PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ5 1st vs scirocco R x stage


ttjohn
21-04-11, 16:47
Δεστε ενα ωραιο τσαι που τρωει ενα Μ5 1 σταδιο απο ενα sirocco R gt3076.Μιλαμε για πολυ ξυλο χαχαχαχαχαχα

http://www.youtube.com/watch?v=azfiuKLczs4&feature=player_detailpage

Airness
21-04-11, 16:49
Τσουτσούριασα...

ttjohn
21-04-11, 16:56
Υ Π Ε Ρ Τ Ρ Ο Φ Ο Δ Ο Τ Η Σ Η το παρον και το μελλον στα γρηγορα αμαξια.Μικροι κινητηρες τεραστια ροπη τεραστια δυναμη.

Action Man
21-04-11, 17:05
http://img849.imageshack.us/img849/87/popkorn276358208.jpg (http://img849.imageshack.us/i/popkorn276358208.jpg/)

Straight six
21-04-11, 18:11
ωραια ο κουβαγκ την περασε...και λοιπον... παρακατω.....:icon_pai:

Πατσίκας Βασίλειος
21-04-11, 18:31
ποσα αλογα το Vag???

sotirisl
21-04-11, 18:53
νομίζω ότι είνα 590 και κάτι... αλλά τι να το κάνεις τέτοιο αμάξι. Νομίζεις ότι έχει πλάκα να το οδηγείς;

HULK
21-04-11, 19:14
Απο σταση θα ξεκιναγε αυτο?

SerafeimS3
21-04-11, 19:32
ρε John γιατί μπριζώνεις το κόσμο..? το Μ5 είναι M5 το λέει και η λέξη.. απλά βασιλιάς.. και το άλλο είναι δυστυχώς ή ευτυχώς κουβάς...!! ψιτ και που σαι πέστο σιροκο να κάνει πάτημα Αθήνα/λαμία και αν δε σπάσει έλα πέσμου.. :P
το σιρόκο με 3076 τουρμπίνα φτάνει 500-550 το πολύ και αν δουλεύει σωστά λόγω μπεκ αντλίες κτλ κτλ....

SerafeimS3
21-04-11, 19:36
Απο σταση θα ξεκιναγε αυτο?

και απο στάση θα ξεκίναγε δεν έχει θέμα..θα έτρωγε καμιά κολώνα και μετά θα μάζευε σε καμιά τετάρτη-πέμπτη το πολύ...

oldcarskickass
21-04-11, 20:02
Μα δεν κάναμε ρε παιδιά συγκριτικό για χώρους - άνεση - άνετο παρκάρισμα ή οτιδήποτε άλλο οπουδήποτε αλλού.

Μια κόντρα έβαλε το παληκάρι.

Τι σας πειράζει τόσο; Αν δε σας άρεσε ας μην την βλέπατε.

Δλδ αν πέρναγε το Μ5 τι θα γίνονταν δλδ; Θα κλάναμε απτα @@; Όχι.

Ε τώρα έχασε το Μ5, και τι να λέει;

SerafeimS3
21-04-11, 20:05
Μα δεν κάναμε ρε παιδιά συγκριτικό για χώρους - άνεση - άνετο παρκάρισμα ή οτιδήποτε άλλο οπουδήποτε αλλού.

Μια κόντρα έβαλε το παληκάρι.

Τι σας πειράζει τόσο; Αν δε σας άρεσε ας μην την βλέπατε.

Δλδ αν πέρναγε το Μ5 τι θα γίνονταν δλδ; Θα κλάναμε απτα @@; Όχι.

Ε τώρα έχασε το Μ5, και τι να λέει;

σωστά τα λες αλλά προσωπικά εμένα δε μου λέει κάτι τέτοιου είδους κόντρα...είναι άνιση...για μένα κόντρα είναι τα στάδια βελτίωσης και οι διαφορές τους..πέτα ένα σαλίγκαρο στο Μ και το ξανασυζητάμε και άσε τις ανέσεις και τους χώρους όπως λες..:)

oldcarskickass
21-04-11, 20:08
Η κόντρα είναι κόντρα.

Είτε έχεις Μ5 vs M5 είτε έχεις Μ5 με παπί 50άρι 6βολτο.

Το γιατί γίνεται το ξέρουν μόνο οι οδηγοί.

Δεν στέκομαι αυτό, απλά με εκνευρίζει κάθε φορά που κάποιο BMW χάνει από οτιδήποτε που κάνει τα μισά λεφτά λέμε ότι το άλλο είναι κουβάς για να χρυσώσουμε το χάπι της ήττας.

sciroccoR
21-04-11, 20:29
αρχισα να μαζευω κεχρι για την μετατροπη!

