transmit the forces from the wheel mounts to the spring/damper elements.

Responsive handling characteristics at all speeds

This solution offers a whole series of impressive benefits: due to the combination of the double wishbone and pushrod arrangement, wheel control and damper remain separate from each other. As a result, handling is more responsive and easier to manage at all speeds, while rigid connection to the chassis also improves the precise and spontaneous reaction of the springs and dampers. As a result, spring stiffness can be notched back a little – comfort increases, while precision remains. On the front axle, the shock absorbers are equipped with a hydraulic lifting system, which enables the front end of the super sports car to be lifted by 40 millimeters at the touch of a button, simplifying its ability to negotiate minor obstacles.

Και αν δείτε και την τελευταία φώτο από το Ε36 με την πίσω ανάρτηση, αυτό αναφέρει.

The pushrod operating rockers and spring damper units of the BMW's rear suspension

Τότε το DTM δεν απείχε με τις ελευθερίες στους κανονισμούς από την F1.

oldcarskickass
22-04-11, 18:43
Ναι αλλά αφού μπορούσαν να δουλεύουν τέτοια ανάρτηση γιατί την έβαλαν τόσο ψηλά αλλοιώνοντας τόσο το κέντρο βάρους.


Εκτός αν δεν μπορούσαν να κόψουν τους θόλους και να μπει χαμηλότερα.

Action Man
22-04-11, 18:45
Πως θα μάθουμε σίγουρα τι είναι τελικα?
Πάω να γκουγκλάρω:greenboun

EVANGELOS
22-04-11, 18:55
ρε συ Παντελή τo Ε36 DTM δε φόρεσε ποτέ 6κύλ μοτέρ ???

Action Man
22-04-11, 18:57
Φόρεσε πιο μετά...νομίζω:nixweiss:
Δεν ξέρω γρί για την Ε36 ρε γμτ...:banned:

Που είναι ο Φεριτέλια να μας πει?

EVANGELOS
22-04-11, 19:10
πάω να κάνω γκουγκλ και μετά να το πάιξω ειδικός επιστήμων !!! χεχεχεχεχε

Dim77
22-04-11, 19:15
Το δικό μου google πάντως μου βρήκε μόνο 2-3 φώτο από Merc-Alfa155 και Calibra με επίσης pushrod suspension (και μπροστά στο Calibra)

:lamer:

oldcarskickass
22-04-11, 19:25
Ρε Παντέλο, σε μια φωτό τώρα παρατήρησα, λες ότι φοράει 2.5 S14, είναι σίγουρο αυτό;

Γιατί από όσο θυμάμαι από κάποια έντυπα, φορούσε τον S42 (αγωνιστική παραλλαγή του Μ42 / 44).

Dim για βάλε το calibra Με τα μπροστινά pushrod, θέλω να δω πως στο καλό χώρεσαν σε σχέση με το μοτέρ.

EVANGELOS
22-04-11, 19:26
What is an E36 M3 GTR?
The E36 M3 GTR is the road-going version of the competition machine built to compete in the 1994 ADAC German GT Cup Touring Car series. Essentially a race car with license plates, it features a stripped out interior and lightweight body panels (dropping the curb weight to 1300kg), fender flares to accommodate the 18-inch wheels and tires, adjustable front and rear spoilers, a full roll cage and a 300-hp version of the S50 B30 engine. Only two street-legal examples were built.

μάλλον όμως δεν έτρεξε ποτέ

M3 GTR DTM


It is known very little about the M3 GTR DTM, but it is believed that BMW intended to race it in the DTM German racing series. When the tests from 1990s pre-season testing showed the car to be quicker than existing competition, Mercedes-Benz purportedly influenced the DTM sanction body in order to either slow the M3 GTR or make it illegal for DTM. Wide-body E36 M3 GTR cars were therefore entered in the German ADAC "GT Cup" series.

gregE36
23-04-11, 20:27
αυτο το εργαλειο τη μοτερ φοραγε?
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&playnext=1&list=PL047D9EE87EBA5DFB

oldcarskickass
23-04-11, 22:19
Αυτό δεν φοράει μοτέρ, φοράει τον σατανά τον ίδιο και επειδή ο οδηγός έχει αγιασμό ουρλιάζει και πάει όπως πάει. (βασικά το σφύριγμα πρέπει να είναι από την μετάδοση)

Τον S42 φοράει.

manosm3
23-04-11, 22:35
Αυτό δεν φοράει μοτέρ, φοράει τον σατανά τον ίδιο και επειδή ο οδηγός έχει αγιασμό ουρλιάζει και πάει όπως πάει. (βασικά το σφύριγμα πρέπει να είναι από την μετάδοση)

Τον S42 φοράει.

straight cut gears :D

oldcarskickass
24-04-11, 00:01
straight cut gears :D

Εμ είναι να μην κάνεις τα πάντα για να μην ακούς τον τετρακύλινδρο όταν έχεις 6κύλινδρα στην γκάμα;

gregE36
24-04-11, 22:21
δλδ τετρακυλινδρος εε?ποσα αλογα εβγαζε?παντως θεριζει το συγκεκριμενο εε?

oldcarskickass
25-04-11, 09:33
Ναι τετρακύλινδρος ήταν.

Για τα άλογα δεν ξέρω.

ziaba
26-04-11, 07:22
έχω διαβάσει σε ξένα forums ότι κ ο s14 εχει μπεί στ 36αρι όταν πρωτοβγήκε