SerafeimS3
21-04-11, 20:46
Η κόντρα είναι κόντρα.

Είτε έχεις Μ5 vs M5 είτε έχεις Μ5 με παπί 50άρι 6βολτο.

Το γιατί γίνεται το ξέρουν μόνο οι οδηγοί.

Δεν στέκομαι αυτό, απλά με εκνευρίζει κάθε φορά που κάποιο BMW χάνει από οτιδήποτε που κάνει τα μισά λεφτά λέμε ότι το άλλο είναι κουβάς για να χρυσώσουμε το χάπι της ήττας.

Ok αν θεωρείς κόντρα εσυ με το παπί-γλάρο με m5 ντάξει πάω πάσο απλά δε τίθεται θέμα συζήτησης..γίνονται πατήματα με ίδιας μάρκας με διαφορετικές βελτιώσεις εκει τι λέμε ότι και τα δύο ειναι κούβάδες ή έχουν μεγάλους χώρους κτλ? προσωπικά δε μαρέσουν οι ανισες κόντρες γιαυτό και θα κράζω και θα λέω κουβάδακια κτλ..:banghead:

BILL VUZAS
21-04-11, 21:29
Υποτιμάς ένα αυτοκίνητο σαν το Μ5 με τόση τεχνολογία βάζοντάς το να κάνει...κόντρα σε ευθεία.Βάλε κόντρα σε μια διαδρομή με στροφές να δεις τι κάνει.Και τον σκύλο μου να βάλω το ίδιο θα πετύχει.Φαντάζομαι να την κάναν τουλάχιστον από στάση ,από 0 χιλιόμετρα όπως τα παλιά τα καλά τα χρόνια και όχι ρολαριστές(γιαλατζί).:smiley_ab

ThaNOS E46coupe
21-04-11, 21:46
ρε παιδιά λογικό είναι. πόσο ζυγίζει το Μ5? πόσο το κουVAG? την υπερ-τροφοδότηση που τη βάζεις...ο αγώνας είναι άνισος. αλλα αφού τα παιδιά ήθελαν να δοκιμάσουν καλά έκαναν. δικά τους είναι τους βάζουν φωτιά και τα καίνε... απο βιντεάκια στο you tube να φάν και οι κότες. αμα ψάξεις όλο και κάποιο M θα βρείς που ρίχνει άγριο ξύλο σε κάποιο grup Vag...δε βρίσκω πουθενά το περίεργο...το οτι το ΤΤ είναι μπροστά δέ σημαίνει οτι είναι και καλύτερο...είναι σαν τις μπαταρίες...εκεί που όλες εξαντλούνται οι energizer συνεχίζουν....:D

MICZ
21-04-11, 21:54
Bασικά είναι λάθος αυτών που μπορούν να πάρουν ένα //Μ για να κάνουν τέτοιου είδους κόντρες.
Όσοι θέλουν να κάνουν κόντρες ας πάρουν έναν οποιοδήποτε κουβά με μικρό βάρος ας βάλουν μια μεγάλη τουρμπίνα και ας πάνε να κάνουν καργιέρα στα γνωστά στέκια. Ή τουλάχιστον ας κρατήσουν το //Μ για να ευχαριστηθούν οδήγηση σε μια τέλεια διαδρομή και ας πάρουν τον κουβά γι' αυτό το σκοπό. Εξάλλου όταν βελτιώνεις ένα αμάξι σε τέτοιο βαθμό αλοιώνεις ταυτόχρονα και το χαρακτήρα του.
Εγώ διαφωνώ το να πάρεις ένα κατά τα άλλα όμορφο και καθ'όλα αξιοπρεπές αυτοκίνητο σαν το σιρόκο και να το κάνεις αυτοκίνητο μιας χρήσης εκτός αν έχεις τα φράγκα και δεν σε ενδιαφέρει...

Straight six
21-04-11, 22:05
και στο κατω κατω το αν εφαγε πολυ ξυλο το Μ και τσαι και οσων αφορα το κραξιμο και το οτι τα τουρμπο ειναι το μελλον ας καταλαβουν επιτελους καποιοι που πεθαινουν στα κραξιματα στα διαφορα βιντεα οτι τετοια μοτερ δεν ειχαν και ουτε θα εχουν ποτε τουσ οσο και να κραζουν...και δε πα να βγαζουν 752,25 αλογα απο τον 1.2 τουρμποκονσερβοεφεσαι ειτε στισ 10.000 στροφες ειτε με ροπη απο τις -500 στροφες....αυτοι τις πεταλουδες θα τις βλεπουν παντα στη εξοχη.....και μονο...:bigthumb:

ttjohn
21-04-11, 22:23
ρε John γιατί μπριζώνεις το κόσμο..? το Μ5 είναι M5 το λέει και η λέξη.. απλά βασιλιάς.. και το άλλο είναι δυστυχώς ή ευτυχώς κουβάς...!! ψιτ και που σαι πέστο σιροκο να κάνει πάτημα Αθήνα/λαμία και αν δε σπάσει έλα πέσμου.. :P
το σιρόκο με 3076 τουρμπίνα φτάνει 500-550 το πολύ και αν δουλεύει σωστά λόγω μπεκ αντλίες κτλ κτλ....

Σεραφημ ειπα να ζεστανω λιγο το φορουμ :dblthumb2

gearboxer
21-04-11, 23:08
Αν η κ@υλ@ της οδήγησης ήταν οι ευθείες, θα είχαμε πάρει όλοι απο ένα Uno με 1000 ευρώ θα το φτάναμε 350 άλογα και θα ξεφτιλίζαμε και Φεράρι!

Παρόλ αυτά είναι ένα απλό βίντεο..

oldcarskickass
21-04-11, 23:17
Ok αν θεωρείς κόντρα εσυ με το παπί-γλάρο με m5 ντάξει πάω πάσο απλά δε τίθεται θέμα συζήτησης..γίνονται πατήματα με ίδιας μάρκας με διαφορετικές βελτιώσεις εκει τι λέμε ότι και τα δύο ειναι κούβάδες ή έχουν μεγάλους χώρους κτλ? προσωπικά δε μαρέσουν οι ανισες κόντρες γιαυτό και θα κράζω και θα λέω κουβάδακια κτλ..:banghead:

Ναι είναι κόντρα από την στιγμή που το θέλουν οι ιδιοκτήτες τους.

Ρε συ δες το αλλιώς γουστάραν να ανοίξουν και ανοίξαν.

Το έβγαλαν βίντεο και εμείς το βλέπουμε.

Το να χαρακτηρίζουμε από ένα βίντεο ένα αμάξι σαν κουβά, εκεί κολλάω.

Υποτιμάς ένα αυτοκίνητο σαν το Μ5 με τόση τεχνολογία βάζοντάς το να κάνει...κόντρα σε ευθεία.Βάλε κόντρα σε μια διαδρομή με στροφές να δεις τι κάνει.Και τον σκύλο μου να βάλω το ίδιο θα πετύχει.Φαντάζομαι να την κάναν τουλάχιστον από στάση ,από 0 χιλιόμετρα όπως τα παλιά τα καλά τα χρόνια και όχι ρολαριστές(γιαλατζί).:smiley_ab

Δεν το υποτιμάω γιατί είναι χαζό να μπαίνεις στην διαδικασία να χαρακτηρίζεις ένα όχημα από ένα βίντεο διάρκειας 1 λεπτού το οποίο ανεβάστηκε από κάποιον στο youtube.

Nick_compact
21-04-11, 23:20
Μόνο κουβάδες δεν είναι τα Scirocco, ίσως αυτοί οι χαρακτηρισμοί να πηγάζουν από κάποια κόμπλεξ...;

SerafeimS3
21-04-11, 23:45
Ναι είναι κόντρα από την στιγμή που το θέλουν οι ιδιοκτήτες τους.

Ρε συ δες το αλλιώς γουστάραν να ανοίξουν και ανοίξαν.

Το έβγαλαν βίντεο και εμείς το βλέπουμε.

Το να χαρακτηρίζουμε από ένα βίντεο ένα αμάξι σαν κουβά, εκεί κολλάω.



Δεν το υποτιμάω γιατί είναι χαζό να μπαίνεις στην διαδικασία να χαρακτηρίζεις ένα όχημα από ένα βίντεο διάρκειας 1 λεπτού το οποίο ανεβάστηκε από κάποιον στο youtube.

οι γνώμες είναι σαν τις κωλ*τ*π*δες ο καθένας έχει απο μία...καλά κάναν και πατήσανε αλλά δε σημαίνει ότι δε μπορεί να κρίνει κάποιος..τέσπα νόημα δεν βγαίνει όπως προείπα ο καθένας έχει την γνώμη του...δεν πρόκειται να βγει άκρη..
Για μένα είναι λάθος σύγκριση απλά..είναι ανούσιο το πάτημα γιαυτό και υπάρχουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί περί κουβάδων κτλ κτλ...

SerafeimS3
21-04-11, 23:53
Σεραφημ ειπα να ζεστανω λιγο το φορουμ :dblthumb2
χαχχα καλά έκανες ρε johny έτσι να θυμηθούμε το παλιό καλό καιρό σε γειτονικό forum..:dblthumb2
και στο κατω κατω το αν εφαγε πολυ ξυλο το Μ και τσαι και οσων αφορα το κραξιμο και το οτι τα τουρμπο ειναι το μελλον ας καταλαβουν επιτελους καποιοι που πεθαινουν στα κραξιματα στα διαφορα βιντεα οτι τετοια μοτερ δεν ειχαν και ουτε θα εχουν ποτε τουσ οσο και να κραζουν...και δε πα να βγαζουν 752,25 αλογα απο τον 1.2 τουρμποκονσερβοεφεσαι ειτε στισ 10.000 στροφες ειτε με ροπη απο τις -500 στροφες....αυτοι τις πεταλουδες θα τις βλεπουν παντα στη εξοχη.....και μονο...:bigthumb:
φίλε μου δυστυχώς η ευτυχώς το μέλλον είναι το σαλιγκαράκι γιαυτό και η bmw ξεκίνησε ήδη να τα χρησιμοποιεί σε κάποια μοντέλα της..όπως και πολλές άλλες εταιρείες..σίγουρα έχει άλλη χάρη το ατμοσφαιρικό...!
Υποτιμάς ένα αυτοκίνητο σαν το Μ5 με τόση τεχνολογία βάζοντάς το να κάνει...κόντρα σε ευθεία.Βάλε κόντρα σε μια διαδρομή με στροφές να δεις τι κάνει.Και τον σκύλο μου να βάλω το ίδιο θα πετύχει.Φαντάζομαι να την κάναν τουλάχιστον από στάση ,από 0 χιλιόμετρα όπως τα παλιά τα καλά τα χρόνια και όχι ρολαριστές(γιαλατζί).:smiley_ab

και ο κουβάς sciroco r πιστεψέ με πατάει πολύ καλά στις στροφές ανταγωνίζεται αρκετά το m5 σε αυτό το τομέα..σίγουρα το m5 είναι αλλού στο στήσιμο αλλά και το vw δε πάει πίσω....

Geo_3D
22-04-11, 03:01
Για μενα δεν ειναι τπτ παραπανω απο μια κοντρα ενος τουρμπατου 550+ πραγματικων ιππων απεναντι σε ενα ατμοσφαιρικο 507 ιππων με αναμενομενο νικητη τον πρωτο....ουτε η πρωτη φορα ειναι,ουτε και η τελευταια που γινεται αυτο...παραδειγματα απειρα με διαφορα αυτοκινητα...προχειρα προχειρα μου ερχεται στο μυαλο το 9ff turbo vs sunny...με νικητη το sunny!!!
http://www.youtube.com/watch?v=B0fs_nX5Ge0
http://www.youtube.com/watch?v=LWh61GkBpnE&feature=related

Δε νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο να σχολιασουμε....και ασε τον ταφταφγιαννη να χτυπιεται!!!:D

stelmaniac
22-04-11, 08:28
Μόνο κουβάδες δεν είναι τα Scirocco, ίσως αυτοί οι χαρακτηρισμοί να πηγάζουν από κάποια κόμπλεξ...;

Nικο οταν (συν)κρινουμε κατι το συγκρινουμε με κατι αλλο και οχι με τον εαυτο του...Το σιροκο ΕΙΝΑΙ κουβας σε σχεση με ενα Μ5 κι ας ειναι και 5000 αλογα...Κατα τα αλλα μπορει να ειναι ενα υπεροχο αυτοκινητο,δεν διαφωνω....

Γενικα εχω κουραστει με το γεγονος του ανεβασματος των βιντεο απο το γιου τιουμπ. Τι θα συνεβαινε αν ο καθενας εψαχνε κι εβρισκε απο ενα βιντεο με κοντρα με μουλαρια εναντιον αυτοκινητων μονο και μονο για να βγαλει ΑΥΤΟΣ το κομπλεξ του ενεντιον των μπεμβε..?

george316
22-04-11, 08:52
ακομα μια φορα κοιταμε το δεντρο και χανουμε το δασος....
πρωτα απο ολα οποιαδηποτε κοντα γινεται στους δρομους(εκοτς του οτι δεν πρεπει να γινεται) πρεπει να μενει καθαρα και μονο μεταξυ των δυο οδηγων.
οι λογοι απλοι.εγω μπορει να θελω να περασω την ωρα μου και τιποτα παραπανω...
αυτο δεν αποδεικνυει απολυτως τιποτα!!!
αν θελουμε να κανουμε μια κοντρα για να δουμε ποιος εχει γρηγοροτερο αυτοκινητο πρεπει η κοντρα να γινεται σε μαμα αυτοκινητα για να πουμε οτι αυτο ειναι γρηγοροτερο απο το αλλο.αν εχω πεταξει τουμπινα κομπρεσσορες και νιτρα ,και lamborghini να εχει ο αλλος βαλτου ριγανη!
τι παει να πει δηλαδη οτι ενα σαξο ειναι καλυτερο απο μια lambo?
πολλα θεματα τιθενται...
θεμα αξιοπιστιας,θεμα χρηστικοτητας θεμα αντοχης στο χρονο,θεμα γουστου!!
τα bmw δεν ειναι αμαξια για να τα στησεις σε κοντρα...ειναι μεγαλα και βαρια!!κοντρα εχει νοημα μονο με αλλα μεγαλα και βαρια!
ενας διλιτρος ειναι δυνατο να βγαλει τοσα χιλιομετρα οσο ενας τριλιτρος?
ενας εξακυλινδρος ειναι δυνατον να καταπονηθει οσο ενας τετρακιλυνδρος?
ενας ατμοσφαιρικος ειναι δυνατον να ταλαιπωρηθει οσο ενας υπερτροφοδοτουμενος?
εγω θελω ρε αδερφε ανεση..γερρασα πως το λενε!!δεν προκειτε να παρω το scirroco. ο 22 χρονος αφοδευτηκε για την ανεση δεν τον νοιαζει και δεν την καταλαβαινει στο φιναλε...θελει γκαζια απο τα φαναρια...απο φαναρι σε φαναρι...σε ταξιδι (αν κανει) θα του παει η θερμοκρασια στη κολαση!!

turbodog
22-04-11, 11:17
Οταν εχεις Μ5 και πας και κανεις ρολλ 50-200 στο ΟΧ καλα να παθεις! Τετοια πατηματα μονο με ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα. Η κοντρα ηταν κομενη και ραμενη για το scirocco.
Το scirocco ειναι βεβαιως πολυ δυνατο αλλα γραφει χρονους μονο υπο συγκεκριμενες συνθηκες. Ακομη και στο ΟΧ δυσκολευεται να περασει τα αλογα του κατω. Ποσο δε αν πηγαιναν και απο σταση σε ενα δρομο με οχι τοσο καλη ασφαλτο οσο στο ΟΧ. Σε τυχαια πατηματα απο φαναρι μεσα στην αθηνα, δεν θα ειχε την αναλογη τυχη.
Μια πιο αντικειμενικη κοντρα θα ηταν σταση-χιλιομετρο ωστε και τα δυο να εκμεταλλευτουν τις δυνατοτητες τους. Το scirocco και αλογα εχει και χιλιομετρο μπορει να παει (ταχ. εξοδου στα 240-250, μια χαρα μπορει να παει μεχρι εκει το scirocco)
Για στριψιμο κτλ δεν εχει νοημα να συζητησουμε κατι γιατι το scirocco, οπως βλεπετε και στο video δυσκολευεται ακομα και στην ευθεια να διαχειριστει την δυναμη του (αλλα δεν νομιζω οτι το στριψιμο ενδιαφερει και τον ιδιοκτητη του)
Και επειδη σχολιαζουμε την κοντρα, να δωσουμε και τα ευσημα στο scirocco που καταφερε να ειναι στο συγκεκριμενο πατημα μπροστα. Το Μ5 δεν ειναι ευκολος αντιπαλος

Bassakos
22-04-11, 13:29
παιδια η ΚΟΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΡΑ!
δεν παιζει ρολο ΟΥΤΕ ποσα $$$ εχει το αμαξι σου ΟΥΤΕ ποσους κυλινδρους ΟΥΤΕ ποσες θεσεις ΟΥΤΕ ποσες ταχυτητες ΟΥΤΕ αν εχει 4567 εγκεφαλους ΟΥΤΕ ουτε ποσα διαφορικα ΟΥΤΕ τιποτα!

το μονο που μετραει ειναι ποιος ειναι ποιο γρηγορος για τα επομενα 400-800-1000-1200 μετρα ειθειας! ΤΕΛΟΣ!

δλδ λογο οτι το VW περασε το Μ5 το κανει καλυτερο σαν αμαξι? .....δλδ οπως σωστα ειπε και ενας φιλος πριν ...αμα ανοιξει ενα Fiat UNO με 400ps μοτερ και 700 κιλα και περασει το VW ....το UNO Θα ειναι καλυτερο?........ξερω και ενα YOGO με μοτερ ιντεγκραλε με 350ps που καποτε τσαγιαζε ολο τον κοσμο....

μην μπερδευομαστε και χανουμε την ουσια! η ουσια ειναι ΜΙΑ! ο γρηγοροτερος για τα επομενα 400-800-1000-1200 μετρα! αυτο ειναι ολο! ! ! δεν συγκρινεις τιποτε αλλο! ουτε φρενα-ουτε αξιοποιστια...ουτε ανεση....ουτε ποιοτητα καταστευης..ουτε -ουτε ουτε......ΜΟΝΟ ποιος ειναι ο ποιο γρηγορος!

ειναι κριμα να κρινουμε την αξια των αυτοκινητων απο μια κοντρα ευθειας για καποια μετρα.........

SerafeimS3
22-04-11, 13:58
παιδια η ΚΟΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΡΑ!
δεν παιζει ρολο ΟΥΤΕ ποσα $$$ εχει το αμαξι σου ΟΥΤΕ ποσους κυλινδρους ΟΥΤΕ ποσες θεσεις ΟΥΤΕ ποσες ταχυτητες ΟΥΤΕ αν εχει 4567 εγκεφαλους ΟΥΤΕ ουτε ποσα διαφορικα ΟΥΤΕ τιποτα!

το μονο που μετραει ειναι ποιος ειναι ποιο γρηγορος για τα επομενα 400-800-1000-1200 μετρα ειθειας! ΤΕΛΟΣ!

δλδ λογο οτι το VW περασε το Μ5 το κανει καλυτερο σαν αμαξι? .....δλδ οπως σωστα ειπε και ενας φιλος πριν ...αμα ανοιξει ενα Fiat UNO με 400ps μοτερ και 700 κιλα και περασει το VW ....το UNO Θα ειναι καλυτερο?........ξερω και ενα YOGO με μοτερ ιντεγκραλε με 350ps που καποτε τσαγιαζε ολο τον κοσμο....

μην μπερδευομαστε και χανουμε την ουσια! η ουσια ειναι ΜΙΑ! ο γρηγοροτερος για τα επομενα 400-800-1000-1200 μετρα! αυτο ειναι ολο! ! ! δεν συγκρινεις τιποτε αλλο! ουτε φρενα-ουτε αξιοποιστια...ουτε ανεση....ουτε ποιοτητα καταστευης..ουτε -ουτε ουτε......ΜΟΝΟ ποιος ειναι ο ποιο γρηγορος!

ειναι κριμα να κρινουμε την αξια των αυτοκινητων απο μια κοντρα ευθειας για καποια μετρα.........

προσωπικά συγκρίνω όμοιες βελτιώσεις.. εδώ στο συγκεκριμένο βίντεο δεν τίθεται θέμα κόντρας.. είναι απλά άνιση μάχη..κανένα νόημα...

ttjohn
22-04-11, 14:29
Για μενα δεν ειναι τπτ παραπανω απο μια κοντρα ενος τουρμπατου 550+ πραγματικων ιππων απεναντι σε ενα ατμοσφαιρικο 507 ιππων με αναμενομενο νικητη τον πρωτο....ουτε η πρωτη φορα ειναι,ουτε και η τελευταια που γινεται αυτο...παραδειγματα απειρα με διαφορα αυτοκινητα...προχειρα προχειρα μου ερχεται στο μυαλο το 9ff turbo vs sunny...με νικητη το sunny!!!
http://www.youtube.com/watch?v=B0fs_nX5Ge0
http://www.youtube.com/watch?v=LWh61GkBpnE&feature=related

Δε νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο να σχολιασουμε....και ασε τον ταφταφγιαννη να χτυπιεται!!!:D

Xaxaxaxaxaxaxaxα.Ο ταφτογιαννος το Μ5 και το πορσε θελει και ας επινα και το τσαιμου καθε μερα.:chair:
Απλα εγω ειμαι λατρης της υπερτροφοδοτησης οπου η VAG εχει κανει μεγαλη εξελιξη τα τελευταια 10 χρονια.Λογω ανταγωνισμου που ειναι πολυ καλος μπαινει και η BMW στο παιχνιδι οπου τωρα πραγματικα θα δουμε μεγαλη μπαλα αναμεσα στα δυο αυτα γερμανικα γκρουπ.

Bassakos
22-04-11, 14:48
προσωπικά συγκρίνω όμοιες βελτιώσεις.. εδώ στο συγκεκριμένο βίντεο δεν τίθεται θέμα κόντρας.. είναι απλά άνιση μάχη..κανένα νόημα...
για σενα και για εμενα δεν εχει κανενα νοημα.....για τον ιδιοκτητη του vw που εχει φτιαξει ενα αμαξι για αυτον το λογο (κοντρες ευθειας) εχει ομως.... περι ορεξεως.....

Terry Grant
22-04-11, 16:42
Εχουμε στα Αθυρα ενα Μ5 , ελατε με το Σιροκκο να το πατησετε.............Πουςς Μπατμαν........

Bassakos
22-04-11, 16:52
η υπογραφη σου ειναι ολα τα λεφτα! loooooooool

EVANGELOS
22-04-11, 18:39
χαχαχα

τώρα δεν κατάλαβα τι ακριβώς συζητάμε

Υ.Γ. το rocco δουλευε 2.1 γυρω στα 540-550hp χωρις torco κλπ.

σύμφωνα με τον numb (Που το έχει)

άρα είναι 50 άλογα πάνω και 300 κιλά ελαφρύτερο ... η κόντρα κόπηκε στα 200 παρά ... οπότε όλα λογικά

το Σιρόκο είναι πιστόλι το ξέρουμε ... το είδαμε ...

δεν κατάλαβα όλη τη μανούρα μετά !!! ...

p.s. το Thread μεταφέρετε στις εξωκλαμπικές

EVANGELOS
22-04-11, 18:40
το θρεντ είναι πλεόν εδώ

SerafeimS3
22-04-11, 20:06
για σενα και για εμενα δεν εχει κανενα νοημα.....για τον ιδιοκτητη του vw που εχει φτιαξει ενα αμαξι για αυτον το λογο (κοντρες ευθειας) εχει ομως.... περι ορεξεως.....

σωστά τα λες..απλά εμείς σχολιάζουμε..ο καθένας έχει την γνώμη του... ;)

EVANGELOS
22-04-11, 20:25
παιδια η ΚΟΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΡΑ!
δεν παιζει ρολο ΟΥΤΕ ποσα $$$ εχει το αμαξι σου ΟΥΤΕ ποσους κυλινδρους ΟΥΤΕ ποσες θεσεις ΟΥΤΕ ποσες ταχυτητες ΟΥΤΕ αν εχει 4567 εγκεφαλους ΟΥΤΕ ουτε ποσα διαφορικα ΟΥΤΕ τιποτα!

το μονο που μετραει ειναι ποιος ειναι ποιο γρηγορος για τα επομενα 400-800-1000-1200 μετρα ειθειας! ΤΕΛΟΣ!

δλδ λογο οτι το VW περασε το Μ5 το κανει καλυτερο σαν αμαξι? .....δλδ οπως σωστα ειπε και ενας φιλος πριν ...αμα ανοιξει ενα Fiat UNO με 400ps μοτερ και 700 κιλα και περασει το VW ....το UNO Θα ειναι καλυτερο?........ξερω και ενα YOGO με μοτερ ιντεγκραλε με 350ps που καποτε τσαγιαζε ολο τον κοσμο....

μην μπερδευομαστε και χανουμε την ουσια! η ουσια ειναι ΜΙΑ! ο γρηγοροτερος για τα επομενα 400-800-1000-1200 μετρα! αυτο ειναι ολο! ! ! δεν συγκρινεις τιποτε αλλο! ουτε φρενα-ουτε αξιοποιστια...ουτε ανεση....ουτε ποιοτητα καταστευης..ουτε -ουτε ουτε......ΜΟΝΟ ποιος ειναι ο ποιο γρηγορος!

ειναι κριμα να κρινουμε την αξια των αυτοκινητων απο μια κοντρα ευθειας για καποια μετρα.........

συμφωνώ 100%

το πρόβλημα ξεκίνησε από τον ttjohn που άνοιξε το θρέντ έτσι

Δεστε ενα ωραιο τσαι που τρωει ενα Μ5 1 σταδιο απο ενα sirocco R gt3076.Μιλαμε για πολυ ξυλο χαχαχαχαχαχα


προφανώς σε άλλου είδους φόρουμ τα γελάκια και οι χαρακτηρισμοί ΧΩΡΙΣ λόγο για το χαμένο αμάξι που ούτε είχε προκαλέσει ούτε τίποτα

θα οδηγούσαν σε μια ωραία σελίδα γεμάτη

τέτοια εμότικονς
http://www.emofaces.com/en/emoticons/t/tomato-emoticon.gif

Straight six
22-04-11, 20:53
ρε βαγγελη ειπε να ζεστανει το φορουμ το παιδι ...μαλλον αλλο φορουμ εψαχνε ομωσ..

EVANGELOS
22-04-11, 20:54
όχι μια χαρά κι εδώ είναι !!! δεν υπάρχει πρόβλημα

billarasm3
26-04-11, 00:14
Οταν εχεις Μ5 και πας και κανεις ρολλ 50-200 στο ΟΧ καλα να παθεις! Τετοια πατηματα μονο με ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα. Η κοντρα ηταν κομενη και ραμενη για το scirocco.
Το scirocco ειναι βεβαιως πολυ δυνατο αλλα γραφει χρονους μονο υπο συγκεκριμενες συνθηκες. Ακομη και στο ΟΧ δυσκολευεται να περασει τα αλογα του κατω. Ποσο δε αν πηγαιναν και απο σταση σε ενα δρομο με οχι τοσο καλη ασφαλτο οσο στο ΟΧ. Σε τυχαια πατηματα απο φαναρι μεσα στην αθηνα, δεν θα ειχε την αναλογη τυχη.
Μια πιο αντικειμενικη κοντρα θα ηταν σταση-χιλιομετρο ωστε και τα δυο να εκμεταλλευτουν τις δυνατοτητες τους. Το scirocco και αλογα εχει και χιλιομετρο μπορει να παει (ταχ. εξοδου στα 240-250, μια χαρα μπορει να παει μεχρι εκει το scirocco)
Για στριψιμο κτλ δεν εχει νοημα να συζητησουμε κατι γιατι το scirocco, οπως βλεπετε και στο video δυσκολευεται ακομα και στην ευθεια να διαχειριστει την δυναμη του (αλλα δεν νομιζω οτι το στριψιμο ενδιαφερει και τον ιδιοκτητη του)
Και επειδη σχολιαζουμε την κοντρα, να δωσουμε και τα ευσημα στο scirocco που καταφερε να ειναι στο συγκεκριμενο πατημα μπροστα. Το Μ5 δεν ειναι ευκολος αντιπαλος
δημητρη στο βιντεο το ροκο εχει μαμα λαστιχακια και δεν παταει κατω οπως ειναι λογικο!!
τωρα εχει βαλει ρ1ρ και δεν κανει ουτε κλικ η 2α!!!

σαφως και το μ5 ειναι ανωτερο αυτοκινητο αλλα στο πατημα το ροκο θα περασει μπροστα ειτε πανε 100μετρα ειτε 1000 ειτε σταση ειτε 6ες ρολλ!!
απλα αναλογα το πατημα θα ειναι πιο μικρη η πιο μεγαλη η διαφορα!!
εχω συνοδηγησει πολλες ωρες μεσα στο ροκο και το αμαξι ειναι πολυ καλο σε ολους τους τομεις και ακριβοπληρωμενο!!!

billarasm3
26-04-11, 00:18
χαχαχα

τώρα δεν κατάλαβα τι ακριβώς συζητάμε



σύμφωνα με τον numb (Που το έχει)

άρα είναι 50 άλογα πάνω και 300 κιλά ελαφρύτερο ... η κόντρα κόπηκε στα 200 παρά ... οπότε όλα λογικά

το Σιρόκο είναι πιστόλι το ξέρουμε ... το είδαμε ...

δεν κατάλαβα όλη τη μανούρα μετά !!! ...

p.s. το Thread μεταφέρετε στις εξωκλαμπικές

το μ5 νομιζω πως ειναι 1ο σταδιο!!
δλδ ιδια περιπου αλογα με το ροκο!!
το ροκο ειναι περιπου 1350κιλα!!
350κιλα διαφορα ειναι αρκετα πιστευω για αυτην την διαφορα!!!

InsaneDriver
26-04-11, 00:27
Το συγκεκριμένο πάτημα είναι για να έχουμε να λέμε μόνο.

Δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, το ένα hatchback και το άλλο γρήγορη limo που ζυγίζει σίγουρα πάνω από 1700 κιλά που λέτε.

Καλό και όμορφο το R, έχουν ακουστεί πολλά για το πόσα άλογα είναι πραγματικά μιας και έκανε δοκιμές με πιο αδύναμα αυτοκίνητα της κατηγορίας του και ήταν πίσω.

Από εκεί και πέρα τι θα γίνει από στάση, θα έλεγα να μην βάζουν πολλοί τα χέρια τους στην φωτιά για το ότι το Μ5 θα χάσει. Όποιος δεν ξέρει τι 400αρι-1000μετρο κάνει ένα Μ5 σε καλή άσφαλτο και ειδικά το συγκεκριμένο που είναι βελτιωμένο, θα εκπλαγεί.

Αντίθετα το R αν πάει να ξεκινήσει σε καλή άσφαλτο με καλά λάστιχα, αυτή η πρόσφυση κάπου θα ξεσπάσει. Αν δεν ξεσπάσει, μέχρι να πατήσει κάτω θα είναι ζόρικος αντίπαλος η πλαδαρή Μ5.